Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 730 din 6 octombrie 2006  privind aprobarea ca linii prioritare pentru subventionarea in anul 2007, de la bugetul de stat, in baza   Legii nr. 34/1998 , a asociatiilor si fundatiilor, a unitatilor de asistenta sociala, asa cum sunt clasificate in Nomenclatorul institutiilor de asistenta sociala, a Regulamentului de organizare si functionare a Comisiei de evaluare si selectionare, precum si a Grilei de evaluare a asociatiilor si fundatiilor    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 730 din 6 octombrie 2006 privind aprobarea ca linii prioritare pentru subventionarea in anul 2007, de la bugetul de stat, in baza Legii nr. 34/1998 , a asociatiilor si fundatiilor, a unitatilor de asistenta sociala, asa cum sunt clasificate in Nomenclatorul institutiilor de asistenta sociala, a Regulamentului de organizare si functionare a Comisiei de evaluare si selectionare, precum si a Grilei de evaluare a asociatiilor si fundatiilor

EMITENT: MINISTERUL MUNCII, SOLIDARITATII SOCIALE SI FAMILIEI
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 865 din 23 octombrie 2006
Având în vedere:
- prevederile art. 1 alin. (3) şi ale art. 5 alin. (2) din Normele metodologice de aplicare a prevederilor <>Legii nr. 34/1998 privind acordarea unor subvenţii asociaţiilor şi fundaţiilor române cu personalitate juridicã, care înfiinţeazã şi administreazã unitãţi de asistenţã socialã, aprobate prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 1.153/2001 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
- prevederile anexei nr. 1 la <>Hotãrârea Guvernului nr. 539/2005 pentru aprobarea Nomenclatorului instituţiilor de asistenţã socialã şi a structurii orientative de personal, a Regulamentului-cadru de organizare şi funcţionare a instituţiilor de asistenţã socialã, precum şi a Normelor metodologice de aplicare a prevederilor <>Ordonanţei Guvernului nr. 68/2003 privind serviciile sociale, cu modificãrile ulterioare,
în baza prevederilor <>art. 16 din Hotãrârea Guvernului nr. 412/2005 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii, Solidaritãţii Sociale şi Familiei, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

ministrul muncii, solidaritãţii sociale şi familiei emite urmãtorul ordin:

ART. 1
Se aprobã ca linii prioritare pentru subvenţionarea în anul 2007, de la bugetul de stat, în baza <>Legii nr. 34/1998 , a asociaţiilor şi fundaţiilor, unitãţile de asistenţã socialã, aşa cum sunt clasificate în Nomenclatorul instituţiilor de asistenţã socialã, pentru urmãtoarele categorii de persoane beneficiare:
a) persoane vârstnice;
b) persoane tinere care pãrãsesc sistemul de protecţie a copilului;
c) persoane victime ale violenţei în familie;
d) persoane victime ale traficului de persoane;
e) persoane toxico-dependente;
f) alte persoane aflate în dificultate, respectiv persoane şi familii cu venituri mici;
g) persoane imigrante şi refugiaţi;
h) persoane fãrã adãpost;
i) persoane cu handicap;
j) copii separaţi sau cu risc de separare de pãrinţi.
ART. 2
În scopul evaluãrii şi selecţionãrii asociaţiilor şi fundaţiilor care înfiinţeazã şi administreazã unitãţi de asistenţã socialã, în vederea acordãrii subvenţiilor de la bugetul de stat pentru anul 2007, se aprobã Regulamentul de organizare şi funcţionare a Comisiei de evaluare şi selecţionare, prevãzut în anexa nr. 1 care face parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 3
Se aprobã Grila de evaluare a asociaţiilor şi fundaţiilor, prevãzutã în anexa nr. 2 care face parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 4
La data intrãrii în vigoare a prezentului ordin, se abrogã <>Ordinul ministrului muncii, solidaritãţii sociale şi familiei nr. 654/2005 privind aprobarea ca linii prioritare pentru subvenţionarea în anul 2006 de la bugetul de stat, în baza <>Legii nr. 34/1998 , a asociaţiilor şi fundaţiilor, a unitãţilor de asistenţã socialã, aşa cum sunt clasificate în Nomenclatorul instituţiilor de asistenţã socialã, a Regulamentului de organizare şi funcţionare al Comisiei de evaluare şi selecţionare şi a Grilei de evaluare a asociaţiilor şi fundaţiilor, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 839 din 16 septembrie 2005, cu modificãrile ulterioare.
ART. 5
Direcţia generalã politici asistenţã socialã va duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.

Ministrul muncii,
solidaritãţii sociale şi familiei,
Gheorghe Barbu

Bucureşti, 6 octombrie 2006.
Nr. 730.

