Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 697 din 29 august 2006  privind procedura de selectie a Listei practicienilor in insolventa agreati de Ministerul Finantelor Publice - Agentia Nationala de Administrare Fiscala    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 697 din 29 august 2006 privind procedura de selectie a Listei practicienilor in insolventa agreati de Ministerul Finantelor Publice - Agentia Nationala de Administrare Fiscala

EMITENT: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE - AGENTIA NATIONALA DE ADMINISTRARE FISCALA
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 751 din 4 septembrie 2006

În temeiul <>art. 33 alin. (3) din Hotãrârea Guvernului nr. 208/2005 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice şi a Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscalã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi al <>art. 9 alin. (5) din Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1.186/2006 privind deschiderea procedurii de reorganizare judiciarã şi faliment de cãtre organele fiscale competente şi propunerile de numire a lichidatorilor,

preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscalã emite urmãtorul ordin:

ART. 1
(1) Se aprobã textul anunţului prevãzut la <>art. 10 din Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1.186/2006 privind deschiderea procedurii de reorganizare judiciarã şi faliment de cãtre organele fiscale competente şi propunerile de numire a lichidatorilor, prevãzut în anexa nr. 1.
(2) Comisia pentru selecţia Listei practicienilor în insolvenţã agreaţi de Ministerul Finanţelor Publice - Agenţia Naţionalã de Administrare Fiscalã va stabili data pânã la care se pot depune ofertele şi data la care vor avea loc selecţiile.
ART. 2
(1) Pentru participarea la selecţia Listei practicienilor în insolvenţã agreaţi de Ministerul Finanţelor Publice - Agenţia Naţionalã de Administrare Fiscalã, ofertanţii trebuie sã depunã urmãtoarele documente, în termenul indicat în anunţul prevãzut la <>art. 10 din Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1.186/2006 :
a) o adresã prin care îşi manifestã interesul de a participa la selecţia în vederea alcãtuirii Listei practicienilor în insolvenţã agreaţi de Ministerul Finanţelor Publice - Agenţia Naţionalã de Administrare Fiscalã, cu precizarea zonei/zonelor pentru care îşi depune oferta; va fi completatã scrisoarea de intenţie cuprinsã în anexa nr. 2;
b) un act justificativ din care sã rezulte calitatea de practician în reorganizare şi lichidare a ofertantului şi a tuturor persoanelor care îşi desfãşoarã activitatea în cadrul ofertantului şi faptul cã nu sunt suspendate sau incompatibile;
c) certificatul de atestare fiscalã pentru ofertant;
d) o declaraţie pe propria rãspundere din care sã rezulte cã ofertantul este practician în insolvenţã compatibil;
e) o copie certificatã de pe poliţa de asigurare de rãspundere profesionalã a ofertantului, în vigoare;
f) o dovadã eliberatã de Uniunea Naţionalã a Practicienilor în Reorganizare şi Lichidare, care sã ateste faptul cã ofertantul sau reprezentanţii sãi nu au fost supuşi niciunei sancţiuni profesionale sau disciplinare în ultimii 3 ani anteriori declanşãrii procedurii de selecţie;
g) situaţia societãţilor reorganizate sau lichidate din portofoliul ofertantului, cu menţionarea gradului de acoperire a masei credale şi a gradului de acoperire a creanţelor fiscale cuprinse în masa credalã, întocmitã potrivit anexei nr. 3, situaţie la care sunt anexate hotãrârile judecãtoreşti prin care a fost numit în aceastã calitate, pentru fiecare societate în parte;
