Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 910 din 10 iunie 2010  pentru aprobarea modelului Protocolului de predare-preluare intre directiile de sanatate publica judetene si a municipiului Bucuresti si autoritatile administratiei publice locale si Primaria Municipiului Bucuresti in vederea transferului managementului asistentei medicale al unitatilor sanitare publice    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 910 din 10 iunie 2010 pentru aprobarea modelului Protocolului de predare-preluare intre directiile de sanatate publica judetene si a municipiului Bucuresti si autoritatile administratiei publice locale si Primaria Municipiului Bucuresti in vederea transferului managementului asistentei medicale al unitatilor sanitare publice

EMITENT: MINISTERUL SANATATII
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 389 din 11 iunie 2010

Vãzând Referatul de aprobare al Secretariatului general nr. Cs.A. 6.253/2010
având în vedere prevederile <>art. 22 alin. (2) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 162/2008 privind transferul ansamblului de atribuţii şi competenţe exercitate de Ministerul Sãnãtãţii cãtre autoritãţile administraţiei publice locale, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
în temeiul <>art. 7 alin. (4) din Hotãrârea Guvernului nr. 144/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sãnãtãţii, cu completãrile ulterioare,

ministrul sãnãtãţii emite urmãtorul ordin:

ART. 1
Se aprobã modelul Protocolului de predare-preluare între direcţiile de sãnãtate publicã judeţene şi a municipiului Bucureşti, pe de o parte, şi autoritãţile administraţiei publice locale şi Primãria Municipiului Bucureşti, pe de altã parte, în vederea transferului managementului asistenţei medicale al unitãţilor sanitare publice prevãzute în <>Hotãrârea Guvernului nr. 529/2010 pentru aprobarea menţinerii managementului asistenţei medicale la autoritãţile administraţiei publice locale care au desfãşurat faze-pilot, precum şi a Listei unitãţilor sanitare publice cu paturi pentru care se menţine managementul asistenţei medicale la autoritãţile administraţiei publice locale şi la Primãria Municipiului Bucureşti şi a Listei unitãţilor sanitare publice cu paturi pentru care se transferã managementul asistenţei medicale cãtre autoritãţile administraţiei publice locale şi cãtre Primãria Municipiului Bucureşti, prevãzut în anexa care face parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 2
În situaţia în care o autoritate a administraţiei publice locale sau Primãria Municipiului Bucureşti preia mai multe unitãţi sanitare publice, direcţiile de sãnãtate publicã judeţene şi a municipiului Bucureşti încheie câte un protocol pentru fiecare unitate sanitarã transferatã.
ART. 3
Direcţiile de sãnãtate publicã judeţene şi a municipiului Bucureşti vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
ART. 4
Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul sãnãtãţii,
Cseke Attila

Bucureşti, 10 iunie 2010.
Nr. 910.


ANEXĂ

DIRECŢIA DE SĂNĂTATE PRIMĂRIA ....../CONSILIUL LOCAL ....../
PUBLICĂ .............. CONSILIUL JUDEŢEAN .............

PROTOCOL DE PREDARE-PRELUARE

încheiat între
Direcţia de Sãnãtate Publicã .......
şi
Primãria ...../Consiliul Local ...../Consiliul Judeţean ......

În baza prevederilor:
- <>art. 2 alin. (2) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 162/2008 privind transferul ansamblului de atribuţii şi competenţe exercitate de Ministerul Sãnãtãţii cãtre autoritãţile administraţiei publice locale, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
- <>Hotãrârii Guvernului nr. 529/2010 pentru aprobarea menţinerii managementului asistenţei medicale la autoritãţile administraţiei publice locale care au desfãşurat faze-pilot, precum şi a Listei unitãţilor sanitare publice cu paturi pentru care se menţine managementul asistenţei medicale la autoritãţile administraţiei publice locale şi la Primãria Municipiului Bucureşti şi a Listei unitãţilor sanitare publice cu paturi pentru care se transferã managementul asistenţei medicale cãtre autoritãţile administraţiei publice locale şi cãtre Primãria Municipiului Bucureşti,
se încheie prezentul protocol de predare-preluare.

