Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 754 din 16 octombrie 2006  pentru constituirea comisiilor de abilitare a serviciilor externe de prevenire si protectie si de avizare a documentatiilor cu caracter tehnic de informare si instruire in domeniul securitatii si sanatatii in munca    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 754 din 16 octombrie 2006 pentru constituirea comisiilor de abilitare a serviciilor externe de prevenire si protectie si de avizare a documentatiilor cu caracter tehnic de informare si instruire in domeniul securitatii si sanatatii in munca

EMITENT: MINISTERUL MUNCII, SOLIDARITATII SOCIALE SI FAMILIEI
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 887 din 31 octombrie 2006
Având în vedere:
- <>art. 51 alin. (2) din Legea securitãţii şi sãnãtãţii în muncã nr. 319/2006 ;
- art. 36 alin. (3) din Normele metodologice de aplicare a prevederilor <>Legii securitãţii şi sãnãtãţii în muncã nr. 319/2006 , aprobate prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 1.425/2006 ;
- <>Hotãrârea Guvernului nr. 412/2005 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii, Solidaritãţii Sociale şi Familiei, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
în baza <>art. 16 din Hotãrârea Guvernului nr. 412/2005 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

ministrul muncii, solidaritãţii sociale şi familiei emite urmãtorul ordin:

ART. 1
Prezentul ordin stabileşte modul de constituire a comisiilor de abilitare a serviciilor externe de prevenire şi protecţie şi de avizare a documentaţiilor cu caracter tehnic de informare şi instruire în domeniul securitãţii şi sãnãtãţii în muncã, denumite în continuare comisii de abilitare şi avizare teritoriale, în cadrul direcţiilor de muncã, solidaritate socialã şi familie teritoriale.
ART. 2
Comisiile de abilitare şi avizare teritoriale au urmãtoarea componenţã:



──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Preşedinte Directorul executiv Direcţia de muncã, solidaritate socialã
şi familie teritorialã, respectiv a
municipiului Bucureşti
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Membri Inspectorul şef adjunct Inspectoratul teritorial de muncã
cu atribuţii de
securitate şi sãnãtate în
muncã
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Conducãtorul structurii Casa judeţeanã de pensii şi Casa
asigurãtorului pentru Naţionalã de Pensii şi Alte Drepturi de
accidente de muncã şi Asigurãri Sociale pentru municipiul
boli profesionale Bucureşti
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Reprezentant nominalizat Comisia de autorizare judeţeanã
înfiinţatã de Consiliul Naţional de
Formare Profesionalã a Adulţilor
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────



ART. 3
(1) Comisiile de abilitare şi avizare teritoriale întocmesc, la fiecare întrunire, un raport al şedinţei pe care îl transmit, în termen de 5 zile de la data întrunirii, Ministerului Muncii, Solidaritãţii Sociale şi Familiei - Serviciul sãnãtate şi securitate în muncã.
(2) Conţinutul raportului este prezentat în anexa nr. 1.
ART. 4
În prima şedinţã, comisiile de abilitare şi avizare teritoriale au obligaţia de a elabora şi de a aproba regulamentul de funcţionare propriu, elaborat pe baza Regulamentului-cadru prevãzut în anexa nr. 2.
ART. 5
(1) Secretariatul comisiei de abilitare şi avizare teritoriale este asigurat de funcţionari din cadrul direcţiei de muncã, solidaritate socialã şi familie teritoriale respective.
(2) Secretariatul comisiei de abilitare şi avizare teritoriale este numit prin decizie a directorului executiv al direcţiei de muncã, solidaritate socialã şi familie teritoriale.
ART. 6
Secretariatul comisiei de abilitare şi avizare teritoriale are urmãtoarele limite de competenţã:
1. ţine evidenţa solicitanţilor care depun dosare de abilitare şi/sau avizare;
2. analizeazã dacã dosarele sunt complete, conform prevederilor art. 37, respectiv art. 187 din Normele metodologice de aplicare a prevederilor <>Legii securitãţii şi sãnãtãţii în muncã nr. 319/2006 , aprobate prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 1.425/2006 ;
3. restituie prin poştã, cu confirmare de primire, dosarele incomplete şi/sau respinse de comisie, însoţite de motivaţia restituirii, conform legii;
4. propune membrilor comisiei data întrunirii pentru analiza solicitãrilor, cu cel puţin 45 de zile înainte;
5. afişeazã la sediul direcţiei de muncã, solidaritate socialã şi familie, cu cel puţin o lunã înainte, data întrunirii comisiei;
6. întocmeşte certificatele de abilitare şi/sau avizele, conform deciziilor luate de comisie, conform prevederilor prezentului ordin;
7. transmite în termenele prevãzute la art. 39, respectiv la art. 188 din Normele metodologice de aplicare a prevederilor <>Legii securitãţii şi sãnãtãţii în muncã nr. 319/2006 , prin poştã, cu confirmare de primire, certificatele de abilitare şi/sau avizele emise de comisie;
8. participã la întrunirile comisiei şi întocmeşte procesul-verbal de şedinţã;
9. rãspunde de corectitudinea întocmirii documentelor şi pentru gestionarea acestora.
ART. 7
Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 8
La data intrãrii în vigoare a prezentului ordin se abrogã <>Ordinul ministrului muncii, solidaritãţii sociale şi familiei nr. 167/2004 privind aprobarea Regulamentului de abilitare a persoanelor fizice şi persoanelor juridice pentru a presta servicii în domeniul protecţiei muncii, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 409 din 7 mai 2004.
ART. 9
Prezentul ordin se va publica în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul muncii, solidaritãţii sociale şi familiei,
Gheorghe Barbu

