Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 75 din 14 martie 2012  pentru aprobarea Metodologiei privind confectionarea si valorificarea placilor cu numere de inmatriculare cu fond reflectorizant, precum si aprovizionarea cu acestea in forma bruta    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 75 din 14 martie 2012 pentru aprobarea Metodologiei privind confectionarea si valorificarea placilor cu numere de inmatriculare cu fond reflectorizant, precum si aprovizionarea cu acestea in forma bruta

EMITENT: MINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 187 din 22 martie 2012

    Având în vedere prevederile art. 11^5 lit. b) din Ordonanţa Guvernului nr. 83/2001 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea serviciilor publice pentru eliberarea şi evidenţa paşapoartelor simple şi serviciilor publice comunitare regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor, aprobatã cu modificãri şi completãri prin Legea nr. 362/2002, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, ale art. 1 alin. (1) lit. c) din Hotãrârea Guvernului nr. 787/2003 privind aprobarea înfiinţãrii pe lângã Ministerul Administraţiei şi Internelor a unor activitãţi finanţate integral din venituri proprii, cu modificãrile ulterioare,
    în temeiul art. 7 alin. (4) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 30/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Administraţiei şi Internelor, aprobatã cu modificãri prin Legea nr. 15/2008, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

    ministrul administraţiei şi internelor emite urmãtorul ordin:

    ART. 1
    Se aprobã Metodologia privind confecţionarea şi valorificarea plãcilor cu numere de înmatriculare cu fond reflectorizant, precum şi aprovizionarea cu acestea în formã brutã, prevãzutã în anexa care face parte integrantã din prezentul ordin.
    ART. 2
    (1) Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I, şi intrã în vigoare în termen de 10 zile de la data publicãrii.
    (2) La data intrãrii în vigoare a prezentului ordin, Ordinul ministrului administraţiei şi internelor nr. 207/2007 pentru aprobarea metodologiei privind producerea, gestionarea şi valorificarea plãcilor cu numere de înmatriculare, fabricate în atelierele zonale din structura Direcţiei Regim Permise de Conducere şi Înmatriculare a Vehiculelor*), se abrogã.
--------
    *) Ordinul nr. 207/2007 nu a fost publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, deoarece avea ca obiect reglementãri din sectorul naţional de apãrare, ordine publicã şi siguranţã naţionalã.

                    Ministrul administraţiei şi internelor,
                                 Gabriel Berca

    Bucureşti, 14 martie 2012.
    Nr. 75.


    ANEXĂ

                                  METODOLOGIE
           privind confecţionarea şi valorificarea plãcilor cu numere
               de înmatriculare cu fond reflectorizant, precum şi
                    aprovizionarea cu acestea în formã brutã

    CAP. I
    Dispoziţii generale

    ART. 1
    Activitãţile de confecţionare şi valorificare a plãcilor cu numere de înmatriculare cu fond reflectorizant, precum şi de aprovizionare cu acestea în formã brutã se organizeazã de Direcţia regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor din Ministerul Administraţiei şi Internelor, denumitã în continuare Direcţia, ca activitãţi finanţate integral din venituri proprii, şi se desfãşoarã în conformitate cu prevederile prezentei metodologii.
    ART. 2
    În sensul prezentei metodologii, termenii şi expresiile de mai jos au urmãtoarele semnificaţii:
    a) atelier - structurã din cadrul Direcţiei;
    b) confecţionarea plãcilor cu numere de înmatriculare - transformarea plãcilor din semifabricat în plãci cu numere de înmatriculare;
    c) valorificarea plãcilor cu numere de înmatriculare - realizarea veniturilor reprezentate de: contravaloarea plãcilor cu numere de înmatriculare, tarifele aferente serviciilor prestate, precum şi alte taxe şi tarife prevãzute de legislaţia în vigoare;
    d) proces de fabricaţie - totalitatea metodelor, procedeelor, acţiunilor, condiţiilor, mijloacelor şi regulilor care se aplicã pentru confecţionarea plãcilor cu numere de înmatriculare;
    e) flux de fabricaţie - succesiunea transformãrilor şi a stãrilor de naturã organizatoricã pe care le suferã plãcile semifabricat, traseele pe care le urmeazã în spaţiul real de fabricaţie şi condiţiile în care se desfãşoarã acestea;
    f) normã de timp - durata de timp necesarã pentru executarea confecţionãrii unei plãci cu numãr de înmatriculare, în anumite condiţii tehnico-organizatorice;
    g) normã de producţie - cantitatea de plãci cu numere de înmatriculare executate, confecţionatã în unitatea de timp;
    h) normã de consum - cantitatea de semifabricate, materii prime şi materiale necesare confecţionãrii unei plãci cu numãr de înmatriculare;
    i) plãci cu numere de înmatriculare - plãci confecţionate în urma atribuirii numerelor provizorii, numerelor pentru probe sau a numerelor de înmatriculare, dupã caz;
    j) servicii prestate - atribuirea numerelor de înmatriculare preferenţiale, pãstrarea numerelor de înmatriculare şi altele asemenea;
    k) gestiunea atelierului - totalitatea bunurilor materiale necesare în activitatea de confecţionare a plãcilor cu numere de înmatriculare;
    l) gestiunea de plãci finite - totalitatea plãcilor cu numere de înmatriculare aflate la serviciile publice comunitare regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor, denumite în continuare servicii publice comunitare;
    m) gestionar - lucrãtor din cadrul Direcţiei sau serviciului public comunitar care desfãşoarã activitãţi de primire, pãstrare şi eliberare a bunurilor materiale aflate în gestiunile prevãzute la lit. k) sau, dupã caz, lit. l);
    n) responsabil de atelier - lucrãtor care organizeazã, coordoneazã, controleazã şi rãspunde de activitatea desfãşuratã în cadrul atelierului.

    CAP. II
    Confecţionarea, gestionarea şi valorificarea plãcilor cu numere de înmatriculare

    SECŢIUNEA 1
    Organizarea activitãţilor de confecţionare şi valorificare a plãcilor cu numere de înmatriculare

    ART. 3
    (1) Activitãţile de confecţionare a plãcilor cu numere de înmatriculare se desfãşoarã în atelierele din structura Direcţiei.
    (2) Fiecare atelier deserveşte cel puţin un serviciu public comunitar.
    (3) Numãrul atelierelor şi arondarea serviciilor publice comunitare se stabilesc prin dispoziţie a directorului Direcţiei, în funcţie de necesitãţile impuse de executarea comenzilor emise şi de optimizarea transporturilor efectuate.
    ART. 4
    Direcţia coordoneazã şi monitorizeazã activitãţile de confecţionare şi valorificare a plãcilor cu numere de înmatriculare şi asigurã resursele necesare desfãşurãrii acestora, prin:
    a) încadrarea personalului;
    b) dotarea atelierelor cu utilajele necesare;
    c) aprovizionarea cu plãci semifabricat, materii prime şi materiale necesare în procesul de confecţionare;
    d) întreprinderea demersurilor necesare asigurãrii spaţiilor corespunzãtoare pentru funcţionarea atelierelor;
    e) transformarea plãcilor semifabricat în plãci finite etc.
    ART. 5
    (1) Atelierele îşi desfãşoarã activitatea în spaţii aflate în administrarea Direcţiei sau a structurilor teritoriale ale Ministerului Administraţiei şi Internelor ori în administrarea/proprietatea altor persoane juridice sau persoane fizice.
    (2) Inspectoratele de poliţie judeţene asigurã alocarea la drepturi a autovehiculelor care sunt utilizate de atelierele din raza de competenţã.
    (3) Decontarea cheltuielilor efectuate pentru administrarea, folosinţa şi întreţinerea spaţiilor prevãzute la alin. (1), precum şi pentru activitãţile de exploatare şi reparare a autovehiculelor care se aflã în folosinţa atelierelor zonale se face de cãtre Direcţie, în baza protocoalelor/contractelor încheiate în acest scop.
    ART. 6
    Documentaţia tehnicã referitoare la procesul de fabricaţie, fluxul de fabricaţie, normele de timp, normele de producţie şi normele de consum se aprobã prin dispoziţie a directorului Direcţiei.

