Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 728 din 7 iunie 2002  pentru aprobarea unor formulare financiar-contabile, comune pe economie, privind taxa pe valoarea adaugata    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 728 din 7 iunie 2002 pentru aprobarea unor formulare financiar-contabile, comune pe economie, privind taxa pe valoarea adaugata

EMITENT: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 412 din 14 iunie 2002
Ministrul finanţelor publice,
în temeiul prevederilor <>art. 14 alin. (1) din Hotãrârea Guvernului nr. 18/2001 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice, cu modificãrile ulterioare,
în temeiul prevederilor <>art. 29 lit. B din Legea nr. 345/2002 privind taxa pe valoarea adãugatã,
în temeiul prevederilor <>art. 4 din Legea contabilitãţii nr. 82/1991 , republicatã, cu completãrile şi modificãrile ulterioare,
în temeiul prevederilor <>art. 1 alin. (4) din Hotãrârea Guvernului nr. 831/1997 pentru aprobarea modelelor formularelor comune privind activitatea financiarã şi contabila şi a normelor metodologice privind întocmirea şi utilizarea acestora,

emite urmãtorul ordin:

ART. 1
Se aproba modelele şi normele de întocmire şi utilizare a unor formulare financiar-contabile, comune pe economie, privind taxa pe valoarea adãugatã, prevãzute în anexele nr. 1-5 care fac parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 2
Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.

p. Ministrul finanţelor publice,
Maria Manolescu,
secretar de stat





ANEXA 1


Executor emitent ....................
.....................................
(denumirea, forma juridicã)
Codul de înregistrare fiscalã ........
Sediul (localitatea, str., nr.) ......
......................................
Judeţul/sectorul .....................
Contul ...............................
Banca ................................


FACTURA FISCALĂ DE EXECUTARE SILITĂ

┌───────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ │
│ │
│ Nr. facturii ................................... │
│ Data (ziua, luna, anul) ........................ │
│ Nr. avizului de însoţire a bunurilor/nr. │
│ procesului-verbal de licitaţie ................. │
│ (dacã este cazul) │
│ │
│ │
└───────────────────────────────────────────────────────────────────┘


Furnizor (debitor/garant) .......... Cumpãrãtor (adjudecatar) .........
.................................... ..................................
.................................... (nume, prenume/denumirea, forma
(denumirea, forma juridicã) juridicã)
Codul de înregistrare fiscalã ...... Codul de înregistrare fiscalã ....
Sediul (localitatea, str., nr.) .... Sediul (localitatea, str., nr.) ..
.................................... ..................................
Judeţul/sectorul ................... Judeţul/sectorul .................
Contul ............................. Contul ...........................
Banca .............................. Banca ............................

┌─────┬───────────────┬──────┬────────────┬───────────────┬──────────┬─────────┐
│ Nr. │ Denumirea │ │ │ Preţul unitar │ │ Valoarea│
│ crt.│ bunurilor │ U.M. │ Cantitatea │ (fãrã T.V.A.) │ Valoarea │ T.V.A. │
│ │ │ │ │ - lei - │ - lei - │ - lei - │
├─────┼───────────────┼──────┼────────────┼───────────────┼──────────┼─────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5(3x4) │ 6 │
├─────┼───────────────┼──────┼────────────┼───────────────┼──────────┼─────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │
├─────┴──────────┬────┴──────┴────────────┴────┬──────────┼──────────┼─────────┤
│ Semnatura şi │ Date privind expediţia: │ TOTAL, │ │ │
│ ştampila │ Numele delegatului ........ │ │ │ │
│ emitentului │ Buletinul/cartea de │ │ │ │
│ │ identitate seria ........ │ │ │ │
│ │ nr. .... eliberat(a) ..... ├──────────┼──────────┴─────────┤
│ │ Mijlocul de transport ..... │Semnatura │ Total │
│ │ nr. ....................... │de primire│ de plata │
│ │ Expedierea s-a efectuat în │ │ (col. 5 + col. 6) │
│ │ prezenta noastrã la data │ │ │
│ │ de .......... ora ........ │ │ │
│ │ Semnãturile .............. │ │ │
└────────────────┴─────────────────────────────┴──────────┴────────────────────┘

