Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 601 din 25 iulie 2007  privind aprobarea modificarii anexei N la   Ordinul ministrului agriculturii, padurilor si dezvoltarii rurale nr. 850/2006 pentru aprobarea normelor metodologice privind modul de acordare a sprijinului financiar pentru activitatile din sectorul vegetal, zootehnic, al imbunatatirilor funciare si al organizarii si sistematizarii teritoriului, precum si conditiile de eligibilitate    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 601 din 25 iulie 2007 privind aprobarea modificarii anexei N la Ordinul ministrului agriculturii, padurilor si dezvoltarii rurale nr. 850/2006 pentru aprobarea normelor metodologice privind modul de acordare a sprijinului financiar pentru activitatile din sectorul vegetal, zootehnic, al imbunatatirilor funciare si al organizarii si sistematizarii teritoriului, precum si conditiile de eligibilitate

EMITENT: MINISTERUL AGRICULTURII SI DEZVOLTARII RURALE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 580 din 23 august 2007
Având în vedere anexa nr. 4 la <>Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 123/2006 pentru aprobarea acordãrii sprijinului financiar producãtorilor agricoli din sectorul vegetal, zootehnic, al îmbunãtãţirilor funciare şi al organizãrii şi sistematizãrii teritoriului, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 125/2007 ,
vãzând Referatul de aprobare nr. 255.456 din 8 iunie 2007 al Direcţiei îmbunãtãţiri funciare,
în baza prevederilor <>art. 7 alin. (7) din Hotãrârea Guvernului nr. 385/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Agriculturii şi Dezvoltãrii Rurale,

ministrul agriculturii şi dezvoltãrii rurale emite urmãtorul ordin:

ART. I
Anexa N "Norme metodologice privind modul de acordare a sprijinului financiar şi condiţiile de eligibilitate pentru activitãţi din sectorul de îmbunãtãţiri funciare, aşa cum este prevãzut în anexa nr. 4 la <>Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 123/2006 , la <>Ordinul ministrului agriculturii, pãdurilor şi dezvoltãrii rurale nr. 850/2006 pentru aprobarea normelor metodologice privind modul de acordare a sprijinului financiar pentru activitãţile din sectorul vegetal, zootehnic, al îmbunãtãţirilor funciare şi al organizãrii şi sistematizãrii teritoriului, precum şi condiţiile de eligibilitate", publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1.054 şi 1.054 bis din 30 decembrie 2006, se modificã şi se înlocuieşte cu anexa care face parte integrantã din prezentul ordin.
ART. II
Direcţia buget-finanţe, Direcţia îmbunãtãţiri funciare şi direcţiile pentru agriculturã şi dezvoltare ruralã judeţene şi a municipiului Bucureşti vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
ART. III
Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul agriculturii şi dezvoltãrii rurale,
Decebal Traian Remeş

Bucureşti, 25 iulie 2007.
Nr. 601.


ANEXĂ
(Anexa N)
NORME METODOLOGICE
privind modul de acordare a sprijinului financiar şi
condiţiile de eligibilitate pentru activitãţi din sectorul
de îmbunãtãţiri funciare, aşa cum este prevãzut în anexa
nr. 4 la <>Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 123/2006 ,
aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 125/2007

