Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 903 din 21 septembrie 2023  privind modificarea anexei la Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici nr. 72/2023 pentru aprobarea formatului standard al informaţiilor referitoare la raportul de serviciu al funcţionarului public    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 903 din 21 septembrie 2023 privind modificarea anexei la Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici nr. 72/2023 pentru aprobarea formatului standard al informaţiilor referitoare la raportul de serviciu al funcţionarului public

EMITENT: Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 883 din 2 octombrie 2023
    Având în vedere:
    - prevederile art. 534^1 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
    – Adresa Ministerului Muncii şi Solidarităţii Sociale nr. 1.530/DGJ din 16.06.2023, înregistrată la Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici cu nr. 30.711 din 26.06.2023, privind modificarea Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici nr. 72/2023 pentru aprobarea formatului standard al informaţiilor referitoare la raportul de serviciu al funcţionarului public, Adresa de răspuns nr. 30.711/2023 a Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici şi Adresa Ministerului Muncii şi Solidarităţii Sociale nr. 1.530/DGJ din 19.07.2023, înregistrată la Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici cu nr. 37.057 din 31.07.2023;
    – Referatul de aprobare nr. 43.175/2023 a proiectului de Ordin al preşedintelui Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici pentru modificarea anexei la Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici nr. 72/2023 pentru aprobarea formatului standard al informaţiilor referitoare la raportul de serviciu al funcţionarului public,

    în temeiul art. 400 alin. (2) teza a II-a şi art. 534^1 alin. (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale art. 12 alin. (6) din Hotărârea Guvernului nr. 785/2022 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici,
    preşedintele Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici emite prezentul ordin.
    ART. I
    Anexa la Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici nr. 72/2023 pentru aprobarea formatului standard al informaţiilor referitoare la raportul de serviciu al funcţionarului public, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 81 din 31 ianuarie 2023, se modifică şi se înlocuieşte cu anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.

    ART. II
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.



                    Preşedintele Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici,
                    Vasile-Felix Cozma

    Bucureşti, 21 septembrie 2023.
    Nr. 903.
    ANEXA 1

    (Anexa la Ordinul nr. 72/2023)
    FORMATUL STANDARD
    al informaţiilor referitoare la raportul de serviciu al funcţionarului public

┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│I. Date privind autoritatea sau instituţia publică şi funcţionarii publici │
├────────────────────┬─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Denumirea şi sediul │ │
│autorităţii sau │.......................................................................... │
│instituţiei publice │ │
├────────────────────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Date de contact ale │ │
│persoanei din cadrul│Numele şi prenumele: ......................................................... │
│compartimentului de │Funcţia deţinută: │
│resurse umane │................................................................. │
│responsabile pentru │Telefon: │
│comunicarea │............................................................................... │
│informaţiilor │Fax: │
│referitoare la │.....................................................................................│
│raportul de serviciu│E-mail: │