MODALITATEA ŞI TERMENELE DE PLATA

Plata integrala
Avans ......... lei Achitat:
- executare cu scrisoare de garanţie
bancarã la data de ...............
- la casierie la data de ............
- prin virament, nr. ordinului de plata/data ....
Nr. rate ....... Termene de plata ...............
eşalonate astfel:

14-4-10/B




FACTURA FISCALĂ DE EXECUTARE SILITĂ
(cod 14-4-10/B)

Formular cu regim special de tipãrire, inseriere şi numerotare
Tipãrit în blocuri cu câte 150 de file, formate din 50 de seturi cu câte 3 file în culori diferite: albastru - exemplarul 1, roşu - exemplarul 2, verde - exemplarul 3.
1. Serveşte ca:
- document pe baza cãruia se întocmeşte instrumentul de decontare a bunurilor supuse executãrii silite;
- document de însoţire a bunurilor pe timpul transportului;
- document de încãrcare în gestiunea cumpãrãtorului (adjudecatar);
- document justificativ de înregistrare în contabilitatea executorului emitent, furnizorului (debitor/garant) şi a cumpãrãtorului (adjudecatar).
2. Se întocmeşte manual sau cu ajutorul tehnicii de calcul, în trei exemplare, la livrarea bunurilor supuse executãrii silite, de cãtre executorul emitent pe baza avizului de însoţire a mãrfii sau a altor documente şi se semneazã de executorul emitent, furnizor (debitor/garant) şi cumpãrãtor (adjudecatar).
Atunci când factura nu se poate întocmi în momentul livrãrii datoritã unor condiţii obiective şi cu totul excepţionale, bunurile sunt însoţite pe timpul transportului de avizul de însoţire a mãrfii. În vederea corelãrii documentelor de livrare numãrul şi data avizului de însoţire a mãrfii se înscriu în formularul de factura.
Pentru bunurile executate silit de cãtre Agenţia pentru Valorificarea Activelor Bancare, în factura preţul de adjudecare a bunurilor se va înscrie în dolari S.U.A. (USD), precum şi echivalentul în lei al acestuia la data licitaţiei. În acest caz factura fiscalã de executare silitã se întocmeşte la data organizãrii licitaţiei şi nu constituie titlu de proprietate.
3. Circula:
● la executorul emitent (exemplarul 3);
● la furnizor (debitor/garant):
- la compartimentul desfacere, în vederea înregistrãrii în evidentele operative şi pentru eventualele reclamaţii ale clienţilor (exemplarul 2 al facturii, la care se anexeazã dispoziţia de livrare);
- la compartimentul financiar-contabil, pentru înregistrarea în contabilitate (exemplarul 2);
● la cumpãrãtor (adjudecatar):
- la compartimentul aprovizionare, pentru confirmarea operaţiunii, având atasat exemplarul din avizul de însoţire a mãrfii care a însoţit produsul sau marfa, dacã este cazul, inclusiv nota de recepţie şi constatare de diferenţe, în cazul în care marfa nu a fost însoţitã de factura pe timpul transportului (exemplarul 1);
- la compartimentul care efectueazã operaţiunea de control financiar preventiv, pentru acordarea vizei (exemplarul 1, împreunã cu avizul de însoţire a mãrfii, inclusiv nota de recepţie şi de constatare de diferenţe, dupã caz);
- la compartimentul financiar-contabil, pentru acceptarea plãţii, precum şi pentru înregistrarea în contabilitate (exemplarul 1, împreunã cu avizul de însoţire a mãrfii, inclusiv nota de recepţie şi de constatare de diferenţe, dupã caz).
4. Se arhiveaza:
● la executorul emitent (exemplarul 3);
● la furnizor (debitor/garant):
- la compartimentul financiar-contabil (exemplarul 2);
● la cumpãrãtor (adjudecatar):
- la compartimentul financiar-contabil (exemplarul 1).




