Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 73 din 12 martie 2012  privind constituirea, organizarea si functionarea la nivelul Ministerului Administratiei si Internelor a Comisiei pentru determinarea calitatii de cadru militar activ, indepartat abuziv din armata in perioada 23 august 1944-31 decembrie 1961    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 73 din 12 martie 2012 privind constituirea, organizarea si functionarea la nivelul Ministerului Administratiei si Internelor a Comisiei pentru determinarea calitatii de cadru militar activ, indepartat abuziv din armata in perioada 23 august 1944-31 decembrie 1961

EMITENT: MINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 172 din 16 martie 2012
    În temeiul prevederilor art. 2 alin. (2) din Legea nr. 226/2011 privind reparaţiile morale şi materiale pentru fostele cadre militare active, îndepãrtate abuziv din armatã în perioada 23 august 1944-31 decembrie 1961, precum şi ale art. 7 alin. (4) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 30/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Administraţiei şi Internelor, aprobatã cu modificãri prin Legea nr. 15/2008, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

    ministrul administraţiei şi internelor emite prezentul ordin.

    ART. 1
    (1) La nivelul Ministerului Administraţiei şi Internelor se constituie Comisia pentru determinarea calitãţii de cadru militar activ, îndepãrtat abuziv din armatã în perioada 23 august 1944-31 decembrie 1961.
    (2) Regulamentul privind organizarea, atribuţiile şi funcţionarea Comisiei pentru determinarea calitãţii de cadru militar activ, îndepãrtat abuziv din armatã în perioada 23 august 1944-31 decembrie 1961, la nivelul Ministerului Administraţiei şi Internelor este prevãzut în anexa care face parte integrantã din prezentul ordin.
    ART. 2
    Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.

                    Ministrul administraţiei şi internelor,
                                 Gabriel Berca


    Bucureşti, 12 martie 2012.
    Nr. 73.


    ANEXĂ

                                   REGULAMENT
           privind organizarea, atribuţiile şi funcţionarea Comisiei
                     pentru determinarea calitãţii de cadru
       militar activ, îndepãrtat abuziv din armatã în perioada 23 august
  1944-31 decembrie 1961, la nivelul Ministerului Administraţiei şi Internelor

    CAP. I
    Dispoziţii generale

    ART. 1
    Prezentul regulament stabileşte organizarea, atribuţiile şi funcţionarea Comisiei pentru determinarea calitãţii de cadru militar activ, îndepãrtat abuziv din armatã în perioada 23 august 1944-31 decembrie 1961, la nivelul Ministerului Administraţiei şi Internelor, denumitã în continuare Comisia, în vederea aplicãrii art. 9 din Legea nr. 226/2011 privind reparaţiile morale şi materiale pentru fostele cadre militare active, îndepãrtate abuziv din armatã în perioada 23 august 1944-31 decembrie 1961.

    CAP. II
    Organizarea Comisiei

    ART. 2
    (1) Comisia, cu sediul în municipiul Bucureşti, Piaţa Revoluţiei nr. 1A, sectorul 1, are urmãtoarea componenţã:
    a) preşedinte - secretarul general al Ministerului Administraţiei şi Internelor;
    b) membri - câte un reprezentant titular şi un supleant din cadrul Direcţiei generale management resurse umane, Direcţiei generale financiare, Direcţiei generale management operaţional, Secretariatului general şi Direcţiei medicale;
    c) secretar - un reprezentant din cadrul Secretariatului general.
    (2) La şedinţele Comisiei pot participa, în calitate de invitaţi, şi câte un reprezentant al Asociaţiei Veteranilor de Rãzboi şi al Uniunii Foştilor Ofiţeri Activi Oprimaţi Politic, cu rol consultativ şi fãrã drept de vot.
    (3) Nominalizarea membrilor Comisiei se face prin dispoziţie/ordin de zi pe unitate a/al şefilor structurilor prevãzute la alin. (1) lit. b), în termen de douã zile lucrãtoare de la intrarea în vigoare a prezentului regulament, şi se comunicã Secretariatului tehnic.
    (4) Orice modificare a componenţei Comisiei se comunicã Secretariatului tehnic, în scris, de cãtre structurile prevãzute la alin. (1) lit. b).
    ART. 3
    Secretariatul tehnic al Comisiei se asigurã de cãtre Secretariatul general al Ministerului Administraţiei şi Internelor.

