Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 70 din 13 iunie 2017  privind aprobarea Planului de acţiuni pentru implementarea Strategiei de consolidare şi dezvoltare  a Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă  pentru perioada 2017-2019    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 70 din 13 iunie 2017 privind aprobarea Planului de acţiuni pentru implementarea Strategiei de consolidare şi dezvoltare a Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă pentru perioada 2017-2019

EMITENT: Ministerul Afacerilor Interne
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 480 din 26 iunie 2017
    Având în vedere prevederile art. 2 din Hotărârea Guvernului nr. 951/2016 privind aprobarea Strategiei de consolidare şi dezvoltare a Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă pentru perioada 2016-2025,
    în temeiul art. 7 alin. (5) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Afacerilor Interne, aprobată cu modificări prin Legea nr. 15/2008, cu modificările şi completările ulterioare,
    ministrul afacerilor interne emite următorul ordin:
    ART. 1
    Se aprobă Planul de acţiuni pentru implementarea Strategiei de consolidare şi dezvoltare a Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă pentru perioada 2017-2019, denumit în continuare Plan, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.

    ART. 2
    Monitorizarea îndeplinirii măsurilor prevăzute în Plan, precum şi actualizarea acestuia se vor realiza prin grija Departamentului pentru Situaţii de Urgenţă din Ministerul Afacerilor Interne.

    ART. 3
    Activităţile prevăzute în Plan, pentru care sursa de finanţare este bugetul de stat, se vor planifica şi realiza cu încadrarea în limita fondurilor aprobate Ministerului Afacerilor Interne prin legile anuale ale bugetului de stat şi alocate Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă, conform prevederilor legale în vigoare.

    ART. 4
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.



                    Ministrul afacerilor interne,
                    Carmen Daniela Dan

    Bucureşti, 13 iunie 2017.
    Nr. 70.
    ANEXĂ
    PLAN DE ACŢIUNI pentru implementarea Strategiei de consolidare şi dezvoltare a Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă pentru perioada 2017-2019
    Obiectivul general 1: Consolidarea rolului de autoritate în domeniul situaţiilor de urgenţă

    
    ┌────┬────────────────────┬────────────────────────────────┬────────────────────┬───────────────────────────┬─────────┬───────────┬───────┐
    │Nr. │ │ │ │ │ │Resurse │Respon-│
    │crt.│ Obiectiv specific │ Activităţi/Măsuri concrete │Rezultatul acţiunii │ Indicatori de performanţă│ Termen │financiare │sabili │
    │ │ │ │ │ │ │necesare │ │
    ├────┼────────────────────┼────────────────────────────────┼────────────────────┼───────────────────────────┼─────────┼───────────┼───────┤
    │ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │
    ├────┼────────────────────┼────────────────────────────────┼────────────────────┼───────────────────────────┼─────────┼───────────┼───────┤
    │ 1 │Perfecţionarea │1.1. Elaborarea proiectului de │Lege adoptată │Adoptarea legii de │Decembrie│ - │IGSU │
    │ │legislaţiei în │Lege privind organizarea şi │ │organizare şi funcţionare │2018 │ │ │
    │ │domeniu │funcţionarea Corpului Naţional │ │ │ │ │ │
    │ │ │al Pompierilor Militari şi │ │ │ │ │ │
    │ │ │Protecţiei Civile │ │ │ │ │ │
    │ │ ├────────────────────────────────┼────────────────────┼───────────────────────────┼─────────┼───────────┼───────┤
    │ │ │1.2. Implementarea mecanismelor │Act normativ adoptat│Adoptarea actului normativ │Decembrie│ - │IGSU │
    │ │ │aprobate prin Hotărârea CSAT │ │de modificare a Legii │2017 │ │ │
    │ │ │nr. 107/2015 privind Concepţia │ │nr. 481/2004 privind │ │ │ │
    │ │ │naţională de protecţie prin │ │protecţia civilă │ │ │ │
    │ │ │evacuare şi adăpostire a │ │ │ │ │ │
    │ │ │personalului autorităţilor │ │ │ │ │ │
    │ │ │administraţiei publice centrale │ │ │ │ │ │
    │ │ │şi locale, instituţiilor publice│ │ │ │ │ │
    │ │ │operatorilor economici şi a │ │ │ │ │ │
    │ │ │populaţiei, în situaţii de │ │ │ │ │ │
    │ │ │conflict armat, prin amendarea │ │ │ │ │ │
    │ │ │în mod corespunzător a Legii │ │ │ │ │ │
    │ │ │nr. 481/2004 privind protecţia │ │ │ │ │ │
    │ │ │civilă │ │ │ │ │ │
    │ │ ├────────────────────────────────┼────────────────────┼───────────────────────────┼─────────┼───────────┼───────┤
    │ │ │1.3. Elaborarea proiectului de │Act normativ adoptat│Adoptarea Hotărârii │Decembrie│ - │IGSU │
    │ │ │Hotărâre a Guvernului privind │ │Guvernului privind │2017 │ │ │
    │ │ │organizarea şi funcţionarea │ │organizarea şi funcţionarea│ │ │ │
    │ │ │centrelor de coordonare şi │ │centrelor │ │ │ │
    │ │ │conducere a intervenţiei │ │ │ │ │ │
    │ │ ├────────────────────────────────┼────────────────────┼───────────────────────────┼─────────┼───────────┼───────┤
    │ │ │1.4. Identificarea necesităţilor│Brevetarea │Adoptarea cadrului normativ│3 luni de│ - │IGSU │
    │ │ │de intervenţie normativă pentru │scafandrilor de │ │la adop- │ │ │
    │ │ │reglementarea pregătirii, │intervenţie în │ │tarea │ │ │
    │ │ │antrenării, perfecţionării │cadrul Centrului │ │legii │ │ │
    │ │ │pregătirii şi brevetării │specializat din │ │prevăzute│ │ │
    │ │ │scafandrilor care intervin în │structura │ │la pct. │ │ │
    │ │ │vederea îndeplinirii misiunilor │organizatorică a │ │1.1 │ │ │
    │ │ │specifice MAI │ISUJ Constanţa │ │ │ │ │
    │ │ ├────────────────────────────────┼────────────────────┼───────────────────────────┼─────────┼───────────┼───────┤
    │ │ │1.5. Amendarea reglementărilor │Act normativ emis │Emiterea ordinului │Iunie │ - │IGSU │
    │ │ │referitoare la stabilirea │ │ministrului afacerilor │2017 │ │ │
    │ │ │criteriilor de performanţă │ │interne pentru modificarea │ │ │ │
    │ │ │privind constituirea, încadrarea│ │Ordinului ministrului │ │ │ │
    │ │ │şi dotarea serviciilor voluntare│ │afacerilor interne nr. 96/ │ │ │ │
    │ │ │şi private pentru situaţii de │ │2016 pentru aprobarea │ │ │ │
    │ │ │urgenţă │ │Criteriilor de performanţă │ │ │ │
    │ │ │ │ │privind constituirea, │ │ │ │
    │ │ │ │ │încadrarea şi dotarea │ │ │ │
    │ │ │ │ │serviciilor voluntare şi a │ │ │ │
    │ │ │ │ │serviciilor private pentru │ │ │ │
    │ │ │ │ │situaţii de urgenţă │ │ │ │
    │ │ ├────────────────────────────────┼────────────────────┼───────────────────────────┼─────────┼───────────┼───────┤