ANEXA 2

JURNAL PENTRU VÂNZĂRI

- lei -
┌─┬──────┬──────────┬────┬─────┬───────────┬─────┬──────────┬───────────┬──────┐
│N│Docu- │Beneficiar│To- │Scu- │Operaţiuni │Scu- │Operaţiuni│Operaţiuni │Valoa-│
│r│mentul├───┬──────┤tal │tite │pt. care │tite │taxabile │cu TVA │rea │
│ ├───┬──┤De-│Codul │do- │cu │locul │fãrã │- cota │neexigibila│ TVA │
│c│Da-│Nr│nu-│de în-│cu- │drept│livrãrii/ │drept│T.V.A. 19%├─────┬─────┤achi- │
│r│ta │ │mi-│regis-│ment│de │prestãrii │de ├─────┬────┤Baza │Va- │tata │
│t│ │ │rea│trare │(în-│dedu-│este în │dedu-│Baza │Va- │de │loa- │de │
│ │ │ │ │fisca-│clu-│cere │strãinãtate│cere │de │loa-│impo-│rea │bene- │
│ │ │ │ │la │siv │ ├─────┬─────┤ │impo-│rea │zita-│TVA │fi- │
│ │ │ │ │ │TVA)│ │Cu │Fãrã │ │zita-│TVA │re │ │ciari │
│ │ │ │ │ │ │ │drept│drept│ │re │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │de │de │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │dedu-│dedu-│ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │cere │cere │ │ │ │ │ │ │
├─┼───┼──┼───┼──────┼────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼────┼─────┼─────┼──────┤
│0│ 1 │2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │ 8 │ 9 │ 10 │ 11 │ 12 │ 13 │ 14 │
├─┼───┼──┼───┼──────┼────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼────┼─────┼─────┼──────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─┼───┼──┼───┼──────┼────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼────┼─────┼─────┼──────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─┼───┼──┼───┼──────┼────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼────┼─────┼─────┼──────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─┼───┼──┼───┼──────┼────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼────┼─────┼─────┼──────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─┴───┼──┴───┼──────┼────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼────┼─────┼─────┼──────┤
│În- │Veri- │Total │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│toc- │ficat │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│mit │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└─────┴──────┴──────┴────┴─────┴─────┴─────┴─────┴─────┴────┴─────┴─────┴──────┘

14-6-12/a




JURNAL PENTRU VÂNZĂRI
(cod 14-6-12/a)

Format X4, tipãrit pe ambele fete, în carnete a câte 100 de file
1. Serveşte ca:
- jurnal auxiliar pentru înregistrarea livrãrilor de bunuri şi/sau a prestãrilor de servicii;
- document de stabilire lunarã a taxei pe valoarea adãugatã (T.V.A.) colectate;
- document de control al unor operaţiuni înregistrate în contabilitate.
2. Se întocmeşte într-un exemplar, având paginile numerotate, în care se înregistreazã zilnic sau lunar, dupã caz, fãrã ştersãturi şi spaţii libere, elementele necesare pentru determinarea corecta a T.V.A. colectate şi datorate.
Acest jurnal se completeazã la compartimentul financiar-contabil pe baza documentelor tipizate comune şi specifice (facturi fiscale sau alte documente legal aprobate) privind livrãrile de bunuri şi/sau prestãrile de servicii, precum şi pe baza Borderoului de vânzare (încasare) data .... (cod 14-6-15/a).
Operaţiunile cu T.V.A. neexigibila se înscriu în jurnalul pentru vânzãri în coloanele 12 şi 13 la data efectuãrii, urmând ca pe mãsura ce T.V.A. devine exigibilã, potrivit prevederilor legale, aceasta sa fie înscrisã la data la care T.V.A. devine exigibilã în jurnalul pentru vânzãri în coloanele 10 şi 11.
Pentru operaţiunile prevãzute la <>art. 17 din Legea nr. 345/2002 privind taxa pe valoarea adãugatã furnizorii vor înscrie în coloanele 10 şi 11 operaţiunile pentru care T.V.A. a devenit exigibilã ca urmare a achitãrii de cãtre beneficiari şi, concomitent, vor înscrie în coloana 14 valoarea T.V.A. achitate de beneficiari.
3. Circula:
- la compartimentul financiar-contabil, pentru verificarea sumelor înscrise în conturi şi a respectãrii dispoziţiilor legale referitoare la T.V.A.
4. Se arhiveaza la compartimentul financiar-contabil.





