Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 90 din 13 octombrie 2004  privind aprobarea Instructiunilor pentru organizarea si desfasurarea activitatii personalului sanitar veterinar de stat in unitatile de taiere a animalelor, de colectare, prelucrare, procesare, depozitare, transport si valorificare a produselor si subproduselor de origine animala    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 90 din 13 octombrie 2004 privind aprobarea Instructiunilor pentru organizarea si desfasurarea activitatii personalului sanitar veterinar de stat in unitatile de taiere a animalelor, de colectare, prelucrare, procesare, depozitare, transport si valorificare a produselor si subproduselor de origine animala

EMITENT: AUTORITATEA NATIONALA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 999 din 29 octombrie 2004
Având în vedere prevederile <>art. 19 din Ordonanţa Guvernului nr. 42/2004 privind organizarea activitãţii sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor, aprobatã şi modificatã prin <>Legea nr. 215/2004 ,
în temeiul <>Hotãrârii Guvernului nr. 308/2004 privind organizarea şi funcţionarea Autoritãţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor şi a unitãţilor din subordinea acesteia, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
pe baza Referatului de aprobare nr. 52.598 din 14 octombrie 2004,

preşedintele Autoritãţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor emite urmãtorul ordin:

ART. 1
Se aprobã Instrucţiunile pentru organizarea şi desfãşurarea activitãţii personalului sanitar veterinar de stat în unitãţile de tãiere a animalelor, de colectare, prelucrare, procesare, depozitare, transport şi valorificare a produselor şi subproduselor de origine animalã, prezentate în anexa nr. 1.
ART. 2
Se aprobã unitãţile în care se asigurã personal sanitar veterinar de stat pentru desfãşurarea activitãţii de asistenţã, inspecţie şi control sanitar veterinar de stat, prevãzute în anexa nr. 2.
ART. 3
Se aprobã tarifele pentru activitatea de asistenţã, inspecţie şi control sanitar veterinar de stat în unitãţile de tãiere a animalelor, inclusiv a pãsãrilor, de colectare, prelucrare, procesare, depozitare, transport şi valorificare a produselor şi subproduselor de origine animalã, prezentate în anexa nr. 3.
ART. 4
Direcţiile sanitare veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
ART. 5
Autoritatea Naţionalã Sanitarã Veterinarã şi pentru Siguranţa Alimentelor va controla modul de aplicare a prevederilor prezentului ordin.
ART. 6
Anexele nr. 1-3 fac parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 7
Orice prevedere contrarã prezentului ordin se abrogã.
ART. 8
Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, şi va intra în vigoare în termen de 15 zile de la data publicãrii lui.

p. Preşedintele Autoritãţii Naţionale
Sanitare Veterinare şi pentru
Siguranţa Alimentelor,
Gabriel Vasile Drãgan

Bucureşti, 13 octombrie 2004.
Nr. 90.

ANEXA 1

INSTRUCŢIUNI
pentru organizarea şi desfãşurarea activitãţii personalului
sanitar veterinar de stat în unitãţile de
tãiere a animalelor, de colectare, prelucrare, procesare, depozitare,
transport şi valorificare a produselor şi subproduselor de origine animalã