Art. 1. - S-a efectuat predarea, respectiv primirea, ansamblului de atribuţii şi competenţe exercitate de Ministerul Sãnãtãţii cãtre autoritãţile administraţiei publice locale, potrivit prezentul protocol.
Art. 2. - Datele cuprinse în prezentul protocol provin de la ...........(Se menţioneazã denumirea unitãţii sanitare care se transferã.)......... ca urmare a inventarierii scriptice a datelor şi documentelor deţinute.
Art. 3. - S-a stabilit patrimoniul ...........(Se menţioneazã denumirea unitãţii sanitare care se transferã.)........, constând în totalitatea bunurilor de natura activelor fixe, obiectelor de inventar, materialelor, cuprinse în evidenţa contabilã a instituţiei şi inventariate în conformitate cu prevederile <>Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 2.861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii, potrivit situaţiei prezentate în anexa nr. 1.
Art. 4. - (1) S-a stabilit întregul personal angajat care îşi desfãşoarã activitatea în cadrul ........(Se menţioneazã denumirea unitãţii sanitare care se transferã.)...........
(2) Personalul ..........(Se menţioneazã denumirea unitãţii sanitare care se transferã.)...... este personal contractual şi este salarizat potrivit prevederilor legale în vigoare privind salarizarea personalului din sectorul bugetar.
(3) Structura personalului pe categorii profesionale, veniturile nete şi brute realizate sunt evidenţiate în anexa nr. 2.
(4) Personalul angajat al structurilor din cadrul spitalelor pentru care cheltuielile de personal se asigurã din fonduri de la bugetul de stat este prezentat în anexa nr. 3.
Art. 5. - S-au stabilit prevederile bugetare, la capitolul de venituri şi la capitolul de cheltuieli rãmase pentru perioada 1 iulie-31 decembrie 2010, rezultate din bugetul aprobat, pe anul 2010 al ...........(Se menţioneazã denumirea unitãţii sanitare care se transferã.)......., conform anexei nr. 4.
Art. 6. - S-au stabilit toate drepturile şi obligaţiile financiare, rezultate din activitatea desfãşuratã de ..........(Se menţioneazã denumirea unitãţii sanitare care se transferã.)......, conform situaţiei din anexa nr. 5.
Art. 7. - Documentele aparţinând ...........(Se menţioneazã denumirea unitãţii sanitare care se transferã.)....., existente pânã la data de 31 decembrie 2009, sunt predate pe bazã de opis la arhiva situatã în ............(Se menţioneazã adresa.)........ .
Documentele din anul curent se pãstreazã la nivelul unitãţii sanitare.
Art. 8. - Sunt anexate la prezentul protocol structura organizatoricã a unitãţii sanitare aprobatã prin ordin al ministrului sãnãtãţii şi bugetul aprobat pe anul 2010 al ........(Se menţioneazã denumirea unitãţii sanitare care se transferã.)....... .
Art. 9. - Anexele nr. 1-5 fac parte integrantã din prezentul protocol.
Prezentul protocol s-a încheiat în 4 exemplare, din care unul pentru fiecare parte semnatarã, un exemplar pentru ...........(Se menţioneazã denumirea unitãţii sanitare care se transferã.)....... şi unul pentru Ministerul Sãnãtãţii.


PREDATOR, PRIMITOR,
Direcţia de Sãnãtate Publicã Primãria ...../Consiliul Local ...../
........................ Consiliul Judeţean ...........
Numele/prenumele Numele/prenumele
conducãtorului instituţiei conducãtorului instituţiei



ANEXA 1
-------
la protocolul de predare-preluare
---------------------------------

Situaţia bunurilor inventariate




- lei -
┌──────────┬────┬─────────┬────────┬────┬─────────────────┬────────┬─────────┬────────────┐
│ │Nr. │Denumirea│Codul │ │ Stocuri │ Preţul │ │ Valoarea │
│ │crt.│bunurilor│ sau │U.M.├───────┬─────────┤ unitar │Valoarea │de inventar │
│ │ │ de │numãrul │ │Faptice│Scriptice│ │ │ │
│ │ │inventar │ de │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │inventar│ │ │ │ │ │ │
├──────────┼────┼─────────┼────────┼────┼───────┼─────────┼────────┼─────────┼────────────┤
│ │ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │ 8 │
├──────────┴────┼─────────┼────────┼────┼───────┼─────────┼────────┼─────────┼────────────┤
│I. Active fixe │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────┬────┼─────────┼────────┼────┼───────┼─────────┼────────┼─────────┼────────────┤
│ ........ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────┼────┼─────────┼────────┼────┼───────┼─────────┼────────┼─────────┼────────────┤
│ ........ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────┴────┼─────────┼────────┼────┼───────┼─────────┼────────┼─────────┼────────────┤
│II. Obiecte de │ │ │ │ │ │ │ │ │
│inventar │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────┬────┼─────────┼────────┼────┼───────┼─────────┼────────┼─────────┼────────────┤
│ ........ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────┼────┼─────────┼────────┼────┼───────┼─────────┼────────┼─────────┼────────────┤
│ ........ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────┴────┼─────────┼────────┼────┼───────┼─────────┼────────┼─────────┼────────────┤
│ III. Materiale│ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────┬────┼─────────┼────────┼────┼───────┼─────────┼────────┼─────────┼────────────┤
│ ........ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────┼────┼─────────┼────────┼────┼───────┼─────────┼────────┼─────────┼────────────┤
│ ........ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└──────────┴────┴─────────┴────────┴────┴───────┴─────────┴────────┴─────────┴────────────┘



NOTE:
Prezenta situaţie se întocmeşte ca urmare a inventarierii bunurilor pe baza listelor de inventariere.
La pct. I se evidenţiazã şi bunurile imobile (clãdiri şi terenuri).

