Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 673 din 9 decembrie 2008  privind pregatirea in domeniul situatiilor de urgenta a reprezentantilor institutiilor prefectului si a personalului cu functii de conducere din administratia publica locala, in perioada 2009-2012    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 673 din 9 decembrie 2008 privind pregatirea in domeniul situatiilor de urgenta a reprezentantilor institutiilor prefectului si a personalului cu functii de conducere din administratia publica locala, in perioada 2009-2012

EMITENT: MINISTERUL INTERNELOR SI REFORMEI ADMINISTRATIVE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 847 din 16 decembrie 2008

Având în vedere prevederile art. 32 şi <>art. 34 alin. (1) din Legea nr. 481/2004 privind protecţia civilã, republicatã, ale <>art. 25 lit. d) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 21/2004 privind Sistemul Naţional de Management al Situaţiilor de Urgenţã, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 15/2005 , şi ale <>art. 11 lit. n) din Hotãrârea Guvernului nr. 1.490/2004 pentru aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare şi a organigramei Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţã, cu modificãrile ulterioare,
în temeiul <>art. 7 alin. (4) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 30/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Internelor şi Reformei Administrative, aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 15/2008 , cu modificãrile ulterioare,

ministrul internelor şi reformei administrative emite urmãtorul ordin:

ART. 1
Pregãtirea în domeniul situaţiilor de urgenţã a reprezentanţilor instituţiilor prefectului şi a personalului cu funcţii de conducere din administraţia publicã localã se realizeazã în centrele zonale de pregãtire Bacãu, Cluj-Napoca şi Craiova din subordinea Centrului Naţional de Perfecţionare a Pregãtirii pentru Managementul Situaţiilor de Urgenţã, pe baza "Programului unitar de pregãtire" prevãzut în anexa nr. 1.
ART. 2
Arondarea judeţelor şi a municipiului Bucureşti pe centrele zonale de pregãtire Bacãu, Cluj-Napoca şi Craiova este prevãzutã în anexa nr. 2.
ART. 3
(1) În perioada 2009-2012, pregãtirea în domeniul situaţiilor de urgenţã a personalului menţionat la art. 1 se desfãşoarã în serii de pregãtire cu durata de 5 zile, conform categoriilor de personal încadrate pe grupele de pregãtire prevãzute în anexa nr 3.
(2) Baza de calcul a necesarului de pregãtire pentru perioada menţionatã la alin. (1) este prevãzutã în anexa nr 4.
(3) Repartizarea necesarului de pregãtire, pe categorii de personal şi judeţele arondate centrelor zonale de pregãtire Bacãu, Craiova şi Cluj-Napoca este stabilitã în anexele nr 5, 6 şi 7.
ART. 4
Anual, pe baza propunerilor Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţã, Ministerul Internelor şi Reformei Administrative stabileşte planificarea numericã, pe categorii de personal şi pe seriile de pregãtire organizate în centrele zonale Bacãu, Cluj-Napoca şi Craiova.
ART. 5
Prefecţii, în calitate de preşedinţi ai comitetelor judeţene pentru situaţii de urgenţã, stabilesc, în baza planificãrii anuale şi a propunerilor inspectoratelor judeţene pentru situaţii de urgenţã, personalul care participã la pregãtire şi emit dispoziţiile necesare.
ART. 6
(1) Centrele zonale de pregãtire Bacãu, Cluj-Napoca şi Craiova comunicã instituţiilor prefectului şi inspectoratelor judeţene pentru situaţii de urgenţã, lunar, situaţia prezenţei la pregãtire a personalului planificat în seriile din luna precedentã.
(2) Prefecţii analizeazã periodic, în cadrul şedinţelor comitetelor judeţene pentru situaţii de urgenţã, situaţia participãrii la pregãtire a personalului planificat şi dispun mãsurile necesare pentru remedierea deficienţelor.
(3) Personalul care nu s-a prezentat la pregãtire din motive întemeiate va fi replanificat în serii ulterioare.
ART. 7
Prefecţii judeţelor în care funcţioneazã centrele zonale de pregãtire Bacãu, Cluj-Napoca şi Craiova, precum şi inspectorii'adşefi ai inspectoratelor judeţene pentru situaţii de urgenţã în a cãror zonã de competenţã sunt dispuse acestea acordã sprijinul necesar organizãrii activitãţilor de pregãtire desfãşurate în baza prezentului ordin.
ART. 8
Anexele nr 1-7 fac parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 9
Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I, şi intrã în vigoare la data de 1 ianuarie 2009.

