Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 904/C din 18 aprilie 2024  privind condiţiile de acordare a majorării de 70% din salariul de funcţie pentru munca suplimentară prestată în anul 2024 peste programul normal de lucru de către poliţiştii de penitenciare    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 904/C din 18 aprilie 2024 privind condiţiile de acordare a majorării de 70% din salariul de funcţie pentru munca suplimentară prestată în anul 2024 peste programul normal de lucru de către poliţiştii de penitenciare

EMITENT: Ministerul Justiţiei
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 378 din 23 aprilie 2024
    În temeiul prevederilor art. III alin. (3) şi (6)-(10) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 115/2023 privind unele măsuri fiscal-bugetare în domeniul cheltuielilor publice, pentru consolidare fiscală, combaterea evaziunii fiscale, pentru modificarea şi completarea unor acte normative, precum şi pentru prorogarea unor termene, cu modificările şi completările ulterioare,
    în conformitate cu dispoziţiile art. 13 din Hotărârea Guvernului nr. 652/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Justiţiei, cu modificările şi completările ulterioare,
    ministrul justiţiei emite următorul ordin:
    ART. 1
    (1) Munca suplimentară prestată în anul 2024, peste programul normal de lucru, de către poliţiştii de penitenciare, care nu se poate compensa prin ore libere plătite în următoarele 60 de zile după prestarea muncii suplimentare, se plăteşte cu drepturile salariale corespunzătoare pentru orele prestate peste programul normal de lucru la care se adaugă o majorare de 70% din salariul de funcţie, proporţional cu orele efectiv prestate peste programul normal de lucru.
    (2) Durata normală a timpului de muncă este de 8 ore pe zi şi de 40 de ore pe săptămână, potrivit Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
    (3) Prestarea muncii suplimentare se realizează cu respectarea prevederilor legale în vigoare privind programul de lucru şi formele de organizare a acestuia.
    (4) Ordonatorii de credite din sistemul administraţiei penitenciare au obligaţia de a dispune măsuri pentru compensarea cu timp liber corespunzător a orelor prestate peste programul normal de lucru, în condiţiile legii, şi pentru asigurarea cu prioritate a perioadei de repaus necesare refacerii capacităţii de muncă a personalului propriu care a prestat muncă suplimentară.

    ART. 2
    Munca suplimentară se determină astfel: total timp de muncă lucrat conform prezenţei din pontaj – fondul de timp individual = munca suplimentară.
    Fondul de timp individual se determină după următoarea formulă:
    Fti = Ftl – Fta,
    din care:
    Fti = fondul de timp individual;
    Ftl = fondul de timp al lunii stabilit ca număr de zile lucrătoare din lună x durata programului normal de muncă;
    Fta = fondul de timp corespunzător zilelor absente de la serviciu stabilit ca număr de zile lucrătoare de absenţă x durata programului normal de muncă.



    ART. 3
    În cazul poliţiştilor de penitenciare pentru care durata programului normal de muncă este stabilită prin dispoziţii legale specifice se aplică aceste dispoziţii, evidenţierea orelor suplimentare efectuându-se potrivit acestor reglementări.

    ART. 4
    Timpul liber corespunzător se acordă pentru munca suplimentară prestată şi presupune că pentru numărul de ore suplimentare lucrate peste timpul normal de lucru se acordă acelaşi număr de ore libere plătite.

    ART. 5
    (1) În cazul în care compensarea prin ore libere plătite nu este posibilă în termenul prevăzut la art. 1 alin. (1), majorarea se plăteşte prin adăugare la drepturile salariale plătite în luna următoare expirării termenului respectiv şi la drepturile salariale corespunzătoare muncii suplimentare prestate pentru care nu a fost acordat timp liber corespunzător.
    (2) Majorarea se stabileşte proporţional cu orele prestate peste programul normal de lucru şi se determină pe baza raportului dintre salariul de funcţie şi durata timpului normal de lucru din luna în care s-a desfăşurat munca suplimentară.

