Văzând Referatul de aprobare nr. DG 3.272 din 15 mai 2025 al directorului general al Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate, având în vedere prevederile art. 51 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi ale Hotărârii Guvernului nr. 423/2022 privind aprobarea programelor naţionale de sănătate, cu modificările şi completările ulterioare, în temeiul art. 291 alin. (2) din Legea nr. 95/2006, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi al art. 17 alin. (5) din Statutul Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 972/2006, cu modificările şi completările ulterioare, preşedintele Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate emite următorul ordin: ART. I Normele tehnice de realizare a programelor naţionale de sănătate curative, aprobate prin Ordinul preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 180/2022, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 318 şi 318 bis din 31 martie 2022, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică şi se completează după cum urmează: 1. La capitolul I, articolul 18 se modifică şi va avea următorul cuprins: "ART. 18 Unităţile de specialitate care derulează programe naţionale de sănătate curative, prevăzute în prezentele norme tehnice, raportează caselor de asigurări de sănătate indicatorii specifici pe baza evidenţei tehnico-operative, în format electronic, conform machetelor de raportare aprobate prin ordin al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate." 2. La capitolul II articolul 23, alineatul (7) se modifică şi va avea următorul cuprins: "(7) În cazul în care pe parcursul derulării programelor/subprogramelor naţionale de sănătate curative se modifică lista prevăzută la alin. (6) în sensul eliminării unor materiale sanitare specifice, materialele sanitare eliminate se eliberează în cadrul programului/subprogramului naţional de sănătate curativ până la epuizarea stocurilor." 3. La capitolul IX titlul „Programul naţional de boli cardiovasculare“ subtitlul „Unităţi care derulează programul“ punctul 6) „Resincronizare cardiacă în insuficienţa cardiacă severă“, după litera ţ) se introduc două noi litere, lit. u) şi v), cu următorul cuprins: "u) Spitalul Clinic de Recuperare Cluj-Napoca;v) Spitalul Judeţean de Urgenţă «Dr. Constantin Opriş» Baia Mare." 4. La capitolul IX titlul „Programul naţional de oncologie - Subprogramul de radioterapie a bolnavilor cu afecţiuni oncologice“, subtitlul „Unităţi care derulează subprogramul“ se modifică şi va avea următorul cuprins: "Unităţi care derulează subprogramul: a) radioterapie cu ortovoltaj/kilovoltaj: 1. Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Brăila; 2. Institutul Regional de Gastroenterologie-Hepatologie «Prof. Dr. Octavian Fodor» Cluj-Napoca; 3. Spitalul Municipal Ploieşti; b) radioterapie cu accelerator liniar 2D: 1. Spitalul Clinic Colţea Bucureşti; 2. S.C. Medisprof - S.A. Cluj-Napoca; 3. Spitalul Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara; c) radioterapie cu accelerator liniar 3D: 1. Spitalul «Sf. Nicolae» - S.R.L. Piteşti; 2. S.C. Gral Medical - S.R.L. - Piteşti; 3. Spitalul Judeţean de Urgenţă Bacău; 4. Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Bihor; 5. S.C. MedEuropa - S.R.L. - Bihor; 6. S.C. Onco Card - S.R.L. - Braşov; 7. S.C. MedEuropa - S.R.L. - Braşov; 8. S.C. MNT Healthcare Europe - S.R.L. - Brăila; 9. Spitalul Clinic Colţea Bucureşti; 10. Institutul Oncologic «Prof. Dr. Al. Trestioreanu» Bucureşti; 11. Spitalul Universitar de Urgenţă Elias Bucureşti; 12. S.C. Gral Medical - S.R.L. - Bucureşti; 13. S.C. MNT Healthcare Europe - S.R.L. - Bucureşti; 14. S.C. Sanador - S.R.L. - Bucureşti; 15. S.C. MedEuropa - S.R.L. - Bucureşti; 16. S.C. Global Medical Ultra - S.R.L. - Bucureşti; 17. Institutul Oncologic «Prof. Dr. I. Chiricuţă» Cluj-Napoca; 18. S.C. Radiotherapy Center - Cluj-Napoca; 19. S.C. Medisprof - S.A. Cluj-Napoca; 20. S.C. MedEuropa - S.R.L. - Constanţa; 21. S.C. Ovidius Clinical Hospital - S.R.L. - Constanţa; 22. Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă «Sf. Apostol Andrei» Constanţa; 23. Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Craiova; 24. Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă «Sf. Apostol Andrei» Galaţi; 25. Institutul Regional de Oncologie Iaşi; 26. S.C. MNT Healthcare Europe - S.R.L. - Iaşi; 27. S.C. Elytis Hospital Hope - S.R.L. - Iaşi; 28. S.C. MedEuropa - S.R.L. - Iaşi; 29. Spitalul Judeţean de Urgenţă «Dr. Constantin Opriş» Baia Mare; 30. Spitalul Clinic Judeţean Mureş; 31. S.C. Centrul Medical TopMed - S.R.L. - Târgu Mureş; 32. Spitalul Municipal Ploieşti; 33. S.C. Gral Medical - S.R.L. - Ploieşti; 34. Spitalul Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara; 35. Asociaţia Oncohelp Timişoara; 36. RTC Radiology Therapeutic Center - S.R.L. - Dumbrăviţa, judeţul Timiş; 37. S.C. MNT Healthcare Europe - S.R.L. - Râmnicu Vâlcea; 38. Spitalul Universitar de Urgenţă Militar Central «Dr. Carol Davila» Bucureşti; d) radioterapie cu modularea intensităţii (IMRT) adulţi: 1. S.C. Amethyst Radioterapia - S.R.L. - Alba Iulia; 2. Spitalul «Sf. Nicolae» - S.R.L. - Piteşti; 3. S.C. Gral Medical - S.R.L. - Piteşti; 4. Spitalul Judeţean de Urgenţă Bacău; 5. S.C. MedEuropa - S.R.L. - Bihor; 6. Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Bihor; 7. S.C. Onco Card - S.R.L. - Braşov; 8. S.C. MedEuropa - S.R.L. - Braşov; 9. S.C. MNT Healthcare Europe - S.R.L. - Brăila; 10. Institutul Oncologic «Prof. Dr. Al. Trestioreanu» Bucureşti; 11. Spitalul Universitar de Urgenţă Elias Bucureşti; 12. S.C. Gral Medical - S.R.L. - Bucureşti; 13. S.C. MNT Healthcare Europe - S.R.L. - Bucureşti; 14. S.C. Sanador - S.R.L. - Bucureşti; 15. S.C. MedEuropa - S.R.L. - Bucureşti; 16. S.C. Global Medical Ultra - S.R.L. - Bucureşti; 17. Institutul Oncologic «Prof. Dr. I. Chiricuţă» Cluj-Napoca; 18. S.C. Radiotherapy Center - Cluj-Napoca; 19. S.C. Medisprof - S.A. Cluj-Napoca; 20. S.C. MedEuropa - S.R.L. - Constanţa; 21. S.C. Ovidius Clinical Hospital - S.R.L. - Constanţa; 22. Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă «Sf. Apostol Andrei» Constanţa; 23. Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Craiova; 24. S.C. Medoc - S.R.L. - Craiova; 25. Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă «Sf. Apostol Andrei» Galaţi; 26. Institutul Regional de Oncologie Iaşi; 27. S.C. MNT Healthcare Europe - S.R.L. - Iaşi; 28. S.C. Elytis Hospital Hope - S.R.L. - Iaşi; 29. S.C. MedEuropa - S.R.L. - Iaşi; 30. RTC Radiology Therapeutic Center - S.R.L. - Ilfov; 31. Spitalul Judeţean de Urgenţă «Dr. Constantin Opriş» Baia Mare; 32. Spitalul Clinic Judeţean Mureş; 33. S.C. Centrul Medical TopMed - S.R.L. - Târgu Mureş; 34. Medex Vital Serv - S.R.L. - Sângeorgiu de Mureş, judeţul Mureş; 35. Spitalul Municipal Ploieşti; 36. S.C. Gral Medical - S.R.L. - Ploieşti; 37. S.C. Clinica Polisano - S.R.L. - Sibiu; 38. S.C. RT Lotus Center - S.R.L. - Suceava; 39. Asociaţia Oncohelp Timişoara; 40. RTC Radiology Therapeutic Center - S.R.L. - Dumbrăviţa, judeţul Timiş; 41. Spitalul Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara; 42. S.C. MNT Healthcare Europe - S.R.L. - Râmnicu Vâlcea; 43. Spitalul Universitar de Urgenţă Militar Central «Dr. Carol Davila» Bucureşti; e) radioterapie cu modularea intensităţii (IMRT) copii, cu anestezie: 1. Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Bihor; 2. S.C. MedEuropa - S.R.L. - Bucureşti; 3. Institutul Oncologic «Prof. Dr. I. Chiricuţă» Cluj-Napoca; 4. Institutul Regional de Oncologie Iaşi; 5. Asociaţia Oncohelp Timişoara; f) radioterapie cu modularea intensităţii (IMRT) copii, fără anestezie: 1. S.C. Amethyst Radioterapia - S.R.L. - Alba Iulia; 2. Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Bihor; 3. S.C. MedEuropa - S.R.L. - Bihor; 4. S.C. MedEuropa - S.R.L. - Braşov; 5. Institutul Oncologic «Prof. Dr. Al. Trestioreanu» Bucureşti; 6. S.C. MedEuropa - S.R.L. - Bucureşti; 7. Institutul Oncologic «Prof. Dr. I. Chiricuţă» Cluj-Napoca; 8. Institutul Regional de Oncologie Iaşi; 9. S.C. MNT Healthcare Europe - S.R.L. - Iaşi; 10. S.C. Elytis Hospital Hope - S.R.L. - Iaşi; 11. S.C. MedEuropa - S.R.L. - Iaşi; 12. RTC Radiology Therapeutic Center - S.R.L. - Ilfov; 13. Asociaţia Oncohelp Timişoara; 14. RTC Radiology Therapeutic Center - S.R.L. - Dumbrăviţa, judeţul Timiş; 15. Spitalul Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara; g) brahiterapie 2D: 1. Institutul Oncologic «Prof. Dr. Al. Trestioreanu» Bucureşti; 2. S.C. MNT Healthcare Europe - S.R.L. - Bucureşti; 3. Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Craiova; 4. Spitalul Universitar de Urgenţă Militar Central «Dr. Carol Davila» Bucureşti; h) brahiterapie 3D: 1. Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Bihor; 2. Institutul Oncologic «Prof. Dr. Al. Trestioreanu» Bucureşti; 3. S.C. MNT Healthcare Europe - S.R.L. - Bucureşti; 4. S.C. Sanador - S.R.L. - Bucureşti; 5. Institutul Oncologic «Prof. Dr. I. Chiricuţă» Cluj-Napoca; 6. S.C. Radiotherapy Center - Cluj-Napoca; 7. Institutul Regional de Oncologie Iaşi; 8. RTC Radiology Therapeutic Center - S.R.L. - Ilfov; 9. Merdex Vital Serv - S.R.L. - Sângeorgiu de Mureş, judeţul Mureş; 10. Spitalul Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara; 11. Asociaţia Oncohelp Timişoara; 12. Spitalul Universitar de Urgenţă Militar Central «Dr. Carol Davila» Bucureşti; i) radioterapie stereotactică (SBRT), adulţi: 1. S.C. Amethyst Radioterapia - S.R.L. - Alba Iulia; 2. S.C. MedEuropa - S.R.L. - Bacău; 3. S.C. MedEuropa S.R.L. - Bihor; 4. S.C. MedEuropa - S.R.L. - Braşov; 5. S.C. MNT Healthcare Europe - S.R.L. - Brăila; 6. S.C. MNT Healthcare Europe - S.R.L. - Bucureşti; 7. S.C. Sanador - S.R.L. - Bucureşti; 8. S.C. MedEuropa - S.R.L. - Bucureşti; 9. S.C. Global Medical Ultra - S.R.L. - Bucureşti; 10. Institutul Oncologic «Prof. Dr. I. Chiricuţă» Cluj-Napoca; 11. S.C. Radiotherapy Center - Cluj-Napoca; 12. S.C. Medisprof - S.A. Cluj-Napoca; 13. S.C. MNT Healthcare Europe - S.R.L. - Iaşi; 14. S.C. Elytis Hospital Hope - S.R.L. - Iaşi; 15. S.C. MedEuropa - S.R.L. - Iaşi; 16. RTC Radiology Therapeutic Center - S.R.L. - Ilfov; 17. S.C. Centrul Medical TopMed - S.R.L. - Târgu Mureş; 18. Medex Vital Serv - S.R.L. - Sângeorgiu de Mureş, judeţul Mureş; 19. Asociaţia Oncohelp Timişoara; 20. RTC Radiology Therapeutic Center - S.R.L. - Dumbrăviţa, judeţul Timiş; j) radioterapie stereotactică (SBRT) copii, cu anestezie: 1. S.C. MedEuropa - S.R.L. - Bucureşti; 2. Asociaţia Oncohelp Timişoara; k) radioterapie stereotactică (SBRT) copii, fără anestezie: 1. S.C. Amethyst Radioterapia - S.R.L. - Alba Iulia; 2. S.C. MedEuropa - S.R.L. - Bihor; 3. S.C. MedEuropa - S.R.L. - Braşov; 4. S.C. MedEuropa - S.R.L. - Bucureşti; 5. S.C. MNT Healthcare Europe - S.R.L. - Iaşi; 6. S.C. Elytis Hospital Hope - S.R.L. - Iaşi; 7. S.C. MedEuropa - S.R.L. - Iaşi; 8. RTC Radiology Therapeutic Center - S.R.L. - Ilfov; 9. Asociaţia Oncohelp Timişoara; 10. RTC Radiology Therapeutic Center - S.R.L. - Dumbrăviţa, judeţul Timiş; l) iradierea corporală totală sau craniospinală adulţi: 1. S.C. Amethyst Radioterapia - S.R.L. - Alba Iulia; 2. Spitalul Judeţean de Urgenţă Bacău; 3. S.C. MNT Healthcare Europe - S.R.L. - Brăila; 4. S.C. MedEuropa - S.R.L. - Bucureşti; 5. S.C. Global Medical Ultra - S.R.L. - Bucureşti; 6. Institutul Oncologic «Prof. Dr. I. Chiricuţă» Cluj-Napoca; 7. S.C. Radiotherapy Center - Cluj-Napoca; 8. Institutul Regional de Oncologie Iaşi; 9. S.C. MedEuropa - S.R.L. - Iaşi; 10. RTC Radiology Therapeutic Center - S.R.L. - Ilfov; 11. RTC Radiology Therapeutic Center - S.R.L. - Dumbrăviţa, judeţul Timiş; 12. Asociaţia Oncohelp Timişoara; m) iradierea corporală totală sau craniospinală copii, fără anestezie: 1. S.C. MedEuropa S.R.L. - Bucureşti; 2. Institutul Oncologic «Prof. Dr. I. Chiricuţă» Cluj-Napoca; 3. Institutul Regional de Oncologie Iaşi; 4. S.C. MedEuropa - S.R.L. - Iaşi; 5. RTC Radiology Therapeutic Center - S.R.L. - Ilfov; 6. RTC Radiology Therapeutic Center - S.R.L. - Dumbrăviţa, judeţul Timiş; 7. Asociaţia Oncohelp Timişoara; n) iradierea corporală totală sau craniospinală copii, cu anestezie: 1. S.C. MedEuropa - S.R.L. - Bucureşti; 2. Institutul Oncologic «Prof. Dr. I. Chiricuţă» Cluj-Napoca; 3. Institutul Regional de Oncologie Iaşi; 4. Asociaţia Oncohelp Timişoara." 