ANEXA 1

REGULAMENT
de organizare şi funcţionare a Comisiei
de evaluare şi selecţionare

Obiectivul Comisiei de evaluare şi selecţionare
ART. 1
Comisia de evaluare şi selecţionare, denumitã în continuare comisie, are ca obiectiv evaluarea şi selecţionarea asociaţiilor şi fundaţiilor în vederea acordãrii subvenţiilor în temeiul <>Legii nr. 34/1998 privind acordarea unor subvenţii asociaţiilor şi fundaţiilor române cu personalitate juridicã, care înfiinţeazã şi administreazã unitãţi de asistenţã socialã, şi al Normelor metodologice de aplicare a prevederilor <>Legii nr. 34/1998 privind acordarea unor subvenţii asociaţiilor şi fundaţiilor române cu personalitate juridicã, care înfiinţeazã şi administreazã unitãţi de asistenţã socialã, aprobate prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 1.153/2001 , modificate şi completate prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 942/2005 , denumite în continuare Norme metodologice.
Perioada în care comisia evalueazã şi selecţioneazã asociaţiile şi fundaţiile
ART. 2
(1) Perioada în care comisia evalueazã şi selecţioneazã asociaţiile şi fundaţiile începe miercuri, 1 noiembrie 2006, dupã perioada de expirare a termenului limitã pentru depunerea documentaţiei în vederea solicitãrii subvenţiilor, respectiv 31 octombrie 2006, ora 16,30.
(2) Perioada în care comisia evalueazã şi selecţioneazã asociaţiile şi fundaţiile înceteazã la data de 15 decembrie 2006, datã dupã care comisia predã Direcţiei generale politici asistenţã socialã documentele care au stat la baza evaluãrii şi selecţionãrii.
(3) Activitatea secretarului comisiei începe la data înregistrãrii la registratura generalã a Ministerului Muncii, Solidaritãţii Sociale şi Familiei a primei documentaţii pentru solicitarea subvenţiei pentru anul 2007.
Atribuţiile comisiei
ART. 3
Comisia are urmãtoarele atribuţii:
a) analizeazã conţinutul documentaţiei depuse de asociaţii sau fundaţii şi respectarea de cãtre acestea a condiţiilor legale pentru acordarea subvenţiilor;
b) solicitã direcţiilor judeţene de muncã, solidaritate socialã şi familie în a cãror razã teritorialã au sediul unitãţile de asistenţã socialã raportul privind oportunitatea acordãrii subvenţiei, în termen de maximum 10 zile lucrãtoare de la data începerii activitãţii prevãzute la art. 2;
c) solicitã, dacã este cazul, ca raportul sã fie însoţit de documente justificative pentru susţinerea recomandãrilor, odatã cu solicitarea întocmirii de cãtre direcţia de muncã, solidaritate socialã şi familie, judeţeanã, respectiv a municipiului Bucureşti, a raportului privind oportunitatea acordãrii subvenţiei;
d) evalueazã şi selecţioneazã asociaţiile şi fundaţiile pe baza criteriilor prevãzute la art. 6 din Normele metodologice şi a grilei de evaluare;
e) comunicã asociaţiilor şi fundaţiilor neselecţionate motivele care au stat la baza luãrii acestei decizii;
f) propune spre aprobare ministrului muncii, solidaritãţii sociale şi familiei lista asociaţiilor şi fundaţiilor selecţionate, precum şi nivelul subvenţiilor ce urmeazã a fi acordate;
g) comunicã, în termen de 5 zile de la data emiterii ordinului ministrului muncii, solidaritãţii sociale şi familiei prevãzut la art. 9 alin. (1) din Normele metodologice, asociaţiilor şi fundaţiilor selecţionate, precum şi direcţiilor judeţene de muncã, solidaritate socialã şi familie în a cãror razã teritorialã îşi au sediul asociaţiile şi fundaţiile nivelul subvenţiilor aprobate;
h) transmite, în vederea încheierii convenţiilor, direcţiilor judeţene de muncã, solidaritate socialã şi familie în a cãror razã teritorialã îşi au sediul asociaţiile şi fundaţiile selectate douã exemplare din cererile de solicitare a subvenţiei.
Sarcinile şi responsabilitãţile comisiei
ART. 4
Sarcinile şi responsabilitãţile preşedintelui comisiei sunt urmãtoarele:
a) reprezintã comisia în relaţiile cu conducerea Ministerului Muncii, Solidaritãţii Sociale şi Familiei, direcţiile judeţene de muncã, solidaritate socialã şi familie şi asociaţiile şi fundaţiile solicitante de subvenţii;
b) coordoneazã activitatea membrilor şi a secretarului comisiei;
c) verificã respectarea termenului de depunere a documentaţiei;
d) verificã componenţa documentaţiei de solicitare a subvenţiei;
e) verificã îndeplinirea de cãtre asociaţie/fundaţie a condiţiilor de eligibilitate;
f) evalueazã îndeplinirea condiţiilor legale pentru acordarea serviciilor de asistenţã socialã;
g) analizeazã raportul privind oportunitatea acordãrii subvenţiei;
h) evalueazã asociaţiile şi fundaţiile în conformitate cu criteriile prevãzute la art. 6 din Normele metodologice;
i) stabileşte numãrul mediu lunar de persoane asistate pentru care se propune acordarea subvenţiei;
j) stabileşte suma reprezentând subvenţia care se propune a fi acordatã unitãţii de asistenţã socialã;
k) participã cu drept de vot la şedinţele de lucru ale comisiei;
l) pãstreazã confidenţialitatea datelor cuprinse în documentele verificate în cadrul comisiei.
ART. 5
Sarcinile şi responsabilitãţile membrilor comisiei sunt urmãtoarele:
a) verificã respectarea termenului de depunere a documentaţiei;
b) verificã componenţa documentaţiei de solicitare a subvenţiei;
c) verificã îndeplinirea de cãtre asociaţie/fundaţie a condiţiilor de eligibilitate;
d) evalueazã îndeplinirea condiţiilor legale pentru acordarea serviciilor de asistenţã socialã;
e) analizeazã raportul privind oportunitatea acordãrii subvenţiei;
f) evalueazã asociaţiile şi fundaţiile în conformitate cu criteriile prevãzute la art. 6 din Normele metodologice;
