Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Ministerul Agriculturii şi Unitatea administrativ-teritorialã
Dezvoltãrii Rurale Nr. de înregistrare:
Nr. de înregistrare:
În temeiul <>Ordonanţei Guvernului nr. 31/2007 privind reglementarea unor mãsuri financiare pentru stimularea gradului de absorbţie a fondurilor alocate prin Programul SAPARD, Ministerul Agriculturii şi Dezvoltãrii Rurale, reprezentat prin domnul Decebal Traian Remeş - ministru, reprezentant legal, cu sediul în municipiul Bucureşti, bd. Carol I nr. 24, sectorul 3, telefon ........., cont nr. ........., pe de o parte, şi Unitatea administrativ-teritorialã .............., reprezentatã prin domnul ......... - primar, reprezentant legal, cu sediul în ........., str. ......... nr. ....., judeţul ......, având contul nr. ........, deschis distinct în afara bugetului local la Trezoreria ..........., pe de altã parte, a intervenit urmãtoarea: CONVENŢIE 1. Ministerul Agriculturii şi Dezvoltãrii Rurale vireazã suma de .......... (în cifre) ............ (în litere) lei, din contul cod IBAN Nr. RO84TREZ700500133X001799, CUI 4221187, deschis pe numele acestuia la Activitatea de Trezorerie şi Contabilitate Publicã a Municipiului Bucureşti, în contul cod IBAN nr. ........., CUI ........, deschis pe numele Unitãţii administrativ-teritoriale ........ la Trezoreria ........, în limita plafonului maxim care reprezintã ........ % din valoarea contractului de finanţare pentru obiectivul de investiţii în infrastructurã ruralã derulat prin Programul SAPARD, conform Contractului de finanţare nr. C ........./............ Suma efectiv viratã în contul unitãţii administrativ-teritoriale acoperã cheltuielile declarate eligibile şi ulterior decontate de cãtre Agenţia de Plãţi pentru Dezvoltare Ruralã şi Pescuit, aferente tranşei de platã depuse pânã cel târziu ..................... 2. Suma viratã de MADR potrivit pct. 1 din prezenta convenţie reprezintã suma solicitatã în formularul "Solicitare de platã", întocmit conform modelului prevãzut în anexa nr. 2 la normele metodologice aprobate prin Ordinul ministrului agriculturii şi dezvoltãrii rurale nr. 700/2007, avizat de directorul Centrului Regional de Plãţi pentru Dezvoltare Ruralã şi Pescuit din cadrul Agenţiei de Plãţi pentru Dezvoltare Ruralã şi Pescuit. 3. Suma se acordã pentru asigurarea efectuãrii, de cãtre unitatea administrativ-teritorialã, a plãţilor aferente unei tranşe de platã pentru decontarea lucrãrilor de infrastructurã ruralã derulate prin Programul SAPARD, care decurg din contractul de finanţare pentru obiectivul de investiţii în infrastructurã ruralã derulat prin Programul SAPARD. 4. Unitatea administrativ-teritorialã anexeazã la prezenta convenţie fişa de avizare a achiziţiilor publice şi declaraţia de eşalonare a plãţilor, avizate de Agenţia de Plãţi pentru Dezvoltare Ruralã şi Pescuit. 5. Modalitãţi de recuperare a sumelor acordate: 5.1. În termen de 10 zile lucrãtoare de la data transmiterii cãtre beneficiar a formularului "Notificarea beneficiarului cu privire la confirmarea plãţii", aferent ultimei tranşe de platã ce va fi decontatã de cãtre Agenţia de Plãţi pentru Dezvoltare Ruralã şi Pescuit, unitatea administrativ-teritorialã este obligatã sã restituie Ministerului Agriculturii şi Dezvoltãrii Rurale sumele primite, chiar dacã Agenţia de Plãţi pentru Dezvoltare Ruralã şi Pescuit nu a decontat integral contravaloarea tranşelor de platã. 5.2. Restituirea sumelor se efectueazã în contul Ministerului Agriculturii şi Dezvoltãrii Rurale, cu urmãtoarele elemente de identificare: cod IBAN nr. RO84TREZ700500133X001799, deschis la Activitatea de Trezorerie a Municipiului Bucureşti, cod unic de înregistrare 4221187. 5.3. Nerestituirea sumelor de cãtre beneficiar la termenul prevãzut la alin. 5.1 urmeazã regimul creanţelor bugetare. Pentru nevirarea la termen se calculeazã majorãri de întârziere la nivelul celor datorate pentru neplata creanţelor bugetare. Prezenta convenţie s-a încheiat în 3 exemplare (un exemplar pentru Ministerul Agriculturii şi Dezvoltãrii Rurale - Direcţia generalã buget-finanţe şi fonduri europene, un exemplar pentru beneficiar şi un exemplar pentru Agenţia de Plãţi pentru Dezvoltare Ruralã şi Pescuit), fiecare având valabilitate de original pentru pãrţi.