Ministrul internelor şi reformei administrative,
Cristian David

Bucureşti, 9 decembrie 2008.
Nr 673.


ANEXA 1

PROGRAMUL UNITAR
de pregãtire în domeniul situaţiilor de urgenţã a reprezentanţilor
instituţiilor prefectului şi a personalului cu funcţii de conducere
din administraţia publicã localã

1. Strategii şi politici naţionale. Sistemul naţional de management al situaţiilor de urgenţã
1.1. Managementul situaţiilor de urgenţã - componentã a politicii de securitate naţionalã a statului român
1.2. Cadrul normativ specific managementului situaţiilor de urgenţã
1.3. Sistemul naţional de management al situaţiilor de urgenţã: organisme, competenţe şi relaţii funcţionale
1.4. Protecţia civilã - mãsuri şi sarcini organizatorice realizate pentru prevenirea şi reducerea riscului de producere a dezastrelor
2. Profilul dezastrelor
2.1. Dezastre naturale şi antropice
2.2. Tipuri de risc specifice teritoriului naţional. Consecinţe pe care acestea le genereazã
2.3. Impactul dezastrelor asupra comunitãţilor, infrastructurii şi mediului
2.4. Problematica riscului şi vulnerabilitãţii. Strategii şi programe de reducere a riscului
3. Managementul situaţiilor de urgenţã la nivel local
3.1. Atribuţiile autoritãţilor şi instituţiilor publice în domeniul situaţiilor de urgenţã
3.2. Protecţia populaţiei, bunurilor materiale şi mediului în situaţii de urgenţã. Cerinţe şi modalitãţi de realizare
3.3. Planuri şi programe de pregãtire în domeniul situaţiilor de urgenţã. Planul de analizã şi acoperire a riscurilor
3.4. Procesul decizional. Flux informaţional şi proceduri de intervenţie utilizate pentru managementul situaţiilor de urgenţã
3.5. Mãsuri de protecţie şi reguli de comportare în situaţii de urgenţã
3.6. Rolul factorilor decizionali în planificarea şi asigurarea resurselor umane, materiale şi financiare necesare managementului unitar al situaţiilor de urgenţã
4. Structuri şi mecanisme necesare managementului situaţiilor de urgenţã
4.1. Susţinerea participãrii publice a comunitãţilor şi organizaţiilor neguvernamentale la acţiunile specifice de prevenire şi gestionare a situaţiilor de urgenţã, în scopul restabilirii stãrii de normalitate
4.2. Servicii voluntare de urgenţã - criterii de performanţã privind structura organizatoricã şi dotarea
4.3. Cooperarea internaţionalã şî asistenţa umanitarã în situaţii de urgenţã; organisme şi programe de cooperare şi asistenţã pe plan european şi internaţional
5. Activitãţi practic-aplicative şi de documentare
Activitãţile practic-aplicative se realizeazã prin organizarea de ateliere de lucru, întâlniri cu specialişti, vizite documentare, prezentãri de mijloace tehnice şi participare la exerciţii de alarmare publicã şi de specialitate şi vizeazã rezolvarea, potrivit nivelului de competenţã deţinut, a unor situaţii specifice privind: organizarea şi conducerea şedinţelor comitetelor pentru situaţii de urgenţã; întocmirea proiectelor de hotãrâri ale comitetelor pentru situaţii de urgenţã; întocmirea actelor de autoritate pentru punerea în practicã a hotãrârilor comitetelor pentru situaţii de urgenţã; exemple practice privind adoptarea mãsurilor necesare pentru prevenirea şi gestionarea situaţiilor de urgenţã - acţiuni preventive/avertizarea populaţiei/alocarea resurselor umane, materiale şi financiare/acţiuni şi mãsuri dispuse pentru înlãturarea efectelor situaţiilor de urgenţã şi restabilirea stãrii de normalitate; planificarea, organizarea şî desfãşurarea pregãtirii în domeniul situaţiilor de urgenţã a personalului din cadrul structurilor din subordine sau aflate în coordonare.
În funcţie de categoria de personal pregãtitã, timpul dedicat activitãţilor practic-aplicative se repartizeazã dupã cum urmeazã:
a) pentru grupa I de pregãtire: în limita a 30% din timpul alocat pregãtirii;
b) pentru grupele a II-a şi a III-a de pregãtire: în limita a 50% din timpul alocat pregãtirii.
NOTĂ:
Pentru grupele a II-a şi a III'ada de pregãtire, pregãtirea pentru tipul de risc "inundaţii" se realizeazã în mod obligatoriu şi prin utilizarea concepţiei exerciţiului "Managementul situaţiilor de urgenţã determinate de inundaţii", dezvoltat în cadrul componentei III a proiectului de înfrãţire RO-PHARE 2005/017-690.01.04 "Contribuţia privind stabilirea unei administraţii pentru managementul la dezastre, la nivel regional şi local".


