Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 65 din 22 aprilie 2009  privind constituirea si functionarea Comisiei de Insemne Heraldice a Ministerului Administratiei si Internelor    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 65 din 22 aprilie 2009 privind constituirea si functionarea Comisiei de Insemne Heraldice a Ministerului Administratiei si Internelor

EMITENT: MINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 282 din 29 aprilie 2009
Pentru reglementarea într-o concepţie unitarã a problematicii adoptãrii însemnelor heraldice în cadrul Ministerului Administraţiei şi Internelor,
având în vedere prevederile <>art. 10 din Legea nr. 102/1992 privind stema ţãrii şi sigiliul statului,
în temeiul <>art. 7 alin. (4) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 30/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Administraţiei şi Internelor, aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 15/2008 , cu modificãrile ulterioare,

viceprim-ministrul, ministrul administraţiei şi internelor, emite urmãtorul ordin:

ART. 1
(1) Se constituie Comisia de Însemne Heraldice a Ministerului Administraţiei şi Internelor, denumitã în continuare Comisie, având urmãtoarea componenţã:
1. preşedinte: secretarul general adjunct al Ministerului Administraţiei şi Internelor, care coordoneazã domeniul logistic;
2. vicepreşedinţi:
a) directorul Direcţiei informare şi relaţii publice;
b) unul dintre adjuncţii directorului general al Direcţiei generale management operaţional;
3. membri:
a) şeful Serviciului intendenţã din cadrul Direcţiei logisticã;
b) şeful Tipografiei Ministerului Administraţiei şi Internelor;
c) un specialist în graficã şi machetare din cadrul Editurii Ministerului Administraţiei şi Internelor;
d) un specialist în heraldicã din cadrul Catedrei de Arhivisticã - Istorie a Facultãţii de Arhivisticã din cadrul Academiei de Poliţie "Alexandru Ioan Cuza";
e) un specialist în heraldicã din cadrul Arhivelor Naţionale;
4. secretar: şeful Casei de Culturã a Ministerului Administraţiei şi Internelor.
(2) În funcţie de problemele analizate, la şedinţele Comisiei pot participa şi alţi specialişti în domeniu, militari sau civili.
ART. 2
Comisia funcţioneazã pe lângã Direcţia informare şi relaţii publice.
ART. 3
Comisia are urmãtoarele atribuţii:
a) elaboreazã proiectul însemnului heraldic al Ministerului Administraţiei şi Internelor şi întocmeşte documentaţia tehnicã aferentã acestuia;
b) analizeazã şi avizeazã însemnele heraldice, drapelele, ecusoanele, emblemele, insignele şi denumirile onorifice propuse de unitãţi ale aparatului central, inspectoratele generale şi alte structuri ale Ministerului Administraţiei şi Internelor, pe care le prezintã ministrului administraţiei şi internelor pentru aprobare;
c) înştiinţeazã autorii propunerilor despre aprobarea sau respingerea proiectelor propuse şi ţine, prin secretarul Comisiei, evidenţa tuturor însemnelor heraldice şi documentaţiilor tehnice din Ministerul Administraţiei şi Internelor;
d) monitorizeazã corecta elaborare şi utilizare a însemnelor heraldice, drapelelor, emblemelor, iar în cazul constatãrii unor situaţii ce contravin prevederilor prezentului ordin şi ale Normelor metodologice privind elaborarea, adoptarea şi utilizarea însemnelor heraldice în Ministerul Administraţiei şi Internelor sesizeazã în scris şeful ierarhic superior structurii respective, care este obligat sã ia mãsuri în consecinţã şi sã le comunice preşedintelui Comisiei.
ART. 4
În termen de 30 de zile de la data intrãrii în vigoare a prezentului ordin, Comisia întocmeşte Normele metodologice privind elaborarea, adoptarea şi utilizarea însemnelor heraldice în Ministerul Administraţiei şi Internelor, care se aprobã de preşedintele acesteia.
ART. 5
Propunerile prevãzute la art. 3 lit. b), însoţite de documentaţia ce argumenteazã opţiunea, se înainteazã Comisiei de cãtre şefii structurilor din aparatul central sau, dupã caz, ai instituţiilor/structurilor aflate în subordinea/coordonarea Ministerului Administraţiei şi Internelor şi, dupã avizarea lor de cãtre aceasta, se supun spre aprobare ministrului administraţiei şi internelor, prin preşedintele Comisiei.
ART. 6
Dupã publicarea în Monitorul Oficial al României, Partea I, a ordinului ministrului administraţiei şi internelor pentru aprobarea însemnului heraldic propriu, unitãţile beneficiare pãstreazã în arhivã documentaţia tehnicã aferentã şi un exemplar al Monitorului Oficial, Partea I, respectiv.
ART. 7
(1) Cu excepţia simbolurilor naţionale, în structurile Ministerului Administraţiei şi Internelor este interzisã folosirea de însemne heraldice fãrã ca acestea sã fie avizate de Comisie şi aprobate de ministrul administraţiei şi internelor.
(2) Însemnele heraldice folosite de structuri ale Ministerului Administraţiei şi Internelor, pentru care nu existã aprobare sau nu mai sunt valabile din cauza schimbãrii denumirii structurii/unitãţii, vor fi supuse avizãrii Comisiei în termen de 90 de zile de la data intrãrii în vigoare a prezentului ordin.
ART. 8
Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.
ART. 9
La data publicãrii prezentului ordin se abrogã <>Ordinul ministrului internelor şi reformei administrative nr. 390/2008 privind constituirea şi funcţionarea Comisiei de Însemne Heraldice a Ministerului Administraţiei şi Internelor, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 67 din 29 ianuarie 2008.

Viceprim-ministru, ministrul administraţiei şi internelor,
Dan Nica

Bucureşti, 22 aprilie 2009.
Nr. 65.
----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016