Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 542 din 8 mai 2015  privind aprobarea Procedurii de predare-primire a titlurilor executorii în care sunt individualizate creanţele reprezentând comisionul datorat de angajatori inspectoratelor teritoriale de muncă şi a documentelor privind măsurile de executare silită întreprinse de inspectoratele teritoriale de muncă    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 542 din 8 mai 2015 privind aprobarea Procedurii de predare-primire a titlurilor executorii în care sunt individualizate creanţele reprezentând comisionul datorat de angajatori inspectoratelor teritoriale de muncă şi a documentelor privind măsurile de executare silită întreprinse de inspectoratele teritoriale de muncă

EMITENT: MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 428 din 16 iunie 2015

    În temeiul art. 1 alin. (5) din Legea nr. 170/2014 privind administrarea creanţelor bugetare reprezentând comisionul datorat de angajatori inspectoratelor teritoriale de muncă, al art. 18 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 344/2014 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii, Familiei, Protecţiei Sociale şi Persoanelor Vârstnice, precum şi pentru modificarea unor acte normative, cu modificările şi completările ulterioare, şi al art. 10 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice, cu modificările şi completările ulterioare,

    ministrul muncii, familiei, protecţiei sociale şi persoanelor vârstnice şi ministrul finanţelor publice emit următorul ordin:

    ART. 1
    Se aprobă Procedura de predare-primire a titlurilor executorii în care sunt individualizate creanţele reprezentând comisionul datorat de angajatori inspectoratelor teritoriale de muncă şi a documentelor privind măsurile de executare silită întreprinse de inspectoratele teritoriale de muncă, prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.
    ART. 2
    Predarea-primirea se va face între Ministerul Muncii, Familiei, Protecţiei Sociale şi Persoanelor Vârstnice prin inspectoratele teritoriale de muncă ca organe competente în administrarea comisionului datorat de angajatori conform legii şi Ministerul Finanţelor Publice prin organele fiscale competente ale Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală în administrarea contribuabililor, potrivit procedurii prevăzute la art. 1.
    ART. 3
    Ministerul Muncii, Familiei, Protecţiei Sociale şi Persoanelor Vârstnice, prin inspectoratele teritoriale de muncă, şi Ministerul Finanţelor Publice, prin Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, coordonează şi sprijină acţiunile necesare pentru predarea-primirea documentelor stabilite prin procedura aferentă activităţii de executare silită a comisionului datorat până la data de 31 decembrie 2010 de angajatori inspectoratelor teritoriale de muncă pentru păstrarea şi completarea carnetelor de muncă, respectiv pentru certificarea legalităţii înregistrărilor efectuate în baza prevederilor Legii nr. 130/1999 privind unele măsuri de protecţie a persoanelor încadrate în muncă, republicată, precum şi obligaţiile accesorii aferente, stabilite prin titluri de creanţă şi neachitate până la data intrării în vigoare a Legii nr. 170/2014 privind administrarea creanţelor bugetare reprezentând comisionul datorat de angajatori inspectoratelor teritoriale de muncă.
    ART. 4
    Direcţiile de specialitate şi structurile subordonate din cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, ale Ministerului Muncii, Familiei, Protecţiei Sociale şi Persoanelor Vârstnice - Inspecţia Muncii, prin inspectoratele teritoriale de muncă, vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
    ART. 5
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.