ANEXA 2

ARONDAREA
judeţelor şi a municipiului Bucureşti pe centrele zonale de pregãtire
Bacãu, Cluj-Napoca şi Craiova


┌──────────────────────────┬─────────────────────────┬─────────────────────────┐
│ Centrul de pregãtire │ Centrul de pregãtire │ Centrul de pregãtire │
│ Bacãu │ Cluj-Napoca │ Craiova │
│ (str. George Bacovia │(str. Aviator Bãdescu │(Str. Jietului nr. 15-17)│
│ nr. 57) │ nr. 7-9) │ │
│ Fax: 0234/511 883 │ Fax: 0264/598 205 │ Fax: 0251/415 033 │
├──────────────────────────┼─────────────────────────┼─────────────────────────┤
│1. BACĂU │1. ALBA │1. ARGEŞ │
├──────────────────────────┼─────────────────────────┼─────────────────────────┤
│2. BOTOŞANI │2. ARAD │2. CARAŞ-SEVERIN │
├──────────────────────────┼─────────────────────────┼─────────────────────────┤
│3. BRĂILA │3. BIHOR │3. CĂLĂRAŞI │
├──────────────────────────┼─────────────────────────┼─────────────────────────┤
│4. BUZĂU │4. BISTRIŢA-NĂSĂUD │4. DÂMBOVIŢA │
├──────────────────────────┼─────────────────────────┼─────────────────────────┤
│5. CONSTANŢA │5. BRAŞOV │5. DOLJ │
├──────────────────────────┼─────────────────────────┼─────────────────────────┤
│6. GALAŢI │6. CLUJ │6. GIURGIU │
├──────────────────────────┼─────────────────────────┼─────────────────────────┤
│7. IAŞI │7. COVASNA │7. GORJ │
├──────────────────────────┼─────────────────────────┼─────────────────────────┤
│8. NEAMŢ │8. HARGHITA │8. IALOMIŢA │
├──────────────────────────┼─────────────────────────┼─────────────────────────┤
│9. PRAHOVA │9. HUNEDOARA │9. ILFOV │
├──────────────────────────┼─────────────────────────┼─────────────────────────┤
│10. SUCEAVA │10. MARAMUREŞ │10. MEHEDINŢI │
├──────────────────────────┼─────────────────────────┼─────────────────────────┤
│11. TULCEA │11. MUREŞ │11. OLT │
├──────────────────────────┼─────────────────────────┼─────────────────────────┤
│12. VASLUI │12. SATU MARE │12. TELEORMAN │
├──────────────────────────┼─────────────────────────┼─────────────────────────┤
│13. VRANCEA │13. SĂLAJ │13. VÂLCEA │
├──────────────────────────┼─────────────────────────┼─────────────────────────┤
│ │14. SIBIU │14. BUCUREŞTI │
├──────────────────────────┼─────────────────────────┼─────────────────────────┤
│ │15. TIMIŞ │ │
└──────────────────────────┴─────────────────────────┴─────────────────────────┘




ANEXA 3

CATEGORIILE DE PERSONAL
şi repartizarea acestora pe grupe de pregãtire


┌─────────────────────┬────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Grupa de pregãtire │ Categoria de personal │
├─────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │Prefect │
│ ├────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │Subprefect │
│ ├────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │Preşedinte al consiliului judeţean │
│Grupa I ├────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │Vicepreşedinte al consiliului judeţean │
│ ├────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │Secretar general al judeţului/municipiului Bucureşti │
│ ├────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │Primar general şi viceprimar al municipiului Bucureşti │
├─────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │Primar al municipiului şi oraşului/sectorului │
│ │municipiului Bucureşti │
│ ├────────────────────────────────────────────────────────┤
│Grupa a II-a │Viceprimar al municipiului şi oraşului/sectorului │
│ │municipiului Bucureşti │
│ ├────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │Secretar al municipiului şi oraşului/sectorului │
│ │municipiului Bucureşti │
├─────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │Primar al comunei │
│ ├────────────────────────────────────────────────────────┤
│Grupa a III-a │Viceprimar al comunei │
│ ├────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │Secretar al comunei │
└─────────────────────┴────────────────────────────────────────────────────────┘




