Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 858 din 6 septembrie 2012  privind stabilirea modalitatii de transmitere si raportare a executiei bugetului de venituri si cheltuieli in vederea monitorizarii cheltuielilor spitalelor publice    Twitter Facebook
Cautare document

ORDIN nr. 858 din 6 septembrie 2012 privind stabilirea modalitatii de transmitere si raportare a executiei bugetului de venituri si cheltuieli in vederea monitorizarii cheltuielilor spitalelor publice

EMITENT: MINISTERUL SANATATII
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 644 din 10 septembrie 2012

    Având în vedere prevederile art. 15 alin. (3) din Ordonanţa Guvernului nr. 17/2012 privind reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare,
    în temeiul art. 7 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 144/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare, şi al art. 10 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice, cu modificările şi completările ulterioare,

    ministrul sănătăţii şi viceprim-ministrul, ministrul finanţelor publice, emit prezentul ordin.

    ART. 1
    (1) Ordonatorii de credite ai spitalelor publice, indiferent de modul de subordonare, au obligaţia să afişeze lunar pe pagina de web creată în acest scop de Ministerul Sănătăţii, până la data de 20 a lunii curente pentru luna anterioară, situaţia privind execuţia bugetului de venituri şi cheltuieli al spitalului public, avizată de ordonatorul principal de credite. Partiţia destinată fiecărui spital va fi securizată printr-o parolă comunicată fiecărui manager de unitate sanitară.
    (2) Până la data de 25 a lunii curente pentru luna anterioară, Ministerul Sănătăţii are obligaţia să verifice dacă situaţiile prevăzute la alin. (1) au fost afişate pe site şi să notifice ordonatorii principali de credite ai spitalelor publice şi Ministerul Finanţelor Publice în cazul nerespectării termenului prevăzut la alin. (1).
    (3) Ordonatorul de credite al spitalului public are obligaţia de a respecta raportarea la termenele prevăzute şi răspunde pentru realitatea şi exactitatea datelor din situaţiile prevăzute la alin. (1).
    (4) Ordonatorii principali de credite ai spitalelor publice, respectiv miniştrii sau conducătorii instituţiilor pentru spitalele aparţinând ministerelor şi instituţiilor cu reţele sanitare proprii şi, respectiv, preşedinţii consiliilor judeţene ori primarii, după caz, pentru spitalele din reţeaua autorităţilor administraţiei publice locale, au obligaţia de a verifica realitatea şi exactitatea datelor din situaţiile prevăzute la alin. (1).
    ART. 2
    Modalitatea de raportare a execuţiei bugetului de venituri şi cheltuieli se face conform formularelor prevăzute în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.
    ART. 3
    În vederea punerii în aplicare a prevederilor art. 1 , Ministerul Sănătăţii va posta până pe data 10 septembrie 2012, pe adresa de web www.ms.ro, la secţiunea Important, detalii privind formularele, adresa, parola de accesare în vederea raportării informaţiilor.
    ART. 4
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.


             Ministrul sănătăţii,
                Vasile Cepoi

             Viceprim-ministru,
       ministrul finanţelor publice,
             Florin Georgescu