CAP. I
Dispoziţii generale

ART. 1
Prezentele instrucţiuni stabilesc cadrul organizatoric în care, în conformitate cu prevederile legislaţiei sanitare veterinare în vigoare, personalul sanitar veterinar de stat îşi desfãşoarã activitatea de asistenţã, inspecţie şi control sanitar veterinar de stat în unitãţile care taie animale, inclusiv pãsãri, colecteazã, prelucreazã, proceseazã, depoziteazã şi valorificã produse de origine animalã.
ART. 2
În sensul prezentelor instrucţiuni, expresiile de mai jos au urmãtoarele semnificaţii:
a) personal sanitar veterinar de stat - medicii veterinari de liberã practicã împuterniciţi şi personalul mediu ajutãtor contractant, angajat în condiţiile legii cu contract individual de muncã pe perioadã determinatã, care îşi desfãşoarã activitatea în conformitate cu prevederile <>art. 19 din Ordonanţa Guvernului nr. 42/2004 , aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 215/2004 , în unitãţile care taie animale, inclusiv pãsãri, colecteazã, prelucreazã, proceseazã, depoziteazã şi valorificã produse de origine animalã;
b) asistenţa sanitarã veterinarã de stat - activitatea de supraveghere pe care o asigurã personalul sanitar veterinar de stat în unitãţile prevãzute la <>art. 19 din Ordonanţa Guvernului nr. 42/2004 , aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 215/2004 ;
c) inspecţie şi control sanitar veterinar de stat - totalitatea investigaţiilor efectuate de personalul sanitar veterinar de stat la animalele destinate tãierii, la produsele de origine animalã în timpul obţinerii, prelucrãrii, depozitãrii şi valorificãrii lor, precum şi la alte produse şi materii prime supuse controlului sanitar veterinar;
d) unitãţi - unitãţile care taie animale, inclusiv pãsãri, colecteazã, prelucreazã, proceseazã, depoziteazã şi valorificã produse de origine animalã, stabilite prin ordin al preşedintelui Autoritãţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor;
e) tarife - valoarea operaţiunilor, stabilitã în echivalent euro, care se realizeazã în exercitarea activitãţii de asistenţã, inspecţie şi control sanitar veterinar de stat în unitãţi şi care se vireazã lunar de cãtre acestea în contul direcţiei sanitare veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, la cursul oficial al zilei în care se efectueazã plata.
ART. 3
Unitãţile în care personalul sanitar veterinar de stat îşi desfãşoarã activitatea de asistenţã, inspecţie şi control sanitar veterinar de stat sunt cuprinse în anexa nr. 2.
ART. 4
(1) Tarifele pentru activitatea de asistenţã, inspecţie şi control sanitar veterinar de stat sunt prevãzute în anexa nr. 3.
(2) Tarifele pentru activitatea de asistenţã, inspecţie şi control sanitar veterinar de stat, desfãşuratã în zilele nelucrãtoare şi în cele de sãrbãtoare legalã, se majoreazã conform prevederilor legale în vigoare.
ART. 5
Funcţionarea unitãţilor cuprinse în anexa nr. 2 este permisã numai dacã au asigurate asistenţa, inspecţia şi controlul sanitar veterinar de stat, în condiţiile legii.
ART. 6
Asistenţa, inspecţia şi controlul sanitar veterinar de stat se asigurã pe baza contractului încheiat în acest scop între direcţia sanitarã veterinarã şi pentru siguranţa alimentelor şi unitate.

CAP. II

SECŢIUNEA 1
Obligaţiile direcţiilor sanitare veterinare şi pentru siguranţa alimentelor

ART. 7
Direcţiile sanitare veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, identificã unitãţile în care este necesarã asigurarea asistenţei, a inspecţiei şi a controlului sanitar veterinar de stat.
ART. 8
Direcţia sanitarã veterinarã şi pentru siguranţa alimentelor judeţeanã, respectiv a municipiului Bucureşti, înscrie într-un registru special unitãţile nominalizate, cu toate datele de identificare.
ART. 9
(1) Direcţia sanitarã veterinarã şi pentru siguranţa alimentelor judeţeanã, respectiv a municipiului Bucureşti, stabileşte numãrul de personal sanitar veterinar de stat necesar fiecãrei unitãţi, în funcţie de specificul activitãţii acesteia, de capacitatea de producţie, de fluxul tehnologic şi de sistemul de organizare.
(2) Direcţia sanitarã veterinarã şi pentru siguranţa alimentelor judeţeanã, respectiv a municipiului Bucureşti, desemneazã circumscripţia sanitarã veterinarã şi pentru siguranţa alimentelor în a cãrei subordine directã se desfãşoarã activitatea de asistenţã, inspecţie şi control sanitar veterinar de stat a personalului sanitar veterinar de stat şi numeşte medicul veterinar şef de circumscripţie. Medicul veterinar şef de circumscripţie întocmeşte prezenţa pentru personalul sanitar veterinar de stat din subordine, vizeazã documentul justificativ întocmit de medicul veterinar de stat din unitate şi îl depune la direcţia sanitarã veterinarã şi pentru siguranţa alimentelor judeţeanã, respectiv a municipiului Bucureşti, concomitent cu raportul de activitate lunar.
ART. 10
(1) Direcţia sanitarã veterinarã şi pentru siguranţa alimentelor judeţeanã, respectiv a municipiului Bucureşti, încheie, în condiţiile legii, contract cu unitãţile identificate şi înregistrate, pentru plata activitãţii de asistenţã, inspecţie şi control sanitar veterinar de stat, asigurã personalul sanitar veterinar de stat necesar şi încaseazã lunar sumele reprezentând contravaloarea activitãţii desfãşurate, calculatã în baza tarifelor prevãzute în anexa nr. 3.
(2) Sumele rezultate, virate de cãtre unitãţi în contul direcţiilor sanitare veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, sunt evidenţiate distinct în contabilitate şi constituie pentru acestea fonduri extrabugetare care se utilizeazã conform legii.
(3) În limita sumelor încasate potrivit prevederilor prezentului ordin direcţiile sanitare veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, pot angaja, pe perioadã determinatã, personal de specialitate şi auxiliar, inclusiv pentru laboratorul sanitar veterinar de stat.
(4) În funcţie de capacitatea şi de specificul de activitate ale unitãţii, prezenţa permanentã a personalului sanitar veterinar în unitãţile precizate în anexa nr. 2 se dispune de cãtre directorul executiv al direcţiei sanitare veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti.
ART. 11
(1) Direcţiile sanitare veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, angajeazã personal sanitar veterinar de stat, în condiţiile legii, în baza unui contract individual de muncã pe perioadã determinatã, cu normã întreagã sau parţialã, dupã caz.
(2) Direcţiile sanitare veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, pot angaja, potrivit legii, şi personal de specialitate pensionat, numai în condiţiile în care nu se asigurã o normã întreagã pentru personalul sanitar veterinar de stat şi atunci când condiţiile o impun.
ART. 12
În primele 3 zile lucrãtoare ale lunii curente, direcţia sanitarã veterinarã şi pentru siguranţa alimentelor judeţeanã, respectiv a municipiului Bucureşti, înainteazã unitãţilor documentele de platã pentru activitatea depusã în luna precedentã; sumele se stabilesc pe baza documentului justificativ întocmit şi semnat de medicul veterinar de stat din unitate şi de reprezentantul legal al unitãţii şi vizat de cãtre medicul veterinar şef al circumscripţiei sanitare veterinare şi pentru siguranţa alimentelor în a cãrui subordine directã îşi desfãşoarã activitatea.