│al funcţionarului │................................................................................ │
│public │ │
├────────────────────┴─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│II. Informaţii referitoare la raportul de serviciu al funcţionarului public │
├────────────────────┬─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│II. 1. Informaţiile │ │
│care se comunică │ │
│funcţionarului │ │
│public la data │II. 2. Temeiul legal şi informaţiile care se comunică funcţionarului public la │
│numirii în funcţia │data numirii în funcţia publică sau, după caz, la data modificării raportului │
│publică sau, după │de serviciu │
│caz, la data │ │
│modificării │ │
│raportului de │ │
│serviciu │ │
├─────┬──────────────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │Dreptul la │Având în vedere prevederile art. 458 alin. (2) din Ordonanţa de urgenţă a │
│ │formare şi │Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi │
│ │perfecţionare │completările ulterioare: │
│ │profesională │- autorităţile şi instituţiile publice au obligaţia de a asigura participarea │
│ │al │pentru fiecare funcţionar public la cel puţin un program de formare şi │
│1.1. │funcţionarului│perfecţionare profesională o dată la doi ani, organizat de Institutul Naţional │
│ │public, │de Administraţie sau de alţi furnizori de formare profesională, în condiţiile │
│ │asigurat de │legii. Drepturile specifice ale beneficiarilor de formare - funcţionari publici │
│ │autoritatea │sunt prevăzute şi de Hotărârea Guvernului nr. 1.066/2008 pentru aprobarea │
│ │sau instituţia│normelor privind formarea profesională a funcţionarilor publici. │
│ │publică │ │
├─────┼──────────────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │Conform art. 421 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, cu │
│ │ │modificările şi completările ulterioare: │
│ │ │- funcţionarii publici au dreptul la concediu de odihnă, la concedii medicale │
│ │ │şi la alte concedii, în condiţiile legii; │
│ │ │- în perioada concediilor medicale, a concediilor de maternitate şi a celor │
│ │ │pentru creşterea şi îngrijirea copiilor, raporturile de serviciu nu pot înceta │
│ │ │şi nu pot fi modificate decât din iniţiativa funcţionarului public în cauză, cu │
│ │ │excepţia situaţiilor prevăzute la art. 512 alin. (4) şi (5) din acelaşi act │
│ │ │normativ. │
│ │ │Conform art. 22 alin. (1) din Ordonanţa Guvernului nr. 6/2007 privind unele │
│ │ │măsuri de reglementare a drepturilor salariale şi a altor drepturi ale │
│ │ │funcţionarilor publici până la intrarea în vigoare a legii privind sistemul │
│ │ │unitar de salarizare şi alte drepturi ale funcţionarilor publici, precum şi │
│ │ │creşterile salariale care se acordă funcţionarilor publici în anul 2007, │
│ │ │aprobată cu modificări prin Legea nr. 232/2007, cu modificările ulterioare, şi │
│ │ │art. 1 alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 250/1992 privind concediul de │
│ │ │odihnă şi alte concedii ale salariaţilor din administraţia publică, din regiile │
│ │ │autonome cu specific deosebit şi din unităţile bugetare, republicată, cu │
│ │ │modificările ulterioare, sau, în cazul funcţionarilor publici încadraţi cu │
│ │ │fracţiuni de normă (4 sau 6 ore pe zi) potrivit dispoziţiilor art. 2 din │
│ │ │acelaşi act normativ, funcţionarii publici au dreptul anual la un concediu de │
│ │ │odihnă plătit, în raport cu vechimea lor în muncă, după cum urmează: │
│ │ │[ ] 21 de zile lucrătoare, pentru o vechime în muncă de până la 10 ani; │
│ │ │[ ] 25 de zile lucrătoare, pentru o vechime în muncă de peste 10 ani. │
│ │ │Având în vedere prevederile art. 18 alin. (1) şi (2) din Hotărârea Guvernului │
│ │ │nr. 250/1992, republicată, cu modificările ulterioare: │
│ │ │- în afara concediului de odihnă, prevăzut la art. 1 din acelaşi act normativ, │
│ │ │salariaţii din administraţia publică, din regiile autonome cu specific deosebit │
