Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 85 din 22 februarie 2002  privind aprobarea Procedurii de primire si de solutionare a cererilor de loc de munca sau indemnizatie de somaj    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 85 din 22 februarie 2002 privind aprobarea Procedurii de primire si de solutionare a cererilor de loc de munca sau indemnizatie de somaj

EMITENT: MINISTERUL MUNCII SI SOLIDARITATII SOCIALE - AGENTIA NATIONALA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 181 din 18 martie 2002
Secretarul de stat la Ministerul Muncii şi Solidaritãţii Sociale, preşedintele Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Munca,
în temeiul prevederilor <>art. 8 lit. a) din Hotãrârea Guvernului nr. 4/1999 privind Statutul Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Munca, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
având în vedere prevederile <>art. 64 din Normele metodologice de aplicare a Legii nr. 76/2002 privind sistemul asigurãrilor pentru şomaj şi stimularea ocupãrii forţei de munca, aprobate prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 174/2002 ,
emite urmãtorul ordin:

ART. 1
Se aproba Procedura de primire şi de soluţionare a cererilor de loc de munca sau indemnizaţie de şomaj, prezentatã în anexa care face parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 2
Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Preşedintele Agenţiei Naţionale
pentru Ocuparea Forţei de Munca,
Ioan Cindrea

ANEXA 1

PROCEDURA
de primire şi de soluţionare a cererilor
de loc de munca sau indemnizaţie de şomaj

Procedura de primire şi de soluţionare a cererilor de loc de munca sau indemnizaţie de şomaj, denumita în continuare procedura, reglementeazã punerea în aplicare a prevederilor <>art. 16 din Legea nr. 76/2002 privind sistemul asigurãrilor pentru şomaj şi stimularea ocupãrii forţei de munca, denumita în continuare lege.

