Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 677 din 22 mai 2013  pentru aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2013 al Societatii Comerciale Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 677 din 22 mai 2013 pentru aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2013 al Societatii Comerciale "Romfilatelia" - S.A., filiala a Companiei Nationale "Posta Romana" - S.A.

EMITENT: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 309 din 29 mai 2013
    Având în vedere prevederile Legii bugetului de stat pe anul 2013 nr. 5/2013, ale art. 15 alin. (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 37/2008 privind reglementarea unor măsuri financiare în domeniul bugetar, aprobată cu modificări prin Legea nr. 275/2008, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 79/2008 privind măsuri economico-financiare la nivelul unor operatori economici, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 203/2009, cu modificările şi completările ulterioare,
    în temeiul art. 6 alin. (6) din Hotărârea Guvernului nr. 12/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului pentru Societatea Informaţională, cu modificările şi completările ulterioare, al art. 12 din Hotărârea Guvernului nr. 10/2013 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii, Familiei, Protecţiei Sociale şi Persoanelor Vârstnice şi al art. 10 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice, cu modificările şi completările ulterioare,

    ministrul pentru societatea informaţională, viceprim-ministrul, ministrul finanţelor publice, şi ministrul muncii, familiei, protecţiei sociale şi persoanelor vârstnice emit prezentul ordin.

    ART. 1
    Se aprobă bugetul de venituri şi cheltuieli pe anul 2013 al Societăţii Comerciale "Romfilatelia" - S.A., filială a Companiei Naţionale "Poşta Română" - S.A., aflată sub autoritatea Ministerului pentru Societatea Informaţională, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.
    ART. 2
    (1) Nivelul cheltuielilor totale aferente veniturilor totale prevăzute în bugetul de venituri şi cheltuieli reprezintă limita maximă şi nu poate fi depăşit decât în cazuri justificate.
    (2) În cazul în care în execuţie se înregistrează nerealizări ale veniturilor totale aprobate, operatorul economic poate efectua cheltuieli totale proporţional cu gradul de realizare a veniturilor totale, cu încadrarea în indicatorii de eficienţă aprobaţi.
    ART. 3
    Societatea Comercială "Romfilatelia" - S.A. va duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
    ART. 4
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

                  Ministrul pentru societatea informaţională,
                                    Dan Nica

                               Viceprim-ministru,
                         ministrul finanţelor publice,
                                 Daniel Chiţoiu

                          Ministrul muncii, familiei,
                  protecţiei sociale şi persoanelor vârstnice,
                                Mariana Câmpeanu

                       p. Ministrul delegat pentru buget,
                              Gheorghe Gherghina,
                                secretar de stat


    ANEXĂ


    Operatorul economic: Societatea Comercială "Romfilatelia" - S.A.
    Sediul/Adresa: str. Fabrica de chibrituri nr. 28, sectorul 5, Bucureşti
    Cod unic de înregistrare: RO16184414


                       BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI
                                  pe anul 2013