5. La capitolul IX titlul „Programul naţional de diabet zaharat“ subtitlul „Unităţi care derulează programul“ punctul 4) „pompe de insulină, sisteme de pompe de insulină cu senzori de monitorizare continuă a glicemiei, sisteme de pompă de insulină fără tubulatură la exterior cu rezervor, canulă şi cateter încorporate în carcasă ermetică, sisteme de pompă de insulină cu senzori de monitorizare continuă a glicemiei capabile de funcţionare în buclă închisă (tip HCL), sisteme de monitorizare continuă a glicemiei“, literele aa) şi ad) se modifică şi vor avea următorul cuprins: "aa) Spitalul Judeţean de Urgenţă «Dr. Constantin Opriş» Baia Mare; ..................................................................................................ad) Spitalul Clinic de Pediatrie Sibiu;" 6. La capitolul IX titlul „Programul naţional de tratament al bolilor neurologice“ subtitlul „Unităţi care derulează programul“, după litera w) se introduce o nouă literă, lit. x), cu următorul cuprins: "x) Spitalul Clinic de Urgenţă pentru Copii Cluj-Napoca." 7. La capitolul IX titlul „Programul naţional de tratament pentru boli rare“ subtitlul „Unităţi care derulează programul“ punctul 1) „boli neurologice degenerative/ inflamator-imune, forme cronice“, după litera ab) se introduce o nouă literă, lit. ac), cu următorul cuprins: "ac) Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Craiova." 8. La capitolul IX titlul „Programul naţional de tratament pentru boli rare“ subtitlul „Unităţi care derulează programul“ punctul 2) „boli neurologice degenerative/ inflamator-imune, forme acute - urgenţe neurologice“, după litera ac) se introduce o nouă literă, lit. ad), cu următorul cuprins: "ad) Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Craiova." 9. La capitolul IX titlul „Programul naţional de tratament pentru boli rare“ subtitlul „Unităţi care derulează programul“ punctul 5) „boala Fabry“, după litera y) se introduce o nouă literă, lit. z), cu următorul cuprins: "z) Spitalul Judeţean de Urgenţă Tulcea." 10. La capitolul IX titlul „Programul naţional de tratament pentru boli rare“ subtitlul „Unităţi care derulează programul“ punctul 9) „mucopolizaharidoză tip I (sindromul Hurler)“, după litera h) se introduce o nouă literă, lit. i), cu următorul cuprins: "i) Spitalul Clinic de Urgenţă pentru Copii «Grigore Alexandrescu» Bucureşti." 11. La capitolul IX titlul „Programul naţional de tratament pentru boli rare“ subtitlul „Unităţi care derulează programul“ punctul 16) „amiloidoză cu transtiretină“, după litera r) se introduc şase noi litere, lit. s)-v), cu următorul cuprins: "s) Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Craiova;ş) Spitalul Judeţean de Urgenţă Piteşti;t) Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Brăila;ţ) Spitalul Clinic de Urgenţă «Sf. Pantelimon» Bucureşti;u) Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă «Sf. Apostol Andrei» Constanţa;v) Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Târgu Mureş." 12. La capitolul IX titlul „Programul naţional de tratament pentru boli rare“ subtitlul „Unităţi care derulează programul“ punctul 18) „purpură trombocitopenică imună idiopatică cronică“, după litera al) se introduce o nouă literă, lit. am), cu următorul cuprins: "am) Spitalul Clinic Municipal de Urgenţă Moineşti." 13. La capitolul IX titlul „Programul naţional de tratament pentru boli rare“ subtitlul „Unităţi care derulează programul“ punctul 29) „hemoglobinurie paroxistică nocturnă (HPN)“, după litera r) se introduc trei noi litere, lit. s)-t), cu următorul cuprins: "s) Spitalul Clinic de Urgenţă pentru Copii «M.S. Curie» Bucureşti;ş) Spitalul Clinic de Urgenţă pentru Copii «Louis Ţurcanu» Timişoara;t) Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Bistriţa." 14. La capitolul IX titlul „Programul naţional de tratament pentru boli rare“ subtitlul „Unităţi care derulează programul“ punctul 30) „sindromul hemolitic uremic atipic (SHUa)“, după litera ş) se introduc trei noi litere, lit. t)-u), cu următorul cuprins: "t) Spitalul Clinic de Urgenţă pentru Copii Braşov;ţ) Spitalul de Urgenţă Petroşani;u) Spitalul Clinic de Urgenţă Bucureşti." 15. La capitolul IX titlul „Programul naţional de tratament pentru boli rare“ subtitlul „Unităţi care derulează programul“ punctul 31) „deficit de sfingomielinază acidă (DSMA)“, după litera j) se introduce o nouă literă, lit. k), cu următorul cuprins: "k) Spitalul Clinic Judeţean Mureş." 16. La capitolul IX titlul „Programul naţional de ortopedie“ subtitlul „Unităţi care derulează programul“ punctul 6) „Tratamentul instabilităţilor articulare cronice prin implanturi de fixare“, după litera aq) se introduce o nouă literă, lit. ar), cu următorul cuprins: "ar) Spitalul Judeţean de Urgenţă Satu Mare." 17. La capitolul IX titlul „Programul naţional de PET-CT“ subtitlul „Unităţi care derulează programul“, după litera ş) se introduc două noi litere, lit. t) şi ţ), cu următorul cuprins: "t) Spitalul de Boli Infecţioase şi Pneumologie «Victor Babeş» Timişoara;ţ) Institutul Oncologic «Prof. Dr. Al. Trestioreanu» Bucureşti." 18. La capitolul IX titlul „Programul naţional de endometrioză“ subtitlul „Unităţi care derulează programul“, litera b) se modifică şi va avea următorul cuprins: "b) Memorial Healthcare International - Bucureşti;" 19. La capitolul IX titlul „Cost-volum“ subtitlul „Activităţi“ punctul 4), litera a) se abrogă. 20. La capitolul IX titlul „Cost-volum“ subtitlul „Unităţi care derulează programul“ punctul 4), litera a) se abrogă. 21. Anexele 16 A.9, 16 A.10, 16 D.1 şi 16 O.2 se modifică şi se înlocuiesc cu anexele nr. 1-4 care fac parte integrantă din prezentul ordin. ART. II Direcţiile de specialitate din Casa Naţională de Asigurări de Sănătate, casele de asigurări de sănătate şi unităţile de specialitate prin care se derulează programe naţionale de sănătate curative vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin. ART. III Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial României, Partea I. Preşedintele Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate, Horaţiu Remus Moldovan Bucureşti, 15 mai 2025. Nr. 753. ANEXA 1 (Anexa 16 A.9 la normele tehnice) CHESTIONAR DE EVALUARE pentru includerea în Programul naţional de boli cardiovasculare - tratamentul pacienţilor cu insuficienţă cardiacă în stadiul terminal prin asistare mecanică a circulaţiei pe termen lung Judeţul ....................................... Localitatea ............................ Unitatea sanitară ..................................... Adresă ........................................ Telefon .............................. Fax .................................. E-mail ..................................