ART. 1
Înregistrarea persoanei în cãutarea unui loc de munca se face la agenţia localã pentru ocuparea forţei de munca ori la punctul de lucru în a cãrui raza îşi are domiciliul sau, dupã caz, resedinta, dacã a avut ultimul loc de munca sau a realizat venituri în acea localitate, prin completarea fisei al carei model este prezentat în anexa nr. 1 la prezenta procedura.
ART. 2
Pentru completarea fisei persoana în cãutarea unui loc de munca va prezenta urmãtoarele acte:
a) actul de identitate;
b) actele de studii şi de calificare;
c) carnetul de munca, în cazul persoanelor provenite din munca;
d) adeverinta medicalã din care sa rezulte ca este apta de munca sau ca are eventuale restrictii medicale.
ART. 3
O data cu înregistrarea persoanei în cãutarea unui loc de munca se va întocmi şi planul individual de mediere, conform procedurii aprobate prin ordin al preşedintelui Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Munca.
ART. 4
În cazul în care agenţia localã pentru ocuparea forţei de munca sau punctul de lucru poate oferi, în urma procedurii de mediere, un loc de munca corespunzãtor pregãtirii profesionale şi nivelului studiilor, se va emite dispoziţia de repartizare, întocmitã conform modelului prezentat în anexa nr. 2 la prezenta procedura.
ART. 5
(1) Dacã persoana în cãutarea unui loc de munca nu poate fi repartizata corespunzãtor pregãtirii profesionale şi nivelului studiilor, dar îndeplineşte condiţiile pentru a primi indemnizaţie de şomaj potrivit art. 34 din lege, va depune o cerere pentru acordarea indemnizaţiei de şomaj, conform anexei nr. 3 la prezenta procedura.
(2) Cererea va fi completatã de persoana în cãutarea unui loc de munca sau de funcţionarul public al agenţiei locale pentru ocuparea forţei de munca şi va purta semnatura olografã a persoanei în cãutarea unui loc de munca.
(3) Cererea prevãzutã la alin. (1) va fi însoţitã de urmãtoarele documente:
a) actul de identitate, în original şi în copie;
b) actele de studii şi de calificare, în original şi în copie;
c) certificatul de naştere, în original şi în copie;
d) certificatul de cãsãtorie, în original şi în copie;
e) adeverinta medicalã, din care sa rezulte ca este apta de munca sau ca are eventuale restrictii medicale;
f) acte eliberate de organele financiare teritoriale, din care sa rezulte ca nu realizeazã venituri sau ca realizeazã din activitãţi autorizate potrivit legii venituri mai mici decât indemnizaţia de şomaj;
g) declaraţia pe propria rãspundere, din care sa rezulte ca nu are loc de munca, nu realizeazã venituri sau ca realizeazã din activitãţi autorizate potrivit legii venituri mai mici decât indemnizaţia de şomaj.
(4) În afarã actelor şi documentelor prevãzute la alin. (3), care urmeazã sa fie prezentate de toate categoriile de solicitanti de indemnizaţie de şomaj, cererea pentru acordarea indemnizaţiei de şomaj va fi însoţitã, dupã caz, şi de:
A. în cazul persoanelor provenite din munca:
a) carnetul de munca, în original şi în copie, şi adeverinta eliberata de ultima unitate, din care sa rezulte data şi motivul încetãrii raporturilor de munca sau de serviciu;
b) copie de pe hotãrârea definitiva de reintegrare în munca, atunci când reintegrarea nu mai este posibila la unitatea la care persoana a fost incadrata în munca anterior din cauza încetãrii definitive a activitãţii sau la unitatea care a preluat patrimoniul acesteia;
c) dovada din care sa rezulte ca reincadrarea în munca nu mai este posibila din cauza încetãrii definitive a activitãţii angajatorului, respectiv adeverinta de la unitatea care a preluat patrimoniul unitãţii în care persoana a fost incadrata anterior, din care sa rezulte desfiinţarea postului;
d) declaraţie pe propria rãspundere a persoanei în cãutarea unui loc de munca, în cazul în care aceasta nu poate obţine dovada din care sa rezulte ca reincadrarea în munca nu mai este posibila din cauza încetãrii definitive a activitãţii angajatorului, urmând ca agenţia localã pentru ocuparea forţei de munca sa verifice la organele competente veridicitatea declaraţiei;
B. în cazul pensionarilor de invaliditate care îşi redobândesc capacitatea de munca:
a) carnetul de munca, în original şi în copie;
b) decizia de revizuire medicalã, în original şi în copie, emisã de medicul expert al asigurãrilor sociale, din care sa rezulte redobandirea capacitãţii de munca;
c) adeverinta de la ultima unitate sau dovada de la organele competente, din care sa rezulta ca reincadrarea în munca nu mai este posibila din lipsa unui post vacant de natura celui ocupat anterior, respectiv din cauza încetãrii definitive a activitãţii angajatorului;
d) declaraţie pe propria rãspundere a persoanei în cãutarea unui loc de munca, în cazul în care aceasta nu poate obţine dovada din care sa rezulte ca reincadrarea în munca nu mai este posibila din cauza încetãrii definitive a activitãţii angajatorului, urmând ca agenţia localã pentru ocuparea forţei de munca sa verifice la organele competente veridicitatea declaraţiei;
C. în cazul persoanelor care au beneficiat de concediu pentru creşterea copilului pana la împlinirea vârstei de 2 ani, respectiv
3 ani în cazul copilului cu handicap:
a) carnetul de munca, în original şi în copie;
b) certificatul de naştere al copilului, în original şi în copie;
c) dovada din care sa rezulte ca reincadrarea în munca nu mai este posibila din cauza încetãrii definitive a activitãţii angajatorului;
d) declaraţie pe propria rãspundere a persoanei în cãutarea unui loc de munca, în cazul în care aceasta nu poate obţine dovada din care sa rezulte ca reincadrarea în munca nu mai este posibila din cauza încetãrii definitive a activitãţii angajatorului, urmând ca agenţia localã pentru ocuparea forţei de munca sa verifice la organele competente veridicitatea declaraţiei;
D. în cazul persoanelor care au cel puţin varsta de 18 ani şi au încheiat contract de asigurare pentru şomaj: copie de pe contractul de asigurare pentru şomaj, încheiat cu agenţia pentru ocuparea forţei de munca în a carei raza îşi au domiciliul sau resedinta;
E. în cazul absolvenţilor instituţiilor de învãţãmânt, în varsta de minimum 18 ani, care într-o perioada de 60 de zile de la absolvire nu au reuşit sa se încadreze în munca:
a) actul de absolvire a formei respective de învãţãmânt, în original şi în copie;
b) declaraţie pe propria rãspundere a absolvenţilor ca nu urmeazã o forma de învãţãmânt la data solicitãrii dreptului;
F. în cazul absolvenţilor şcolilor speciale pentru persoane cu handicap sau ai instituţiilor de învãţãmânt, în varsta de 16 ani, care, în cazuri justificate, sunt lipsiţi de sustinatori legali sau ai cãror sustinatori legali dovedesc ca sunt în imposibilitatea de a presta obligaţia legalã de întreţinere datoratã minorilor:
a) actul de absolvire a formei respective de învãţãmânt, inclusiv a şcolilor speciale pentru persoane cu handicap, în original şi în copie;
b) declaraţia absolvenţilor ca nu urmeazã o forma de învãţãmânt la data solicitãrii dreptului;
c) actele doveditoare privind lipsa susţinãtorilor legali sau insolvabilitatea acestora de a presta obligaţia legalã de întreţinere datoratã minorilor;
d) actele de deces ale pãrinţilor sau ale altor sustinatori legali;
e) actele eliberate de organele competente: instanţe judecãtoreşti, autoritate tutelara etc., din care sa rezulte imposibilitatea susţinãtorilor legali de a presta obligaţia legalã de întreţinere datoratã minorilor;
f) actul care consemneazã rezultatul anchetei sociale efectuate la cererea absolvenţilor;