    ART. 6
    (1) Munca suplimentară prestată peste programul normal de lucru se poate plăti numai dacă efectuarea orelor suplimentare a fost dispusă de şeful ierarhic, în scris, fără a se depăşi 180 de ore anual.
    (2) Dispunerea în scris a muncii suplimentare se va consemna de regulă anterior efectuării sau în maximum o zi lucrătoare de la prestarea acesteia, cu precizarea intervalului de timp şi a numărului de ore suplimentare; dispoziţia poate avea caracter individual sau colectiv, în acest din urmă caz urmând a fi nominalizate toate persoanele cărora li se aplică.
    (3) În cazul misiunilor externe, efectuarea muncii suplimentare se realizează în baza notei de oportunitate aprobate de ordonatorul principal de credite.
    (4) În situaţii deosebite, când se impune deplasarea în afara localităţii în care se află unitatea, munca suplimentară rezultată se poate aproba de şeful ierarhic în baza unei note-raport, ce va fi înaintată în maximum 3 zile lucrătoare de la întoarcerea din misiune.

    ART. 7
    (1) Plata majorării se efectuează astfel încât să se încadreze în limita de 3% din suma salariilor de funcţie, salariilor gradului profesional deţinut, gradaţiilor şi a salariilor de comandă de la nivelul bugetului centralizat al Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor.
    (2) În aplicarea alin. (1), lunar, până pe data de 15 a fiecărei luni, ordonatorii de credite din sistemul penitenciar analizează influenţa bugetară a majorării de 70% aferente orelor suplimentare efectuate în luna anterioară şi dispun măsuri în vederea încadrării în limita de 3% din suma salariilor de funcţie, salariilor gradului profesional deţinut, gradaţiilor şi a salariilor de comandă aferente lunii în care a fost prestată munca suplimentară.
    (3) Pentru plata orelor suplimentare efectuate şi nerecuperate în termen de 60 de zile, lunar, vor fi solicitate fondurile necesare, cu ocazia deschiderilor de credite bugetare, în condiţiile respectării prevederilor alin. (2); în acest sens, ordonatorii de credite vor completa şi transmite la Administraţia Naţională a Penitenciarelor situaţia al cărei model este prevăzut în anexa nr. 1, care face parte integrantă din prezentul ordin.
    (4) Lunar, cu ocazia centralizării solicitărilor de deschidere de credite bugetare, Administraţia Naţională a Penitenciarelor verifică dacă fondurile solicitate pentru plata majorării de 70% aferentă orelor suplimentare preconizate a se achita se încadrează în limita de 3% din suma salariilor de funcţie, salariilor gradului profesional deţinut, gradaţiilor şi a salariilor de comandă, la nivelul fiecărei unităţi şi repartizează fondurile deschise cu această destinaţie.
    (5) Plata lunară a orelor suplimentare se efectuează de către fiecare ordonator de credite, cu încadrarea în limita plafonului de 3% şi în bugetul aprobat; după efectuarea plăţii, ordonatorii de credite vor completa şi transmite la Administraţia Naţională a Penitenciarelor situaţia privind orele prestate peste programul normal de lucru (ore suplimentare) şi plata acestora, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 2, care face parte integrantă din prezentul ordin.
    (6) Fondurile disponibile pentru majorarea de 70% rămase până la atingerea limitei de 3% stabilite la nivelul bugetului centralizat al Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor pot fi repartizate pentru plata orelor suplimentare neachitate, comunicate conform situaţiei din anexa nr. 2, în situaţii de excepţie apreciate ca atare de conducerea Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor, în temeiul notei justificative prezentate de către unităţile care se confruntă cu astfel de împrejurări.

    ART. 8
    (1) Ordonatorii de credite desemnează persoanele din fiecare structură cu atribuţii de întocmire a fişei individuale de evidenţă a orelor suplimentare, modelul fişei fiind stabilit potrivit anexei nr. 3, care face parte integrantă din prezentul ordin.
    (2) Lunar, pentru poliţiştii de penitenciare din sistemul administraţiei penitenciare faţă de care s-a dispus efectuarea muncii suplimentare se deschid fişe individuale de evidenţă a muncii suplimentare, documente care se închid la sfârşitul fiecărei luni, cu aprobarea ordonatorului de credite.
    (3) Fişele se păstrează şi se arhivează de către compartimentul emitent, alături de pontajele lunare.
    (4) Pontatorii introduc datele din fişele individuale în programul informatic de pontaj la sfârşitul fiecărei luni, după aprobarea acestora de către ordonatorul de credite.
    (5) În cazul în care ordonatorul de credite al instituţiei a prestat ore suplimentare, aprobarea fişei individuale de evidenţă a orelor suplimentare, prevăzută în anexa nr. 3, se realizează de către persoana căreia i-au fost delegate competenţele. Fişa individuală cu orele suplimentare prestate de directorii unităţilor subordonate Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor se transmite pentru validare/confirmare directorului general.

