Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 73 din 4 aprilie 2003  pentru modificarea Ordinului ministrului pentru intreprinderile mici si mijlocii si cooperatie nr. 36/2003 privind aprobarea Procedurii de implementare a Programului national multianual pe perioada 2002-2005 pentru sustinerea accesului intreprinderilor mici si mijlocii la servicii de instruire si consultanta    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 73 din 4 aprilie 2003 pentru modificarea Ordinului ministrului pentru intreprinderile mici si mijlocii si cooperatie nr. 36/2003 privind aprobarea Procedurii de implementare a Programului national multianual pe perioada 2002-2005 pentru sustinerea accesului intreprinderilor mici si mijlocii la servicii de instruire si consultanta

EMITENT: MINISTERUL PENTRU INTREPRINDERILE MICI SI MIJLOCII SI COOPERATIE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 261 din 15 aprilie 2003
În temeiul art. 4 alin. (1) lit. e) şi al <>art. 6 alin. (5) din Hotãrârea Guvernului nr. 15/2001 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului pentru Întreprinderile Mici şi Mijlocii şi Cooperatie, cu modificãrile ulterioare,

ministrul pentru întreprinderile mici şi mijlocii şi cooperatie emite prezentul ordin.

ARTICOL UNIC
Anexa la Ordinul ministrului pentru întreprinderile mici şi mijlocii şi cooperatie nr. 36/2003 pentru aprobarea Procedurii de implementare a Programului naţional multianual pe perioada 2002-2005 pentru susţinerea accesului întreprinderilor mici şi mijlocii la servicii de instruire şi consultanţa, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 146 din 6 martie 2003, se modifica şi se completeazã dupã cum urmeazã:
1. Punctul 3 subpunctul 3.1 se completeazã cu litera f) cu urmãtorul cuprins:
"f) desfãşoarã activitãţi de producţie de bunuri şi/sau servicii.
Sunt excluse de la finanţare: bãncile, societãţile de asigurare şi reasigurare, societãţile de administrare a fondurilor financiare de investiţii, societãţile de valori mobiliare, societãţile cu activitate exclusiva de comerţ exterior, precum şi furnizorii de instruire şi/sau consultanţa."
2. Punctul 5 subpunctul 5.2.1 litera b) va avea urmãtorul cuprins:
"b) certificatul constatator emis de Oficiul registrului comerţului de pe lângã tribunalul unde îşi are sediul societatea, în care sa se menţioneze reprezentanţii legali ai societãţii, precum şi domeniile de activitate principala şi secundarã ale societãţii solicitante;"
3. Punctul 6 subpunctul 6.4 va avea urmãtorul cuprins:
"6.4. Data limita de depunere a Cererii-tip de acord de principiu pentru finanţare este 15 octombrie a anului bugetar în curs, în condiţiile neepuizarii bugetului alocat Programului pentru anul bugetar în curs pana la aceasta data."
4. Punctul 6 subpunctul 6.5 teza I va avea urmãtorul cuprins:
"6.5. MIMMC va finaliza procesul de evaluare a solicitãrii în termen de maximum 20 de zile lucrãtoare de la data înregistrãrii Cererii-tip de acord de principiu pentru finanţare, însoţitã de toate documentele justificative. Pentru solicitantii selectaţi pentru finanţare, MIMMC va transmite o notificare privind acordul de principiu pentru finanţare, conform anexei nr. 3, pentru realizarea finanţãrii în condiţiile precizate în Cererea-tip de acord de principiu pentru finanţare."
5. Punctul 7 subpunctul 7.2 va avea urmãtorul cuprins:
"7.2. Acordarea alocaţiei financiare nerambursabile se face pe baza unei Cereri-tip de eliberare a alocaţiei financiare nerambursabile, prezentatã în anexa nr. 4, pe care solicitantul selectat trebuie sa o transmitã la MIMMC, prin posta sau prin curier, însoţitã de urmãtoarele documente:
a) Notificarea privind acordul de principiu pentru finanţare, în original;
b) formularul de decont prevãzut în anexa nr. 5, însoţit de documentele justificative prevãzute în anexa nr. 1, în original şi în copie, în ordinea activitãţilor şi documentelor justificative completate în formularul de decont;
c) copie de pe declaraţia privind evidenta nominalã a asiguraţilor şi a obligaţiilor de plata cãtre bugetul asigurãrilor sociale de stat, înregistratã la casa teritorialã de pensii, valabilã pentru luna/lunile anterioare efectuãrii cursului/cursurilor de instruire, însoţitã de o declaraţie pe propria rãspundere, semnatã şi stampilata de reprezentantul legal al societãţii sau de împuternicitul agentului economic, privind evidenta nominalã a salariaţilor care au efectuat cursuri de instruire, respectiv funcţiile de decizie sau de execuţie deţinute de aceştia în cadrul societãţii. În cazul asociaţiilor familiale se depune o declaraţie pe propria rãspundere, semnatã şi stampilata de reprezentantul legal al acesteia, privind evidenta nominalã a membrilor asociaţiei familiale care au efectuat cursuri de instruire în cadrul acestui program;
d) lista tuturor documentelor depuse în vederea eliberãrii alocaţiei financiare nerambursabile."
6. Punctul 7 subpunctul 7.3 va avea urmãtorul cuprins:
"7.3. Termenul limita pentru depunerea Cererii-tip de eliberare a alocaţiei financiare nerambursabile completate este 15 noiembrie a anului bugetar în curs."
7. Punctul 7 subpunctul 7.5 va avea urmãtorul cuprins:
"7.5. Virarea efectivã a sumei care constituie alocatie financiarã nerambursabila se face de cãtre MIMMC, în contul beneficiarului, deschis la trezoreria statului în a carei raza teritorialã îşi are sediul sau la care este luat în evidenta fiscalã, dupã caz, pe baza analizei setului de documente prevãzute la pct. 7.2, în termen de 30 de zile calendaristice de la înregistrarea Cererii-tip de eliberare a alocaţiei financiare nerambursabile conform anexei nr. 4. Documentele originale vor fi ridicate de cãtre beneficiari de la sediul MIMMC, dupã verificarea conformitatii copiilor şi virarea efectivã a sumei reprezentând alocaţia financiarã nerambursabila."
8. Punctul 8 se completeazã cu subpunctul 8.3 cu urmãtorul cuprins:
"8.3. Beneficiarii sunt obligaţi sa efectueze activitãţile pentru care au solicitat finanţare şi sa depunã Cererea de eliberare a alocaţiei financiare nerambursabile în termen de maximum 4 luni de la data emiterii Notificãrii de acord de principiu pentru finanţare. În caz contrar solicitantul nu va mai putea beneficia de alocaţii financiare nerambursabile în cadrul prezentului program multianual, pe toatã durata derulãrii acestuia."
9. Dupã punctul 8 se introduce punctul 9 cu urmãtorul cuprins:
"9. Confidenţialitate
Documentele justificative depuse de cãtre solicitanti în cadrul prezentului program sunt confidenţiale, membrii UIP având obligaţia de a nu dezvalui informaţii menţionate în acestea cãtre terţe persoane."
10. Punctul 2 din anexa nr. 1 - Serviciile şi cheltuielile eligibile aferente care constituie obiectul finanţãrii - se completeazã la rubrica "Documente justificative" cu o noua liniuta, având urmãtorul cuprins:
"- Copie de pe materialele elaborate în cadrul contractelor încheiate cu furnizorii de servicii de consultanţa".

Ministrul pentru întreprinderile
mici şi mijlocii şi cooperatie,
Silvia Ciornei

Bucureşti, 4 aprilie 2003.
Nr. 73.
------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016