G. în cazul persoanelor care au efectuat stagiul militar:
a) livretul militar sau adeverinta de lasare la vatra, în original şi în copie;
b) declaraţie pe propria rãspundere ca înainte de efectuarea stagiului militar persoana nu a fost incadrata în munca;
c) carnetul de munca, în original şi în copie, pentru persoanele care înainte de efectuarea stagiului militar au fost încadrate în munca;
d) dovada din care sa rezulte ca reincadrarea în munca nu mai este posibila din cauza încetãrii definitive a activitãţii angajatorului;
e) declaraţie pe propria rãspundere a persoanei în cãutarea unui loc de munca, în cazul în care aceasta nu poate obţine dovada din care sa rezulte ca reincadrarea în munca nu mai este posibila din cauza încetãrii definitive a activitãţii angajatorului, urmând ca agenţia localã pentru ocuparea forţei de munca sa verifice la organele competente veridicitatea declaraţiei.
ART. 6
(1) Agenţia localã pentru ocuparea forţei de munca sau punctul de lucru va întocmi un dosar cuprinzând toate actele prezentate în vederea acordãrii indemnizaţiei de şomaj.
(2) Actele pentru care prezenta procedura prevede prezentarea lor în original şi în copie se pãstreazã la dosar în copie.
(3) Copiile de pe acte se certifica de funcţionarul public care întocmeşte dosarul, prin:
a) înscrierea menţiunii "în conformitate cu originalul";
b) numele, prenumele şi semnatura funcţionarului public care a fãcut menţiunea;
c) data la care s-a fãcut menţiunea.
(4) Actele în original pentru care s-a pãstrat copia la dosar se restituie titularului.
ART. 7
Agenţia localã pentru ocuparea forţei de munca sau punctul de lucru verifica actele şi documentele prezentate şi în urma soluţionãrii cererii elibereazã titularului dispoziţia privind stabilirea sau respingerea dreptului de indemnizaţie de şomaj, conform modelului prezentat în anexa nr. 4 la prezenta procedura.
ART. 8
Dispoziţia privind stabilirea sau respingerea dreptului de indemnizaţie de şomaj se întocmeşte în 3 exemplare.
ART. 9
Dupã semnarea dispoziţiei privind stabilirea sau respingerea dreptului de indemnizaţie de şomaj de cãtre directorul executiv sau de persoana imputernicita în acest sens, un exemplar al dispoziţiei se înmâneazã titularului, un exemplar se pãstreazã la dosarul somerului, iar cel de-al treilea exemplar, împreunã cu formularul "Informaţii privind indemnizarea", prezentat în anexa nr. 3, se transmite compartimentului plati.
ART. 10
Dispoziţia privind stabilirea dreptului de indemnizaţie de şomaj se înmâneazã titularului la data aplicãrii primei vize în carnetul de evidenta.
ART. 11
Persoanelor care îndeplinesc condiţiile pentru acordarea indemnizaţiei de şomaj li se elibereazã, pentru perioada acordãrii acestui drept, un carnet de evidenta, conform modelului prezentat în anexa nr. 5 la prezenta procedura.
ART. 12
Evidenta dosarelor persoanelor cu drept de indemnizaţie de şomaj se tine în registrul întocmit conform anexei nr. 6 la prezenta procedura.
ART. 13
Carnetul de evidenta va purta acelaşi numãr de identificare cu cel al dosarului întocmit pentru acordarea indemnizaţiei de şomaj.
ART. 14
Carnetul de evidenta se vizeazã lunar de cãtre agenţia localã pentru ocuparea forţei de munca sau de cãtre punctul de lucru, pe baza actului de identitate, iar în cazul persoanelor provenite din munca, şi pe baza carnetului de munca.
ART. 15
Agenţia localã pentru ocuparea forţei de munca sau punctul de lucru are obligaţia de a-i comunica persoanei îndreptãţite sa primeascã indemnizaţie de şomaj data la care se face plata drepturilor cuvenite.
ART. 16
Persoanelor care nu îndeplinesc condiţiile de acordare a indemnizaţiei de şomaj li se comunica dispoziţia de respingere a dreptului de indemnizaţie de şomaj, împreunã cu actele care însoţesc cererea soluţionatã nefavorabil, cu excepţia celor care au stat la baza respingerii dreptului de indemnizaţie de şomaj.
ART. 17
Evidenta persoanelor care nu beneficiazã de indemnizaţie de şomaj, dar care solicita un loc de munca, se tine în registrul întocmit conform anexei nr. 7 la prezenta procedura.
ART. 18
Persoanele care nu beneficiazã de indemnizaţie de şomaj şi solicita un loc de munca sunt cele care:
a) nu îndeplinesc condiţiile prevãzute de lege pentru acordarea indemnizaţiei de şomaj;
b) au primit dispoziţie de respingere a dreptului de indemnizaţie de şomaj;
c) le-a expirat perioada legalã de plata a dreptului de indemnizaţie de şomaj;
d) ocupa un loc de munca şi din diferite motive doresc schimbarea acestuia;
e) au statutul de refugiat sau alta forma de protecţie internationala;
f) nu au putut ocupa loc de munca dupã repatriere sau dupã eliberarea din detenţie.
ART. 19
În situaţiile prevãzute la art. 44 şi 45 din lege se va elibera dispoziţia de încetare/suspendare/repunere în plata a indemnizaţiei de şomaj, al carei model este prevãzut în anexa nr. 8 la prezenta procedura.
ART. 20
Pentru repunerea în plata a indemnizaţiei de şomaj somerul depune la agenţia localã pentru ocuparea forţei de munca sau la punctul de lucru o cerere conform modelului prevãzut în anexa nr. 9 la prezenta procedura.
ART. 21
În cazul în care persoana care primeşte indemnizaţie de şomaj îndeplineşte condiţiile de pensionare în conformitate cu legislaţia în vigoare, agenţia pentru ocuparea forţei de munca judeteana, respectiv a municipiului Bucureşti, înceteazã plata indemnizaţiei de şomaj şi întocmeşte actele în vederea pensionãrii.
ART. 22
(1) În cazul în care somerul îşi schimba domiciliul sau, dupã caz, resedinta, dosarul de şomaj va fi transferat agenţiei locale pentru ocuparea forţei de munca sau punctului de lucru în a cãrui raza îşi are noul domiciliu sau resedinta, în baza cererii depuse la agenţia localã pentru ocuparea forţei de munca sau la punctul de lucru unde este înregistrat, anexându-se o copie de pe actul de identitate care atesta schimbarea domiciliului.
(2) Pentru situaţia prevãzutã la alin. (1) agenţia localã pentru ocuparea forţei de munca sau punctul de lucru va acorda un nou numãr dosarului transferat.
ART. 23
Pentru evidenta dispoziţiilor privind stabilirea, respingerea, suspendarea/încetarea şi repunerea în plata a dreptului de indemnizaţie de şomaj agenţiile locale pentru ocuparea forţei de munca sau punctele de lucru întocmesc separat registre, dupã cum urmeazã:
a) registru pentru dispoziţiile privind stabilirea dreptului de indemnizaţie de şomaj, conform modelului prevãzut în anexa nr. 10 la prezenta procedura;
b) registru pentru dispoziţiile privind respingerea dreptului de indemnizaţie de şomaj, conform modelului prevãzut în anexa nr. 11 la prezenta procedura;
c) registru pentru dispoziţiile privind suspendarea/încetarea dreptului de indemnizaţie de şomaj, conform modelului prevãzut în anexa nr. 12 la prezenta procedura;
d) registru pentru dispoziţiile privind repunerea în plata a dreptului de indemnizaţie de şomaj, conform modelului prevãzut în anexa nr. 13 la prezenta procedura.
ART. 24
(1) Registrele menţionate la art. 12, 17 şi 23 pot fi ţinute atât pe suport magnetic, cat şi pe suport hârtie.
(2) Numerele de evidenta din registrele prevãzute la alin. (1) se acorda în ordine crescatoare, pentru o perioada de un an calendaristic.
ART. 25
Agenţia localã pentru ocuparea forţei de munca sau punctul de lucru va completa rubricile formularelor, cu respectarea codurilor şi instrucţiunilor de completare a acestora, elaborate de Agenţia Nationala pentru Ocuparea Forţei de Munca.