│ │Concediul de │şi din unităţile bugetare, care prestează munci grele, periculoase sau │
│ │odihnă al │vătămătoare, ori lucrează în locuri de muncă în care există astfel de condiţii, │
│1.2. │funcţionarului│stabilite potrivit Legii nr. 31/1991 privind stabilirea duratei timpului de │
│ │public │muncă sub 8 ore pe zi pentru salariaţii care lucrează în condiţii deosebite - │
│ │ │vătămătoare, grele sau periculoase, au dreptul în fiecare an calendaristic la │
│ │ │un concediu de odihnă suplimentar, cu o durată cuprinsă între 3-10 zile │
│ │ │lucrătoare. Funcţionarul public beneficiază de concediu de odihnă suplimentar, │
│ │ │după cum urmează: │
│ │ │[ ] zile lucrătoare; │
│ │ │[ ] nu este cazul; │
│ │ │- salariaţii nevăzători şi cei încadraţi în grade de invaliditate beneficiază │
│ │ │de drepturile de concediu de odihnă suplimentar prevăzute la art. 147 din Legea │
│ │ │nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările │
│ │ │ulterioare, după cum urmează: │
│ │ │[ ] zile lucrătoare; │
│ │ │[ ] nu este cazul; │
│ │ │- totodată, conform art. 20 din Hotărârea Guvernului nr. 250/1992, republicată, │
│ │ │cu modificările ulterioare: │
│ │ │- în cazul în care salariatul, potrivit programării, a efectuat integral │
│ │ │concediul de odihnă suplimentar cuvenit şi ulterior, în cursul aceluiaşi an │
│ │ │calendaristic pentru care a primit acel concediu suplimentar, nu mai lucrează │
│ │ │în condiţii deosebite, nu este obligat să restituie unităţii cota-parte din │
│ │ │indemnizaţia primită, aferentă timpului nelucrat din acel an calendaristic, │
│ │ │după cum urmează: │
│ │ │[ ] zile lucrătoare; │
│ │ │[ ] nu este cazul. │
│ │ │Alte drepturi de concedii plătite de care beneficiază funcţionarii publici sunt │
│ │ │prevăzute la art. 24 din Ordonanţa Guvernului nr. 6/2007 privind unele măsuri │
│ │ │de reglementare a drepturilor salariale şi a altor drepturi ale funcţionarilor │
│ │ │publici până la intrarea în vigoare a legii privind sistemul unitar de │
│ │ │salarizare şi alte drepturi ale funcţionarilor publici, precum şi creşterile │
│ │ │salariale care se acordă funcţionarilor publici în anul 2007, aprobată cu │
│ │ │modificări prin Legea nr. 232/2007, cu modificările ulterioare. │
├─────┼──────────────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │Conform art. 519 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, │
│ │ │cu modificările şi completările ulterioare: │
│ │ │persoana care are competenţa legală de numire în funcţia publică va dispune │
│ │ │eliberarea din funcţia publică prin act administrativ, care se comunică │
│ │ │funcţionarului public în termen de 5 zile lucrătoare de la emitere, în │
│ │ │următoarele situaţii: │
│ │ │a) autoritatea sau instituţia publică şi-a încetat activitatea în condiţiile │
│ │ │legii, iar atribuţiile şi personalul acesteia nu au fost preluate de o altă │
│ │ │autoritate sau instituţie publică; │
│ │ │b) autoritatea sau instituţia publică a fost mutată într-o altă localitate, iar │
│ │ │funcţionarul public nu este de acord să o urmeze; │
│ │ │c) autoritatea sau instituţia publică îşi reduce personalul ca urmare a │
│ │ │reorganizării activităţii, prin reducerea postului ocupat de funcţionarul │
│ │ │public; │
│ │ │d) ca urmare a admiterii cererii de reintegrare în funcţia publică ocupată de │
│ │ │către funcţionarul public a unui funcţionar public eliberat sau destituit │
│ │ │nelegal ori pentru motive neîntemeiate, de la data rămânerii definitive a │
│ │ │hotărârii judecătoreşti prin care s-a dispus reintegrarea; │
│ │ │e) pentru incompetenţă profesională, în cazul obţinerii calificativului │
│ │ │nesatisfăcător în urma derulării procesului de evaluare a performanţelor │
│ │ │profesionale individuale, respectiv necorespunzător, în condiţiile prevăzute la │
│ │ │art. 475 lit. b) din acelaşi act normativ; │