                       Ministrul muncii,
                  familiei, protecţiei sociale
                    şi persoanelor vârstnice,
                         Rovana Plumb

                  Ministrul finanţelor publice,
                    Eugen Orlando Teodorovici


    ANEXĂ

                                  PROCEDURĂ
     de predare-primire a titlurilor executorii în care sunt individualizate
      creanţele reprezentând comisionul datorat de angajatori inspectoratelor
       teritoriale de muncă şi a documentelor privind măsurile de executare
            silită întreprinse de inspectoratele teritoriale de muncă

    CAP. I
    Dispoziţii generale

    1. Obiectul prezentei proceduri îl reprezintă predarea-primirea titlurilor executorii în care sunt individualizate creanţele reprezentând comisionul datorat până la data de 31 decembrie 2010 de angajatori inspectoratelor teritoriale de muncă pentru păstrarea şi completarea carnetelor de muncă, respectiv pentru certificarea legalităţii înregistrărilor efectuate în baza prevederilor Legii nr. 130/1999 privind unele măsuri de protecţie a persoanelor încadrate în muncă, republicată, a obligaţiilor accesorii aferente, stabilite prin titluri de creanţă şi neachitate până la data intrării în vigoare a Legii nr. 170/2014 privind administrarea creanţelor bugetare reprezentând comisionul datorat de angajatori inspectoratelor teritoriale de muncă, denumită în continuare lege, precum şi a documentelor privind măsurile de executare silită întreprinse de inspectoratul teritorial de muncă.
    2. Procedurile de administrare a acestor creanţe bugetare vor fi continuate, după 60 de zile de la data publicării legii în Monitorul Oficial al României, Partea I, de către Agenţia Naţională de Administrare Fiscală şi unităţile sale subordonate, care se subrogă în drepturile şi obligaţiile inspectoratelor teritoriale de muncă. Administrarea creanţelor prevăzute la pct. 1 se îndeplineşte potrivit prevederilor Ordonanţei Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
    3. Predarea-primirea titlurilor de creanţă/executorii se realizează între:
    a) inspectoratele teritoriale de muncă ca organe competente în administrarea comisionului datorat de angajator, până la data intrării în vigoare a legii, denumite în continuare predător;
    b) organele fiscale competente ale Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală în administrarea contribuabililor, denumite în continuare primitor.