ANEXA 1


la procedura
-------------



┌───────────────────────────────────────────────────────┐
│ Observaţiile funcţionarului public: │
│ │
│ │
│ │
│ │
│ │
│ │
│ │
│ │
│ │
│ │
│ │
│ │
│ │
│ │
│ │
│ │
│ │
│ │
│ │
│ │
│ │
│ │
│ │
│ │
│ │
│ │
│ │
└───────────────────────────────────────────────────────┘


Semnatura funcţionarului public

Agenţia pentru ocuparea forţei de munca a judeţului ......../municipiului Bucureşti, cod judeţ/sector ............
Agenţia localã pentru ocuparea forţei de munca (AL)/Punct teritorial de lucru (PTL) ........, cod AL/PTL ..........
Funcţionarul public: Numele ......... Prenumele ...... marca ........



FIŞA PENTRU ÎNREGISTRAREA PERSOANEI
ÎN CĂUTAREA UNUI LOC DE MUNCA*)

..................................................
(numele şi prenumele persoanei înregistrate)






Identificare fişa:
Tipul solicitãrii ................................
Numãrul dosarului ............................
Data înregistrãrii fisei ......................




---------------
*) Fişa se completeazã pentru toate persoanele care se adreseazã agenţiei, indiferent dacã sunt sau nu indemnizate.

Datele de identificare a persoanei înregistrate:


────────────────────────────────────────────────
Actul de identitate: tip ....., seria ..., numãrul ......., data eliberãrii ........, autoritatea ..........
Numele ........., prenumele ....., fiul/fiica lui ........ şi al ........., nume anterior .......... codul numeric personal ........, sex ....., data naşterii ......
Locul naşterii: judeţul/ţara ...........
Localitatea ..................

Adresa persoanei înregistrate:
────────────────────────────────
Domiciliul stabil: judeţul/ţara ...... localitatea ....... str. ...... nr. ...., bl. ..., sc. ...., ap. ..., tel. .........
Resedinta: judeţul/ţara ............, localitatea ........, str. ...... nr. ..., bl. ..., sc. .., ap. ..., tel. ........
Oficiul poştal pentru comunicarea cu persoana înregistratã: cod ...., denumirea ..... .

Date cu caracter social ale persoanei înregistrate:
──────────────────────────────────────────────────
Cetãţenia ......, naţionalitatea/etnia ........, serviciul militar ....., starea civilã ........, persoane în întreţinere ........., dintre care copii ........, unic intretinator de familie ..............

Studii/calificãri/competente/experienta profesionalã dobândite de persoana înregistratã:

Ultima forma de învãţãmânt absolvitã ............. Tipul actului de absolvire ..........
Act de absolvire: seria ... nr. ......, data eliberãrii ....., autoritatea .........
Ocupaţii dobândite prin forme de pregãtire cu atestare:





┌──────────┬───────────┬───────────────────────────────────────────────┬───────┐
│ Ocupaţia │ Tipul │ │ │
│ │calificãrii│ Act de atestare a calificãrii │ │
├────┬─────┼─────┬─────┼────┬────┬──────┬───────┬──────────┬───────────┤ │
│ COR│Nume │ Cod │Nume │Cod │Nume│ Serie│ Nr. │ Eliberat │ │Experi-│
│ │ │ │ │ │ │ │ ├─────┬────┤Autoritatea│ enta │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ nr. │data│ │ (ani) │
├────┼─────┼─────┼─────┼────┼────┼──────┼───────┼─────┼────┼───────────┼───────┤
├────┼─────┼─────┼─────┼────┼────┼──────┼───────┼─────┼────┼───────────┼───────┤
├────┼─────┼─────┼─────┼────┼────┼──────┼───────┼─────┼────┼───────────┼───────┤
├────┼─────┼─────┼─────┼────┼────┼──────┼───────┼─────┼────┼───────────┼───────┤
└────┴─────┴─────┴─────┴────┴────┴──────┴───────┴─────┴────┴───────────┴───────┘



Alte ocupaţii cunoscute şi declarate de persoana înregistratã .............
.........................................................., experienta (ani)
.........................................................., experienta (ani)
Alte abilitaţi/competente: carnet de conducãtor auto ........, limbi strãine ......, operare PC .........., dactilo ...., steno ......, altele (descriere) ...........