│ │ │f) funcţionarul public nu mai îndeplineşte una dintre condiţiile prevăzute la │
│ │ │art. 465 alin. (1) lit. f) sau g) ori nu obţine avizul/autorizaţia prevăzut(ă) │
│ │ │de lege, în condiţiile art. 465 alin. (2) din acelaşi act normativ; │
│ │ │g) starea sănătăţii fizice sau/şi psihice a funcţionarului public, constatată │
│ │ │prin decizie a organelor competente de expertiză medicală, nu îi mai permite │
│ │ │acestuia să îşi îndeplinească atribuţiile corespunzătoare funcţiei publice │
│ │ │deţinute; │
│ │ │h) ca urmare a refuzului neîntemeiat al înaltului funcţionar public de a da │
│ │ │curs mobilităţii în condiţiile art. 503 alin. (8) din acelaşi act normativ. │
│ │ │Conform art. 519 alin. (4) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, │
│ │Condiţiile de │cu modificările şi completările ulterioare: │
│ │acordare a │- în cazul eliberării din funcţia publică, potrivit legii, autoritatea sau │
│1.3. │preavizului şi│instituţia publică este obligată să acorde funcţionarilor publici un preaviz de │
│ │durata │30 de zile calendaristice. │
│ │perioadei de │Conform art. 519 alin. (5) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, │
│ │preaviz │cu modificările şi completările ulterioare: │
│ │ │- perioada de preaviz este anterioară datei eliberării din funcţia publică. │
│ │ │Conform art. 519 alin. (6) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, │
│ │ │cu modificările şi completările ulterioare: │
│ │ │- în perioada de preaviz, persoana care are competenţa legală de numire în │
│ │ │funcţia publică poate acorda celui în cauză reducerea programului de lucru, │
│ │ │până la 4 ore zilnic, la cererea funcţionarului public căruia i s-a acordat │
│ │ │preavizul prevăzut la alin. (4) din acelaşi articol, fără afectarea drepturilor │
│ │ │salariale cuvenite. │
│ │ │Drepturile funcţionarilor publici în perioada de preaviz: │
│ │ │Conform art. 519 alin. (7) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, │
│ │ │cu modificările şi completările ulterioare: │
│ │ │- în cazurile prevăzute la alin. (1) lit. c), d) şi f) din acelaşi articol, în │
│ │ │perioada de preaviz, dacă în cadrul autorităţii sau instituţiei publice există │
│ │ │funcţii publice vacante corespunzătoare, aceasta are obligaţia să le pună la │
│ │ │dispoziţia funcţionarilor publici. │
│ │ │Conform art. 519 alin. (8) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, │
│ │ │cu modificările şi completările ulterioare: │
│ │ │- funcţionarul public de conducere are prioritate la ocuparea unei funcţii │
│ │ │publice vacante de nivel inferior. În cazul în care funcţia publică vacantă de │
│ │ │nivel inferior este o funcţie publică de execuţie şi nu corespunde studiilor şi │
│ │ │/sau vechimii în specialitatea funcţionarului public de conducere, aceasta │
│ │ │poate fi transformată într-o funcţie publică corespunzătoare, dacă │
│ │ │transformarea nu afectează structura organizatorică aprobată. │
│ │ │Conform art. 519 alin. (9) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, │
│ │ │cu modificările şi completările ulterioare: │
│ │ │- în cazurile prevăzute la alin. (1) lit. a)-d) şi f), dacă nu există funcţii │
│ │ │publice vacante corespunzătoare în cadrul autorităţii sau instituţiei publice, │
│ │ │autoritatea ori instituţia publică are obligaţia de a solicita Agenţiei │
│ │ │Naţionale a Funcţionarilor Publici, în perioada de preaviz, lista funcţiilor │
│ │ │publice vacante. În cazul în care există o funcţie publică vacantă │
│ │ │corespunzătoare, funcţionarului public îi sunt aplicabile dispoziţiile art. 506 │
│ │ │din acelaşi act normativ. │
├─────┼──────────────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │Data plăţii salariului se stabileşte în conformitate cu prevederile Ordinului │
│ │ │ministrului finanţelor publice nr. 86/2005 pentru reglementarea datei plăţii │
│ │ │salariilor la instituţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare, │