    ART. 9
    (1) Plata majorării se face pe baza centralizatorului lunar al personalului care a prestat muncă suplimentară necompensată cu timp liber corespunzător, al cărui model este prevăzut în anexa nr. 4, care face parte integrantă din prezentul ordin.
    (2) Centralizatorul lunar prevăzut la alin. (1) se întocmeşte de persoana desemnată potrivit art. 8 alin. (1), se avizează de către şeful ierarhic, se aprobă de ordonatorul de credite sau, după caz, de persoanele delegate potrivit competenţelor şi se comunică structurii financiar-contabile, până la data de 5 a lunii în care se face plata.
    (3) În cazul în care centralizatorul lunar prevăzut la alin. (1) vizează orele suplimentare prestate de conducătorul instituţiei/ unităţii, aprobarea acestuia se realizează de persoanele delegate, potrivit competenţelor, la nivelul ordonatorului secundar sau terţiar de credite din bugetul căruia se efectuează plata. Centralizatorul lunar cu orele suplimentare prestate de directorii unităţilor subordonate Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor se transmite pentru validare/confirmare directorului general.
    (4) În cazul în care conducătorul instituţiei/unităţii are calitatea de şef ierarhic nemijlocit al persoanei care a prestat ore suplimentare, avizarea centralizatorului lunar prevăzut la alin. (1) se realizează, după caz, de către un director general adjunct sau un director adjunct.
    (5) Centralizatorul lunar va fi însoţit de o notă întocmită de şeful ierarhic nemijlocit, în care se vor specifica motivele pentru care nu a fost posibilă acordarea timpului liber corespunzător. În situaţia în care orele suplimentare sunt prestate de către conducătorul instituţiei/unităţii, acesta întocmeşte şi nota privind motivele pentru care nu a fost posibilă compensarea orelor suplimentare cu timp liber corespunzător.

    ART. 10
    (1) Ordonatorii de credite şi şefii de structuri din sistemul administraţiei penitenciare răspund de utilizarea eficientă a resurselor umane şi de timp, urmărindu-se limitarea muncii suplimentare prestate, fără afectarea gradului de siguranţă a misiunilor şi în condiţiile respectării regulamentului privind siguranţa locurilor de deţinere din subordinea Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor.
    (2) În aplicarea prevederilor alin. (1), munca suplimentară va fi distribuită în mod echilibrat, astfel încât să aibă aceeaşi pondere, atât în privinţa efectuării acesteia, cât şi a modalităţii de compensare la nivelul personalului care desfăşoară acelaşi tip de activitate sau are aceleaşi atribuţii din cadrul aceleiaşi ture de serviciu sau, după caz, din cadrul aceluiaşi compartiment.
    (3) Respectarea prevederilor alin. (2) constituie obligaţie de serviciu, iar încălcarea acesteia intră sub incidenţa prevederilor art. 140 lit. b) din Legea nr. 145/2019 privind statutul poliţiştilor de penitenciare, cu modificările şi completările ulterioare, şi atrage răspunderea disciplinară pentru toate persoanele cu responsabilităţi în acest sens.
    (4) În funcţie de circumstanţele şi consecinţele nerespectării prevederilor alin. (2), răspunderea poate fi şi de natură patrimonială, civilă ori, după caz, penală, potrivit legii.

    ART. 11
    Pentru orele suplimentare efectuate la nivelul fiecărui ordonator de credite şi a căror plată nu se poate face întrucât s-ar depăşi plafonul de 3% ori nu sunt întrunite condiţiile pentru alocarea de fonduri suplimentare potrivit art. 7 alin. (6), sunt aplicabile prevederile art. III alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 115/2023 privind unele măsuri fiscal-bugetare în domeniul cheltuielilor publice, pentru consolidare fiscală, combaterea evaziunii fiscale, pentru modificarea şi completarea unor acte normative, precum şi pentru prorogarea unor termene, cu modificările şi completările ulterioare.

    ART. 12
    Dispoziţiile prezentului ordin nu aduc atingere prevederilor care reglementează acordarea majorării prevăzute de lege pentru munca prestată în zilele de repaus săptămânal, de sărbători legale şi în celelalte zile în care, în conformitate cu reglementările în vigoare, nu se lucrează, care se aplică în mod corespunzător, cele două tipuri de muncă având regim juridic specific fiecăruia, evidenţa timpului lucrat ţinându-se distinct pentru fiecare dintre acestea.