g) stabilesc numãrul mediu lunar de persoane asistate pentru care se propune acordarea subvenţiei;
h) stabilesc suma reprezentând subvenţia care se propune a fi acordatã unitãţii de asistenţã socialã;
i) pãstreazã confidenţialitatea datelor cuprinse în documentele verificate în cadrul comisiei.
ART. 6
Sarcinile şi responsabilitãţile secretarului comisiei sunt urmãtoarele:
a) preia de la registratura generalã a Ministerului Muncii, Solidaritãţii Sociale şi Familiei toate solicitãrile pentru acordarea de subvenţii pentru anul 2007, le înregistreazã în registrul special al comisiei şi le pãstreazã nedesfãcute pânã la data la care comisia îşi începe activitatea;
b) organizeazã şedinţele comisiei, sãptãmânal sau la solicitarea preşedintelui;
c) întocmeşte şi transmite direcţiilor judeţene de muncã, solidaritate socialã şi familie în a cãror razã teritorialã îşi au sediul unitãţile de asistenţã socialã adresele prin care se solicitã întocmirea raportului privind oportunitatea acordãrii subvenţiei;
d) întocmeşte şi transmite asociaţiilor şi fundaţiilor comunicãrile privind rezultatul selecţiei;
e) întocmeşte şi transmite direcţiilor judeţene de muncã, solidaritate socialã şi familie în a cãror razã teritorialã îşi au sediul asociaţiile şi fundaţiile comunicãrile privind asociaţiile şi fundaţiile selecţionate, însoţite de douã exemplare din cererea de solicitare a subvenţiei, în vederea încheierii convenţiei;
f) întocmeşte şi rãspunde de evidenţa documentelor emise şi primite de comisie;
g) întocmeşte orice alt document solicitat de preşedintele comisiei în legãturã cu activitatea acesteia;
h) pãstreazã confidenţialitatea datelor cuprinse în documentele verificate în cadrul comisiei.
Procedura de lucru a comisiei în vederea evaluãrii şi selecţionãrii
ART. 7
Evaluarea asociaţiilor şi fundaţiilor se realizeazã pe baza grilei de evaluare, de cãtre membrii comisiei.
ART. 8
(1) În cadrul comisiei, au drept de vot numai membrii şi preşedintele acesteia. Deciziile comisiei se iau cu majoritate simplã, în şedinţe de lucru colective, convocate o datã pe sãptãmânã.
(2) În cazul în care apar divergenţe în luarea deciziilor, preşedintele comisiei are dreptul de a solicita punctul de vedere al Departamentului de asistenţã socialã şi politici pentru familie, care are caracter consultativ.
ART. 9
Pe parcursul evaluãrii, comisia întocmeşte lista asociaţiilor şi fundaţiilor şi a unitãţilor de asistenţã socialã ale acestora eliminate în diferite etape de evaluare.
ART. 10
La încheierea procesului de evaluare, comisia întocmeşte lista asociaţiilor şi fundaţiilor şi a unitãţilor de asistenţã socialã ale acestora evaluate cu un punctaj final de cel puţin 60 de puncte.
ART. 11
În cazul în care sumele ce urmeazã a fi acordate cu titlu de subvenţie se încadreazã în fondul prevãzut în bugetul Ministerului Muncii, Solidaritãţii Sociale şi Familiei cu aceastã destinaţie, comisia transmite lista prevãzutã la art. 10 Direcţiei generale politici asistenţã socialã în vederea întocmirii ordinului prevãzut la art. 9 alin. (1) din Normele metodologice.
ART. 12
(1) În cazul în care sumele ce urmeazã a fi acordate cu titlu de subvenţie depãşesc fondul prevãzut în bugetul Ministerului Muncii, Solidaritãţii Sociale şi Familiei cu aceastã destinaţie, comisia va proceda dupã cum urmeazã:
a) propune pentru aprobare unitãţile de asistenţã socialã ale asociaţiilor şi fundaţiilor, în ordinea punctajului obţinut, astfel încât totalul sumelor propuse cu titlu de subvenţie sã se încadreze în fondul menţionat;
b) departajeazã unitãţile de asistenţã socialã care au obţinut acelaşi punctaj cu punctajul obţinut de ultima unitate de asistenţã socialã propusã pentru aprobare.
(2) Departajarea prevãzutã la alin. (1) lit. b) se realizeazã prin aplicarea în ordine a urmãtoarelor criterii:
1. recunoaşterea ca fiind de utilitate publicã a asociaţiilor şi fundaţiilor;
2. necesitãţile şi prioritãţile în domeniul asistenţei sociale ale Ministerului Muncii, Solidaritãţii Sociale şi Familiei, comunicate de Departamentul de asistenţã socialã şi politici pentru familie, în conformitate cu art. 12 alin. (4) din Normele metodologice.
ART. 13
Listele prevãzute la art. 9-11 cuprind atât numãrul de persoane asistate, cât şi suma reprezentând subvenţia propusã a fi acordatã unitãţilor din cadrul asociaţiilor şi fundaţiilor.
ART. 14
În termen de 5 zile de la data emiterii ordinului prevãzut la art. 9 alin. (1) din Normele metodologice, comisia procedeazã dupã cum urmeazã:
a) comunicã asociaţiilor şi fundaţiilor selecţionate nivelul subvenţiilor aprobate;
b) transmite direcţiilor judeţene de muncã, solidaritate socialã şi familie în a cãror razã teritorialã îşi au sediul asociaţiile şi fundaţiile douã exemplare ale cererii de solicitare a subvenţiei şi o copie a ordinului ministrului muncii, solidaritãţii sociale şi familiei pentru aprobarea nivelului subvenţiilor, în vederea încheierii convenţiei;
c) solicitã direcţiilor judeţene de muncã, solidaritate socialã şi familie o copie a convenţiei încheiate.
Dispoziţii finale
ART. 15
Documentele emise şi primite de comisie se evidenţiazã într-un registru special.
ART. 16
Documentele care au stat la baza evaluãrii şi selecţionãrii asociaţiilor şi fundaţiilor, precum şi documentele şi registrul special prevãzute la art. 15 se predau pe bazã de proces-verbal Direcţiei generale politici asistenţã socialã la încheierea activitãţii comisiei.


