Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 650 din 28 octombrie 1998  pentru organizarea si exercitarea controlului si inspectiei de stat in transportul feroviar si cu metroul si pentru unele masuri specifice privind cercetarea evenimentelor de cale ferata    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 650 din 28 octombrie 1998 pentru organizarea si exercitarea controlului si inspectiei de stat in transportul feroviar si cu metroul si pentru unele masuri specifice privind cercetarea evenimentelor de cale ferata

EMITENT: MINISTERUL TRANSPORTURILOR
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 469 din 7 decembrie 1998
Ministrul transporturilor,
în temeiul prevederilor art. 11 lit. j), q) şi y) şi ale <>art. 12 din Ordonanta Guvernului nr. 19/1997 privind transporturile, ale art. 7 alin. (1), ale art. 7 alin. (3) lit. h), k) şi o) şi ale <>art. 7 alin. (5) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 12/1998 privind transportul pe cãile ferate romane şi reorganizarea Societãţii Naţionale a Cãilor Ferate Romane, ale art. 1 alin. (1) şi ale <>art. 10 din Hotãrârea Guvernului nr. 626/1998 privind organizarea şi funcţionarea Autoritãţii Feroviare Romane - AFER, precum şi ale <>Hotãrârii Guvernului nr. 44/1997 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Transporturilor, cu modificãrile ulterioare,

emite urmãtorul ordin:

ART. 1
Controlul şi inspecţia de stat în transportul feroviar şi cu metroul se organizeazã şi se exercita potrivit prevederilor din anexa nr. 1.
ART. 2
Mãsurile specifice privind cercetarea şi tratarea evenimentelor de cale feratã, produse în activitatea de transport feroviar şi cu metroul, sunt prevãzute în anexa nr. 2.
ART. 3
Controlul şi inspecţia de stat în transportul feroviar şi cu metroul, precum şi cercetarea evenimentelor de cale feratã se exercita de cãtre Inspectoratul de stat feroviar din cadrul Autoritãţii Feroviare Romane - AFER.
ART. 4
În exercitarea atribuţiilor de control şi de inspecţie de stat, Inspectoratul de stat feroviar va verifica modul în care sunt respectate cerinţele cu privire la siguranta circulaţiei, la securitatea transporturilor, la calitatea produselor şi a serviciilor publice, prevãzute în reglementãrile specifice feroviare în vigoare, va cerceta evenimentele grave produse în activitatea de transport feroviar şi cu metroul şi va asigura cercetarea celorlalte evenimente.
ART. 5
Controlul şi inspecţia de stat în transportul feroviar şi cu metroul, precum şi cercetarea evenimentelor de cale feratã se asigura de Inspectoratul de stat feroviar, pe baza de convenţii încheiate cu: Compania Nationala de Cai Ferate "C.F.R." - S.A., Societatea Nationala de Transport Feroviar de Cãlãtori "C.F.R. Cãlãtori" - S.A., Societatea Nationala de Transport Feroviar de Marfa "C.F.R. Marfa" - S.A., Societatea de Administrare Active Feroviare "S.A.A.F." - S.A., Regia Autonomã de Exploatare a Metroului "Metrorex" Bucureşti, cu operatorii de transport feroviar şi cu agenţii economici care furnizeazã produse sau presteazã servicii specifice pentru calea feratã sau pentru metrou, în care se vor stabili drepturile şi obligaţiile pãrţilor.
ART. 6
În exercitarea atribuţiilor de control şi de inspecţie de stat personalul Autoritãţii Feroviare Romane - AFER şi, dupã caz, personalul desemnat din Ministerul Transporturilor au dreptul de control pe toate mijloacele de transport feroviar şi cu metroul, în unitãţile prevãzute la art. 5 şi în celelalte unitãţi cu specific feroviar care funcţioneazã sub autoritatea sau în subordinea Ministerului Transporturilor, pe baza legitimatiei speciale emise de Ministerul Transporturilor în condiţiile şi conform modelului prevãzute în anexa nr. 3.
ART. 7
Atunci când constata existenta unor încãlcãri grave sau repetate ale reglementãrilor în vigoare, Inspectoratul de stat feroviar este obligat sa dispunã sau sa propunã, dupã caz, suspendarea sau retragerea autorizaţiilor, certificatelor, atestatelor sau licenţelor eliberate de cãtre Ministerul Transporturilor, de cãtre Autoritatea Feroviara Romana - AFER sau de cãtre centrele de pregãtire, perfecţionare şi de autorizare a personalului din transporturile feroviare şi cu metroul.
ART. 8
Nerespectarea prevederilor prezentului ordin de cãtre agenţii economici prevãzuţi la art. 5 sau de cãtre salariaţii acestora atrage rãspunderea civilã, penalã sau materialã, dupã caz, potrivit legii.
ART. 9
Anexele nr. 1-3 fac parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 10
Autoritatea Feroviara Romana - AFER va aduce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
ART. 11
Prezentul ordin se publica în Monitorul Oficial al României, Partea I, în Foaia Oficialã C.F.R. şi în publicaţiile proprii ale Autoritãţii Feroviare Romane - AFER.