Bucureşti, 16 octombrie 2006.
Nr. 754.

ANEXA 1




Comisia de abilitare a serviciilor externe
de prevenire şi protecţie şi de avizare a
documentaţiilor cu caracter tehnic de
informare şi instruire în domeniul
securitãţii şi sãnãtãţii în muncã a
judeţului ................................

RAPORT

În şedinţa din data ............... au fost supuse analizei dosarele
urmãtoarelor persoane, prin care se solicitã:
A. Abilitarea ca serviciu extern de prevenire şi protecţie:
1. ........................................................
2. ........................................................
3. ........................................................
4. ........................................................
5. ........................................................

În urma analizei, membrii comisiei au decis:
1. Emiterea certificatelor de abilitare pentru urmãtorii titulari:

──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Titularul, Personalul din cadrul serviciului extern
Nr. adresa, CUI, Certificatul ───────────────────────────────────────────────
crt. nr. de de abilitare Numele şi Codul Funcţia Nivelul Cursul/
înregistrare nr./data prenumele numeric de furnizorul
în registrul personal pregãtire
comerţului
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
───────────────────────────────────────────────
───────────────────────────────────────────────
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
───────────────────────────────────────────────
───────────────────────────────────────────────
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
───────────────────────────────────────────────
───────────────────────────────────────────────
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

2. Respingerea solicitãrii de abilitare pentru:

──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Titularul, adresa, CUI, nr. de înregistrare Motivul
crt. în registrul comerţului
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

B. Avizarea documentaţiei cu caracter tehnic de informare şi instruire în
domeniul securitãţii şi sãnãtãţii în muncã realizatã:
1. ........................................................
2. ........................................................
3. ........................................................
4. ........................................................
5. ........................................................

În urma analizei, membrii comisiei au decis:
1. Emiterea avizelor pentru urmãtoarele documentaţii:

──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Titularul, adresa, CUI, Avizul Tipul Titlul
crt. nr. de înregistrare nr./data documentaţiei documentaţiei
în registrul comerţului
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
───────────────────────────────────
───────────────────────────────────
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
───────────────────────────────────
───────────────────────────────────
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
───────────────────────────────────
───────────────────────────────────
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

2. Emiterea urmãtoarelor decizii de respingere:

──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Titularul, adresa, CUI, Decizia Tipul Titlul Motivul
crt. nr. de înregistrare nr./data documentaţiei documentaţiei
în registrul comerţului
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
───────────────────────────────────
───────────────────────────────────
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
───────────────────────────────────
───────────────────────────────────
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
───────────────────────────────────
───────────────────────────────────
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

Preşedinte,
.........................