ANEXA 2

GRILA DE EVALUARE
a asociatiilor si fundatiilor



Denumirea asociatiei/fundatiei solicitante_________________________________
Adresa_____________________________________________________________________
Persoana de contact_________________ E-mail:___________ tel/fax____________
Etapa 1
Verificarea respectarii termenului de depunere a documentatiei
Nr./data inregistrare MMSSF:
Rezultatul etapei*1:
Documentatia a fost depusa in termenul legal,
procesul de evaluare continua []

Documentatia nu a fost depusa in termenul legal,
procesul de evaluare este sistat []

┌──────────────────────────────────────────┬──────────────┬──────────────┐
│Membrii comisiei (nume, prenume) │Semnatura │ Data │
├──────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────────┤
├──────────────────────────────────────────┼──────────────┤ │
├──────────────────────────────────────────┼──────────────┤ │
├──────────────────────────────────────────┼──────────────┤ │
├──────────────────────────────────────────┼──────────────┤ │
└──────────────────────────────────────────┴──────────────┴──────────────┘



Etapa 2



Verificarea componentei documentatiei de solicitare a subventiei
┌─┬─────────────────────────────────────────────────┬─────────────┬────────────┐
│ │Tipul documentului │ Rezultatul │Observatii*3│
│ │ │verificarii*2│ │
│ │ ├───────┬─────┤ │
│ │ │ DA │ NU │ │
├─┼─────────────────────────────────────────────────┼───────┼─────┼────────────┤
│a│Cererea de solicitare a subventiei, conform │ │ │ │
│ │modelului prevazut in anexa nr. 1 la norme │ │ │ │
│ │metodologice, │ │ │ │
├─┼─────────────────────────────────────────────────┼───────┼─────┼────────────┤
│b│Raportul privind activitatea asociatiei/fundatiei│ │ │ │
│ │in domeniul asistentei sociale in ultimele 12 │ │ │ │
│ │luni calendaristice │ │ │ │
├─┼─────────────────────────────────────────────────┼───────┼─────┼────────────┤
│c│Dovada dreptului de a acorda servicii sociale, │ │ │ │
│ │respectiv certificatul de acreditare, (si dupa │ │ │ │
│ │caz licenta de functionare si alte documente │ │ │ │
│ │care dovedesc dreptul asociatiei sau fundatiei │ │ │ │
│ │de a acorda servicii sociale) │ │ │ │
├─┼─────────────────────────────────────────────────┼───────┼─────┼────────────┤
│d│Dovada dobandirii personalitatii juridice │ │ │ │
├─┼─────────────────────────────────────────────────┼───────┼─────┼────────────┤
│e│Ultimul bilant contabil, inregistrat la directia │ │ │ │
│ │finantelor publice judeteana, respectiv a │ │ │ │
│ │municipiului Bucuresti, sau la administratia │ │ │ │
│ │financiara municipala, respectiv a municipiului │ │ │ │
│ │Bucuresti; │ │ │ │
├─┼─────────────────────────────────────────────────┼───────┼─────┼────────────┤
│f│Balanta contabila de verificare la data de │ │ │ │
│ │30 septembrie a anului curent; │ │ │ │
├─┼─────────────────────────────────────────────────┼───────┼─────┼────────────┤
│g│Dovada privind bonitatea asociatiei/fundatiei │ │ │ │
│ │emisa de banca unde are deschis contul │ │ │ │
├─┼─────────────────────────────────────────────────┼───────┼─────┼────────────┤
│h│Dovada privind situatia juridica a sediului │ │ │ │
│ │unitatii de asistenta sociala*4 │ │ │ │
├─┼─────────────────────────────────────────────────┼───────┼─────┼────────────┤
│i│Autorizatia sanitara de functionare a unitatii de│ │ │ │
│ │asistenta sociala pe anul curent, potrivit │ │ │ │
│ │legislatiei in vigoare*5 │ │ │ │
└─┴─────────────────────────────────────────────────┴───────┴─────┴────────────┘

