Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 9 din 1 februarie 2018  pentru modificarea Ordinului ministrului afacerilor interne nr. 199/2016 privind stabilirea modalităţilor de asigurare a managementului Programului Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 9 din 1 februarie 2018 pentru modificarea Ordinului ministrului afacerilor interne nr. 199/2016 privind stabilirea modalităţilor de asigurare a managementului Programului "Sistemul integrat pentru securitatea frontierei de stat a României"

EMITENT: Ministerul Afacerilor Interne
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 122 din 8 februarie 2018
    În temeiul art. 7 alin. (5) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Afacerilor Interne, aprobată cu modificări prin Legea nr. 15/2008, cu modificările şi completările ulterioare,
    ministrul afacerilor interne emite următorul ordin:
    ART. I
    Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 199/2016 privind stabilirea modalităţilor de asigurare a managementului Programului „Sistemul integrat pentru securitatea frontierei de stat a României“, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1.015 din 16 decembrie 2016, se modifică după cum urmează:
    1. La articolul 7 alineatul (3), literele b), c) şi g) se modifică şi vor avea următorul cuprins:
    "b) coordonează activitatea tuturor structurilor Poliţiei de Frontieră Române, denumită în continuare PFR, care contribuie la realizarea SISF;
c) adoptă decizii în cadrul negocierilor ce intervin pe parcursul realizării şi implementării Proiectului SISF şi aprobă modificările propuse;
    ..................................................................................................
g) iniţiază, negociază şi semnează modificări ale documentelor contractuale, pe baza fundamentării acestora;"

    2. Articolul 8 se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "ART. 8
    Atribuţiile Inspectoratului General al Poliţiei de Frontieră referitoare la Proiectul SISF
    Inspectoratul General al Poliţiei de Frontieră asigură derularea şi implementarea Proiectului SISF din punct de vedere tehnic, juridic şi financiar, îndeplinind, prin structurile de specialitate, următoarele atribuţii:
    a) exercită direct şi nemijlocit activităţile de negociere, recepţie şi acceptare necesare derulării şi implementării Proiectului SISF, cu participarea structurilor de specialitate din cadrul aparatului central al Inspectoratului General al Poliţiei de Frontieră;
    b) asigură direct şi nemijlocit concordanţa dintre aspectele de natură tehnică, financiară şi juridică în derularea şi implementarea Proiectului SISF;
    c) elaborează documentele de planificare şi raportare privind stadiul proiectului SISF;
    d) urmăreşte asigurarea de către integratorul de sistem a suportului logistic integrat constând în pregătirea personalului, mentenanţă, garanţie, suport pentru utilizatori, materiale şi documentaţie, necesar pentru realizarea şi menţinerea funcţionalităţii proiectului SISF;
    e) monitorizează achiziţiile publice de bunuri şi servicii pentru realizarea proiectului SISF, în sensul asigurării integrării acestora;
    f) cooperează cu organismele Uniunii Europene specializate în domeniul managementului frontierei sau cu alte organizaţii şi organisme similare, după caz;
    g) participă, prin personalul de specialitate, la derularea de către PFR a procedurilor de achiziţie publică de bunuri şi servicii necesare implementării, dezvoltării şi extinderii SISF, a asigurării capacităţii operaţionale, mentenanţei şi întreţinerii sistemului pe întregul său ciclu de viaţă.
    h) fundamentează deciziile referitoare la acceptarea proiectelor tehnice pentru subsistemele şi subsistemele integrate ale SISF, precum şi la integrarea Proiectului SISF în cadrul Programului SISF;
    i) analizează, fundamentează şi formulează propunerile de modificare a documentelor contractuale din punct de vedere tehnic;
    j) urmăresc respectarea conformităţii soluţiilor tehnice implementate cu cele acceptate în proiectele tehnice;
    k) asigură derularea Proiectului SISF din punct de vedere financiar, în conformitate cu actele normative în vigoare şi cu prevederile contractuale;
    l) asigură efectuarea plăţilor aferente Proiectului SISF, în condiţiile legii;
    m) analizează, fundamentează şi formulează din punct de vedere financiar propunerile de modificare a documentelor contractuale;
    n) analizează, fundamentează şi formulează din punct de vedere financiar propunerile pentru asigurarea finanţării Proiectului SISF şi întreprinde demersurile necesare în acest sens;
    o) asigură derularea Proiectului SISF din punct de vedere juridic, în conformitate cu actele normative în vigoare şi cu prevederile contractuale;
    p) asigură elaborarea şi avizarea pentru legalitate a documentelor contractuale;
    q) formulează puncte de vedere cu privire la incidenţa prevederilor contractuale şi a actelor normative în vigoare asupra unor situaţii de fapt, generate de derularea şi implementarea Proiectului SISF;
    r) formulează puncte de vedere de specialitate cu privire la Proiectul SISF, solicitate de conducerea Ministerului Afacerilor Interne şi/sau de celelalte compartimente şi structuri implicate în derularea şi implementarea Proiectului SISF;
    s) asigură reprezentarea în instanţă şi în faţa altor autorităţi pentru soluţionarea oricăror litigii apărute cu privire la Proiectul SISF."

    3. Articolul 9 se abrogă.
    4. Articolul 10 se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "ART. 10
    Semnarea documentelor aferente derulării Proiectului SISF
    Potrivit competenţelor atribuite prin prezentul ordin se desemnează managerul Proiectului SISF să semneze documentele aferente derulării Proiectului SISF."



    ART. II
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.



                    Ministrul afacerilor interne,
                    Carmen Daniela Dan

    Bucureşti, 1 februarie 2018.
    Nr. 9.

    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016