Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 860 din 31 mai 2005  pentru modificarea si completarea   Ordinului ministrului transporturilor, constructiilor si turismului nr. 2.239/2004 privind instituirea unor masuri de crestere a sigurantei navigatiei in apele nationale navigabile si in porturile romanesti prin introducerea accelerata pentru navele petroliere a obligativitatii corpului dublu sau a unor cerinte echivalente de proiectare pentru navele petroliere cu corp simplu    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 860 din 31 mai 2005 pentru modificarea si completarea Ordinului ministrului transporturilor, constructiilor si turismului nr. 2.239/2004 privind instituirea unor masuri de crestere a sigurantei navigatiei in apele nationale navigabile si in porturile romanesti prin introducerea accelerata pentru navele petroliere a obligativitatii corpului dublu sau a unor cerinte echivalente de proiectare pentru navele petroliere cu corp simplu

EMITENT: MINISTERUL TRANSPORTURILOR, CONSTRUCTIILOR SI TURISMULUI
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 499 din 13 iunie 2005
ORDIN nr. 860 din 31 mai 2005
pentru modificarea şi completarea <>Ordinului ministrului transporturilor, construcţiilor şi turismului nr. 2.239/2004 privind instituirea unor mãsuri de creştere a siguranţei navigaţiei în apele naţionale navigabile şi în porturile româneşti prin introducerea accelerata pentru navele petroliere a obligativitatii corpului dublu sau a unor cerinţe echivalente de proiectare pentru navele petroliere cu corp simplu
EMITENT: MINISTERUL TRANSPORTURILOR, CONSTRUCŢIILOR ŞI TURISMULUI
PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 499 din 13 iunie 2005

În temeiul prevederilor <>art. 12 lit. d), j), k) şi r) din Ordonanta Guvernului nr. 19/1997 privind transporturile, republicatã, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 197/1998 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi ale <>art. 5 alin. (4) din Hotãrârea Guvernului nr. 412/2004 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

ministrul transporturilor, construcţiilor şi turismului emite urmãtorul ordin:

ART. I
<>Ordinul ministrului transporturilor, construcţiilor şi turismului nr. 2.239/2004 privind instituirea unor mãsuri de creştere a siguranţei navigaţiei în apele naţionale navigabile şi în porturile româneşti prin introducerea accelerata pentru navele petroliere a obligativitatii corpului dublu sau a unor cerinţe echivalente de proiectare pentru navele petroliere cu corp simplu, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 49 din 14 ianuarie 2005, se modifica şi se completeazã dupã cum urmeazã:
1. Litera b) a articolului 3 va avea urmãtorul cuprins:
"b) Regula 13G revizuitã din anexa I la Convenţia MARPOL 73/78 - amendamentele la Regula 13G din anexa I la Convenţia MARPOL 73/78 şi la suplimentul Certificatului IOPP, astfel cum au fost adoptate prin Rezoluţia MEPC.111(50) din 4 decembrie 2003;".
2. Litera g) a articolului 3 va avea urmãtorul cuprins:
"g) nava petroliera de categoria 2 - nava petroliera de 20.000 tdw şi mai mult, care transporta ca marfa ţiţei, combustibil lichid, combustibil diesel greu ori ulei de ungere, sau de 30.000 tdw şi mai mult, care transporta hidrocarburi, altele decât cele mai sus menţionate, care corespunde cerinţelor pentru petrolierele noi, astfel cum sunt definite în Regula 1(26) din anexa I la Convenţia MARPOL 73/78. Orice nava petroliera de categoria 2 trebuie sa fie echipata cu tancuri de balast separat amplasate într-un loc protejat (SBT/PL);".
3. Litera j) a articolului 3 va avea urmãtorul cuprins:
"j) nava petroliera cu corp dublu:
- nava petroliera de 5.000 tdw şi mai mult care respecta cerinţele pentru corp dublu sau cerinţele echivalente de proiectare din Regula 13F din anexa I la Convenţia MARPOL 73/78 sau care îndeplineşte cerinţele paragrafului 1(c) din Regula 13G revizuitã din anexa I la Convenţia MARPOL 73/78;
sau
- nava petroliera de 600 tdw şi mai mult, dar mai puţin de 5.000 tdw, prevãzutã cu tancuri în dublu fund sau spaţii care corespund prevederilor Regulii 13F (7)(a) din anexa I la Convenţia MARPOL 73/78 şi cu tancuri laterale sau spaţii amplasate în conformitate cu prevederile Regulii 13F(3)(a) şi care corespund cerintei referitoare la distanta w, asa cum s-a menţionat în Regula 13F (7)(b) din anexa I la Convenţia MARPOL 73/78;".
4. Articolul 6 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 6. - Pentru îndeplinirea prevederilor art. 5 se aplica sistemul de evaluare a stãrii navei stabilit prin Rezoluţia MEPC.94(46) din 27 aprilie 2001, astfel cum a fost amendata de Rezoluţia MEPC.99(48) din 11 octombrie 2002 şi de Rezoluţia MEPC.112(50) din 4 decembrie 2003."
ART. II
Autoritatea Navala Romana va duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
ART. III
Prezentul ordin transpune prevederile Regulamentului nr. 2.172/2004/CE al Comisiei Europene din 17 decembrie 2004 privind modificarea Regulamentului nr. 417/2002/CE al Parlamentului European şi al Consiliului privind introducerea accelerata pentru navele petroliere a obligativitatii corpului dublu sau aplicarea unor cerinţe echivalente de proiectare pentru navele petroliere cu corp simplu, publicat în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene L 371 din 18 decembrie 2004.
ART. IV
Prezentul ordin se publica în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul transporturilor,
construcţiilor şi turismului,
Gheorghe Dobre

Bucureşti, 31 mai 2005.
Nr. 860.
____________

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016