    ART. 13
    (1) Pentru poliţiştii de penitenciare ale căror raporturi de serviciu încetează sau sunt suspendate, plata majorării pentru munca suplimentară prestată pentru care nu s-a acordat timp liber corespunzător până la data emiterii actului administrativ se efectuează odată cu plata ultimelor drepturi salariale cuvenite.
    (2) Pentru poliţiştii de penitenciare din sistemul administraţiei penitenciare detaşaţi, plata majorării pentru munca suplimentară prestată, pentru care nu s-a acordat timp liber corespunzător până la data emiterii actului administrativ de detaşare, se efectuează odată cu plata ultimelor drepturi salariale, de către ordonatorul de credite de unde se detaşează.

    ART. 14
    Prevederile art. 1-13 se aplică în mod corespunzător şi poliţiştilor de penitenciare încadraţi în Ministerul Justiţiei.

    ART. 15
    Ministerul Justiţiei, Administraţia Naţională a Penitenciarelor şi unităţile subordonate vor duce la îndeplinire dispoziţiile prezentului ordin.

    ART. 16
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.



                    p. Ministrul justiţiei,
                    Mihai Paşca,
                    secretar de stat

    Bucureşti, 18 aprilie 2024.
    Nr. 904/C.
    ANEXA 1

    Ministerul Justiţiei/Administraţia Naţională a Penitenciarelor
    Unitatea ..........................
    Nr. ........... din .................
    Aprob.
    Ordonator de credite^1,
    ......................
    ^1 Se vor menţiona în clar gradul, numele, prenumele şi funcţia persoanei care are calitatea de ordonator de credite sau căreia i-au fost delegate competenţele în acest sens.
    SITUAŢIE
    privind necesarul de fonduri pentru plata orelor prestate peste
    programul normal de lucru şi necompensate
    cu timp liber corespunzător în termen de 60 de zile
    luna ......../anul ..........

┌────────┬───────────┬──────────────┬─────────────┬─────────────┐
│ │Baza de │ │ │ │
│ │calcul │ │ │ │
│ │pentru │ │ │ │
│ │limita de │ │ │ │
│ │3% din suma│ │Total │ │
│ │salariilor │ │contravaloare│ │
│ │de funcţie,│Cuantum-limită│ore │Contravaloare│
│Unitatea│salariilor │de 3% │suplimentare │cuantum │
│ │gradului │ │preconizate a│majorare 70% │
│ │profesional│ │se achita │ │
│ │deţinut, │ │ │ │
│ │gradaţiilor│ │ │ │
│ │şi a │ │ │ │
│ │salariilor │ │ │ │
│ │de comandă │ │ │ │
├────────┼───────────┼──────────────┼─────────────┼─────────────┤
│1 │2 │3 = 2*3% │4 │5 │
├────────┼───────────┼──────────────┼─────────────┼─────────────┤
│ │ │ │ │ │
└────────┴───────────┴──────────────┴─────────────┴─────────────┘

    Director adjunct/Şef serviciu economico-administrativ,
    .............................................................
    (grad/nume, prenume, funcţie, dată şi semnătură)
    Contabil-şef,
    ............................................................
    (grad/nume, prenume, funcţie, dată şi semnătură)
    Întocmit
    .............................................................
    (grad/nume, prenume, funcţie, dată şi semnătură)
    NOTĂ:
    În cazul în care titularul se află în imposibilitatea obiectivă de a semna, se vor menţiona în clar gradul, numele, prenumele şi funcţia înlocuitorului desemnat.


    ANEXA 2

    Ministerul Justiţiei/Administraţia Naţională a Penitenciarelor
    Unitatea ........................
    Nr. ....... din .................
    Aprob.
    Ordonator de credite^1,
    .......................
    ^1 Se vor menţiona în clar gradul, numele, prenumele şi funcţia persoanei care are calitatea de ordonator de credite sau căreia i-au fost delegate competenţele.
    SITUAŢIE
    privind orele prestate peste programul
    normal de lucru (ore suplimentare) şi plata acestora
    luna ........./anul ..........