SECŢIUNEA a 2-a
Obligaţiile unitãţilor

ART. 13
Unitãţile, persoane fizice şi/sau juridice, încheie cu direcţia sanitarã veterinarã şi pentru siguranţa alimentelor judeţeanã, respectiv a municipiului Bucureşti, contracte pentru asigurarea şi finanţarea asistenţei, inspecţiei şi controlului sanitar veterinar de stat.
ART. 14
În interesul desfãşurãrii corespunzãtoare a activitãţii unitãţii, al prevenirii perioadelor neproductive, pentru asigurarea numãrului necesar de personal sanitar veterinar de stat şi pentru diminuarea costurilor ocazionate de inspecţia şi de controlul sanitar veterinar de stat, unitãţile înainteazã direcţiei sanitare veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, sãptãmânal, programul de activitate pentru sãptãmâna urmãtoare.
ART. 15
Pentru buna desfãşurare şi exercitare a activitãţii de asistenţã, inspecţie şi control sanitar veterinar de stat, în conformitate cu prevederile legale, unitãţile asigurã permanent condiţii optime pe întregul flux tehnologic, inclusiv vestiare, birouri, facilitãţi pentru pãstrarea sigiliilor şi documentelor sanitare veterinare în condiţii de securitate, echipament de lucru şi de protecţie, materiale de igienizare, ustensile de lucru, personal ajutãtor şi altele asemenea.
ART. 16
(1) Unitãţile vireazã în contul direcţiei sanitare veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, sumele calculate de aceasta pentru activitatea de asistenţã, inspecţie şi control sanitar veterinar de stat desfãşuratã de personalul sanitar veterinar de stat în luna precedentã, în termen de 3 zile de la data primirii documentelor de platã.
(2) În ultima zi a lunii medicul veterinar de stat din unitate întocmeşte şi înainteazã medicului veterinar şef de circumscripţie spre avizare documentul justificativ care cuprinde sumele calculate conform tarifului legal pentru activitatea de asistenţã, inspecţie şi control sanitar veterinar de stat desfãşuratã de personalul sanitar veterinar de stat existent în unitate, pentru luna expiratã, şi care constituie actul oficial în baza cãruia direcţia sanitarã veterinarã şi pentru siguranţa alimentelor judeţeanã, respectiv a municipiului Bucureşti, întocmeşte formalitãţile de platã.