ART. 1
Prezentele norme metodologice reglementeazã criteriile şi procedurile privind acordarea sprijinului financiar organizaţiilor de îmbunãtãţiri funciare, denumite în continuare organizaţii, federaţiilor de organizaţii de îmbunãtãţiri funciare, denumite în continuare federaţii, şi Administraţiei Naţionale a îmbunãtãţirilor Funciare, denumitã în continuare Administraţia.
ART. 2
Beneficiarii sprijinului financiar sunt organizaţiile, federaţiile pentru activitãţile de îmbunãtãţiri funciare prevãzute la lit. a) pct. 1 şi 2, lit. b) pct. 4 din anexa nr. 4 la <>Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 123/2006 pentru aprobarea acordãrii sprijinului financiar producãtorilor agricoli din sectorul vegetal, zootehnic, al îmbunãtãţirilor funciare şi al organizãrii şi sistematizãrii teritoriului, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 125/2007 , Administraţia pentru activitãţile de îmbunãtãţiri funciare prevãzute la lit. a) pct. 3 şi lit. c) pct. 7 din anexa nr. 4 la <>Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 123/2006 , aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 125/2007 , şi asociaţiile şi organizaţiile utilizatorilor de apã pentru irigaţii pentru activitãţile de îmbunãtãţiri funciare prevãzute la lit. b) pct. 5 şi lit. c) pct. 6 şi 7 din anexa nr. 4 la <>Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 123/2006 , aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 125/2007 .
ART. 3
Sursa de finanţare a sprijinului financiar prevãzut la art. 2 se asigurã anual de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Agriculturii şi Dezvoltãrii Rurale.
ART. 4
Implementarea acordãrii sprijinului financiar, verificarea modului de îndeplinire a condiţiilor legale pentru acordarea acestuia şi decontarea sumelor aferente de cãtre beneficiari se asigurã prin direcţiile pentru agriculturã şi dezvoltare ruralã judeţene sau a municipiului Bucureşti, denumite în continuare DADR, în cazul organizaţiilor şi federaţiilor, pentru activitãţile de îmbunãtãţiri funciare prevãzute la lit. a) pct. 1 şi 2, lit. b) pct. 4 din anexa nr. 4 la <>Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 123/2006 , aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 125/2007 , precum şi în cazul asociaţiilor şi organizaţiilor utilizatorilor de apã pentru irigaţii pentru activitãţile de îmbunãtãţiri funciare prevãzute la lit. b) pct. 5 şi lit. c) pct. 6 şi 7 din anexa nr. 4 la <>Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 123/2006 , aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 125/2007 , şi prin Ministerul Agriculturii şi Dezvoltãrii Rurale, denumit în continuare minister, în cazul Administraţiei pentru activitãţile de îmbunãtãţiri funciare prevãzute la lit. a) pct. 3 şi lit. c) pct. 7 din anexa nr. 4 la <>Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 123/2006 , aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 125/2007 .
ART. 5
În sensul prezentelor norme metodologice, termenii de mai jos au urmãtoarele înţelesuri:
- lucrãri de întreţinere şi reparaţii - ansamblul operaţiunilor cu caracter sistematic desfãşurate anual pentru menţinerea în stare de funcţionare a infrastructurii de irigaţii;
- modernizare - ansamblul operaţiunilor efectuate pentru îmbunãtãţirea parametrilor de funcţionare a infrastructurii de irigaţii prin utilizarea unor echipamente, subansambluri, piese de schimb, materiale noi şi moderne;
- retehnologizare - ansamblul operaţiunilor de înlocuire a unor tehnologii existente, uzate moral şi/sau fizic, cu tehnologii moderne, bazate pe concepţii tehnice de datã recentã, de vârf, în scopul creşterii performanţelor de exploatare a infrastructurii de îmbunãtãţiri funciare, reducerea consumului de energie, reducerea poluãrii etc.
ART. 6
Pentru asigurarea stãrii de funcţionare a infrastructurii de îmbunãtãţiri funciare se acordã sprijin financiar organizaţiilor şi federaţiilor care au preluat în proprietate sau folosinţã infrastructura de îmbunãtãţiri funciare situatã pe teritoriile acestora, precum şi Administraţiei pentru infrastructura de îmbunãtãţiri funciare aflatã în administrarea acesteia şi situatã pe teritoriile organizaţiilor şi federaţiilor şi care, din cauza stãrii de degradare, nu s-a putut transmite în proprietatea sau folosinţa acestora sau nu s-au preluat de acestea pe bazã de proces-verbal de predare-primire.
ART. 7
(1) Sprijinul financiar ce se acordã organizaţiilor şi federaţiilor pentru asigurarea stãrii de funcţionare a infrastructurii de îmbunãtãţiri funciare poate fi utilizat pentru acoperirea cheltuielilor necesare desfãşurãrii urmãtoarelor activitãţi:
a) menţinerea în funcţiune, prin realizarea lucrãrilor de întreţinere şi reparaţii, precum şi asigurarea pazei şi protecţiei infrastructurii de îmbunãtãţiri funciare situate în cadrul teritoriului organizaţiilor şi al federaţiilor şi aflate în proprietatea sau folosinţa acestora;
b) executarea lucrãrilor de aducere în stare de funcţiune a infrastructurii de îmbunãtãţiri funciare situate în cadrul teritoriului organizaţiilor şi al federaţiilor şi aflate în proprietatea sau folosinţa acestora.
(2) Pentru a beneficia de sprijinul financiar prevãzut la alin. (1), organizaţiile şi federaţiile trebuie sã îndeplineascã urmãtoarele condiţii prealabile:
a) sã fie legal constituite şi înregistrate în Registrul naţional al organizaţiilor de îmbunãtãţiri funciare;
b) sã facã dovada preluãrii infrastructurii de îmbunãtãţiri funciare situate pe teritoriul acestora;
c) sã fie funcţionale, stare atestatã de urmãtoarele subcondiţii:
- sã fi ales consiliul de administraţie, conform unui proces-verbal al adunãrii generale, în cazul organizaţiilor, sau al adunãrii reprezentanţilor organizaţiilor membre, în cazul federaţiilor;
- sã fi adoptat regulamentul de organizare şi funcţionare, conform unui proces-verbal al adunãrii generale, în cazul organizaţiilor, sau al consiliului de administraţie, în cazul federaţiilor;
- sã fi angajat persoane în funcţii executive, care sã fie diferite de cele alese în organele de conducere şi comisiile organizaţiei sau federaţiei;
- sã fi încasat cotizaţia în proporţie de cel puţin 80%, conform tabelului cu situaţia încasãrii cotizaţiei pe membri şi ultimei balanţe de verificare;
d) sã aibã contract multianual în vigoare, încheiat cu prestatorul de servicii de îmbunãtãţiri funciare;
e) sã nu aibã datorii la prestatorul de servicii de îmbunãtãţiri funciare, la furnizorul de energie electricã şi sã nu aibã litigii în curs privind plata subvenţiilor de la bugetul de stat, conform unor certificate emise de terţii prestatori în cazul datoriilor şi unei declaraţii pe propria rãspundere în cazul litigiilor;
f) sã aibã contract cu furnizorii de electricitate şi alte utilitãţi, în vigoare;
g) sã aibã aprobarea adunãrii generale a organizaţiei sau a consiliului de administraţie al federaţiei pentru sprijinul financiar solicitat, conform procesului-verbal al şedinţei de aprobare.
(3) Sprijinul financiar prevãzut la alin. (1) lit. a) se acordã anual, dupã cum urmeazã:
a) organizaţiilor, în limita unei sume stabilite la hectar pe fiecare activitate de îmbunãtãţiri funciare, pentru suprafeţele de teren deţinute de membrii acestora şi deservite de infrastructura preluatã de aceste organizaţii. Limitele se prevãd distinct pentru realizarea lucrãrilor de întreţinere şi reparaţii şi separat pentru asigurarea pazei şi protecţiei infrastructurii;
b) federaţiilor, în baza solicitãrilor şi a documentelor justificative ale cheltuielilor de asigurare a pazei şi protecţiei infrastructurii aflate în folosinţa gratuitã sau proprietatea federaţiei, precum şi de executare a unor lucrãri de reparaţii şi care nu pot fi acoperite prin plata tarifelor pentru serviciile de îmbunãtãţiri funciare prestate organizaţiilor.
(4) Sprijinul financiar prevãzut la alin. (1) lit. b) se acordã o singurã datã pentru acoperirea cheltuielilor necesare executãrii lucrãrilor de reparaţii prevãzute în anexele la protocolul de transmitere, fãrã platã, la infrastructura de îmbunãtãţiri funciare situate pe teritoriul unei organizaţii sau federaţii, în proprietatea sau folosinţa gratuitã a acelei organizaţii sau federaţii, încheiat conform legii.
ART. 8
(1) Pentru acordarea sprijinului financiar prevãzut la art. 7 alin. (3) lit. a), organizaţia depune la DADR pe raza cãreia se aflã situat sediul acesteia o cerere, conform modelului prezentat în anexa nr. 1, însoţitã de titlurile valabile care sã ateste cã infrastructura este în proprietatea sau folosinţa acesteia, de documentele justificative ale îndeplinirii condiţiilor prealabile prevãzute la art. 7 alin. (2) şi de situaţia deţinerii terenurilor de cãtre membrii organizaţiei în baza unor titluri valabile, la care se anexeazã un exemplar de pe centralizatorul privind solicitãrile de acordare a sprijinului financiar pentru acoperirea cheltuielilor de întreţinere, reparaţii, pazã şi protecţie a infrastructurii aflate în proprietatea sau folosinţa organizaţiei, conform anexei nr. 1a) la cerere.
(2) Pentru acordarea sprijinului financiar prevãzut la art. 7 alin. (3) lit. b), federaţia depune la DADR pe raza cãreia se aflã situat sediul acesteia o cerere, conform modelului prezentat în anexa nr. 1, însoţitã de titlurile valabile de deţinere în proprietate sau folosinţã gratuitã a infrastructurii, de lista obiectivelor pentru paza şi protecţia cãrora se solicitã sprijin financiar, precum şi de documentele justificative ale cheltuielilor efectuate pentru executarea lucrãrilor de reparaţii accidentale, la care se anexeazã un exemplar de pe centralizatorul privind solicitãrile de acordare a sprijinului financiar pentru acoperirea cheltuielilor de asigurare a pazei şi protecţiei infrastructurii aflate în folosinţa gratuitã sau proprietatea federaţiei, precum şi de executare a unor lucrãri de reparaţii şi care nu pot fi acoperite prin plata tarifelor pentru serviciile de îmbunãtãţiri funciare prestate organizaţiilor, conform anexei nr. 1b) la cerere.
(3) Sprijinul financiar prevãzut la art. 7 alin. (4) se acordã în baza cererii, al cãrei model este prezentat în anexa nr. 1, depusã de fiecare organizaţie sau federaţie la DADR pe raza cãreia se aflã situat sediul acesteia, însoţitã de titlurile valabile de deţinere în proprietate sau folosinţã a infrastructurii, de documentele justificative ale îndeplinirii condiţiilor prealabile prevãzute la art. 7 alin. (2), de lista elementelor de infrastructurã la care lucrãrile de reparaţii menţionate în anexele la protocolul de transmitere a proprietãţii sau folosinţei asupra infrastructurii nu au fost finalizate, cu precizarea valorii actualizate a acestor lucrãri, la care se anexeazã un exemplar de pe centralizatorul privind solicitãrile de acordare a sprijinului financiar pentru acoperirea cheltuielilor pentru executarea lucrãrilor de aducere în stare de funcţiune a infrastructurii de îmbunãtãţiri funciare situate în cadrul teritoriului OIF şi al FOIF şi aflate în proprietatea sau folosinţa acestora, cuprinse în anexele la protocol, conform anexei nr. 1c) la cerere.
(4) Cererile de acordare a sprijinului financiar pentru luna în curs se depun de organizaţii şi federaţii lunar, pânã la data de 5 a lunii urmãtoare. În termen de 5 zile de la primirea cererii, DADR verificã realitatea şi legalitatea documentelor şi prezintã ministerului pânã la data de 15 a fiecãrei luni, centralizat la nivelul judeţului, un exemplar de pe decontul justificativ privind eliberarea sprijinului financiar pentru acoperirea cheltuielilor efectuate de AUAI, OUAI, OIF şi FOIF, conform anexei nr. 2.
ART. 9
Sprijinul financiar ce se acordã Administraţiei pentru asigurarea stãrii de funcţionare a infrastructurii de îmbunãtãţiri funciare poate fi utilizat pentru acoperirea cheltuielilor necesare desfãşurãrii urmãtoarelor activitãţi:
a) executarea lucrãrilor de punere în funcţiune a infrastructurii de îmbunãtãţiri funciare situate pe teritoriul organizaţiilor şi care, din cauza stãrii de degradare, nu s-a putut transmite în proprietatea sau folosinţa acestor organizaţii ori nu s-a preluat de acestea pe bazã de proces-verbal de predare-primire;
b) executarea lucrãrilor de punere în funcţiune a infrastructurii principale situate pe teritoriul federaţiilor şi care, din cauza stãrii de degradare, nu s-a putut transmite în proprietatea sau folosinţa gratuitã a acestor federaţii ori nu s-a preluat de acestea pe bazã de proces-verbal de predare-primire.
ART. 10