│ │ │şi este în data de: .................. . │
│ │ │Conform prevederilor art. 1 alin. (1) şi (3) din Ordinul ministrului finanţelor │
│ │ │publice nr. 86/2005, cu modificările şi completările ulterioare, ordonatorii │
│ │ │principali de credite şi instituţiile publice şi serviciile publice din │
│ │ │subordinea acestora, pentru care data stabilită pentru plata salariilor cade │
│ │ │într-o zi de repaus săptămânal, zi de sărbătoare legală sau zi liberă, │
│ │ │efectuează plata salariilor în ziua lucrătoare anterioară acesteia, cu condiţia │
│ │Data plăţii │încadrării în perioada 5-15 a lunii curente pentru luna precedentă. │
│ │salariului şi │Plata salariului se poate efectua prin: │
│1.4. │metoda de │[ ] virament într-un cont bancar, în conformitate cu prevederile art. 166 alin. │
│ │plată a │(2) din Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările şi │
│ │salariului │completările ulterioare, coroborat cu prevederile art. 367 din Ordonanţa de │
│ │ │urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare; │
│ │ │[ ] casierie. │
│ │ │Elementele componente ale salariului (dacă sunt aplicabile alte elemente │
│ │ │constitutive ale veniturilor salariale) sunt^1: │
│ │ │^1 Se vor menţiona separat elementele constitutive. │
│ │ │- ............................. │
│ │ │- ............................. │
│ │ │- ............................. │
│ │ │Periodicitatea plăţii salariului este de ...................^2. │
│ │ │^2 Se va indica dacă plata salariului se face o dată sau de două ori pe lună. │
├─────┼──────────────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │Având în vedere prevederile art. 419 alin. (2) din Ordonanţa de urgenţă a │
│ │ │Guvernului nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare: │
│ │ │- pentru orele lucrate peste durata normală a timpului de lucru sau în zilele │
│ │ │de repaus săptămânal, sărbători legale ori declarate zile nelucrătoare, │
│ │ │potrivit legii, funcţionarii publici au dreptul la recuperare sau la plata │
│ │ │majorată, în condiţiile legii. │
│ │ │Modalitatea de efectuare a orelor suplimentare se face în conformitate cu │
│ │ │prevederile Legii-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit │
│ │ │din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare. │
│ │ │Astfel, având în vedere prevederile art. 21 din Legea-cadru nr. 153/2017, cu │
│ │ │modificările şi completările ulterioare: │
│ │ │- munca suplimentară prestată peste programul normal de lucru, precum şi munca │
│ │Modalitatea de│prestată în zilele de sărbători legale, repaus săptămânal şi în alte zile în │
│ │efectuare a │care, în conformitate cu legea, nu se lucrează se compensează prin ore libere │
│ │orelor │plătite în următoarele 60 de zile calendaristice după efectuarea acesteia; │
│ │suplimentare, │- în cazul în care compensarea prin ore libere plătite nu este posibilă în │
│ │remuneraţia │termenul de 60 de zile calendaristice, munca suplimentară prestată peste │
│1.5. │acestora sau, │programul normal de lucru va fi plătită în luna următoare cu un spor de 75% din │
│ │după caz, │salariul de bază, solda de funcţie/salariul de funcţie, indemnizaţia de │
│ │compensarea │încadrare, corespunzător orelor suplimentare efectuate; │
│ │prin ore ├─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │libere plătite│- în cazul în care compensarea prin ore libere plătite nu este posibilă în │
│ │ │termenul de 60 de zile calendaristice, munca suplimentară prestată în zilele de │
│ │ │repaus săptămânal, de sărbători legale şi în celelalte zile în care, în │
│ │ │conformitate cu reglementările în vigoare, nu se lucrează va fi plătită în luna │
│ │ │următoare cu un spor de 100% din salariul de bază, solda de funcţie/salariul de │
│ │ │funcţie, indemnizaţia de încadrare, corespunzător orelor suplimentare │
│ │ │efectuate; │
│ │ │- plata muncii în condiţiile enumerate mai sus se poate face numai dacă │