┌────────────┬──────────────────────────────────────────────────────┐
│Manager*: │Nume ............................... prenume │
│ │............................... │
├────────────┼──────────────────────────────────────────────────────┤
│ │Adresă │
│ │......................................................│
├────────────┼──────────────────────────────────────────────────────┤
│ │Telefon ............................ fax │
│ │................................... │
├────────────┼──────────────────────────────────────────────────────┤
│ │E-mail │
│ │..................................................... │
├────────────┼──────────────────────────────────────────────────────┤
│Medic │Nume ............................... prenume │
│coordonator:│............................... │
├────────────┼──────────────────────────────────────────────────────┤
│ │Adresă │
│ │......................................................│
├────────────┼──────────────────────────────────────────────────────┤
│ │Telefon ............................ fax │
│ │................................... │
├────────────┼──────────────────────────────────────────────────────┤
│ │E-mail │
│ │..................................................... │
├────────────┼──────────────────────────────────────────────────────┤
│Director │Nume ............................... prenume │
│medical: │............................... │
├────────────┼──────────────────────────────────────────────────────┤
│ │Adresă │
│ │......................................................│
├────────────┼──────────────────────────────────────────────────────┤
│ │Telefon ............................ fax │
│ │................................... │
├────────────┼──────────────────────────────────────────────────────┤
│ │E-mail │
│ │..................................................... │
└────────────┴──────────────────────────────────────────────────────┘
* Răspunderea pentru completarea datelor îi revine managerului. CAP. 1 Relaţie contractuală în sistemul de asigurări sociale de sănătate
┌──┬─────────────────────────────┬──┬──┐
│ │ │DA│NU│
├──┼─────────────────────────────┼──┼──┤
│ │Unitate sanitară cu paturi │ │ │
│ │aflată în relaţie │ │ │
│1.│contractuală cu casa de │ │ │
│ │asigurări de sănătate pentru │ │ │
│ │furnizarea de servicii │ │ │
│ │medicale spitaliceşti │ │ │
└──┴─────────────────────────────┴──┴──┘
CAP. 2 Criterii privind structura organizatorică
┌────┬───────────────────────────┬──┬──┐
│ │ │DA│NU│
├────┼───────────────────────────┴──┴──┤
│ │Unitate sanitară cu paturi care │
│I. │are în structura organizatorică │
│ │aprobată: │
├────┼───────────────────────────┬──┬──┤
│1. │- secţie/compartiment de │ │ │
│ │chirurgie cardiovasculară │ │ │
├────┼───────────────────────────┼──┼──┤
│2. │- secţie/compartiment de │ │ │
│ │cardiologie │ │ │
├────┼───────────────────────────┼──┼──┤
│ │- secţie ATI categoria I, │ │ │
│ │organizată conform │ │ │
│3. │prevederilor Ordinului │ │ │
│ │ministrului sănătăţii nr. │ │ │
│ │1.500/2009, cu modificările│ │ │
│ │şi completările ulterioare │ │ │
├────┼───────────────────────────┼──┼──┤
│ │- bloc operator cu minimum │ │ │
│4. │2 săli de operaţii dedicate│ │ │
│ │chirurgiei cardiovasculare │ │ │
├────┼───────────────────────────┼──┼──┤
│ │- structură de radiologie │ │ │
│5. │şi imagistică medicală - │ │ │
│ │ecocardiografie │ │ │
│ │transesofagiană │ │ │
├────┼───────────────────────────┼──┼──┤
│6. │- laborator de angiografie │ │ │
│ │şi cateterism cardiac │ │ │
├────┼───────────────────────────┼──┼──┤
│7. │- unitate de transfuzii de │ │ │
│ │sânge │ │ │
├────┼───────────────────────────┼──┼──┤
│8. │- laborator de analize │ │ │
│ │medicale │ │ │
├────┼───────────────────────────┼──┼──┤
│ │- structură de specialitate│ │ │
│ │în supravegherea, │ │ │
│ │prevenirea şi limitarea │ │ │
│9. │infecţiilor asociate │ │ │
│ │asistenţei medicale conform│ │ │
│ │prevederilor Ordinului │ │ │
│ │ministrului sănătăţii nr. │ │ │
│ │1.101/2016 │ │ │
├────┼───────────────────────────┴──┴──┤
│ │Linii de gardă 24/7 organizate la│
│II. │sediul unităţii sanitare, pentru │
│ │specialităţile: │
├────┼───────────────────────────┬──┬──┤
│1. │- cardiologie │ │ │
├────┼───────────────────────────┼──┼──┤
│2. │- chirurgie cardiovasculară│ │ │
├────┼───────────────────────────┼──┼──┤
│ │Unitatea sanitară cu paturi│ │ │
│ │acreditată de Ministerul │ │ │
│ │Sănătăţii pentru efectuarea│ │ │
│ │transplantului cardiac │ │ │
│ │sau │ │ │
│ │Unitate sanitară cu paturi │ │ │
│ │aflată în relaţie │ │ │
│ │contractuală cu casa de │ │ │
│ │asigurări de sănătate │ │ │
│III.│pentru furnizarea de │ │ │
│ │servicii medicale │ │ │
│ │spitaliceşti în chirurgia │ │ │
│ │cardiovasculară şi aflată │ │ │
│ │în protocol de colaborare │ │ │
│ │cu o unitate sanitară cu │ │ │
│ │paturi acreditată de │ │ │