(1) La cererea organizaţiilor şi federaţiilor care îndeplinesc condiţiile prealabile prevãzute la art. 7 alin. (2) şi care, din cauza stãrii de degradare a infrastructurii situate pe teritoriul acestora, nu au putut prelua proprietatea sau folosinţa asupra acesteia şi în vederea acordãrii sprijinului financiar prevãzut la art. 9, Administraţia evalueazã necesarul lucrãrilor de punere în funcţiune şi estimeazã costurile aferente. Dupã obţinerea avizului consiliului de unitate de administrare, Administraţia întocmeşte în douã exemplare şi înainteazã un exemplar ministerului Situaţia centralizatoare privind cererile pentru executarea lucrãrilor de punere în funcţiune de cãtre Administraţia Naţionalã a îmmbunãtãţirilor Funciare a infrastructurii de îmbunãtãţiri funciare situate în cadrul teritoriului OIF sau al FOIF şi care, din cauza stãrii de degradare, nu s-a putut transmite în proprietatea sau folosinţa acestora sau nu s-a preluat de acestea pe bazã de proces-verbal de predare-primire, conform modelului din anexa nr. 3.
(2) Administraţia ierarhizeazã cererile prevãzute la alin. (1) în funcţie de costurile specifice ale lucrãrilor de punere în funcţiune şi de costurile specifice anuale de exploatare.
(3) Lista lucrãrilor elaboratã pe baza criteriilor prevãzute la alin. (2) şi volumul fondurilor necesare pentru realizarea lucrãrilor se întocmeşte de Administraţie în 3 exemplare din care, dupã aprobarea de consiliul de administraţie al Administraţiei, un exemplar revine Administraţiei, un exemplar se ataşeazã la procesului-verbal al şedinţei consiliului de administraţie şi unul se înainteazã ministerului.
(4) În limita fondurilor prevãzute în bugetul propriu, ministerul întocmeşte lista lucrãrilor de punere în funcţiune a infrastructurii de îmbunãtãţiri funciare prioritare, stabileşte volumul fondurilor necesare pentru realizarea lucrãrilor prioritare şi aprobã suplimentarea sau modificarea corespunzãtoare a bugetului Administraţiei.
(5) Dupã executarea lucrãrilor de reparaţii pentru asigurarea stãrii de funcţionare a infrastructurii de îmbunãtãţiri funciare situate pe teritoriile organizaţiilor sau federaţiilor şi aflate în administrarea Administraţiei, procesele-verbale de recepţie a lucrãrilor se avizeazã de consiliile de unitate de administrare şi se însuşesc de organizaţiile sau federaţiile beneficiare.
(6) Pentru acordarea subvenţiilor în vederea acoperirii cheltuielilor prevãzute la art. 9, pânã la data de 20 a fiecãrei luni Administraţia întocmeşte în douã exemplare Situaţia sprijinului financiar ce se solicitã pentru acoperirea cheltuielilor de reparaţii pentru asigurarea stãrii de funcţionare a infrastructurii de îmbunãtãţiri funciare situate pe teritoriile organizaţiilor sau federaţiilor şi aflate în administrarea Administraţiei Naţionale a îmbunãtãţirilor Funciare, aprobatã de ordonatorul principal de credite, conform modelului din anexa nr. 4, din care un exemplar rãmâne la Administraţie şi unul se transmite ministerului.
(7) Pentru justificarea modului de utilizare a subvenţiilor alocate pentru acoperirea cheltuielilor prevãzute la art. 9, pânã la data de 20 a fiecãrei luni Administraţia întocmeşte în douã exemplare Decontul justificativ privind eliberarea sprijinului financiar pentru acoperirea cheltuielilor de reparaţii pentru asigurarea stãrii de funcţionare a infrastructurii de îmbunãtãţiri funciare situate pe teritoriile organizaţiilor sau federaţiilor şi aflate în administrarea Administraţiei Naţionale a îmbunãtãţirilor Funciare, aprobat de ordonatorul principal de credite, pentru perioada raportatã, conform modelului prevãzut în anexa nr. 4a), din care un exemplar rãmâne la Administraţie, iar unul se prezintã ministerului.
(8) Sprijinul financiar acordat Administraţiei se înregistreazã în evidenţa contabilã a acesteia, cu respectarea prevederilor art. 11 alin. (3) din Normele metodologice privind alocarea şi acordarea subvenţiilor de la bugetul de stat pentru acoperirea unor categorii de cheltuieli necesare desfãşurãrii activitãţilor de îmbunãtãţiri funciare, aprobate prin <>Ordinul ministrului agriculturii, pãdurilor şi dezvoltãrii rurale nr. 1.230/2005 , cu modificãrile ulterioare.
ART. 11
(1) Se acordã sprijin financiar organizaţiilor şi federaţiilor pentru executarea de lucrãri de modernizare şi retehnologizare a infrastructurii de îmbunãtãţiri funciare aflate în proprietatea sau folosinţa acestora, care poate fi utilizat pentru acoperirea cheltuielilor necesare desfãşurãrii urmãtoarelor activitãţi:
a) realizarea de investiţii pentru modernizarea şi retehnologizarea infrastructurii de îmbunãtãţiri funciare situate pe teritoriul organizaţiilor şi aflate în proprietatea sau folosinţa acestor organizaţii;
b) realizarea de investiţii pentru modernizarea şi retehnologizarea infrastructurii de îmbunãtãţiri funciare situate pe teritoriul federaţiilor şi aflate în folosinţa gratuitã sau proprietatea acestor federaţii.
(2) Cheltuielile pentru executarea lucrãrilor prevãzute la alin. (1) se asimileazã altor cheltuieli de investiţii conform <>art. 46 alin. (2) din Legea finanţelor publice nr. 500/2002 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
ART. 12
În vederea utilizãrii sprijinului financiar prevãzut la art. 11, organizaţiile şi federaţiile întocmesc documentaţiile tehnico-economice aferente obiectivelor de investiţii, pe care le supun aprobãrii ordonatorului principal de credite, potrivit legii.
ART. 13
(1) Asociaţiile utilizatorilor de apã pentru irigaţii, denumite în continuare AUAI, şi organizaţiile utilizatorilor de apã pentru irigaţii, denumite în continuare OUAI, pot beneficia de sprijin financiar pentru:
a) susţinerea costurilor cu energia pentru apa de irigaţii utilizatã;
b) plata cãtre furnizorul de energie electricã a costului energiei electrice de pompare a apei prin punctele de livrare a apei pentru irigarea culturilor agricole înfiinţate pe teritoriul propriu.
(2) Sprijinul financiar prevãzut la alin. (1) lit. a) poate fi utilizat pentru acoperirea cheltuielilor necesare desfãşurãrii urmãtoarelor activitãţi:
a) achiziţia şi montarea contoarelor pentru mãsurarea consumului de energie electricã pentru pomparea apei pentru irigaţii, cota care revine AUAI sau OUAI, pe baza acordului furnizorului de energie electricã;
b) achiziţia şi montarea debitmetrelor la staţiile de pompare de punere sub presiune aflate în proprietatea AUAI sau OUAI, pe baza acordului furnizorului de apã pentru irigaţii;
c) achiziţia şi instalarea de agregate termice de pompare dotate cu debitmetre în cazul în care terenul aflat în cadrul teritoriului AUAI sau OUAI este amenajat pentru irigaţii în sistem monofilar şi cu canale deschise, pe baza acordului furnizorului de apã pentru irigaţii.
(3) Pot beneficia de sprijinul financiar prevãzut la alin. (1) lit. a) numai AUAI sau OUAI care nu deţin bunuri de tipul celor menţionate la alin. (2) achiziţionate din surse proprii sau cu finanţare din cadrul altor programe. Aceastã categorie de sprijin financiar se acordã pânã la epuizarea fondurilor alocate, o singurã datã pentru acoperirea cheltuielilor de achiziţie şi instalare a instalaţiilor şi echipamentelor de reducere a consumului de energie electricã, dupã cum urmeazã:
a) pentru un anumit punct de livrare a apei pentru irigaţii ce se doteazã cu contoare pentru mãsurarea consumului de energie electricã pentru pomparea apei pentru irigaţii;
b) pentru o anumitã staţie de pompare de punere sub presiune la care se monteazã debitmetre;
c) pentru un anumit amplasament al agregatelor termice de pompare.
(4) Bunurile achiziţionate cu sprijinul financiar prevãzut la alin. (1) lit. a) nu se pot înstrãina pentru o perioadã de 5 ani de la data predãrii-primirii acestora. Înstrãinarea instalaţiilor şi echipamentelor înainte de expirarea perioadei de 5 ani atrage restituirea alocaţiei acordate, actualizatã cu rata inflaţiei, de cãtre AUAI sau OUAI beneficiare, inclusiv plata de penalitãţi la bugetul de stat, potrivit legii.
(5) Susţinerea costurilor cu energia pentru apa de irigaţii utilizatã se asimileazã altor cheltuieli de investiţii, conform <>art. 46 alin. (2) din Legea finanţelor publice nr. 500/2002 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
(6) Pentru acordarea sprijinului financiar prevãzut la alin. (1) lit. a), AUAI sau OUAI întocmesc documentaţiile tehnicoeconomice aferente obiectivelor de investiţii pe care le supun aprobãrii ordonatorului principal de credite, potrivit legii.
(7) Pentru a beneficia de sprijinul financiar prevãzut la alin. (1) lit. b), se va îndeplini urmãtoarea procedurã:
a) în termen de douã zile de la primirea facturii, AUAI sau OUAI depun la DADR în a cãrei razã teritorialã de competenţa se aflã situat sediul acesteia cererea-tip de eliberare a subvenţiei pentru acoperirea cheltuielilor cu energia electricã, conform modelului din anexa nr. 1, la care se anexeazã o copie a ordinului de platã a contribuţiei proprii, certificat de bancã, şi o copie a facturii emise de furnizorul de energie electricã. Nerespectarea termenului de depunere a cererii-tip de eliberare a subvenţiei atrage suportarea de cãtre organizaţie sau federaţie a cheltuielilor generate de aceastã întâziere;
b) în termen de 5 zile de la primirea cererii, DADR verificã realitatea şi legalitatea documentelor şi pânã la data de 15 a fiecãrei luni întocmeşte în douã exemplare decontul justificativ privind eliberarea sprijinului financiar, pentru acoperirea cheltuielilor efectuate de AUAI, OUAI, OIF şi FOIF din consumul de energie electricã pentru pomparea apei prin punctele de livrare a apei pentru irigaţii, conform modelului din anexa nr. 2, din care un exemplar se prezintã ministerului.
(8) La cererea-tip de eliberare a subvenţiilor se vor anexa şi documentele justificative ale îndeplinirii condiţiilor prealabile prevãzute la art. 7 alin. (2).
ART. 14
(1) Dobânzile, majorãrile de întârziere şi penalitãţile de orice fel, calculate de Societatea Comercialã de Distribuţie şi Furnizare a Energiei Electrice "Electrica" - S.A. pentru neachitarea la termenele scadente a costurilor cu energia electricã consumatã pentru pomparea apei de irigaţii şi desecãri de cãtre Administraţie şi de cãtre AUAI şi OUAI, se acoperã din sprijin financiar de la bugetul de stat, cu încadrarea în prevederile bugetare aprobate ministerului pentru anul 2007.
(2) Pentru acordarea sprijinului financiar prevãzut la alin. (1) care poate fi solicitat de acestea, AUAI şi OUAI depun la DADR pe raza cãreia se aflã situat sediul acesteia o cerere, conform modelului prezentat în anexa nr. 1, însoţitã de copia facturii/facturilor de platã a consumului de energie electricã în care apar menţionate penalitãţile. În termen de 5 zile de la primirea cererii, DADR verificã realitatea şi legalitatea documentelor de platã şi întocmeşte în douã exemplare decontul justificativ privind eliberarea sprijinului financiar pentru acoperirea cheltuielilor efectuate de AUAI, OUAI, OIF şi FOIF, conform modelului din anexa nr. 2, din care un exemplar se transmite ministerului.
(3) Pentru acordarea sprijinului financiar prevãzut la alin. (1) care poate fi solicitat de aceasta, Administraţia întocmeşte în douã exemplare decontul justificativ privind plata dobânzilor, majorãrilor şi penalitãţilor de orice fel, calculate de Societatea Comercialã de Distribuţie şi Furnizare a Energiei Electrice "Electrica" - S.A. pentru neachitarea la termenele scadente a costurilor cu energia electricã consumatã pentru pomparea apei pentru irigaţii şi desecãri de cãtre Administraţia Naţionalã a Îmbunãtãţirilor Funciare, conform modelului prevãzut în anexa nr. 4b), din care un exemplar rãmâne la Administraţie, iar unul se prezintã ministerului.
ART. 15
(1) Pentru acordarea sprijinului financiar care acoperã cheltuielile prevãzute la art. 7, 9, art. 13 alin. (1) lit. b) şi art. 14 alin. (1) ministerul prezintã justificarea sumelor acordate pentru luna anterioarã şi, pânã la data de 26 a lunii în curs pentru luna urmãtoare, solicitã Ministerului Economiei şi Finanţelor deschiderea creditelor bugetare, la care se anexeazã centralizatorul sprijinului financiar ce se solicitã de la bugetul de stat pentru acoperirea cheltuielilor OIF, FOIF, ANIF, AUAI şi OUAI, aprobat de ordonatorul principal de credite, conform modelului prevãzut în anexa nr. 5, întocmit pe baza situaţiei sprijinului financiar pentru acoperirea cheltuielilor efectuate de OIF, FOIF, ANIF, AUAI şi OUAI, conform modelului din anexa nr. 6.
(2) Sumele reprezentând sprijin financiar acordat Administraţiei, prevãzute la art. 6 şi art. 14 alin. (1), se vor vira de cãtre minister în contul bancar pe care Administraţia îl comunicã ministerului odatã cu depunerea documentelor de decontare.
ART. 16
Ministerul verificã permanent modul de acordare şi utilizare a fondurilor publice reprezentând sprijinul financiar acordat în baza prezentelor norme metodologice.
ART. 17
Anexele nr. 1-6 fac parte integrantã din prezentele norme metodologice.