Conducãtorul instituţiei Conducãtorul instituţiei
care predã, care preia,
..................... .......................


ANEXA 2
-------
la protocolul de predare-preluare
---------------------------------

Situaţia privind veniturile realizate de personalul angajat al Spitalului .......... din sumele decontate în baza contractelor de servicii medicale încheiate cu casele de asigurãri de sãnãtate


- lei -
┌───────────────────────────────────────────┬──────────────────────────────────┐
│ Funcţia │ Nr. Venitul net Venitul brut │
│ │personal realizat realizat │
│ │ pe luna pe luna │
│ │ mai a.c. mai a.c. │
├───────────────────────────────────────────┼──────────────────────────────────┤
│Medici │ │
│Alt personal de specialitate cu studii │ │
│superioare (biolog, biochimist, profesor │ │
│CFM etc.) │ │
│Personal mediu sanitar │ │
│Statisticieni │ │
│Registrator │ │
│Personal auxiliar sanitar │ │
│Personal TESA │ │
│Muncitori │ │
│Pazã, curier, secretar dactilograf │ │
│Personal din bucãtãrii │ │
│Personal didactic UMF │ │
│Personal din afarã cu gãrzi plãtite │ │
├───────────────────────────────────────────┼──────────────────────────────────┤
│ Total │ 0 0 0 │
├───────────────────────────────────────────┼──────────────────────────────────┤
│ Total cheltuieli de personal │ │
│(venit brut inclusiv cote) │ x x │
└───────────────────────────────────────────┴──────────────────────────────────┘



Conducãtorul instituţiei care predã,
...............................

Conducãtorul instituţiei care preia,
................................

NOTĂ:
Nominalizarea posturilor şi a persoanelor este prevãzutã în statul de funcţii.


ANEXA 3
-------
la protocolul de predare-preluare
---------------------------------

Situaţia privind cheltuielile de personal pentru personalul angajat în unele structuri ale Spitalului ........., care se suportã din bugetul Ministerului Sãnãtãţii din fonduri de la bugetul de stat şi venituri proprii





- lei -
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Total Numele Venitul net Venitul brut │
│ numãr şi Funcţia realizat realizat │
│ de prenumele pe luna pe luna │
│ personal mai a.c. mai a.c. │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Total cheltuieli de personal, │
│inclusiv cote │
│(I+cote aferente) x x x │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Total general I+II 0 x x │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│din care: │
│I. Personal pentru care se încheie │
│contractîntre DSP şi spitale 0 x x 0 0 │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│a) Rezidenţi anul I-VII 0 x x 0 0 │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│1. │
│2. │
│. │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│b) Cabinete de medicinã sportivã 0 x x 0 0 │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│1. │
│2. │
│. │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│c) Planning familial 0 x x 0 0 │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│1. │
│2. │
│. │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│d) HIV/SIDA distrofici 0 x x 0 0 │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│1. │
│2. │
│. │
│. │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│e) TBC-LSM 0 x x 0 0 │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│1. │
│2. │
│. │
│. │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│f) Cercetare 0 x x 0 0 │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│1. │
│2. │
│. │
│. │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│g) UPU şi CPU cuprinse în 0 x x 0 0 │
│structura organizatoricã a │
│spitalelor de urgenţã, aprobate │
│în condiţiile legii │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│1. │
│2. │
│. │
│. │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│II. Personal pentru care se 0 x x 0 0 │
│încheie contract între institutul │
│de medicinã legalã şi spitalul │
│arondat │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Cabinete de medicinã legalã 0 x x 0 0 │
│1. │
│2. │
│. │
│. │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘



Conducãtorul instituţiei
care predã,
......................

Conducãtorul instituţiei
care preia,
.................