p. Ministrul transporturilor,
Adrian Marinescu,
secretar de stat

ANEXA 1

ORGANIZAREA ŞI EXERCITAREA
controlului şi inspecţiei de stat în transportul feroviar şi cu metroul

1. Prin controlul şi inspecţia de stat în transportul feroviar şi cu metroul se asigura respectarea reglementãrilor specifice siguranţei circulaţiei şi securitãţii transporturilor, calitatea produselor şi a serviciilor publice, depistarea deficienţelor şi a sistemelor gresite de lucru, a cauzelor care le genereazã, precum şi stabilirea mãsurilor specifice pentru prevenirea, tratarea şi înlãturarea acestora.
2. Activitatea de control şi de inspecţie de stat este condusã de cãtre inspectorul de stat şef şi se exercita, în teritoriu, prin inspectoratele feroviare teritoriale.
3. Controlul de stat consta în analizarea întregii activitãţi a unui agent economic, pe o anumitã perioada, cu privire la siguranta circulaţiei, la securitatea transporturilor şi la calitatea produselor şi a serviciilor publice în transporturile feroviare şi cu metroul.
Controlul de stat se desfãşoarã pe baza unui program trimestrial.
4. Inspecţia de stat consta în verificarea unor activitãţi specifice importante desfãşurate de agentul economic privind siguranta circulaţiei, securitatea transporturilor, calitatea produselor şi a serviciilor publice în transporturile feroviare şi cu metroul. Inspecţia de stat se desfãşoarã, de regula, prin sondaj şi inopinat.
În cazul în care, cu ocazia inspecţiei de stat, se constata deficiente şi/sau abateri grave, aceasta activitate se poate transforma în control, cu aprobarea inspectorului de stat şef.
5. Controlul se efectueazã conform unui program care conţine: denumirea agentului economic controlat, tematica, perioada şi durata controlului. Programul se vizeazã de cãtre directorul general al Autoritãţii Feroviare Romane - AFER şi se aproba de cãtre conducerea Ministerului Transporturilor.
Din ordinul conducerii Ministerului Transporturilor, controlul se poate efectua şi în afarã programului aprobat.
6. Controlul şi inspecţia de stat se finalizeazã prin întocmirea unei note de constatare, care va cuprinde: denumirea agentului economic controlat, tematica, perioada, constatãrile şi mãsurile de remediere a deficienţelor constatate.
Nota de constatare se semneazã de cãtre personalul Inspectoratului de stat feroviar, care a efectuat controlul sau inspecţia de stat, agentul economic controlat luând cunostinta, sub semnatura, de conţinutul acesteia.
Eventualele contestaţii pot fi adresate Inspectoratului de stat feroviar în termen de 10 zile de la data luãrii la cunostinta, sub semnatura, despre conţinutul notei de constatare.
Soluţionarea contestaţiilor se face de cãtre Inspectoratul de stat feroviar în termen de 10 zile de la primirea acestora.
7. Conducerea agentului economic controlat va transmite Inspectoratului de stat feroviar, în termen de 10 zile de la data luãrii la cunostinta despre conţinutul notei de constatare sau de la data primirii rãspunsului la contestaţie, modul de remediere a deficienţelor şi abaterilor constatate.
8. În cazul în care se constata neaplicarea mãsurilor stabilite de cãtre Inspectoratul de stat feroviar ca urmare a controlului sau a inspecţiei de stat, în funcţie de gravitate, acesta poate dispune suspendarea sau retragerea autorizaţiilor, certificatelor, atestatelor, precum şi a licenţelor eliberate de cãtre Ministerul Transporturilor, Autoritatea Feroviara Romana - AFER sau de cãtre centrele de pregãtire, perfecţionare şi de autorizare a personalului din transporturile feroviare şi cu metroul.
9. Inspectoratul de stat feroviar va întocmi lunar şi anual o nota informativa privind activitatea de control şi de inspecţie de stat desfasurata, care va fi prezentatã conducerii Ministerului Transporturilor.

