Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 8 din 16 februarie 2010  pentru modificarea Normei sanitare veterinare privind organizarea si desfasurarea activitatii de control oficial sanitar-veterinar efectuat de catre personalul de specialitate in unitatile care produc alimente de origine animala, aprobata prin Ordinul presedintelui Autoritatii Nationale Sanitare Veterinare si pentru Siguranta Alimentelor nr. 64/2007    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 8 din 16 februarie 2010 pentru modificarea Normei sanitare veterinare privind organizarea si desfasurarea activitatii de control oficial sanitar-veterinar efectuat de catre personalul de specialitate in unitatile care produc alimente de origine animala, aprobata prin Ordinul presedintelui Autoritatii Nationale Sanitare Veterinare si pentru Siguranta Alimentelor nr. 64/2007

EMITENT: AUTORITATEA NATIONALA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 116 din 22 februarie 2010
ORDIN nr. 8 din 16 februarie 2010
pentru modificarea Normei sanitare veterinare privind organizarea şi desfãşurarea activitãţii de control oficial sanitar-veterinar efectuat de cãtre personalul de specialitate în unitãţile care produc alimente de origine animalã, aprobatã prin <>Ordinul preşedintelui Autoritãţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor nr. 64/2007
EMITENT: AUTORITATEA NAŢIONALÃ SANITARÃ VETERINARÃ ŞI PENTRU SIGURANŢA ALIMENTELOR
PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 116 din 22 februarie 2010


Vãzând Referatul de aprobare nr. 98 din 20 ianuarie 2010, întocmit de Direcţia generalã sanitarã veterinarã din cadrul Autoritãţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor,
având în vedere Regulamentul (CE) nr. 882/2004/CE al Parlamentului European şi al Consiliului Uniunii Europene din 29 aprilie 2004 privind controalele oficiale efectuate pentru a asigura verificarea conformitãţii cu legislaţia privind hrana pentru animale şi produsele alimentare şi cu normele de sãnãtate animalã şi de bunãstare a animalelor, publicat în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene nr. L165/1 din 30 aprilie 2004, cu amendamentele ulterioare,
ţinând cont de prevederile <>art. 10 lit. b) din Ordonanţa Guvernului nr. 42/2004 privind organizarea activitãţii sanitarveterinare şi pentru siguranţa alimentelor, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 215/2004 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
în temeiul <>art. 3 alin. (3) şi al <>art. 4 alin. (3) din Hotãrârea Guvernului nr. 1.415/2009 privind organizarea şi funcţionarea Autoritãţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor şi a unitãţilor din subordinea acesteia,

preşedintele Autoritãţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor emite urmãtorul ordin:

ART. I
Norma sanitarã veterinarã privind organizarea şi desfãşurarea activitãţii de control oficial sanitar-veterinar efectuat de cãtre personalul de specialitate în unitãţile care produc alimente de origine animalã, aprobatã prin <>Ordinul preşedintelui Autoritãţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor nr. 64/2007 , publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 202 din 26 martie 2007, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, se modificã dupã cum urmeazã:
1. Articolul 7 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 7. - (1) Direcţiile sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, stabilesc numãrul de personal de specialitate necesar fiecãrei unitãţi menţionate la pct. I din anexa nr. 1, în funcţie de specificul activitãţii acesteia, de capacitatea de producţie, fluxul tehnologic şi de sistemul de organizare.
(2) Personalul de specialitate care efectueazã controale oficiale în unitãţile înregistrate/autorizate sanitar-veterinar care produc, prelucreazã, depoziteazã şi/sau distribuie alimente de origine animalã îşi desfãşoarã activitatea în subordinea directã a şefului serviciului/biroului de igienã veterinarã şi epidemiologie din cadrul direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti.
(3) Şeful serviciului/biroului de igienã veterinarã şi epidemiologie din cadrul direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, vizeazã prezenţa personalului de specialitate şi documentul justificativ prevãzut în anexa nr. 3."
2. Articolul 9 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 9. - Direcţia sanitar-veterinarã şi pentru siguranţa alimentelor judeţeanã, respectiv a municipiului Bucureşti, în primele 5 zile lucrãtoare ale lunii curente, înainteazã unitãţilor documentele de platã pentru activitatea de control oficial sanitar-veterinar efectuat în luna precedentã, care conţin sumele stabilite pe baza documentului justificativ întocmit şi semnat de personalul de specialitate din unitate şi de reprezentantul legal al unitãţii şi vizat de şeful serviciului/biroului de igienã veterinarã şi epidemiologie din cadrul direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti."
3. Articolul 12 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 12. - În prima zi lucrãtoare a lunii, personalul de specialitate din unitate întocmeşte şi înainteazã şefului serviciului/biroului de igienã veterinarã şi epidemiologie din cadrul direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, spre avizare, documentul justificativ care cuprinde sumele calculate conform tarifului legal prevãzut la pct. II din anexa nr. 1 pentru activitatea de control oficial sanitar-veterinar desfãşuratã de personalul de specialitate în unitate, pentru luna precedentã, şi care constituie actul oficial în baza cãruia direcţia sanitar-veterinarã şi pentru siguranţa alimentelor judeţeanã, respectiv a municipiului Bucureşti, întocmeşte formalitãţile de platã pe care le transmite la unitate."
4. La articolul 14, partea introductivã va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 14. - Personalul de specialitate care realizeazã controlul oficial sanitar-veterinar în unitãţile prevãzute la pct. I din anexa nr. 1 este subordonat tehnic şi administrativ direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, prin şeful serviciului/biroului de igienã veterinarã şi epidemiologie din cadrul direcţiei sanitarveterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, şi are, în principal, urmãtoarele obligaţii:".
5. La articolul 14, litera d) va avea urmãtorul cuprins:
"d) întocmeşte şi înainteazã direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, prin şeful serviciului/biroului de igienã veterinarã şi epidemiologie din cadrul direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, la termenele şi în condiţiile stabilite de aceasta, situaţiile şi documentele solicitate, precum şi pe cele prevãzute de reglementãrile în vigoare;".
6. În anexa nr. 3, sintagma "şef serviciu/birou de igienã veterinarã şi epidemiologie sau, dupã caz, şef serviciu inspecţie şi control din cadrul direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti" se înlocuieşte cu sintagma "şef serviciu/birou de igienã veterinarã şi epidemiologie din cadrul direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti".
ART. II
Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.


Preşedintele
Autoritãţii Naţionale Sanitare Veterinare
şi pentru Siguranţa Alimentelor,
Marian Zlotea

Bucureşti, 16 februarie 2010.
Nr. 8.
________

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016