ANEXA 3

JURNAL PENTRU CUMPĂRĂRI
- lei -
┌───┬────────┬─────────────┬─────────┬─────────┬────────────────┬──────────────┐
│Nr │Document│Furnizor/ │ Total │Cumpãrãri│Cumpãrãri cu TVA│ Cumpãrãri cu │
│crt├────┬───┤prestator │document │scutite │- cota de │T.V.A. │
│ │Data│Nr.├─────┬───────┤(inclusiv│de T.V.A.│ T.V.A. 19% - │neexigibila │
│ │ │ │Denu-│Codul │ T.V.A.) │ ├───────┬────────┼──────┬───────┤
│ │ │ │mirea│de │ │ │Baza de│Valoarea│Baza │Valoa- │
│ │ │ │ │inre- │ │ │impozi-│T.V.A. │de │rea │
│ │ │ │ │gis- │ │ │tare │ │impo- │T.V.A │
│ │ │ │ │trare │ │ │ │ │zitare│ │
│ │ │ │ │fiscalã│ │ │ │ │ │ │
├───┼────┼───┼─────┼───────┼─────────┼─────────┼───────┼────────┼──────┼───────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │ 8 │ 9 │ 10 │
├───┼────┼───┼─────┼───────┼─────────┼─────────┼───────┼────────┼──────┼───────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┼────┼───┼─────┼───────┼─────────┼─────────┼───────┼────────┼──────┼───────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┼────┼───┼─────┼───────┼─────────┼─────────┼───────┼────────┼──────┼───────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┼────┼───┼─────┼───────┼─────────┼─────────┼───────┼────────┼──────┼───────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┴────┼───┴─────┼───────┼─────────┼─────────┼───────┼────────┼──────┼───────┤
│Întocmit│Verificat│Total │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└────────┴─────────┴───────┴─────────┴─────────┴───────┴────────┴──────┴───────┘

14-6-17/b




JURNAL PENTRU CUMPĂRĂRI
(cod 14-6-17/b)

Format X4, tipãrit pe ambele fete, în carnete a câte 100 de file
1. Serveşte ca:
- jurnal auxiliar pentru înregistrarea achiziţiilor de bunuri şi servicii;
- document de stabilire lunarã a taxei pe valoarea adãugatã (T.V.A.) deductibile;
- document de control al unor operaţiuni înregistrate în contabilitate.
2. Se întocmeşte într-un exemplar, având paginile numerotate, în care se înregistreazã zilnic sau lunar, dupã caz, fãrã ştersãturi şi spaţii libere, elementele necesare pentru determinarea corecta a T.V.A. deductibile.
Se întocmesc jurnale separate pentru achiziţiile de bunuri sau servicii destinate realizãrii de operaţiuni care dau drept de deducere a T.V.A., pentru achiziţiile de bunuri sau servicii destinate realizãrii de operaţiuni care nu dau drept de deducere a T.V.A. şi pentru achiziţiile de bunuri sau servicii destinate atât realizãrii operaţiunilor care dau drept de deducere, cat şi celor care nu dau drept de deducere a T.V.A.
Achiziţiile cu T.V.A. neexigibila se înscriu în jurnalul pentru cumpãrãri în coloanele 9 şi 10 la data efectuãrii, urmând ca, pe mãsura ce T.V.A. devine exigibilã, potrivit prevederilor legale, sa fie înscrisã la data la care T.V.A. devine exigibilã în jurnalul pentru cumpãrãri în coloanele 7 şi 8, cu excepţia operaţiunilor prevãzute la art. 17 şi <>art. 29 lit. D.c)-f) din Legea nr. 345/2002 privind taxa pe valoarea adãugatã, care se înscriu în coloanele 7 şi 8 numai dupã ce T.V.A. a fost achitatã efectiv la bugetul de stat sau, dupã caz, compensata cu T.V.A. de rambursat din decontul lunii precedente.
Acest jurnal se completeazã la compartimentul financiar-contabil pe baza documentelor tipizate comune şi specifice (facturi fiscale sau alte documente legal aprobate) privind achiziţiile de bunuri sau servicii.
3. Circula:
- la compartimentul financiar-contabil, pentru verificarea sumelor înscrise în conturi şi a respectãrii dispoziţiilor legale referitoare la T.V.A.
4. Se arhiveaza la compartimentul financiar-contabil.





ANEXA 4


BORDEROU DE VÂNZARE (ÎNCASARE)
data ......