ANEXA 2

REGULAMENT-CADRU

ART. 1
Prezentul regulament stabileşte componenţa şi regulile generale dupã care funcţioneazã Comisia de abilitare a serviciilor externe de prevenire şi protecţie şi de avizare a documentaţiilor cu caracter tehnic de informare şi instruire din judeţul ......................., denumitã în continuare comisie, constituitã în baza Ordinului ministrului muncii, solidaritãţii sociale şi familiei nr. 754/2006.
ART. 2
Componenţa comisiei este urmãtoarea:



──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Funcţia Numele şi Instituţia
prenumele
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Preşedinte Direcţia de muncã, solidaritate socialã şi familie
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Membri Inspectoratul teritorial de muncã
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Casa judeţeanã de pensii - structura asigurãtorului
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Comisia de autorizare judeţeanã înfiinţatã de
Consiliul Naţional de Formare Profesionalã a
Adulţilor
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Secretar Direcţia de muncã, solidaritate socialã şi familie
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────



ART. 3
Preşedintele comisiei este directorul executiv al direcţiei de muncã, solidaritate socialã şi familie teritoriale.
ART. 4
Secretarul comisiei este numit prin decizie a directorului executiv al direcţiei de muncã, solidaritate socialã şi familie teritoriale.
ART. 5
(1) Comisia îşi desfãşoarã lucrãrile numai în prezenţa tuturor membrilor.
(2) Deciziile comisiei se iau prin vot majoritar. Deciziile comisiei sunt puse în aplicare de cãtre preşedinte.
(3) Preşedintele comisiei asistã la vot, dar nu participã la acesta.
(4) Secretarul comisiei nu are drept de vot.
ART. 6
(1) Comisia se întruneşte cel puţin o datã pe trimestru, data întrunirii fiind convenitã prin acord între membri şi preşedinte.
(2) Data întrunirii se stabileşte cu cel puţin 30 de zile înainte, se afişeazã la sediul direcţiei de muncã, solidaritate socialã şi familie teritoriale şi se face publicã prin ............*1).
(3) Secretarul comisiei participã la întruniri.
_____________
*1) Se vor preciza alte mijloace prin care se face publicã data întrunirii.

ART. 7
(1) Lucrãrile comisiei vor fi consemnate într-un proces-verbal de şedinţã, în care se va preciza votul acordat de fiecare membru.
(2) Procesul-verbal de şedinţã este întocmit de secretar.
ART. 8
Preşedintele comisiei are urmãtoarele atribuţii:
a) asigurã conducerea comisiei în intervalul dintre şedinţe;
b) convoacã şedinţele comisiei şi propune ordinea de zi;
c) conduce şedinţele comisiei şi modereazã discuţiile, dând cuvântul participanţilor în ordinea înscrierilor, sintetizeazã şi supune la vot hotãrârile, comunicând rezultatele votului;
d) rãspunde de îndeplinirea hotãrârilor luate de plenul comisiei şi dispune luarea mãsurilor necesare în acest sens de cãtre secretar;
e) poate dispune controlul activitãţii secretarului;
f) îndeplineşte orice alte atribuţii stabilite în sarcina sa de plenul comisiei.
ART. 9
Preşedintele semneazã certificatele de abilitare pentru servicii externe de prevenire şi protecţie, avizele/deciziile de respingere a documentaţiilor cu caracter tehic de informare şi instruire în domeniul securitãţii şi sãnãtãţii în muncã emise ca urmare a hotãrârilor comisiei, rapoartele cãtre Ministerul Muncii, Solidaritãţii Sociale şi Familiei - Serviciul sãnãtate şi securitate în muncã, hotãrârile comisiei pentru reglementarea unor mãsuri cu caracter administrativ, precum şi alte documente rezultate din exercitarea atribuţiilor sale.
ART. 10
Alte prevederi specifice*2).
_____________
*2) În funcţie de condiţiile specifice fiecãrei comisii teritoriale, se vor introduce alte prevederi referitoare la funcţionarea acesteia şi la modul de desfãşurare a lucrãrilor.

-------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016