    │ │ │1.6. Amendarea reglementărilor │Act normativ emis │Emiterea ordinului │Iulie │ - │IGSU │
    │ │ │referitoare la stabilirea │ │ministrului afacerilor │2017 │ │ │
    │ │ │criteriilor de dimensionare a │ │interne pentru modificarea │ │ │ │
    │ │ │structurilor de intervenţie │ │Ordinului ministrului de │ │ │ │
    │ │ │ │ │stat, ministrul │ │ │ │
    │ │ │ │ │administraţiei şi │ │ │ │
    │ │ │ │ │internelor, nr. 360/2004 │ │ │ │
    │ │ │ │ │pentru aprobarea │ │ │ │
    │ │ │ │ │Criteriilor de performanţă │ │ │ │
    │ │ │ │ │privind structura │ │ │ │
    │ │ │ │ │organizatorică şi dotarea │ │ │ │
    │ │ │ │ │serviciilor profesioniste │ │ │ │
    │ │ │ │ │pentru situaţii de │ │ │ │
    │ │ │ │ │urgenţă │ │ │ │
    │ │ ├────────────────────────────────┼────────────────────┼───────────────────────────┼─────────┼───────────┼───────┤
    │ │ │1.7. Amendarea legislaţiei │Act normativ adoptat│Adoptarea hotărârii │Decembrie│ - │IGSU │
    │ │ │privind înfiinţarea şi │ │Guvernului de modificare a │2018 │ │ │
    │ │ │stabilirea atribuţiilor │ │Hotărârii Guvernului │ │ │ │
    │ │ │Centrului Naţional pentru │ │nr. 259/2005 privind │ │ │ │
    │ │ │Securitate la Incendiu şi │ │înfiinţarea şi stabilirea │ │ │ │
    │ │ │Protecţie Civilă │ │atribuţiilor Centrului │ │ │ │
    │ │ │ │ │Naţional pentru Securitate │ │ │ │
    │ │ │ │ │la Incendiu şi Protecţie │ │ │ │
    │ │ │ │ │Civilă │ │ │ │
    │ │ ├────────────────────────────────┼────────────────────┼───────────────────────────┼─────────┼───────────┼───────┤
    │ │ │1.8. Elaborarea proiectului de │Act normativ emis │Emiterea ordinului │Decembrie│ - │IGSU │
    │ │ │act normativ de aprobare a │ │ministrului afacerilor │2017 │ │ │
    │ │ │Normelor metodologice privind │ │interne [prevăzut de │ │ │ │
    │ │ │elaborarea planurilor de urgenţă│ │art. 12 alin. (11) din │ │ │ │
    │ │ │în caz de accidente în care sunt│ │Legea nr. 59/2016 privind │ │ │ │
    │ │ │implicate substanţe periculoase │ │controlul asupra │ │ │ │
    │ │ │ │ │pericolelor de accident │ │ │ │
    │ │ │ │ │major în care sunt │ │ │ │
    │ │ │ │ │implicate substanţe │ │ │ │
    │ │ │ │ │periculoase] │ │ │ │
    │ │ ├────────────────────────────────┼────────────────────┼───────────────────────────┼─────────┼───────────┼───────┤
    │ │ │1.9. Elaborarea proiectului de │Act normativ emis │Emiterea ordinului comun cu│August │ - │IGSU │
    │ │ │act normativ de aprobare a │ │Ministerul Muncii şi │2017 │ │ │
    │ │ │dispoziţiilor generale de │ │Justiţiei Sociale │ │ │ │
    │ │ │apărare împotriva incendiilor la│ │ │ │ │ │
    │ │ │spaţii şi clădiri utilizate de │ │ │ │ │ │
    │ │ │persoane cu dizabilităţi │ │ │ │ │ │
    │ │ ├────────────────────────────────┼────────────────────┼───────────────────────────┼─────────┼───────────┼───────┤
    │ │ │1.10. Elaborarea proiectului de │Act normativ emis │Emiterea ordinului │Iunie │ - │IGSU │
    │ │ │act normativ de aprobare a │ │ministrului afacerilor │2017 │ │ │
    │ │ │Regulamentului de organizare şi │ │interne [prevăzut de art. 6│ │ │ │
    │ │ │funcţionare a Grupului de lucru │ │alin. (7) din Hotărârea │ │ │ │
    │ │ │pentru evaluarea riscurilor la │ │Guvernului nr. 768/2016 │ │ │ │
    │ │ │nivel naţional │ │privind organizarea şi │ │ │ │
    │ │ │ │ │funcţionarea Platformei │ │ │ │
    │ │ │ │ │naţionale pentru reducerea │ │ │ │
    │ │ │ │ │riscurilor la dezastre] │ │ │ │
    │ │ ├────────────────────────────────┼────────────────────┼───────────────────────────┼─────────┼───────────┼───────┤
    │ │ │1.11. Amendarea reglementărilor │Act normativ emis │Emiterea ordinului │Decembrie│ - │IGSU │
    │ │ │privind Normele generale de │ │ministrului afacerilor │2017 │ │ │
    │ │ │apărare împotriva incendiilor │ │interne pentru modificarea │ │ │ │
    │ │ │ │ │Ordinului ministrului │ │ │ │
    │ │ │ │ │administraţiei şi │ │ │ │
    │ │ │ │ │internelor nr. 163/2007 │ │ │ │
    │ │ │ │ │pentru aprobarea Normelor │ │ │ │
    │ │ │ │ │generale de apărare │ │ │ │
    │ │ │ │ │împotriva incendiilor │ │ │ │
    │ │ ├────────────────────────────────┼────────────────────┼───────────────────────────┼─────────┼───────────┼───────┤
    │ │ │1.12. Elaborarea proiectului de │Act normativ emis │Emiterea ordinului │August │ - │IGSU │
    │ │ │act normativ de aprobare a │ │ministrului afacerilor │2017 │ │ │
    │ │ │Normelor specifice de apărare │ │interne │ │ │ │
    │ │ │împotriva incendiilor în │ │ │ │ │ │
    │ │ │unităţile Ministerului │ │ │ │ │ │
    │ │ │Afacerilor Interne │ │ │ │ │ │
    │ │ ├────────────────────────────────┼────────────────────┼───────────────────────────┼─────────┼───────────┼───────┤
    │ │ │1.13. Revizuirea reglementărilor│Act normativ emis │Emiterea ordinului │Decembrie│ - │IGSU │
    │ │ │privind organizarea şi │ │ministrului afacerilor │2017 │ │ │
    │ │ │asigurarea activităţii de │ │interne │ │ │ │
    │ │ │înştiinţare, avertizare, │ │ │ │ │ │
    │ │ │prealarmare şi alarmare în │ │ │ │ │ │
    │ │ │situaţii de protecţie civilă │ │ │ │ │ │
    │ │ ├────────────────────────────────┼────────────────────┼───────────────────────────┼─────────┼───────────┼───────┤
    │ │ │1.14. Elaborarea Normelor │Act normativ emis │Emiterea ordinului │Decembrie│ - │IGSU │
    │ │ │tehnice privind proiectarea şi │ │ministrului afacerilor │2017 │ │ │
    │ │ │executarea adăposturilor şi a │ │interne [prevăzut de art. 9│ │ │ │
    │ │ │punctelor de comandă de │ │alin. (1) lit. g) din Legea│ │ │ │
    │ │ │protecţie civilă │ │nr. 481/2004] │ │ │ │
    │ │ ├────────────────────────────────┼────────────────────┼───────────────────────────┼─────────┼───────────┼───────┤
    │ │ │1.15. Elaborarea Regulamentului │Act normativ emis │Emiterea ordinului │Iulie │ - │IGSU │
    │ │ │privind acţiunile de prevenire, │ │ministrului afacerilor │2017 │ │ │
    │ │ │pregătire şi de răspuns ale │ │interne (prevăzut de │ │ │ │
    │ │ │serviciilor de urgenţă │ │art. 28 din anexa la │ │ │ │
    │ │ │profesioniste │ │Hotărârea Guvernului │ │ │ │
    │ │ │ │ │nr. 1.490/2004 pentru │ │ │ │
    │ │ │ │ │aprobarea Regulamentului de│ │ │ │
    │ │ │ │ │organizare şi funcţionare │ │ │ │
    │ │ │ │ │şi a organigramei │ │ │ │
    │ │ │ │ │Inspectoratului General │ │ │ │
    │ │ │ │ │pentru Situaţii de Urgenţă)│ │ │ │
    ├────┼────────────────────┼────────────────────────────────┼────────────────────┼───────────────────────────┼─────────┼───────────┼───────┤
    │ 2 │Îmbunătăţirea │2.1. Perfecţionarea pregătirii │Creşterea │- Participarea la convocări│Anual │100.000 lei│IGSU │