│ │ │efectuarea orelor suplimentare a fost dispusă de şeful ierarhic, în scris, fără │
│ │ │a se depăşi 360 de ore anual. În cazul prestării de ore suplimentare peste un │
│ │ │număr de 180 de ore anual, este necesar acordul sindicatelor reprezentative │
│ │ │sau, după caz, al reprezentanţilor salariaţilor, potrivit legii. │
│ │ │Totodată, se vor avea în vedere actele normative în vigoare, cu privire la │
│ │ │derogări şi, după caz, excepţii de la aplicarea normelor generale reglementate. │
├─────┼──────────────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │Acordurile │ │
│ │colective │ │
│ │încheiate de │ │
│ │autoritatea │ │
│ │sau instituţia│ │
│ │publică, în │ │
│ │condiţiile │ │
│ │art. 487 din │ │
│ │Ordonanţa de │ │
│ │urgenţă a │ │
│ │Guvernului nr.│ │
│ │57/2019 │ │
│ │privind Codul │ │
│ │administrativ,│ │
│ │cu │ │
│ │modificările │ │
│ │şi │ │
│ │completările │ │
│ │ulterioare, cu│ │
│ │sindicatul │ │
│ │reprezentativ │ │
│ │al │ │
│ │funcţionarilor│ │
│ │publici la │[ ] Acordul colectiv nr. ............... încheiat de autoritatea sau instituţia │
│ │nivel de │publică, în condiţiile art. 487 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/ │
│ │autoritate sau│2019, cu modificările şi completările ulterioare; │
│ │instituţie │[ ] Actul administrativ nr. ............... al conducătorului autorităţii ori │
│1.6. │publică, │instituţiei publice, prin care s-a constituit comisia paritară, în conformitate │
│ │sindicatul │cu prevederile Hotărârii Guvernului nr. 302/2022 pentru aprobarea normelor │
│ │afiliat la o │privind modul de constituire, organizare şi funcţionare a comisiilor paritare, │
│ │federaţie │componenţa, atribuţiile şi procedura de lucru ale acestora, precum şi a │
│ │reprezentativă│normelor privind încheierea şi monitorizarea aplicării acordurilor colective. │
│ │la nivelul │ │
│ │sectorului de │ │
│ │activitate din│ │
│ │care face │ │
│ │parte │ │
│ │autoritatea │ │
│ │sau instituţia│ │
│ │publică sau │ │
│ │sindicatul │ │
│ │afiliat la o │ │
│ │federaţie │ │
│ │reprezentativă│ │
│ │la nivel de │ │
│ │grup de │ │
│ │unităţi din │ │
│ │care face │ │
│ │parte │ │
│ │autoritatea │ │
│ │sau instituţia│ │
│ │publică, după │ │
│ │caz, ori cu │ │
│ │reprezentanţii│ │
│ │funcţionarilor│ │
│ │publici │ │
├─────┼──────────────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │Conform prevederilor art. 76 din Legea nr. 204/2006 privind pensiile │
│ │ │facultative, cu modificările şi completările ulterioare: │
│ │ │- contribuţiile la un fond de pensii facultative se stabilesc conform regulilor │
│ │Contribuţii │acelei scheme de pensii facultative, se reţin şi se virează de către angajator, │
│ │suplimentare │odată cu contribuţiile de asigurări sociale obligatorii, sau de către │
│ │la pensia │participant, lunar, în contul fondului de pensii specificat în actul individual │
│ │facultativă │de aderare; │
│ │sau la pensia │- contribuţia la un fond de pensii facultative poate fi de până la 15% din │
│ │ocupaţională a│venitul salarial brut lunar sau din venitul asimilat acestuia al persoanei care │
│1.7. │funcţionarului│aderă la un fond de pensii facultative. │
│ │public │Conform art. 83 - Drepturile şi obligaţiile participanţilor la un fond din │
│ │suportate de │Legea nr. 1/2020 privind pensiile ocupaţionale, cu modificările şi completările │
│ │autoritatea │ulterioare: │
│ │sau instituţia│- drepturile şi obligaţiile participanţilor la un fond se stabilesc conform │
│ │publică, în │prospectului; │
│ │condiţiile │- angajatorul poate stabili cuantumuri diferenţiate de contribuţie proprie │
│ │legii │pentru angajaţii săi pe criterii de vechime, funcţie sau drepturi salariale. │
│ │ │Determinarea impozitului pe veniturile din salarii şi asimilate salariilor se │
│ │ │realizează conform prevederilor art. 78 din Legea nr. 227/2015 privind Codul │
│ │ │fiscal, cu modificările şi completările ulterioare. │