│ │Ministerul Sănătăţii pentru│ │ │
│ │efectuarea transplantului │ │ │
│ │cardiac │ │ │
└────┴───────────────────────────┴──┴──┘
CAP. 3 Criterii privind structura de personal
┌──┬─────────────────────────────┬──┬──┐
│ │ │DA│NU│
├──┼─────────────────────────────┼──┼──┤
│ │Încadrarea cu medici şi │ │ │
│ │personal sanitar mediu a │ │ │
│ │secţiei de chirurgie │ │ │
│ │cardiovasculară conform │ │ │
│ │normativelor de personal │ │ │
│ │pentru asistenţa medicală │ │ │
│1.│spitalicească, aprobate prin │ │ │
│ │Ordinul ministrului sănătăţii│ │ │
│ │nr. 1.224/2010, cu │ │ │
│ │modificările ulterioare │ │ │
│ │(Precizaţi nr. medicilor de │ │ │
│ │specialitate şi al │ │ │
│ │asistenţilor medicali ...) │ │ │
├──┼─────────────────────────────┼──┼──┤
│ │Încadrarea cu medici şi │ │ │
│ │personal sanitar mediu a │ │ │
│ │secţiei de cardiologie │ │ │
│ │conform normativelor de │ │ │
│ │personal pentru asistenţa │ │ │
│ │medicală spitalicească, │ │ │
│2.│aprobate prin Ordinul │ │ │
│ │ministrului sănătăţii nr. │ │ │
│ │1.224/2010, cu modificările │ │ │
│ │ulterioare │ │ │
│ │(Precizaţi nr. medicilor de │ │ │
│ │specialitate şi al │ │ │
│ │asistenţilor medicali ...) │ │ │
├──┼─────────────────────────────┼──┼──┤
│ │Încadrarea cu medici şi │ │ │
│ │personal sanitar mediu a │ │ │
│ │laboratorului de angiografie │ │ │
│ │şi cateterism cardiac conform│ │ │
│ │normativelor de personal │ │ │
│ │pentru asistenţa medicală │ │ │
│3.│spitalicească, aprobate prin │ │ │
│ │Ordinul ministrului sănătăţii│ │ │
│ │nr. 1.224/2010, cu │ │ │
│ │modificările ulterioare │ │ │
│ │(Precizaţi nr. medicilor de │ │ │
│ │specialitate şi al │ │ │
│ │asistenţilor medicali ...) │ │ │
├──┼─────────────────────────────┼──┼──┤
│ │Încadrarea cu medici şi │ │ │
│ │personal sanitar mediu a │ │ │
│ │secţiei de ATI conform │ │ │
│ │Regulamentului de organizare │ │ │
│ │şi funcţionare a secţiilor şi│ │ │
│ │compartimentelor de anestezie│ │ │
│ │şi terapie intensivă din │ │ │
│4.│unităţile sanitare, aprobat │ │ │
│ │prin Ordinul ministrului │ │ │
│ │sănătăţii nr. 1.500/2009, cu │ │ │
│ │modificările şi completările │ │ │
│ │ulterioare │ │ │
│ │(Precizaţi nr. medicilor de │ │ │
│ │specialitate şi al │ │ │
│ │asistenţilor medicali ...) │ │ │
├──┼─────────────────────────────┼──┼──┤
│ │Încadrarea cu medici şi │ │ │
│ │personal sanitar mediu a │ │ │
│ │structurii de radiologie şi │ │ │
│ │imagistică medicală conform │ │ │
│ │normativelor de personal │ │ │
│ │pentru asistenţa medicală │ │ │
│5.│spitalicească, aprobate prin │ │ │
│ │Ordinul ministrului sănătăţii│ │ │
│ │nr. 1.224/2010, cu │ │ │
│ │modificările ulterioare │ │ │
│ │(Precizaţi nr. medicilor de │ │ │
│ │specialitate şi al │ │ │
│ │asistenţilor medicali ...) │ │ │
├──┼─────────────────────────────┼──┼──┤
│ │Medic de specialitate cu │ │ │
│ │competenţă sau atestat de │ │ │
│6.│studii complementare în │ │ │
│ │domeniul ecocardiografiei │ │ │
│ │transesofagiene │ │ │
├──┼─────────────────────────────┼──┼──┤
│ │Personal medical încadrat în │ │ │
│ │structura de specialitate în │ │ │
│ │supravegherea, prevenirea şi │ │ │
│ │limitarea infecţiilor │ │ │
│ │asociate asistenţei medicale │ │ │
│ │conform prevederilor │ │ │
│7.│Ordinului ministrului │ │ │
│ │sănătăţii nr. 1.101/2016 │ │ │
│ │privind aprobarea Normelor de│ │ │
│ │supraveghere, prevenire şi │ │ │
│ │limitare a infecţiilor │ │ │
│ │asociate asistenţei medicale │ │ │
│ │în unităţile sanitare │ │ │
└──┴─────────────────────────────┴──┴──┘
CAP. 4 Criterii privind dotarea
┌───┬────────────────────────────┬──┬──┐
│ │ │DA│NU│
├───┼────────────────────────────┴──┴──┤
│I. │Dotare minimă a fiecărei săli de │
│ │operaţie: │
├───┼────────────────────────────┬──┬──┤
│1. │- masă chirurgicală CCV │ │ │
├───┼────────────────────────────┼──┼──┤
│2. │- aparat anestezie/ │ │ │
│ │ventilator │ │ │
├───┼────────────────────────────┼──┼──┤
│3. │- 1 aparat CEC │ │ │
├───┼────────────────────────────┼──┼──┤
│4. │- balon de contrapulsaţie │ │ │
├───┼────────────────────────────┼──┼──┤
│5. │- aparat de retransfuzie │ │ │
├───┼────────────────────────────┼──┼──┤
│6. │- defibrilator cu padele │ │ │
│ │interne │ │ │
├───┼────────────────────────────┼──┼──┤
│7. │- stimulator cardiac extern │ │ │
├───┼────────────────────────────┼──┼──┤
│8. │- ecocardiograf │ │ │
├───┼────────────────────────────┼──┼──┤
│9. │- 6 infuzomate │ │ │
├───┼────────────────────────────┼──┼──┤
│ │- aparatură de susţinere a │ │ │
│10.│circulaţiei pe termen mediu │ │ │
│ │- ECMO │ │ │
└───┴────────────────────────────┴──┴──┘
Declar pe propria răspundere, cunoscând dispoziţiile art. 326 din Codul penal cu privire la falsul în declaraţii, că datele completate în chestionar sunt conforme cu realitatea. Semnătură Manager Semnătură Medic coordonator Semnătură Director medical CAP. 5 CAS .....................................