ANEXA 2

MĂSURI SPECIFICE
privind cercetarea şi tratarea evenimentelor de cale feratã produse în activitatea de transport feroviar şi cu metroul

1. Cercetarea şi tratarea evenimentelor de cale feratã produse în activitatea de transport feroviar şi cu metroul se fac în conformitate cu prevederile "Instrucţiei pentru prevenirea şi tratarea evenimentelor de cale feratã", în mãsura în care nu este stabilit altfel prin prezenta anexa.
2. Avizarea evenimentelor de cale feratã se face prin compartimentul de siguranta circulaţiei din cadrul Companiei Naţionale de Cai Ferate "C.F.R." - S.A. şi prin compartimentul de specialitate al Regiei Autonome de Exploatare a Metroului "Metrorex" Bucureşti, conform metodologiei prevãzute în "Instructia pentru prevenirea şi tratarea evenimentelor de cale feratã".
Prevederile alin. 1 se aplica şi în cazul în care circulaţia feroviara este perturbata ca urmare a inundatiilor, caderilor de stanci, incendiilor, lovirii vehiculelor rutiere la trecerile la nivel, care nu sunt tratate ca evenimente de cale feratã.
Compartimentul de siguranta circulaţiei din cadrul Companiei Naţionale de Cai Ferate "C.F.R." - S.A. şi compartimentul de specialitate din cadrul Regiei Autonome de Exploatare a Metroului "Metrorex" Bucureşti vor aviza, telefonic şi în scris (fax), şi Inspectoratul de stat feroviar, dupã cum urmeazã:
- imediat dupã primirea avizãrii evenimentului de cale feratã, în cazul accidentelor de orice categorie sau al defectuozitatilor în munca deosebit de grave - grupele A1, A2, A3 şi A4, precum şi în cazurile în care circulaţia feroviara este închisã ca urmare a inundatiilor, caderilor de stanci, incendiilor şi lovirii vehiculelor rutiere la trecerile la nivel;
- pana la ora 8,30 a urmãtoarei zile lucrãtoare, în cazul celorlalte defectuozitati în munca, precum şi în alte cazuri în care este perturbata circulaţia feroviara ca urmare a inundatiilor, caderilor de stanci, incendiilor, lovirii vehiculelor rutiere la trecerile la nivel.
3. Inspectoratul de stat feroviar va raporta la cabinetul ministrului transporturilor evenimentele de cale feratã, dupã cum urmeazã:
a) imediat dupã ce s-a primit avizarea, telefonic - în cazul accidentelor şi defectuozitatilor în munca deosebit de grave - grupele A1, A2, A3 şi A4, precum şi în celelalte cazuri care conduc la închiderea circulaţiei feroviare, cum ar fi: inundatii, caderi de stanci, incendii, care, conform reglementãrilor instructionale, nu sunt tratate ca evenimente de cale feratã;
b) prin nota informativa zilnica, transmisã pana la ora 8,30 a urmãtoarei zile lucrãtoare, în cazul altor evenimente de cale feratã; aceasta va conţine şi celelalte cazuri în care circulaţia feroviara este perturbata, precum: inundatii, caderi de stanci, incendii, lovirea vehiculelor rutiere la trecerile la nivel, care, conform reglementãrilor instructionale, nu sunt tratate ca evenimente de cale feratã.
4. Comisia de cercetare a unui eveniment de cale feratã va fi formatã astfel:
a) în cazul producerii evenimentelor de cale feratã din categoria accidentelor şi a defectuozitatilor în munca deosebit de grave - grupele A1, A2, A3 şi A4, preşedintele şi comisia de cercetare se stabilesc de cãtre inspectorul de stat şef din cadrul personalului de specialitate al Inspectoratului de stat feroviar, dacã nu este prevãzut altfel prin ordin al ministrului transporturilor;
b) în cazul producerii evenimentelor de cale feratã în activitatea de transport feroviar, altele decât cele nominalizate la lit. a), comisia de cercetare va fi formatã, de regula, din reprezentanţi ai:
- Companiei Naţionale de Cai Ferate "C.F.R." - S.A.;
- operatorului feroviar implicat în evenimentul de cale feratã;
- altor agenţi economici implicaţi în evenimentul de cale feratã;
c) în cazul producerii evenimentelor de cale feratã în activitatea de transport cu metroul, altele decât cele nominalizate la lit. a), comisia de cercetare va fi formatã, de regula, din reprezentanţi ai:
- Regiei Autonome de Exploatare a Metroului "Metrorex" Bucureşti;
- altor agenţi economici implicaţi în evenimentul de cale feratã.
5. Nominalizarea comisiei de cercetare şi a preşedintelui acesteia, în cazul producerii evenimentelor de cale feratã, altele decât cele prevãzute la pct. 4 lit. a), se face astfel:
a) în cazul evenimentelor produse pe infrastructura feroviara, de cãtre Compania Nationala de Cai Ferate - "C.F.R." - S.A.; preşedintele comisiei de cercetare va fi şeful compartimentului teritorial de siguranta circulaţiei din cadrul Companiei Naţionale de Cai Ferate - "C.F.R. - S.A.;
b) în cazul evenimentelor de cale feratã produse pe liniile unui operator feroviar cu material rulant şi personal propriu sau pe liniile unui agent economic deservit de un operator feroviar, respectiv pe liniile Regiei Autonome de Exploatare a Metroului "Metrorex" Bucureşti, de cãtre conducerea operatorului feroviar pe liniile cãruia s-a produs evenimentul de cale feratã sau care deserveste agentul economic, respectiv conducerea Regiei Autonome de Exploatare a Metroului "Metrorex" Bucureşti; preşedintele comisiei de cercetare va fi şeful compartimentului de siguranta circulaţiei al operatorului de transport feroviar, respectiv şeful compartimentului de specialitate din cadrul Regiei Autonome de Exploatare a Metroului "Metrorex" Bucureşti.
6. Convocarea comisiei de cercetare se face de cãtre preşedintele nominalizat; condiţiile de lucru se asigura de cãtre agentul economic pe liniile cãruia s-a produs evenimentul de cale feratã.
7. În caz de divergenta între membrii comisiei de cercetare, asigurarea cercetãrii evenimentelor de cale feratã se face de cãtre Inspectoratul de stat feroviar, la cererea scrisã a preşedintelui comisiei de cercetare; în acest caz, cercetarea se face în condiţiile prevãzute la pct. 4 lit. a).
8. Dosarele de cercetare a evenimentelor de cale feratã se întocmesc în 3 exemplare în termenul prevãzut de "Instructia pentru prevenirea şi tratarea evenimentelor de cale feratã".
Depãşirea termenelor de întocmire a dosarelor de cercetare se solicita în scris de cãtre preşedintele comisiei de cercetare şi se aproba de:
a) inspectorul de stat şef, pentru accidentele de cale feratã şi pentru defectuozitatile în munca deosebit de grave, încadrate în grupele A1, A2, A3 şi A4;
b) inspectorul de stat şef teritorial pentru celelalte defectuozitati în munca.
9. Inspectoratul de stat feroviar poate solicita, în scris, dosarele de cercetare, dupã întocmirea acestora, pentru verificare. Mãsurile stabilite de Inspectoratul de stat feroviar în urma verificãrii sunt obligatorii pentru toţi agenţii economici implicaţi în producerea evenimentului de cale feratã.
10. În cazul evenimentelor de cale feratã la care cercetarea se face de cãtre comisia prevãzutã la pct. 4 lit. a), Inspectoratul de stat feroviar va transmite o copie de pe dosarul de cercetare, spre tratare, conducerii fiecãrui agent economic implicat în producerea evenimentului de cale feratã.