┌────────┬────────────┬────────────┬────────────┬─────────────┬────────────┬─────────────┬────────────┬──────────────┬───────────┐
│ │ │Nr. de ore │Nr. de ore │ │ │ │ │ │ │
│ │ │suplimentare│suplimentare│ │ │ │ │ │Fondurile │
│ │ │efectuate │efectuate │ │Cuantum │ │Cuantum │ │disponibile│
│ │ │care au fost│care nu au │Total │majorare 70%│Total │majorare 70%│ │pentru │
│ │Nr. de ore │compensate │fost │contravaloare│aferent │contravaloare│aferent │ │majorarea │
│Unitatea│suplimentare│cu timp │compensate │număr de ore │numărului de│ore │numărului de│Cuantum-limită│de 70% până│
│ │efectuate │liber în │cu timp │suplimentare │ore │suplimentare │ore │de 3% │la │
│ │ │termen de 60│liber în │achitate │suplimentare│neachitate │suplimentare│ │atingerea │
│ │ │de zile, │termen de 60│ │achitate │ │neachitate │ │limitei de │
│ │ │potrivit │de zile, │ │ │ │ │ │3% │
│ │ │legii │potrivit │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │legii │ │ │ │ │ │ │
├────────┼────────────┼────────────┼────────────┼─────────────┼────────────┼─────────────┼────────────┼──────────────┼───────────┤
│1 │2 │3 │4 = 2 – 3 │5 │6 │7 │8 │9 │10 = 9 – 6 │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │– 8 │
├────────┼────────────┼────────────┼────────────┼─────────────┼────────────┼─────────────┼────────────┼──────────────┼───────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└────────┴────────────┴────────────┴────────────┴─────────────┴────────────┴─────────────┴────────────┴──────────────┴───────────┘

    Director adjunct/Şef serviciu economico-administrativ,
    ...............................................................
    (grad/nume, prenume, funcţie, dată şi semnătură)
    Contabil-şef,
    ..............................................................
    (grad/nume, prenume, funcţie, dată şi semnătură)
    Întocmit
    ..............................................................
    (grad/nume, prenume, funcţie, dată şi semnătură)
    NOTĂ:
    În cazul în care titularul se află în imposibilitatea obiectivă de a semna, se vor menţiona în clar gradul, numele, prenumele şi funcţia înlocuitorului desemnat.


    ANEXA 3

    Ministerul Justiţiei/Administraţia Naţională a Penitenciarelor
    Unitatea ........................
    Nr. ....... din .................
    Aprob./Nu aprob.
    Ordonator de credite^1,
    ...................
    ^1 Se vor menţiona în clar gradul, numele, prenumele şi funcţia persoanei care are calitatea de ordonator de credite sau căreia i-au fost delegate competenţele. Se va semna la sfârşitul lunii în care s-au efectuat orele suplimentare, după completarea şi bararea coloanelor 2, 3, 4, 5, 6.
    De acord^2
    Director general,
    ...................
    (Unde se impune.)
    ^2 Se solicită acordul directorului general al Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor, numai în situaţia orelor suplimentare efectuate de către directorii unităţilor subordonate.
    Aprob./Nu aprob.
    Ordonator de credite^3,
    .....................
    ^3 Se vor menţiona în clar gradul, numele, prenumele şi funcţia persoanei care are calitatea de ordonator de credite sau căreia i-au fost delegate competenţele. Se va semna după 60 de zile de la prestarea orelor suplimentare, urmând a fi completată şi coloana 7.
    FIŞĂ INDIVIDUALĂ
    de evidenţă a orelor suplimentare pe luna ...............
    Date de identificare: gradul profesional/numele şi prenumele/funcţia persoanei care a efectuat munca suplimentară .................
    Compartimentul în care este încadrată conform statului de organizare şi funcţionare ..................
    Compartimentul în care îşi desfăşoară efectiv activitatea (permanent/temporar) .....................