┌────────────────────┬───────┬─────────┐
│Unitatea sanitară │Avizat │Neavizat │
├────────────────────┼───────┼─────────┤
│ │ │ │
└────────────────────┴───────┴─────────┘
Semnătură Director general Semnătură Director relaţii contractuale Semnătură Medic-şef ANEXA 2 (Anexa 16 A.10 la normele tehnice) CHESTIONAR DE EVALUARE pentru includerea în Programul naţional de boli cardiovasculare - tratamentul bolnavilor cu malformaţii cardiace congenitale prin proceduri de cardiologie intervenţională Judeţul .............................. Localitatea .......................... Unitatea sanitară .................................. Adresă .......................................... Telefon ......................... Fax .............................. E-mail .......................................
┌────────────┬──────────────────────────────────────────────────────┐
│Manager*: │Nume ............................... prenume │
│ │............................... │
├────────────┼──────────────────────────────────────────────────────┤
│ │Adresă │
│ │......................................................│
├────────────┼──────────────────────────────────────────────────────┤
│ │Telefon ............................ fax │
│ │................................... │
├────────────┼──────────────────────────────────────────────────────┤
│ │E-mail │
│ │..................................................... │
├────────────┼──────────────────────────────────────────────────────┤
│Medic │Nume ............................... prenume │
│coordonator:│............................... │
├────────────┼──────────────────────────────────────────────────────┤
│ │Adresă │
│ │......................................................│
├────────────┼──────────────────────────────────────────────────────┤
│ │Telefon ............................ fax │
│ │................................... │
├────────────┼──────────────────────────────────────────────────────┤
│ │E-mail │
│ │..................................................... │
├────────────┼──────────────────────────────────────────────────────┤
│Director │Nume ............................... prenume │
│medical: │............................... │
├────────────┼──────────────────────────────────────────────────────┤
│ │Adresă │
│ │......................................................│
├────────────┼──────────────────────────────────────────────────────┤
│ │Telefon ............................ fax │
│ │................................... │
├────────────┼──────────────────────────────────────────────────────┤
│ │E-mail │
│ │..................................................... │
└────────────┴──────────────────────────────────────────────────────┘
* Răspunderea pentru completarea datelor îi revine managerului. CAP. 1 Relaţie contractuală în sistemul de asigurări sociale de sănătate
┌──┬─────────────────────────────┬──┬──┐
│ │ │DA│NU│
├──┼─────────────────────────────┼──┼──┤
│ │Unitate sanitară cu paturi │ │ │
│ │aflată în relaţie │ │ │
│1.│contractuală cu casa de │ │ │
│ │asigurări de sănătate pentru │ │ │
│ │furnizarea de servicii │ │ │
│ │medicale spitaliceşti │ │ │
└──┴─────────────────────────────┴──┴──┘
CAP. 2 Criterii privind structura organizatorică
┌────┬───────────────────────────┬──┬──┐
│ │ │DA│NU│
├────┼───────────────────────────┴──┴──┤
│ │Unitate sanitară cu paturi care │
│I. │are în structura organizatorică │
│ │aprobată: │
├────┼───────────────────────────┬──┬──┤
│ │- secţie/compartiment de │ │ │
│ │cardiologie sau │ │ │
│1. │- secţie/compartiment de ├──┼──┤
│ │cardiologie pediatrică │ │ │
│ │ │ │ │
├────┼───────────────────────────┼──┼──┤
│ │- secţie/compartiment de │ │ │
│ │chirurgie cardiovasculară │ │ │
│2. │pediatrică sau │ │ │
│ │- secţie/compartiment de │ │ │
│ │chirurgie cardiovasculară │ │ │
├────┼───────────────────────────┼──┼──┤
│ │- secţie ATI categoria I, │ │ │
│ │organizată conform │ │ │
│3. │prevederilor Ordinului │ │ │
│ │ministrului sănătăţii nr. │ │ │
│ │1.500/2009, cu modificările│ │ │
│ │şi completările ulterioare │ │ │
├────┼───────────────────────────┼──┼──┤
│4. │- laborator de angiografie │ │ │
│ │şi cateterism cardiac │ │ │
├────┼───────────────────────────┼──┼──┤
│ │- structură de specialitate│ │ │
│ │în supravegherea, │ │ │
│ │prevenirea şi limitarea │ │ │
│5. │infecţiilor asociate │ │ │
│ │asistenţei medicale conform│ │ │
│ │prevederilor Ordinului │ │ │
│ │ministrului sănătăţii nr. │ │ │
│ │1.101/2016 │ │ │
├────┼───────────────────────────┴──┴──┤
│ │Linii de gardă 24/7 organizate la│
│II. │sediul unităţii sanitare, pentru │
│ │specialităţile: │
├────┼───────────────────────────┬──┬──┤
│1. │- cardiologie sau │ │ │
│ │cardiologie pediatrică │ │ │
├────┼───────────────────────────┼──┼──┤
│2. │- chirurgie cardiovasculară│ │ │
├────┼───────────────────────────┼──┼──┤
│3. │- ATI │ │ │
├────┼───────────────────────────┴──┴──┤
│III.│Asigurarea accesului la o secţie │
│ │de pediatrie în maximum 60 min. │
├────┼───────────────────────────┬──┬──┤
│ │- secţie de pediatrie în │ │ │
│ │structura proprie sau │ │ │
│1. │- acord de colaborare ├──┼──┤
│ │pentru transferul │ │ │
│ │interclinic al pacientului │ │ │
└────┴───────────────────────────┴──┴──┘
CAP. 3 Criterii privind structura de personal
┌──┬─────────────────────────────┬──┬──┐
│ │ │DA│NU│
├──┼─────────────────────────────┼──┼──┤
│ │Încadrarea cu medici şi │ │ │
│ │personal sanitar mediu a │ │ │
│ │secţiei/compartimentului de │ │ │
│ │cardiologie conform │ │ │
│ │normativelor de personal │ │ │
│ │pentru asistenţa medicală │ │ │
│ │spitalicească, aprobate prin │ │ │
│ │Ordinul ministrului sănătăţii│ │ │
│ │nr. 1.224/2010, cu │ │ │
│ │modificările ulterioare, sau │ │ │
│ │Încadrarea cu medici şi │ │ │
│1.│personal sanitar mediu a │ │ │
│ │secţiei/compartimentului de │ │ │
│ │cardiologie pediatrică │ │ │
│ │conform normativelor de │ │ │
│ │personal pentru asistenţa │ │ │
│ │medicală spitalicească, │ │ │
│ │aprobate prin Ordinul │ │ │
│ │ministrului sănătăţii nr. │ │ │
│ │1.224/2010, cu modificările │ │ │
│ │ulterioare (Precizaţi nr. │ │ │
│ │medicilor de specialitate şi │ │ │
│ │al asistenţilor medicali ...)│ │ │
├──┼─────────────────────────────┼──┼──┤
│ │Încadrarea cu medici şi │ │ │
│ │personal sanitar mediu a │ │ │
│ │secţiei/compartimentului de │ │ │
│ │chirurgie cardiovasculară │ │ │
│ │conform normativelor de │ │ │
│ │personal pentru asistenţa │ │ │
│ │medicală spitalicească, │ │ │
│ │aprobate prin Ordinul │ │ │
│ │ministrului sănătăţii nr. │ │ │
│ │1.224/2010, cu modificările │ │ │
│ │ulterioare, sau │ │ │
│ │Încadrarea cu medici şi │ │ │
│2.│personal sanitar mediu a │ │ │
│ │secţiei/compartimentului de │ │ │
│ │chirurgie cardiovasculară │ │ │
│ │pediatrică conform │ │ │
│ │normativelor de personal │ │ │
│ │pentru asistenţa medicală │ │ │
│ │spitalicească, aprobate prin │ │ │
│ │Ordinul ministrului sănătăţii│ │ │
│ │nr. 1.224/2010, cu │ │ │
│ │modificările ulterioare │ │ │
│ │(Precizaţi nr. medicilor de │ │ │
│ │specialitate şi al │ │ │
│ │asistenţilor medicali ...) │ │ │
├──┼─────────────────────────────┼──┼──┤
│ │1 medic cardiolog cu atestat │ │ │
│3.│de cardiologie │ │ │
│ │intervenţională │ │ │
├──┼─────────────────────────────┼──┼──┤
│ │Încadrarea cu medici şi │ │ │
│ │personal sanitar mediu a │ │ │
│ │laboratorului de angiografie │ │ │
│ │şi cateterism cardiac conform│ │ │
│ │normativelor de personal │ │ │
│ │pentru asistenţa medicală │ │ │
│4.│spitalicească, aprobate prin │ │ │
│ │Ordinul ministrului sănătăţii│ │ │
│ │nr. 1.224/2010, cu │ │ │
│ │modificările ulterioare │ │ │
│ │(Precizaţi nr. medicilor de │ │ │
│ │specialitate şi al │ │ │
│ │asistenţilor medicali ...) │ │ │
├──┼─────────────────────────────┼──┼──┤
│ │Încadrarea cu medici şi │ │ │
│ │personal sanitar mediu a │ │ │
│ │secţiei de ATI conform │ │ │
│ │Regulamentului de organizare │ │ │
│ │şi funcţionare a secţiilor şi│ │ │
│ │compartimentelor de anestezie│ │ │
│5.│şi terapie intensivă din │ │ │
│ │unităţile sanitare, aprobat │ │ │
│ │prin Ordinul ministrului │ │ │
│ │sănătăţii nr. 1.500/2009, cu │ │ │
│ │modificările şi completările │ │ │
│ │ulterioare (Precizaţi nr. │ │ │
│ │medicilor de specialitate şi │ │ │
│ │al asistenţilor medicali ...)│ │ │
├──┼─────────────────────────────┼──┼──┤
│ │Personal medical încadrat/ │ │ │
│ │contractat în structura de │ │ │
│ │specialitate în │ │ │
│ │supravegherea, prevenirea şi │ │ │
│6.│limitarea infecţiilor │ │ │
│ │asociate asistenţei medicale │ │ │
│ │conform prevederilor │ │ │
│ │Ordinului ministrului │ │ │
│ │sănătăţii nr. 1.101/2016 │ │ │
└──┴─────────────────────────────┴──┴──┘
CAP. 4 Criterii privind dotarea
┌─────┬─────────────────────┬─────┬─────┐
│ │ │DA │NU │
├─────┼─────────────────────┼─────┼─────┤
│1. │Angiograf │ │ │
└─────┴─────────────────────┴─────┴─────┘
Declar pe propria răspundere, cunoscând dispoziţiile art. 326 din Codul penal cu privire la falsul în declaraţii, că datele completate în chestionar sunt conforme cu realitatea. Semnătură Manager Semnătură Medic coordonator Semnătură Director medical CAP. 5 CAS .....................................
┌────────────────────┬───────┬─────────┐
│Unitatea sanitară │Avizat │Neavizat │
├────────────────────┼───────┼─────────┤
│ │ │ │
└────────────────────┴───────┴─────────┘
Semnătură Director general Semnătură Director relaţii contractuale Semnătură Medic-şef ANEXA 3 (Anexa 16 D.1 la normele tehnice) CHESTIONAR DE EVALUARE pentru includerea în Programul naţional de diabet zaharat - sisteme de monitorizare continuă a glicemiei, sisteme de pompe de insulină cu senzori de monitorizare continuă a glicemiei, pompe de insulină, sisteme de pompe de insulină fără tubulatură la exterior cu rezervor, canulă şi cateter încorporate în carcasă ermetică, sisteme de pompe de insulină cu senzori de monitorizare continuă a glicemiei capabile de funcţionare în buclă închisă (tip HCL) Judeţul ........................... Localitatea .......................... Unitatea sanitară .................................. Adresă ............................................... Telefon ............................. Fax .................................... E-mail .....................................