ANEXA 1
la normele metodologice


CERERE
privind acordarea sprijinului financiar conform art.
10 din <>Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 123/2006
pentru aprobarea acordãrii sprijinului financiar
producãtorilor agricoli din sectorul vegetal, zootehnic,
al îmbunãtãţirilor funciare şi al organizãrii şi
sistematizãrii teritoriului, aprobatã cu modificãri şi completãri
prin <>Legea nr. 125/2007

Solicitantul (Federaţia de organizaţii de îmbunãtãţiri funciare/Organizaţia
de îmbunãtãţiri funciare) ........................ , cu sediul în localitatea
............... , judeţul .............., reprezentat(ã) prin ..............,
în calitate de ................. (preşedinte sau director),
având un teritoriu / suprafaţã de teren de ........ ha în cadrul amenajãrii
de îmbunãtãţiri funciare ..............., din care:
a) ............. ha deservite de infrastructurã de irigaţii;
b) ............. ha deservite de infrastructurã de desecare şi drenaj;
c) ............. ha deservite de lucrãri de combatere a eroziunii solului;
d) ............. ha deservite de lucrãri de apãrare împotriva inundaţiilor;
solicitãm acordarea sprijinului financiar pentru:
A. decontarea cheltuielilor, în luna ................., conform centraliza-
torului privind solicitãrile de acordare a sprijinului financiar pentru
acoperirea cheltuielilor de întreţinere, reparaţii, pazã şi protecţie a
infrastructurii aflate în proprietatea sau folosinţa organizaţiei, prezentat
în anexa nr. 1a) la prezenta cerere.

Sumele acordate ca sprijin financiar se vor vira în contul nostru
nr. ............... , deschis la banca ........................;
B. decontarea cheltuielilor, în luna ......................., conform
centralizatorului privind solicitãrile de acordare a sprijinului financiar
pentru acoperirea cheltuielilor de asigurare a pazei şi protecţiei
infrastructurii aflate în folosinţa gratuitã sau proprietatea federaţiei,
precum şi de executare a unor lucrãri de reparaţii şi care nu pot fi
acoperite prin plata tarifelor pentru serviciile de îmbunãtãţiri funciare
prestate organizaţiilor prezentat în anexa nr. 1b) la prezenta cerere.
Sumele acordate ca sprijin financiar se vor vira în contul nostru
nr. ............... , deschis la banca ....................;
C. decontarea cheltuielilor, în luna ......................., conform
centralizatorului privind solicitãrile de acordare a sprijinului financiar
pentru acoperirea cheltuielilor pentru executarea lucrãrilor de aducere în
stare de funcţiune a infrastructurii de îmbunãtãţiri funciare situate în
cadrul teritoriului OIF sau al FOIF şi aflate în proprietatea sau folosinţa
acestora, cuprinse în anexele la protocolul prezentat în anexa nr. 1c) la
prezenta cerere.
Sumele acordate ca sprijin financiar se vor vira în contul nostru nr.
....................... , deschis la banca ..........................;
D. decontarea cheltuielilor, în luna ................, conform facturilor
emise de furnizorul de energie electricã a costului energiei electrice de
pompare a apei prin punctele de livrare a apei pentru irigarea culturilor
agricole înfiinţate pe teritoriul AUAI şi OUAI.
Sumele acordate ca sprijin financiar se vor vira în contul Societãţii
Comerciale de Distribuţie şi Furnizare a Energiei Electrice "Electrica" -
S.A. nr. ............... , deschis la banca ....................;
E. decontarea cheltuielilor în luna ................, pentru plata
dobânzilor, majorãrilor şi penalitãţilor de orice fel, calculate de
Societatea Comercialã de Distribuţie şi Furnizare a Energiei Electrice
"Electrica" - S.A. pentru neachitarea la termenele scadente a costurilor cu
energia electricã consumatã pentru pomparea apei pentru irigaţii şi desecãri
de cãtre AUAI şi OUAI
Sumele acordate ca sprijin financiar se vor vira în contul Societãţii
Comerciale de Distribuţie şi Furnizare a Energiei Electrice "Electrica" -
S.A. nr. ............... , deschis la banca .................... .

Recapitulaţie sume solicitate
A ...................
B ...................
C ...................
D ...................
E ...................
──────────────────────
TOTAL: ................... lei

Anexãm la prezenta cerere copii de pe urmãtoarele documente*):
a) Contractul de prestãri de servicii de îmbunãtãţiri funciare nr.........
din data de ..............., având ca obiect ............, în valoare de
............ lei, încheiat de organizaţie/federaţie cu terţi furnizori, în
vigoare;
b) protocolul de predare-primire a infrastructurii de îmbunãtãţiri
funciare, aprobat prin Ordinul ministrului agriculturii ...............
nr. ............ din data de ................, cãtre organizaţie/federaţie;
c) documente justificative de efectuare a cheltuielilor (facturi, ordine
de platã, chitanţe etc.).

Data .............. Numele şi prenumele în clar ..............
Semnãtura ....................
L.S.

Direcţia pentru Agriculturã şi Dezvoltare Ruralã .........................

Certificãm realitatea, legalitatea şi regularitatea documentelor depuse de
federaţie/organizaţie pe baza cãrora beneficiazã de sprijinul financiar
solicitat în sumã de ............ lei.

Director executiv, Director economic/Contabil-şef,
.......................... .....................................
(Numele şi prenumele în clar) (Numele şi prenumele în clar)

Respingem cererea pentru urmãtoarele motive:
- .............................................
- .............................................

Director executiv, Director economic/Contabil-şef,
......................... ....................................
(Numele şi prenumele în clar) (Numele şi prenumele în clar)
___________
*) Se vor anexa documentele necesare în funcţie de obiectul cererii.




ANEXA 1a)
la cererea de acordare a sprijinului financiar


Organizaţia de îmbunãtãţiri funciare ................
Amenajarea de îmbunãtãţiri funciare .............
Direcţia pentru Agriculturã şi Dezvoltare Ruralã ......................

CENTRALIZATOR
privind solicitãrile de acordare a sprijinului financiar
pentru acoperirea cheltuielilor de întreţinere, reparaţii, pazã
şi protecţie a infrastructurii aflate în proprietatea
sau folosinţa organizaţiei, efectuate în luna ........... anul .....

┌───────────────────────────────┬────────────────────────────────────────────┐
│ Se completeazã de OIF │ Se completeazã de DADR │
├────┬──────────┬───────┬───────┼───────┬──────┬─────────────────────────────┤
│Nr. │PL/zona*) │Supra- │Supra- │Suma │Cuan- │Sprijinul financiar acordat │
│crt.│ │faţa │faţa │limitã │tumul │şi justificarea cheltuielilor│
│ │ │amena- │deţinu-│stabi- │maxim │ efectuate │
│ │ │jatã │tã de, │litã │al ├──────────────┬───────┬──────┤
│ │ │ [ha] │membri,│pentru │spri- │Solicitãri de │Valoa- │Valoa-│
│ │ │ │cuprin-│activi-│jinu- │sprijin finan-│rea cu-│rea │
│ │ │ │sã în │tatea │lui │ciar pentru │mulatã │spri- │
│ │ │ │con- │de în- │finan-│luna ....... │a spri-│jinu- │
│ │ │ │tracte-│treţi- │ciar ├───────┬──────┤jinului│lui │
│ │ │ │le mul-│nere şi│pentru│Suma │Docu- │acordat│care a│
│ │ │ │tianu- │repara-│acti- │solici-│mente │**) │rãmas │
│ │ │ │ale │ţii/pa-│vita- │tatã │justi-│ [lei] │de │
│ │ │ │ [ha] │zã şi │tea de│ [lei] │fica- │ │acor- │
│ │ │ │ │protec-│între-│ │tive │ │dat │
│ │ │ │ │ţie [ │ţinere│ │***) │ │ [lei]│
│ │ │ │ │lei/ha]│şi re-│ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │para- │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ţii/ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │pazã │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │şi │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │pro- │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │tecţie│ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ [lei]│ │ │ │ │
├────┼──────────┼───────┼───────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │5=3x4 │ 6 │ 7 │ 8 │9=5-8 │
├────┼──────────┼───────┼───────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤
│ │PL1/zona 1│ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────┼───────┼───────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤
│ │PL2/zona 2│ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────┼───────┼───────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤
│ │PLn/zona n│ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────┼───────┼───────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤
│ │Total OIF,│ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │din care: │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │- întreţi-│ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │nere şi │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │reparaţii │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │- pazã şi │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │protecţie │ │ │ │ │ │ │ │ │
└────┴──────────┴───────┴───────┴───────┴──────┴───────┴──────┴───────┴──────┘

Întocmit Direcţia pentru Agriculturã
Organizaţia de şi Dezvoltare Ruralã ..............
îmbunãtãţiri funciare ..............