h) o declaraţie pe propria rãspundere în ceea ce priveşte numãrul de personal calificat afectat procedurii, inclusiv practicieni în insolvenţã compatibili: la aceastã declaraţie va fi ataşatã câte o prezentare a fiecãrei persoane şi dovada cã are încheiat un contract de muncã, de colaborare sau cã existã un raport juridic cu ofertantul, pentru fiecare persoanã în parte;
i) o declaraţie privind modalitatea prin care ofertantul va asigura accesul organului fiscal la informaţiile din dosarul cauzei, cum ar fi: rapoartele de activitate, tabelul creditorilor, planurile de distribuţie etc.; prin modalitate se vor menţiona atât dacã accesul se face prin internet sau prin poştã, cât şi termenul în care vor fi furnizate informaţiile.
(2) Documentaţia va fi depusã în original, toate paginile fiind numerotate, iniţializate şi ştampilate.
ART. 3
Oferta va fi descalificatã în situaţia în care în documentaţie nu sunt prezentate:
a) adresa prin care îşi manifestã interesul de a participa la selecţia în vederea alcãtuirii Listei practicienilor în insolvenţã agreaţi de Ministerul Finanţelor Publice - Agenţia Naţionalã de Administrare Fiscalã, cu precizarea zonei/zonelor pentru care îşi depune oferta;
b) actul justificativ din care sã rezulte calitatea de practician în reorganizare şi lichidare a ofertantului şi a tuturor persoanelor care îşi desfãşoarã activitatea în cadrul ofertantului, şi nu faptul cã nu sunt suspendate sau incompatibile,
ori
c) certificatul de atestare fiscalã pentru ofertant, din care sã rezulte cã nu are datorii cãtre bugetele administrate de Agenţia Naţionalã de Administrare Fiscalã prin intermediul organelor fiscale;
d) dovada calitãţii de practician în insolvenţã compatibil;
e) poliţa de asigurare de rãspundere profesionalã, în vigoare;
f) dovada eliberatã de Uniunea Naţionalã a Practicienilor în Reorganizare şi Lichidare, care sã ateste faptul cã ofertantul sau reprezentanţii sãi nu au fost supuşi niciunei sancţiuni profesionale sau disciplinare în ultimii 3 ani anteriori declanşãrii procedurii de selecţie.
ART. 4
(1) Comisia pentru selecţia Listei practicienilor în insolvenţã agreaţi de Ministerul Finanţelor Publice - Agenţia Naţionalã de Administrare Fiscalã se va întruni şi va deschide ofertele în prezenţa ofertanţilor, la data prevãzutã în anunţ, descalificând ofertele care se aflã în situaţia prevãzutã la art. 3.
(2) Ulterior, Comisia pentru selecţia Listei practicienilor în insolvenţã agreaţi de Ministerul Finanţelor Publice - Agenţia Naţionalã de Administrare Fiscalã va analiza fiecare ofertã în parte şi o va puncta, în funcţie de criteriile şi punctajele stabilite prin ordin al preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscalã.
(3) Rezultatul selecţiei va fi comunicat fiecãrui practician care a depus documentaţia, pentru zona/zonele pentru care a depus documentaţia, în termen de 5 zile de la data definitivãrii selecţiei.
(4) Lista practicienilor în insolvenţã agreaţi de Ministerul Finanţelor Publice - Agenţia Naţionalã de Administrare Fiscalã va fi publicatã pe pagina de internet a Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscalã şi va fi comunicatã organelor fiscale.