┌────┬──────────┬────────────┬───────────┬────────────┬────────────┬──────────┐
│ │ │ │ │Numărul şi │ │ │
│ │ │ │Activitatea│data │Semnătura │ │
│ │Data şi │Nr. de ore │desfăşurată│documentului│persoanei │Timp liber│
│Nr. │intervalul│suplimentare│în │prin care a │care a │acordat în│
│crt.│de timp │efectuate │intervalul │fost dispusă│prestat │compensare│
│ │ │ │de timp^4 │efectuarea │munca │ │
│ │ │ │ │orelor │suplimentară│ │
│ │ │ │ │suplimentare│ │ │
├────┼──────────┼────────────┼───────────┼────────────┼────────────┼──────────┤
│1 │2 │3 │4 │5 │6 │7 │
├────┼──────────┼────────────┼───────────┼────────────┼────────────┼──────────┤
│1. │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────┼────────────┼───────────┼────────────┼────────────┼──────────┤
│2. │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────┼────────────┼───────────┼────────────┼────────────┼──────────┤
│3. │ │ │ │ │ │ │
└────┴──────────┴────────────┴───────────┴────────────┴────────────┴──────────┘

    ^4 Se completează detaliat activitatea efectuată.
    Număr total de ore suplimentare efectuate în anul curent: ...... ore, din care recuperate cu timp liber ......
    Avizat şef ierarhic^5
    ........................................................
    (grad, nume şi prenume)
    Întocmit (persoana desemnată de ordonator)
    ...........................................................
    (grad/nume, prenume, funcţie, dată şi semnătură)
    ^5 Semnătura şefului ierarhic care certifică orele suplimentare efectuate în realizarea activităţilor dispuse. În cazul directorului general al Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor sau al directorului de unitate, nu se semnează.
    NOTĂ:
    În cazul în care titularul se află în imposibilitatea obiectivă de a semna, se vor menţiona în clar gradul, numele, prenumele şi funcţia înlocuitorului desemnat.


    ANEXA 4

    Ministerul Justiţiei/Administraţia Naţională a Penitenciarelor
    Unitatea ........................
    Nr. ....... din .................
    Aprob.
    Ordonator de credite^1,^
    ......................
    ^1 Se vor menţiona în clar gradul, numele, prenumele şi funcţia persoanei care are calitatea de ordonator de credite sau căreia i-au fost delegate competenţele.
    De acord^2
    Director general,
    .....................
    (Unde se impune.)
    ^2 Se solicită acordul directorului general al Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor, numai în situaţia orelor suplimentare efectuate de către directorii unităţilor subordonate.
    Certific îndeplinirea condiţiei prevăzute la art. 7 din Ordinul ministrului justiţiei nr. 904/C/2024 privind condiţiile de acordare a majorării de 70% din salariul de funcţie pentru munca suplimentară prestată în anul 2024 peste programul normal de lucru de către poliţiştii de penitenciare.
    Contabil-şef/Director adjunct economico-administrativ,
    ........................................................
    (grad/nume, prenume, funcţie, dată şi semnătură)
    CENTRALIZATOR
    luna .........../anul ..........
    al orelor suplimentare prestate peste programul normal de lucru
    (muncă suplimentară) necompensate cu timp liber corespunzător
    în termen de 60 de zile, care trebuie achitate

┌─────┬────────────┬────────────┬────────────┬────────────┬────────────┐
│ │Numele şi │ │Nr. de ore │ │Semnătura │
│ │prenumele │ │suplimentare│Nr. de ore │persoanei │
│Nr. │persoanei │Nr. de ore │prestate, │suplimentare│care a │
│crt. │care a │suplimentare│compensate │necompensate│prestat │
│ │efectuat │prestate │în 60 de │în 60 de │munca │
│ │orele │ │zile │zile │suplimentară│
│ │suplimentare│ │ │ │ │
├─────┼────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼────────────┤
│ │ │ │ │ │ │
├─────┼────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼────────────┤
│TOTAL│X │ │ │ │X │
└─────┴────────────┴────────────┴────────────┴────────────┴────────────┘

    Avizat şef ierarhic
    ..........................................................
    (grad/nume, prenume, funcţie, dată şi semnătură)
    Întocmit şi certificare îndeplinire condiţie prevăzută la art. III alin. (7) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 115/2023 privind unele măsuri fiscal-bugetare în domeniul cheltuielilor publice, pentru consolidare fiscală, combaterea evaziunii fiscale, pentru modificarea şi completarea unor acte normative, precum şi pentru prorogarea unor termene, cu modificările şi completările ulterioare.
    (Persoana desemnată de ordonator)
    ..............................................................
    (grad/nume, prenume, funcţie, dată şi semnătură)
    NOTĂ:
    În cazul în care titularul se află în imposibilitatea obiectivă de a semna, se vor menţiona în clar gradul, numele, prenumele şi funcţia înlocuitorului desemnat.


    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016