Experienta profesionalã dobandita prin munca:


┌────────────┬────────┬──────────┬───────────────────┬──────────────┐
│ Ocupaţia │ De la │ Pana la │ Domeniul CAEN │ Experienta │
│ │ │ │ al angajatorului │ (ani) │
├─────┬──────┼────────┼──────────┼───────┬───────────┼──────────────┤
│ COR │Nume │ │ │ Cod │ Nume │ │
├─────┼──────┼────────┼──────────┼───────┼───────────┼──────────────┤
├─────┼──────┼────────┼──────────┼───────┼───────────┼──────────────┤
├─────┼──────┼────────┼──────────┼───────┼───────────┼──────────────┤
├─────┼──────┼────────┼──────────┼───────┼───────────┼──────────────┤
├─────┼──────┼────────┼──────────┼───────┼───────────┼──────────────┤
└─────┴──────┴────────┴──────────┴───────┴───────────┴──────────────┘



Starea de sãnãtate şi capacitatile fizice şi psihice ale persoanei înregistrate:
Capacitatea de munca ......................., restrictii ...............
Calitãţi personale ale persoanei înregistrate: explicaţii ..............
Altele .................................................................
Statutul profesional dat de ultima ocupaţie ............................
Încadrarea în categoriile de beneficiar conform legii: cod ...., explicaţii ....

Date privind ultimul loc de munca de la care provine persoana înregistratã (dacã este cazul):


┌──────────────┬──────────────┬──────────────────┬───────────────────────────┐
│ Ocupaţia │ Angajator │Tipul contractului│ Încetarea raporturilor │
│ │ │ │ contractuale │
├─────┬────────┼─────┬────────┼─────┬────────────┼─────────────┬─────────────┤
│ COR │ Nume │ Cod │ Nume │ Cod │ Nume │ Motivul │ Data │
├─────┼────────┼─────┼────────┼─────┼────────────┼─────┬───────┼─────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ Cod │ Nume │ │
├─────┼────────┼─────┼────────┼─────┼────────────┼─────┼───────┼─────────────┤
├─────┼────────┼─────┼────────┼─────┼────────────┼─────┼───────┼─────────────┤
├─────┼────────┼─────┼────────┼─────┼────────────┼─────┼───────┼─────────────┤
└─────┴────────┴─────┴────────┴─────┴────────────┴─────┴───────┴─────────────┘



Opţiunile persoanei înregistrate privind formarea profesionalã/loc de munca:

Formare profesionalã: ocupaţie .......... forma de pregãtire .......
Loc de munca: ocupaţii: 1. ........ 2. ............... 3. ............

Domeniul CAEN ............. tipul contractului ........., timp de munca .........., disponibilitati: stres ....., în echipa ....., orar prelungit ...., schimb 2/3 ..., ture ..., naveta ....., detaşare ..., în strãinãtate ....., orice munca ....., altele (explicaţii) .......
Alte servicii din partea agenţiei, solicitate de persoana înregistratã:
1. ............ 2. .................... 3. ......................
Prezenta fişa este conformã cu declaraţiile şi documentele prezentate.

Semnatura persoanei înregistrate
................................


ANEXA 2
--------
la procedura
------------

Agenţia pentru ocuparea forţei de munca
a judeţului ........../municipiului Bucureşti
Agenţia localã pentru ocuparea forţei de
munca ................

DISPOZIŢIA DE REPARTIZARE
Nr. ........ data .............

Domnul/doamna ............., cod numeric personal ........., cu domiciliul/resedinta în ..........., Carnetul de evidenta nr. ....., având meseria/specialitatea ........, se repartizeazã la unitatea .........., codul fiscal ........, din judeţul ......., localitatea ........., str. ....... nr. ...., pentru a fi încadrat/incadrata în funcţia/meseria de ......, cod COR .........., prevãzutã în oferta dumneavoastrã din Adresa nr. ...... la poziţia ....... .
Data prezentãrii la unitate conform ofertei ........... .

Şeful agenţiei locale,
......................

Semnatura de primire
......................

Angajator ...................
Sediul/adresa ...............
Contul/Banca ................
Cod fiscal ..................
Telefon .....................

ÎNŞTIINŢARE
privind încadrarea în munca
Nr. ..... data .......

În conformitate cu <>Legea nr. 76/2002 privind sistemul asigurãrilor pentru şomaj şi stimularea ocupãrii forţei de munca, va informãm ca domnul/doamna .............., cod numeric personal ..........., cu Carnetul de evidenta nr. ...........
-> va fi încadrat/incadrata în munca pe durata determinata, mai mica de 12 luni/nedeterminatã, începând cu data de ...........;
-> nu a fost încadrat/incadrata în munca din urmãtoarele motive:
. refuz;
. nu corespunde cerinţelor postului;
. locul vacant a fost ocupat anterior.

Data Semnatura angajatorului
........... .........................


ANEXA 3
-------
la procedura
------------

Agenţia pentru ocuparea forţei de munca a judeţului
........../municipiului Bucureşti, cod judeţ/sector .........
Agenţia localã pentru ocuparea forţei de munca
(AL)/punct teritorial de lucru (PTL) ......, cod AL/PTL ......