    SECŢIUNEA a 2-a
    Întocmirea programelor de aprovizionare cu materii prime şi materiale

    ART. 7
    (1) În vederea stabilirii necesarului de materii prime şi materiale pentru anul urmãtor, pânã la sfârşitul trimestrului al III-lea al anului în curs, fiecare serviciu public comunitar transmite Direcţiei necesarul previzionat de plãci cu numere de înmatriculare, conform modelului prevãzut în anexa nr. 1.
    (2) Pânã la sfârşitul trimestrului al III-lea al anului în curs, fiecare atelier transmite Direcţiei necesarul de imprimate, precum şi necesarul de piese de schimb, materiale şi echipamente de protecţie, conform modelului prevãzut în anexa nr. 2.
    (3) Pe baza propunerilor formulate potrivit alin. (1) şi (2), a prevederilor tabelei de înzestrare, a normelor de asigurare cu bunuri materiale, precum şi a documentaţiei tehnice prevãzute la art. 6, Direcţia elaboreazã necesarul anual de materii prime şi materiale pentru confecţionarea plãcilor cu numere de înmatriculare. Acest document stã la baza întocmirii secţiunii corespunzãtoare a activitãţii de confecţionare a plãcilor cu numere de înmatriculare din programul anual de achiziţii al Direcţiei.
    (4) Documentaţia întocmitã potrivit prezentului articol se poate modifica în cursul anului, în mod corespunzãtor, în funcţie de dinamica cererilor de înmatriculare şi de autorizare provizorie pentru circulaţie ori pentru probe a vehiculelor, precum şi de activitãţile previzionate a se desfãşura.

    SECŢIUNEA a 3-a
    Aprovizionarea, recepţia, transformarea şi gestionarea materiilor prime şi a materialelor

    ART. 8
    (1) Direcţia se aprovizioneazã cu materiile prime şi materialele necesare atelierelor în procesul de fabricaţie, în baza contractelor de furnizare încheiate.
    (2) Aprovizionarea atelierelor cu materii prime şi materiale se efectueazã conform repartizãrii stabilite prin dispoziţie a directorului Direcţiei.
    ART. 9
    (1) Aprovizionarea cu materii prime şi materiale necesare atelierelor în procesul de fabricaţie se poate efectua atât cu autovehiculele care se aflã în folosinţa atelierelor, cât şi cu autovehicule aparţinând Direcţiei generale logistice din cadrul Ministerului Administraţiei şi Internelor, prin Direcţia suport tehnic.
    (2) Cheltuielile ocazionate de aprovizionarea realizatã potrivit alin. (1) se deconteazã de Direcţie, pe baza protocoalelor încheiate cu unitãţile deţinãtoare ale autovehiculelor, respectiv inspectoratele de poliţie judeţene.
    (3) În mãsura în care autovehiculele nu pot fi asigurate de unitãţi din structura Ministerului Administraţiei şi Internelor, Direcţia poate utiliza, contra cost, autovehicule aparţinând unor operatori economici specializaţi, în condiţiile legii.
    ART. 10
    (1) Recepţia materiilor prime şi materialelor repartizate de Direcţie se efectueazã la sediul fiecãrui atelier de o comisie de recepţie numitã prin dispoziţie de zi pe unitate de cãtre directorul Direcţiei.
    (2) Nota de recepţie şi constatare de diferenţe se completeazã la nivelul atelierului, în douã exemplare, conform modelului prevãzut în anexa nr. 2 la Ordinul ministrului economiei şi finanţelor nr. 3.512/2008 privind documentele financiar-contabile, cu completãrile ulterioare, se avizeazã de responsabilul de atelier şi se aprobã de şeful serviciului public comunitar din localitatea în care se aflã atelierul. Nota de recepţie şi constatare de diferenţe are urmãtoarele destinaţii:
    a) exemplarul nr. 1 se transmite la Direcţie, împreunã cu exemplarul nr. 1 al avizului de însoţire a mãrfii;
    b) exemplarul nr. 2 se pãstreazã la atelier, în carnet, nedetaşat, pentru operare în fişa de magazie.
    ART. 11
    (1) Redistribuirea bunurilor materiale între ateliere se face în baza dispoziţiei directorului Direcţiei.
    (2) Gestionarul atelierului distribuitor va întocmi şi va semna avizul de însoţire a mãrfii, în 3 exemplare, cu menţiunile "fãrã facturã" şi "transfer între gestiuni". Pe toate cele 3 exemplare ale avizului de însoţire a mãrfii delegatul primitor înscrie, cu cernealã de culoare albastrã/neagrã, menţiunea "primit întreaga cantitate de marfã" şi data primirii şi semneazã. Gestionarul atelierului primitor întocmeşte o notã de recepţie şi constatare de diferenţe, în douã exemplare, conform modelului din anexa nr. 2 la Ordinul ministrului economiei şi finanţelor nr. 3.512/2008, cu completãrile ulterioare.
    (3) Avizul de însoţire a mãrfii are urmãtoarele destinaţii:
    a) exemplarul nr. 1 la Direcţie - compartimentul financiar;
    b) exemplarul nr. 2 la gestiunea atelierului primitor;
    c) exemplarul nr. 3 la atelierul distribuitor.
    (4) Nota de recepţie şi constatare de diferenţe are urmãtoarele destinaţii:
    a) exemplarul nr. 1 la Direcţie - compartimentul financiar;
    b) exemplarul nr. 2 la gestiunea atelierului primitor.
    ART. 12
    Depozitarea materiilor prime şi materialelor se face în spaţiile amenajate în acest scop în cadrul atelierelor.
    ART. 13
    (1) Pentru confecţionarea plãcilor cu numere de înmatriculare, lucrãtorul desemnat de şeful serviciului public comunitar emite comanda de lucru, în 3 exemplare, conform modelului prevãzut în anexa nr. 3, care au urmãtoarele destinaţii:
    a) exemplarele nr. 1 şi 2, semnate şi ştampilate de şeful serviciului public comunitar, se transmit la atelier;
    b) exemplarul nr. 3 rãmâne la serviciul public comunitar emitent.
    (2) În vederea asigurãrii unei evidenţe stricte a comenzilor de lucru emise la nivelul fiecãrui serviciu public comunitar, se constituie, în sistem informatizat, registrul de evidenţã a comenzilor de lucru, conform modelului prevãzut în anexa nr. 4.
    (3) Comenzile de lucru se transmit la ateliere, prin grija serviciilor publice comunitare, zilnic, astfel:
    a) la intervale de cel mult o orã, în cazul în care atelierul funcţioneazã în acelaşi imobil;
    b) de cel puţin 3 ori pe zi, în alte situaţii.
    (4) Comenzile se recepţioneazã şi se executã în aceeaşi zi în care au fost emise şi transmise atelierului.
    (5) Comenzile de lucru se emit avându-se în vedere necesarul previzionat de serviciile publice comunitare.
    (6) La stabilirea necesarului se au în vedere atât rezolvarea solicitãrilor persoanelor fizice sau persoanelor juridice, cât şi necesitatea evitãrii supraîncãrcãrii atelierelor ori a înregistrãrii de stocuri de plãci cu numere de înmatriculare la nivelul serviciilor publice comunitare.
    (7) Comenzile privind numerele de înmatriculare preferenţiale se emit numai în cazul în care cererea de înmatriculare, însoţitã de toate documentele prevãzute de reglementãrile în vigoare, a fost depusã la serviciul public comunitar.
    ART. 14
    (1) Pentru confecţionarea plãcilor cu numere de înmatriculare a vehiculelor, materiile prime şi materialele se scot zilnic din depozitul atelierului, pe bazã de bon de predare-transfer-restituire.
    (2) Bonul de predare-transfer-restituire se întocmeşte în douã exemplare, care au urmãtoarele destinaţii:
    a) exemplarul nr. 1 se transmite la Direcţie - compartimentul financiar;
    b) exemplarul nr. 2 rãmâne în evidenţa atelierului, pentru operare în fişa de magazie.
    ART. 15
    (1) Dupã transformarea plãcilor semifabricat în plãci cu numere de înmatriculare, pentru fiecare comandã de lucru, la atelier se întocmeşte procesul-verbal de transformare, în 3 exemplare, conform modelului prevãzut în anexa nr. 5, care au urmãtoarele destinaţii:
    a) exemplarul nr. 1 se transmite la Direcţie - compartimentul financiar;
    b) exemplarul nr. 2 se transmite la Direcţie - compartimentul de specialitate;
    c) exemplarul nr. 3 se pãstreazã la atelier, pentru operare în fişele de magazie ale produselor finite.
    (2) Pentru asigurarea unei evidenţe stricte a proceselor-verbale de transformare întocmite la nivelul fiecãrui atelier, acestea se înscriu în registrul de evidenţã a proceselor-verbale de transformare, constituit în sistem informatic, conform modelului prevãzut în anexa nr. 6.
    ART. 16
    (1) Materiile prime şi materialele utilizate la confecţionarea plãcilor cu numere de înmatriculare se justificã pe baza procesului-verbal de transformare.
    (2) În baza procesului-verbal de transformare, plãcile cu numere de înmatriculare rezultate în urma confecţionãrii se opereazã în fişele de magazie, la atelier.
    ART. 17
    (1) Transferul plãcilor cu numere de înmatriculare de la atelier la gestiunea de plãci finite se efectueazã pe baza avizului de însoţire a mãrfii, întocmit în 3 exemplare de responsabilul de atelier.
    (2) Recepţia plãcilor cu numere de înmatriculare în gestiunea de plãci finite se face pe baza avizului de însoţire a mãrfii, cu înscrisul "fãrã facturã", precum şi a exemplarului nr. 2 al comenzii prevãzute la art. 13 alin. (1) lit. a). Cu aceastã ocazie, gestionarul de plãci finite verificã concordanţa între combinaţiile alfanumerice înscrise pe comandã şi plãcile cu numere de înmatriculare recepţionate. Aceastã activitate se va materializa şi în sistemul informatic.
    (3) Avizul de însoţire a mãrfii prevãzut la alin. (2) se semneazã de responsabilul de atelier, ca predãtor, şi de gestionarul de plãci finite, ca primitor, şi are urmãtoarele destinaţii:
    a) exemplarul nr. 1, împreunã cu exemplarul nr. 2 al comenzii prevãzute la art. 13 alin. (1) lit. a), se pãstreazã şi se arhiveazã la gestiunea de plãci finite;
    b) exemplarul nr. 2 se transmite la Direcţie - compartimentul financiar;
    c) exemplarul nr. 3 se pãstreazã la atelier.
    ART. 18
    Plãcile cu numere de înmatriculare se livreazã ambalate în pungi aferente dimensiunilor acestora şi în cutii care sã le asigure o protecţie corespunzãtoare.
    ART. 19
    (1) Gestionarul prevãzut la art. 17 alin. (2) se numeşte prin ordin al prefectului.
    (2) Evidenţa tehnic-operativã a mişcãrilor plãcilor cu numere de înmatriculare efectuate la nivelul serviciului public comunitar se ţine de gestionar.
    ART. 20
    În prima zi lucrãtoare a sãptãmânii, responsabilul de atelier întocmeşte pentru sãptãmâna precedentã situaţia activitãţilor desfãşurate pe linia fabricãrii plãcilor cu numere de înmatriculare, în douã exemplare, conform modelului prevãzut în anexa nr. 7, care au urmãtoarele destinaţii:
    a) exemplarul nr. 1 se transmite la Direcţie - structura de specialitate;
    b) exemplarul nr. 2 rãmâne la atelier.

