Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 78 din 18 aprilie 2011  privind procedura de transmitere a solicitarilor de ocupare a posturilor la nivelul ordonatorilor principali de credite ai bugetelor locale    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 78 din 18 aprilie 2011 privind procedura de transmitere a solicitarilor de ocupare a posturilor la nivelul ordonatorilor principali de credite ai bugetelor locale

EMITENT: MINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 274 din 19 aprilie 2011
    Având în vedere prevederile <>art. 22 alin. (2^5) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 34/2009 cu privire la rectificarea bugetarã pe anul 2009 şi reglementarea unor mãsuri financiar-fiscale, aprobatã prin <>Legea nr. 227/2009, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
    în temeiul <>art. 7 alin. (4) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 30/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Administraţiei şi Internelor, aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 15/2008, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

    ministrul administraţiei şi internelor emite urmãtorul ordin:

    ART. 1
    (1) În vederea obţinerii avizului prevãzut la <>art. 22 alin. (2^5) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 34/2009 cu privire la rectificarea bugetarã pe anul 2009 şi reglementarea unor mãsuri financiar-fiscale, aprobatã prin <>Legea nr. 227/2009, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, denumitã în continuare ordonanţa de urgenţã, ordonatorul principal de credite al bugetului local întocmeşte o notã motivatã referitoare la posturile vacante unice pentru care se solicitã avizul privind ocuparea acestora, pe care o transmite instituţiei prefectului.
    (2) Nota prevãzutã la alin. (1) cuprinde informaţii referitoare la:
    a) justificarea necesitãţii ocupãrii posturilor vacante;
    b) justificarea încadrãrii în categoria de post unic;
    c) posturile vacante unice, relevante pentru analiza îndeplinirii condiţiilor prevãzute la art. 22 alin. (2^6) din ordonanţa de urgenţã;
    d) încadrarea în plafonul anual maxim de cheltuieli repartizat conform <>Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 63/2010 pentru modificarea şi completarea <>Legii nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, precum şi pentru stabilirea unor mãsuri financiare, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 13/2011.
    ART. 2
    (1) În termen de 15 zile lucrãtoare de la înregistrarea notei prevãzute la art. 1, instituţia prefectului verificã respectarea prevederilor art. 1 alin. (2), analizeazã temeinicia informaţiilor cuprinse în notã şi comunicã ordonatorului principal de credite al bugetului local punctul sãu de vedere.
    (2) Instituţia prefectului întocmeşte lunar o analizã a solicitãrilor primite şi o situaţie centralizatoare pe judeţ, respectiv pe municipiul Bucureşti, dupã caz, a solicitãrilor considerate ca fiind argumentate în mod corespunzãtor şi care pot face obiectul ordonanţei de urgenţã.
    (3) În primele 5 zile ale fiecãrei luni, instituţia prefectului transmite, în scris şi în format electronic, Ministerului Administraţiei şi Internelor - Direcţia generalã pentru relaţiile cu instituţiile prefectului situaţia centralizatoare prevãzutã la alin. (2), pentru luna anterioarã, precum şi o notã de prezentare a justificãrii ocupãrii posturilor cuprinse în situaţia centralizatoare.
    (4) Ministerul Administraţiei şi Internelor întocmeşte o situaţie centralizatoare la nivel naţional, precum şi o notã de prezentare centralizatoare a justificãrilor ocupãrii posturilor în termen de 20 de zile de la expirarea termenului prevãzut la alin. (3).
    ART. 3
    (1) Ministerul Administraţiei şi Internelor prezintã Guvernului situaţia centralizatoare la nivel naţional, precum şi nota prevãzutã la art. 2 alin. (4), în vederea emiterii avizului prevãzut la art. 22 alin. (2^5) din ordonanţa de urgenţã.
    (2) Avizul prevãzut la alin. (1) se comunicã instituţiei prefectului, în termen de 3 zile lucrãtoare de la înregistrarea acestuia la Ministerul Administraţiei şi Internelor.
    (3) Instituţia prefectului comunicã avizul favorabil sau nefavorabil fiecãrui ordonator principal de credite al bugetului local, în termen de 3 zile lucrãtoare de la înregistrare.
    (4) De la primirea avizului favorabil prevãzut la alin. (3), unitãţile administrativ-teritoriale au dreptul sã demareze procedura legalã pentru ocuparea posturilor unice.
    ART. 4
    Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.

                    Ministrul administraţiei şi internelor,
                             Constantin-Traian Igaş

    Bucureşti, 18 aprilie 2011.
    Nr. 78.

                                    -------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016