Ministrul agriculturii Beneficiar,
şi dezvoltãrii rurale, .............
Decebal Traian Remeş
Direcţia generalã de dezvoltare ruralã - Autoritatea
de management pentru PNDR, Primar,
director general, .........
Direcţia generalã buget-finanţe Conducãtorul compartimentului
şi fonduri europene, financiar-contabil,
director general, ............................
Direcţia juridicã,
director,
Control financiar preventiv propriu
Control financiar preventiv delegat
ANEXA 2
───────
la normele metodologice
───────────────────────
Unitatea administrativ-teritorialã
Nr. de înregistrare:
Avizat
Agenţia de Plãţi pentru
Dezvoltare Ruralã şi Pescuit
Centrul Regional de Plãţi
pentru Dezvoltare Ruralã şi Pescuit
Director,
......................
SOLICITARE DE PLATÃ
pentru decontarea lucrãrilor ce decurg din contractul de finanţare a obiectivelor de investiţii în infrastructurã, derulat prin Programul SAPARD
În baza Convenţiei nr. ....../....., încheiatã între Ministerul Agriculturii şi Dezvoltãrii Rurale şi ........ pentru suma de ......... lei, solicitãm virarea sumei de ........ în contul cod IBAN nr. ........., CUI ......., deschis la ......., reprezentând ........ % din valoarea contractului de finanţare pentru obiectivul de investiţii în infrastructura ruralã, derulat prin Programul SAPARD nr. C ......./........, în valoare de .......... lei, pentru decontarea lucrãrilor de investiţii.
Primar,
...................
Conducãtorul compartimentului
financiar-contabil,
.............................
ANEXA 3
───────
la normele metodologice
───────────────────────
MINISTERUL AGRICULTURII ŞI DEZVOLTÃRII RURALE
Direcţia generalã buget-finanţe şi fonduri europene
Nr. înregistrare:
SITUAŢIA
unitãţilor administrativ-teritoriale care au încheiat convenţii şi sumele virate în conturile acestora în luna ....... 2007
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Unitatea Nr. şi data Suma acordatã Termenul Suma
administrativ- convenţiei în baza de restituire neresti-
teritorialã convenţiei tuitã
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Director general,
................
ANEXA 4
───────
la normele metodologice
───────────────────────
MINISTERUL AGRICULTURII ŞI DEZVOLTÃRII RURALE
Direcţia generalã buget-finanţe şi fonduri europene
Nr. înregistrare:
LISTA
unitãţilor administrativ-teritoriale care nu au respectat termenul de restituire a sumelor primite, precum şi sumele ce trebuie recuperate
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Unitatea Nr. şi Suma acordatã Termenul Valoarea
administrativ- data conform de nerestituitã
teritorialã convenţiei convenţiei restituire
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Director general,
.................
___________
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.