ANEXA 4

BAZA DE CALCUL
a necesarului de pregãtire în cadrul centrelor zonale de pregãtire
Bacãu, Cluj-Napoca şi Craiova




┌──────────┬───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ │ Categorii de personal │
│ CENTRUL ├───────────┬───────┬─────┬─────┬─────┬─────┬─────┬─────┬─────┬─────┬─────┬─────┬─────┬─────┤
│ DE │ │ │ │Sub- │Pre- │Vice-│Se- │Pri- │Vice-│Se- │Pri- │Vice-│Se- │ │
│ PREGĂTIRE│ │ │Pre- │pre- │şe- │preşe│cre- │mari │pri- │cre- │mari │pri- │cre- │ │
│ │ DETALII │ │fecţi│fecţi│dinţi│dinţi│tari │ ai │mari │tari │ ai │mari │tari │Total│
│ │ │ │ │ │ ai │ ai │gene-│muni-│ ai │ ai │comu-│ ai │ ai │ │
│ │ │ │ │ │con- │con- │rali │cipi-│muni-│muni-│nelor│comu-│comu-│ │
│ │ │ │ │ │sili-│sili-│ ai │ilor,│cipi-│cipi-│ │nelor│nelor│ │
│ │ │ │ │ │ilor │ilor │jude-│ora- │ilor,│ilor,│ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │jude-│jude-│telor│şelor│ora- │ora- │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ţene │ţene │ │ şi │şelor│şelor│ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │sec- │ şi │ şi │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │toa- │sec- │sec- │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │relor│toa- │toa- │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │relor│relor│ │ │ │ │
├──────────┼───────────┴───────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┤
│ │Necesar de pregãtit│ 13 │ 26 │ 13 │ 26 │ 13 │ 95 │ 108 │ 95 │ 946 │ 946 │ 946 │ 3227│
│ ├───────────┬───────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┤
│ │ │ 2009 │ 13 │ 26 │ 13 │ 26 │ 13 │ 95 │ 108 │ 95 │ 400 │ 200 │ │ 989│
│ │ ├───────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┤
│ BACĂU │ │ 2010 │ │ │ │ │ │ │ │ │ 446 │ 500 │ │ 946│
│ │ ├───────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┤
│ │Planificat │ 2011 │ │ │ │ │ │ │ │ │ 100 │ 246 │ 500 │ 846│
│ │ ├───────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┤
│ │ │ 2012 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ 446 │ 446│
│ │ ├───────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┤
│ │ │ Total │ 13 │ 26 │ 13 │ 26 │ 13 │ 95 │ 108 │ 95 │ 946 │ 946 │ 946 │ 3227│
├──────────┼───────────┴───────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┤
│ │Necesar de pregãtit│ 15 │ 30 │ 15 │ 30 │ 15 │ 133 │ 148 │ 133 │ 964 │ 964 │ 964 │ 3411│
│ ├───────────┬───────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┤
│ │ │ 2009 │ 15 │ 30 │ 15 │ 30 │ 15 │ 133 │ 148 │ 133 │ 400 │ 100 │ │ 1019│
│ │ ├───────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┤
│ CLUJ- │ │ 2010 │ │ │ │ │ │ │ │ │ 464 │ 500 │ │ 964│
│ NAPOCA │ ├───────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┤
│ │Planificat │ 2011 │ │ │ │ │ │ │ │ │ 100 │ 264 │ 600 │ 964│
│ │ ├───────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┤
│ │ │ 2012 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ 100 │ 364 │ 464│
│ │ ├───────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┤
│ │ │ Total │ 15 │ 30 │ 15 │ 30 │ 15 │ 133 │ 148 │ 133 │ 964 │ 964 │ 964 │ 3411│
├──────────┼───────────┴───────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┤
│ │Necesar de pregãtit│ 14 │ 29 │ 13 │ 26 │ 13 │ 93 │ 107 │ 93 │ 940 │ 940 │ 940 │ 3208│
│ ├───────────┬───────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┤
│ │ │ 2009 │ 14 │ 29 │ 13 │ 26 │ 13 │ 93 │ 107 │ 93 │ 400 │ 200 │ │ 988│
│ │ ├───────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┤
│ CRAIOVA │ │ 2010 │ │ │ │ │ │ │ │ │ 440 │ 500 │ │ 940│
│ │ ├───────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┤
│ │Planificat │ 2011 │ │ │ │ │ │ │ │ │ 100 │ 240 │ 500 │ 840│
│ │ ├───────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┤
│ │ │ 2012 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ 440 │ 440│
│ │ ├───────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┤
│ │ │ Total │ 14 │ 29 │ 13 │ 26 │ 13 │ 93 │ 107 │ 93 │ 940 │ 940 │ 940 │ 3208│
├──────────┼───────────┴───────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┤
│ │Necesar de pregãtit│ 42 │ 85 │ 41 │ 82 │ 41 │ 321 │ 363 │ 321 │2850 │2850 │2850 │ 9846│
│ ├───────────┬───────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┤
│ │ │ 2009 │ 42 │ 85 │ 41 │ 82 │ 41 │ 321 │ 363 │ 321 │1200 │ 500 │ │ 2996│
│ │ ├───────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┤
│ TOTAL │ │ 2010 │ │ │ │ │ │ │ │ │1350 │1500 │ │ 2850│
│ GENERAL │ ├───────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┤
│ │Planificat │ 2011 │ │ │ │ │ │ │ │ │ 300 │ 750 │1600 │ 2650│
│ │ ├───────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┤
│ │ │ 2012 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ 100 │1250 │ 1350│
│ │ ├───────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┤
│ │ │ Total │ 42 │ 85 │ 41 │ 82 │ 41 │ 321 │ 363 │ 321 │2850 │2850 │2850 │ 9846│
└──────────┴───────────┴───────┴─────┴─────┴─────┴─────┴─────┴─────┴─────┴─────┴─────┴─────┴─────┴─────┘