CERERE
pentru acordarea indemnizaţiei de şomaj
Nr. ........ data ........

1. Numele şi prenumele .....................................
2. Actul de identitate: tip ....., seria ...... nr. ....., data eliberãrii ........, autoritatea .........
3. Codul numeric personal .......................
4. Data naşterii .................................
5. Domiciliul/Resedinta: Localitatea ............, str. ......... nr. ...., bl. ...., sc. ....., ap. ....., judeţul/sectorul ....., Oficiul poştal nr. ......, tel. .........
Va rog sa aprobaţi plata indemnizaţiei de şomaj conform prevederilor <>Legii nr. 76/2002 .
6. Acte prezentate în vederea acordãrii indemnizaţiei de şomaj:
a) actul de identitate BI/CI/AI seria ........ nr. .......;
b) adeverinta medicalã nr. .........., data .........;
c) acte eliberate de organele financiare teritoriale: nr. ......, data ......;
d) alte acte, dupã caz (denumirea, seria, numãrul, data):
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................

Declar pe propria rãspundere, sub sancţiunile prevãzute de Codul penal pentru fals în declaraţii, ca nu am loc de munca, nu realizez venituri sau realizez din activitãţi autorizate potrivit legii venituri mai mici decât indemnizaţia de şomaj.
Ma oblig sa comunic, în termen de 3 zile, agenţiei pentru ocuparea forţei de munca la care sunt înregistrat orice schimbare a condiţiilor care au condus la acordarea dreptului. În cazul în care nu imi voi respecta declaraţia asumatã prin prezenta cerere, ma oblig sa restitui integral sumele încasate nelegal, suportand rigorile legii.

Semnatura solicitantului
........................

INFORMAŢII
privind indemnizarea*)

1. Data încetãrii activitãţii ...............................
[conform <>art. 38 alin. (1) din Legea nr. 76/2002 ]
2. Stagiu de cotizare: total ....... ani ..... luni ....... zile .......
3. Categoria de somer indemnizat:
- 6 luni;
- 9 luni;
- 12 luni.
4. Data dobândirii dreptului la indemnizaţia de şomaj .................
5. Salariul minim brut pe economie la data stabilirii dreptului ...... lei
6. Indemnizaţia de şomaj la data stabilirii dreptului: % ....... cuantum ... lei
7. Data expirãrii perioadei de plata a indemnizaţiei de şomaj ...........

Întocmit, funcţionar public:
Numele şi prenumele ...............
Semnatura .........................
Verificat, şef agenţie localã .............
Numele şi prenumele ...............
Semnatura .........................
Vizat, CFP:
Numele şi prenumele ...............
Semnatura ..................
-------------
*) Se completeazã de funcţionarul public.


ANEXA 4
-------
la procedura
------------

Agenţia pentru ocuparea forţei de munca

DISPOZIŢIA Nr ........
privind stabilirea/respingerea dreptului de indemnizaţie de şomaj*)

Agenţia pentru ocuparea forţei de munca .........., reprezentatã prin director executiv ............., numit în baza Ordinului/Deciziei nr. ......, având în vedere prevederile <>art. .......... din Legea nr. 76/2002 privind sistemul asigurãrilor pentru şomaj şi stimularea ocupãrii forţei de munca,

DISPUNE:

Art. 1. Începând cu data de ................ se stabileşte/se respinge dreptul de indemnizaţie de şomaj acordat domnului/doamnei ............, cu domiciliul/resedinta în ............, în cuantum de ........ lei, pe durata de ............ .
Motivul respingerii dreptului de indemnizaţie de şomaj este ................. .
Art. 2. Cu drept de contestaţie în termen de 30 de zile de la comunicare la instanta judecãtoreascã competenta, potrivit legii.

Director executiv,
..................
---------------
*) Se întocmeşte în 3 (trei) exemplare, dintre care: exemplarul 1 rãmâne la agenţia pentru ocuparea forţei de munca, exemplarul 2 se înmâneazã titularului dreptului, iar exemplarul 3 se transmite la compartimentul plati.


ANEXA 5
--------
la procedura
------------

Agenţia pentru ocuparea forţei de munca a
judeţului ............/municipiului Bucureşti
Agenţia localã pentru ocuparea forţei de munca
.........................................

CARNET DE EVIDENTA

Nr. ...../..../.....
Nr.*) .../..../.....


Seria ........... Nr. 000000
---------------
*) Se completeazã în cazul transferului dosarului titularului la o alta agenţie pentru ocuparea forţei de munca.

Numele .....................................
Prenumele ..................................
Cod numeric personal .......................
BI/CI seria .......... nr. .................
Domiciliul/Resedinta:
Localitatea ......., judeţul/sectorul ......
Str. ........ nr. ...., bl. ...., sc. .....,
ap. .........., tel. .......................
Oficiul poştal nr. .........................
Ocupaţia/Meseria ...........................

Şeful agenţiei locale pentru
ocuparea forţei de Semnatura titularului
munca, ......................
...............

(loc pentru ştampila)

NOTA:
Prezentul document atesta statutul de somer indemnizat şi de asigurat în cadrul sistemului public de pensii şi de sãnãtate.



FOAIE DE EVIDENTA

Angajatorul cu care a încetat raportul de munca sau de serviciu .........
Data stabilirii dreptului de indemnizaţie de şomaj ......................