    CAP. II
    Desfăşurarea procedurii

    1. Obiectul predării-primirii îl constituie:
    a) înscrisurile, în original, în care sunt individualizate creanţele datorate şi neachitate şi care reprezintă titluri executorii, neatacate în termenul legal, sau dispozitivul hotărârii judecătoreşti irevocabile prin care s-a soluţionat contestaţia formulată împotriva acestora;
    b) dosarele aflate pe rolul instanţelor de judecată pentru litigiile având ca obiect contestaţiile la executarea silită sau contestaţiile împotriva actelor prin care se dispun şi se duc la îndeplinire măsurile asigurătorii, precum şi în cazul litigiilor care privesc procedurile de insolvenţă, aferente creanţelor.
    2. Predarea-primirea titlurilor de creanţă/titlurilor executorii/dosarelor aflate pe rolul instanţelor de judecată, precum şi a documentelor privind măsurile de executare silită întreprinse se va efectua în termen de 60 de zile de la data intrării în vigoare a legii.
    3. Documentaţia prevăzută la pct. 2, întocmită de predător, va cuprinde, în mod obligatoriu, titlurile de creanţă/executorii, în original, în care sunt individualizate creanţele nestinse, potrivit legii, împreună cu dovada comunicării acestora şi, după caz, următoarele documente opisate:
    - situaţia soldurilor creanţelor prevăzute la pct. 1 lit. a);
    - situaţia sumelor plătite în plus faţă de obligaţia de plată;
    - somaţia emisă în temeiul titlului executoriu asupra angajatorului, împreună cu dovada comunicării acesteia, în cazul în care s-a început executarea silită;
    - adresa de înfiinţare a popririi asupra disponibilităţilor băneşti aflate în conturile bancare ale debitorului, împreună cu dovada comunicării acesteia;
    - adresa de înfiinţare a popririi asupra sumelor datorate de către terţe persoane debitorului, împreună cu dovada comunicării acesteia;
    - procesul-verbal de sechestru asupra bunurilor mobile ale debitorului, împreună cu actele care atestă dreptul de proprietate asupra acestora;
    - procesul-verbal de sechestru asupra bunurilor imobile ale debitorului, împreună cu dovada înscrierii la Oficiul de Cadastru şi Publicitate Imobiliară;
    - întreaga documentaţie întocmită în vederea valorificării bunurilor sechestrate, prin una dintre modalităţile prevăzute de Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
    - orice alte informaţii/documente disponibile, necesare urmăririi şi verificării sumelor datorate.
    4. Procesul-verbal de predare-primire a documentelor şi informaţiilor privind creanţele reprezentând comisionul datorat de angajatori inspectoratelor teritoriale de muncă, precum şi a documentelor privind măsurile de executare silită întreprinse, prevăzut în anexa nr. 1 care face parte integrantă din prezenta procedură, şi borderourile centralizatoare se întocmesc de către predător, iar confirmarea de predare-primire a acestora se realizează după verificarea şi semnarea acestor documente de către primitor.
    5. Procesul-verbal de predare-primire reprezintă documentul justificativ care stă la baza preluării în evidenţa fiscală a acestor tipuri de creanţe bugetare de către organele fiscale competente ale Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală în administrarea contribuabililor şi, totodată, documentul justificativ care stă la baza scoaterii din evidenţa contabilă a inspectoratelor teritoriale de muncă.
    6. Inspectoratele teritoriale de muncă care efectuează predarea răspund de valabilitatea, realitatea şi actualitatea datelor şi documentelor care fac obiectul predării-primirii.
    7. Începând cu data preluării în administrare de către primitor, respectiv 60 de zile de la data publicării legii, acest tip de creanţă se achită în contul de venituri ale bugetului de stat 20.A.36.27.00 "Venituri din comisionul perceput de către inspectoratele teritoriale de muncă, datorat până la data de 31 decembrie 2010" deschis la unităţile Trezoreriei Statului din cadrul organelor fiscale în raza cărora sunt luaţi în administrare contribuabilii, codificat cu codul de identificare fiscală a contribuabililor.
    8. Predarea datelor şi informaţiilor existente în evidenţele organelor predătoare, potrivit prezentei proceduri, în format electronic, se realizează pe o bază de date conform structurii prevăzute în anexa nr. 4, care face parte integrantă din prezenta procedură. Baza de date se va preda de către Inspecţia Muncii la Direcţia generală de tehnologia informaţiilor din cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, în baza procesului-verbal de predare-primire a bazelor de date, prevăzut în anexa nr. 3 care face parte integrantă din prezenta procedură, urmând ca organele fiscale competente să preia datele şi informaţiile aferente angajatorilor care îşi au domiciliul pe raza lor teritorială.
    9. În cazul în care există modificări ale soldului predat către organele fiscale competente ale Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, se întocmeşte act adiţional la procesul-verbal de predare-primire, încheiat între părţile implicate.
    10. Predarea-primirea dosarelor pe suport hârtie se realizează la sediul administraţiilor judeţene ale finanţelor publice/administraţiilor de sector ale finanţelor publice/ administraţiilor fiscale pentru contribuabili mijlocii/Direcţia Generală de Administrare a Marilor Contribuabili, după caz, pe baza procesului-verbal de predare-primire a dosarelor, prevăzut în anexa nr. 2 care face parte integrantă din prezenta procedură, pentru angajatorii care au domiciliul în judeţul în care se află predătorul.
    11. Pentru angajatorii care nu au domiciliul în judeţul în care se află predătorul, predarea-primirea dosarelor pe suport hârtie se poate realiza şi prin poştă, prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire, urmând ca procesul-verbal de predare-primire a documentelor şi informaţiilor şi anexele aferente să fie retransmise ulterior, tot prin intermediul poştei, după confirmarea acestora de către primitor.