(5) În situaţia în care dupã definitivarea Listei practicienilor în insolvenţã agreaţi de Ministerul Finanţelor Publice - Agenţia Naţionalã de Administrare Fiscalã practicianul nu îşi respectã obligaţiile asumate prin oferta depusã, oferta va fi reanalizatã. În acest caz, Comisia pentru selecţia Listei practicienilor în insolvenţã agreaţi de Ministerul Finanţelor Publice - Agenţia Naţionalã de Administrare Fiscalã va repuncta oferta şi va decide asupra pãstrãrii sau nu a acestuia pe Lista practicienilor în insolvenţã agreaţi de Ministerul Finanţelor Publice - Agenţia Naţionalã de Administrare Fiscalã, comunicându-i practicianului acest fapt.
ART. 5
(1) Ori de câte ori se pune problema propunerii sau a agreãrii numirii unui administrator judiciar sau a unui lichidator de cãtre organe fiscale, în cazul în care debitorul are o obligaţie fiscalã mai mare de 3.000.000 lei, comisia din cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscalã, la solicitarea scrisã a organului fiscal care are calitatea de creditor fiscal, va efectua o selecţie pentru desemnarea practicianului care va fi propus de organul fiscal, pe bazã de cerere de ofertã adresatã practicienilor înscrişi în Lista practicienilor în insolvenţã agreaţi de Ministerul Finanţelor Publice - Agenţia Naţionalã de Administrare Fiscalã pentru zona respectivã. Cererea de ofertã va fi formulatã de Direcţia juridicã din cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscalã, pe baza documentelor furnizate de organul fiscal.
(2) Formularul de ofertã va conţine oferta care cuprinde onorariul lunar şi oferta care cuprinde onorariul de succes, potrivit anexei nr. 4, şi va fi însoţit de urmãtoarele documente:
a) o declaraţie pe propria rãspundere privind durata de timp în care apreciazã cã vor fi stinse creanţele fiscale, în tot sau în parte, ca urmare a procedurii insolvenţei;
b) o declaraţie pe propria rãspundere privind numãrul de persoane specializate care va fi alocat pentru realizarea activitãţilor legate de procedura insolvenţei la respectiva societate; la aceastã declaraţie va fi ataşatã câte o prezentare a fiecãrei persoane şi dovada cã are încheiat un contract de muncã, de colaborare sau cã existã un raport juridic cu ofertantul, pentru fiecare persoanã;
c) strategia de reorganizare şi/sau lichidare, cu program în timp.
(3) Documentaţia va fi depusã în original, toate paginile fiind numerotate, iniţializate şi ştampilate.
ART. 6
(1) Comisia pentru selecţia Listei practicienilor în insolvenţã agreaţi de Ministerul Finanţelor Publice - Agenţia Naţionalã de Administrare Fiscalã se va întruni şi va puncta ofertele, declarând câştigãtoare oferta care obţine cel mai mare punctaj.
(2) În cazul în care existã 2 ofertanţi cu acelaşi punctaj, va fi desemnat ofertantul care are gradul de acoperire a creanţelor fiscale cuprinse în masa credalã, la modul general, pentru toate cazurile din portofoliu, cel mai mare.
(3) În situaţia în care nu se depune nicio ofertã de cãtre niciun practician, organul fiscal va nominaliza practicianul care se aflã în prima poziţie a listei, pentru zona respectivã.
ART. 7
(1) Procedura generalã se repetã trimestrial sau semestrial, dupã caz.
(2) Direcţia economicã şi administrativã din cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscalã va publica anunţurile pe pagina de internet a Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscalã şi în douã cotidiene de circulaţie naţionalã.
ART. 8
Anexele nr. 1-4 fac parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 9
Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Preşedintele Agenţiei Naţionale
de Administrare Fiscalã,
Sebastian Bodu

