Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
În temeiul art. 7 alin. (5) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Afacerilor Interne, aprobată cu modificări prin Legea nr. 15/2008, cu modificările şi completările ulterioare, ministrul afacerilor interne emite următorul ordin: ART. I Anexa la Ordinul ministrului internelor şi reformei administrative nr. 521/2008 privind asigurarea structurilor Ministerului Afacerilor Interne care nu dispun de suport logistic propriu, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 510 din 7 iulie 2008, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică după cum urmează: 1. Numărul curent 1 din tabel se modifică şi va avea următorul cuprins: "
┌──┬─────────────┬─────────┬─────────┬─────────┬─────────┬────────────┐
│ │Conducerea │ │ │ │ │ │
│ │ministerului,│ │ │ │ │ │
│ │structurile │ │ │ │ │ │
│ │aparatului │ │ │ │ │Direcţia │
│ │central şi │Direcţia │Direcţia │Direcţia │Direcţia │administrare│
│ │unităţile │asigurare│asigurare│asigurare│asigurare│pentru │
│1.│subordonate │logistică│logistică│logistică│logistică│comunicaţii │
│ │acestora │integrată│integrată│integrată│integrată│şi │
│ │finanţate din│ │ │ │ │tehnologia │
│ │bugetul │ │ │ │ │informaţiei │
│ │ordonatorului│ │ │ │ │ │
│ │principal de │ │ │ │ │ │
│ │credite^1 │ │ │ │ │ │
└──┴─────────────┴─────────┴─────────┴─────────┴─────────┴────────────┘
" 2. Nota de subsol^1 se modifică şi va avea următorul cuprins: "^1 Activităţile de reparaţii şi întreţinere, precum şi elaborarea documentelor referitoare la angajarea, lichidarea şi ordonanţarea cheltuielilor aferente întreţinerii, funcţionării, dotărilor şi investiţiilor pentru imobilele aflate în administrarea ordonatorului principal de credite revin Direcţiei asigurare logistică integrată. Cheltuielile aferente se suportă din bugetul ordonatorului principal de credite. Activităţile specifice domeniilor Echipare şi Hrănire şi Comunicaţii şi Informatică, precum şi elaborarea documentelor referitoare la angajarea, lichidarea şi ordonanţarea cheltuielilor aferente revin Direcţiei asigurare logistică integrată, respectiv Direcţiei administrare pentru comunicaţii şi tehnologia informaţiei, fiecare pe domeniul de competenţă. Cheltuielile se suportă din bugetul ordonatorului principal de credite. La solicitarea Departamentului pentru Situaţii de Urgenţă, pentru desfăşurarea unor activităţi specifice pe linie de protecţie civilă, de prevenire şi gestionare a situaţiilor de urgenţă, Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgenţă poate asigura logistic Departamentul pe linie de mobilitate şi comunicaţii şi informatică, în cazul în care aceste mijloace nu pot fi asigurate de către Direcţia asigurare logistică integrată şi Direcţia administrare pentru comunicaţii şi tehnologia informaţiei. Atribuţiile logistice pe linie de spaţii şi comunicaţii pentru Centrul de Psihosociologie al Ministerului Afacerilor Interne şi atribuţiile logistice pe linie de spaţii pentru Comenduirea Garnizoanei Bucureşti «General-inspector Dimitrie M. Sturdza» revin Institutului de Studii pentru Ordine Publică. Până la relocarea sediului unde îşi desfăşoară activitatea Centrul de Psihosociologie al Ministerului Afacerilor Interne, atribuţiile logistice pe linie de spaţii şi comunicaţii revin Bazei pentru Logistică - U.M. 0333 Bucureşti a Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă." 3. Paragraful 5 din „NOTE“ se modifică şi va avea următorul cuprins: "Pentru Serviciul Depozitare, Mobilizare şi Rezerve Proprii Găeşti din cadrul Direcţiei asigurare logistică integrată, atribuţiile logistice pe linie de spaţii revin Inspectoratului de Jandarmi Judeţean Dâmboviţa." 4. Paragraful 7 din „NOTE“ se modifică şi va avea următorul cuprins: "Direcţia asigurare logistică integrată, în calitate de unitate specializată, asigură servicii tipografice, confecţii metalice, lucrări de reparaţii, inspecţii, revizii tehnice şi întreţinerea mijloacelor de mobilitate, a armamentului şi a tehnicii specifice din dotarea structurilor Ministerului Afacerilor Interne, în funcţie de capacitatea de producţie, cu suportarea cheltuielilor din bugetul propriu, ulterior efectuării redistribuirilor între bugetul acesteia şi bugetele unităţilor Ministerului Afacerilor Interne asigurate. Pentru evidenţierea acestor cheltuieli, Direcţia asigurare logistică integrată transmite fiecărei structuri asigurate, lunar, situaţia centralizatoare cu serviciile/lucrările prestate acestora, însoţită de documentele justificative aferente fiecărui/fiecărei serviciu/ lucrări, astfel cum acestea sunt prevăzute în Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 126/2016 pentru aprobarea Regulilor şi politicilor contabile în cadrul Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările şi completările ulterioare." ART. II Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. p. Ministrul afacerilor interne, Raed Arafat, secretar de stat Bucureşti, 14 ianuarie 2022. Nr. 7. -----
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.