    │ │capacităţii │personalului inspecţiei de │competenţei │cursuri, seminare, │ │(bugetul de│ │
    │ │personalului de │prevenire, prin organizarea │personalului în │conferinţe a 15% din │ │stat) │ │
    │ │aplicare a legii │şi/sau participarea la convocări│exercitarea rolului │personal/an │ │ │ │
    │ │ │cursuri, seminare, conferinţe pe│de autoritate de │- Scăderea cu 20% raportat │ │ │ │
    │ │ │domenii specifice │ stat │la anul anterior a │ │ │ │
    │ │ │ │ │numărului documentelor de │ │ │ │
    │ │ │ │ │control anulate în instanţă│ │ │ │
    │ │ │ │ │pentru vicii de formă │ │ │ │
    │ │ ├────────────────────────────────┼────────────────────┼───────────────────────────┼─────────┼───────────┼───────┤
    │ │ │2.2. Redirecţionarea activităţii│Creşterea eficienţei│Număr de analize efectuate │Lunar │ - │IGSU │
    │ │ │preventive în funcţie de analiza│şi stabilirea │ │ │ │ │
    │ │ │situaţiei operative │măsurilor corective │ │ │ │ │
    │ │ │ │ │ │ │ │ │
    ├────┼────────────────────┼────────────────────────────────┼────────────────────┼───────────────────────────┼─────────┼───────────┼───────┤
    │ 3 │Perfecţionarea │3.1. Procedurarea activităţilor │Proceduri aprobate │Procentul de proceduri │Iunie │ - │IGSU │
    │ │structurilor, │preventive prin elaborarea/ │pentru toate │elaborate/actualizate │2017/ │ │ │
    │ │standardelor şi │actualizarea procedurilor de │activităţile │ │periodic │ │ │
    │ │procedurilor de │sistem şi operaţionale │procedurabile │ │ │ │ │
    │ │lucru ale inspecţiei│ │ │ │ │ │ │
    │ │de prevenire │ │ │ │ │ │ │
    │ │ ├────────────────────────────────┼────────────────────┼───────────────────────────┼─────────┼───────────┼───────┤
    │ │ │3.2. Debirocratizarea şi │Instrumente de lucru│- Reducerea cu 5% a │Decembrie│ 80.000 lei│IGSU │
    │ │ │eficientizarea activităţii prin:│informatizate nou- │numărului de solicitări │2019 │(bugetul de│ │
    │ │ │- crearea unei aplicaţii │implementate │adresate instituţiei │ │stat) │ │
    │ │ │informatice destinate │ │- Număr de aplicaţii │ │ │ │
    │ │ │cetăţenilor, pentru stabilirea │ │informatice │ │ │ │
    │ │ │încadrării construcţiilor şi │ │operaţionalizate │ │ │ │
    │ │ │amenajărilor în categoriile │ │ │ │ │ │
    │ │ │celor care necesită aviz şi/sau │ │ │ │ │ │
    │ │ │autorizaţie de securitate la │ │ │ │ │ │
    │ │ │incendiu │ │ │ │ │ │
    │ │ │- crearea unor evidenţe │ │ │ │ │ │
    │ │ │informatizate pe linia │ │ │ │ │ │
    │ │ │inspecţiei de prevenire │ │ │ │ │ │
    │ │ │- stabilirea unui ghid │ │ │ │ │ │
    │ │ │informatic al reglementărilor │ │ │ │ │ │
    │ │ │tehnice incidente, ca │ │ │ │ │ │
    │ │ │instrument de lucru al │ │ │ │ │ │
    │ │ │personalului inspecţiei de │ │ │ │ │ │
    │ │ │prevenire │ │ │ │ │ │
    │ │ ├────────────────────────────────┼────────────────────┼───────────────────────────┼─────────┼───────────┼───────┤
    │ │ │3.3. Dotarea cu mijloace │Întreg personalul │Gradul de dotare a │Decembrie│ 4.500.000│IGSU │
    │ │ │informatice mobile a │este dotat cu │personalului inspecţiilor │2019 │lei(bugetul│ │
    │ │ │inspecţiilor de prevenire │mijloace informatice│de prevenire cu mijloace │ │de stat) │ │
    │ │ │ │mobile. │informatice mobile │ │ │ │
    ├────┼────────────────────┼────────────────────────────────┼────────────────────┼───────────────────────────┼─────────┼───────────┼───────┤
    │ 4 │Consolidarea │4.1. Transferul către unităţile │- Preluarea │- Plan de măsuri pentru │Decembrie│80.000 lei │IGSU │
    │ │activităţii de │subordonate IGSU al activităţii │atribuţiilor de │transferul către unităţi │2019 │(bugetul de│ │
    │ │supraveghere a │de supraveghere a pieţei │către ISUJ/ISUB-IF │- Număr de cadre pregătite │ │stat) │ │
    │ │pieţei şi a celei de│ │- 50 persoane │ │ │ │ │
    │ │avizare şi │ │instruite │ │ │ │ │
    │ │autorizare ├────────────────────────────────┼────────────────────┼───────────────────────────┼─────────┼───────────┼───────┤
    │ │ │4.2. Achiziţionarea de standarde│96 standarde │Număr de standarde │Decembrie│25.000 lei │IGSU │
    │ │ │necesare activităţii de │ │achiziţionate │2017 │(bugetul de│ │
    │ │ │supraveghere a pieţei şi a celei│ │ │ │stat) │ │
    │ │ │de avizare şi autorizare │ │ │ │ │ │
    └────┴────────────────────┴────────────────────────────────┴────────────────────┴───────────────────────────┴─────────┴───────────┴───────┘


    Obiectivul general 2: Consolidarea capacităţii de pregătire în situaţii de urgenţă a populaţiei, autorităţilor, precum şi instituţiilor şi operatorilor privaţi, în special a celor care gestionează infrastructura critică

    
    ┌────┬────────────────────┬────────────────────────────────┬────────────────────┬───────────────────────────┬─────────┬───────────┬───────┐
    │Nr. │ │ │ │ │ │Resurse │Respon-│
    │crt.│ Obiectiv specific │ Activităţi/Măsuri concrete │Rezultatul acţiunii │ Indicatori de performanţă│ Termen │financiare │sabili │
    │ │ │ │ │ │ │necesare │ │
    ├────┼────────────────────┼────────────────────────────────┼────────────────────┼───────────────────────────┼─────────┼───────────┼───────┤
    │ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │
    ├────┼────────────────────┼────────────────────────────────┼────────────────────┼───────────────────────────┼─────────┼───────────┼───────┤
    │ 1 │Consolidarea │1.1. Încheierea de colaborări cu│3 parteneriate │Numărul parteneriatelor │Decembrie│ - │DSU │
    │ │activităţii de │societatea civilă (ONG şi mass- │naţionale │încheiate │2018 │ │IGSU │
    │ │comunicare şi │media) şi instituţii ale │1 parteneriat/ │ │ │ │ │
    │ │informare preventivă│statului care să ofere │judeţ/an │ │ │ │ │
    │ │ │posibilitatea transmiterii │ │ │ │ │ │
    │ │ │mesajului instituţional de │ │ │ │ │ │
    │ │ │informare către publicul-ţintă │ │ │ │ │ │
    │ │ ├────────────────────────────────┼────────────────────┼───────────────────────────┼─────────┼───────────┼───────┤
    │ │ │1.2. Furnizarea mesajului │500 mesaje/an │Numărul mesajelor difuzate │Decembrie│ - │DSU │
    │ │ │preventiv către populaţie, atât │ │ │2019 │ │IGSU │
    │ │ │prin mesaje/mijloace coordonate/│ │ │ │ │ │
    │ │ │puse la dispoziţie de la nivel │ │ │ │ │ │
    │ │ │central şi local, cât şi prin │ │ │ │ │ │
    │ │ │continuarea colaborărilor │ │ │ │ │ │
    │ │ │existente cu mass-media │ │ │ │ │ │
    │ │ ├────────────────────────────────┼────────────────────┼───────────────────────────┼─────────┼───────────┼───────┤