Bucureşti, 29 august 2006.
Nr. 697.

ANEXA 1

ANUNŢ

Agenţia Naţionalã de Administrare Fiscalã organizeazã procedura de selecţie în vederea stabilirii Listei practicienilor în insolvenţã agreaţi de Ministerul Finanţelor Publice - Agenţia Naţionalã de Administrare Fiscalã în data de ...... . Practicienii în insolvenţã interesaţi de participarea la aceastã selecţie pot depune, pânã cel târziu în data de ....., ora ...., dosarele de participare la Agenţia Naţionalã de Administrare Fiscalã, str. Apolodor nr. 17, sectorul 5, Bucureşti, Direcţia juridicã, în plic sigilat, pe care vor fi înscrise urmãtoarele: "Documentaţie pentru selecţia Listei practicienilor în insolvenţã agreaţi de Ministerul Finanţelor Publice - Agenţia Naţionalã de Administrare Fiscalã". Documentaţia de participare la procedura de selecţie se gãseşte pe pagina de internet a Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscalã şi la Direcţia juridicã din cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscalã, str. Apolodor nr. 17, sectorul 5, Bucureşti, telefon/fax 021/319.96.80.


ANEXA 2

Ofertantul Înregistrat la sediul autoritãţii contractante
.................. nr. ...../.......
(denumirea/numele)


SCRISOARE DE INTENŢIE

Cãtre Agenţia Naţionalã de Administrare Fiscalã, str. Apolodor nr. 17, sectorul 5, Bucureşti
I. Având în vedere prevederile <>Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 1.186/2006 privind deschiderea procedurii de reorganizare judiciarã şi faliment de cãtre organele fiscale competente şi propunerile de numire a lichidatorilor, subsemnaţii, reprezentanţi ai ofertantului .......(denumirea ofertantului)......, depunem documentaţia în vederea selecţiei Listei practicienilor în insolvenţã agreaţi de Ministerul Finanţelor Publice - Agenţia Naţionalã de Administrare Fiscalã, pentru zona/zonele: ................. .
II. Anexãm la prezenta scrisoare urmãtoarele documente:
1. un act justificativ din care sã rezulte calitatea de practician în reorganizare şi lichidare a ofertantului şi a tuturor persoanelor care îşi desfãşoarã activitatea în cadrul ofertantului şi faptul cã nu sunt suspendate sau incompatibile;
2. certificatul de atestare fiscalã;
3. o declaraţie pe propria rãspundere din care sã rezulte cã ofertantul este practician în insolvenţã compatibil;
4. o copie certificatã de pe poliţa de asigurare de rãspundere profesionalã, în vigoare;
5. o dovadã, eliberatã de Uniunea Naţionalã a Practicienilor în Reorganizare şi Lichidare, care sã ateste faptul cã ofertantul sau reprezentanţii sãi nu au fost supuşi niciunei sancţiuni profesionale sau disciplinare în ultimii 3 ani anteriori declanşãrii procedurii de selecţie;
6. situaţia societãţilor reorganizate sau lichidate din portofoliul ofertantului, cu menţionarea gradului de acoperire a masei credale, a gradului de acoperire a creanţelor fiscale cuprinse în masa credalã şi valoarea sumelor aduse la masa credalã ca urmare a anulãrii actelor frauduloase încheiate de debitor în dauna drepturilor creditorilor, precum şi a unor transferuri cu caracter patrimonial, a unor operaţiuni comerciale încheiate de debitor şi a constituirii unor garanţii acordate de acesta, susceptibile a prejudicia drepturile creditorilor; la aceastã situaţie se anexeazã hotãrârile judecãtoreşti prin care a fost numit în aceastã calitate, pentru fiecare societate;
7. o declaraţie pe propria rãspundere în ceea ce priveşte numãrul de personal calificat afectat procedurii, inclusiv practicieni în insolvenţã compatibili; la aceastã declaraţie va fi ataşatã câte o prezentare a fiecãrei persoane şi dovada cã are încheiat un contract de muncã, de colaborare sau cã existã un raport juridic cu ofertantul, pentru fiecare persoanã;
8. o declaraţie privind modalitatea prin care ofertantul va asigura accesul organului fiscal la informaţiile din dosarul cauzei, cum ar fi: rapoartele de activitate, tabelul creditorilor, planurile de distribuţie etc.; prin modalitate se va menţiona atât dacã accesul se face prin internet sau prin poştã, cât şi termenul în care vor fi furnizate informaţiile.

Prezenta documentaţie de prezentare a ofertei are ....... pagini.

Data ..../..../....

.....(semnãtura)....., în calitate de ........, legal autorizat sã semnez oferta pentru şi în numele ........(denumirea/numele ofertantului).......


ANEXA 3





Ofertantul Înregistrat la sediul autoritãţii contractante
................ nr. ......./......
(denumirea/numele)

SITUAŢIA SOCIETĂŢILOR
reorganizate sau lichidate din portofoliul ofertantului, cu menţionarea
gradului de acoperire a masei credale, a gradului de acoperire a creanţelor
fiscale cuprinse în masa credalã şi valoarea sumelor aduse la masa credalã
ca urmare a anulãrii actelor frauduloase încheiate de debitor în dauna
drepturilor creditorilor, precum şi a unor transferuri cu caracter patrimonial,
a unor operaţiuni comerciale încheiate de debitor şi a constituirii unor garanţii
acordate de acesta, susceptibile a prejudicia drepturile creditorilor*)

