Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 830 din 24 martie 2006  pentru modificarea si completarea Regulamentului de ordine interioara a parchetelor, aprobat prin   Ordinul ministrului justitiei nr. 2.850/C/2004     Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 830 din 24 martie 2006 pentru modificarea si completarea Regulamentului de ordine interioara a parchetelor, aprobat prin Ordinul ministrului justitiei nr. 2.850/C/2004

EMITENT: MINISTERUL JUSTITIEI
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 326 din 11 aprilie 2006

În temeiul <>art. 140 din Legea nr. 304/2004 privind organizarea judiciarã, republicatã, cu modificãrile ulterioare,
în conformitate cu prevederile <>Hotãrârii Guvernului nr. 83/2005 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Justiţiei, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
vãzând propunerea procurorului general al Parchetului de pe lângã Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie nr. 4.409/C din 24 noiembrie 2005 privind aprobarea Regulamentului de ordine interioarã a parchetelor,
vãzând propunerea procurorului general al Parchetului de pe lângã Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie nr. 939/C din 20 martie 2006 privind modificarea Regulamentului de ordine interioarã a parchetelor,
având în vedere avizul Consiliului Superior al Magistraturii, acordat prin Hotãrârea nr. 235 din 23 martie 2006,

ministrul justiţiei emite prezentul ordin.

ARTICOL UNIC
Regulamentul de ordine interioarã a parchetelor, aprobat prin <>Ordinul ministrului justiţiei nr. 2.850/C/2004 , publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1.087 din 23 noiembrie 2004, se modificã şi se completeazã dupã cum urmeazã:
1. Titlul capitolului XI va avea urmãtorul cuprins:
"Unitatea de implementare a programelor PHARE (UIP)".
2. Articolul 104 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 104. - (1) Unitatea de implementare a programelor PHARE (UIP) se organizeazã la nivel de serviciu în vederea derulãrii programelor PHARE al cãror beneficiar este Ministerul Public şi exercitã urmãtoarele funcţii:
a) de coordonare a activitãţilor prin care se realizeazã implementarea din punct de vedere tehnic a programelor;
b) de management tehnic al proiectelor şi contractelor aferente, în baza fondurilor transferate de Fondul Naţional conform acordurilor de finanţare;
c) de raportare cãtre instituţiile abilitate a datelor şi informaţiilor solicitate în calitate de coordonator naţional al asistenţei şi pentru asigurarea funcţionãrii Sistemului informatic unic de monitorizare şi evaluare a programelor de asistenţã financiarã, precum şi cãtre Fondul Naţional, agenţiile de implementare şi Comisia Europeanã a documentelor prevãzute de procedurile PHARE.
(2) În vederea implementãrii corespunzãtoare a programelor în termenele prevãzute, UIP are urmãtoarele atribuţii:
a) identificã şi elaboreazã propuneri de proiecte de finanţare din fonduri PHARE pe baza prioritãţilor prevãzute în Parteneriatul pentru aderare şi în alte documente programatice, în conformitate cu strategia de programare a asistenţei financiare nerambursabile, stabilitã de instituţiile abilitate, şi dupã consultarea conducerii instituţiei, precum şi a celorlalte direcţii/structuri de specialitate din instituţie, potenţiali beneficiari ai asistenţei;
b) întreprinde toate demersurile pe care le presupune exerciţiul de programare, în vederea asigurãrii eligibilitãţii proiectelor propuse (completarea sau modificarea fişei de proiect, redimensionarea bugetului solicitat); în acest scop conlucreazã cu direcţiile de specialitate din cadrul instituţiilor abilitate;
c) întocmeşte documentele subsecvente aprobãrii fişei de proiect pentru derularea efectivã a programului (termeni de referinţã, specificaţii tehnice, convenţii de înfrãţire) cu sprijinul direcţiilor/structurilor de specialitate, unde este cazul;
d) îndeplineşte sarcinile ce îi revin pentru organizarea licitaţiilor, evaluarea ofertelor, selectarea contractorului, negocierea şi încheierea contractului, în colaborare cu agenţia de implementare;
e) supravegheazã în permanenţã îndeplinirea de cãtre contractor a obligaţiilor asumate în conformitate cu termenii de referinţã;
f) atestã realitatea serviciilor menţionate în facturile remise de contractori, în vederea efectuãrii plãţii de cãtre agenţia de implementare;
g) planificã şi rãspunde de organizarea în condiţii optime a activitãţilor aprobate prin program, inclusiv în situaţiile în care derularea efectivã a programelor este în sarcina beneficiarilor asistenţei, direcţiilor/structurilor din aceeaşi instituţie sau din alte instituţii;
h) coordoneazã şi monitorizeazã implementarea programelor; în acest scop pãstreazã evidenţa privind obiectivele, desfãşurarea şi rezultatele programelor derulate;
i) ţine evidenţa repartizãrii şi utilizãrii bunurilor achiziţionate din fondurile PHARE, conform destinaţiei şi scopului prevãzute în program;
j) întocmeşte documentele de raportare periodicã privind stadiul implementãrii programelor, rapoartele de monitorizare şi evaluare a proiectelor, conform procedurilor PHARE; în acest scop beneficiazã de sprijinul beneficiarilor direcţi, dacã este cazul;
k) asigurã schimbul de informaţii privind aspectele tehnice ale implementãrii programelor cu direcţiile implicate din cadrul Comisiei Europene, cu Delegaţia Comisiei Europene la Bucureşti, Fondul Naţional, cu agenţiile de implementare şi celelalte instituţii abilitate;
l) asigurã legãtura dintre autoritatea de implementare şi instituţiile abilitate pentru programele PHARE pe care le implementeazã;
m) asigurã legãtura cu celelalte instituţii beneficiare ale asistenţei şi participã la reuniunile interinstituţionale în probleme de interes comun pentru asistenţa PHARE;
n) participã la reuniunile internaţionale cu relevanţã pentru obiectul de activitate al UIP;
o) asigurã participarea la întâlnirile la nivelul conducerii instituţiei, legate de activitatea de asistenţã financiarã PHARE;
p) îndeplineşte orice alte atribuţii care pot rezulta din necesitatea derulãrii în bune condiţii a proiectelor şi pentru asigurarea absorbţiei fondurilor alocate.
(3) Organizarea administrativã a UIP este prevãzutã în anexa care face parte integrantã din prezentul regulament.
(4) Coordonatorul UIP este abilitat prin ordinul de numire sã solicite şi sã primeascã de la celelalte structuri din cadrul Ministerului Public datele şi informaţiile necesare îndeplinirii atribuţiilor prevãzute la art. 104 alin. (2).
(5) Coordonatorul UIP este abilitat sã semneze documentele realizate în îndeplinirea atribuţiilor conferite UIP, cu excepţia acelora a cãror semnare este expres prevãzutã în sarcina altor persoane."
3. Regulamentul se completeazã cu anexa al cãrei cuprins este prevãzut în anexa care face parte integrantã din prezentul ordin.