    │ │ │1.3. Continuarea parteneriatului│Diseminarea │Număr de acţiuni derulate │Decembrie│150.000 lei│DSU │
    │ │ │cu E.ON "Împreună pentru │mesajului preventiv │ │2018 │/an(bugetul│IGSU │
    │ │ │siguranţă" │către populaţie │ │ │de stat) │ │
    │ │ ├────────────────────────────────┼────────────────────┼───────────────────────────┼─────────┼───────────┼───────┤
    │ │ │1.4. Efectuarea anchetei │Sondaj de opinie │Eşantion reprezentativ la │anual │45.000 lei/│IGSU │
    │ │ │sociologice (sondaj de opinie) │realizat │nivel naţional │ │an (bugetul│ │
    │ │ │pentru măsurarea impactului │ │ │ │de stat) │ │
    │ │ │activităţilor de informare │ │ │ │ │ │
    │ │ │publică preventivă în rândul │ │ │ │ │ │
    │ │ │populaţiei │ │ │ │ │ │
    ├────┼────────────────────┼────────────────────────────────┼────────────────────┼───────────────────────────┼─────────┼───────────┼───────┤
    │ 2 │Consolidarea │2.1. Pregătirea în domeniul │Pregătirea a cel │Procentul de personal │Decembrie│ - │IGSU │
    │ │activităţii de │situaţiilor de urgenţă a │puţin 80% din │participant la curs │2019 │ │ │
    │ │pregătire a │reprezentanţilor instituţiilor │persoanele │raportat la cel planificat │ │ │ │
    │ │persoanelor cu │prefectului şi a personalului cu│planificate │ │ │ │ │
    │ │atribuţii în │funcţii de conducere şi │ │ │ │ │ │
    │ │managementul │atribuţii în domeniul │ │ │ │ │ │
    │ │situaţiilor de │situaţiilor de urgenţă din │ │ │ │ │ │
    │ │urgenţă │administraţia publică locală, │ │ │ │ │ │
    │ │ │servicii descentralizate şi │ │ │ │ │ │
    │ │ │deconcentrate │ │ │ │ │ │
    │ │ ├────────────────────────────────┼────────────────────┼───────────────────────────┼─────────┼───────────┼───────┤
    │ │ │2.2. Pregătirea personalului de │Pregătirea a cel │Procentul de personal │Decembrie│ - │IGSU │
    │ │ │conducere şi de intervenţie în │puţin 80% din │participant la curs │2019 │ │ │
    │ │ │caz de accident nuclear sau │persoanele │raportat la cel planificat │ │ │ │
    │ │ │urgenţă radiologică în │planificate │ │ │ │ │
    │ │ │conformitate cu prevederile │ │ │ │ │ │
    │ │ │Hotărârii Guvernului nr. 600/ │ │ │ │ │ │
    │ │ │2014 privind aprobarea │ │ │ │ │ │
    │ │ │Strategiei naţionale de │ │ │ │ │ │
    │ │ │securitate şi siguranţă │ │ │ │ │ │
    │ │ │nucleară │ │ │ │ │ │
    ├────┼────────────────────┼────────────────────────────────┼────────────────────┼───────────────────────────┼─────────┼───────────┼───────┤
    │ 3 │Consolidarea rolului│3.1. Pregătirea în comun a │Instruirea a cel │Număr de persoane instruite│Decembrie│ 1.000.000│IGSU │
    │ │de instituţie │personalului serviciilor │puţin 400 de │ │2019 │lei(bugetul│ │
    │ │responsabilă cu │voluntare/private pentru │persoane din │ │ │de stat) │ │
    │ │formarea │situaţii de urgenţă cu │serviciile voluntare│ │ │ │ │
    │ │personalului │personalul serviciilor │/private pentru │ │ │ │ │
    │ │serviciilor │profesioniste, în centrele de │situaţii de urgenţă │ │ │ │ │
    │ │voluntare şi │antrenament │ │ │ │ │ │
    │ │private pentru │ │ │ │ │ │ │
    │ │situaţii de urgenţă,│ │ │ │ │ │ │
    │ │precum şi de │ │ │ │ │ │ │
    │ │instituţie care │ │ │ │ │ │ │
    │ │avizează sectorul │ │ │ │ │ │ │
    │ │de competenţă şi │ │ │ │ │ │ │
    │ │dotarea serviciilor │ │ │ │ │ │ │
    │ │voluntare şi │ │ │ │ │ │ │
    │ │private │ │ │ │ │ │ │
    │ │ ├────────────────────────────────┼────────────────────┼───────────────────────────┼─────────┼───────────┼───────┤
    │ │ │3.2. Extinderea aplicabilităţii │Uniformizarea │Număr de instrucţiuni │Decembrie│ - │IGSU │
    │ │ │instrucţiunilor privind │acţiunilor de │implementate │2018 │ │ │
    │ │ │intervenţia în situaţii de │răspuns │ │ │ │ │
    │ │ │urgenţă a serviciilor │ │ │ │ │ │
    │ │ │profesioniste la serviciile │ │ │ │ │ │
    │ │ │voluntare/private pentru │ │ │ │ │ │
    │ │ │situaţii de urgenţă │ │ │ │ │ │
    │ │ ├────────────────────────────────┼────────────────────┼───────────────────────────┼─────────┼───────────┼───────┤
    │ │ │3.3. Eliminarea discrepanţelor │ Act normativ emis │Emiterea ordinului │Decembrie│ - │IGSU │
    │ │ │la organizarea şi desfăşurarea │ │ministrului afacerilor │2017 │ │ │
    │ │ │concursurilor profesionale ale │ │interne pentru modificarea │ │ │ │
    │ │ │serviciilor voluntare şi private│ │Ordinului ministrului │ │ │ │
    │ │ │pentru situaţii de urgenţă şi │ │afacerilor interne nr. 236/│ │ │ │
    │ │ │armonizarea regulamentului de │ │2012 pentru aprobarea │ │ │ │
    │ │ │organizare şi desfăşurare a │ │Regulamentului privind │ │ │ │
    │ │ │concursurilor serviciilor │ │organizarea şi desfăşurarea│ │ │ │
    │ │ │voluntare/private cu cel al │ │concursurilor profesionale │ │ │ │
    │ │ │serviciilor profesioniste │ │ale serviciilor voluntare │ │ │ │
    │ │ │ │ │şi private pentru situaţii │ │ │ │
    │ │ │ │ │de urgenţă │ │ │ │
    ├────┼────────────────────┼────────────────────────────────┼────────────────────┼───────────────────────────┼─────────┼───────────┼───────┤
    │ 4 │Preluarea │4.1. Operaţionalizarea │2 centrale │Număr de centrale │Decembrie│ 58.500 lei│IGSU │
    │ │responsabilităţilor │centralelor electronice de │operaţionalizate │electronice tip dispecerat │2017 │(bugetul de│ │
    │ │de alertare a │înştiinţare alarmare - tip │ │achiziţionate │ │stat) │ │
    │ │populaţiei prin │dispecerat (pentru transmiterea │ │ │ │ │ │
    │ │modernizarea şi │mesajelor în situaţii de │ │ │ │ │ │
    │ │eficientizarea │urgenţă sau conflict armat de │ │ │ │ │ │
    │ │sistemului naţional │la nivel naţional la nivel │ │ │ │ │ │
    │ │integrat de │judeţean) │ │ │ │ │ │
    │ │înştiinţare- │ │ │ │ │ │ │
    │ │avertizare şi │ │ │ │ │ │ │
    │ │alarmare │ │ │ │ │ │ │
    │ │ ├────────────────────────────────┼────────────────────┼───────────────────────────┼─────────┼───────────┼───────┤
    │ │ │4.2. Operaţionalizarea │41 de centrale │Număr de centrale │Iunie │ 1.575.000│IGSU │
    │ │ │centralelor electronice de │operaţionalizate │electronice tip punct │ 2018 │lei(bugetul│ │
    │ │ │înştiinţare alarmare - tip punct│ │comandă operaţionale │ │ de stat) │ │
    │ │ │comandă (pentru transmiterea │ │ │ │ │ │
    │ │ │mesajelor şi/sau semnalelor în │ │ │ │ │ │
    │ │ │situaţii de urgenţă sau │ │ │ │ │ │
    │ │ │conflict armat de la nivel │ │ │ │ │ │
    │ │ │judeţean la nivel local) │ │ │ │ │ │
    │ │ ├────────────────────────────────┼────────────────────┼───────────────────────────┼─────────┼───────────┼───────┤
    │ │ │4.3. Operaţionalizarea reţelei │Reţea │Achiziţionarea │Decembrie│ 4.500.000│DSU │