ANEXA 5

REPARTIZAREA
necesarului de pregãtire în perioada 2009-2012, pe categorii de
personal şi judeţele arondate centrului zonal de pregãtire Bacãu




┌───┬──────────────────────────┬────┬────┬────┬────┬────┬────┬────┬────┬────┬────┬────┬────┬────┬──────┐
│Nr │Categorii de personal │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │Total │
│crt│ Judeţe:│ BC │ BT │ BR │ BZ │ CT │ GL │ IS │ NT │ PH │ SV │ TL │ VS │ VN │ cur- │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │sanţi │
├───┼──────────────────────────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼──────┤
│ 1.│Prefecţi │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 13 │
├───┼──────────────────────────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼──────┤
│ 2.│Subprefecţi │ 2 │ 2 │ 2 │ 2 │ 2 │ 2 │ 2 │ 2 │ 2 │ 2 │ 2 │ 2 │ 2 │ 26 │
├───┼──────────────────────────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼──────┤
│ 3.│Preşedinţi ai consiliilor │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │judeţene │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 13 │
├───┼──────────────────────────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼──────┤
│ 4.│Vicepreşedinţi ai │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │consiliilor judeţene │ 2 │ 2 │ 2 │ 2 │ 2 │ 2 │ 2 │ 2 │ 2 │ 2 │ 2 │ 2 │ 2 │ 26 │
├───┼──────────────────────────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼──────┤
│ 5.│Secretari generali ai │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │judeţelor │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 13 │
├───┼──────────────────────────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼──────┤
│ 6.│Primari ai municipiilor │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │şi oraşelor │ 8 │ 7 │ 4 │ 5 │ 12 │ 4 │ 5 │ 5 │ 14 │ 16 │ 5 │ 5 │ 5 │ 95 │
├───┼──────────────────────────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼──────┤
│ 7.│Viceprimari ai │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │municipiilor şi oraşelor │ 9 │ 8 │ 5 │ 6 │ 13 │ 5 │ 6 │ 6 │ 15 │ 17 │ 6 │ 6 │ 6 │ 108 │
├───┼──────────────────────────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼──────┤
│ 8.│Secretari ai municipiilor │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │şi oraşelor │ 8 │ 7 │ 4 │ 5 │ 12 │ 4 │ 5 │ 5 │ 14 │ 16 │ 5 │ 5 │ 5 │ 95 │
├───┼──────────────────────────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼──────┤
│ 9.│Primari ai comunelor │ 85 │ 71 │ 40 │ 82 │ 58 │ 61 │ 92 │ 78 │ 90 │ 97 │ 43 │ 81 │ 68 │ 946 │
├───┼──────────────────────────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼──────┤
│10.│Viceprimari ai comunelor │ 85 │ 71 │ 40 │ 82 │ 58 │ 61 │ 92 │ 78 │ 90 │ 97 │ 43 │ 81 │ 68 │ 946 │
├───┼──────────────────────────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼──────┤
│11.│Secretari ai comunelor │ 85 │ 71 │ 40 │ 82 │ 58 │ 61 │ 92 │ 78 │ 90 │ 97 │ 43 │ 81 │ 68 │ 946 │
├───┴──────────────────────────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼──────┤
│ TOTAL: │287 │242 │140 │269 │218 │203 │299 │257 │320 │347 │152 │266 │227 │ 3227 │
└──────────────────────────────┴────┴────┴────┴────┴────┴────┴────┴────┴────┴────┴────┴────┴────┴──────┘