                                                                   - mii lei -
┌──────────┬──────────────────────────────────────────────────┬───┬────────────┐
│ │ INDICATORI │Nr.│Propuneri an│
│ │ │rd.│curent 2013 │
├────┬─────┼──────────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │
├────┼──┬──┼──────────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ I.│ │ │VENITURI TOTALE (Rd.1=Rd.2+Rd.3+Rd.4) │ 1 │ 9670,00│
├────┼──┼──┼──────────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ │1 │ │Venituri din exploatare │ 2 │ 9620,00│
│ ├──┼──┼──────────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ │2 │ │Venituri financiare │ 3 │ 50,00│
│ ├──┼──┼──────────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ │3 │ │Venituri extraordinare │ 4 │ │
├────┼──┼──┼──────────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ II.│ │ │CHELTUIELI TOTALE (Rd.5=Rd.6+Rd.17+Rd.18) │ 5 │ 9343,00│
├────┼──┼──┼──────────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ │1 │ │Cheltuieli de exploatare, din care: │ 6 │ 9302,00│
│ ├──┼──┼──────────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ │ │A.│cheltuieli cu bunuri şi servicii │ 7 │ 4871,00│
│ │ ├──┼──────────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ │ │B.│cheltuieli cu impozite, taxe şi vărsăminte │ 8 │ 141,00│
│ │ │ │asimilate │ │ │
│ │ ├──┼──────────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ │ │C.│cheltuieli cu personalul, din care: │ 9 │ 3764,00│
│ │ │ ├──┬───────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ │ │ │C1│cheltuieli cu salariile │10 │ 1831,00│
│ │ │ ├──┼───────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ │ │ │C2│bonusuri │11 │ 310,00│
│ │ │ ├──┼───────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ │ │ │C3│alte cheltuieli cu personalul, din care: │12 │ │
│ │ │ ├──┼───────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ │ │ │ │cheltuieli cu plăţi compensatorii aferente │13 │ │
│ │ │ │ │disponibilizărilor de personal │ │ │
│ │ │ ├──┼───────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ │ │ │C4│cheltuieli aferente contractului de mandat │14 │ 835,00│
│ │ │ ├──┼───────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ │ │ │ │cheltuieli cu asigurările şi protecţia socială,│15 │ 788,00│
│ │ │ │C5│fondurile speciale şi alte obligaţii legale │ │ │
│ │ ├──┼──┴───────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ │ │D.│alte cheltuieli de exploatare │16 │ 526,00│
│ ├──┼──┼──────────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ │2 │ │Cheltuieli financiare │17 │ 41,00│
│ ├──┼──┼──────────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ │3 │ │Cheltuieli extraordinare │18 │ │
├────┼──┼──┼──────────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│III.│ │ │REZULTATUL BRUT (profit/pierdere) │19 │ 327,00│
├────┼──┼──┼──────────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ IV.│ │ │IMPOZIT PE PROFIT │20 │ 110,00│
├────┼──┼──┼──────────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ V.│ │ │PROFITUL CONTABIL RĂMAS DUPĂ DEDUCEREA IMPOZITULUI│21 │ 217,00│
│ │ │ │PE PROFIT, din care: │ │ │
├────┼──┼──┼──────────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ │1 │ │Rezerve legale │22 │ 16,00│
│ ├──┼──┼──────────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ │2 │ │Alte rezerve reprezentând facilităţi fiscale │ │ │
│ │ │ │prevăzute de lege │23 │ │
│ ├──┼──┼──────────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ │3 │ │Acoperirea pierderilor contabile din anii │24 │ │
│ │ │ │precedenţi │ │ │
│ ├──┼──┼──────────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ │4 │ │Constituirea surselor proprii de finanţare pentru │25 │ │
│ │ │ │proiectele cofinanţate din împrumuturi externe, │ │ │
│ │ │ │precum şi pentru constituirea surselor necesare │ │ │
│ │ │ │rambursării ratelor de capital, plăţii dobânzilor,│ │ │
│ │ │ │comisioanelor şi altor costuri aferente acestor │ │ │
│ │ │ │împrumuturi │ │ │
│ ├──┼──┼──────────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ │5 │ │Alte repartizări prevăzute de lege │26 │ │
│ ├──┼──┼──────────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ │6 │ │Profitul contabil rămas după deducerea sumelor │27 │ 221,00│
│ │ │ │de la Rd. 22, 23, 24, 25, şi 26 │ │ │
│ ├──┼──┼──────────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ │7 │ │Participarea salariaţilor la profit în limita a │28 │ 20,00│
│ │ │ │10% din profitul net, dar nu mai mult de nivelul │ │ │
│ │ │ │unui salariu de bază mediu lunar realizat la │ │ │
│ │ │ │nivelul operatorului economic în exerciţiul │ │ │
│ │ │ │financiar de referinţă │ │ │
