Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 93 din 14 februarie 2000  pentru aprobarea Programului de restructurare a Statiei de Verificare si Intretinere a Aparaturii Medicale Bucuresti    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 93 din 14 februarie 2000 pentru aprobarea Programului de restructurare a Statiei de Verificare si Intretinere a Aparaturii Medicale Bucuresti

EMITENT: MINISTERUL SANATATII
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 73 din 18 februarie 2000
Ministrul sãnãtãţii,
în temeiul <>Hotãrârii Guvernului nr. 244/1997 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sãnãtãţii, cu modificãrile ulterioare,
având în vedere prevederile <>art. 4 alin. (2) lit. d) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 98/1999 privind protecţia socialã a persoanelor ale cãror contracte individuale de munca vor fi desfãcute ca urmare a concedierilor colective, cu modificãrile ulterioare,

emite urmãtorul ordin:

ART. 1
Se aproba Programul de restructurare a Statiei de Verificare şi Întreţinere a Aparaturii Medicale Bucureşti, prevãzut în anexa nr. 1*).
----------
*) Anexa nr. 1 se comunica celor interesaţi.

ART. 2
Se aproba diminuarea numãrului de personal pe anul 2000, etapa I, cu 32 de persoane, conform listei cuprinzând personalul restructurat prin disponibilizare, prevãzutã în anexa nr. 2, ca urmare a aplicãrii programului de restructurare prevãzut la art. 1.
ART. 3
Personalul disponibilizat prin aplicarea programului de restructurare beneficiazã de prevederile <>Ordonanţei de urgenta a Guvernului nr. 98/1999 , cu modificãrile ulterioare.
ART. 4
Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 5
Unitãţile sanitare finanţate de Ministerul Sãnãtãţii vor încheia contracte de service pentru aparatura medicalã şi pentru alte servicii care se efectueazã în exclusivitate de cãtre Statia de Verificare şi Întreţinere a Aparaturii Medicale Bucureşti, cu respectarea prevederilor legale privind contractarea acestora.
ART. 6
Conducerea Statiei de Verificare şi Întreţinere a Aparaturii Medicale Bucureşti va lua mãsurile necesare pentru realizarea programului de restructurare.

Ministru de stat,
ministrul sãnãtãţii,
Hajdu Gabor


ANEXA 2


LISTA
cuprinzând personalul restructurat prin disponibilizare

1. Zgondea Nicolae
2. Nitu Gheorghe
3. Anghelescu Cornel
4. Crainiceanu Consuela-Eugenia
5. Florea Alexandru
6. Lupu Marian
7. Aur Daniela
8. Barbu Catalin
9. Marin Elena
10. Radu Maria-Mioara
11. Tache Angelica
12. Gimbaseanu Valeriu
13. Ionescu Vergil
14. Moflic Felicia
15. Grecu Constantin
16. Popescu Cristian-Gabriel
17. Andrei Marin
18. Asan Constantin
19. Neagu Ştefan
20. Daud Ion
21. Baloi Dumitru
22. Lemnaru Gigel
23. Matei Gheorghe
24. Tache Ion
25. Ene Victor
26. Trandafir Mioara
27. Marian Teodor
28. Constantin Ion
29. Totoret Alexandru-Daniel
30. Barbarosa Rudolf
31. Dragan Mihai
32. Giurea Viorel-Ion
-----
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016