    ANEXĂ

    Unitatea sanitară cu paturi


         EXECUŢIA BUGETULUI DE VENITURI ŞI CHELTUIELI AL SPITALULUI PUBLIC



┌────┬─────┬────┬────┬────────────────────────────────────────────────────────────────────┬───────┬──────┬─────┬──────────┐
│Capi│Sub- │Pa- │Gru-│ │ 2011 │2012 │2012 │Realizat │
│tol │capi-│ra- │pa/ │ Denumirea indicator │Execu- │Pro- │Pro- │ la data │
│ │tol │graf│Tit-│ │ţie │gram │gram │ ........ │
│ │ │ │lul │ │ │ │peri-│ │
│ │ │ │ │ │ │ │oada │ │
│ │ │ │ │ │ │ │**) │ │
├────┴─────┴────┴────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ A │ B │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │
├────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ │TOTAL VENITURI P │ 0│ 0│ 0│ 0│
├────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ │I. VENITURI CURENTE │ 0│ 0│ 0│ 0│
├────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ │C. VENITURI NEFISCALE │ 0│ 0│ 0│ 0│
├────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│3010 │C1. VENITURI DIN PROPRIETATE │ 0│ 0│ 0│ 0│
├────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ 05 │Venituri din concesiuni şi închirieri │ │ │ │ │
├────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ 50 │Alte venituri din proprietate │ │ │ │ │
├────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ │C2. VÂNZĂRI DE BUNURI ŞI SERVICII │ 0│ 0│ 0│ 0│
├────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│3310 │VENITURI DIN PRESTĂRI DE SERVICII ŞI ALTE ACTIVITĂŢI │ 0│ 0│ 0│ 0│
├────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ 08 │Venituri din prestări de servicii │ │ │ │ │
├────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ 16 │Venituri din valorificarea produselor obţinute din activitatea │ │ │ │ │
│ │proprie sau anexă │ │ │ │ │
├────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ 20 │Venituri din cercetare │ │ │ │ │
├────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ 21 │Venituri din contractele cu casele de asigurări de sănătate │ │ │ │ │
├────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ 30 │Venituri din contractele încheiate cu direcţiile de sănătate │ │ │ │ │
│ │publică din sume alocate de la bugetul de stat │ │ │ │ │
├────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ 31 │Venituri din contractele încheiate cu direcţiile de sănătate │ │ │ │ │
│ │publică din sume alocate din veniturile proprii ale │ │ │ │ │
│ │Ministerului Sănătăţii │ │ │ │ │
├────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ 32 │Venituri din contractele încheiate cu Institutele de medicină legală│ │ │ │ │
│ │din sume alocate de la bugetul de stat │ │ │ │ │
├────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ 50 │Alte venituri din prestări de servicii şi alte activităţi │ │ │ │ │
├────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│3710 │TRANSFERURI VOLUNTARE ALTELE DECÂT SUBVENŢIILE │ 0│ 0│ 0│ 0│
├────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ 01 │Donaţii şi sponsorizări │ │ │ │ │
├────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ 50 │Alte transferuri voluntare │ │ │ │ │
├────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ │II. VENITURI DIN CAPITAL │ 0│ 0│ 0│ 0│
├────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│3910 │VENITURI DIN VALORIFICAREA UNOR BUNURI │ 0│ 0│ 0│ 0│
├────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ 01 │Venituri din valorificarea unor bunuri ale instituţiilor publice │ │ │ │ │
├────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ 50 │Alte venituri din valorificarea unor bunuri │ │ │ │ │
├────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ │IV. SUBVENŢII │ 0│ 0│ 0│ 0│
├────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│4210 │Subvenţii de la bugetul de stat │ 0│ 0│ 0│ 0│
├────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ 11 │Subvenţii de la bugetul de stat pentru spitale │ │ │ │ │
├────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ 39 │Subvenţii de la bugetul de stat către instituţii publice finanţate │ │ │ │ │
│ │parţial sau integral din venituri proprii pentru proiecte finanţate │ │ │ │ │
│ │din FEN postaderare │ │ │ │ │
├────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│4310 │Subvenţii de la alte administraţii │ 0│ 0│ 0│ 0│
├────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ 09 │Subvenţii pentru instituţii publice │ │ │ │ │
├────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ 10 │Subvenţii din bugetele locale pentru finanţarea cheltuielilor │ │ │ │ │
│ │curente din domeniul sănătăţii │ │ │ │ │
├────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ 14 │Subvenţii din bugetele locale pentru finanţarea cheltuielilor de │ │ │ │ │
│ │capital din domeniul sănătăţii │ │ │ │ │
├────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ 16 │Sume din bugetul de stat către bugetele locale pentru finanţarea │ 0│ 0│ 0│ 0│
│ │investiţiilor în sănătate │ │ │ │ │
├────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ 01 │Sume din bugetul de stat către bugetele locale pentru finanţarea │ │ │ │ │
│ │aparaturii medicale şi echipamentelor de comunicaţii în │ │ │ │ │
│ │urgenţă în sănătate │ │ │ │ │
├────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ 02 │Sume din bugetul de stat către bugetele locale pentru finanţarea │ │ │ │ │
│ │reparaţiilor capitale în sănătate │ │ │ │ │
├────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ 03 │Sume din bugetul de stat către bugetele locale pentru finanţarea │ │ │ │ │
│ │altor investiţii în sănătate │ │ │ │ │
├────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ 17 │Sume din veniturile proprii ale Ministerului Săntăţii către │ │ │ │ │
│ │bugetele locale pentru finanţarea investiţiilor în sănătate │ 0│ 0│ 0│ 0│
├────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ 01 │Sume din veniturile proprii ale Ministerului Sănătăţii către │ │ │ │ │
│ │bugetele locale pentru finanţarea aparaturii medicale şi │ │ │ │ │
│ │echipamentelor de comunicaţii în urgenţa în sănătate │ │ │ │ │