├─────┼──────────────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │Regulamentul │ │
│ │de organizare │ │
│ │şi funcţionare│Regulamentul de organizare şi funcţionare al autorităţii sau instituţiei │
│ │al autorităţii│publice, aprobat prin actul administrativ al conducătorului autorităţii sau │
│ │sau │instituţiei publice nr. ..............., anexat prezentei, sau trimitere la │
│ │instituţiei │linkul unde se poate consulta documentul │
│1.8. │publice şi │Regulamentul intern al autorităţii sau instituţiei publice, aprobat prin actul │
│ │regulamentul │administrativ al conducătorului autorităţii sau instituţiei publice nr. │
│ │intern al │............., anexat prezentei, sau trimitere la linkul unde se poate consulta │
│ │autorităţii │documentul │
│ │sau │ │
│ │instituţiei │ │
│ │publice │ │
├─────┼──────────────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │Locul de muncă│ │
│ │sau, în lipsa │ │
│ │unui loc de │ │
│ │muncă fix, │ │
│ │posibilitatea │ │
│ │desfăşurării │ │
│ │activităţii în│Obligaţia este stabilită în sarcina angajatorului conform prevederilor art. 278 │
│ │locuri de │^1 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu │
│1.9. │muncă │modificările şi completările ulterioare, raportat la prevederile art. 367 din │
│ │diferite, │Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările şi completările │
│ │precum şi dacă│ulterioare. │
│ │deplasarea │ │
│ │între acestea │ │
│ │este asigurată│ │
│ │sau decontată │ │
│ │de către │ │
│ │angajator, │ │
│ │după caz │ │
├─────┼──────────────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │Unul dintre │ │
│ │următoarele │ │
│ │elemente, la │ │
│ │alegerea │ │
│ │angajatorului:│ │
│ │a) denumirea, │ │
│ │gradul, felul │Obligaţia este stabilită în sarcina angajatorului conform prevederilor art. 278 │
│ │muncii sau │^1 alin. (1) lit. d) din Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu │
│1.10.│categoria │modificările şi completările ulterioare, raportat la prevederile art. 367 din │
│ │activităţii │Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările şi completările │
│ │profesionale │ulterioare. │
│ │pentru care │ │
│ │este angajată │ │
│ │persoana; │ │
│ │b) o scurtă │ │
│ │caracterizare │ │
│ │sau descriere │ │
│ │a muncii. │ │
├─────┼──────────────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │Data de la │ │
│ │care începe │ │
│ │raportul de │ │
│ │muncă, durata │ │
│ │şi condiţiile │ │
│ │perioadei de │ │
│ │probă, dacă │Obligaţia este stabilită în sarcina angajatorului conform prevederilor art. 278 │
│ │există, precum│^1 alin. (1) lit. e)-g) din Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu │
│1.11.│şi, în cazul │modificările şi completările ulterioare, raportat la prevederile art. 367 din │
│ │unui raport de│Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările şi completările │
│ │muncă pe │ulterioare. │
│ │durată │ │
│ │determinată, │ │
│ │data la care │ │
│ │încetează sau │ │
│ │durata │ │
│ │preconizată a │ │
│ │acestuia │ │
├─────┼──────────────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │Durata normală│ │
│ │a muncii │ │
│ │exprimată în │ │
│ │ore/zi şi/sau │ │
│ │ore/săptămână,│ │
│ │condiţiile de │ │
│ │efectuare şi │Obligaţia este stabilită în sarcina angajatorului conform prevederilor art. 278 │
│ │de compensare │^1 alin. (1) lit. l) din Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu │
│1.12.│a orelor │modificările şi completările ulterioare, raportat la prevederile art. 367 din │
│ │suplimentare, │Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările şi completările │
│ │precum şi, │ulterioare. │
│ │dacă este │ │
│ │cazul, │ │
│ │modalităţile │ │
│ │de organizare │ │
│ │a muncii în │ │
│ │schimburi │ │
└─────┴──────────────┴─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘


    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016