    │ │ │CRONOS │operaţionalizată │echipamentelor necesare │2017 │lei(bugetul│IGSU │
    │ │ │ │ │ │ │de stat) │ │
    │ │ │ │ │ │ │ │ │
    └────┴────────────────────┴────────────────────────────────┴────────────────────┴───────────────────────────┴─────────┴───────────┴───────┘


    Obiectivul general 3: Consolidarea şi dezvoltarea capacităţii operaţionale şi de răspuns

    
    ┌────┬────────────────────┬────────────────────────────────┬────────────────────┬───────────────────────────┬─────────┬───────────┬───────┐
    │Nr. │ │ │ │ │ │Resurse │Respon-│
    │crt.│ Obiectiv specific │ Activităţi/Măsuri concrete │Rezultatul acţiunii │ Indicatori de performanţă│ Termen │financiare │sabili │
    │ │ │ │ │ │ │necesare │ │
    ├────┼────────────────────┼────────────────────────────────┼────────────────────┼───────────────────────────┼─────────┼───────────┼───────┤
    │ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │
    ├────┼────────────────────┼────────────────────────────────┼────────────────────┼───────────────────────────┼─────────┼───────────┼───────┤
    │ 1 │Creşterea │1.1. Dezvoltarea bazelor │3 baze │Număr de baze │Decembrie│ 40.000.000│IGSU │
    │ │capacităţii de │teritoriale cu tehnică grea de │ │teritoriale înfiinţate │2019 │lei(bugetul│ │
    │ │răspuns integrat în │intervenţie │ │ │ │de stat) │ │
    │ │situaţii de urgenţă │ │ │ │ │ │ │
    │ │medicală, incendii │ │ │ │ │ │ │
    │ │şi protecţie civilă │ │ │ │ │ │ │
    │ │ ├────────────────────────────────┼────────────────────┼───────────────────────────┼─────────┼───────────┼───────┤
    │ │ │1.2. Elaborarea procedurilor de │Proceduri elaborate │Număr de proceduri │60 de │ - │IGSU │
    │ │ │lucru ale centrelor de │pentru toate │elaborate │zile de │ │ │
    │ │ │coordonare şi conducere a │activităţile │ │la adop- │ │ │
    │ │ │intervenţiei (CCCI) │procedurabile │ │tarea │ │ │
    │ │ │ │ │ │Hotărârii│ │ │
    │ │ │ │ │ │Guvernu- │ │ │
    │ │ │ │ │ │lui │ │ │
    │ │ │ │ │ │privind │ │ │
    │ │ │ │ │ │organiza-│ │ │
    │ │ │ │ │ │rea şi │ │ │
    │ │ │ │ │ │funcţio- │ │ │
    │ │ │ │ │ │narea │ │ │
    │ │ │ │ │ │CCCI │ │ │
    │ │ ├────────────────────────────────┼────────────────────┼───────────────────────────┼─────────┼───────────┼───────┤
    │ │ │1.3. Operaţionalizarea │2 dispecerate │Număr de dispecerate │Decembrie│Resurse din│IGSU │
    │ │ │dispeceratelor integrate cu │ │operaţionalizate │2019 │partea │ │
    │ │ │reprezentanţi din instituţiile │ │ │ │tuturor │ │
    │ │ │cu responsabilităţi în │ │ │ │institu- │ │
    │ │ │gestionarea situaţiilor de │ │ │ │ţiilor │ │
    │ │ │urgenţă │ │ │ │ │ │
    ├────┼────────────────────┼────────────────────────────────┼────────────────────┼───────────────────────────┼─────────┼───────────┼───────┤
    │ 2 │Implementarea unor │2.1. Elaborarea concepţiilor │5 concepţii │Număr de concepţii aprobate│Decembrie│ - │IGSU │
    │ │noi standarde, │naţionale de răspuns (postseism,│naţionale de răspuns│ │2017 │ │ │
    │ │proceduri │la epidemii, la inundaţii, la │aprobate │ │ │ │ │
    │ │operaţionale şi │accident nuclear sau radiologic │ │ │ │ │ │
    │ │tehnologii moderne │şi la incendii de pădure) │ │ │ │ │ │
    ├────┼────────────────────┼────────────────────────────────┼────────────────────┼───────────────────────────┼─────────┼───────────┼───────┤
    │ 3 │Dezvoltarea reţelei │3.1. Înfiinţarea de puncte de │10 puncte de lucru │Număr de puncte de lucru │Decembrie│ - │IGSU │
    │ │de puncte de lucru │lucru ale subunităţilor pentru │înfiinţate/an │înfiinţate │2019 │ │ │
    │ │şi creşterea │reducerea timpului de răspuns │ │ │ │ │ │
    │ │mobilităţii │ │ │ │ │ │ │
    ├────┼────────────────────┼────────────────────────────────┼────────────────────┼───────────────────────────┼─────────┼───────────┼───────┤
    │ 4 │Consolidarea │4.1. Organizarea reuniunilor/ │- 4 activităţi │- Număr de activităţi │Decembrie│364.600 lei│IGSU │
    │ │cooperării la nivel │seminarelor desfăşurate în │organizate │organizate │2019 │(bugetul de│ │
    │ │naţional şi │Belgia şi România, rezultate ca │- 190 de persoane │- Număr de persoane │ │stat) │ │
    │ │internaţional │urmare a deţinerii de către ţara│participante │participante │ │ │ │
    │ │ │noastră a Preşedinţiei │ │ │ │ │ │
    │ │ │Consiliului UE în perioada │ │ │ │ │ │
    │ │ │ianuarie-iunie 2019 │ │ │ │ │ │
    │ │ ├────────────────────────────────┼────────────────────┼───────────────────────────┼─────────┼───────────┼───────┤
    │ │ │4.2. Participarea la acţiuni pe │- 360 de activităţi │- Număr de activităţi la │Decembrie│730.000 lei│IGSU │
    │ │ │plan internaţional pe linia │la care se participă│care se participă │2019 │(bugetul de│ │
    │ │ │răspunsului la dezastre │- 600 de │- Număr de participanţi │ │ stat) │ │
    │ │ │(testarea procedurilor │participanţi │ │ │ │ │
    │ │ │operaţionale, a planurilor │ │ │ │ │ │
    │ │ │operative de intervenţie, │ │ │ │ │ │
    │ │ │seminare/schimburi de │ │ │ │ │ │
    │ │ │experienţă, sesiuni de lecţii │ │ │ │ │ │
    │ │ │învăţate şi bune practici) │ │ │ │ │ │
    │ │ ├────────────────────────────────┼────────────────────┼───────────────────────────┼─────────┼───────────┼───────┤
    │ │ │4.3. Organizarea reuniunilor/ │- 8 activităţi │- Număr de activităţi │Decembrie│ 6.500 lei │IGSU │
    │ │ │sesiunilor de pregătire/ │organizate │organizate │2019 │(bugetul de│ │
    │ │ │schimburilor de experienţă │- 70 de persoane │- Număr de persoane │ │ stat) │ │
    │ │ │rezultate ca urmare a deţinerii │participante │participante │ │ │ │
    │ │ │Preşedinţiei Iniţiativei de │ │ │ │ │ │
    │ │ │Pregătire şi Prevenire a │ │ │ │ │ │
    │ │ │Dezastrelor pentru Sud-Estul │ │ │ │ │ │
    │ │ │Europei │ │ │ │ │ │
    │ │ ├────────────────────────────────┼────────────────────┼───────────────────────────┼─────────┼───────────┼───────┤
    │ │ │4.4. Participarea echipei │3 exerciţii/misiuni │Număr de exerciţii/misiuni │Decembrie│700.000 lei│IGSU │
    │ │ │RO-USAR la exerciţii şi misiuni │ │realizate/executate │2019 │(bugetul de│ │
    │ │ │de reducere a efectelor │ │ │ │stat) │ │
    │ │ │dezastrelor la nivel │ │ │ │ │ │
    │ │ │internaţional │ │ │ │ │ │
    │ │ ├────────────────────────────────┼────────────────────┼───────────────────────────┼─────────┼───────────┼───────┤
    │ │ │4.5. Operaţionalizarea şi │7 module notificate │Operaţionalizare module: │Decembrie│ 45.000.000│IGSU │
    │ │ │notificarea modulelor asumate în│ │- posturi medicale avansate│2019 │lei(bugetul│ │