ANEXA 4
-------
la protocolul de predare-preluare
---------------------------------

1. Situaţia privind prevederile bugetare rãmase pentru
perioada 1 iulie-31 decembrie 2010




- mii lei -
┌────┬─────────┬───────────┬─────────────┬─────────────────┬────────────────┬─────────────────┬──────┐
│Nr. │Prevedere│din care: │ Plãţi │ Prevederi │Total obligaţii │ din care: │ │
│crt.│bugetarã │semestrul I│ efectuate │ bugetare │de platã faţã de├────────┬────────┤Expli-│
│ │ anualã │ │ 1 ianuarie- │ rãmase pentru │ furnizori, │ în │peste │caţii │
│ │ │ │30 iunie 2010│ perioada │înregistrate în │termenul│termenul│ │
│ │ │ │ │ 1 iulie- │ perioada │ de │ de │ │
│ │ │ │ │31 decembrie 2010│ 1 ianuarie- │scadenţã│scadenţã│ │
│ │ │ │ │ │ 30 iunie 2010 │ │ │ │
├────┼─────────┼───────────┼─────────────┼─────────────────┼────────────────┼────────┼────────┼──────┤
│ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5=2-4 │ 6=7+8 │ 7 │ 8 │ 9 │
├────┼─────────┼───────────┼─────────────┼─────────────────┼────────────────┼────────┼────────┼──────┤
├────┼─────────┼───────────┼─────────────┼─────────────────┼────────────────┼────────┼────────┼──────┤
├────┼─────────┼───────────┼─────────────┼─────────────────┼────────────────┼────────┼────────┼──────┤
├────┼─────────┼───────────┼─────────────┼─────────────────┼────────────────┼────────┼────────┼──────┤
├────┼─────────┼───────────┼─────────────┼─────────────────┼────────────────┼────────┼────────┼──────┤
└────┴─────────┴───────────┴─────────────┴─────────────────┴────────────────┴────────┴────────┴──────┘



NOTE:
Situaţia se detaliazã pe articole şi alineate în cadrul fiecãrui titlu de cheltuieli.
În coloana de explicaţii pentru cheltuieli materiale, bunuri şi servicii şi cheltuieli de capital se vor menţiona succint urmãtoarele informaţii: natura cheltuielilor, numãrul contractului, numãrul facturii, data scadenţei etc.

2. Situaţia contului de execuţie la data de 30 iunie 2010





- mii lei -
┌─────────┬────────────┬──────────┬──────────────────┬───────────────┬─────────┬───────────┬───────────┐
│Denumirea│Clasificaţia│Credite de│ Credite bugetare │ Angajamente │ │ │ │
│indicato-│ bugetarã │angajament├─────────┬────────┼────────┬──────┼─────────┼───────────┼───────────┤
│ rilor │ │ │anuale │trimes- │ │ │ Plãţi │Angajamente│Cheltuieli │
│ │ │ │aprobate │triale │ │ │efectuate│ legale │ efective │
│ │ │ │la finele│cumulate│bugetare│legale│ │ de plãtit │ │
│ │ │ │perioadei│ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ de │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │raportare│ │ │ │ │ │ │
├─────────┼────────────┼──────────┼─────────┼────────┼────────┼──────┼─────────┼───────────┼───────────┤
│ A │ B │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7(5-6) │ 8 │
├─────────┼────────────┼──────────┼─────────┼────────┼────────┼──────┼─────────┼───────────┼───────────┤
└─────────┴────────────┴──────────┴─────────┴────────┴────────┴──────┴─────────┴───────────┴───────────┘



NOTĂ:
Situaţia se prezintã pe titluri de cheltuieli şi pe total.

3. Situaţia veniturilor încasate





- mii lei -
┌────┬───────────┬───────────┬──────────────────┬───────────────┬────────────────┬────────────────────┐
│Nr. │ Prevederi │din care: │Încasãri realizate│Venituri rãmase│Sold venituri │ Sold venituri │
│crt.│ bugetare │semestrul I│ în perioada │ de încasat │la 30 iunie 2010│la 31 decembrie 2009│
│ │ anuale - │ │ 1 ianuarie- │ în perioada │ conform │ conform extrasului │
│ │ venituri │ │ 30 iunie 2010 │ 1 ianuarie- │ extrasului │ │
│ │ │ │ │ 30 iunie 2010 │ │ │
├────┼───────────┼───────────┼──────────────────┼───────────────┼────────────────┼────────────────────┤
└────┴───────────┴───────────┴──────────────────┴───────────────┴────────────────┴────────────────────┘



NOTĂ:
Situaţia se prezintã defalcatã pe urmãtoarele categorii de venituri: din bugetul Fondului naţional unic de asigurãri sociale de sãnãtate, bugetul de stat, bugetul local, venituri proprii etc.

Conducãtorul instituţiei
care predã,
...................

Conducãtorul instituţiei
care preia,
....................

ANEXA 5
-------
la protocolul de predare-preluare
---------------------------------

Situaţia drepturilor şi obligaţiilor financiare

1. Drepturi


2. Obligaţii


Conducãtorul instituţiei
care predã,
...................

Conducãtorul instituţiei
care preia,
....................

------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016