    CAP. III
    Dispoziţii tranzitorii

    1. Eventualele plăţi efectuate de angajatori reprezentând sume prevăzute de art. 1 din lege, în contul 50.32 "Disponibil din sume colectate pentru bugetul de stat" deschis pe numele inspectoratelor teritoriale de muncă, după data preluării în administrare de către primitori, se vor transfera în contul de venituri ale bugetului de stat 20.A.36.27.00 "Venituri din comisionul perceput de către inspectoratele teritoriale de muncă, datorat până la data de 31 decembrie 2010" codificat cu codul de identificare fiscală al angajatorului, deschis la unitatea de Trezorerie a Statului la care este arondat organul fiscal competent care administrează creanţele angajatorului.
    2. Operaţiunile de transfer prevăzute la pct. 1 se efectuează de către inspectoratele teritoriale de muncă, pe bază de ordine de plată pentru Trezoreria Statului (OPT), până la data de 31 mai 2015. După această dată, eventualele plăţi efectuate eronat de către angajatori se vor returna plătitorilor.
    3. După data preluării în administrare a acestor creanţe de către primitori, inspectoratele teritoriale de muncă nu vor mai efectua nicio operaţiune în evidenţa fiscală a angajatorului şi nu vor mai emite niciun document pe seama acestuia.
    4. Inspectoratele teritoriale de muncă vor notifica angajatorii cu privire la preluarea în administrare de către organul fiscal competent a creanţelor fiscale datorate de aceştia, precum şi cu privire la unitatea Trezoreriei Statului şi conturile în care acestea vor fi achitate.
    5. Inspectoratele teritoriale de muncă vor notifica terţii popriţi (inclusiv instituţiile bancare) cu privire la conturile deschise la unităţile Trezoreriei Statului unde urmează a se vira sumele reţinute după data predării în administrare a acestor creanţe.


    ANEXA 1
la procedură

    Organ fiscal .............*) Inspectoratul Teritorial de Muncă .........
    Nr. ......../........2015 Nr. ....../.......2015


                           PROCES-VERBAL
      de predare-primire a documentelor şi informaţiilor privind creanţele
        reprezentând comisionul datorat de angajatori inspectoratelor
          teritoriale de muncă, precum şi a documentelor privind
               măsurile de executare silită întreprinse

    Încheiat între Inspectoratul Teritorial de Muncă ........., în calitate de predător, şi organul fiscal .........*), în calitate de primitor, cu ocazia predării-primirii documentelor şi informaţiilor privind creanţele reprezentând comisionul datorat de angajatori inspectoratelor teritoriale de muncă, precum şi a documentelor privind măsurile de executare silită întreprinse, evidenţiate în:
    1. "Opis dosare predate", prezentat în anexa nr. 1.1, care face parte integrantă din prezentul proces-verbal de predare-primire;
    2. "Borderou centralizator privind sumele încasate în plus faţă de obligaţia de plată", prezentat în anexa nr. 1.2, care face parte integrantă din prezentul proces-verbal de predare-primire;
    3. "Borderou centralizator privind titlurile de creanţă pentru care nu s-a început executarea silită", prezentat în anexa nr. 1.3, care face parte integrantă din prezentul proces-verbal de predare-primire;
    4. "Borderou centralizator privind titlurile executorii şi măsurile de executare silită întreprinse", prezentat în anexa nr. 1.4, care face parte integrantă din prezentul proces-verbal de predare-primire;
    5. "Borderou centralizator privind dosarele contribuabililor aflaţi în procedura insolvenţei", prezentat în anexa nr. 1.5, care face parte integrantă din prezentul proces-verbal de predare-primire.

    Primitor: Predător:
    Organ fiscal ........... *) Inspectoratul Teritorial de Muncă ..........
    Conducător ............. Conducător .................................