ANEXA 6

REPARTIZAREA
necesarului de pregãtire în perioada 2009-2012, pe categorii de
personal şi judeţele arondate centrului zonal de pregãtire Cluj-Napoca




┌───┬──────────────────────────┬────┬────┬────┬────┬────┬────┬────┬────┬────┬────┬────┬────┬────┬────┬────┬──────┐
│Nr │Categorii de │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │Total │
│crt│ personal Judeţe:│ AB │ AR │ BH │ BN │ BV │ CJ │ CV │ HR │ HD │ MM │ MS │ SM │ SJ │ SB │ TM │ cur- │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │sanţi │
├───┼──────────────────────────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼──────┤
│ 1.│Prefecţi │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 15 │
├───┼──────────────────────────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼──────┤
│ 2.│Subprefecţi │ 2 │ 2 │ 2 │ 2 │ 2 │ 2 │ 2 │ 2 │ 2 │ 2 │ 2 │ 2 │ 2 │ 2 │ 2 │ 30 │
├───┼──────────────────────────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼──────┤
│ 3.│Preşedinţi ai consiliilor │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │judeţene │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 15 │
├───┼──────────────────────────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼──────┤
│ 4.│Vicepreşedinţi ai │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │consiliilor judeţene │ 2 │ 2 │ 2 │ 2 │ 2 │ 2 │ 2 │ 2 │ 2 │ 2 │ 2 │ 2 │ 2 │ 2 │ 2 │ 30 │
├───┼──────────────────────────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼──────┤
│ 5.│Secretari generali ai │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │judeţelor │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 15 │
├───┼──────────────────────────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼──────┤
│ 6.│Primari ai municipiilor │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │şi oraşelor │ 11 │ 10 │ 10 │ 4 │ 10 │ 6 │ 5 │ 9 │ 14 │ 13 │ 11 │ 5 │ 4 │ 11 │ 10 │ 133 │
├───┼──────────────────────────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼──────┤
│ 7.│Viceprimari ai │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │municipiilor şi oraşelor │ 12 │ 11 │ 11 │ 5 │ 11 │ 7 │ 6 │ 10 │ 15 │ 14 │ 12 │ 6 │ 5 │ 12 │ 11 │ 148 │
├───┼──────────────────────────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼──────┤
│ 8.│Secretari ai municipiilor │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │şi oraşelor │ 11 │ 10 │ 10 │ 4 │ 10 │ 6 │ 5 │ 9 │ 14 │ 13 │ 11 │ 5 │ 4 │ 11 │ 10 │ 133 │
├───┼──────────────────────────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼──────┤
│ 9.│Primari ai comunelor │ 67 │ 68 │ 90 │ 58 │ 48 │ 74 │ 40 │ 58 │ 55 │ 63 │ 91 │ 57 │ 56 │ 53 │ 86 │ 964 │
├───┼──────────────────────────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼──────┤
│10.│Viceprimari ai comunelor │ 67 │ 68 │ 90 │ 58 │ 48 │ 74 │ 40 │ 58 │ 55 │ 63 │ 91 │ 57 │ 56 │ 53 │ 86 │ 964 │
├───┼──────────────────────────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼──────┤
│11.│Secretari ai comunelor │ 67 │ 68 │ 90 │ 58 │ 48 │ 74 │ 40 │ 58 │ 55 │ 63 │ 91 │ 57 │ 56 │ 53 │ 86 │ 964 │
├───┴──────────────────────────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼──────┤
│ TOTAL: │242 │242 │308 │194 │182 │248 │143 │209 │215 │236 │314 │194 │188 │200 │296 │ 3411 │
└──────────────────────────────┴────┴────┴────┴────┴────┴────┴────┴────┴────┴────┴────┴────┴────┴────┴────┴──────┘




