Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 92 din 25 martie 2004  pentru modificarea şi completarea Procedurilor de implementare, monitorizare şi evaluare a subprogramului Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 92 din 25 martie 2004 pentru modificarea şi completarea Procedurilor de implementare, monitorizare şi evaluare a subprogramului "Dezvoltarea oraşelor prin stimularea activităţilor întreprinderilor mici şi mijlocii", aprobate prin Ordinul ministrului dezvoltării şi prognozei nr. 101/2003, cu modificările ulterioare

EMITENT: Ministerul Integrării Europene
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 485 din 31 mai 2004
    În temeiul prevederilor Hotărârii Guvernului nr. 734/2003 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Integrării Europene, cu modificările ulterioare,
    având în vedere prevederile:
    - Legii nr. 151/1998 privind dezvoltarea regională în România, cu modificările ulterioare;
    – Hotărârii Guvernului nr. 322/2003 privind aprobarea structurii, indicatorilor şi fondurilor aferente subprogramului "Dezvoltarea oraşelor prin stimularea activităţilor întreprinderilor mici şi mijlocii", care se finanţează de la bugetul de stat pe anul 2003 prin bugetul Ministerului Dezvoltării şi Prognozei în cadrul programelor regionale specifice;
    – Ordinului ministrului dezvoltării şi prognozei nr. 101/2003 privind aprobarea Procedurilor de implementare, monitorizare şi evaluare a subprogramului "Dezvoltarea oraşelor prin stimularea activităţilor întreprinderilor mici şi mijlocii", cu modificările ulterioare,

    ministrul integrării europene emite prezentul ordin.
    ART. I
    Procedurile de implementare, monitorizare şi evaluare a subprogramului "Dezvoltarea oraşelor prin stimularea activităţilor întreprinderilor mici şi mijlocii", aprobate prin Ordinul ministrului dezvoltării şi prognozei nr. 101/2003, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 383 şi nr. 383 bis din 3 iunie 2003, cu modificările ulterioare, se modifică după cum urmează:
    1. La subcapitolul 7.1.1 "Eligibilitatea solicitantului cine poate participa la licitaţie", litera d) va avea următorul cuprins:
    "d) Indiferent de rezultatele financiare prezentate în Raportarea contabilă la 30 iunie 2003, contractul de finanţare nerambursabilă se va încheia cu solicitantul selectat numai în condiţiile în care nu înregistrează pierderi conform bilanţului contabil la 31 decembrie 2003. În cazul în care cererea de finanţare nu este însoţită de bilanţul contabil cu anexe, la 31 decembrie 2003, acesta va fi prezentat de solicitant la încheierea contractului de finanţare."

    2. La subcapitolul 8.1, punctul 5 al tabelului "Documentele justificative" va avea următorul cuprins:
    "5. - Raportarea contabilă la 30 iunie 2003, avizată de administraţia finanţelor publice; sau
    - Bilanţul contabil, cu anexe, la 31 decembrie 2003, avizat de administraţia finanţelor publice; sau
    – Documentul justificativ, în sensul că solicitantul nu a întreprins nici o activitate anterioară depunerii proiectului, avizat cu cel mult o lună înainte de data depunerii acestuia de către administraţia finanţelor publice."

    3. În anexa nr. 1 la proceduri, la punctul 2, după tabel se introduce un nou paragraf cu următorul cuprins:
    "Bugetul total estimat al subprogramului aferent celei de-a II-a licitaţii este de 322.212.117.979 lei, din care:
    - suma de 161.018.991.237 lei este alocată de la bugetul de stat sprijinului financiar nerambursabil;
    – suma de 174.135.505 lei reprezintă asistenţă tehnică în cadrul subprogramului."

    4. Anexa nr. 3 la proceduri se modifică după cum urmează:
    a) la capitolul 4, după primul paragraf se introduce un nou paragraf care va avea cuprinsul de la punctul 3;
    b) la subcapitolul 7.1.1 "Eligibilitatea solicitantului cine poate participa la licitaţie", litera d) va avea cuprinsul de la punctul 1;
    c) la subcapitolul 8.1, punctul 5 al tabelului "Documentele justificative" va avea cuprinsul de la punctul 2.

    5. În anexa nr. 4 la proceduri, la capitolul E, punctul 5 va avea cuprinsul de la punctul 2.
    6. În anexa nr. 12 la proceduri, la capitolul I, punctul 5 va avea cuprinsul de la punctul 2.
    7. La anexa nr. 13 la proceduri, semnatarul adreselor va fi "Secretarul Comisiei de evaluare".
    8. În anexa nr. 14 la proceduri, la punctul 1, după primul paragraf se introduce un nou paragraf care va avea cuprinsul de la punctul 3.
    9. În anexa nr. 14 la proceduri, punctul 2, la condiţiile pe care trebuie să le îndeplinească solicitanţii pentru o finanţare nerambursabilă, litera d) va avea cuprinsul de la punctul 1.

    ART. II
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

    ART. III
    Direcţia implementare va duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.



                    Ministrul integrării europene,
                    Alexandru Fărcaş

    Bucureşti, 25 martie 2004.
    Nr. 92.

    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016