Preşedinte, Director, Director executiv, Director economic/
............ ........... ................... Contabil-şef,
(Numele şi (Numele şi (Numele şi prenumele .................
prenumele prenumele în clar) (Numele şi prenumele
în clar) în clar) în clar)
_________
*) Punct de livrare a apei pentru irigaţii / zonã cu autonomie funcţionalã.
**) Valorile sprijinului acordat cumulat din lunile anterioare de la
începutul anului din anexele 1a).
***) Facturi, ordine de platã, chitanţe etc.




ANEXA Nr. 1b)
la cererea de acordare a sprijinului financiar


Organizaţia de îmbunãtãţiri funciare ................
Amenajarea de îmbunãtãţiri funciare .............
Direcţia pentru Agriculturã şi Dezvoltare Ruralã .........................

CENTRALIZATOR
privind solicitãrile de acordare a sprijinului financiar pentru acoperirea
cheltuielilor de asigurare a pazei şi
protecţiei infrastructurii aflate în folosinţa
gratuitã sau proprietatea federaţiei, precum şi de executare a unor lucrãri
de reparaţii şi care nu pot fi acoperite prin plata tarifelor pentru serviciile
de îmbunãtãţiri funciare prestate
organizaţiilor, efectuate în luna ............. anul ......

┌───────────────────────────────┬────────────────────────────────────────────┐
│ Se completeazã de FOIF │ Se completeazã de DADR │
├────┬──────────────────┬───────┼───────┬──────┬─────────────────────────────┤
│Nr. │Obiective de in- │Numãr │Suma │Cuan- │Sprijinul financiar acordat │
│crt.│frastructurã/ │de │limitã │tumul │şi justificarea cheltuielilor│
│ │ Reparaţii │obiec- │stabi- │maxim │ efectuate │
│ │ accidentale │tive/ │litã │al ├──────────────┬───────┬──────┤
│ │ │repara-│pentru │spri- │Solicitãri de │Valoa- │Valoa-│
│ │ │ţii │activi-│jinu- │sprijin finan-│rea cu-│rea │
│ │ │acci- │tatea │lui │ciar pentru │mulatã │spri- │
│ │ │dentale│de în- │finan-│luna ....... │a spri-│jinu- │
│ │ │[buc] │treţi- │ciar ├───────┬──────┤jinului│lui │
│ │ │ │nere şi│pentru│Suma │Docu- │acordat│care a│
│ │ │ │repara-│acti- │solici-│mente │ *) │rãmas │
│ │ │ │ţii/pa-│vita- │tatã │justi-│ [lei] │de │
│ │ │ │zã şi │tea de│ │fica- │ │acor- │
│ │ │ │protec-│între-│ │tive │ │dat │
│ │ │ │ţie │ţinere│ │ **) │ │ [lei]│
│ │ │ │[lei/ │şi re-│ │ │ │ │
│ │ │ │obiec- │para- │ │ │ │ │
│ │ │ │tiv/ │ţii/ │ │ │ │ │
│ │ │ │repara-│pazã │ │ │ │ │
│ │ │ │ţie] │şi │ │ │ │ │
│ │ │ │ │pro- │ │ │ │ │
│ │ │ │ │tecţie│ │ │ │ │
│ │ │ │ │ [lei]│ │ │ │ │
├────┼──────────────────┼───────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │4=2x3 │ 5 │ 6 │ 7 │8=4-7 │
├────┼──────────────────┼───────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤
│ │SPA/SPB │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────────────┼───────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤
│ │SRP │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────────────┼───────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤
│ │SPE │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────────────┼───────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤
│ │CH │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────────────┼───────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤
│ │... │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────────────┼───────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤
│ │Altele │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────────────┼───────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤
│ │Reparaţii acciden-│ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────────────┼───────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤
│ │SP... │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────────────┼───────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤
│ │CH │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────────────┼───────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤
│ │Total FOIF, din │ │ │ │ │ │ │ │
│ │care: │ │ │ │ │ │ │ │
│ │- întreţinere şi │ │ │ │ │ │ │ │
│ │reparaţii │ │ │ │ │ │ │ │
│ │- pazã şi protec- │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ţie │ │ │ │ │ │ │ │
└────┴──────────────────┴───────┴───────┴──────┴───────┴──────┴───────┴──────┘

Întocmit Direcţia pentru Agriculturã
Federaţia de organizaţii de şi Dezvoltare Ruralã ..............
îmbunãtãţiri funciare ..............

Preşedinte, Director, Director executiv, Director economic/
............ ........... ................... Contabil-şef,
(Numele şi (Numele şi (Numele şi prenumele .................
prenumele prenumele în clar) (Numele şi prenumele
în clar) în clar) în clar)
_________
*) Valorile sprijinului acordat cumulat din lunile anterioare de la începutul
anului din anexele 1b).
**) Facturi, ordine de platã, chitanţe etc.




ANEXA 1c)
la cererea de acordare a sprijinului financiar


Organizaţia de îmbunãtãţiri funciare ................
Amenajarea de îmbunãtãţiri funciare .............
Direcţia pentru Agriculturã şi Dezvoltare Ruralã .........................


CENTRALIZATOR
privind solicitãrile de acordare a sprijinului financiar pentru acoperirea
cheltuielilor pentru executarea lucrãrilor de aducere în stare de funcţiune
a infrastructurii de îmbunãtãţiri funciare situate în cadrul teritoriului OIF
sau al FOIF şi aflate în proprietatea sau folosinţa acestora cuprinse în anexele
la protocol, efectuate în luna ............... anul ......

┌───────────────────────────────┬────────────────────────────────────────────┐
│ Se completeazã de FOIF │ Se completeazã de DADR │
├────┬──────────────────┬───────┼───────┬──────┬─────────────────────────────┤
│Nr. │Elemente de infra-│Costul │Costul │Valoa-│Sprijinul financiar acordat │
│crt.│structurã la care │estimat│lucrã- │rea │şi justificarea cheltuielilor│
│ │se solicitã fina- │al re- │rilor │actua-│ efectuate │
│ │lizarea lucrãrilor│para- │care au│lizatã├──────────────┬───────┬──────┤
│ │de reparaţii din │ţiilor │rãmas │a lu- │Solicitãri de │Valoa- │Valoa-│
│ │ anexa nr. ....*) │conform│de exe-│crãri-│sprijin finan-│rea cu-│rea │
│ │la protocol │anexei │cutat │lor │ciar pentru │mulatã │spri- │
│ │ [lei] │nr. ...│la │rãmase│luna ....... │a spri-│jinu- │
│ │ │*) la │sfârşi-│de ├───────┬──────┤jinului│lui │
│ │ │proto- │tul │execu-│Suma │Docu- │acordat│care a│
│ │ │col │anului │tat │solici-│mente │ [lei] │rãmas │
│ │ │ [lei] │anteri-│ [lei]│tatã │justi-│ │de │
│ │ │ │or │ │ │fica- │ │acor- │
│ │ │ │ [lei] │ │ │tive │ │dat │
│ │ │ │ │ │ │ **) │ │ [lei]│
├────┼──────────────────┼───────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │8=4-7 │
├────┼──────────────────┼───────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤
│ │SP... │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────────────┼───────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤
│ │Reţea canale │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────────────┼───────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤
│ │CH │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────────────┼───────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤
│ │... │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────────────┼───────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤
│ │SPP 1 │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────────────┼───────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤
│ │SPP 2 │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────────────┼───────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤
│ │... │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────────────┼───────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤
│ │Reţea conducte 1 │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────────────┼───────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤
│ │Reţea conducte 2 │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────────────┼───────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤
│ │Alte elemente de │ │ │ │ │ │ │ │
│ │infrastructurã │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────────────┼───────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤
│ │Total FOIF/OIF │ │ │ │ │ │ │ │
└────┴──────────────────┴───────┴───────┴──────┴───────┴──────┴───────┴──────┘

Întocmit Direcţia pentru Agriculturã
Organizaţia de îmbunãtãţiri funciare/ şi Dezvoltare Ruralã ..............
Federaţia de organizaţii de
îmbunãtãţiri funciare ..............

Preşedinte, Director, Preşedinte, Director,
............ ........... ............ ...........
(Numele şi (Numele şi (Numele şi (Numele şi
prenumele prenumele prenumele prenumele
în clar) în clar) în clar) în clar)
_________
*) Se va preciza nr. anexei din protocol privind inventarul fizic şi valoric
al elementelor de infrastructurã care necesitã lucrãri de punere în funcţiune.
**) Facturi, ordine de platã, chitanţe etc.




ANEXA 2
la normele metodologice


DIRECŢIA PENTRU AGRICULTURĂ ŞI DEZVOLTARE RURALĂ ..............

DECONT JUSTIFICATIV
privind eliberarea sprijinului financiar pentru acoperirea cheltuielilor
efectuate de AUAI, OUAI, OIF şi FOIF în luna ..................

