Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 890 din 28 august 2009  pentru publicarea acceptarii amendamentelor la Codul international din 1994 pentru siguranta navelor de mare viteza (Codul HSC 1994), adoptate de Organizatia Maritima Internationala prin Rezolutia MSC.259(84) a Comitetului Securitatii Maritime din 16 mai 2008    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 890 din 28 august 2009 pentru publicarea acceptarii amendamentelor la Codul international din 1994 pentru siguranta navelor de mare viteza (Codul HSC 1994), adoptate de Organizatia Maritima Internationala prin Rezolutia MSC.259(84) a Comitetului Securitatii Maritime din 16 mai 2008

EMITENT: MINISTERUL TRANSPORTURILOR SI INFRASTRUCTURII
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 609 din 4 septembrie 2009
ORDIN nr. 890 din 28 august 2009
pentru publicarea acceptãrii amendamentelor la <>Codul internaţional din 1994 pentru siguranţa navelor de mare vitezã (Codul HSC 1994 ), adoptate de Organizaţia Maritimã Internaţionalã prin Rezoluţia MSC.259(84) a Comitetului Securitãţii Maritime din 16 mai 2008
EMITENT: MINISTERUL TRANSPORTURILOR ŞI INFRASTRUCTURII
PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 609 din 4 septembrie 2009

În temeiul prevederilor <>art. 12 lit. b) şi d) din Ordonanţa Guvernului nr. 19/1997 privind transporturile, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, ale <>art. 4 din Ordonanţa Guvernului nr. 42/1997 privind transportul maritim şi pe cãile navigabile interioare, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, ale <>art. 2 pct. 18 şi ale <>art. 5 alin. (4) din Hotãrârea Guvernului nr. 76/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, cu modificãrile ulterioare,

ministrul transporturilor şi infrastructurii emite urmãtorul ordin:

ART. 1
Se publicã amendamentele la Codul internaţional din 1994 pentru siguranţa navelor de mare vitezã (Codul HSC 1994 ), adoptate de Organizaţia Maritimã Internaţionalã prin Rezoluţia MSC.259(84) a Comitetului Securitãţii Maritime din 16 mai 2008, amendamente care intrã în vigoare pentru România la data de 1 ianuarie 2010, prevãzute în anexa care face parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 2
Autoritatea Navalã Românã va lua mãsurile necesare pentru punerea în aplicare a prevederilor prezentului ordin.
ART. 3
Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.

p. Ministrul transporturilor şi infrastructurii,
Marin Anton,
secretar de stat

Bucureşti, 28 august 2009.
Nr. 890.


ANEXÃ


REZOLUŢIA MSC. 259 (84)
(adoptatã la 16 mai 2008)

Adoptarea amendamentelor la Codul internaţional din 1994
pentru siguranţa navelor de mare vitezã (Codul HSC 1994)

Comitetul Securitãţii Maritime,
amintind art. 28(b) din Convenţia privind crearea Organizaţiei Maritime Internaţionale, referitor la funcţiile comitetului,
amintind, de asemenea, Rezoluţia MSC.36(63), prin care s-a adoptat Codul internaţional din 1994 pentru siguranţa navelor de mare vitezã (denumit în continuare Codul HSC 1994 ), care a devenit obligatoriu conform <>cap. X din Convenţia internaţionalã din 1974 pentru ocrotirea vieţii omeneşti pe mare (SOLAS) (denumitã în continuare Convenţia),
notând şi <>art. VIII (b) şi regula X/1.1 din <>Convenţie cu privire la procedura de amendare a Codului HSC 1994 ,
luând în considerare amendamentele la Codul HSC 1994 propuse şi difuzate în conformitate cu <>art. VIII (b)(i) al Convenţiei , la cea de-a 84-a sesiune a sa:
1. adoptã, în conformitate cu <>art. VIII (b)(iv) din Convenţie , amendamentele la Codul HSC 1994 , al cãror text este prevãzut în anexa care face parte integrantã din prezenta rezoluţie;
2. stabileşte, în conformitate cu <>art. VIII (b)(vi)(2)(bb) din Convenţie , cã amendamentele se vor considera ca fiind acceptate la 1 iulie 2009, cu excepţia cazului în care înainte de aceastã datã mai mult de o treime din guvernele contractante la <>Convenţie sau guvernele contractante ale cãror flote comerciale reprezintã în total cel puţin 50% din tonajul brut al flotei comerciale mondiale vor fi notificat obiecţiunile lor la aceste amendamente;
3. invitã guvernele contractante sã noteze cã, în conformitate cu <>art. VIII (b)(vii)(2) din Convenţie , amendamentele vor intra în vigoare la 1 ianuarie 2010, dupã acceptarea lor în conformitate cu paragraful 2 de mai sus;
4. solicitã secretarului general, în conformitate cu <>art. VIII (b)(v) din Convenţie , sã transmitã tuturor guvernelor contractante la <>Convenţie copii certificate ale prezentei rezoluţii şi ale textului amendamentelor conţinute în anexã;
5. solicitã în plus secretarului general sã transmitã copii ale acestei rezoluţii şi ale anexei sale membrilor Organizaţiei care nu sunt guverne contractante la <>Convenţie .



ANEXÃ
la Rezoluţia MSC.259(84)


AMENDAMENTE
la Codul internaţional din 1994 pentru siguranţa
navelor de mare vitezã (Codul HSC 1994 )

CAPITOLUL VIII
Mijloace şi dispozitive de salvare

8.2. Comunicaţii
1. În paragraful 8.2.1, alineatul.2 se înlocuieşte dupã cum urmeazã:
".2 în fiecare bord al fiecãrei nave de pasageri de mare vitezã şi al fiecãrei nave de marfã de mare vitezã având un tonaj brut de 500 tone şi mai mult va exista cel puţin un dispozitiv de reperare pentru cãutare şi salvare. Acest dispozitiv de reperare pentru cãutare şi salvare va fi în conformitate cu standardele de funcţionare aplicabile care nu sunt inferioare celor adoptate de Organizaţie*). Dispozitivul de reperare pentru cãutare şi salvare va fi depozitat în astfel de amplasamente încât sã poatã fi rapid amplasat pe oricare dintre plutele de salvare. În mod alternativ, pe fiecare ambarcaţiune de salvare se va amplasa un dispozitiv de reperare pentru cãutare şi salvare."
-----------
*) Se face referire la Recomandarea privind standardele de funcţionare a transponderelor radar destinate ambarcaţiunilor de salvare folosite în cadrul operaţiunilor de cãutare şi salvare, adoptatã de Organizaţie prin Rezoluţia MSC.247(83)(A.802(19)), aşa cum a fost amendatã, şi Recomandarea privind standardele de funcţionare pentru transmiţãtorul AIS pentru cãutare şi salvare (AIS SART) de pe ambarcaţiunile de salvare, adoptatã de Organizaţie prin Rezoluţia MSC.246(83).

CAPITOLUL XIV
Radiocomunicaţii

14.6. Echipament radio: Generalitãţi
2. În paragraful 14.6.1, alineatul. 3 se înlocuieşte dupã cum urmeazã:
".3 un dispozitiv de reperare pentru cãutare şi salvare care:"

-------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016