    SECŢIUNEA a 4-a
    Stabilirea rebuturilor, deşeurilor rezultate şi valorificarea acestora

    ART. 21
    Sunt considerate rebuturi urmãtoarele:
    a) rebuturi ale semifabricatului, cum ar fi: neconcordanţe dimensionale; plãci semifabricat torsionate, cu bavuri de matriţare pe contur, cu folie care nu acoperã complet întreaga suprafaţã, inclusiv chenarul, sau care nu este bine lipitã, având zone cu aer; folie fãrã elemente de identificare conform standardelor tehnice în vigoare ori zgâriate, exfoliate;
    b) rebuturi de confecţionare, cum ar fi: neuniformitate de presare; nerespectarea dimensiunilor între litere sau cifre; neîncadrarea corectã a înscrisurilor în raport cu suprafaţa şi dimensiunile plãcii; ambutisãri suprapuse sau neconforme cu numãrul comandat.
    ART. 22
    (1) Lunar, rebuturile semifabricatului se menţioneazã într-un proces-verbal de constatare de rebuturi ale semifabricatului, conform modelului prevãzut în anexa nr. 8.
    (2) Procesul-verbal prevãzut la alin. (1) se întocmeşte în 3 exemplare, care, dupã aprobarea de cãtre responsabilul de atelier, au urmãtoarele destinaţii:
    a) exemplarul nr. 1 se transmite la Direcţie - compartimentul financiar;
    b) exemplarul nr. 2 se transmite la Direcţie - structura de specialitate;
    c) exemplarul nr. 3 se pãstreazã la atelier.
    (3) Periodic, Direcţia organizeazã colectarea şi returnarea la furnizor a rebuturilor de semifabricat.
    ART. 23
    (1) Rebuturile de confecţionare se evidenţiazã zilnic într-un proces-verbal de constatare de rebuturi de confecţionare, conform modelului prevãzut în anexa nr. 9.
    (2) Procesul-verbal prevãzut la alin. (1) se întocmeşte în douã exemplare, care, dupã aprobarea de cãtre responsabilul de atelier, au urmãtoarele destinaţii:
    a) exemplarul nr. 1 se transmite la Direcţie - structura de specialitate;
    b) exemplarul nr. 2 se pãstreazã la atelier.
    (3) Lunar, rebuturile de confecţionare sunt analizate, fiecare în parte, de comisia numitã în acest sens prin dispoziţie de zi pe unitate de cãtre directorul Direcţiei, care stabileşte rãspunderea materialã şi mãsurile de imputare, dacã este cazul, concretizate într-un proces-verbal de cercetare administrativã întocmit în douã exemplare, conform prevederilor legale în vigoare.
   (4) Imputarea se face la valoarea de achiziţie a semifabricatelor şi a materialelor consumate pentru obţinerea produsului finit.
    (5) Cota de rebuturi acceptatã nu poate depãşi 0,5% din cantitatea de plãci cu numere de înmatriculare confecţionatã de fiecare atelier într-o lunã calendaristicã.
    (6) Rebuturile de confecţionare se distrug, prin tãiere, de cãtre o comisie numitã în acest sens prin dispoziţie de zi pe unitate de cãtre directorul Direcţiei, pe baza unui proces-verbal de distrugere, conform modelului prevãzut în anexa nr. 10.
    (7) Procesul-verbal de distrugere se întocmeşte în douã exemplare, care, dupã aprobarea de cãtre responsabilul de atelier, au urmãtoarele destinaţii:
    a) exemplarul nr. 1 se transmite la Direcţie - structura de specialitate;
    b) exemplarul nr. 2 se pãstreazã la atelier.
    ART. 24
    (1) Plãcile cu numere de înmatriculare predate de cãtre diverşi deţinãtori la serviciile publice comunitare se distrug prin tãiere, în momentul primirii, de cãtre lucrãtorii serviciului public comunitar, care menţioneazã acest fapt în scris, sub semnãturã, pe cererea depusã de solicitant. Deşeurilor rezultate le sunt aplicabile reglementãrile legale privind colectarea selectivã a deşeurilor.
    (2) Prevederile alin. (1) se aplicã în mod corespunzãtor şi în cazul plãcilor cu numere de înmatriculare abandonate în spaţiile serviciilor publice comunitare.
    ART. 25
    (1) Plãcile cu numere de înmatriculare achitate şi neridicate în termen de 6 luni se distrug, fapt care se menţioneazã într-un proces-verbal, întocmit în douã exemplare, conform modelului prevãzut în anexa nr. 11, care au urmãtoarele destinaţii:
    a) exemplarul nr. 1 se transmite la Direcţie;
    b) exemplarul nr. 2 se pãstreazã la serviciul public comunitar.
    (2) Deşeurilor rezultate potrivit alin. (1) le sunt aplicabile reglementãrile legale privind colectarea selectivã a deşeurilor.