- lei -
┌───┬──────────────┬──────────┬────────────────────────────────────────────────┐
│Nr.│ Documentul │ │ Vânzãri (încasãri) │
│crt├─────┬───┬────┤Explicaţii├─────┬────────┬───────┬─────────────────────────┤
│ │Denu-│Nr.│Data│ │Total│Scutite │Scutite│ Taxabile - 19% │
│ │mirea│ │ │ │ │cu drept│fãrã ├──────────┬──────────────┤
│ │ │ │ │ │ │de dedu-│drept │ Baza de │ Valoarea │
│ │ │ │ │ │ │cere │de de- │impozitare│ T.V.A. │
│ │ │ │ │ │ │ │ducere │ │ │
├───┼─────┼───┼────┼──────────┼─────┼────────┼───────┼──────────┼──────────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │ 8 │ 9 │
├───┼─────┼───┼────┼──────────┼─────┼────────┼───────┼──────────┼──────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┼─────┼───┼────┼──────────┼─────┼────────┼───────┼──────────┼──────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┼─────┼───┼────┼──────────┼─────┼────────┼───────┼──────────┼──────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┼─────┼───┼────┼──────────┼─────┼────────┼───────┼──────────┼──────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┴─────┼───┴────┼──────────┼─────┼────────┼───────┼──────────┼──────────────┤
│Întocmit │Verifi- │Total │ │ │ │ │ │
│ │cat │ │ │ │ │ │ │
└─────────┴────────┴──────────┴─────┴────────┴───────┴──────────┴──────────────┘

14-6-15/a



BORDEROU DE VÂNZARE (ÎNCASARE)
data .........
(cod 14-6-15/a)

Format X4, tipãrit pe ambele fete, sub forma de carnete a câte 100 de file
1. Serveşte:
- ca document de centralizare zilnica a vânzãrilor (încasãrilor) realizate de unitãţi;
- la înregistrarea vânzãrilor (încasãrilor) în Jurnalul pentru vânzãri (cod 14-6-12/a);
- la stabilirea taxei pe valoarea adãugatã colectate.
2. Se întocmeşte într-un exemplar de compartimentul financiar-contabil pe baza monetarelor sau a documentelor de centralizare a vânzãrilor (încasãrilor) pe unitãţi, cum sunt: borderourile, bonurile de vânzare, borderoul notelor de plata, centralizatorul vânzãrilor pe ospatari, centralizatorul vânzãrilor cu plata în rate, borderourile de decontare a prestaţiilor, rapoartele fiscale de închidere zilnica, emise de aparatele de marcat electronice fiscale etc.
3. Circula:
- la persoana care întocmeşte jurnalul pentru vânzãri.
4. Se arhiveaza la compartimentul financiar-contabil.


ANEXA 5

BORDEROU
cuprinzând operaţiunile asimilate livrãrilor de bunuri şi prestãrilor de servicii, potrivit <>Legii nr. 345/2002 privind taxa pe valoarea adãugatã, realizate în luna ........................



- lei -
┌───┬──────────────┬─────────────┬──────────┬─────────┐
│Nr.│ Documentul │ Explicaţii │Baza de │ Valoarea│
│crt├─────┬───┬────┤ privind │impozitare│ T.V.A. │
│ │Denu-│Nr.│Data│ natura │ │ │
│ │mirea│ │ │operaţiunilor│ │ │
├───┼─────┼───┼────┼─────────────┼──────────┼─────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │
├───┼─────┼───┼────┼─────────────┼──────────┼─────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├───┼─────┼───┼────┼─────────────┼──────────┼─────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├───┼─────┼───┼────┼─────────────┼──────────┼─────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├───┼─────┼───┼────┼─────────────┼──────────┼─────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├───┴─────┼───┴────┼─────────────┼──────────┼─────────┤
│Întocmit │Verifi- │Total │ │ │
│ │cat │ │ │ │
└─────────┴────────┴─────────────┴──────────┴─────────┘

14-6-15/b




BORDEROU
cuprinzând operaţiunile asimilate livrãrilor de bunuri şi prestãrilor de servicii, potrivit <>Legii nr. 345/2002 privind taxa pe valoarea adãugatã, realizate în luna .........................

(cod 14-6-15/b)

1. Serveşte:
- ca document pentru înregistrarea taxei pe valoarea adãugatã pentru operaţiunile asimilate livrãrilor de bunuri şi prestãrilor de servicii, potrivit <>Legii nr. 345/2002 privind taxa pe valoarea adãugatã şi normelor de aplicare a acesteia.
2. Se întocmeşte într-un exemplar de compartimentul financiar-contabil pe baza datelor prezentate în situaţiile financiare anuale.
3. Nu circula, fiind document de înregistrare în contabilitate.
4. Se arhiveaza la compartimentul financiar-contabil.

--------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016