ANEXA 7

REPARTIZAREA
necesarului de pregãtire în perioada 2009-2012, pe categorii de
personal şi judeţele arondate centrului zonal de pregãtire Craiova



┌───┬──────────────────────────┬────┬────┬────┬────┬────┬────┬────┬────┬────┬────┬────┬────┬────┬────┬────┬──────┐
│Nr │Categorii de │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │Sec-│Total │
│crt│ personal Judeţe:│ AG │ CS │ CL │ DB │ DJ │ GR │ GJ │ IL │ IF │ MH │ OT │ TR │ VL │Mp B│toa-│ cur- │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ re │sanţi │
├───┼──────────────────────────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼──────┤
│ 1.│Prefecţi │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ │ 14 │
├───┼──────────────────────────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼──────┤
│ 2.│Subprefecţi │ 2 │ 2 │ 2 │ 2 │ 2 │ 2 │ 2 │ 2 │ 2 │ 2 │ 2 │ 2 │ 2 │ 3 │ │ 29 │
├───┼──────────────────────────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼──────┤
│ 3.│Preşedinţi ai consiliilor │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │judeţene │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ │ │ 13 │
├───┼──────────────────────────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼──────┤
│ 4.│Vicepreşedinţi ai │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │consiliilor judeţene │ 2 │ 2 │ 2 │ 2 │ 2 │ 2 │ 2 │ 2 │ 2 │ 2 │ 2 │ 2 │ 2 │ │ │ 26 │
├───┼──────────────────────────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼──────┤
│ 5.│Secretari generali ai │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │judeţelor │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ │ │ 13 │
├───┼──────────────────────────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼──────┤
│ 6.│Primari ai municipiilor │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │şi oraşelor │ 7 │ 8 │ 5 │ 7 │ 7 │ 3 │ 9 │ 7 │ 4 │ 5 │ 8 │ 5 │ 11 │ 1 │ 6 │ 93 │
├───┼──────────────────────────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼──────┤
│ 7.│Viceprimari ai │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │municipiilor şi oraşelor │ 8 │ 9 │ 6 │ 8 │ 8 │ 4 │ 10 │ 8 │ 5 │ 6 │ 9 │ 6 │ 12 │ 2 │ 6 │ 107 │
├───┼──────────────────────────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼──────┤
│ 8.│Secretari ai municipiilor │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │şi oraşelor │ 7 │ 8 │ 5 │ 7 │ 7 │ 3 │ 9 │ 7 │ 4 │ 5 │ 8 │ 5 │ 11 │ 1 │ 6 │ 93 │
├───┼──────────────────────────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼──────┤
│ 9.│Primari ai comunelor │ 95 │ 69 │ 50 │ 81 │104 │ 51 │ 61 │ 59 │ 35 │ 61 │104 │ 92 │ 78 │ │ │ 940 │
├───┼──────────────────────────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼──────┤
│10.│Viceprimari ai comunelor │ 95 │ 69 │ 50 │ 81 │104 │ 51 │ 61 │ 59 │ 35 │ 61 │104 │ 92 │ 78 │ │ │ 940 │
├───┼──────────────────────────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼──────┤
│11.│Secretari ai comunelor │ 95 │ 69 │ 50 │ 81 │104 │ 51 │ 61 │ 59 │ 35 │ 61 │104 │ 92 │ 78 │ │ │ 940 │
├───┴──────────────────────────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼──────┤
│ TOTAL: │314 │239 │173 │272 │341 │170 │218 │206 │125 │206 │344 │299 │275 │ 8 │ 18 │ 3208 │
└──────────────────────────────┴────┴────┴────┴────┴────┴────┴────┴────┴────┴────┴────┴────┴────┴────┴────┴──────┘



-------


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016