    SECŢIUNEA a 5-a
    Realizarea veniturilor

    ART. 26
    (1) Operaţiunile de încasare şi predare la casieria instituţiei prefectului a sumelor reprezentând contravaloarea plãcilor cu numere de înmatriculare, contravaloarea serviciilor prestate, cum sunt eliberarea unui numãr de înmatriculare preferenţial, pãstrarea numãrului de înmatriculare şi altele asemenea, precum şi taxele şi tarifele prevãzute de legislaţia în vigoare se efectueazã de cãtre personalul din cadrul serviciului public comunitar, numit în acest sens prin ordin al prefectului.
    (2) În cazul serviciilor publice comunitare care au acelaşi sediu cu Direcţia, operaţiunea de colectare a sumelor menţionate la alin. (1) se efectueazã zilnic de cãtre casierul Direcţiei sau înlocuitorul acestuia.
    ART. 27
    (1) Încasarea sumelor prevãzute la art. 26 alin. (1) se efectueazã pe bazã de chitanţã.
    (2) Chitanţa trebuie sã cuprindã în mod obligatoriu elementele prevãzute în anexa nr. 2 la Ordinul ministrului economiei şi finanţelor nr. 3.512/2008, cu completãrile ulterioare. Chitanţa se întocmeşte în douã exemplare, care au urmãtoarele destinaţii:
    a) exemplarul nr. 1 se înmâneazã plãtitorului;
    b) exemplarul nr. 2 rãmâne la carnet, nedetaşat.
    (3) La sfârşitul programului de lucru, fiecare lucrãtor al serviciului public comunitar care încaseazã sume de bani la ghişeu listeazã registrul de casã, pe baza cãruia predã personalului prevãzut la art. 26 alin. (1) sumele încasate. Acesta confirmã, sub semnãturã, suma primitã.
    ART. 28
    (1) La sfârşitul fiecãrei zile de lucru, personalul din cadrul serviciului public comunitar desemnat conform art. 26 alin. (1) listeazã din sistemul informatic borderoul zilnic de vânzãri, al cãrui model este prevãzut în anexa nr. 12, în care evidenţiazã toate încasãrile efectuate, şi predã sumele încasate la casieria instituţiei prefectului. Structura financiarã specializatã din cadrul instituţiei prefectului emite dispoziţie de încasare cod 14-4-4.
    (2) Borderoul zilnic de vânzãri se întocmeşte în douã exemplare, cu viza şefului serviciului public comunitar, care au urmãtoarele destinaţii:
    a) exemplarul nr. 1 însoţeşte sumele predate la casieria instituţiei prefectului;
    b) exemplarul nr. 2 se pãstreazã de cãtre casier şi se arhiveazã la serviciul public comunitar.
    (3) Prin excepţie de la prevederile alin. (2), borderoul zilnic de vânzãri întocmit de serviciile publice comunitare prevãzute la art. 26 alin. (2) are urmãtoarele destinaţii:
    a) exemplarul nr. 1 însoţeşte sumele predate la casieria Direcţiei;
    b) exemplarul nr. 2 se pãstreazã de cãtre casier şi se arhiveazã la serviciul public comunitar.
    (4) Pe exemplarul nr. 2 structura financiarã specializatã din cadrul instituţiei prefectului menţioneazã în scris numãrul dispoziţiei de încasare, data şi confirmarea prin semnãtura persoanei împuternicite sã acorde viza pentru control financiar preventiv propriu.
    ART. 29
    (1) În ziua lucrãtoare urmãtoare predãrii sumelor prevãzute la art. 28, structura financiarã specializatã din cadrul instituţiei prefectului depune aceste sume în contul deschis la trezoreria localã.
    (2) În ziua lucrãtoare urmãtoare depunerii sumelor de bani prevãzute la alin. (1), structura financiarã specializatã din cadrul instituţiei prefectului transferã sumele, prin ordin de platã, în contul Direcţiei.
    (3) Borderoul zilnic de vânzãri se înregistreazã în registrul borderourilor de vânzãri, al cãrui model este prevãzut în anexa nr. 13. Registrul este numerotat şi înregistrat la nivelul instituţiei prefectului.
    ART. 30
    Pânã la data de 3 a fiecãrei luni, gestionarul de plãci finite efectueazã urmãtoarele operaţiuni:
    a) listeazã din sistemul informatic situaţia lunarã de încasãri, care reflectã inclusiv situaţia cantitativã a plãcilor valorificate, pentru luna precedentã. Aceastã situaţie se listeazã în douã exemplare, conform modelului prevãzut în anexa nr. 14, se verificã şi se vizeazã de cãtre şeful serviciului public comunitar. Situaţia lunarã de încasãri reprezintã documentul de înregistrare în evidenţa tehnico-operativã şi financiar-contabilã a ieşirilor din gestiunea de plãci finite;
    b) transmite exemplarul nr. 1 la Direcţie - compartimentul financiar;
    c) pãstreazã exemplarul nr. 2 al situaţiei lunare de încasãri, care se arhiveazã la serviciul public comunitar.
    ART. 31
    Şeful serviciului public comunitar este obligat sã efectueze, cel puţin o datã pe lunã, controlul ierarhic asupra modului de gestionare a plãcilor cu numere de înmatriculare de cãtre gestionarul de plãci finite prevãzut la art. 17 alin. (2) şi lucrãtorii de la ghişeu, precum şi asupra activitãţii de încasare a sumelor din valorificarea plãcilor cu numere de înmatriculare şi depunere a acestora la casieria instituţiei prefectului.
    ART. 32
    (1) La sfârşitul fiecãrei luni, comisiile numite în acest sens de cãtre directorul Direcţiei efectueazã inventarierea plãcilor cu numere de înmatriculare rãmase în stoc la atelier, respectiv la serviciul public comunitar.
    (2) Gestionarul atelierului şi gestionarul de plãci finite din cadrul serviciului public comunitar completeazã câte o declaraţie de inventar, conform modelului prevãzut în anexa nr. 15.
    (3) Rezultatul inventarierii se consemneazã într-un proces-verbal de inventariere, întocmit în douã exemplare, la care se anexeazã listele de inventariere listate din sistemul informatic şi declaraţia gestionarului.
    (4) Pânã la data de 3 a lunii urmãtoare, exemplarul nr. 1 al procesului-verbal de inventariere, însoţit de lista de inventariere şi declaraţia gestionarului, se transmite Direcţiei - compartimentul financiar, prin grija atelierului, respectiv a serviciului public comunitar.