    │ │ │cadrul Mecanismului de Protecţie│ │- evacuare medicală pe │ │de stat) │ │
    │ │ │Civilă al Uniunii în cadrul │ │calea aerului │ │ │ │
    │ │ │Capacităţii Europene de Răspuns │ │- capacitate mare de │ │ │ │
    │ │ │la Urgenţă (EERC) - Voluntary │ │pompare a apei │ │ │ │
    │ │ │Pool │ │- potabilizare a apei │ │ │ │
    │ │ │ │ │- detectare şi prelevare │ │ │ │
    │ │ │ │ │probe CBRN │ │ │ │
    │ │ │ │ │- salvare victime la │ │ │ │
    │ │ │ │ │inundaţii cu bărci │ │ │ │
    │ │ │ │ │- decontaminare CBRN │ │ │ │
    ├────┼────────────────────┼────────────────────────────────┼────────────────────┼───────────────────────────┼─────────┼───────────┼───────┤
    │ 5 │Creşterea │5.1. Continuarea programului de │Implicarea activă a │1.Participarea voluntarilor│Decembrie│ 10.000.000│IGSU │
    │ │participării │voluntariat │voluntarilor în │la minimum 5% din │2019 │lei(bugetul│ │
    │ │voluntarilor în │ │acţiunile de ajutor │intervenţiile serviciilor │ │de stat) │ │
    │ │echipele de │ │umanitar şi în │profesioniste pentru │ │ │ │
    │ │intervenţie ale IGSU│ │popularizarea │situaţii de urgenţă │ │ │ │
    │ │ │ │măsurilor preventive│2. Participarea │ │ │ │
    │ │ │ │ │voluntarilor la minimum │ │ │ │
    │ │ │ │ │10% din acţiunile de │ │ │ │
    │ │ │ │ │informare preventivă │ │ │ │
    │ │ ├────────────────────────────────┼────────────────────┼───────────────────────────┼─────────┼───────────┼───────┤
    │ │ │5.2. Pregătirea voluntarilor în │Cel puţin 50% din │Gradul de participare a │Decembrie│ - │IGSU │
    │ │ │centrele de formare/ antrenament│personalul voluntar │personalului voluntar la │2019 │ │ │
    │ │ │ale IGSU │este pregătit. │programe de pregătire în │ │ │ │
    │ │ │ │ │centre │ │ │ │
    │ │ │ │ │ │ │ │ │
    │ │ │ │ │ │ │ │ │
    └────┴────────────────────┴────────────────────────────────┴────────────────────┴───────────────────────────┴─────────┴───────────┴───────┘


    Obiectivul general 4: Consolidarea capacităţii umane, logistice şi administrative

    
    ┌────┬────────────────────┬────────────────────────────────┬────────────────────┬───────────────────────────┬─────────┬───────────┬───────┐
    │Nr. │ │ │ │ │ │Resurse │Respon-│
    │crt.│ Obiectiv specific │ Activităţi/Măsuri concrete │Rezultatul acţiunii │ Indicatori de performanţă│ Termen │financiare │sabili │
    │ │ │ │ │ │ │necesare │ │
    ├────┼────────────────────┼────────────────────────────────┼────────────────────┼───────────────────────────┼─────────┼───────────┼───────┤
    │ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │
    ├────┼────────────────────┼────────────────────────────────┼────────────────────┼───────────────────────────┼─────────┼───────────┼───────┤
    │ 1 │Îmbunătăţirea │1.1. Finalizarea achiziţionării │107 echipamente şi │- 42 de autocamioane cu │Iulie │139.556.000│ IGSU │
    │ │dotării cu │de echipamente şi autospeciale │autospeciale │sistem hidraulic de │2018 │lei │ │
    │ │echipamente şi │de intervenţie - prin proiectul │achiziţionate │încărcare-descărcare cu │ │118.622.600│ │
    │ │mijloace tehnice, │Multirisc - modul I │ │cârlig │ │lei fonduri│ │
    │ │bunuri materiale şi │ │ │- 23 de containere suport │ │POIM, │ │
    │ │echipamente de │ │ │logistic al intervenţiei │ │20.933.400 │ │
    │ │protecţie adaptate │ │ │tip I - căutare salvare │ │lei(fonduri│ │
    │ │tuturor categoriilor│ │ │- 10 containere suport │ │bugetul de │ │
    │ │de misiuni │ │ │logistic al intervenţiei │ │stat) │ │
    │ │ │ │ │tip II - multirisc │ │ │ │
    │ │ │ │ │- 2 autospeciale pentru │ │ │ │
    │ │ │ │ │tratamente hiperbarice şi │ │ │ │
    │ │ │ │ │oxigenoterapie │ │ │ │
    │ │ │ │ │- 16 autospeciale de │ │ │ │
    │ │ │ │ │intervenţie şi salvare de │ │ │ │
    │ │ │ │ │la înălţime (42+/-3 m) │ │ │ │
    │ │ │ │ │- 2 linii tehnice de │ │ │ │
    │ │ │ │ │întreţinere echipamente │ │ │ │
    │ │ │ │ │individuale de protecţie │ │ │ │
    │ │ │ │ │- 1 autospecială pentru │ │ │ │
    │ │ │ │ │păstrarea temporară şi │ │ │ │
    │ │ │ │ │transport în regim │ │ │ │
    │ │ │ │ │frigorific │ │ │ │
    │ │ │ │ │- 6 automacarale cu braţ │ │ │ │
    │ │ │ │ │ridicător şi platformă │ │ │ │
    │ │ │ │ │pentru transport accesorii │ │ │ │
    │ │ │ │ │şi materiale │ │ │ │
    │ │ │ │ │- 1 tabără mobilă pentru │ │ │ │
    │ │ │ │ │persoane sinistrate/ │ │ │ │
    │ │ │ │ │evacuate în sistem │ │ │ │
    │ │ │ │ │containerizat │ │ │ │
    │ │ │ │ │- 4 containere suport │ │ │ │
    │ │ │ │ │logistic al intervenţiei │ │ │ │
    │ │ │ │ │tip IV - iluminat │ │ │ │
    │ │ ├────────────────────────────────┼────────────────────┼───────────────────────────┼─────────┼───────────┼───────┤
    │ │ │1.2. Achiziţionarea de ambulanţe│450 de ambulanţe │Număr de ambulanţe │Decembrie│202.500.000│IGSU │
    │ │ │ │achiziţionate │achiziţionate │2019 │lei(bugetul│ │
    │ │ │ │ │ │ │de stat) │ │
    │ │ ├────────────────────────────────┼────────────────────┼───────────────────────────┼─────────┼───────────┼───────┤
    │ │ │1.3. Achiziţionarea de │120 de autospeciale │Număr de autospeciale │Decembrie│495.000.000│IGSU │
    │ │ │autospeciale de stins incendii │achiziţionate │achiziţionate │2019 │lei(bugetul│ │
    │ │ │cu apă şi spumă │ │ │ │de stat) │ │
    │ │ ├────────────────────────────────┼────────────────────┼───────────────────────────┼─────────┼───────────┼───────┤
    │ │ │1.4. Achiziţionarea de │40 de autospeciale │Număr de autospeciale │Decembrie│165.000.000│IGSU │
    │ │ │autospeciale de intervenţie la │achiziţionate │achiziţionate │2017 │lei(bugetul│ │
    │ │ │incendii de pădure │ │ │ │de stat) │ │
    │ │ ├────────────────────────────────┼────────────────────┼───────────────────────────┼─────────┼───────────┼───────┤
    │ │ │1.5. Dezvoltarea de produse de │1 prototip omologat │Număr de prototipuri │Decembrie│1.000.000 │DGL │
    │ │ │tehnică nouă realizate prin │ │omologate │2019 │lei(bugetul│IGSU │
    │ │ │activităţi de cercetare- │ │ │ │de stat) │ │
    │ │ │dezvoltare │ │ │ │ │ │
    ├────┼────────────────────┼────────────────────────────────┼────────────────────┼───────────────────────────┼─────────┼───────────┼───────┤
    │ 2 │Dezvoltarea │2.1. Construcţia de poligoane de│6 poligoane de │1. Poligon de pregătire │Decembrie│22.700.000 │IGSU │
    │ │patrimoniului │instruire pentru personalul │instruire │căutare-salvare şi stingere│2019 │lei(bugetul│ │
    │ │imobiliar şi │operativ aparţinând unităţilor │ │incendii la Iaşi (RO-MD) │ │de stat) │ │
    │ │îmbunătăţirea │subordonate IGSU │ │2. Poligon/bazin de │ │ │ │