Vize lunare

┌──────────────────┬─────────────────┬─────────────────┐
│ │ │ │
├──────────────────┼─────────────────┼─────────────────┤
│ │ │ │
├──────────────────┼─────────────────┼─────────────────┤
│ │ │ │
├──────────────────┼─────────────────┼─────────────────┤
│ │ │ │
└──────────────────┴─────────────────┴─────────────────┘


Data încetãrii/suspendãrii dreptului de indemnizaţie de şomaj ...........
........................................................................ .
Motivul încetãrii/suspendãrii dreptului de indemnizaţie de şomaj ..........
...........................................................................
Obligaţiile persoanei îndreptãţite sa primeascã indemnizaţie de şomaj
a) sa se prezinte lunar, pe baza programãrii sau ori de câte ori este solicitatã, la agenţia pentru ocuparea forţei de munca la care este înregistratã pentru a primi sprijin în vederea încadrãrii în munca;
b) sa comunice în termen de 3 zile agenţiei pentru ocuparea forţei de munca la care este înregistratã orice modificare privind:
- încadrarea în munca;
- emiterea certificatului de înmatriculare sau a autorizaţiei de funcţionare pentru a desfasura activitãţi independente;
- realizarea unor venituri lunare mai mari decât indemnizaţia de şomaj;
- satisfacerea obligaţiilor militare;
- plecarea din ţara;
- concediul de maternitate sau de îngrijire a copilului;
- pensionarea;
- admiterea într-o forma de învãţãmânt;
- alte situaţii;
c) sa participe la serviciile pentru stimularea ocupãrii şi de formare profesionalã oferite de agenţia pentru ocuparea forţei de munca la care este înregistratã;
d) sa facã dovada ca a cãutat activ un loc de munca.



ANEXA 6


la procedura
------------

Agenţia pentru ocuparea forţei de munca a
judeţului ........../municipiului Bucureşti
Agenţia localã pentru ocuparea forţei de
munca/Punctul teritorial de lucru .........

REGISTRUL
pentru evidenta dosarelor persoanelor cu drept de indemnizaţie de şomaj


┌───────────┬───────────┬─────────────────────┬──────────────────────────┐
│ Nr. │ Data │ │ │
│ dosarului │ depunerii │ Numele şi prenumele │ Codul numeric personal │
│ │ dosarului │ │ │
├───────────┼───────────┼─────────────────────┼──────────────────────────┤
├───────────┼───────────┼─────────────────────┼──────────────────────────┤
├───────────┼───────────┼─────────────────────┼──────────────────────────┤
├───────────┼───────────┼─────────────────────┼──────────────────────────┤
└───────────┴───────────┴─────────────────────┴──────────────────────────┘




ANEXA 7


la procedura
------------

Agenţia pentru ocuparea forţei de munca a
judeţului ........../municipiului Bucureşti
Agenţia localã pentru ocuparea forţei de
munca/Punctul teritorial de lucru .........

REGISTRUL

pentru evidenta dosarelor persoanelor fãrã drept de indemnizaţie de şomaj


┌───────────┬───────────┬─────────────────────┬──────────────────────────┐
│ Nr. │ Data │ │ │
│ dosarului │ depunerii │ Numele şi prenumele │ Codul numeric personal │
│ │ dosarului │ │ │
├───────────┼───────────┼─────────────────────┼──────────────────────────┤
├───────────┼───────────┼─────────────────────┼──────────────────────────┤
├───────────┼───────────┼─────────────────────┼──────────────────────────┤
├───────────┼───────────┼─────────────────────┼──────────────────────────┤
└───────────┴───────────┴─────────────────────┴──────────────────────────┘



ANEXA 8
-------
la procedura
------------

Agenţia pentru ocuparea forţei de munca
.......................................

DISPOZIŢIA Nr. .......
privind încetarea/suspendarea/repunerea în plata a indemnizaţiei de şomaj*)

Agenţia pentru ocuparea forţei de munca ................., reprezentatã prin director executiv ............, numit în baza Ordinului/Deciziei nr. ......., având în vedere prevederile <>art. ..... din Legea nr. 76/2002 privind sistemul asigurãrilor pentru şomaj şi stimularea ocupãrii forţei de munca, fata de faptul ca domnul/doamna ........., având carnetul de evidenta nr. .......,

DISPUNE:

Art. 1. Începând cu data de ......... înceteazã/se suspenda/se repune în plata indemnizaţia de şomaj acordatã domnului/doamnei ............., cu domiciliul/resedinta în ....... .
Motivul încetãrii/suspendãrii plãţii indemnizaţiei de şomaj este ................... ........................................................................................
Art. 2. Cu drept de contestaţie în termen de 30 de zile de la comunicare la instanta judecãtoreascã competenta, potrivit legii.

Director executiv,
......................
-------------
*) Se întocmeşte în 3 (trei) exemplare, dintre care: exemplarul 1 rãmâne la agenţia pentru ocuparea forţei de munca, exemplarul 2 se înmâneazã titularului dreptului, iar exemplarul 3 se transmite la compartimentul plati.


ANEXA 9
--------
la procedura
------------

Cãtre
Agenţia pentru ocuparea forţei de munca a judeţului ............

Subsemnatul/Subsemnata .................., codul numeric personal ............, cu domiciliul/resedinta în ........, str. ....... nr. ..., bl. ..., sc. ..., ap. ..., judeţul/sectorul ........., prin prezenta va rog sa dispuneti repunerea în plata a indemnizaţiei de şomaj, începând cu data de .............., în baza carnetului de evidenta nr. ...... .
În fapt, motivul suspendãrii a fost .................. .

