Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 751 din 13 mai 2004  pentru modificarea Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 569/2003 privind deciziile de impunere anuală    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 751 din 13 mai 2004 pentru modificarea Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 569/2003 privind deciziile de impunere anuală

EMITENT: MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 471 din 26 mai 2004

    În temeiul prevederilor art. 10 alin. (6) din Hotărârea Guvernului nr. 1.574/2003 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice şi a Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, cu modificările şi completările ulterioare,
    în temeiul prevederilor art. 188 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală şi ale art. 101 din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal,

    ministrul finanţelor publice emite următorul ordin:

    ART. I
    Formularul "Decizie de impunere anuală pentru persoanele fizice române cu domiciliul în România", cod 14.13.02.13/a, cuprins în anexa nr. 1 la Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 569/2003 privind deciziile de impunere anuală, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 313 din 9 mai 2003, se înlocuieşte cu formularul "Decizie de impunere anuală pentru persoanele fizice române cu domiciliul în România", cod 14.13.02.13/a, cuprins în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.
    ART. II
    Direcţia generală de gestiune a impozitelor şi contribuţiilor din cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, Direcţia generală a tehnologiei informaţiei din cadrul Ministerului Finanţelor Publice, direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene şi a municipiului Bucureşti, precum şi, după caz, direcţiile de specialitate din cadrul Ministerului Finanţelor Publice şi Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
    ART. III
    Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.

                        p. Ministrul finanţelor publice,
                              Gheorghe Gherghina,
                                secretar de stat

    Bucureşti, 13 mai 2004.
    Nr. 751.

    ANEXA 1

    ┌──────────┐
    │ ROMÂNIA │
    │ MFP │
    │MINISTERUL│ Agenţia Naţională de Nr. înregistrare......Data.........
    │FINANŢELOR│ Administrare Fiscală
    │ PUBLICE │ Administraţia Finanţelor
    └──────────┘ Publice.................

                              DECIZIE DE IMPUNERE ANUALĂ
     pentru persoanele fizice române cu domiciliul în România pe anul:________