    │ │condiţiilor de muncă│ │ │pregătire pentru scafandri │ │ │ │
    │ │pregătire, cazare, │ │ │(ISUJ Constanţa) │ │ │ │
    │ │depozitare şi garare│ │ │3. Centrul de pregătire │ │ │ │
    │ │ │ │ │pentru stingere incendii, │ │ │ │
    │ │ │ │ │căutare-salvare urbană, │ │ │ │
    │ │ │ │ │descarcerare şi prim ajutor│ │ │ │
    │ │ │ │ │şi salvări din medii ostile│ │ │ │
    │ │ │ │ │vieţii la SSPPC │ │ │ │
    │ │ │ │ │4. Centrul de excelenţă în │ │ │ │
    │ │ │ │ │pregătirea personalului │ │ │ │
    │ │ │ │ │operativ la dezastre la │ │ │ │
    │ │ │ │ │Gorneşti (judeţul Mureş) │ │ │ │
    │ │ │ │ │5. Poligon de pregătire │ │ │ │
    │ │ │ │ │stingere şi căutare-salvare│ │ │ │
    │ │ │ │ │la Siret (RO-UA) │ │ │ │
    │ │ │ │ │6. Poligon de antrenament │ │ │ │
    │ │ │ │ │prevenire şi pregătire │ │ │ │
    │ │ │ │ │dezastre la CNPPMSU │ │ │ │
    │ │ ├────────────────────────────────┼────────────────────┼───────────────────────────┼─────────┼───────────┼───────┤
    │ │ │2.2. Modernizare/Extindere │10 lucrări de │Număr de lucrări de │Decembrie│15.000.000 │IGSU │
    │ │ │spaţii de lucru/cazare/garare │investiţii │investiţii │2018 │lei(bugetul│ │
    │ │ │ │ │ │ │de stat) │ │
    ├────┼────────────────────┼────────────────────────────────┼────────────────────┼───────────────────────────┼─────────┼───────────┼───────┤
    │ 3 │Modernizarea │3.1. Extinderea reţelei RCVD la │Conexiune la RCVD a │Număr de locaţii │Decembrie│1.125.000 │IGSU │
    │ │sistemului de │nivelul tuturor locaţiilor IGSU,│175 de locaţii IGSU │interconectate │2019 │lei(bugetul│ │
    │ │comunicaţii şi │asigurând capacitatea de │ │ │ │de stat) │ │
    │ │tehnologia │realizare de comunicaţii voce şi│ │ │ │ │ │
    │ │informaţiei │date │ │ │ │ │ │
    │ │ ├────────────────────────────────┼────────────────────┼───────────────────────────┼─────────┼───────────┼───────┤
    │ │ │3.2. Integrarea punctelor de │7 PCM conectate la │Număr de PCM integrate │Sept.2017│150.000 lei│IGSU │
    │ │ │comandă mobile (PCM) în reţeaua │reţeaua RCVD │la reţeaua RCVD │ │(bugetul de│ │
    │ │ │RCVD │ │ │ │ stat) │ │
    │ │ ├────────────────────────────────┼────────────────────┼───────────────────────────┼─────────┼───────────┼───────┤
    │ │ │3.3. Extinderea Sistemului │Accesul structurilor│Număr de structuri │August │ 1.215.000│DGCTI │
    │ │ │naţional de videoconferinţă al │subordonate IGSU la │interconectate │2017 │lei(bugetul│IGSU │
    │ │ │MAI la nivelul IGSU - structuri │sistemul de │ │ │de stat) │ │
    │ │ │subordonate │videoconferinţă este│ │ │ │ │
    │ │ │ │asigurat. │ │ │ │ │
    │ │ ├────────────────────────────────┼────────────────────┼───────────────────────────┼─────────┼───────────┼───────┤
    │ │ │3.4. Realizarea reţelei de │Operaţionalizarea │Număr de subdomenii ISUJ │Decembrie│ 9.000.000│IGSU │
    │ │ │intranet, a domeniului IGSU şi │domeniului IGSU │interconectate în domeniul │2017 │lei(bugetul│ │
    │ │ │subdomeniilor inspectoratelor │ │IGSU │ │de stat) │ │
    │ │ │judeţene, precum şi │ │ │ │ │ │
    │ │ │interconectarea acestora în │ │ │ │ │ │
    │ │ │acelaşi forest pe suport RCVD │ │ │ │ │ │
    │ │ ├────────────────────────────────┼────────────────────┼───────────────────────────┼─────────┼───────────┼───────┤
    │ │ │3.5. Înlocuirea echipamentelor │Tehnica de resortul │Număr de echipamente │Decembrie│ 12.000.000│IGSU │
    │ │ │(staţii de lucru şi servere) │IT din dotarea IGSU │înlocuite │2019 │lei(bugetul│ │
    │ │ │uzate din punct de vedere moral │este înnoită şi │Număr de licenţe schimbate │ │de stat) │ │
    │ │ │şi a produselor software pentru │corespunde nivelului│ │ │ │ │
    │ │ │care nu se mai asigură suport │tehnologic actual. │ │ │ │ │
    │ │ │tehnic, precum şi asigurarea cu │ │ │ │ │ │
    │ │ │echipamente şi produse software │ │ │ │ │ │
    │ │ │conform necesarului │ │ │ │ │ │
    ├────┼────────────────────┼────────────────────────────────┼────────────────────┼───────────────────────────┼─────────┼───────────┼───────┤
    │ 4 │Îmbunătăţirea │4.1. Reducerea deficitului de │Încadrarea tuturor │Gradul de încadrare │Decembrie│ 34.000.000│IGSU │
    │ │politicii de │personal prin încadrarea │posturilor │ │2019 │lei/an │ │
    │ │personal pentru │posturilor din statele de │ │ │ │(bugetul de│ │
    │ │recrutare, │organizare │ │ │ │stat) │ │
    │ │selecţionare, │ │ │ │ │ │ │
    │ │formare şi │ │ │ │ │ │ │
    │ │asigurarea unei │ │ │ │ │ │ │
    │ │evoluţii coerente │ │ │ │ │ │ │
    │ │şi predictibile în │ │ │ │ │ │ │
    │ │carieră │ │ │ │ │ │ │
    │ │ ├────────────────────────────────┼────────────────────┼───────────────────────────┼─────────┼───────────┼───────┤
    │ │ │4.2. Planificarea, organizarea │Întreg personalul │Număr de cadre care au │Decembrie│ - │IGSU │
    │ │ │şi finalizarea formării iniţiale│încadrat din sursă │absolvit cursul │2017 │ │ │
    │ │ │prin cursuri de iniţiere a │externă a urmat │ │ │ │ │
    │ │ │personalului recrutat din sursă │cursul de iniţiere. │ │ │ │ │
    │ │ │externă/prin încadrare directă, │ │ │ │ │ │
    │ │ │în urma procedurilor de selecţie│ │ │ │ │ │
    │ │ │parcurse în anul 2016 │ │ │ │ │ │
    │ │ ├────────────────────────────────┼────────────────────┼───────────────────────────┼─────────┼───────────┼───────┤
    │ │ │4.3. Stabilirea fişelor-cadru │Uniformizarea │Fişe-cadru elaborate pentru│Decembrie│ - │IGSU │
    │ │ │pentru posturile de specialitate│fişelor posturilor │fiecare post din statele de│2017 │ │ │
    │ │ │cu atribuţii şi cerinţe de │la nivelul │organizare ale unităţilor │ │ │ │
    │ │ │ocupare similare prevăzute în │structurilor │subordonate │ │ │ │
    │ │ │statele de organizare │subordonate │ │ │ │ │
    │ │ ├────────────────────────────────┼────────────────────┼───────────────────────────┼─────────┼───────────┼───────┤
    │ │ │4.4. Implementarea │- Autoevaluarea │- Număr de unităţi în care │Decembrie│ - │DSU │
    │ │ │instrumentului Cadrul comun de │instituţiei │instrumentul a fost │2019 │ │IGSU │
    │ │ │autoevaluare (CAF) la nivelul │realizată │implementat │ │ │ │
    │ │ │IGSU şi al unităţilor │- Planul de │- Număr de persoane │ │ │ │
    │ │ │subordonate, activitate în │îmbunătăţire a │pregătite │ │ │ │
    │ │ │cadrul proiectului Management │activităţii elaborat│ │ │ │ │
    │ │ │performant şi unitar la nivelul │- Responsabilii CAF │ │ │ │ │
    │ │ │MAI pentru serviciile de │pregătiţi │ │ │ │ │
    │ │ │urgenţă │ │ │ │ │ │
    │ │ ├────────────────────────────────┼────────────────────┼───────────────────────────┼─────────┼───────────┼───────┤