Rezultatul etapei:
Procesul de evaluare continua pentru urmatoarele unitati de asistenta
sociala:

Documentatia este incompleta, procesul de evaluare este sistat pentru
urmatoarele unitati de asistenta sociala:
┌──────────────────────────────────────────┬──────────────┬──────────────┐
│Membrii comisiei (nume, prenume) │Semnatura │ Data │
├──────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────────┤
├──────────────────────────────────────────┼──────────────┤ │
├──────────────────────────────────────────┼──────────────┤ │
├──────────────────────────────────────────┼──────────────┤ │
├──────────────────────────────────────────┼──────────────┤ │
└──────────────────────────────────────────┴──────────────┴──────────────┘


*1 se bifeaza
*2 se bifeaza
*3 este obligatoriu a se completa pentru rezultatul NU
*4 se elimina unitatea de asistenta sociala pentru care nu este prezentat
documentul
*5 se elimina unitatea de asistenta sociala pentru care nu este prezentat
documentul


Etapa 3



Verificarea indeplinirii de catre asociatie/fundatie a conditiilor de
eligibilitate
┌──────────────────────────────────┬─────────────────────┬──────────┬──────────┐
│ Conditia │ Documentul analizat │Rezultatul│Observatii│
│ │ │ verifica-│*7 │
│ │ │ rii*6 │ │
│ │ ├─────┬────┤ │
│ │ │ DA │ NU │ │
├──┬───────────────────────────────┼─────────────────────┼─────┼────┼──────────┤
│1.│Este persoana juridica romana │Statut, acte │ │ │ │
│ │de drept privat fara scop │aditionale insotite │ │ │ │
│ │patrimonial, constituita si │de hotararile │ │ │ │
│ │acreditata sau licentiata sa │judecatoresti │ │ │ │
│ │acorde servicii sociale, ├─────────────────────┼─────┼────┼──────────┤
│ │potrivit legii │Dovada dobandirii │ │ │ │
│ │ │personalitatii │ │ │ │
│ │ │juridice │ │ │ │
│ │ ├─────────────────────┼─────┼────┼──────────┤
│ │ │Certificatul de │ │ │ │
│ │ │acreditare/licenta de│ │ │ │
│ │ │functionare │ │ │ │
├──┼───────────────────────────────┼─────────────────────┼─────┼────┼──────────┤
│2.│Are prevazut in statut │Statut, acte │ │ │ │
│ │desfasurarea de activitati in │aditionale insotite │ │ │ │
│ │domeniul asistentei sociale │de hotararile │ │ │ │
│ │ │judecatoresti │ │ │ │
├──┼───────────────────────────────┼─────────────────────┼─────┼────┼──────────┤
│3.│Are activitate de asistenta │Cap. II, pct.4 din │ │ │ │
│ │sociala care se adreseaza unor │cererea de solicitare│ │ │ │
│ │persoane asistate din mai ├─────────────────────┼─────┼────┼──────────┤
│ │multe judete │Pct. 5 din Fisa │ │ │ │
│ │ │tehnica privind │ │ │ │
│ │ │unitatea de asistenta│ │ │ │
│ │ │sociala │ │ │ │
├──┼───────────────────────────────┼─────────────────────┼─────┼────┼──────────┤
│4.│Acorda de cel putin 12 luni │Raportul de │ │ │ │
│ │servicii de asistenta sociala │activitate pe │ │ │ │
│ │ │ultimele 12 luni si │ │ │ │
│ │ │ultimul bilant │ │ │ │
│ │ │contabil │ │ │ │
└──┴───────────────────────────────┴─────────────────────┴─────┴────┴──────────┘

Rezultatul etapei*8:
Asociatia/fundatia indeplineste conditiile de
eligibilitate, procesul de evaluare continua []