Mãsurile dispuse prin dosarul de cercetare sunt obligatorii pentru agenţii economici implicaţi în producerea evenimentului de cale feratã.
11. La solicitarea scrisã a Inspectoratului de stat feroviar, comisiile de cercetare prevãzute la pct. 4 lit. b) şi c) vor depune la inspectoratul feroviar teritorial, în termen de 3 zile, un exemplar al dosarului de cercetare, pentru verificare.
În cazul în care inspectoratul feroviar teritorial constata ca dosarul de cercetare este întocmit incorect sau este incomplet, va solicita, în scris, preşedintelui comisiei de cercetare modificarea sau, dupã caz, completarea dosarului, precizând termenul de tratare.
În urma verificãrii, care nu va depãşi 10 zile, inspectoratul feroviar teritorial va emite un aviz scris pentru trimiterea dosarului spre tratare.
Avizul se întocmeşte în 3 exemplare, dintre care unul se pãstreazã la dosarul verificat, iar celelalte doua se trimit pentru a fi anexate la exemplarele rãmase la preşedintele comisiei de cercetare.
Avizul devine parte integrantã din dosarul de cercetare şi va cuprinde, în principal, urmãtoarele:
a) numele persoanelor vinovate de producerea evenimentului;
b) reglementãrile specifice care au fost incalcate;
c) mãsurile de tratare specifice privind suspendarea sau retragerea autorizaţiilor, a certificatelor, a atestatelor sau a licenţelor, eliberate de cãtre Ministerul Transporturilor, Autoritatea Feroviara Romana - AFER sau de cãtre centrele de pregãtire, perfecţionare şi de autorizare a personalului din transporturile feroviare şi cu metroul;
d) mãsurile tehnice şi de prevenire a evenimentelor de cale feratã;
e) alte mãsuri şi propuneri de tratare.
O copie de pe dosarul de cercetare va fi predatã de cãtre preşedinte fiecãrui membru al comisiei, care are obligaţia de a-l prezenta spre tratare conducerii agentului economic pe care l-a reprezentat în comisia de cercetare.
Mãsurile dispuse de Inspectoratul de stat feroviar cu ocazia verificãrii şi avizãrii dosarelor de cercetare sunt obligatorii pentru agenţii economici implicaţi în producerea evenimentului de cale feratã.
12. Autoritatea Feroviara Romana - AFER, prin Inspectoratul de stat feroviar, va atentiona în scris adunãrile generale ale actionarilor şi consiliile de administraţie ale agenţilor economici implicaţi în producerea evenimentelor de cale feratã despre cauzele, pagubele materiale şi despre mãsurile de tratare şi prevenire.
13. Pentru dosarele de cercetare a evenimentelor de cale feratã, care nu au fost solicitate spre verificare potrivit pct. 11, preşedintele comisiei de cercetare va trimite o copie de pe raportul de cercetare inspectoratului feroviar teritorial, în termen de 3 zile de la data finalizarii dosarului de cercetare.
14. Inspectoratul de stat feroviar va urmãri, prin sondaj, în cadrul activitãţii de control şi de inspecţie de stat, modul de aplicare a mãsurilor stabilite în urma producerii evenimentelor de cale feratã.
15. Compania Nationala de Cai Ferate - "C.F.R." - S.A., operatorii feroviari şi Regia Autonomã de Exploatare a Metroului "Metrorex" Bucureşti vor întocmi evidentele şi statisticile privind evenimentele feroviare, conform "Instrucţiei pentru prevenirea şi tratarea evenimentelor de cale feratã". Un exemplar din evidentele întocmite va fi înaintat, lunar, Inspectoratului de stat feroviar, pana la data de 5 a lunii în curs, pentru luna expiratã.
16. Inspectoratul de stat feroviar va întocmi evidente şi statistici pe care le va prezenta, periodic sau la cerere, conducerii Ministerului Transporturilor.