┌────┬─────────┬──────────────────┬───────────┬──────────┬──────────┬────────┐
│ │Amenaja- │Cheltuielile de │Cheltuieli-│Cheltuieli│Cheltuieli│Total │
│ │rea de │menţinere în func-│le pentru │cãtre fur-│pentru │solici- │
│ │îmbunãtã-│ţiune a infra- │executarea │nizorul de│plata do- │tãri │
│ │ţiri │structurii de îm- │lucrãrilor │energie │bânzilor, │sprijin │
│ │funciare │bunãtãţiri funcia-│de punere │electricã │majorãri- │finan- │
│ │ │re aflate în pro- │în stare de│pentru │lor şi pe-│ciar pe │
│ │ │prietatea sau fo- │funcţiune a│costul │nalitãţi- │AUAI, │
│ │ │losinţa OIF sau │infrastruc-│energiei │lor de │OUAI, │
│ │ │FOIF │turii de │electrice │orice fel,│OIF sau │
│Nr. ├─────────┼─────────┬────────┤îmbunãtã- │de pompare│calculate │FOIF │
│crt.│ │Cheltuie-│Cheltu- │ţiri funci-│a apei │de S.C. │ [lei] │
│ │ │lile de │ielile │are situate│prin punc-│"Electrica│ │
│ │ │realizare│de asi- │în cadrul │tele de │"-S.A. │ │
│ │OIF/FOIF │a lucrã- │gurare a│teritoriu- │livrare a │pentru ne-│ │
│ │**)/AUAI │rilor de │pazei şi│lui OIF sau│apei pen- │achitarea │ │
│ │***) │întreţi- │protec- │al FOIF şi │tru iriga-│la terme- │ │
│ │ │nere şi │ţiei in-│aflate în │rea cultu-│nele sca- │ │
│ │ │reparaţii│fra- │proprieta- │rilor │dente a │ │
│ │ │ale in- │structu-│tea sau fo-│agricole │costurilor│ │
│ │ │frastruc-│rii │losinţa │înfiinţate│cu energia│ │
│ │ │turii │[anexele│acestora │pe terito-│electricã │ │
│ │ │[anexele │nr. 1a) │[anexa nr. │riul AUAI │consumatã │ │
│ │ │nr. 1a) │şi 1b)- │1c) - col. │şi OUAI │pentru │ │
│ │ │şi 1b)- │col.6] │6] │(valoarea │pomparea │ │
│ │ │col.6] │ [lei] │ [lei] │facturilor│apei pen- │ │
│ │ │ [lei] │ │ │emise de │tru iriga-│ │
│ │ │ │ │ │furnizorul│ţii şi de-│ │
│ │ │ │ │ │de energie│secãri de │ │
│ │ │ │ │ │electricã)│cãtre AUAI│ │
│ │ │ │ │ │ │şi OUAI │ │
│ │ │ │ │ │ │(valoarea │ │
│ │ │ │ │ │ │facturilor│ │
│ │ │ │ │ │ │emise SC │ │
│ │ │ │ │ │ │"Electrica│ │
│ │ │ │ │ │ │"-S.A. cu │ │
│ │ │ │ │ │ │destinaţia│ │
│ │ │ │ │ │ │de mai sus│ │
│ │ │ │ │ │ │) │ │
│ │ │ │ │ │ │ [lei] │ │
├────┼─────────┼─────────┼────────┼───────────┼──────────┼──────────┼────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │7=2+3+4+│
│ │ │ │ │ │ │ │5+6 │
├────┼─────────┼─────────┼────────┼───────────┼──────────┼──────────┼────────┤
│ 1 │OIF 1 │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼─────────┼────────┼───────────┼──────────┼──────────┼────────┤
│ 2 │OIF 2 │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼─────────┼────────┼───────────┼──────────┼──────────┼────────┤
│ 3 │... │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼─────────┼────────┼───────────┼──────────┼──────────┼────────┤
│... │OIF n │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼─────────┼────────┼───────────┼──────────┼──────────┼────────┤
│ │FOIF 1 │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼─────────┼────────┼───────────┼──────────┼──────────┼────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼─────────┼────────┼───────────┼──────────┼──────────┼────────┤
│ │FOIF 2 │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼─────────┼────────┼───────────┼──────────┼──────────┼────────┤
│ │FOIF n │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼─────────┼────────┼───────────┼──────────┼──────────┼────────┤
│ │Total │ │ │ │ │ │ │
│ │DADR │ │ │ │ │ │ │
└────┴─────────┴─────────┴────────┴───────────┴──────────┴──────────┴────────┘

Director executiv, Director economic/Contabil-şef,
........................... ..................................
(Numele şi prenumele în clar) (Numele şi prenumele în clar)
___________
*) Organizaţia de îmbunãtãţiri funciare.
**) Federaţia de organizaţii de îmbunãtãţiri funciare.
***) Asociaţia utilizatorilor de apã pentru irigaţii.




ANEXA 3
la normele metodologice


ADMINISTRAŢIA NAŢIONALĂ A ÎMBUNĂTĂŢIRILOR FUNCIARE

Aprobat
de ordonatorul principal de credite

SITUAŢIA CENTRALIZATOARE
privind cererile pentru executarea lucrãrilor de punere în funcţiune de
cãtre Administraţia Naţionalã a Îmbunãtãţirilor Funciare a infrastructurii
de îmbunãtãţiri funciare situate în
cadrul teritoriului OIF sau al FOIF şi care, din cauza stãrii
de degradare, nu s-a putut transmite în proprietatea sau folosinţa
acestora sau nu s-a preluat de acestea
pe bazã de proces-verbal de predare-primire

┌────┬─────────┬─────────┬────────┬───────────┬──────────┬──────────┬────────┐
│Nr. │Sucursala│Cheltuie-│Cheltu- │Cheltuieli-│Cheltuie- │Cheltuie- │Total │
│crt.│/Unitatea│lile cu │ielile │le cu lu- │lile cu │lile cu │solici- │
│ │de admi- │lucrãrile│cu lu- │crãrile de │lucrãrile │lucrãrile │tãri │
│ │nistrare │de punere│crãrile │punere în │de punere │de punere │sprijin │
│ ├─────────┤în func- │de pune-│funcţiune │în funcţi-│în funcţi-│finan- │
│ │ │ţiune a │re în │a staţiilor│une a ca- │une a al- │ciar pe │
│ │OIF*)/ │SPP situ-│funcţiu-│de pompare │nalelor de│tor ele- │organi- │
│ │FOIF**) │ate pe │ne a re-│situate pe │aducţiune │mente de │zaţie/ │
│ │ │terito- │ţelei de│teritoriul │situate pe│infra- │federa- │
│ │ │riul or- │conducte│federaţii- │teritoriul│structurã │ţie │
│ │ │ganiza- │situate │lor │federaţii-│situate pe│ [lei] │
│ │ │ţiilor │pe teri-│ [lei] │lor │teritoriul│ │
│ │ │ [lei] │toriul │ │ [lei] │organiza- │ │
│ │ │ │organi- │ │ │ţiilor/ │ │
│ │ │ │zaţiilor│ │ │federaţii-│ │
│ │ │ │ [lei] │ │ │lor │ │
│ │ │ │ │ │ │ [lei] │ │
├────┼─────────┼─────────┼────────┼───────────┼──────────┼──────────┼────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │7=2+3+4+│
│ │ │ │ │ │ │ │5+6 │
├────┼─────────┼─────────┼────────┼───────────┼──────────┼──────────┼────────┤
│ 1 │OIF 1***)│ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼─────────┼────────┼───────────┼──────────┼──────────┼────────┤
│ 2 │OIF 2 │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼─────────┼────────┼───────────┼──────────┼──────────┼────────┤
│ 3 │... │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼─────────┼────────┼───────────┼──────────┼──────────┼────────┤
│... │OIF n │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼─────────┼────────┼───────────┼──────────┼──────────┼────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼─────────┼────────┼───────────┼──────────┼──────────┼────────┤
│ │FOIF 1 │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼─────────┼────────┼───────────┼──────────┼──────────┼────────┤
│ │FOIF 2 │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼─────────┼────────┼───────────┼──────────┼──────────┼────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼─────────┼────────┼───────────┼──────────┼──────────┼────────┤
│ │FOIF n │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼─────────┼────────┼───────────┼──────────┼──────────┼────────┤
│ │Total***)│ │ │ │ │ │ │
│ │din care:│ │ │ │ │ │ │
│ │a) lu- │ │ │ │ │ │ │
│ │crãri de │ │ │ │ │ │ │
│ │punere în│ │ │ │ │ │ │
│ │funcţiune│ │ │ │ │ │ │
│ │b) lu- │ │ │ │ │ │ │
│ │crãri cu-│ │ │ │ │ │ │
│ │prinse în│ │ │ │ │ │ │
│ │protocol │ │ │ │ │ │ │
└────┴─────────┴─────────┴────────┴───────────┴──────────┴──────────┴────────┘

Director executiv, Director economic/Contabil-şef,
........................... ..................................
(Numele şi prenumele în clar) (Numele şi prenumele în clar)
___________
*) Organizaţia de îmbunãtãţiri funciare.
**) Federaţia de organizaţii de îmbunãtãţiri funciare.
***) Conform inventarului fizic şi valoric al elementelor de infrastructurã
care necesitã lucrãri de punere în funcţiune.




ANEXA 4
la normele metodologice


ADMINISTRAŢIA NAŢIONALĂ A ÎMBUNĂTĂŢIRILOR FUNCIARE
Avizat
de ordonatorul principal de credite

SITUAŢIA
sprijinului financiar ce se solicitã
pentru acoperirea cheltuielilor de reparaţii pentru asigurarea
stãrii de funcţionare a infrastructurii de îmbunãtãţiri funciare
situate pe teritoriile organizaţiilor sau federaţiilor şi aflate în
administrarea Administraţiei Naţionale a
Îmbunãtãţirilor Funciare, pentru luna .........