Data. .............. Semnatura
..................



ANEXA 10


la procedura
------------

Agenţia pentru ocuparea forţei de munca a
judeţului ........../municipiului Bucureşti
Agenţia localã pentru ocuparea forţei de
munca/Punctul teritorial de lucru .........

REGISTRUL

pentru dispoziţiile privind stabilirea dreptului de indemnizaţie de şomaj


┌─────────┬─────────┬───────────────────┬────────────────┬──────────────────┐
│ Nr. │ Data │ │ Codul numeric │Numãrul dosarului │
│dispozi- │stabili- │Numele şi prenumele│ personal │ de evidenta │
│ tiei │rii drep-│ │ │ în şomaj │
│ │tului de │ │ │ │
│ │indemni- │ │ │ │
│ │zatie de │ │ │ │
│ │ şomaj │ │ │ │
├─────────┼─────────┼───────────────────┼────────────────┼──────────────────┤
├─────────┼─────────┼───────────────────┼────────────────┼──────────────────┤
├─────────┼─────────┼───────────────────┼────────────────┼──────────────────┤
├─────────┼─────────┼───────────────────┼────────────────┼──────────────────┤
├─────────┼─────────┼───────────────────┼────────────────┼──────────────────┤
└─────────┴─────────┴───────────────────┴────────────────┴──────────────────┘




ANEXA 11


la procedura
------------

Agenţia pentru ocuparea forţei de munca a
judeţului ........../municipiului Bucureşti
Agenţia localã pentru ocuparea forţei de
munca/Punctul teritorial de lucru .........

REGISTRUL

pentru dispoziţiile privind respingerea dreptului de indemnizaţie de şomaj


┌─────────┬─────────┬───────────────────┬────────────────┬──────────────────┐
│ Nr. │ Data │ │ Codul numeric │Numãrul dosarului │
│dispozi- │ respin- │Numele şi prenumele│ personal │ de evidenta │
│ tiei │ gerii │ │ │ în şomaj │
│ │dreptului│ │ │ │
│ │de indem-│ │ │ │
│ │nizatie │ │ │ │
│ │de şomaj │ │ │ │
├─────────┼─────────┼───────────────────┼────────────────┼──────────────────┤
├─────────┼─────────┼───────────────────┼────────────────┼──────────────────┤
├─────────┼─────────┼───────────────────┼────────────────┼──────────────────┤
├─────────┼─────────┼───────────────────┼────────────────┼──────────────────┤
├─────────┼─────────┼───────────────────┼────────────────┼──────────────────┤
└─────────┴─────────┴───────────────────┴────────────────┴──────────────────┘




ANEXA 12


la procedura
------------

Agenţia pentru ocuparea forţei de munca a
judeţului ........../municipiului Bucureşti
Agenţia localã pentru ocuparea forţei de
munca/Punctul teritorial de lucru .........

REGISTRUL

pentru dispoziţiile privind suspendarea/încetarea dreptului
de indemnizaţie de şomaj


┌────────┬─────────┬─────────┬─────────────┬─────────────────┬──────────────┐
│ Nr. │ Data │ │ │Numãrul dosarului│ │
│dispozi-│suspenda-│Numele şi│Codul numeric│ de evidenta │ │
│ tiei │rii/ince-│prenumele│ personal │ în şomaj │ Cod: │
│ │ tarii │ │ │ │S = suspendare│
│ │dreptului│ │ │ │ I = încetare │
│ │de indem-│ │ │ │ │
│ │nizatie │ │ │ │ │
│ │de şomaj │ │ │ │ │
├────────┼─────────┼─────────┼─────────────┼─────────────────┼──────────────┤
├────────┼─────────┼─────────┼─────────────┼─────────────────┼──────────────┤
├────────┼─────────┼─────────┼─────────────┼─────────────────┼──────────────┤
├────────┼─────────┼─────────┼─────────────┼─────────────────┼──────────────┤
├────────┼─────────┼─────────┼─────────────┼─────────────────┼──────────────┤
├────────┼─────────┼─────────┼─────────────┼─────────────────┼──────────────┤
└────────┴─────────┴─────────┴─────────────┴─────────────────┴──────────────┘




ANEXA 13


la procedura
------------

Agenţia pentru ocuparea forţei de munca a
judeţului ........../municipiului Bucureşti
Agenţia localã pentru ocuparea forţei de
munca/Punctul teritorial de lucru .........

REGISTRUL

pentru dispoziţiile privind repunerea în plata a dreptului
de indemnizaţie de şomaj


┌─────────┬────────────┬───────────────────┬────────────────┬──────────────────┐
│ Nr. │ Data │ │ Codul numeric │Numãrul dosarului │
│dispozi- │ repunerii │Numele şi prenumele│ personal │ de evidenta │
│ tiei │în plata a │ │ │ în şomaj │
│ │ dreptului │ │ │ │
│ │ de indem- │ │ │ │
│ │ nizatie │ │ │ │
│ │ de şomaj │ │ │ │
├─────────┼────────────┼───────────────────┼────────────────┼──────────────────┤
├─────────┼────────────┼───────────────────┼────────────────┼──────────────────┤
├─────────┼────────────┼───────────────────┼────────────────┼──────────────────┤
├─────────┼────────────┼───────────────────┼────────────────┼──────────────────┤
├─────────┼────────────┼───────────────────┼────────────────┼──────────────────┤
└─────────┴────────────┴───────────────────┴────────────────┴──────────────────┘


-----------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016