──────────
    *) Se va menţiona organul fiscal competent în administrarea creanţelor angajatorului.
──────────


    ANEXA 1.1
la procesul-verbal de predare-primire


    Opis dosare predate

┌────┬──────────┬────────┬────────────┬────────────┬──────────────┐
│Nr. │ │ │ │ │ │
│crt.│ Denumire │ CIF*) │ Nr. dosar │ Nr. pagini │ Observaţii │
├────┼──────────┼────────┼────────────┼────────────┼──────────────┤
│ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────┼────────┼────────────┼────────────┼──────────────┤
│ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────┼────────┼────────────┼────────────┼──────────────┤
│ │ │ │ │ │ │
└────┴──────────┴────────┴────────────┴────────────┴──────────────┘


──────────
    *) Conform art. 72 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
──────────


    ANEXA 1.2
la procesul-verbal de predare-primire


    Borderou centralizator privind sumele încasate în plus faţă de obligaţia de plată

┌────┬─────────────────────────┬───────────────────┬─────────────┬────────────┐
│Nr. │ Debitor │ Titlul de creanţă │Suma plătită │ Observaţii │
│crt.├─────┬────────┬──────────┼──────┬─────┬──────┤ în plus │ │
│ │CIF*)│Denumire│Domiciliul│Tip**)│ Nr. │ Data │ │ │
├────┼─────┼────────┼──────────┼──────┼─────┼──────┼─────────────┼────────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │ 8 │
├────┼─────┼────────┼──────────┼──────┼─────┼──────┼─────────────┼────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────┼────────┼──────────┼──────┼─────┼──────┼─────────────┼────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────┼────────┼──────────┼──────┼─────┼──────┼─────────────┼────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└────┴─────┴────────┴──────────┴──────┴─────┴──────┴─────────────┴────────────┘


──────────
    *) Conform art. 72 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
    **) Se va menţiona tipul titlului de creanţă, cum ar fi: declaraţie fiscală privind stabilirea comisionului, decizie de impunere, decizie referitoare la obligaţiile de plată şi calcul accesorii etc.
──────────

    ANEXA 1.3
la procesul-verbal de predare-primire


    Borderou centralizator privind titlurile de creanţă pentru care nu s-a început executarea silită

┌────┬─────────────────────────┬───────────────────┬─────────────┬────────────┐
│Nr. │ │ Titlul de creanţă │Suma rămasă │ Observaţii │
│crt.├─────┬────────┬──────────┼──────┬─────┬──────┤ nestinsă │ │
│ │CIF*)│Debitor │Domiciliul│Tip**)│ Nr. │ Data │ │ │
├────┼─────┼────────┼──────────┼──────┼─────┼──────┼─────────────┼────────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │ 8 │
├────┼─────┼────────┼──────────┼──────┼─────┼──────┼─────────────┼────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────┼────────┼──────────┼──────┼─────┼──────┼─────────────┼────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────┼────────┼──────────┼──────┼─────┼──────┼─────────────┼────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└────┴─────┴────────┴──────────┴──────┴─────┴──────┴─────────────┴────────────┘


──────────
    *) Conform art. 72 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
    **) Se va menţiona tipul titlului de creanţă, cum ar fi: declaraţie fiscală privind stabilirea comisionului, decizie de impunere, decizie referitoare la obligaţiile de plată şi calcul accesorii etc.
──────────


    ANEXA 1.4
la procesul-verbal de predare-primire


    Borderou centralizator privind titlurile executorii şi măsurile de executare silită întreprinse