┌────────────┬──────────────────────────────────────────────────────┐
│Manager*: │Nume ............................... prenume │
│ │............................... │
├────────────┼──────────────────────────────────────────────────────┤
│ │Adresă │
│ │......................................................│
├────────────┼──────────────────────────────────────────────────────┤
│ │Telefon ............................ fax │
│ │................................... │
├────────────┼──────────────────────────────────────────────────────┤
│ │E-mail │
│ │..................................................... │
├────────────┼──────────────────────────────────────────────────────┤
│Medic │Nume ............................... prenume │
│coordonator:│............................... │
├────────────┼──────────────────────────────────────────────────────┤
│ │Adresă │
│ │......................................................│
├────────────┼──────────────────────────────────────────────────────┤
│ │Telefon ............................ fax │
│ │................................... │
├────────────┼──────────────────────────────────────────────────────┤
│ │E-mail │
│ │..................................................... │
├────────────┼──────────────────────────────────────────────────────┤
│Director │Nume ............................... prenume │
│medical: │............................... │
├────────────┼──────────────────────────────────────────────────────┤
│ │Adresă │
│ │......................................................│
├────────────┼──────────────────────────────────────────────────────┤
│ │Telefon ............................ fax │
│ │................................... │
├────────────┼──────────────────────────────────────────────────────┤
│ │E-mail │
│ │..................................................... │
└────────────┴──────────────────────────────────────────────────────┘
* Răspunderea pentru completarea datelor îi revine managerului. CAP. 1 Relaţie contractuală în sistemul de asigurări sociale de sănătate
┌──┬─────────────────────────────┬──┬──┐
│ │ │DA│NU│
├──┼─────────────────────────────┼──┼──┤
│ │Unitate sanitară cu paturi │ │ │
│ │aflată în relaţie │ │ │
│1.│contractuală cu casa de │ │ │
│ │asigurări de sănătate pentru │ │ │
│ │furnizarea de servicii │ │ │
│ │medicale spitaliceşti │ │ │
├──┼─────────────────────────────┼──┼──┤
│ │Ambulatoriu de specialitate │ │ │
│ │aflat în relaţie contractuală│ │ │
│2.│cu casa de asigurări de │ │ │
│ │sănătate pentru furnizarea de│ │ │
│ │servicii medicale │ │ │
└──┴─────────────────────────────┴──┴──┘
CAP. 2 Criterii privind structura organizatorică
┌──┬─────────────────────────────┬──┬──┐
│ │ │DA│NU│
├──┼─────────────────────────────┴──┴──┤
│ │Unitate sanitară cu paturi care are│
│I.│în structura organizatorică │
│ │aprobată: │
├──┼─────────────────────────────┬──┬──┤
│ │- secţie sau compartiment │ │ │
│ │specialitate diabet, nutriţie│ │ │
│ │şi boli metabolice - pentru │ │ │
│ │pompe de insulină, sisteme de│ │ │
│ │monitorizare continuă a │ │ │
│ │glicemiei, sisteme de pompe │ │ │
│ │de insulină cu senzori de │ │ │
│ │monitorizare continuă a │ │ │
│1.│glicemiei, pompe de insulină │ │ │
│ │fără tubulatură la exterior │ │ │
│ │cu rezervor, canulă şi │ │ │
│ │cateter încorporate în │ │ │
│ │carcasă ermetică, pompe de │ │ │
│ │insulină cu senzori de │ │ │
│ │monitorizare continuă a │ │ │
│ │glicemiei capabile de │ │ │
│ │funcţionare în buclă închisă │ │ │
│ │(tip HCL) │ │ │
├──┼─────────────────────────────┼──┼──┤
│ │- ambulatoriu de specialitate│ │ │
│ │pentru sisteme de │ │ │
│ │monitorizare continuă a │ │ │
│ │glicemiei sau │ │ │
│ │- structură de spitalizare de│ │ │
│ │zi diabet, nutriţie şi boli │ │ │
│ │metabolice - pentru pompe de │ │ │
│ │insulină, sisteme de │ │ │
│ │monitorizare continuă a │ │ │
│ │glicemiei, sisteme de pompe │ │ │
│ │de insulină cu senzori de │ │ │
│2.│monitorizare continuă a ├──┼──┤
│ │glicemiei, sisteme de pompe │ │ │
│ │de insulină fără tubulatură │ │ │
│ │la exterior cu rezervor, │ │ │
│ │canulă şi cateter încorporate│ │ │
│ │în carcasă ermetică, sisteme │ │ │
│ │de pompe de insulină cu │ │ │
│ │senzori de monitorizare │ │ │
│ │continuă a glicemiei capabile│ │ │
│ │de funcţionare în buclă │ │ │
│ │închisă (tip HCL) │ │ │
│ │ │ │ │
├──┼─────────────────────────────┼──┼──┤
│3.│- farmacie cu circuit închis │ │ │
└──┴─────────────────────────────┴──┴──┘
CAP. 3 Criterii privind structura de personal
┌──┬─────────────────────────────┬──┬──┐
│ │ │DA│NU│
├──┼─────────────────────────────┼──┼──┤
│ │Încadrarea cu medici şi │ │ │
│ │personal sanitar mediu a │ │ │
│ │secţiei sau compartimentului │ │ │
│ │de diabet, nutriţie şi boli │ │ │
│ │metabolice conform │ │ │
│ │normativelor de personal │ │ │
│ │pentru asistenţa medicală │ │ │
│1.│spitalicească, aprobate prin │ │ │
│ │Ordinul ministrului sănătăţii│ │ │
│ │nr. 1.224/2010, cu │ │ │
│ │modificările ulterioare (cel │ │ │
│ │puţin 1 medic specialist/ │ │ │
│ │primar/cu competenţă sau │ │ │
│ │atestat în diabetologie │ │ │
│ │pediatrică) │ │ │
├──┼─────────────────────────────┼──┼──┤
│ │Încadrarea cu farmacişti şi │ │ │
│ │asistenţi medicali de │ │ │
│ │farmacie conform normativelor│ │ │
│ │de personal pentru asistenţa │ │ │
│ │medicală spitalicească, │ │ │
│ │aprobate prin Ordinul │ │ │
│ │ministrului sănătăţii nr. │ │ │
│2.│1.224/2010, cu modificările │ │ │
│ │ulterioare (Precizaţi nr. │ │ │
│ │farmaciştilor şi al │ │ │
│ │asistenţilor medicali de │ │ │
│ │farmacie: în funcţie de │ │ │
│ │normativ, în raport cu │ │ │
│ │mărimea şi tipul unităţii │ │ │
│ │spitaliceşti.) │ │ │
└──┴─────────────────────────────┴──┴──┘
Declar pe propria răspundere, cunoscând dispoziţiile art. 326 din Codul penal cu privire la falsul în declaraţii, că datele completate în chestionar sunt conforme cu realitatea. Semnătură Manager Semnătură Medic coordonator Semnătură Director medical CAP. 4 CAS .....................................
┌────────────────────┬───────┬─────────┐
│Unitatea sanitară │Avizat │Neavizat │
├────────────────────┼───────┼─────────┤
│ │ │ │
└────────────────────┴───────┴─────────┘
Semnătură Director general Semnătură Director relaţii contractuale Semnătură Medic-şef ANEXA 4 (Anexa 16 O.2 la normele tehnice) CHESTIONAR DE EVALUARE pentru includerea în Programul naţional de tratament pentru boli rare - medicamente incluse condiţionat utilizate în tratamentul spitalicesc Judeţul ............................ Localitatea ................................ Unitatea sanitară ....................................... Adresă ............................................. Telefon .............................. Fax ............................... E-mail ...................................
┌────────────┬──────────────────────────────────────────────────────┐
│Manager*: │Nume ............................... prenume │
│ │............................... │
├────────────┼──────────────────────────────────────────────────────┤
│ │Adresă │
│ │......................................................│
├────────────┼──────────────────────────────────────────────────────┤
│ │Telefon ............................ fax │
│ │................................... │
├────────────┼──────────────────────────────────────────────────────┤
│ │E-mail │
│ │..................................................... │
├────────────┼──────────────────────────────────────────────────────┤
│Medic │Nume ............................... prenume │
│coordonator:│............................... │
├────────────┼──────────────────────────────────────────────────────┤
│ │Adresă │
│ │......................................................│
├────────────┼──────────────────────────────────────────────────────┤
│ │Telefon ............................ fax │
│ │................................... │