    CAP. III
    Atribuţiile Comisiei şi ale Secretariatului tehnic

    ART. 4
    Preşedintele Comisiei are urmãtoarele atribuţii:
    a) convoacã membrii Comisiei;
    b) conduce şedinţele Comisiei;
    c) semneazã hotãrârile privind determinarea calitãţii de cadru militar activ, îndepãrtat abuziv din armatã în perioada 23 august 1944-31 decembrie 1961.
    ART. 5
    În urma primirii dosarelor de la secretar, Comisia desfãşoarã activitãţile prevãzute la art. 2 alin. (3), respectiv la art. 4 alin. (1) din Legea nr. 226/2011.
    ART. 6
    Secretarul Comisiei are urmãtoarele atribuţii:
    a) primeşte de la Secretariatul tehnic cererile fostelor cadre militare active, îndepãrtate abuziv din armatã în perioada 23 august 1944-31decembrie 1961, precum şi documentele de lucru, pe care le înainteazã Comisiei;
    b) întocmeşte şi înainteazã spre aprobare ordinea de zi preşedintelui Comisiei;
    c) înainteazã Secretariatului tehnic ordinea de zi aprobatã;
    d) redacteazã procesul-verbal al şedinţei;
    e) întocmeşte proiectul hotãrârilor adoptate;
    f) comunicã hotãrârile Comisiei solicitanţilor;
    g) înainteazã hotãrârile privind stabilirea calitãţii de cadru militar activ, îndepãrtat abuziv din armatã în perioada 23 august 1944-31 decembrie 1961, ordonatorului principal de credite, pentru a dispune plata indemnizaţiei cuvenite, şi, dupã caz, Direcţiei generale management resurse umane, în cazul prevãzut la art. 9 alin. (4).
    ART. 7
    Secretariatul tehnic are urmãtoarele atribuţii:
    a) primeşte şi înregistreazã cererile şi dosarele depuse direct la Comisie sau transmise fie de cãtre centrele militare, fie, prin corespondenţã cu confirmare de primire, de cãtre fostele cadre militare active, îndepãrtate abuziv din armatã în perioada 23 august 1944-31 decembrie 1961;
    b) înainteazã cererile împreunã cu documentele depuse secretarului Comisiei;
    c) comunicã, în scris, ordinea de zi, locul, data şi ora de desfãşurare a şedinţelor ordinare/extraordinare structurilor din care fac parte membrii Comisiei;
    d) gestioneazã şi arhiveazã documentaţia rezultatã în urma desfãşurãrii activitãţii Comisei.

    CAP. IV
    Activitatea şi hotãrârile Comisiei

    ART. 8
    (1) Comisia se întâlneşte în şedinţe ordinare, de regulã, lunar.
    (2) Prin excepţie de la prevederile alin. (1), în cazul depunerii unui numãr mai mare de cereri, Comisia se poate întâlni şi în şedinţe extraordinare.
    (3) Ordinea de zi, locul, data şi ora de desfãşurare a şedinţelor ordinare/extraordinare se comunicã în scris de cãtre Secretariatul tehnic structurilor din care fac parte membrii Comisiei, cu cel puţin douã zile lucrãtoare înaintea desfãşurãrii şedinţei.
    ART. 9
    (1) Comisia este legal constituitã şi emite hotãrâri în prezenţa tuturor membrilor titulari sau a membrilor supleanţi.
    (2) Dacã nu sunt întrunite condiţiile de cvorum prevãzute la alin. (1), şedinţa Comisiei se amânã pentru ziua lucrãtoare urmãtoare.
    (3) Cu privire la cererile analizate, Comisia adoptã, cu votul a jumãtate plus unu din numãrul total al membrilor, una dintre urmãtoarele hotãrâri prin care:
    a) constatã calitatea de cadru militar activ, îndepãrtat abuziv din armatã în perioada 23 august 1944-31 decembrie 1961;
    b) solicitã completarea documentaţiei depuse;
    c) respinge cererea.
    (4) În situaţia prevãzutã la alin. (3) lit. a), Comisia propune, dupã caz, înaintarea în gradul urmãtor, cu respectarea prevederilor Legii nr. 80/1995 privind statutul cadrelor militare, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
    (5) În situaţia în care, din motive întemeiate, un membru nu poate participa la şedinţele Comisiei, structura din care face parte va asigura prezenţa membrului supleant.
    ART. 10
    Dezbaterile ce au loc în cadrul şedinţei Comisiei se consemneazã într-un proces-verbal întocmit de cãtre secretarul Comisiei în termen de maximum douã zile lucrãtoare de la data desfãşurãrii şedinţei şi semnat de preşedinte şi de membrii Comisiei.

    CAP. V
    Dispoziţii finale

    ART. 11
    Pentru îndeplinirea atribuţiilor care îi revin, potrivit specificului activitãţii, Comisia poate colabora şi cu alte structuri din sistemul naţional de apãrare, ordine publicã şi siguranţã naţionalã.
    ART. 12
    Asigurarea spaţiului, aparaturii, consumabilelor şi a altor materiale necesare desfãşurãrii activitãţii Comisiei şi Secretariatului tehnic se face prin grija Direcţiei generale logistice şi a Direcţiei generale pentru comunicaţii şi tehnologia informaţiei din Ministerul Administraţiei şi Internelor.

                                 -------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016