┌────┬─────────────────────────┬────────────────────────────────┬───────────────────┬────────────────┬───────────────┐
│Nr. │ Debitor │ Titlu executoriu │ Somaţie │ Măsuri de │Observaţii****)│
│crt.├─────┬────────┬──────────┼──────┬───┬────┬────────────────┼────────┬──────────┤executare silită│ │
│ │CIF*)│Denumire│Domiciliul│Tip**)│Nr.│Data│ Creanţa │ Emise │Confirmare│ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │primire │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ ├────────┬───────┼───┬────┼──────────┼───────┬───┬────┤ │
│ │ │ │ │ │ │ │Iniţială│Rămasă │Nr.│Data│ Data │Tip***)│Nr.│Data│ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ de │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │încasat│ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────┼────────┼──────────┼──────┼───┼────┼────────┼───────┼───┼────┼──────────┼───────┼───┼────┼───────────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │ 8 │ 9 │ 10 │ 11 │ 12 │13 │ 14 │ 15 │
├────┼─────┼────────┼──────────┼──────┼───┼────┼────────┼───────┼───┼────┼──────────┼───────┼───┼────┼───────────────┤
├────┼─────┼────────┼──────────┼──────┼───┼────┼────────┼───────┼───┼────┼──────────┼───────┼───┼────┼───────────────┤
├────┼─────┼────────┼──────────┼──────┼───┼────┼────────┼───────┼───┼────┼──────────┼───────┼───┼────┼───────────────┤
├────┼─────┼────────┼──────────┼──────┼───┼────┼────────┼───────┼───┼────┼──────────┼───────┼───┼────┼───────────────┤
├────┼─────┼────────┼──────────┼──────┼───┼────┼────────┼───────┼───┼────┼──────────┼───────┼───┼────┼───────────────┤
├────┼─────┼────────┼──────────┼──────┼───┼────┼────────┼───────┼───┼────┼──────────┼───────┼───┼────┼───────────────┤
├────┼─────┼────────┼──────────┼──────┼───┼────┼────────┼───────┼───┼────┼──────────┼───────┼───┼────┼───────────────┤
├────┼─────┼────────┼──────────┼──────┼───┼────┼────────┼───────┼───┼────┼──────────┼───────┼───┼────┼───────────────┤
└────┴─────┴────────┴──────────┴──────┴───┴────┴────────┴───────┴───┴────┴──────────┴───────┴───┴────┴───────────────┘


──────────
    *) Conform art. 72 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
    **) Se va menţiona tipul titlului de creanţă, cum ar fi: declaraţie fiscală privind stabilirea comisionului, decizie de impunere, decizie referitoare la obligaţiile de plată şi calcul accesorii etc.
    ***) Se va menţiona tipul măsurii de executare silită întreprinse: poprire sau sechestru.
    ****) În situaţia în care a fost suspendată măsura de executare silită, potrivit legii, se va menţiona acest lucru în această coloană.
──────────


    ANEXA 1.5
la procesul-verbal de predare-primire

    Borderou centralizator privind dosarele contribuabililor aflaţi în procedura insolvenţei*)


┌────┬────────┬──────┬─────┬────────┬──────────────┬─────────────┬─────────────────────┬──────────┬───────────────┬────────────────┐
│Nr. │ │ │ Nr. │ │Suma datorată │Suma (admisă)│Stadiu procedură │Nr. pagini│ Observaţii: │Următorul termen│
│crt.│Denumire│CIF**)│dosar│Instanţa│de angajator │înscrisă la │(perioada observaţie-│ dosar │(dacă e cazul) │ de judecată │
│ │ │ │ │ │(societatea în│masa credală │ reorganizare- │constituit│Se vor menţiona│ │
│ │ │ │ │ │insolvenţă) │ │ faliment) │ │ eventuale │ │
│ │ │ │ │ │faţă de ITM şi│ │ │ │ contestaţii │ │
│ │ │ │ │ │solicitată la │ │ │ │faţă de modali-│ │
│ │ │ │ │ │masa credală │ │ │ │ tatea de │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ înscriere, │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ soluţii etc. │ │
├────┼────────┼──────┼─────┼────────┼──────────────┼─────────────┼─────────────────────┼──────────┼───────────────┼────────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────┼──────┼─────┼────────┼──────────────┼─────────────┼─────────────────────┼──────────┼───────────────┼────────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────┼──────┼─────┼────────┼──────────────┼─────────────┼─────────────────────┼──────────┼───────────────┼────────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────┼──────┼─────┼────────┼──────────────┼─────────────┼─────────────────────┼──────────┼───────────────┼────────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└────┴────────┴──────┴─────┴────────┴──────────────┴─────────────┴─────────────────────┴──────────┴───────────────┴────────────────┘


──────────
    *) Fiecare dosar opisat va fi însoţit de un borderou în care sunt evidenţiate documentele (înscrisurile) din dosar.
    **) Conform art. 72 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.


