Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 576 din 25 mai 2006  pentru stabilirea unor masuri cu caracter tranzitoriu privind conducerea unitatilor sanitare publice cu paturi din reteaua Ministerului Sanatatii    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 576 din 25 mai 2006 pentru stabilirea unor masuri cu caracter tranzitoriu privind conducerea unitatilor sanitare publice cu paturi din reteaua Ministerului Sanatatii

EMITENT: MINISTERUL SANATATII
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 462 din 29 mai 2006


Având în vedere prevederile <>art. 178, 179 şi 183 din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sãnãtãţii,
vãzând Referatul de aprobare al Serviciului juridic nr. E.N. 10.661/2006,
în temeiul dispoziţiilor <>Hotãrârii Guvernului nr. 168/2005 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sãnãtãţii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

ministrul sãnãtãţii emite prezentul ordin.

ART. 1
Începând cu data de 29 mai 2006, îşi înceteazã activitatea consiliile de administraţie şi comitetele directoare ale unitãţilor sanitare publice cu paturi din reţeaua Ministerului Sãnãtãţii.
ART. 2
La data prevãzutã la art. 1 îşi înceteazã aplicabilitatea contractele de administrare încheiate între directorii unitãţilor sanitare publice cu paturi şi consiliile de administraţie.
ART. 3
Începând cu aceeaşi datã, înceteazã de drept numirile în funcţia de director general, director adjunct medical, director adjunct cercetare-dezvoltare, contabil-şef, director administrativ şi director de îngrijiri în unitãţile sanitare publice cu paturi din reţeaua Ministerului Sãnãtãţii.
ART. 4
(1) Începând cu data de 29 mai 2006, conducerea unitãţilor sanitare publice cu paturi va fi asiguratã de un comitet director interimar, condus de un manager numit prin ordin al ministrului sãnãtãţii, pânã la finalizarea concursurilor sau licitaţiilor organizate în vederea ocupãrii funcţiei de manager, potrivit legii.
(2) Comitetul director interimar este format din manager, director medical şi director financiar-contabil. În funcţie de nevoile reale şi de posibilitãţile financiare ale unitãţii sanitare publice cu paturi, în comitetul director interimar poate fi numit şi un director de îngrijiri.
(3) Membrilor comitetului director interimar le sunt aplicabile prevederile <>art. 180 şi 187 din Legea nr. 95/2006 privind incompatibilitãţile şi conflictul de interese.
ART. 5
Comitetul director interimar asigurã organizarea şi conducerea activitãţii spitalului pe o perioadã de 180 de zile de la data emiterii prezentului ordin, cu respectarea prevederilor <>Legii nr. 95/2006 şi a celorlalte acte normative în vigoare.
ART. 6
În termen de maximum 5 zile de la data prevãzutã la art. 1, comitetul director interimar preia, pe bazã de proces-verbal de predare-primire încheiat cu conducerea care îşi înceteazã activitatea, activul şi pasivul unitãţii sanitare publice cu paturi pe care o va conduce.
ART. 7
Direcţiile de sãnãtate publicã judeţene şi a municipiului Bucureşti, precum şi direcţiile de specialitate din Ministerul Sãnãtãţii vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
ART. 8
Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul sãnãtãţii,
Gheorghe Eugen Nicolãescu

Bucureşti, 25 mai 2006.
Nr. 576.

---------


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016