Asociatia/fundatia nu indeplineste conditiile
de eligibilitate, procesul de evaluare este sistat []

┌──────────────────────────────────────────┬──────────────┬──────────────┐
│Membrii comisiei (nume, prenume) │Semnatura │ Data │
├──────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────────┤
├──────────────────────────────────────────┼──────────────┤ │
├──────────────────────────────────────────┼──────────────┤ │
├──────────────────────────────────────────┼──────────────┤ │
├──────────────────────────────────────────┼──────────────┤ │
└──────────────────────────────────────────┴──────────────┴──────────────┘



Etapa 4



Evaluarea indeplinirii conditiilor legale pentru acordarea serviciilor de
asistenta sociala
Prezenta etapa a grilei de evaluare se intocmeste pentru fiecare unitate
de asistenta sociala a asociatiei/fundatiei evaluate
Unitatea de asistenta sociala_______________ Sediul__________________
Numarul de beneficiari pentru care se solicita subventia_____________

┌──────────────────────────────────────────┬─────────────┬──────────┬──────────┐
│ Conditia │ Documentul │Rezultatul│Observatii│
│ │ analizat │ verifica-│*10 │
│ │ │ rii*9 │ │
│ │ ├─────┬────┤ │
│ │ │ DA │ NU │ │
├──────────────────────────────────────────┼─────────────┼─────┼────┼──────────┤
│1. Se incadreaza in liniile de │Fisa tehnica │ │ │ │
│ subventionare prioritare in domeniul │ │ │ │ │
│ asistentei sociale; │ │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────┤ ├─────┼────┤ │
│2. Activitatea de asistenta sociala se │ │ │ │ │
│ desfasoara intr-un spatiu adecvat sau │ │ │ │ │
│ la domiciliul persoanelor asistate; │ │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────┤ ├─────┼────┤ │
│3. In acordarea serviciilor sunt │ │ │ │ │
│ respectate standardele generale de │ │ │ │ │
│ calitate; │ │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────┼─────────────┼─────┼────┼──────────┤
│4. Pentru acordarea serviciilor de │Fisa tehnica │ │ │ │
│ asistenta sociala sunt utilizate si │si Bugetul │ │ │ │
│ alte resurse; │unitatii │ │ │ │
│ │de asistenta │ │ │ │
│ │sociala │ │ │ │
└──────────────────────────────────────────┴─────────────┴─────┴────┴──────────┘


*6 se bifeaza
*7 este obligatoriu a se completa pentru rezultatul NU
*8 se bifeaza
*9 se bifeaza
*10 este obligatoriu a se completa pentru rezultatul NU

Rezultatul etapei*11:
Serviciile de asistenta sociala sunt acordate cu
indeplinirea conditiilor legale; se solicita
directiei pentru dialog, familie si solidaritate
sociala a judetului______________________________________________ []
raportul privind oportunitatea acordarii subventiei

Serviciile de asistenta sociala nu sunt acordate cu
indeplinirea conditiilor legale, nu se solicita
raportul privind oportunitatea acordarii subventiei []



┌──────────────────────────────────────────┬──────────────┬──────────────┐
│Membrii comisiei (nume, prenume) │Semnatura │ Data │
├──────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────────┤
├──────────────────────────────────────────┼──────────────┤ │
├──────────────────────────────────────────┼──────────────┤ │
├──────────────────────────────────────────┼──────────────┤ │
├──────────────────────────────────────────┼──────────────┤ │
└──────────────────────────────────────────┴──────────────┴──────────────┘



Etapa 5



Rezultatul raportului de oportunitate*12
Prezenta etapa a grilei de evaluare se intocmeste pentru fiecare
unitate de asistenta sociala a asociatiei/fundatiei evaluate
Raportul de oportunitate este favorabil acordarii subventiei,
procesul de evaluare continua []

Raportul de oportunitate nu este favorabil acordarii
subventiei, procesul de evaluare este sistat []

┌──────────────────────────────────────────┬──────────────┬──────────────┐
│Membrii comisiei (nume, prenume) │Semnatura │ Data │
├──────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────────┤
├──────────────────────────────────────────┼──────────────┤ │
├──────────────────────────────────────────┼──────────────┤ │
├──────────────────────────────────────────┼──────────────┤ │
├──────────────────────────────────────────┼──────────────┤ │
└──────────────────────────────────────────┴──────────────┴──────────────┘



Etapa 6



Evaluarea in conformitate cu criteriile prevazute la art. 6
din Normele metodologice*13
Prezenta etapa a grilei de evaluare se intocmeste pentru fiecare unitate
de asistenta sociala a asociatiei/fundatiei evaluate