- RON -
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Valoarea sumelor aduse la
masa credalã ca urmare a
anulãrii actelor frauduloase
încheiate de debitor în dauna
Nr. Denumirea Totalul Valoarea Totalul Valoarea drepturilor creditorilor,
crt. societãţii creanţelor sumelor creanţelor creanţelor precum şi a unor transferuri
comerciale înscrise recuperate bugetare bugetare cu caracter patrimonial,
în tabelul înscrise stinse a unor operaţiuni comerciale
creditorilor în tabelul încheiate de debitor şi a
creditorilor constituirii unor garanţii
acordate de acesta,
susceptibile a prejudicia
drepturile creditorilor
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1.
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
2.
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Prezenta declaraţie constituie act public şi rãspund, potrivit legii penale, pentru inexactitatea sau caracterul incomplet al datelor menţionate.

Data ..../..../....

......(semnãtura)....., în calitate de ......., legal autorizat sã semnez oferta
pentru şi în numele .......(denumirea/numele ofertantului).......


*) Se va avea în vedere şi experienţa avutã de practicienii persoane fizice în cadrul
altor societãţi comerciale în care au desfãşurat activitãţi de reorganizare sau
lichidare, cu condiţia prezentãrii unor înscrisuri din care sã rezulte cã a existat
acea colaborare şi cã s-au ocupat direct de acea reorganizare sau lichidare.


ANEXA 4

Ofertantul Înregistrat la sediul autoritãţii contractante
................ nr. ......./......
(denumirea/numele)


FORMULAR DE OFERTĂ

Cãtre,
Agenţia Naţionalã de Administrare Fiscalã, str. Apolodor nr. 17, sectorul 5, Bucureşti
I. Având în vedere prevederile <>Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 1.186/2006 privind deschiderea procedurii de reorganizare judiciarã şi faliment de cãtre organele fiscale competente şi propunerile de numire a lichidatorilor, subsemnaţii, reprezentanţi ai ofertantului ........(denumirea ofertantului)......, ne manifestãm interesul de a fi numiţi în calitatea de administrator judiciar/lichidator în Dosarul nr. ......., aflat pe rolul Tribunalului ........, având ca obiect insolvenţa debitorului .......... .
II. Onorariul lunar pe care îl solicitãm, exclusiv TVA, este de ......... lei.
III. Onorariul de succes pe care îl solicitãm este de:
a) ........% din sumele obţinute prin valorificarea bunurilor, exclusiv TVA, în situaţia în care creanţa fiscalã este acoperitã în integralitate, într-un termen de 12 luni de la data deschiderii procedurii;
b) .........% din sumele obţinute prin valorificarea bunurilor, exclusiv TVA, în situaţia în care creanţa fiscalã este acoperitã într-un procent mai mare de 80%, inclusiv, în termen de 18 luni de la deschiderea procedurii;
c) ..........% din sumele obţinute prin valorificarea bunurilor, exclusiv TVA, în situaţia în care creanţa fiscalã este acoperitã într-un procent mai mare de 50%, inclusiv, în termen de 24 de luni de la deschiderea procedurii.
IV. Anexãm la prezenta scrisoare urmãtoarele documente:
a) o declaraţie pe propria rãspundere privind durata de timp în care se apreciazã cã vor fi stinse creanţele fiscale, în tot sau în parte, ca urmare a procedurii insolvenţei;
b) o declaraţie pe propria rãspundere privind numãrul de persoane specializate care va fi alocat pentru realizarea activitãţilor legate de procedura insolvenţei la respectiva societate; la aceastã declaraţie sunt ataşate prezentãri ale fiecãrei persoane şi dovada cã are încheiat un contract de muncã, de colaborare sau cã existã un raport juridic cu ofertantul, pentru fiecare persoanã în parte;
c) strategia de reorganizare şi/sau lichidare, cu program în timp.

Prezenta documentaţie de prezentare a ofertei are ...... pagini.

Data ..../.../.....

......(semnãtura)....., în calitate de ......., legal autorizat sã semnez oferta pentru şi în numele .......(denumirea/numele ofertantului).......

-----------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016