│ ├──┼──┼──────────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ │8 │ │Minimum 50% vărsăminte la bugetul de stat sau │29 │ 189,00│
│ │ │ │local în cazul regiilor autonome, ori dividende │ │ │
│ │ │ │cuvenite acţionarilor, în cazul societăţilor/ │ │ │
│ │ │ │companiilor naţionale şi societăţilor cu capital │ │ │
│ │ │ │integral sau majoritar de stat, din care: │ │ │
│ ├──┼──┼──────────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ │ │a)│- dividende cuvenite bugetului de stat sau local, │30 │ │
│ │ │ │după caz │ │ │
│ ├──┼──┼──────────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ │9 │ │Profitul nerepartizat pe destinaţiile prevăzute la│31 │ 12,00│
│ │ │ │Rd.22 - Rd.29 se repartizează la alte rezerve şi │ │ │
│ │ │ │constituie sursă proprie de finanţare │ │ │
├────┼──┼──┼──────────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ VI.│ │ │VENITURI DIN FONDURI EUROPENE │32 │ │
├────┼──┼──┼──────────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│VII.│ │ │CHELTUIELI ELIGIBILE DIN FONDURI EUROPENE, │33 │ │
│ │ │ │din care: │ │ │
├────┼──┼──┼──────────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ │ │a)│cheltuieli materiale │34 │ │
├────┼──┼──┼──────────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ │ │b)│cheltuieli cu salariile │35 │ │
├────┼──┼──┼──────────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ │ │c)│cheltuieli privind prestările de servicii │36 │ │
├────┼──┼──┼──────────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ │ │d)│cheltuieli cu reclamă şi publicitate │37 │ │
├────┼──┼──┼──────────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ │ │e)│alte cheltuieli │38 │ │
├────┼──┼──┼──────────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│VIII│ │ │SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care: │39 │ 450,00│
├────┼──┼──┼──────────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ │1 │ │Alocaţii de la buget │40 │ │
├────┼──┼──┼──────────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ IX.│ │ │CHELTUIELI PENTRU INVESTIŢII │41 │ 450,00│
├────┼──┼──┼──────────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ X.│ │ │DATE DE FUNDAMENTARE │42 │ │
├────┼──┼──┼──────────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ │1 │ │Nr. de personal prognozat la finele anului │43 │ 64,00│
│ ├──┼──┼──────────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ │2 │ │Nr. mediu de salariaţi total │44 │ 64,00│
│ ├──┼──┼──────────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ │3 │ │Cheltuieli de natură salarială (a+b), din care: │45 │ 2141,00│
│ ├──┼──┼──────────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ │ │a)│cheltuieli cu salariile │46 │ 1831,00│
│ ├──┼──┼──────────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ │ │b)│bonusuri │47 │ 310,00│
│ ├──┼──┼──────────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ │4 │ │Câştigul mediu lunar pe salariat (lei/persoană) │48 │ 2384,11│
│ │ │ │determinat pe baza fondului de salarii aferent │ │ │
│ │ │ │personalului angajat pe bază de contract │ │ │
│ │ │ │individual de muncă (Rd.46/Rd.44)/12*1000 │ │ │
│ ├──┼──┼──────────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ │5 │ │Câştigul mediu lunar pe salariat (lei/persoană) │49 │ 2787,76│
│ │ │ │înfluenţat de bonificaţiile şi bonusurile în lei │ │ │
│ │ │ │şi sau natură (Rd. 45/Rd.44)/12*1000 │ │ │
│ ├──┼──┼──────────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ │6 │ │Productivitatea muncii în unităţi valorice pe │50 │ 151094│
│ │ │ │total personal mediu în preţuri curente │ │ │
│ │ │ │(lei/persoană)(Rd.1/Rd.44) │ │ │
│ ├──┼──┼──────────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ │7 │ │Productivitatea muncii pe total personal │ │ │
│ │ │ │mediu în preţuri comparabile │51 │ 151094│
│ │ │ │(lei/persoană) (Rd. 1/Rd.44*ICP) │ │ │
│ ├──┼──┼──────────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ │8 │ │Productivitatea muncii în unităţi fizice pe │ │ │
│ │ │ │total personal mediu (unităţi fizice/persoană) │52 │ │
│ ├──┼──┼──────────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ │9 │ │Cheltuieli totale la 1000 lei venituri totale │53 │ 966,18│
│ │ │ │(Rd.5/Rd.1)x1000 │ │ │
│ ├──┼──┼──────────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ │10│ │Plăţi restante, în preţuri curente │54 │ │
│ ├──┼──┼──────────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ │11│ │Creanţe restante, în preţuri curente │55 │ │
└────┴──┴──┴──────────────────────────────────────────────────┴───┴────────────┘


                                    -------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016