├────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ 02 │Sume din veniturile proprii ale Ministerului Sănătăţii către │ │ │ │ │
│ │bugetele locale pentru finanţarea reparaţiilor capitale în sănătate │ │ │ │ │
├────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ 03 │Sume din veniturile proprii ale Ministerului Sănătăţii către │ │ │ │ │
│ │bugetele locale pentru finanţarea altor investiţii în sănătate │ │ │ │ │
├────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│4510 │Sume primite de la UE/alţi donatori în contul plăţilor efectuate │ │ │ │ │
│ │şi prefinanţări │ │ │ │ │
├────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ │II. TOTAL CHELTUIELI (II.1+II.2+II.3+II.4) │ 0│ 0│ 0│ 0│
├────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ 01 │ CHELTUIELI CURENTE │ 0│ 0│ 0│ 0│
├────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ 10 │TITLUL I CHELTUIELI DE PERSONAL │ 0│ 0│ 0│ 0│
├────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ 20 │TITLUL II BUNURI ŞI SERVICII │ 0│ 0│ 0│ 0│
├────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ 30 │TITLUL III DOBÂNZI │ 0│ 0│ 0│ 0│
├────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ 56 │TITLUL VIII PROIECTE CU FINANŢARE DIN FONDURI EXTERNE │ 0│ 0│ 0│ 0│
│ │NERAMBURSABILE POSTADERARE │ │ │ │ │
├────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ 57 │TITLUL VIII ASISTENŢĂ SOCIALĂ │ 0│ 0│ 0│ 0│
├────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ 70 │CHELTUIELI DE CAPITAL │ 0│ 0│ 0│ 0│
├────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ 71 │TITLUL X ACTIVE NEFINANCIARE │ 0│ 0│ 0│ 0│
├────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
├────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ │II.1 CHELTUIELI DIN VENITURI PROPRII (altele decât subvenţiile) │ 0│ 0│ 0│ 0│
├────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ 01 │ CHELTUIELI CURENTE │ 0│ 0│ 0│ 0│
├────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ 10 │TITLUL I CHELTUIELI DE PERSONAL │ │ │ │ │
├────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ 20 │TITLUL II BUNURI ŞI SERVICII │ │ │ │ │
├────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ 30 │TITLUL III DOBÂNZI │ │ │ │ │
├────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ 56 │TITLUL VIII PROIECTE CU FINANŢARE DIN FONDURI EXTERNE │ │ │ │ │
│ │NERAMBURSABILE POSTADERARE │ │ │ │ │
├────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ 57 │TITLUL VIII ASISTENŢĂ SOCIALĂ │ │ │ │ │
├────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ 70 │CHELTUIELI DE CAPITAL │ 0│ 0│ 0│ 0│
├────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ 71 │TITLUL X ACTIVE NEFINANCIARE │ │ │ │ │
├────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
├────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ │II.2 CHELTUIELI DIN SUBVENŢII DE LA BUGETUL DE STAT │ 0│ 0│ 0│ 0│
├────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ 01 │ CHELTUIELI CURENTE │ 0│ 0│ 0│ 0│
├────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ 10 │TITLUL I CHELTUIELI DE PERSONAL │ │ │ │ │
├────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ 20 │TITLUL II BUNURI ŞI SERVICII │ │ │ │ │
├────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ 30 │TITLUL III DOBÂNZI │ │ │ │ │
├────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ 56 │TITLUL VIII PROIECTE CU FINANŢARE DIN FONDURI EXTERNE │ │ │ │ │
│ │NERAMBURSABILE POSTADERARE │ │ │ │ │
├────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ 57 │TITLUL VIII ASISTENŢĂ SOCIALĂ │ │ │ │ │
├────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ 70 │CHELTUIELI DE CAPITAL │ 0│ 0│ 0│ 0│
├────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ 71 │TITLUL X ACTIVE NEFINANCIARE │ │ │ │ │
├────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
├────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ │II.3 CHELTUIELI DIN SUBVENŢII DE LA BUGETUL LOCAL │ 0│ 0│ 0│ 0│
├────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ 01 │ CHELTUIELI CURENTE │ 0│ 0│ 0│ 0│
├────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ 10 │TITLUL I CHELTUIELI DE PERSONAL │ │ │ │ │
├────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ 20 │TITLUL II BUNURI ŞI SERVICII │ │ │ │ │
├────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ 30 │TITLUL III DOBÂNZI │ │ │ │ │
├────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ 56 │TITLUL VIII PROIECTE CU FINANŢARE DIN FONDURI EXTERNE │ │ │ │ │
│ │NERAMBURSABILE POSTADERARE │ │ │ │ │
├────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ 57 │TITLUL VIII ASISTENŢĂ SOCIALĂ │ │ │ │ │
├────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ 70 │CHELTUIELI DE CAPITAL │ 0│ 0│ 0│ 0│
├────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ 71 │TITLUL X ACTIVE NEFINANCIARE │ │ │ │ │
├────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
├────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ │II.4 CHELTUIELI DIN SUME ALOCATE DIN VENITURILE PROPRII ALE │ 0│ 0│ 0│ 0│
│ │MINISTERULUI SĂNĂTĂŢII │ │ │ │ │
├────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ 01 │ CHELTUIELI CURENTE │ 0│ 0│ 0│ 0│
├────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ 10 │TITLUL I CHELTUIELI DE PERSONAL │ │ │ │ │
├────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ 20 │TITLUL II BUNURI ŞI SERVICII │ │ │ │ │
├────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ 30 │TITLUL III DOBÂNZI │ │ │ │ │
├────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ 56 │TITLUL VIII PROIECTE CU FINANŢARE DIN FONDURI EXTERNE │ │ │ │ │
│ │NERAMBURSABILE POSTADERARE │ │ │ │ │
├────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ 57 │TITLUL VIII ASISTENŢĂ SOCIALĂ │ │ │ │ │
├────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ 70 │CHELTUIELI DE CAPITAL │ 0│ 0│ 0│ 0│
├────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤
│ 71 │TITLUL X ACTIVE NEFINANCIARE │ │ │ │ │
└────────────────────┴────────────────────────────────────────────────────────────────────┴───────┴──────┴─────┴──────────┘

