Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 88 din 7 februarie 2006  privind modificarea anexei la   Ordinul ministrului sanatatii nr. 424/2005 pentru aprobarea Regulamentului privind selectia pentru inscrierea la programul de pregatire in cea de-a doua specialitate inrudita, in regim cu taxa    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 88 din 7 februarie 2006 privind modificarea anexei la Ordinul ministrului sanatatii nr. 424/2005 pentru aprobarea Regulamentului privind selectia pentru inscrierea la programul de pregatire in cea de-a doua specialitate inrudita, in regim cu taxa

EMITENT: MINISTERUL SANATATII
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 156 din 17 februarie 2006
Vãzând Referatul Direcţiei de resurse umane şi dezvoltare profesionalã nr. E.N. 6.825 din 7 februarie 2006,
în temeiul dispoziţiilor <>Hotãrârii Guvernului nr. 168/2005 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sãnãtãţii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

ministrul sãnãtãţii emite urmãtorul ordin:

ART. I
Regulamentul privind selecţia pentru înscrierea la programul de pregãtire în cea de-a doua specialitate înruditã, în regim cu taxã, aprobat prin <>Ordinul ministrului sãnãtãţii nr. 424/2005 , publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 392 din 10 mai 2005, cu modificãrile ulterioare, se modificã dupã cum urmeazã:
1. Punctul 1 va avea urmãtorul cuprins:
"1. Acreditarea îndrumãtorilor de programe de pregãtire - pe centre universitare şi specialitãţi - se face de Ministerul Sãnãtãţii la propunerea Centrului Naţional de Perfecţionare în Domeniul Sanitar Bucureşti.
Vor fi propuşi pentru acreditare actualii coordonatori de rezidenţi, cadre didactice cu funcţie de predare.
Pentru specialitatea medicinã de urgenţã vor fi acreditate cadre didactice cu funcţie de predare de la disciplinele urgenţe medicale, respectiv urgenţe chirurgicale, precum şi medici primari ATI, cardiologie, chirurgie generalã, medicinã de urgenţã încadraţi în unitãţi de primire urgenţe din spitale clinice.
Pentru specialitatea geriatrie şi gerontologie vor fi acreditate cadre didactice cu funcţie de predare de la disciplina geriatrie-gerontologie şi medici primari geriatrie-gerontologie încadraţi în secţii din unitãţi sanitare din centre urniversitare medicale.
Pentru specialitatea neonatologie vor fi acreditate cadre didactice cu funcţie de predare de la disciplina de neonatologie şi medici primari neonatologie încadraţi în unitãţi sanitare din centre universitare medicale.
Pentru specialitatea expertizã medicalã a capacitãţii de muncã vor fi acreditate cadre didactice cu funcţie de predare de la disciplina de expertizã medicalã şi medici primari expertizã medicalã a capacitãţii de muncã, încadraţi în Institutul Naţional de Expertizã Medicalã a Capacitãţii de Muncã şi Recuperare Medicalã.
Pentru specialitatea medicina muncii vor fi acreditaţi coordonatori şi cercetãtorii ştiinţifici gradele I şi II, confirmaţi ca medici primari medicina muncii. Şefii de disciplinã medicina muncii din toate centrele universitare medicale vor nominaliza medici primari medicina muncii care sã rãspundã de efectuarea stagiului de pregãtire sub directa coordonare a unui cadru didactic cu funcţie de predare, conform publicaţiei Viaţa Medicalã din 11 februarie 2005.
Cadrele didactice cu funcţie de predare care sunt confirmate ca medici primari în specialitãţi de bazã şi în cea de-a doua specialitate înruditã vor fi acreditate în ambele specialitãţi. În aceastã situaţie îndrumãtorii vor avea în pregãtire maximum 2 medici, indiferent de specialitate.
Acreditarea ca îndrumãtor de pregãtire nu atrage obligativitatea celui în cauzã de a primi medici la pregãtire."
2. Punctul 4.1 va avea urmãtorul cuprins:
"4.1. Listele cu candidaţii care vor susţine proba de departajare se vor alcãtui pe centre universitare, pentru fiecare specialitate şi îndrumãtor în parte, conform avizelor acordate la înscriere, cu excepţia specialitãţii medicina muncii, pentru care listele se vor alcãtui pe centre universitare."
3. Dupã punctul 4.4 se introduce un nou punct, punctul 4.5, cu urmãtorul cuprins:
"4.5. Nu se organizeazã proba de departajare în cazurile în care îndrumãtorii au respectat limita de 2 candidaţi/îndrumãtor."
4. Punctul 5 va avea urmãtorul cuprins:
"5.1. Candidaţii se clasificã pe specialitate şi îndrumãtor. Alegerea locului se va face în ordinea descrescãtoare a punctajului. Candidaţii care nu s-au clasificat în limita locurilor acordate pot fi redistribuiţi, în ordinea descrescãtoare a punctajelor, îndrumãtorilor acreditaţi disponibili din centrul universitar respectiv, cu acordul acestora.
5.2. Pentru specialitatea medicina muncii clasificarea se face pe centre universitare, alegerea locului şi a îndrumãtorului se va face în ordinea descrescãtoare a punctajului."
5. Punctul 6 va avea urmãtorul cuprins:
"6. Proba de departajare se va susţine în termen de 30 de zile de la publicarea în Monitorul Oficial al României, Partea I, a prezentului regulament."
6. Punctul 7 va avea urmãtorul cuprins:
"7. Pentru toate specialitãţile şi îndrumãtorii la care numãrul solicitãrilor este de peste 2, dar nu mai mare de 5, proba de departajare va consta dintr-un test scris cu 5 întrebãri."
7. Punctul 8 va avea urmãtorul cuprins:
"8. Pentru toate specialitãţile şi îndrumãtorii la care numãrul solicitãrilor este de peste 5, proba de departajare va consta dintr-un test scris cu 10 întrebãri."
8. Punctul 13 va avea urmãtorul cuprins:
"13. Centrul Naţional de Perfecţionare în Domeniul Sanitar Bucureşti va propune desemnarea de comisii centrale pe specialitãţi. Comisiile centrale se vor întruni la nivelul unui centru universitar stabilit în funcţie de numãrul de candidaţi. Primul candidat în ordine alfabeticã va extrage 5, respectiv 10 subiecte din tematica publicatã, din care comisia va alcãtui întrebãrile testului. Aceste întrebãri vor fi transmise pe suport electronic, în condiţii de securitate, la Centrul Naţional de Perfecţionare în Domeniul Sanitar Bucureşti care le va transmite comisiilor din toate centrele universitare unde se susţine testul."
9. Punctul 14.2 va avea urmãtorul cuprins:
"14.2. Baremul de notare a întrebãrilor va fi alcãtuit de cãtre comisiile centrale şi transmis Centrului Naţional de Perfecţionare în Domeniul Sanitar Bucureşti pe suport electronic, în condiţii de securitate, în timpul susţinerii testului scris, şi transmis prin e-mail comisiilor din centrele universitare."
10. Punctul 15 va avea urmãtorul cuprins:
"15. Eventualele contestaţii privind notarea rãspunsurilor se adreseazã în scris preşedintelui comisiei, în termen de o orã dupã anunţarea notei. Comisia va comunica rãspunsul la contestaţii în termen de 24 de ore."
11. Punctul 19 va avea urmãtorul cuprins:
"19. Catalogul definitiv cu rezultatele probei de departajare va fi afişat la nivelul comisiei de notare şi transmis prin e-mail Centrului Naţional de Perfecţionare în Domeniul Sanitar Bucureşti, în termen de 24 de ore de la stabilirea acestuia. Catalogul în original va fi transmis în termen de 5 zile prin poştã."
ART. II
Direcţia de resurse umane şi dezvoltare profesionalã şi Centrul Naţional de Perfecţionare în Domeniul Sanitar Bucureşti vor duce la îndeplinire dispoziţiile prezentului ordin.
ART. III
Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul sãnãtãţii,
Gheorghe Eugen Nicolãescu

Bucureşti, 7 februarie 2006.
Nr. 88.
-----------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016