6.1. Justificarea unitatii de asistenta sociala in raport cu necesitatile
si prioritatile de asistenta sociala ale comunitatii
┌──────────────────────────────────────────────────────────┬───────┬───────────┐
│ Indicatori │Punctaj│ Punctaj │
│ │ maxim │ acordat │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼─┬─┬─┬─┬─┬─┤
│1. Justificarea unitatii de asistenta sociala este │ 2 │ │ │ │ │ │ │
│prezentata cu respectarea punctului 3 din "Fisa tehnica │ │ │ │ │ │ │ │
│privind unitatea de asistenta sociala" │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼─┼─┼─┼─┼─┼─┤
│2. Concordanta dintre necesitatile si prioritatile de │ 5 │ │ │ │ │ │ │
│asistenta sociala ale comunitatii si serviciile de │ │ │ │ │ │ │ │
│asistenta sociala acordate in unitatea de asistenta │ │ │ │ │ │ │ │
│sociala │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼─┼─┼─┼─┼─┼─┤
│3. Insuficienta altor furnizori de servicii de asistenta │ 3 │ │ │ │ │ │ │
│sociala in comunitate │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼─┼─┼─┼─┼─┼─┤
│TOTAL │ 10 │ │ │ │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────┴───────┼─┼─┼─┼─┼─┼─┤
│ SEMNATURA │ │ │ │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────┴─┴─┴─┴─┴─┼─┤
│ MEDIA ARTIMETICA A PUNCTAJULUI PE CRITERIU│ │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┴─┘

6.2. Ponderea cheltuielilor cu serviciile de asistenta sociala in raport
cu cheltuielile cu celelalte activitati desfasurate de asociatie/fundatie
┌──────────────────────────────────────────────────────────┬───────┬───────────┐
│ Indicatori │Punctaj│ Punctaj │
│ │ maxim │ acordat │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼─┬─┬─┬─┬─┬─┤
│1. Ponderea cheltuielilor cu serviciile de asistenta │ 20 │ │ │ │ │ │ │
│sociala acordate in raport cu celelalte activitati │ │ │ │ │ │ │ │
│desfasurate de asociatie/fundatie │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────┴───────┼─┼─┼─┼─┼─┼─┤
│ SEMNATURA │ │ │ │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────┴─┴─┴─┴─┴─┼─┤
│ MEDIA ARTIMETICA A PUNCTAJULUI PE CRITERIU│ │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┴─┘


*11 se bifeaza
*12 se bifeaza
*13 evaluarea se realizeaza prin acordarea unui punctaj pentru fiecare
indicator, obtinut prin media punctajului acordat de catre fiecare
membru

6.3. Resurse materiale si umane adecvate tipurilor de servicii de
asistenta sociala


┌──────────────────────────────────────────────────────────┬───────┬───────────┐
│ Indicatori │Punctaj│ Punctaj │
│ │ maxim │ acordat │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼─┬─┬─┬─┬─┬─┤
│1. Amenajarea spatiului este corespunzatoare tipului de │ │ │ │ │ │ │ │
│servicu acordat (suprafata, mobilier etc.) │ 5 │ │ │ │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼─┼─┼─┼─┼─┼─┤
│2. Exista dotarile necesare functionarii unitatii de │ 10 │ │ │ │ │ │ │
│asistenta sociala, in functie de serviciul acordat │ │ │ │ │ │ │ │
│(echipamente, mijloace de transport, mijloace de │ │ │ │ │ │ │ │
│comunicare, etc.) │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼─┼─┼─┼─┼─┼─┤
│3. Structura personalului care acorda servicii este │ 15 │ │ │ │ │ │ │
│adecvata ca dimensiune si competente (se analizeaza datele│ │ │ │ │ │ │ │
│prezentate in fisa tehnica fata de structura orientativa │ │ │ │ │ │ │ │
│de personal in unitatile de asistenta sociala, aprobata │ │ │ │ │ │ │ │
│prin <>H.G. nr. 539/2005 cu modificarile si completarile │ │ │ │ │ │ │ │
│ulterioare) │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼─┼─┼─┼─┼─┼─┤
│TOTAL │ 30 │ │ │ │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────┴───────┼─┼─┼─┼─┼─┼─┤
│ SEMNATURA │ │ │ │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────┴─┴─┴─┴─┴─┼─┤
│ MEDIA ARTIMETICA A PUNCTAJULUI PE CRITERIU│ │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┴─┘

6.4. Valoarea raportului dintre cheltuielile lunare de intretinere in
unitatea de asistenta sociala si subventia solicitata pentru acea unitate de
asistenta sociala

┌──────────────────────────────────────────────────────────┬───────┬───────────┐
│ Indicatori │Punctaj│ Punctaj │
│ │ maxim │ acordat │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼─┬─┬─┬─┬─┬─┤
│1. Nivelul raportului dintre cheltuielile lunare de │ 20 │ │ │ │ │ │ │
│intretinere in unitatea de asistenta sociala si subventia │ │ │ │ │ │ │ │
│lunara solicitata pentru acea unitate de asistenta sociala│ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────┴───────┼─┼─┼─┼─┼─┼─┤
│ SEMNATURA │ │ │ │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────┴─┴─┴─┴─┴─┼─┤
│ MEDIA ARTIMETICA A PUNCTAJULUI PE CRITERIU│ │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┴─┘