                     ┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┬──────────┐
                     │Plăţile restante din care: │ │
                     ├─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
                     │ - arierate, definite conform legii │ │
                     └─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┴──────────┘


            Manager Director economic

__________
    *) se va completa cu denumirea spitalului public
    **) program perioada = program aprobat 3 luni (trim. I) pentru raportările aferente lunilor ianuarie, februarie, martie
        program perioada = program aprobat 6 luni (semestrul I) pentru raportările aferente lunilor aprilie, mai, iunie
        program perioada = program aprobat 9 luni pentru raportările aferente lunilor iulie, august, septembrie
        program perioada = program aprobat 12 luni (buget anual) pentru raportările lunilor octombrie, noiembrie, decembrie



    Formular nr. 2

    Unitatea sanitară cu paturi ...............

                   BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI
                      la data ...............


                                                                                         - lei -
┌────┬───────────────┬────────┬──────────────────────────────────────────────────────────────────────┬──────────┐
│Nr. │Disponibil la │Total │ Venituri an curent, din care: │ │
│crt.│1 ianuarie 2012│venituri├─────────┬─────────┬───────────┬─────────┬─────────┬─────────┬────────┤ Total │
│ │ │conform │Contracte│Contracte│Contracte │Subvenţii│Subvenţii│Subvenţii│Alte │cheltuieli│
│ │ │BVC │cu CJAS │cu CJAS │cu CJAS │de la │din │de la │venituri│ conform │
│ │ │ │pentru │pentru │pentru │bugetul │venituri │bugetele │ │ BVC │
│ │ │ │servicii │programe │ambulatoriu│statului │proprii │locale │ │ │
│ │ │ │medicale │naţionale│de speci- │ │ale │pentru │ │ │
│ │ │ │ │ │alitate │ │Ministe- │spitale │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │rului │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │Sănătăţii│ │ │ │
├────┼───────────────┼────────┼─────────┼─────────┼───────────┼─────────┼─────────┼─────────┼────────┼──────────┤
│ 0 │ 1 │2=3 ...9│ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │ 8 │ 9 │ 10 │
├────┼───────────────┼────────┼─────────┼─────────┼───────────┼─────────┼─────────┼─────────┼────────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└────┴───────────────┴────────┴─────────┴─────────┴───────────┴─────────┴─────────┴─────────┴────────┴──────────┘
             Manager, Director economic,




    Formular nr. 3

    Unitatea sanitară cu paturi ...............