┌────┬─────────────────────────────────────────────────────────────┬─────────┐
│Nr. │ Specificaţii │Subvenţii│
│crt.│ │ (lei) │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┤
│ 1. │Subvenţiile solicitate la data de .............., prevãzute │ │
│ │a se acorda de la bugetul de stat*), din care: │ │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┤
│ │1. Cheltuielile cu lucrãrile de punere în funcţiune a SPP │ │
│ │ situate pe teritoriul organizaţiilor │ │
│ │2. Cheltuielile cu lucrãrile de punere în funcţiune a reţelei│ │
│ │ de conducte situate pe teritoriul organizaţiilor │ │
│ │3. Cheltuielile cu lucrãrile de punere în funcţiune a staţii-│ │
│ │ lor de pompare situate pe teritoriul federaţiilor │ │
│ │4. Cheltuielile cu lucrãrile de punere în funcţiune a cana- │ │
│ │ lelor de aducţiune situate pe teritoriul federaţiilor │ │
│ │5. Cheltuielile cu lucrãrile de punere în funcţiune a altor │ │
│ │ elemente de infrastructurã situate pe teritoriul │ │
│ │ organizaţiilor/federaţiilor │ │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┤
│ 2. │Subvenţii primite la data de ..............**), din care: │ │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┤
│ │1. Cheltuielile cu lucrãrile de punere în funcţiune a SPP │ │
│ │ situate pe teritoriul organizaţiilor │ │
│ │2. Cheltuielile cu lucrãrile de punere în funcţiune a reţelei│ │
│ │ de conducte situate pe teritoriul organizaţiilor │ │
│ │3. Cheltuielile cu lucrãrile de punere în funcţiune a │ │
│ │ staţiilor de pompare situate pe teritoriul federaţiilor │ │
│ │4. Cheltuielile cu lucrãrile de punere în funcţiune a │ │
│ │ canalelor de aducţiune situate pe teritoriul federaţiilor │ │
│ │5. Cheltuielile cu lucrãrile de punere în funcţiune a altor │ │
│ │ elemente de infrastructurã situate pe teritoriul organiza-│ │
│ │ ţiilor/federaţiilor │ │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┤
│ 3. │Subvenţii primite pentru luna în curs, respectiv luna .... │ │
│ │.....**), din care: │ │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┤
│ │1. Cheltuielile cu lucrãrile de punere în funcţiune a SPP │ │
│ │ situate pe teritoriul organizaţiilor │ │
│ │2. Cheltuielile cu lucrãrile de punere în funcţiune a reţelei│ │
│ │ de conducte situate pe teritoriul organizaţiilor │ │
│ │3. Cheltuielile cu lucrãrile de punere în funcţiune a │ │
│ │ staţiilor de pompare situate pe teritoriul federaţiilor │ │
│ │4. Cheltuielile cu lucrãrile de punere în funcţiune a │ │
│ │ canalelor de aducţiune situate pe teritoriul federaţiilor │ │
│ │5. Cheltuielile cu lucrãrile de punere în funcţiune a altor │ │
│ │ elemente de infrastructurã situate pe teritoriul organiza-│ │
│ │ ţiilor/federaţiilor │ │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┤
│ 4. │Subvenţii solicitate de la bugetul de stat pentru luna ......│ │
│ │(rd.4 = rd.1 - rd.2 - rd.3), din care: │ │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┤
│ │1. Cheltuielile cu lucrãrile de punere în funcţiune a SPP │ │
│ │ situate pe teritoriul organizaţiilor │ │
│ │2. Cheltuielile cu lucrãrile de punere în funcţiune a reţelei│ │
│ │ de conducte situate pe teritoriul organizaţiilor │ │
│ │3. Cheltuielile cu lucrãrile de punere în funcţiune a │ │
│ │ staţiilor de pompare situate pe teritoriul federaţiilor │ │
│ │4. Cheltuielile cu lucrãrile de punere în funcţiune a │ │
│ │ canalelor de aducţiune situate pe teritoriul federaţiilor │ │
│ │5. Cheltuielile cu lucrãrile de punere în funcţiune a altor │ │
│ │ elemente de infrastructurã situate pe teritoriul organiza-│ │
│ │ ţiilor/federaţiilor │ │
└────┴─────────────────────────────────────────────────────────────┴─────────┘

Director executiv, Director economic/Contabil-şef,
........................... ..................................
(Numele şi prenumele în clar) (Numele şi prenumele în clar)

___________
*) Valorile înscrise la rândul "Total", din care a) şi b) din anexa nr. 3.
**) Valorile sprijinului acordat cumulat de la începutul anului din anexa
nr. 4a), col. "Realizat", rândul 7.




ANEXA 4a)
la normele metodologice


ADMINISTRAŢIA NAŢIONALĂ A ÎMBUNĂTĂŢIRILOR FUNCIARE
Aprobat
Ordonator principal de credite

DECONTUL JUSTIFICATIV
privind eliberarea sprijinului financiar pentru acoperirea
cheltuielilor de reparaţii pentru
asigurarea stãrii de funcţionare a infrastructurii
de îmbunãtãţiri funciare situate pe teritoriile organizaţiilor sau federaţiilor
şi aflate în administrarea Administraţiei Naţionale a Îmbunãtãţirilor Funciare,
pe perioada .................

- lei -
┌────┬──────────────────────────────────────────────────────┬───────┬────────┐
│Nr. │ Specificaţii │Program│Realizat│
│crt.│ │ │ │
├────┼──────────────────────────────────────────────────────┼───────┼────────┤
│ 1. │Cheltuielile cu lucrãrile de punere în funcţiune a SPP│ │ │
│ │situate pe teritoriul organizaţiilor │ │ │
├────┼──────────────────────────────────────────────────────┼───────┼────────┤
│ 2. │Cheltuielile cu lucrãrile de punere în funcţiune a re-│ │ │
│ │ţelei de conducte situate pe teritoriul organizaţiilor│ │ │
├────┼──────────────────────────────────────────────────────┼───────┼────────┤
│ 3. │Cheltuielile cu lucrãrile de punere în funcţiune a │ │ │
│ │staţiilor de pompare situate pe teritoriul │ │ │
│ │federaţiilor │ │ │
├────┼──────────────────────────────────────────────────────┼───────┼────────┤
│ 4. │Cheltuielile cu lucrãrile de punere în funcţiune a │ │ │
│ │canalelor de aducţiune situate pe teritoriul │ │ │
│ │federaţiilor │ │ │
├────┼──────────────────────────────────────────────────────┼───────┼────────┤
│ 5. │Cheltuielile cu lucrãrile de punere în funcţiune a │ │ │
│ │altor elemente de infrastructurã situate pe teritoriul│ │ │
│ │organizaţiilor/federaţiilor │ │ │
├────┼──────────────────────────────────────────────────────┼───────┼────────┤
│ 6. │Subvenţii cuvenite (rd.6 = rd.1+rd.2+rd.3+rd.4+rd.5) │ │ │
│ │total, din care: │ │ │
│ │a) lucrãri de punere în funcţiune │ │ │
│ │b) lucrãri cuprinse în protocol │ │ │
├────┼──────────────────────────────────────────────────────┼───────┼────────┤
│ 7. │Subvenţii primite: │ │ │
│ │a) lucrãri de punere în funcţiune │ │ │
│ │b) lucrãri cuprinse în protocol │ │ │
├────┼──────────────────────────────────────────────────────┼───────┼────────┤
│ 8. │Subvenţii de primit (rd. 8 = rd. 6 - rd. 7): │ │ │
│ │a) lucrãri de punere în funcţiune │ │ │
│ │b) lucrãri cuprinse în protocol │ │ │
└────┴──────────────────────────────────────────────────────┴───────┴────────┘

Director general, Director economic,
........................... ..................................
(Numele şi prenumele în clar) (Numele şi prenumele în clar)




Anexa 4b)
la normele metodologice


ADMINISTRAŢIA NAŢIONALĂ A ÎMBUNĂTĂŢIRILOR FUNCIARE

DECONTUL JUSTIFICATIV
privind plata dobânzilor, majorãrilor şi penalitãţilor de orice fel,
calculate de Societatea Comercialã de
Distribuţie şi Furnizare a Energiei Electrice
"Electrica" - S.A. pentru neachitarea la termenele scadente a costurilor cu
energia electricã consumatã pentru pomparea apei pentru irigaţii şi desecãri
de cãtre Administraţia Naţionalã a
Îmbunãtãţirilor Funciare în luna ..................

┌────┬───────────────────────┬────────────────────────┬──────────────────────┐
│Nr. │Amenajarea de îmbunãtã-│Valoarea facturilor pen-│Subvenţii acordate în │
│crt.│ţiri funciare/Staţii de│tru plata dobânzilor, │luna ............. │
│ │pompare │majorãrilor şi penalitã-│pentru plata dobânzi- │
│ │ │ţilor de orice fel, cal-│lor, majorãrilor şi │
│ │ │culate de Societatea Co-│penalitãţilor de orice│
│ │ │mercialã de Distribuţie │fel, calculate de │
│ │ │şi Furnizare a Energiei │Societatea Comercialã │
│ │ │Electrice "Electrica" - │de Distribuţie şi │
│ │ │S.A. pentru neachitarea │Furnizare a Energiei │
│ │ │la termenele scadente a │Electrice "Electrica" │
│ │ │costurilor cu energia │- S.A. pentru neachi- │
│ │ │electricã consumatã pen-│tarea la termenele │
│ │ │tru pomparea apei pentru│scadente a costurilor │
│ │ │irigaţii şi desecãri de │cu energia electricã │
│ │ │cãtre Administraţia │consumatã pentru │
│ │ │Naţionalã a Îmbunãtãţi- │pomparea apei pentru │
│ │ │rilor Funciare │irigaţii şi desecãri │
│ │ │ [lei] │de cãtre Administraţia│
│ │ │ │Naţionalã a Îmbunãtã- │
│ │ │ │ţirilor Funciare │
│ │ │ │ [lei] │
├────┼───────────────────────┼────────────────────────┼──────────────────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │
├────┼───────────────────────┼────────────────────────┼──────────────────────┤
│ 1 │ │ │ │
├────┼───────────────────────┼────────────────────────┼──────────────────────┤
│ 2 │ │ │ │
├────┼───────────────────────┼────────────────────────┼──────────────────────┤
│ 3 │ │ │ │
├────┼───────────────────────┼────────────────────────┼──────────────────────┤
│... │ │ │Total pe amenajare │
├────┼───────────────────────┼────────────────────────┼──────────────────────┤
│ │ │ │ │
├────┼───────────────────────┼────────────────────────┼──────────────────────┤
│ │ │ │ │
├────┼───────────────────────┼────────────────────────┼──────────────────────┤
│ │ Total ANIF │ │ │
└────┴───────────────────────┴────────────────────────┴──────────────────────┘

Director general, Director economic,
.......................... ..........................
(Numele şi prenumele în clar) (Numele şi prenumele în clar)




ANEXA 5
la normele metodologice



MINISTERUL AGRICULTURII ŞI DEZVOLTĂRII RURALE
Aprobat
de ordonatorul principal de credite

CENTRALIZATORUL
sprijinului financiar ce se solicitã de la bugetul de stat pentru acoperirea
cheltuielilor OIF, FOIF, ANIF, AUAI şi OUAI pe perioada .......................