├────────────┼──────────────────────────────────────────────────────┤
│ │E-mail │
│ │..................................................... │
├────────────┼──────────────────────────────────────────────────────┤
│Director │Nume ............................... prenume │
│medical: │............................... │
├────────────┼──────────────────────────────────────────────────────┤
│ │Adresă │
│ │......................................................│
├────────────┼──────────────────────────────────────────────────────┤
│ │Telefon ............................ fax │
│ │................................... │
├────────────┼──────────────────────────────────────────────────────┤
│ │E-mail │
│ │..................................................... │
└────────────┴──────────────────────────────────────────────────────┘
* Răspunderea pentru completarea datelor îi revine managerului. CAP. 1 Relaţie contractuală în sistemul de asigurări sociale de sănătate
┌──┬─────────────────────────────┬──┬──┐
│ │ │DA│NU│
├──┼─────────────────────────────┼──┼──┤
│ │Unitate sanitară cu paturi │ │ │
│ │aflată în relaţie │ │ │
│1.│contractuală cu casa de │ │ │
│ │asigurări de sănătate pentru │ │ │
│ │furnizarea de servicii │ │ │
│ │medicale spitaliceşti │ │ │
└──┴─────────────────────────────┴──┴──┘
CAP. 2 Criterii privind structura organizatorică 2.1. Pentru DCI Velmanaza alfa
┌──┬─────────────────────────────┬──┬──┐
│ │ │DA│NU│
├──┼─────────────────────────────┴──┴──┤
│ │Unitate sanitară cu paturi din zona│
│I.│de reşedinţă a bolnavilor care are │
│ │în structura organizatorică: │
├──┼─────────────────────────────┬──┬──┤
│ │- secţie/compartiment de │ │ │
│ │specialitate în care se │ │ │
│ │acordă servicii medicale │ │ │
│ │spitaliceşti în patologia │ │ │
│ │care face obiectul de │ │ │
│ │activitate al programului │ │ │
├──┼─────────────────────────────┼──┼──┤
│ │- farmacie cu circuit închis │ │ │
└──┴─────────────────────────────┴──┴──┘
2.2. Pentru DCI Caplacizumabum
┌──┬─────────────────────────────┬──┬──┐
│ │ │DA│NU│
├──┼─────────────────────────────┴──┴──┤
│I.│Unitate sanitară cu paturi care are│
│ │în structura organizatorică: │
├──┼─────────────────────────────┬──┬──┤
│ │- secţie/compartiment de │ │ │
│ │hematologie │ │ │
├──┼─────────────────────────────┼──┼──┤
│ │- secţie sau compartiment de │ │ │
│ │terapie intensivă organizată/│ │ │
│ │organizat conform │ │ │
│ │prevederilor Ordinului │ │ │
│ │ministrului sănătăţii nr. │ │ │
│ │1.500/2009, cu modificările │ │ │
│ │şi completările ulterioare │ │ │
├──┼─────────────────────────────┼──┼──┤
│ │- farmacie cu circuit închis │ │ │
├──┼─────────────────────────────┼──┼──┤
│ │- unitatea sanitară are │ │ │
│ │infrastructura necesară │ │ │
│ │efectuării procedurii de │ │ │
│ │plasmafereză pentru pacienţii│ │ │
│ │cu PTTd │ │ │
└──┴─────────────────────────────┴──┴──┘
CAP. 3 Criterii privind structura de personal 3.1. Pentru DCI Velmanaza alfa
┌──┬─────────────────────────────┬──┬──┐
│ │ │DA│NU│
├──┼─────────────────────────────┼──┼──┤
│ │Încadrarea cu medici şi │ │ │
│ │personal sanitar mediu a │ │ │
│ │secţiei/compartimentului de │ │ │
│ │specialitate în care se │ │ │
│ │acordă servicii medicale │ │ │
│ │spitaliceşti în patologia │ │ │
│ │care face obiectul de │ │ │
│ │activitate al programului, │ │ │
│1.│conform normativelor de │ │ │
│ │personal pentru asistenţa │ │ │
│ │medicală spitalicească, │ │ │
│ │aprobate prin Ordinul │ │ │
│ │ministrului sănătăţii nr. │ │ │
│ │1.224/2010, cu modificările │ │ │
│ │ulterioare (Precizaţi nr. │ │ │
│ │medicilor de specialitate şi │ │ │
│ │al asistenţilor medicali ...)│ │ │
├──┼─────────────────────────────┼──┼──┤
│ │Încadrarea cu farmacişti şi │ │ │
│ │asistenţi medicali de │ │ │
│ │farmacie conform normativelor│ │ │
│ │de personal pentru asistenţa │ │ │
│ │medicală spitalicească, │ │ │
│2.│aprobate prin Ordinul │ │ │
│ │ministrului sănătăţii nr. │ │ │
│ │1.224/2010, cu modificările │ │ │
│ │ulterioare (Precizaţi nr. │ │ │
│ │farmaciştilor şi al │ │ │
│ │asistenţilor medicali de │ │ │
│ │farmacie ...) │ │ │
└──┴─────────────────────────────┴──┴──┘
3.2. Pentru DCI Caplacizumabum
┌──┬─────────────────────────────┬──┬──┐
│ │ │DA│NU│
├──┼─────────────────────────────┼──┼──┤
│ │Încadrarea cu medici şi │ │ │
│ │personal sanitar mediu a │ │ │
│ │secţiei/compartimentului de │ │ │
│ │hematologie conform │ │ │
│ │normativelor de personal │ │ │
│ │pentru asistenţa medicală │ │ │
│1.│spitalicească, aprobate prin │ │ │
│ │Ordinul ministrului sănătăţii│ │ │
│ │nr. 1.224/2010, cu │ │ │
│ │modificările ulterioare │ │ │
│ │(Precizaţi nr. medicilor de │ │ │
│ │specialitate şi al │ │ │
│ │asistenţilor medicali ...) │ │ │
├──┼─────────────────────────────┼──┼──┤
│ │Încadrarea cu medici şi │ │ │
│ │personal sanitar mediu a │ │ │
│ │secţiei/compartimentului de │ │ │
│ │ATI conform Regulamentului de│ │ │
│ │organizare şi funcţionare a │ │ │
│ │secţiilor şi compartimentelor│ │ │
│ │de anestezie şi terapie │ │ │
│2.│intensivă din unităţile │ │ │
│ │sanitare, aprobat prin │ │ │
│ │Ordinul ministrului sănătăţii│ │ │
│ │nr. 1.500/2009, cu │ │ │
│ │modificările şi completările │ │ │
│ │ulterioare (Precizaţi nr. │ │ │
│ │medicilor de specialitate şi │ │ │
│ │al asistenţilor medicali ...)│ │ │
├──┼─────────────────────────────┼──┼──┤
│ │Încadrarea cu farmacişti şi │ │ │
│ │asistenţi medicali de │ │ │
│ │farmacie conform normativelor│ │ │
│ │de personal pentru asistenţa │ │ │
│ │medicală spitalicească, │ │ │
│3.│aprobate prin Ordinul │ │ │
│ │ministrului sănătăţii nr. │ │ │
│ │1.224/2010, cu modificările │ │ │
│ │ulterioare (Precizaţi nr. │ │ │
│ │farmaciştilor şi al │ │ │
│ │asistenţilor medicali de │ │ │
│ │farmacie ...) │ │ │
└──┴─────────────────────────────┴──┴──┘
CAP. 4 Corespondenţa dintre secţiile/compartimentele de specialitate în care se acordă servicii medicale spitaliceşti şi medicii de specialitate prescriptori pentru patologia care face obiectul de activitate al programului
┌───────────┬────────────────┬──────────────────┬──────────────────┐
│ │ │Secţia/ │ │
│ │DCI/Patologia │Compartimentul în │Medici de │
│Denumirea │care face │cadrul cărora se │specialitate │
│programului│obiectul de │acordă servicii │prescriptori │
│ │activitate │medicale │ │
│ │ │spitaliceşti │ │
├───────────┼────────────────┼──────────────────┼──────────────────┤
│ │ │Pediatrie, │Pediatrie, │
│ │ │genetică medicală,│genetică medicală,│
│ │ │ORL, neurologie, │ORL, neurologie, │
│ │ │neurologie │neurologie │
│ │ │pediatrică, │pediatrică, │
│ │Velmanaze alfa/ │gastroenterologie,│gastroenterologie,│
│ │alfa manozidoză │medicină internă, │medicină internă, │
│Programul │ │hematologie, │hematologie, │
│naţional de│ │hematologie │hematologie │
│tratament │ │pediatrică, │pediatrică, │
│pentru boli│ │psihiatrie, │psihiatrie, │
│rare │ │nefrologie │nefrologie │
│ ├────────────────┼──────────────────┼──────────────────┤
│ │Caplacizumabum/ │Hematologie, │Hematologie, │
│ │purpură │oncologie şi │oncologie şi │
│ │trombocitopenică│hematologie │hematologie │
│ │trombotică │pediatrică │pediatrică │
│ │dobândită (PTTd)│ │ │
│ ├────────────────┼──────────────────┼──────────────────┤
│ │ │ │ │
└───────────┴────────────────┴──────────────────┴──────────────────┘
Declar pe propria răspundere, cunoscând dispoziţiile art. 326 din Codul penal cu privire la falsul în declaraţii, că datele completate în chestionar sunt conforme cu realitatea. Semnătură Manager Semnătură Medic coordonator Semnătură Director medical CAP. 5 CAS ....................................
┌────────────────────┬───────┬─────────┐
│Unitatea sanitară │Avizat │Neavizat │
├────────────────────┼───────┼─────────┤
│ │ │ │
└────────────────────┴───────┴─────────┘
Semnătură Director general Semnătură Director relaţii contractuale Semnătură Medic-şef -----