                 EXECUŢIA BUGETULUI DE VENITURI ŞI CHELTUIELI
               privind cheltuielile de personal la data ..........

┌────┬───────────────────────────────────────────────┬─────────────────────────┐
│Nr. │ │Nr. la data │Câştig mediu│
│crt.│ Indicator │de raportare│în luna de │
│ │ │ │raportare │
│ │ │ │ - lei - │
├────┼───────────────────────────────────────────────┼────────────┼────────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │
├────┼───────────────────────────────────────────────┼────────────┼────────────┤
│ 1 │Nr. paturi │ │ │
├────┼───────────────────────────────────────────────┼────────────┼────────────┤
│ 2 │Nr. posturi aprobate, din care: │ │ │
├────┼───────────────────────────────────────────────┼────────────┼────────────┤
│ 3 │Nr. posturi vacante │ │ │
├────┼───────────────────────────────────────────────┼────────────┼────────────┤
│ 4 │Medici │ │ │
├────┼───────────────────────────────────────────────┼────────────┼────────────┤
│ 5 │Rezidenţi │ │ │
├────┼───────────────────────────────────────────────┼────────────┼────────────┤
│ 6 │Personal medical (alţii decât medici) │ │ │
├────┼───────────────────────────────────────────────┼────────────┼────────────┤
│ 7 │Personal auxiliar │ │ │
└────┴───────────────────────────────────────────────┴────────────┴────────────┘

                 Manager, Director economic,



    Formular nr. 4

    Unitatea sanitară cu paturi ...............

                  EXECUŢIA BUGETULUI DE VENITURI ŞI CHELTUIELI
                  privind bunurile, serviciile, investiţiile
                         la data .............


                                                                                                                    - lei -
┌────────────┬──────────────────┬─────┬─────────────────────────┬──────────┬──────────────────────────────┬──────────┬──────────┐
│Clasificaţia│Prevederi bugetare│ │ Angajamente legale de │Valoarea │ Plăţi efectuate │ │ │
│economică │ anuale │ │ plătit în anul 2012 │facturilor│ │Cheltuieli│ Stoc │
│ ├─────┬────────────┤Plan ├──────┬─────────┬────────┤în sold la├──────┬─────────────┬─────────┤efective │ la │
│ │TOTAL│din care │de │TOTAL,│Aferente │Aferente│data .....│TOTAL,│Aferente │Aferente │în luna │data......│
│ │ │credite │achi-│din │anului │anului │ │din │obligaţiilor │obliga- │curentă │(valoare │
│ │ │bugetare │ziţii│care: │precedent│curent │ │care: │de plată │ţiilor de│ │totală) │
│ │ │destinate │ │ │ │ │ │ │restante la │plată ale│ │ │
│ │ │stingerii │ │ │ │ │ │ │finele anului│anului │ │ │
│ │ │plăţilor │ │ │ │ │ │ │precedent │curent │ │ │
│ │ │restante din│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │anul prece- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │dent │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────────────┼─────┼────────────┼─────┼──────┼─────────┼────────┼──────────┼──────┼─────────────┼─────────┼──────────┼──────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │4=5+6 │ 5 │ 6 │ 7 │8=9+10│ 9 │ 10 │ 11 │ 12 │
├────────────┼─────┼────────────┼─────┼──────┼─────────┼────────┼──────────┼──────┼─────────────┼─────────┼──────────┼──────────┤
│Bunuri şi │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│servicii │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────────────┼─────┼────────────┼─────┼──────┼─────────┼────────┼──────────┼──────┼─────────────┼─────────┼──────────┼──────────┤
│Cheltuieli │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│de capital │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────────────┼─────┼────────────┼─────┼──────┼─────────┼────────┼──────────┼──────┼─────────────┼─────────┼──────────┼──────────┤
│TOTAL: │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└────────────┴─────┴────────────┴─────┴──────┴─────────┴────────┴──────────┴──────┴─────────────┴─────────┴──────────┴──────────┘

                 Manager, Director economic,



    Formular nr. 5

    Unitatea sanitară cu paturi ...............