    CAP. III
    Dispoziţii finale

    ART. 33
    (1) Evidenţa tehnico-operativã a plãcilor cu numere de înmatriculare se ţine de cãtre structura de specialitate din cadrul Direcţiei.
    (2) Evidenţa cantitativ-valoricã a activitãţilor de fabricare şi valorificare a plãcilor cu numere de înmatriculare se ţine de cãtre compartimentul financiar din cadrul Direcţiei.
    ART. 34
    Anexele nr. 1 - 15 fac parte integrantã din prezenta metodologie.

    ANEXA 1
    la metodologie

    MINISTERUL ADMINISTRAŢIEI ŞI INTERNELOR
    Direcţia regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor
    Serviciul public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor al judeţului ........

                                              Vãzut
                                      Şeful S.P.C.R.P.C.I.V.,
                                   ................................

                          NECESARUL
               previzionat de plãci cu numere
              de înmatriculare pentru anul ........


 ┌────┬──────────────┬───────────────────────────────────────────────────────┐
 │Nr. │Categoria de │ Plãci cu numere de înmatriculare (buc.) │
 │crt.│înmatriculare ├──────────────┬─────────────┬─────────────┬────────────┤
 │ │ │ Tip A │ Tip B │ Tip C │ Total │
 ├────┼──────────────┼──────────────┼─────────────┼─────────────┼────────────┤
 │ │Permanente │ │ │ │ │
 ├────┼──────────────┼──────────────┼─────────────┼─────────────┼────────────┤
 │ │Temporare │ │ │ │ │
 ├────┼──────────────┼──────────────┼─────────────┼─────────────┼────────────┤
 │ │Provizorii │ │ │ │ │
 ├────┼──────────────┼──────────────┼─────────────┼─────────────┼────────────┤
 │ │Probe │ │ │ │ │
 ├────┼──────────────┼──────────────┼─────────────┼─────────────┼────────────┤
 │ │CD │ │ │ │ │
 └────┴──────────────┴──────────────┴─────────────┴─────────────┴────────────┘



                                   Întocmit

    ANEXA 2
    la metodologie

    MINISTERUL ADMINISTRAŢIEI ŞI INTERNELOR
    Direcţia regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor
    Atelierul de fabricat plãci cu numere de înmatriculare al judeţului .....

                         NECESARUL
              de imprimate pentru anul ......




 ┌────┬───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
 │Nr. │ Necesarul de imprimate specifice │
 │crt.├────────┬────────┬────────┬────────┬────────┬───────┬──────────┬────────┬──────┤
 │ │ A.I.M. │N.R.C.D.│P.V.T. │Bon de │B.P.T.R.│Fişe de│Borderouri│ Hârtie │Hârtie│
 │ │(carnet)│(carnet)│(carnet)│consum │(carnet)│magazie│(carnet) │de scris│xerox │
 │ │ │ │ │(carnet)│ │(buc.) │ │ (top) │(top) │
 ├────┼────────┴────────┴────────┴────────┴────────┴───────┴──────────┴────────┴──────┤
 │ │ │
 └────┴───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
  Alte imprimate (denumire/cantitate):



                          NECESARUL
      de piese de schimb, materiale şi echipamente de protecţie



 ┌────┬────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
 │Nr. │ Necesarul de piese de schimb, materiale şi echipamente de protecţie │
 │crt.├──────────────────┬──────────────┬──────────────────┬───────────────────────┤
 │ │Piese de ambutisat│Ulei hidraulic│Maşina de tuşat │Echipament de protecţie│
 │ ├────────┬─────────┼─────────┬────┼────────┬─────────┼────────┬──────────────┤
 │ │Denumire│Cantitate│Cantitate│Tip │Denumire│Cantitate│Denumire│ Cantitate │
 │ │ reper │ │ │ │ reper │ │ reper │ │
 ├────┼────────┼─────────┼─────────┼────┼────────┼─────────┼────────┼──────────────┤
 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
 ├────┼────────┼─────────┼─────────┼────┼────────┼─────────┼────────┼──────────────┤
 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
 ├────┼────────┼─────────┼─────────┼────┼────────┼─────────┼────────┼──────────────┤
 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
 ├────┼────────┼─────────┼─────────┼────┼────────┼─────────┼────────┼──────────────┤
 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
 ├────┼────────┼─────────┼─────────┼────┼────────┼─────────┼────────┼──────────────┤
 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
 └────┴────────┴─────────┴─────────┴────┴────────┴─────────┴────────┴──────────────┘
  Alte repere (denumire/cantitate):






 ┌────┬─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
 │Nr. │ Necesarul de piese de schimb, materiale de întreţinere şi carburant pentru │
 │crt.│ autovehiculele din dotare │
 │ ├──────────────────┬──────────────────┬──────────────────┬─────────┬──────────────────┤
 │ │ Piese de schimb │ Consumabile │ Materiale de │Carburant│I.T.P., asigurãri,│
 │ │ │ │ întreţinere │ │ alte taxe
 │ ├────────┬─────────┼────────┬─────────┼────────┬─────────┼─────────┼────────┬─────────┤
 │ │Denumire│Cantitate│Denumire│Cantitate│Denumire│Cantitate│Cantitate│Denumire│Cantitate│
 │ │ reper │ │ reper │ │ reper │ │ (litri) │reper │ │
 ├────┼────────┼─────────┼────────┼─────────┼────────┼─────────┼─────────┼────────┼─────────┤
 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
 ├────┼────────┼─────────┼────────┼─────────┼────────┼─────────┼─────────┼────────┼─────────┤
 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
 ├────┼────────┼─────────┼────────┼─────────┼────────┼─────────┼─────────┼────────┼─────────┤
 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
 ├────┼────────┼─────────┼────────┼─────────┼────────┼─────────┼─────────┼────────┼─────────┤
 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
 ├────┼────────┼─────────┼────────┼─────────┼────────┼─────────┼─────────┼────────┼─────────┤
 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
 └────┴────────┴─────────┴────────┴─────────┴────────┴─────────┴─────────┴────────┴─────────┘
  Alte repere (denumire/cantitate):



                                 Întocmit
                            Şef atelier zonal,
                        .........................


    ANEXA 3
    la metodologie

    MINISTERUL ADMINISTRAŢIEI ŞI INTERNELOR
    Instituţia Prefectului - Judeţul ...........
    Serviciul public comunitar regim permise de conducere
    şi înmatriculare a vehiculelor

                                COMANDĂ DE LUCRU
                cuprinzând numerele de înmatriculare solicitate
                pentru a fi fabricate la atelierul ............
                        Nr. ........... din ...........

    Categoria de înmatriculare: ...........
    Tipodimensiune: ..............