Ministrul justiţiei,
Monica Luisa Macovei

Bucureşti, 24 martie 2006.
Nr. 830/C.


ANEXĂ

UNITATEA DE IMPLEMENTAREA PROGRAMELOR PHARE



┌───────────────────┐
│ Coordonator UIP │
│ (DSPO) │
│ 1 manager public │
└────────┬──────────┘

│ ┌──────────────────────┐
┌──────────────┐ │ │ Responsabil │
│ │ ├──────┤ aspecte legate de │
│ Secretariat ├──────┤ │tehnologia informaţiei│
│ 1 referent │ │ │ 1 persoanã*1) │
└──────────────┘ │ └──────────────────────┘

┌───────────────────┬────────┴────────────┬───────────────────┐
│ │ │ │
┌──────┴────────┐ ┌───────┴────────┐ ┌────────┴───────┐ ┌───────┴───────┐
│ Responsabil │ │ Responsabil │ │ Responsabil │ │ Responsabil │
│ programare │ │ implementare │ │ monitorizare │ │ acreditare, │
│ programe │ │ programe │ │ programe │ │ formare şi │
│ PHARE │ │ PHARE │ │ PHARE │ │ procedura │
│ 1 persoanã*2) │ │ 3 persoane*2) │ │ 1 persoanã*2) │ │ "patru ochi" │
│ │ │ │ │ │ │ 1 persoanã*2) │
└───────────────┘ └────────────────┘ └────────────────┘ └───────────────┘



*1) Consilier sau referent de specialitate.
*2) Consilier juridic sau manager public ori consilier.


----------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016