ANEXA 3

CONDIŢIILE
de eliberare a legitimatiei speciale de control şi inspecţie de stat

1. Personalul Inspectoratului de stat feroviar din cadrul Autoritãţii Feroviare Romane - AFER şi, dupã caz, personalul din Ministerul Transporturilor au dreptul la legitimatie specialã de control, care permite:
a) controlul şi inspecţia de stat privind respectarea reglementãrilor interne şi internaţionale privitoare la siguranta, securitatea transporturilor, protecţia mediului, calitatea produselor şi a serviciilor publice în transportul feroviar şi cu metroul, precum şi la agenţii economici care furnizeazã produse sau presteazã servicii specifice pentru calea feratã sau pentru metrou;
b) cercetarea evenimentelor de cale feratã produse în activitatea de transport feroviar şi cu metroul;
c) controlul şi inspecţia de stat privind aplicarea prevederilor legale referitoare la existenta şi la funcţionarea sistemului de asigurare a calitãţii;
d) supracontrolul activitãţii feroviare desfãşurate de personalul Companiei Naţionale de Cai Ferate "C.F.R." - S.A., al Societãţii Naţionale de Transport Feroviar de Cãlãtori "C.F.R. Cãlãtori" - S.A., al Societãţii Naţionale de Transport Feroviar de Marfa "C.F.R. Marfa" - S.A., al Societãţii de Administrare Active Feroviare "S.A.A.F." - S.A., al Regiei Autonome de Exploatare a Metroului "Metrorex" Bucureşti şi al operatorilor de transport feroviar;
e) accesul în unitãţile prevãzute la lit. a) şi d);
f) accesul şi cãlãtoria în cabina de conducere a mijloacelor de tracţiune feroviara şi în postul de conducere al ramei de metrou;
g) solicitarea şi obţinerea datelor, informaţiilor şi a documentelor necesare îndeplinirii atribuţiilor de control şi inspecţie de stat şi de cercetare a evenimentelor de cale feratã.
2. Legitimatia specialã de control şi inspecţie de stat se tipareste, se gestioneazã şi se elibereazã de Autoritatea Feroviara Romana - AFER.
3. Funcţiile care au dreptul la legitimatii de control şi inspecţie de stat sunt:
a) din cadrul Ministerului Transporturilor:
- conducerea Ministerului Transporturilor;
- personalul nominalizat de cãtre conducerea Ministerului Transporturilor;
b) personalul Inspectoratului de stat feroviar din cadrul Autoritãţii Feroviare Romane - AFER:
- director general AFER;
- inspector de stat şef;
- inspector de stat şef adjunct;
- inspector de stat şef teritorial;
- şef serviciu siguranta circulaţiei;
- şef serviciu calitate servicii/produse;
- şef serviciu reglementãri siguranta circulaţiei;
- inspector de stat.
4. Forma şi conţinutul legitimatiei speciale de control şi inspecţie de stat sunt redate mai jos:


fata
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ MINISTERUL TRANSPORTURILOR │
│ │
│LEGITIMATIE SPECIALĂ DE CONTROL │
│ŞI INSPECŢIE DE STAT │
│Nr. ... Data emiterii ......... LOC │
│ PENTRU │
│ FOTOGRAFIE │
│ │
│ Dl/Dna ........................ │
│ Funcţia ....................... │
│ Unitatea ...................... │
│ │
│ În conformitate cu prevederile Ordonanţei de urgenta a Guvernului nr. │
│ 12/1998, ale Ordonanţei Guvernului nr. 95/1998, ale Hotãrârii Guvernului│
│ nr. 626/1998 şi ale Ordinului ministrului transporturilor nr. 650/1998, │
│ titularul legitimatiei este împuternicit: │
│ 1. sa exercite controlul şi inspecţia de stat cu privire la respectarea │
│ reglementãrilor interne şi internaţionale privitoare la siguranta │
│ circulaţiei, la securitatea transporturilor, la protecţia mediului, la │
│ calitatea produselor şi a serviciilor publice în transportul feroviar │
│ şi cu metroul, precum şi la agenţii economici care furnizeazã produse │
│ sau presteazã servicii specifice pentru calea feratã sau pentru metrou; │
│ │
│ Valabil pana la ...... . Ministru, │
│ ............................. │
│ (numele, semnatura şi ştampila) │
│ │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘

verso
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ 2. sa cerceteze evenimentele de cale feratã produse în activitatea de │
│ transport feroviar şi cu metroul; │
│ 3. sa efectueze control şi inspecţie de stat privind aplicarea │
│ prevederilor legale referitoare la existenta şi funcţionarea sistemului │
│ de asigurare a calitãţii; │
│ 4. sa execute supracontrolul activitãţii feroviare efectuate de │
│ personalul Companiei Naţionale de Cai Ferate "C.F.R." - S.A., al │
│ Societãţii Naţionale de Transport Feroviar de Cãlãtori "C.F.R. Cãlãtori"│
│ - S.A., al Societãţii Naţionale de Transport Feroviar de Marfa "C.F.R. │
│ Marfa" - S.A., al Societãţii de Administrare Active Feroviare │
│ "S.A.A.F." - S.A., al Regiei Autonome de Exploatare a Metroului │
│ "Metrorex" Bucureşti şi al operatorilor de transport feroviar; │
│ 5. sa aibã acces în unitãţile prevãzute la pct. 1 şi 4; │
│ 6. sa solicite şi sa obţinã datele, informaţiile şi documentele │
│ necesare îndeplinirii atribuţiilor de control, inspecţie de stat şi de │
│ cercetare a evenimentelor de cale feratã. │
│ Posesorul legitimatiei are drept de acces şi cãlãtorie în cabina de │
│ conducere a mijloacelor de tracţiune feroviara şi în postul de │
│ conducere al ramei de metrou. │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘


------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016