 ┌────────────────────┬───────┬───────┬───────┬───────┬───────┬───────┬───────┐
 │Combinaţie/cantitate│ │ │ │ │ │ │ │
 ├────────────────────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┤
 │ │ │ │ │ │ │ │ │
 ├────────────────────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┤
 │ │ │ │ │ │ │ │ │
 ├────────────────────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┤
 │ │ │ │ │ │ │ │ │
 └────────────────────┴───────┴───────┴───────┴───────┴───────┴───────┴───────┘
 ┌────────────────────┬───────────────────────────────────────────────────────┐
 │ Nr. │ │
 │ crt. ├───────────────────────────────────────────────────────┤
 │ │ │
 └────────────────────┴───────────────────────────────────────────────────────┘



  Alte imprimate (denumire/cantitate):


    ANEXA 4
    la metodologie


                                   REGISTRUL
                       de evidenţã a comenzilor de lucru



 ┌──────┬─────────────────────┬────────┬──────┬──────────────────────┬────────┐
 │ Nr. │ Numãr pentru │ Data │ Nr. │ Numãr pentru │ Data │
 │ crt. │ comanda de lucru │ │ crt. │ comanda de lucru │ │
 ├──────┼─────────────────────┼────────┼──────┼──────────────────────┼────────┤
 │ │ │ │ │ │ │
 ├──────┼─────────────────────┼────────┼──────┼──────────────────────┼────────┤
 │ │ │ │ │ │ │
 ├──────┼─────────────────────┼────────┼──────┼──────────────────────┼────────┤
 │ │ │ │ │ │ │
 ├──────┼─────────────────────┼────────┼──────┼──────────────────────┼────────┤
 │ │ │ │ │ │ │
 ├──────┼─────────────────────┼────────┼──────┼──────────────────────┼────────┤
 │ │ │ │ │ │ │
 ├──────┼─────────────────────┼────────┼──────┼──────────────────────┼────────┤
 │ │ │ │ │ │ │
 ├──────┼─────────────────────┼────────┼──────┼──────────────────────┼────────┤
 │ │ │ │ │ │ │
 └──────┴─────────────────────┴────────┴──────┴──────────────────────┴────────┘




    ANEXA 5
    la metodologie


    MINISTERUL ADMINISTRAŢIEI ŞI INTERNELOR
    Direcţia regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor
    Atelierul de fabricat plãci cu numere de înmatriculare al
    judeţului ....................

                                                                 Aprob
                                                                 -----
                                                        Şeful S.P.C.R.P.C.I.V.,
                                                        .......................

                                 PROCES-VERBAL
                                de transformare

                         Nr. .......... din ..........



 ┌─────────────────────────────┬──────┬───────────────────┬───────────────────┐
 │ Materiale intrate în │ U/M │ Cantitate │ Preţ unitar │
 │ procesul de producţie │ │ │ │
 ├─────────────────────────────┼──────┼───────────────────┼───────────────────┤
 │Plãci semifabricat tip A │ buc. │ │ │
 ├─────────────────────────────┼──────┼───────────────────┼───────────────────┤
 │Plãci semifabricat tip B │ buc. │ │ │
 ├─────────────────────────────┼──────┼───────────────────┼───────────────────┤
 │Plãci semifabricat tip C │ buc. │ │ │
 ├─────────────────────────────┼──────┼───────────────────┼───────────────────┤
 │Vopsea neagrã │ kg │ │ │
 ├─────────────────────────────┼──────┼───────────────────┼───────────────────┤
 │Vopsea roşie │ kg │ │ │
 ├─────────────────────────────┼──────┼───────────────────┼───────────────────┤
 │Vopsea albastrã │ kg │ │ │
 ├─────────────────────────────┼──────┼───────────────────┼───────────────────┤
 │Diluant │ litri│ │ │
 ├─────────────────────────────┼──────┼───────────────────┼───────────────────┤
 │Pungi tip A │ buc. │ │ │
 ├─────────────────────────────┼──────┼───────────────────┼───────────────────┤
 │Pungi tip B │ buc. │ │ │
 ├─────────────────────────────┼──────┼───────────────────┼───────────────────┤
 │Pungi tip C │ buc. │ │ │
 ├─────────────────────────────┼──────┼───────────────────┼───────────────────┤
 │Bandã adezivã tip scotch │ buc. │ │ │
 ├─────────────────────────────┼──────┼───────────────────┼───────────────────┤
 │Lavete │ buc. │ │ │
 └─────────────────────────────┴──────┴───────────────────┴───────────────────┘

 ┌──────────────────────────────────────────┬────────────────┬────────────────┐
 │ Produs finit │ Buc. │ Preţ │
 ├──────────────────────────────────────────┼────────────────┼────────────────┤
 │Numere definitive tip A │ │ │
 ├──────────────────────────────────────────┼────────────────┼────────────────┤
 │Numere provizorii tip A │ │ │
 ├──────────────────────────────────────────┼────────────────┼────────────────┤
 │Numere temporare tip A │ │ │
 ├──────────────────────────────────────────┼────────────────┼────────────────┤
 │Numere definitive tip B │ │ │
 ├──────────────────────────────────────────┼────────────────┼────────────────┤
 │Numere provizorii tip B │ │ │
 ├──────────────────────────────────────────┼────────────────┼────────────────┤
 │Numere temporare tip B │ │ │
 ├──────────────────────────────────────────┼────────────────┼────────────────┤
 │Numere definitive tip C │ │ │
 ├──────────────────────────────────────────┼────────────────┼────────────────┤
 │Numere provizorii tip C │ │ │
 ├──────────────────────────────────────────┼────────────────┼────────────────┤
 │Numere temporare tip C │ │ │
 └──────────────────────────────────────────┴────────────────┴────────────────┘

    Comisia compusã din: preşedinte: .............., membri: .................,
a examinat şi a fãcut recepţia materialelor rezultate prin transformare.
Acestea corespund cantitativ şi calitativ.

              Preşedinte: Membri:




    ANEXA 6
    la metodologie

                                   REGISTRUL
                de evidenţã a proceselor-verbale de transformare



 ┌──────┬──────────────────────┬───────┬──────┬──────────────────────┬────────┐
 │ Nr. │ Numãrul procesului- │ Data │ Nr. │ Numãrul procesului- │ Data │
 │ crt. │verbal de transformare│ │ crt. │verbal de transformare│ │
 ├──────┼──────────────────────┼───────┼──────┼──────────────────────┼────────┤
 │ │ │ │ │ │ │
 ├──────┼──────────────────────┼───────┼──────┼──────────────────────┼────────┤
 │ │ │ │ │ │ │
 ├──────┼──────────────────────┼───────┼──────┼──────────────────────┼────────┤
 │ │ │ │ │ │ │
 ├──────┼──────────────────────┼───────┼──────┼──────────────────────┼────────┤
 │ │ │ │ │ │ │
 ├──────┼──────────────────────┼───────┼──────┼──────────────────────┼────────┤
 │ │ │ │ │ │ │
 ├──────┼──────────────────────┼───────┼──────┼──────────────────────┼────────┤
 │ │ │ │ │ │ │
 ├──────┼──────────────────────┼───────┼──────┼──────────────────────┼────────┤
 │ │ │ │ │ │ │
 ├──────┼──────────────────────┼───────┼──────┼──────────────────────┼────────┤
 │ │ │ │ │ │ │
 ├──────┼──────────────────────┼───────┼──────┼──────────────────────┼────────┤
 │ │ │ │ │ │ │
 └──────┴──────────────────────┴───────┴──────┴──────────────────────┴────────┘




    ANEXA 7
    la metodologie

    MINISTERUL ADMINISTRAŢIEI ŞI INTERNELOR
    Instituţia Prefectului - Judeţul ...........
    Serviciul public comunitar regim permise de conducere
    şi înmatriculare a vehiculelor

                                                                        Vãzut
                                                                        -----
                                                                Şeful S.P.C.R.P.C.I.V.,
                                                                .......................