- lei -
┌────┬─────────────────────────────┬────────────┬────────┬──────────┬────────┐
│Nr. │ Specificaţia │ Programat │Total │ Suma │ Total │
│crt.│ │în anul ... │decontat│solicitatã│perioadã│
│ │ │ │anterior│ │ (3+4) │
├────┼─────────────────────────────┼────────────┼────────┼──────────┼────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │
├────┼─────────────────────────────┼────────────┼────────┼──────────┼────────┤
│ 1 │Cheltuielile de menţinere în │ │ │ │ │
│ │funcţiune a infrastructurii │ │ │ │ │
│ │de îmbunãtãţiri funciare │ │ │ │ │
│ │aflate în proprietatea sau │ │ │ │ │
│ │folosinţa OIF sau FOIF total,│ │ │ │ │
│ │din care: │ │ │ │ │
│ │- Cheltuielile de realizare a│ │ │ │ │
│ │lucrãrilor de întreţinere şi │ │ │ │ │
│ │reparaţii ale infrastructurii│ │ │ │ │
│ │- Cheltuielile de asigurare a│ │ │ │ │
│ │pazei şi protecţiei infra- │ │ │ │ │
│ │structurii │ │ │ │ │
├────┼─────────────────────────────┼────────────┼────────┼──────────┼────────┤
│ 2. │Cheltuielile pentru executa- │ │ │ │ │
│ │rea lucrãrilor de punere în │ │ │ │ │
│ │stare de funcţiune a infra- │ │ │ │ │
│ │structurii de îmbunãtãţiri │ │ │ │ │
│ │funciare situate în cadrul │ │ │ │ │
│ │teritoriului OIF sau al FOIF │ │ │ │ │
│ │şi aflate în proprietatea sau│ │ │ │ │
│ │folosinţa acestora │ │ │ │ │
├────┼─────────────────────────────┼────────────┼────────┼──────────┼────────┤
│ 3. │Cheltuielile pentru executa- │ │ │ │ │
│ │rea lucrãrilor de punere în │ │ │ │ │
│ │stare de funcţiune a infra- │ │ │ │ │
│ │structurii de îmbunãtãţiri │ │ │ │ │
│ │funciare situate în cadrul │ │ │ │ │
│ │teritoriului OIF sau al FOIF │ │ │ │ │
│ │şi aflate în proprietatea sau│ │ │ │ │
│ │folosinţa acestora │ │ │ │ │
├────┼─────────────────────────────┼────────────┼────────┼──────────┼────────┤
│ 4 │Cheltuieli cãtre furnizorul │ │ │ │ │
│ │de energie electricã pentru │ │ │ │ │
│ │costul energiei electrice de │ │ │ │ │
│ │pompare a apei prin punctele │ │ │ │ │
│ │de livrate a apei pentru iri-│ │ │ │ │
│ │garea culturilor agricole │ │ │ │ │
│ │înfiinţate pe teritoriul AUAI│ │ │ │ │
│ │şi OUAI │ │ │ │ │
├────┼─────────────────────────────┼────────────┼────────┼──────────┼────────┤
│ 5 │Cheltuieli pentru plata │ │ │ │ │
│ │dobânzilor, majorãrilor şi │ │ │ │ │
│ │penalitãţilor de orice fel, │ │ │ │ │
│ │calculate de S.C. "Electrica"│ │ │ │ │
│ │- S.A. pentru neachitarea la │ │ │ │ │
│ │termenele scadente a costu- │ │ │ │ │
│ │rilor cu energia electricã │ │ │ │ │
│ │consumatã pentru pomparea │ │ │ │ │
│ │apei pentru irigaţii şi dese-│ │ │ │ │
│ │cãri de cãtre ANIF, AUAI şi │ │ │ │ │
│ │OUAI │ │ │ │ │
├────┼─────────────────────────────┼────────────┼────────┼──────────┼────────┤
│ │ TOTAL │ │ │ │ │
└────┴─────────────────────────────┴────────────┴────────┴──────────┴────────┘

Avizat,


Direcţia buget Direcţia
finanţe de specialitate
Director, Director,
................... .................
(Numele şi prenumele (Numele şi prenumele Întocmit
în clar) în clar) ---------
Oficiul de reglementare
a organizaţiilor de
îmbunãtãţiri funciare
(Numele şi prenumele în clar)



ANEXA 6
la normele metodologice


MINISTERUL AGRICULTURII ŞI DEZVOLTĂRII RURALE
Aprobat
de ordonatorul principal de credite

SITUAŢIA
sprijinului financiar pentru acoperirea cheltuielilor efectuate
de OIF, FOIF, ANIF, AUAI şi OUAI pentru luna .......................

┌────┬─────────┬──────────────────┬───────────┬──────────┬──────────┬────────┐
│ │ │Cheltuielile de │Cheltuieli-│Cheltuieli│Cheltuieli│Total │
│ │ │menţinere în func-│le pentru │cãtre fur-│pentru │solici- │
│ │ │ţiune a infra- │executarea │nizorul de│plata do- │tãri │
│ │ │structurii de îm- │lucrãrilor │energie │bânzilor, │sprijin │
│ │ │bunãtãţiri funcia-│de punere │electricã │majorãri- │finan- │
│ │ │re aflate în pro- │în stare de│pentru │lor şi pe-│ciar pe │
│ │ DADR │prietatea sau fo- │funcţiune a│costul │nalitãţi- │DADR sau│
│ │ sau │losinţa OIF sau │infrastruc-│energiei │lor de │ANIF │
│ │ ANF │FOIF │turii de │electrice │orice fel,│ [lei] │
│Nr. │ ├─────────┬────────┤îmbunãtã- │de pompare│calculate │ │
│crt.│ │Cheltuie-│Cheltu- │ţiri funci-│a apei │de Socie- │ │
│ │ │lile de │ielile │are situate│prin punc-│tatea Co- │ │
│ │ │realizare│de asi- │în cadrul │tele de │mercialã │ │
│ │OIF/FOIF │a lucrã- │gurare a│teritoriu- │livrare a │de Distri-│ │
│ │**)/AUAI │rilor de │pazei şi│lui OIF sau│apei pen- │buţie şi │ │
│ │***) │întreţi- │protec- │al FOIF şi │tru iriga-│Furnizare │ │
│ │ │nere şi │ţiei in-│aflate în │rea cultu-│a Energiei│ │
│ │ │reparaţii│fra- │proprieta- │rilor │Electrice │ │
│ │ │ale in- │structu-│tea sau fo-│agricole │"Electrica│ │
│ │ │frastruc-│rii │losinţa │înfiinţate│"-S.A. │ │
│ │ │turii │[anexa │acestora │pe terito-│pentru ne-│ │
│ │ │[anexele │nr. 1a) │[anexa nr. │riul AUAI │achitarea │ │
│ │ │nr. 1a) -│col.6] │1c) - col. │şi OUAI │la terme- │ │
│ │ │col 6] │ [lei] │6] │[anexa nr.│nele sca- │ │
│ │ │ [lei] │ │ [lei] │2 - col 5]│dente a │ │
│ │ │ │ │ │ [lei] │costurilor│ │
│ │ │ │ │ │ │cu energia│ │
│ │ │ │ │ │ │electricã │ │
│ │ │ │ │ │electricã)│consumatã │ │
│ │ │ │ │ │ │pentru │ │
│ │ │ │ │ │ │pomparea │ │
│ │ │ │ │ │ │apei pen- │ │
│ │ │ │ │ │ │tru iriga-│ │
│ │ │ │ │ │ │ţii şi de-│ │
│ │ │ │ │ │ │secãri de │ │
│ │ │ │ │ │ │cãtre ANIF│ │
│ │ │ │ │ │ │, AUAI şi │ │
│ │ │ │ │ │ │OUAI (va- │ │
│ │ │ │ │ │ │loarea │ │
│ │ │ │ │ │ │facturilor│ │
│ │ │ │ │ │ │emise de │ │
│ │ │ │ │ │ │Societatea│ │
│ │ │ │ │ │ │Comercialã│ │
│ │ │ │ │ │ │de Distri-│ │
│ │ │ │ │ │ │buţie şi │ │
│ │ │ │ │ │ │Furnizare │ │
│ │ │ │ │ │ │a Energiei│ │
│ │ │ │ │ │ │Electrice │ │
│ │ │ │ │ │ │"Electrica│ │
│ │ │ │ │ │ │"-S.A. cu │ │
│ │ │ │ │ │ │destinaţia│ │
│ │ │ │ │ │ │de mai sus│ │
│ │ │ │ │ │ │) │ │
│ │ │ │ │ │ │ [lei] │ │
├────┼─────────┼─────────┼────────┼───────────┼──────────┼──────────┼────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │7=2+3+4+│
│ │ │ │ │ │ │ │5+6 │
├────┼─────────┼─────────┼────────┼───────────┼──────────┼──────────┼────────┤
│ 1 │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼─────────┼────────┼───────────┼──────────┼──────────┼────────┤
│ 2 │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼─────────┼────────┼───────────┼──────────┼──────────┼────────┤
│ 3 │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼─────────┼────────┼───────────┼──────────┼──────────┼────────┤
│... │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼─────────┼────────┼───────────┼──────────┼──────────┼────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼─────────┼────────┼───────────┼──────────┼──────────┼────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼─────────┼────────┼───────────┼──────────┼──────────┼────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼─────────┼────────┼───────────┼──────────┼──────────┼────────┤
│ │ Total │ │ │ │ │ │ │
└────┴─────────┴─────────┴────────┴───────────┴──────────┴──────────┴────────┘

Avizat,


Direcţia buget Direcţia
finanţe de specialitate
Director, Director,
................... .................
(Numele şi prenumele (Numele şi prenumele Întocmit
în clar) în clar) -----------
Oficiul de reglementare
a organizaţiilor de
îmbunãtãţiri funciare
(Numele şi prenumele în clar)


----
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016