Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 828 din 23 februarie 2016  pentru stabilirea competenţei privind preluarea şi valorificarea bunurilor intrate, potrivit legii, în proprietatea privată a statului, precum şi a structurilor abilitate cu ducerea la îndeplinire a procedurilor de valorificare a acestora şi/sau a sumelor confiscate    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 828 din 23 februarie 2016 pentru stabilirea competenţei privind preluarea şi valorificarea bunurilor intrate, potrivit legii, în proprietatea privată a statului, precum şi a structurilor abilitate cu ducerea la îndeplinire a procedurilor de valorificare a acestora şi/sau a sumelor confiscate

EMITENT: AGENŢIA NAŢIONALĂ DE ADMINISTRARE FISCALĂ
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 142 din 24 februarie 2016

    Având în vedere prevederile art. 2 lit. a) şi ale art. 2^1 din Ordonanţa Guvernului nr. 14/2007 pentru reglementarea modului şi condiţiilor de valorificare a bunurilor intrate, potrivit legii, în proprietatea privată a statului, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
    în temeiul prevederilor art. 11 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 520/2013 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, cu modificările şi completările ulterioare,

    preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală emite următorul ordin:

    ART. 1
    În sensul art. 2 lit. a) din Ordonanţa Guvernului nr. 14/2007 pentru reglementarea modului şi condiţiilor de valorificare a bunurilor intrate, potrivit legii, în proprietatea privată a statului, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, prin organe de valorificare se înţelege administraţiile judeţene ale finanţelor publice din cadrul direcţiilor generale regionale ale finanţelor publice, prin serviciile/birourile/ compartimentele cu atribuţii în domeniul valorificării bunurilor intrate, potrivit legii, în proprietatea privată a statului, precum şi a sumelor ce au fost confiscate, precum şi Direcţia Generală Regională a Finanţelor Publice Bucureşti, prin serviciile cu atribuţii în domeniul valorificării bunurilor intrate, potrivit legii, în proprietatea privată a statului şi a sumelor ce au fost confiscate.
    ART. 2
    În sensul art. 2^1 din Ordonanţa Guvernului nr. 14/2007 pentru reglementarea modului şi condiţiilor de valorificare a bunurilor intrate, potrivit legii, în proprietatea privată a statului, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, organele de valorificare competente să preia bunurile de la deţinătorii acestora sunt structurile prevăzute la art. 1, în a cărui arie de competenţă sunt situate bunurile mobile şi/sau imobile.
    ART. 3
    (1) Administraţiile judeţene ale finanţelor publice din cadrul direcţiilor generale regionale ale finanţelor publice, prin serviciile/birourile/compartimentele cu atribuţii specifice, au competenţă în valorificarea tuturor bunurilor intrate, potrivit legii, în proprietatea privată a statului şi/sau sumelor confiscate, inclusiv cele generate de:
    a) hotărârile judecătoreşti definitive pronunţate în materie penală prin care s-a dispus confiscarea;
    b) hotărârile judecătoreşti definitive pronunţate ca urmare a sesizărilor formulate de către comisiile de cercetare a averilor de pe lângă curţile de apel, prin care s-a dispus confiscarea;
    c) procesele-verbale de constatare şi sancţionare a contravenţiilor prin care s-a dispus şi confiscarea bunurilor destinate, folosite sau rezultate din contravenţii pentru faptele prevăzute la art. 26 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 202/2008 privind punerea în aplicare a sancţiunilor internaţionale, aprobată cu modificări prin Legea nr. 217/2009, cu modificările şi completările ulterioare.
    (2) Direcţia Generală Regională a Finanţelor Publice Bucureşti, prin Serviciul valorificări bunuri, este competentă să valorifice toate bunurile intrate, potrivit legii, în proprietatea privată a statului şi/sau sumele de bani confiscate de la persoane fizice, juridice sau de la alte entităţi, cu excepţia celor prevăzute la alin. (1) lit. a)-c).
    (3) Direcţia Generală Regională a Finanţelor Publice Bucureşti, prin Serviciul valorificări sentinţe penale, este competentă să valorifice numai bunurile intrate, potrivit legii, în proprietatea privată a statului şi/sau sumele de bani confiscate de la persoane fizice, juridice sau de la alte entităţi în cazurile generate de înscrisurile prevăzute la alin. (1) lit. a)-c).
    ART. 4
    (1) Structura abilitată cu monitorizarea procedurilor de valorificare a bunurilor intrate, potrivit legii, în proprietatea privată a statului şi/sau sumelor de bani confiscate de la persoane fizice, juridice sau alte entităţi, cu excepţia cazurilor generate de înscrisurile prevăzute la art. 3 alin. (1) lit. a)-c), este Direcţia generală planificare, monitorizare şi sinteză din cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală.
    (2) Structurile abilitate cu monitorizarea procedurilor de valorificare a bunurilor intrate, potrivit legii, în proprietatea privată a statului şi/sau sumelor de bani confiscate de la persoane fizice, juridice sau alte entităţi, în cazurile generate de înscrisurile prevăzute la art. 3 alin. (1) lit. a)-c), sunt compartimentele de monitorizare a valorificării bunurilor confiscate din cadrul serviciilor executări silite cazuri speciale care îşi desfăşoară activitatea la nivelul direcţiilor generale regionale ale finanţelor publice, cu excepţia Direcţiei Generale Regionale a Finanţelor Publice Bucureşti.
    (3) Activitatea Serviciului valorificări sentinţe penale din cadrul Direcţiei Generale Regionale a Finanţelor Publice Bucureşti este coordonată şi monitorizată de Direcţia executări silite cazuri speciale, din cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, prin Serviciul de coordonare a activităţii de valorificare a bunurilor confiscate.
    ART. 5
    Direcţia executări silite cazuri speciale din cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, prin Serviciul de coordonare a activităţii de valorificare a bunurilor confiscate, poate participa direct la acţiunile de identificare şi preluare a bunurilor intrate, potrivit legii, în proprietatea privată a statului şi/sau sumelor de bani confiscate de la persoane fizice, juridice sau de la alte entităţi, generate de înscrisurile prevăzute la art. 3 alin. (1) lit. a)-c), în următoarele situaţii:
    a) la solicitarea scrisă a vicepreşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, coordonator al activităţii de executare silită cazuri speciale;
    b) în cazul confiscărilor efectuate în temeiul art. 26 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 202/2008 privind punerea în aplicare a sancţiunilor internaţionale, aprobată cu modificări prin Legea nr. 217/2009, cu modificările şi completările ulterioare;
    c) în cazul în care la nivelul Direcţiei executări silite cazuri speciale au fost identificate cazuri de o complexitate deosebită.
    ART. 6
    În cadrul Direcţiei Generale Regionale a Finanţelor Publice Bucureşti, Serviciul valorificare sentinţe penale şi Serviciul valorificare bunuri continuă procedurile de valorificare a bunurilor intrate, potrivit legii, în proprietatea privată a statului şi/sau sumelor de bani confiscate de la persoane fizice, juridice sau de la alte entităţi în funcţie de competenţă, actele emise anterior rămânând valabile.
    ART. 7
    Agenţia Naţională de Administrare Fiscală şi structurile subordonate vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
    ART. 8
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.


             p. Preşedintele Agenţiei Naţionale
                    de Administrare Fiscală,
                       Daniel Diaconescu,
                         vicepreşedinte


    Bucureşti, 23 februarie 2016.
    Nr. 828.
                              ----
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016