                                    SITUAŢIA
                       activitãţilor desfãşurate pe linia
                 fabricãrii plãcilor cu numere de înmatriculare

    1. Plãci cu numere de înmatriculare fabricate



 ┌────┬────────────┬──────────────────────────────────────────────────────────┬───────────────────┐
 │ │ │ Plãci cu numere de înmatriculare fabricate │ │
 │ │ │ (buc.) │ │
 │Nr. │Repartizarea├──────────┬────────┬─────────┬──────────┬────────┬────────┤ Nedistribuite │
 │crt.│ pe judeţe │Permanente│CD,TC,CO│Temporare│Provizorii│ Probe │ Total │ la sfârşitul lunii│
 │ │ ├───┬───┬──┼──┬──┬──┼──┬──┬───┼──┬───┬───┼──┬──┬──┼──┬──┬──┤ │
 │ │ │ A │ B │C │A │B │C │A │B │ C │A │ B │ C │A │B │C │A │B │C │ │
 ├────┼────────────┼───┼───┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼───┼──┼───┼───┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼───────────────────┤
 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
 ├────┼────────────┼───┼───┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼───┼──┼───┼───┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼───────────────────┤
 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
 ├────┼────────────┼───┼───┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼───┼──┼───┼───┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼───────────────────┤
 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
 ├────┼────────────┼───┼───┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼───┼──┼───┼───┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼───────────────────┤
 │ │ TOTAL: │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
 └────┴────────────┴───┴───┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴───┴──┴───┴───┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴───────────────────┘



    2. Plãci semifabricat şi material aprovizionate, transferate în cursul lunii şi aflate în stoc la sfârşitul lunii



 ┌────────────────┬────────────┬────────────┬───────────────────┬───────┬────────────┬───────────┬────────────┬───────┬─────┬──────┬─────┐
 │ │ Plãci │ │ Vopsea │ │ │ Pungi din │ │ │ │ │ │
 │ Materiale │semifabricat│ Data/seria │ (kg) │Diluant│ Data/seria │polietilenã│ Data/seria │ Bandã │Data/│Lavete│Data/│
 │ ├────┬───┬───┤documentului├─────┬────┬────────┤(litri)│documentului├───┬───┬───┤documentului│adezivã│seria│ │seria│
 │ │ A │ B │ C │ │Negru│Roşu│Albastru│ │ │ A │ B │ C │ │ │ │ │ │
 ├────────────────┼────┼───┼───┼────────────┼─────┼────┼────────┼───────┼────────────┼───┼───┼───┼────────────┼───────┼─────┼──────┼─────┤
 │Aprovizionate │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
 │în cursul lunii │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
 ├────────────────┼────┼───┼───┼────────────┼─────┼────┼────────┼───────┼────────────┼───┼───┼───┼────────────┼───────┼─────┼──────┼─────┤
 │Aflate pe stoc │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
 │la sfârşitul │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
 │lunii │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
 └────────────────┴────┴───┴───┴────────────┴─────┴────┴────────┴───────┴────────────┴───┴───┴───┴────────────┴───────┴─────┴──────┴─────┘



    3. Starea de funcţionare a utilajelor
    4. Necesarul de piese de schimb, materii prime şi material
    5. Rebuturi interne, din care:
    - plãci tip A = ............ buc.; ...
    - plãci tip B = ............ buc.; ...
    - plãci tip C = ............ buc.


                                    Întocmit
                                    --------
                            Gestionarul atelierului,
                            ........................

    ANEXA 8
    la metodologie

    MINISTERUL ADMINISTRAŢIEI ŞI INTERNELOR
    Direcţia regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor
    Atelierul de fabricat plãci cu numere de înmatriculare al judeţului .................

                                                               Aprob
                                                       Şeful S.P.C.R.P.C.I.V.,
                                                       .......................

                                 PROCES-VERBAL
                           de constatare de rebuturi
                              ale semifabricatului
                         Nr. ........ din ............

    Noi, comisia numitã prin Dispoziţia de zi pe unitate nr. ..... din ..........., formatã din: preşedinte: ..................... şi membri: ........................................., am constatat primirea de la furnizorul ...................................... a unui numãr de ............ plãci semifabricate tip ............ cu urmãtoarele defecte de fabricaţie: ......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................... .
    Comisia hotãrãşte restituirea celor ......... plãci semifabricate rebut unitãţii furnizoare, în vederea schimbãrii acestora.
    Prezentul proces-verbal a fost încheiat în 3 (trei) exemplare, din care exemplarul nr. 1 se transmite la Direcţia regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor - compartimentul financiar, exemplarul nr. 2 se transmite la Serviciul asigurare tehnicomaterialã, iar exemplarul nr. 3 se pãstreazã la atelier.

                                    COMISIA


            Preşedinte: Membri:


    ANEXA 9
    la metodologie

    MINISTERUL ADMINISTRAŢIEI ŞI INTERNELOR
    Direcţia regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor
    Atelierul de fabricat plãci cu numere de înmatriculare al judeţului .................

                                                                Aprob
                                                       Şeful S.P.C.R.P.C.I.V.,
                                                       .......................

                                 PROCES-VERBAL
                   de constatare de rebuturi de confecţionare
                         Nr. ........ din ............

    Noi, comisia numitã prin Dispoziţia de zi pe unitate nr. ..... din ............., formatã din: preşedinte: ............................ şi membri: ....................................................................................................................., am constatat cã în procesul tehnologic de fabricare a plãcilor cu numere de înmatriculare au fost rebutate un numãr de .......... plãci.
    Comisia a constatat cã numãrul plãcilor rebutate se încadreazã/nu se încadreazã în normele de rebuturi alocate prin reglementãrile în vigoare.
    În urma analizei situaţiei propunem:
    1. Scãderea din evidenţã a unui numãr de:
    ........ plãci tip A;
    ........ plãci tip B;
    ........ plãci tip C, care se încadreazã în normele de rebuturi de ......% aprobate.
    2. Constituirea unei comisii de cercetare administrativã pentru stabilirea rãspunderii materiale şi a mãsurilor de imputare (dacã este cazul) pentru numãrul de ....... plãci rebutate care nu se încadreazã în normele de rebuturi în vigoare.
    Prezentul proces-verbal a fost încheiat în 2 (douã) exemplare, din care exemplarul nr. 1 se transmite la Direcţia regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor - structura de specialitate, iar exemplarul nr. 2 se pãstreazã la atelier.

                                    COMISIA

                  Preşedinte: Membri:

    ANEXA 10
    la metodologie

    MINISTERUL ADMINISTRAŢIEI ŞI INTERNELOR
    Direcţia regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor
    Atelierul de fabricat plãci cu numere de înmatriculare al judeţului .................

                                                             Aprob
                                                     Şeful S.P.C.R.P.C.I.V.,
                                                     .......................

                                 PROCES-VERBAL
                                 de distrugere
                         Nr. ........ din ............

    Noi, comisia numitã prin Dispoziţia de zi pe unitate nr. ........ din ................., formatã din: preşedinte: ...................... şi membri: .............................................................., am procedat la distrugerea prin tãiere a unui numãr de:
    ........ plãci tip A;
    ........ plãci tip B;
    ........ plãci tip C.
    În urma distrugerii prin tãiere a plãcilor cu numere de înmatriculare au rezultat .......... kg aluminiu.
    Prezentul proces-verbal a fost încheiat în 2 (douã) exemplare, din care exemplarul nr. 1 se transmite Direcţiei regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor - structura de specialitate, iar exemplarul nr. 2 se pãstreazã la atelier.


                                    COMISIA
                Preşedinte: Membri:


    ANEXA 11
    la metodologie

    MINISTERUL ADMINISTRAŢIEI ŞI INTERNELOR
    Direcţia regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor
    Atelierul de fabricat plãci cu numere de înmatriculare al judeţului .................

                                                               Aprob
                                                      Şeful S.P.C.R.P.C.I.V.,
                                                      .......................

                                 PROCES-VERBAL
                     de distrugere a plãcilor cu numere de
                    înmatriculare achitate şi neridicate în
                                termen de 6 luni
                         Nr. ........ din ............