    │ │ │4.5. Elaborarea proiectului │Act normativ adoptat│Adoptarea Hotărârii │6 luni de│ - │IGSU │
    │ │ │Hotărârii Guvernului pentru │ │Guvernului de aprobare a │la adop- │ │ │
    │ │ │aprobarea Ghidului carierei │ │Ghidului carierei cadrelor │tarea │ │ │
    │ │ │cadrelor militare din Corpul │ │militare din Corpul │Legii │ │ │
    │ │ │Naţional al Pompierilor Militari│ │Naţional al Pompierilor │privind │ │ │
    │ │ │şi Protecţiei Civile │ │Militari şi Protecţiei │organiza-│ │ │
    │ │ │ │ │Civile │rea şi │ │ │
    │ │ │ │ │ │funcţio- │ │ │
    │ │ │ │ │ │narea │ │ │
    │ │ │ │ │ │CNPMPC │ │ │
    ├────┼────────────────────┼────────────────────────────────┼────────────────────┼───────────────────────────┼─────────┼───────────┼───────┤
    │ 5 │Consolidarea şi │5.1. Pregătirea personalului │800 de ofiţeri şi │Formarea profesională │Anual │300.000 lei│IGSU │
    │ │adaptarea la │operativ în scopul dezvoltării │subofiţeri/an │continuă în centre de │ │/an(bugetul│ │
    │ │standardele │şi consolidării deprinderilor │pregătiţi │antrenament, în alte │ │de stat) │ │
    │ │internaţionale a │specifice tipurilor de │ │specialităţi decât │ │ │ │
    │ │sistemului de │intervenţie │ │pregătirea paramedicală a │ │ │ │
    │ │formare profesională│ │ │personalului propriu │ │ │ │
    │ │iniţială şi continuă│ │ │ │ │ │ │
    │ │ ├────────────────────────────────┼────────────────────┼───────────────────────────┼─────────┼───────────┼───────┤
    │ │ │5.2. Revizuirea standardelor │Sistem de formare │Implementarea standardelor │Decembrie│ - │IGSU │
    │ │ │ocupaţionale pentru ofiţeri de │iniţială a │de pregătire profesională │2017 │ │ │
    │ │ │pompieri şi subofiţeri de │personalului IGSU │începând cu promoţiile │ │ │ │
    │ │ │pompieri şi protecţie civilă │adaptat la cerinţele│2019-2023, respectiv │ │ │ │
    │ │ │ │operative │2019-2021 │ │ │ │
    │ │ ├────────────────────────────────┼────────────────────┼───────────────────────────┼─────────┼───────────┼───────┤
    │ │ │5.3. Stabilirea cadrului │- Acte normative │- Aprobarea modificărilor │Decembrie│ - │IGSU │
    │ │ │normativ şi administrativ pentru│aprobate │actelor normative │2019 │ │ │
    │ │ │înfiinţarea Şcolii Naţionale │- Lucrarea de │- Demararea procedurilor │ │ │ │
    │ │ │Superioare de Pompieri │investiţii avizată │privind construirea │ │ │ │
    │ │ │ │ │infrastructurii aferente │ │ │ │
    ├────┼────────────────────┼────────────────────────────────┼────────────────────┼───────────────────────────┼─────────┼───────────┼───────┤
    │ 6 │Promovarea şi │6.1. Implementarea standardului │- IGSU şi unităţile │- Număr de unităţi în care │Decembrie│ - │DSU │
    │ │aplicarea │ISO 9001 pe domeniul situaţiilor│subordonate sunt │ISO este certificat │2019 │ │IGSU │
    │ │managementului bazat│de urgenţă, în cadrul │certificate ISO 9001│- Număr de persoane │ │ │ │
    │ │pe performanţă │proiectului Management │- Instruirea a 84 de│instruite │ │ │ │
    │ │ │performant şi unitar la nivelul │specialişti ISO în │ │ │ │ │
    │ │ │MAI pentru serviciile de urgenţă│cadrul a patru │ │ │ │ │
    │ │ │ │cursuri. │ │ │ │ │
    │ │ │ │ │ │ │ │ │
    │ │ ├────────────────────────────────┼────────────────────┼───────────────────────────┼─────────┼───────────┼───────┤
    │ │ │6.2. Implementarea sistemului │- Sistem informatic │- Număr de unităţi în care │Decembrie│ - │DSU │
    │ │ │informatic operaţionalizat pe │operaţional │sistemul este operaţional │2019 │ │IGSU │
    │ │ │instrumente de management al │- Sistemul de │- Număr de unităţi în care │ │ │ │
    │ │ │calităţii şi performanţei, │măsurare a │BSC este implementat │ │ │ │
    │ │ │inclusiv a instrumentului │performanţei este │- Număr de persoane │ │ │ │
    │ │ │Balanced Scorecard (BSC) în │implementat. │instruite │ │ │ │
    │ │ │cadrul proiectului Management │- Instruirea a 33 de│ │ │ │ │
    │ │ │performant şi unitar la nivelul │persoane │ │ │ │ │
    │ │ │MAI pentru serviciile de │ │ │ │ │ │
    │ │ │urgenţă │ │ │ │ │ │
    ├────┼────────────────────┼────────────────────────────────┼────────────────────┼───────────────────────────┼─────────┼───────────┼───────┤
    │ 7 │Dezvoltarea │7.1. Operaţionalizarea noii │Site nou │- Îndeplinirea cerinţelor │Iunie │ - │IGSU │
    │ │comunicării şi │platforme web a IGSU │(www.igsu.ro), │stipulate în Hotărârea │2017 │ │ │
    │ │informării publice │ │adaptat cerinţelor │Guvernului nr. 123/2002 │ │ │ │
    │ │ │ │actuale şi │pentru aprobarea Normelor │ │ │ │
    │ │ │ │tehnologiei moderne │metodologice de aplicare a │ │ │ │
    │ │ │ │ │Legii nr. 544/2001 privind │ │ │ │
    │ │ │ │ │liberul acces la │ │ │ │
    │ │ │ │ │informaţiile de interes │ │ │ │
    │ │ │ │ │public │ │ │ │
    │ │ │ │ │- Număr de accesări pe │ │ │ │
    │ │ │ │ │site-urile gestionate de │ │ │ │
    │ │ │ │ │IGSU │ │ │ │
    └────┴────────────────────┴────────────────────────────────┴────────────────────┴───────────────────────────┴─────────┴───────────┴───────┘





    LISTĂ DE ABREVIERI
    ONU - Organizaţia Naţiunilor Unite
    NATO - Organizaţia Tratatului Atlanticului de Nord (North Atlantic Treaty Organization)
    UE - Uniunea Europeană
    ISO - Organizaţia Internaţională pentru Standardizare (International Organization for Standardization)
    RO-MD - România-Moldova
    RO-UA - România-Ucraina
    CSAT - Consiliul Suprem de Apărare a Ţării
    MAI - Ministerul Afacerilor Interne
    DSU - Departamentul pentru Situaţii de Urgenţă
    DGCTI - Direcţia generală pentru comunicaţii şi tehnologia informaţiei
    DGL - Direcţia generală logistică
    CNPMPC - Corpul Naţional al Pompierilor Militari şi Protecţiei Civile
    IGSU - Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgenţă
    ISU B-IF - Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă Bucureşti - Ilfov
    ISUJ - inspectoratul pentru situaţii de urgenţă judeţean
    CNPPMSU - Centrul Naţional de Perfecţionare a Pregătirii pentru Managementul Situaţiilor de Urgenţă
    SSPPC - Şcoala de Subofiţeri de Pompieri şi Protecţie Civilă
    RO-USAR - România - Echipa de căutare salvare (Romanian-Urban Search and Rescue)
    POIM - Programul operaţional infrastructură mare
    ONG - organizaţie neguvernamentală
    SAJ - serviciul de ambulanţă judeţean
    CRONOS - Sistemul deschis NATO pentru operaţiile critice de răspuns (Critical Response Operations NATO Open System)
    RCVD - Reţeaua de comunicaţii integrate voce-date
    CBRN - chimic, biologic, radiologic şi nuclear
    ----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016