SECŢIUNEA a 3-a
Obligaţiile personalului sanitar veterinar de stat

ART. 17
Personalul sanitar veterinar de stat este subordonat tehnic şi administrativ direcţiei sanitare veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, prin medicul veterinar şef de circumscripţie sanitarã veterinarã, şi are, în principal, urmãtoarele obligaţii:
a) desfãşurarea activitãţii conform prevederilor <>Ordonanţei Guvernului nr. 42/2004 , aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 215/2004 , precum şi ale dispoziţiilor, instrucţiunilor şi oricãror alte reglementãri legale;
b) respectarea prevederilor contractului semnat cu direcţia sanitarã veterinarã şi pentru siguranţa alimentelor judeţeanã, respectiv a municipiului Bucureşti;
c) întocmirea şi înaintarea la direcţia sanitarã veterinarã şi pentru siguranţa alimentelor judeţeanã, respectiv a municipiului Bucureşti, prin medicul veterinar şef de circumscripţie sanitarã veterinarã şi pentru siguranţa alimentelor, la termenele şi în condiţiile stabilite de aceasta, a situaţiilor şi documentelor solicitate, precum şi a celor prevãzute de reglementãrile în vigoare;
d) pãstrarea confidenţialitãţii activitãţii desfãşurate în unitate, în raport cu persoanele fizice.
ART. 18
În exercitarea atribuţiilor de serviciu medicii veterinari de stat contractanţi emit documente sanitare veterinare oficiale pentru certificare, întocmesc acte de prelevare a probelor, sechestru şi confiscare.
ART. 19
Personalul sanitar veterinar de stat contractant poartã întreaga rãspundere pentru activitatea prestatã, deciziile stabilite, documentele şi situaţiile întocmite.

CAP. III
Dispoziţii finale

ART. 20
Refuzul unitãţii de a semna cu direcţia sanitarã veterinarã şi pentru siguranţa alimentelor judeţeanã, respectiv a municipiului Bucureşti, contractul pentru asigurarea şi finanţarea asistenţei, inspecţiei şi controlului sanitar veterinar de stat sau neplata la timp a sumelor stabilite conform prevederilor legale, precum şi neasigurarea condiţiilor necesare desfãşurãrii optime a activitãţii sanitare veterinare oficiale conduc la retragerea personalului sanitar veterinar de stat din unitate şi la pierderea dreptului de funcţionare a acesteia pânã la intrarea în legalitate.
ART. 21
Nu este permisã rambursarea directã sau indirectã a tarifelor pentru asigurarea asistenţei, inspecţiei şi controlului sanitar veterinar de stat.
ART. 22
(1) În cazul în care unitatea nu vireazã direcţiei sanitare veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, suma de bani necesarã pentru plata personalului sanitar veterinar de stat, direcţia sanitarã veterinarã şi pentru siguranţa alimentelor acţioneazã unitatea în instanţã pentru obligarea la plata sumelor datorate.
(2) Pânã la soluţionarea litigiului în instanţã unitatea nu mai beneficiazã de asistenţã, inspecţie şi control sanitar veterinar de stat, motiv pentru care îşi pierde dreptul de funcţionare.
ART. 23
Nerespectarea dispoziţiilor cuprinse în prezentele instrucţiuni conduce la aplicarea sancţiunilor legale.


ANEXA 2

UNITĂŢILE
în care se asigurã personal sanitar veterinar de
stat pentru desfãşurarea activitãţii de asistenţã,
inspecţie şi control sanitar veterinar de stat

1. Unitãţi pentru tãierea mamiferelor şi pãsãrilor
2. Unitãţi independente de tranşare a cãrnii
3. Unitãţi independente de tranşare/prelucrare a cãrnii (fabrici de produse din carne, inclusiv ateliere pentru preparate din carne)
4. Unitãţi independente de prelucrare a membranelor naturale
5. Depozite/antrepozite frigorifice şi/sau depozite alimentare
6. Antrepozite frigorifice cu salã de tranşare
7. Unitãţi de procesare a laptelui/produselor lactate
8. Unitãţi de procesare a produselor din pescuit, moluştelor, gasteropodelor, batracienilor
9. Unitãţi de procesare a ouãlor/produselor din ouã
10. Unitãţi de comercializare cu secţii de tranşare a cãrnii şi/sau de prelucrare a produselor de origine animalã
11. Halã de desfacere a produselor de origine animalã
12. Combinat de carne.

ANEXA 3

TARIFELE
pentru activitatea de asistenţã, inspecţie şi control sanitar
veterinar de stat în unitãţile de tãiere a animalelor, inclusiv a pãsãrilor,
de colectare, prelucrare, procesare, depozitare, transport şi
valorificare a produselor şi subproduselor de origine animalã