    Noi, comisia numitã prin Dispoziţia de zi pe unitate nr. ..... din .............., formatã din: preşedinte: ....................... şi membri: ........................................, am procedat la recepţia plãcilor cu numere de înmatriculare achitate şi neridicate de diverşi deţinãtori de la Serviciul public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor al judeţului .........................., dupã cum urmeazã:



 ┌───┬────────────────────────┬─────────────────┬───────────┬─────────────────┐
 │Nr.│ Numãr de înmatriculare │ Data eliberãrii │ Tip placã │ Numãr de bucãţi │
 │crt│ │ │ │ │
 ├───┼────────────────────────┼─────────────────┼───────────┼─────────────────┤
 │ │ │ │ │ │
 ├───┼────────────────────────┼─────────────────┼───────────┼─────────────────┤
 │ │ │ │ │ │
 ├───┼────────────────────────┼─────────────────┼───────────┼─────────────────┤
 │ │ │ │ │ │
 ├───┼────────────────────────┼─────────────────┼───────────┼─────────────────┤
 │ │ │ │ │ │
 ├───┼────────────────────────┼─────────────────┼───────────┼─────────────────┤
 │ │ │ │ │ │
 ├───┼────────────────────────┼─────────────────┼───────────┼─────────────────┤
 │ │ │ │ │ │
 └───┴────────────────────────┴─────────────────┴───────────┴─────────────────┘



    TOTAL:
    Prezentul proces-verbal a fost încheiat în 2 (douã) exemplare, din care exemplarul nr. 1 se transmite direcţiei regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor, iar exemplarul nr. 2 se pãstreazã la S.P.C.R.P.C.I.V.

                                    COMISIA

               Preşedinte: Membri:

    ANEXA 12
    la metodologie

    MINISTERUL ADMINISTRAŢIEI ŞI INTERNELOR
    Instituţia Prefectului - Judeţul ....................
    Serviciul public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor

                                                            Vizat
                                                   Şeful S.P.C.R.P.C.I.V.,
                                                   .......................


                           BORDEROU ZILNIC DE VÂNZĂRI
                        Nr. .......... din .............



 ┌───┬────────┬─────────────┬──────┬───────────┬───────────┬───────────┬───────────┬────────────────────────────────┬────────┐
 │Nr.│Chitanţa│ Nr. de │Nr. de│Permanente │ Temporare │ Probe │ CD │ Tarife aplicate │Total │
 │crt│ nr. │înmatriculare│plãci ├───┬───┬───┼───┬───┬───┼───┬───┬───┼───┬───┬───┼─────────────┬────────┬─────────┤sumã │
 │ │ │ │(buc.)│ A │ B │ C │ A │ B │ C │ A │ B │ C │ A │ B │ C │Preferenţiale│Pãstrare│Tip placã│încasatã│
 ├───┼────────┼─────────────┼──────┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼─────────────┼────────┼─────────┼────────┤
 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
 ├───┼────────┼─────────────┼──────┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼─────────────┼────────┼─────────┼────────┤
 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
 ├───┼────────┼─────────────┼──────┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼─────────────┼────────┼─────────┼────────┤
 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
 ├───┼────────┼─────────────┼──────┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼─────────────┼────────┼─────────┼────────┤
 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
 ├───┼────────┼─────────────┼──────┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼─────────────┼────────┼─────────┼────────┤
 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
 ├───┼────────┼─────────────┼──────┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼─────────────┼────────┼─────────┼────────┤
 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
 ├───┼────────┼─────────────┼──────┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼─────────────┼────────┼─────────┼────────┤
 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
 └───┴────────┴─────────────┴──────┴───┴───┴───┴───┴───┴───┴───┴───┴───┴───┴───┴───┴─────────────┴────────┴─────────┴────────┘



                                                                   Întocmit

    ANEXA 13
    la metodologie

    MINISTERUL ADMINISTRAŢIEI ŞI INTERNELOR

    Instituţia Prefectului - Judeţul ................
    Serviciul public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor


                                   REGISTRUL
                            borderourilor de vânzãri



 ┌───┬────────────────┬──────┬───────────────────┬──────────┐
 │Nr.│ Numãr borderou │ Data │ Felul operaţiunii │ Valoarea │
 │crt│ │ │ │ │
 ├───┼────────────────┼──────┼───────────────────┼──────────┤
 │ │ │ │ │ │
 ├───┼────────────────┼──────┼───────────────────┼──────────┤
 │ │ │ │ │ │
 ├───┼────────────────┼──────┼───────────────────┼──────────┤
 │ │ │ │ │ │
 ├───┼────────────────┼──────┼───────────────────┼──────────┤
 │ │ │ │ │ │
 ├───┼────────────────┼──────┼───────────────────┼──────────┤
 │ │ │ │ │ │
 ├───┼────────────────┼──────┼───────────────────┼──────────┤
 │ │ │ │ │ │
 └───┴────────────────┴──────┴───────────────────┴──────────┘


                                              Întocmit


    ANEXA 14
    la metodologie

    MINISTERUL ADMINISTRAŢIEI ŞI INTERNELOR
    Direcţia regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor
    Serviciul public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor


                                                              Vizat
                                                             -------
                                                      Şeful S.P.C.R.P.C.I.V.,
                                                     .........................

                          SITUAŢIA LUNARĂ DE ÎNCASĂRI

 ┌────┬─────────────────────┬──────────────┬─────────────────┬────────────────┐
 │Nr. │Denumirea operaţiunii│ Cantitatea │Valoarea unitarã │ Suma │
 │crt.│ │ │ │ │
 ├────┼─────────────────────┼──────────────┼─────────────────┼────────────────┤
 │ │ │ │ │ │
 ├────┼─────────────────────┼──────────────┼─────────────────┼────────────────┤
 │ │ │ │ │ │
 ├────┼─────────────────────┼──────────────┼─────────────────┼────────────────┤
 │ │ │ │ │ │
 ├────┼─────────────────────┼──────────────┼─────────────────┼────────────────┤
 │ │ │ │ │ │
 ├────┼─────────────────────┼──────────────┼─────────────────┼────────────────┤
 │ │ │ │ │ │
 ├────┼─────────────────────┼──────────────┼─────────────────┼────────────────┤
 │ │ │ │ │ │
 └────┴─────────────────────┴──────────────┴─────────────────┴────────────────┘
  TOTAL:

                                                     Întocmit
                                                    ----------




    ANEXA 15
    la metodologie

    MINISTERUL ADMINISTRAŢIEI ŞI INTERNELOR
    Direcţia regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor
    Serviciul public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor

                             DECLARAŢIE DE INVENTAR

    Subsemnatul, ........................., gestionar la .............., numit prin Dispoziţia nr. ..... din data de .........., declar:
    1. Toate valorile materiale şi bãneşti aflate în gestiunea subsemnatului se gãsesc în încãperile (locurile) ..............................
    2. Posed (nu posed) valori materiale şi bãneşti aparţinând terţilor .....................................................................
    3. Am (nu am) cunoştinţã de existenţa unor plusuri sau minusuri în valoare (cantitate) de .................
    4. Am (nu am) eliberat valori materiale şi bãneşti fãrã documente legale:
    Beneficiar ........................;
    Beneficiar ....................... .
    5. Am (nu am) valori materiale nerecepţionate sau care trebuie expediate, pentru care s-au întocmit documentele aferente în cantitate de ...........................
    6. Am (nu am) documente de primire/eliberare care nu au fost operate în evidenţa operativã sau nu au fost predate la contabilitate .......................
    7. Deţin (nu deţin) numerar din vânzarea mãrfurilor aflate în gestiune, de ................... lei.
    ...............................................................
    8. Ultimele documente de intrare sunt:
    Fel ................ nr. ............. din data de ................;
    Fel ................ nr. ............. din data de ............... .
    9. Ultimele documente de ieşire sunt:
    Fel ................ nr. ............. din data de ................;
    Fel ................ nr. ............. din data de ............... .
    10. Ultimul raport de gestiune a fost încheiat la data de .............. pentru perioada ...............................
    11. Dacã mai aveţi ceva de adãugat: ...............................................................................


 ┌─────────────────────────┬─────────────────────────┬────────────────────────┐
 │ Semnãturi │ Datã în faţa noastrã │ Gestionar │
 └─────────────────────────┴─────────────────────────┴────────────────────────┘



                                      ----
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016