                                SITUAŢIA
           privind serviciile prestate la data ..................


                                                                    - lei -
┌────┬──────────────────┬────────┬───────────┬──────────────────┬─────────┬────────────────────────┐
│Nr. │ │Valoare │ Servicii │Servicii realizate│Servicii │Valoarea serviciilor │
│crt.│ Indicator │contract│contractate│ │decontate│facturate şi nedecontate│
│ │ │ anual │ la data ├───────┬──────────┤ ├───────────┬────────────┤
│ │ │ │raportării │TOTAL │ din care │ │ <30 zile │ >30 zile │
│ │ │ │ │ │ servicii │ │ │ │
│ │ │ │ │ │facturate │ │ │ │
├────┼──────────────────┼────────┼───────────┼───────┼──────────┼─────────┼───────────┼────────────┤
│ │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │ 8 │
├────┼──────────────────┼────────┼───────────┼───────┼──────────┼─────────┼───────────┼────────────┤
│ 1 │Total venituri din│ │ │ │ │ │ │ │
│ │prestări servicii,│ │ │ │ │ │ │ │
│ │din care: │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────────────┼────────┼───────────┼───────┼──────────┼─────────┼───────────┼────────────┤
│ 2 │Contracte cu CJAS │ │ │ │ │ │ │ │
│ │pentru servicii │ │ │ │ │ │ │ │
│ │medicale │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────────────┼────────┼───────────┼───────┼──────────┼─────────┼───────────┼────────────┤
│ 3 │Contracte cu CJAS │ │ │ │ │ │ │ │
│ │pentru programe │ │ │ │ │ │ │ │
│ │naţionale │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────────────┼────────┼───────────┼───────┼──────────┼─────────┼───────────┼────────────┤
│ 4 │Contracte cu CJAS │ │ │ │ │ │ │ │
│ │pentru ambulato- │ │ │ │ │ │ │ │
│ │riul de speciali- │ │ │ │ │ │ │ │
│ │tate │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────────────┼────────┼───────────┼───────┼──────────┼─────────┼───────────┼────────────┤
│ 5 │Alte venituri │ │ │ │ │ │ │ │
└────┴──────────────────┴────────┴───────────┴───────┴──────────┴─────────┴───────────┴────────────┘

                       Manager, Director economic,



    Formular nr. 6

    Unitatea sanitară cu paturi ...............


                                    SITUAŢIA
                           privind subvenţiile acordate la
                                 data .................

                                                                      - lei -
┌────┬────────────────┬──────────────┬─────────┬───────────┬─────────┬─────────┐
│Nr. │ │ │ Program │Angajamente│Cereri de│ │
│crt.│ Indicator │ Buget aprobat│ perioada│ legale │finanţare│Finanţări│
├────┼────────────────┼──────────────┼─────────┼───────────┼─────────┼─────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │
├────┼────────────────┼──────────────┼─────────┼───────────┼─────────┼─────────┤
│ 1 │Total cheltuieli│ │ │ │ │ │
│ │din subvenţii, │ │ │ │ │ │
│ │din care: │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────┼──────────────┼─────────┼───────────┼─────────┼─────────┤
│ 2 │Cheltuieli din │ │ │ │ │ │
│ │subvenţii de la │ │ │ │ │ │
│ │bugetul de stat │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────┼──────────────┼─────────┼───────────┼─────────┼─────────┤
│ 3 │Cheltuieli din │ │ │ │ │ │
│ │sume alocate din│ │ │ │ │ │
│ │veniturile │ │ │ │ │ │
│ │proprii ale │ │ │ │ │ │
│ │Ministerului │ │ │ │ │ │
│ │Sănătăţii │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────┼──────────────┼─────────┼───────────┼─────────┼─────────┤
│ 4 │Cheltuieli din │ │ │ │ │ │
│ │subvenţii de la │ │ │ │ │ │
│ │bugetul local │ │ │ │ │ │
└────┴────────────────┴──────────────┴─────────┴───────────┴─────────┴─────────┘

              Manager, Director economic,

                          _________
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu stiri, noutati, articole, dezbateri pe teme juridice

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"


Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu stiri, noutati, articole, dezbateri pe teme juridice