───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Specificaţie Tariful
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
I. a) carne de bovine şi bubaline adulte 3 euro/animal
carne de bovine şi bubaline tineret 1,5 euro/animal
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
b) carne de solipede şi ecvidee 3 euro/animal
- controlul trichinelozei inclusã în activitatea de asistenţã
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
c) carne de porcine 0,8 euro/animal
- controlul trichinelozei inclusã în activitatea de asistenţã
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
d) carne de ovine şi caprine
- tineret < 18 kg 0,2 euro/animal
- animale > 18 kg 0,3 euro/animal
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
e) carne de pasãre 0,01 euro/animal
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
f) carne de vânat mic în pene
şi vânat mic în blanã 0,03 euro/animal
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
g) carne de vânat mare în blanã
- mistreţ 1,3 euro/animal
- examinare pentru trichinã conform prevederilor legale
în vigoare
- rumegãtor (cerb, cãprior etc.) 4,4 euro/animal
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
II.*) tranşarea şi/sau prelucrarea 3 euro/tonã carne şi/sau alte
cãrnii în unitãţi independente materii prime de origine
animalã recepţionate
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
III. unitãţi independente de prelucrare 3 euro/tonã produs materie primã
a membranelor naturale de origine animalã recepţionat
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
IV. depozite/antrepozite frigorifice 2 euro/tonã produs de origine
depozite alimentare animalã recepţionat
2 euro/tonã produs de origine
animalã recepţionat/10.000 ouã
recepţionate
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
V. antrepozite frigorifice cu salã 2 euro/tonã produs de origine
de tranşare animalã recepţionat pentru
depozitare şi 3 euro/tonã materie
primã de origine animalã introdusã
la tranşare
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
VI. unitãţi de prelucrare a 0,05 euro/hl lapte crud recepţionat
laptelui/produselor lactate 1,5 euro/tonã alte materii prime
de origine animalã recepţionate
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
VII. unitãţi de prelucrare a produselor 1,5 euro/tonã produs recepţionat
din pescuit, a moluştelor,
gasteropodelor şi batracienilor
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
VIII. unitãţi de prelucrare a 3 euro/10.000 ouã/tonã produs
ouãlor/produselor din ouã recepţionat
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
IX. unitãţi de comercializare, incluzând 2 euro/tonã produs de origine
şi activitatea de depozitare, tranşare animalã depozitat
a cãrnii şi/sau de prelucrare a 3 euro/tonã produs finit rezultat
produselor de origine animalã din tranşare şi/sau din prelucrare
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
X. halã de desfacere a produselor 2 euro/tonã produs/10.000 ouã
de origine animalã recepţionate
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────


*) Dacã operaţiunile de tranşare şi/sau de prelucrare se efectueazã în unitãţile în care s-a obţinut carnea (unitãţi pentru tãierea mamiferelor şi pãsãrilor), la tarifele prevãzute la pct. I se adaugã 0,5 euro/tonã carne intratã la tranşare şi/sau la prelucrare. Dacã în unitãţile cu abatorizare se recepţioneazã pentru tranşare şi/sau prelucrare carne din alte surse decât abatorizarea proprie, pentru aceastã carne se percep tarifele precizate la pct. II.

NOTĂ:
a) Sumele care se încaseazã de la unitãţile care prelucreazã lapte şi peşte se calculeazã în funcţie de volumul producţiei realizate, ţinându-se cont de tariful stabilit pentru fiecare categorie de unitate.
b) Tariful pentru unitãţile care taie animale şi pãsãri, precum şi pentru cele care prelucreazã alte produse de origine animalã nu poate fi mai mic de 150 euro/lunã şi nu poate depãşi 5.000 euro/lunã.
c) Pentru abatoarele de pãsãri se aplicã numai tariful prevãzut la pct. I lit. e).
d) Produsele de origine animalã depozitate în depozite integrate în unitãţile producãtoare, în alte depozite autorizate aparţinând aceleiaşi unitãţi, aflate în aceeaşi localitate sau în alte localitãţi, precum şi produsele de origine animalã livrate de unitatea producãtoare altei unitãţi în baza unui contract de francizã şi produsele de origine animalã livrate de unitatea producãtoare altei unitãţi în care structura acţionariatului este aceeaşi nu se tarifeazã.
e) În unitãţile de tãiere de capacitate micã şi care nu deţin echipã proprie pentru efectuarea examenului trichineloscopic, acesta se efectueazã de cãtre personalul sanitar veterinar de stat, fiind inclus în activitatea de asistenţã, inspecţie şi control sanitar veterinar de stat desfãşuratã în unitate.
f) În unitãţile de comercializare care desfãşoarã şi activitatea de depozitare, de tranşare a cãrnii şi/sau de prelucrare a produselor de origine animalã, pentru produsele depozitate intrate la tranşare sau prelucrare se percepe numai tariful de 3 euro/tonã produs finit rezultat din tranşare şi/sau din prelucrare.

------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016