    Către:
          Nume:__________________________ CNP:__________________________
          Prenume:_______________________ În baza art. 65 din Ordonanţa
          Domiciliul: Localitatea________ Guvernului nr. 7/2001 privind
          Str.___________________________ impozitul pe venit, aprobata prin
          Nr.___ Bl.___Sc.____ Ap.____ Legea nr. 493/2002 a Declaraţiei
          Judeţ/sector:__________________ de venit global pe anul .......
                                              înregistrată sub nr....din.......
                                              /Raportului de inspecţie fiscală/
                                              Notei de constatare nr......../
                                              Cererii nr..... se stabileşte
                                              impozitul pe venitul anual global
                                              după cum urmează:
                                                                     - lei -
 ┌───────────────────────────────────────────────────────┬──────────┬─────────┐
 │ Denumire indicator │ Decizie │Decizie │
 │ │anterioară│curentă │
 ├───────────────────────────────────────────────────────┼──────────┼─────────┤
 │1. Venit net/pierdere din activităţi comerciale │ │ │
 ├───────────────────────────────────────────────────────┼──────────┼─────────┤
 │2. Venit net/pierdere din profesii libere │ │ │
 ├───────────────────────────────────────────────────────┼──────────┼─────────┤
 │3. Venit net/pierdere din valorificarea drepturilor │ │ │
 │ de proprietate intelectuală │ │ │
 ├───────────────────────────────────────────────────────┼──────────┼─────────┤
 │4. Venit net din cedarea folosinţei bunurilor │ │ │
 ├───────────────────────────────────────────────────────┼──────────┼─────────┤
 │5. Venit net/pierdere de reportat (rd.1-rd.2+rd.3-rd.4)│ │ │
 ├───────────────────────────────────────────────────────┼──────────┼─────────┤
 │6. Venit net din salarii recalculat (rd.6-rd.6.2) │ │ │
 ├───────────────────────────────────────────────────────┼──────────┼─────────┤
 │ 6.1. Venit net din salarii │ │ │
 ├───────────────────────────────────────────────────────┼──────────┼─────────┤
 │ 6.2. Diferenţe din regularizare (cheltuieli profe- │ │ │
 │ sionale, contribuţii sociale) │ │ │
 ├───────────────────────────────────────────────────────┼──────────┼─────────┤
 │7. Venit net/pierdere din străinătate de reportat │ │ │
 ├───────────────────────────────────────────────────────┼──────────┼─────────┤
 │8. Venit anual global (rd.5(venit)-rd.6-rd.7(venit)) │ │ │
 ├────────────────────┬──────────────────────────────────┼──────────┼─────────┤
 │9. Pierderi fiscale │ 9.1. compensate │ │ │
 │ reportate din anii ├──────────────────────────────────┼──────────┼─────────┤
 │ precedenţi │ 9.2. de reportat │ │ │
 ├────────────────────┴──────────────────────────────────┼──────────┼─────────┤
 │10. Deduceri personale cuvenite │ │ │
 ├───────────────────────────────────────────────────────┼──────────┼─────────┤
 │11. Venit anual global impozabil (rd.8-rd.9.1-rd.10) │ │ │
 ├───────────────────────────────────────────────────────┼──────────┼─────────┤
 │12. Impozit pe venitul anual global datorat │ │ │
 ├───────────────────────────────────────────────────────┼──────────┼─────────┤
 │13. Impozit pe veniturile cu impunere finală │ │ │
 ├───────────────────────────────────────────────────────┼──────────┼─────────┤
 │14. Impozit anual total (rd.12+rd.13) │ │ │
 ├───────────────────────────────────────────────────────┼──────────┼─────────┤
 │15. Contravaloarea materialelor folosite pentru │ │ │
 │ construcţia de locuinţe │ │ │
 ├───────────────────────────────────────────────────────┼──────────┼─────────┤
 │16. Reducere impozit (20% x rd.15)*) │ │ │
 ├───────────────────────────────────────────────────────┼──────────┼─────────┤
 │17. Impozit anual datorat (rd.14-rd.16) │ │ │
 ├───────────────────────────────────────────────────────┼──────────┼─────────┤
 │18. Obligaţii stabilite privind plăţile anticipate │ │ │
 ├───────────────────────────────────────────────────────┼──────────┼─────────┤
 │19. Credit fiscal extern recunoscut │ │ │
 ├───────────────────────────────────────────────────────┼──────────┼─────────┤
 │20. Total obligaţii stabilite în contul impozitului │ │ │
 │ anual (rd.18+rd.19) │ │ │
 ├────────────────────┬──────────────────────────────────┼──────────┼─────────┤
 │21. Diferenţe de │a. stabilite în plus (rd.17-rd.19)│ │ │
 │ impozit anual de ├──────────────────────────────────┼──────────┼─────────┤
 │ regularizat │b. stabilite în minus(rd.20-rd.17)│ │ │
 ├────────────────────┼──────────────────────────────────┼──────────┴─────────┤
 │22. Diferenţe de │a. constatate în plus │ │
 │ impozit, conform ├──────────────────────────────────┼────────────────────┤
 │ art. 65(4) din │b. constatate în minus │ │
 │ OG nr. 7/2001 │ │ │
 └────────────────────┴──────────────────────────────────┴────────────────────┘
  Administraţia finanţelor publice îşi rezervă dreptul de a modifica impozitul
calculat în condiţiile declarării eronate a veniturilor, în perioada de pres-
cripţie a impozitului pe venit.
  Diferenţa de impozit stabilită în plus (rd.21a) în sumă de ...............
lei se plăteşte în termen de cel mult 60 de zile de la data comunicării prezen-
tei. Pentru impozitul neachitat până la termenul precizat mai sus, se vor
calcula dobânzi şi penalităţi de întârziere.
    Diferenţa de impozit constatată în plus (rd. 22a) în sumă de ..............
se plăteşte în funcţie de data primirii prezentei, astfel:
    - până la data de 5 a lunii următoare, când data primirii este cuprinsă în
intervalul 01-15 din lună;
    - până la data de 20 a lunii următoare, când data primirii este cuprinsă
în intervalul 16-31 din lună:
    Diferenţa stabilită/constatată în minus (rd. 21b sau rd. 22b) în sumă de
..............lei se compensează cu obligaţiile neachitate în termen, din anul
fiscal emitent, iar diferenţa se restituie conform prevederilor legale în
vigoare.
    Împotriva măsurilor dispuse prin prezenta se poate face contestaţie, care
se depune, în termen de 30 de zile de la comunicare, la organul fiscal
emitent. Prezenta reprezintă titlu de creanţă şi devine executoriu în condi-
ţiile legii.

Aprobat: Verificat: Întocmit: Am primit un exemplar.
Funcţie......... Funcţie...... Funcţie........ Data..../..../........
Nume, prenume Nume, prenume Nume, prenume Semnătura contribuabil
................ .............. .............. ............... sau
Data.../.../.... Data.../.../.... Data.../.../.... Nr. şi data confirmării
                                     Semnătura....... de primire.............

──────────
    *) În cazul veniturilor realizate în străinătate, reducerea se acordă numai pentru diferenţa de impozit rămasă de achitat în România. Cod 14.13.02.13/a
──────────

                                     ------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016