6.5. Experienta unitatii de asistenta sociala in domeniul serviciilor de
asistenta sociala
┌──────────────────────────────────────────────────────────┬───────┬───────────┐
│ Indicatori │Punctaj│ Punctaj │
│ │ maxim │ acordat │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼─┬─┬─┬─┬─┬─┤
│1. Persoanele asistate sunt selectionate pe baza unor │ │ │ │ │ │ │ │
│ criterii corespunzatoare serviciilor acordate │ 4 │ │ │ │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼─┼─┼─┼─┼─┼─┤
│2. Sunt utilizate instrumente de lucru standardizate │ 7 │ │ │ │ │ │ │
│(anchete sociale, planificare de caz, planul │ │ │ │ │ │ │ │
│individualizat pentru acordarea serviciilor, fisa de │ │ │ │ │ │ │ │
│evaluare, etc.) │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼─┼─┼─┼─┼─┼─┤
│3. Exista o procedura prin care persoanele asistate isi │ 3 │ │ │ │ │ │ │
│pot exprima nemultumirile privind serviciile primite │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼─┼─┼─┼─┼─┼─┤
│4. Exista o procedura de evaluare interna a serviciilor │ 6 │ │ │ │ │ │ │
│acordate │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼─┼─┼─┼─┼─┼─┤
│TOTAL │ 20 │ │ │ │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────┴───────┼─┼─┼─┼─┼─┼─┤
│ SEMNATURA │ │ │ │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────┴─┴─┴─┴─┴─┼─┤
│ MEDIA ARTIMETICA A PUNCTAJULUI PE CRITERIU│ │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┴─┘

REZULTATUL APLICARII CRITERIILOR DE EVALUARE
┌────┬─────────────────────────────────────────────────────────────────┬───────┐
│Nr. │ Criteriul │Punctaj│
│crt.│ │acordat│
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┤
│6.1.│Justificarea unitatii de asistenta sociala in raport cu │ │
│ │necesitatile si prioritatile de asistenta sociala ale │ │
│ │comunitatii; │ │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┤
│6.2.│Ponderea cheltuielilor cu serviciile de asistenta sociala in │ │
│ │raport cu cheltuielile cu celelalte activitati desfasurate; │ │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┤
│6.3.│Resurse materiale si umane adecvate tipurilor de servicii de │ │
│ │asistenta sociala; │ │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┤
│6.4.│Valoarea raportului dintre cheltuielile lunare de intretinere in │ │
│ │unitatea de asistenta sociala si subventia lunara solicitata │ │
│ │pentru acea unitate de asistenta sociala │ │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┤
│6.5.│Experienta unitatii de asistenta sociala in domeniul serviciilor │ │
│ │de asistenta sociala; │ │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┤
│ │ PUNCTAJ FINAL│ │
└────┴─────────────────────────────────────────────────────────────────┴───────┘

┌──────────────────────────────────────────┬──────────────┬──────────────┐
│Membrii comisiei (nume, prenume) │Semnatura │ Data │
├──────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────────┤
├──────────────────────────────────────────┼──────────────┤ │
├──────────────────────────────────────────┼──────────────┤ │
├──────────────────────────────────────────┼──────────────┤ │
├──────────────────────────────────────────┼──────────────┤ │
└──────────────────────────────────────────┴──────────────┴──────────────┘



Etapa 7



Stabilirea numarului mediu lunar de persoane asistate in unitatea de
asistenta sociala pentru care se propune acordarea subventiei
┌─────────┐
│ Numar │
┌───────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┤
│1. Numar persoane pentru care asociatia/fundatia solicita subventia│ │
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┤
│2. Numar persoane prevazut in Autorizatia sanitara*14 │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┤
│3. Numar persoane propuse in Raportul de oportunitate │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┤
│PROPUNEREA COMISIEI │ │
└───────────────────────────────────────────────────────────────────┴─────────┘



Etapa 8



Stabilirea sumei reprezentand subventia care se propune a fi acordata
unitatii de asistenta sociala
┌─────────┐
│ Suma │
┌───────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┤
│1. Subventia solicitata de asociatie/fundatie (lei/an) │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┤
│2. Subventia propusa in Raportul de oportunitate (lei/an) │ │
├─────────────────────────────────┬─────────────────────────────────┼─────────┤
│PROPUNEREA COMISIEI │ (lei/persoana/luna) │ │
│ ├─────────────────────────────────┼─────────┤
│ │ (lei/an) │ │
└─────────────────────────────────┴─────────────────────────────────┴─────────┘

COMISIA DE EVALUARE SI SELECTIONARE
┌──────────────────────────────────────────┬──────────────┬──────────────┐
│Membrii comisiei (nume, prenume) │Semnatura │ Data │
├──────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────────┤
├──────────────────────────────────────────┼──────────────┤ │
├──────────────────────────────────────────┼──────────────┤ │
├──────────────────────────────────────────┼──────────────┤ │
├──────────────────────────────────────────┼──────────────┤ │
└──────────────────────────────────────────┴──────────────┴──────────────┘


*14 daca este cazul

---------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016