    ANEXA 2
la procedură

    Organ fiscal ............*) Inspectoratul Teritorial de Muncă ...........
    Nr. ........./....... 2015 Nr. ....../..... 2015



                                  PROCES-VERBAL
                             de predare-primire a dosarelor

    În data de ......., cu ocazia predării-primirii dosarelor conţinând documente şi informaţii privind creanţele reprezentând comisionul datorat de angajatori inspectoratelor teritoriale de muncă, precum şi a documentelor privind măsurile de executare silită întreprinse, au fost predate la organul fiscal ......*) de către Inspectoratul Teritorial de Muncă ........ un număr de ........ dosare.

    Primitor: Predător:
    Organ fiscal ........... *) Inspectoratul Teritorial de Muncă ...........
    Conducător ............. Conducător ..................................


──────────
    *) Se va menţiona organul fiscal competent în administrarea creanţelor angajatorului.
──────────


    ANEXA 3
la procedură


    Agenţia Naţională de Administrare Fiscală Inspecţia Muncii
    Direcţia generală de tehnologia informaţiei ........ Serviciul informatică .........
    Nr. ......./............... 2015 .............................
                                                         Nr. ......../....... 2015



                                 PROCES-VERBAL
                        de predare-primire a bazelor de date

    În data de ........... 2015, cu ocazia predării-primirii bazelor de date conţinând datele şi informaţiile, în format electronic, privind creanţele reprezentând comisionul datorat de angajatori inspectoratelor teritoriale de muncă, au fost predate la Agenţia Naţională de Administrare Fiscală - Direcţia generală de tehnologia informaţiei de către Inspecţia Muncii - Serviciul informatică informaţii cu privire la un număr de .......... contribuabili.
    Soldurile existente în baza de date sunt următoarele:
    - negative, în sumă de ............. lei;
    - pozitive, în sumă de ............. lei.


    Primitor: Predător:
    Agenţia Naţională de Administrare Fiscală - Inspecţia Muncii - Serviciul informatică
    Direcţia generală de tehnologia informaţiei

    Director general, Şef serviciu,
    ...................... .............



    ANEXA 4
la procedură

    Structura bazelor de date ce vor face obiectul predării-primirii

    Tabelul 1 - Date despre creanţele reprezentând comisionul datorat de angajatori inspectoratelor teritoriale de muncă

    1. CREANŢE_NEACHITATE


┌──────────────────────┬───────────────────────────────┬─────────────┬────────────────┐
│ Denumirea coloanei │ Descriere │ Obligatoriu │ Tip │
├──────────────────────┼───────────────────────────────┼─────────────┼────────────────┤
│CON_ID │CIF │DA │NUMBER (13) │
├──────────────────────┼───────────────────────────────┼─────────────┼────────────────┤
│NR_DOC │număr document titlu de creanţă│DA │VARCHAR2 (10) │
├──────────────────────┼───────────────────────────────┼─────────────┼────────────────┤
│DATA_DOC │data document titlu de creanţă │DA │DATE │
├──────────────────────┼───────────────────────────────┼─────────────┼────────────────┤
│SUMA │Suma nestinsă din titlu de │ │ │
│ │creanţă │DA │NUMBER (15) │
├──────────────────────┼───────────────────────────────┼─────────────┼────────────────┤
│SCADENŢA │scadenţa creanţei │DA │DATE │
├──────────────────────┼───────────────────────────────┼─────────────┼────────────────┤
│TERM_PLATĂ │termenul de plată al creanţei │DA │DATE │
├──────────────────────┼───────────────────────────────┼─────────────┼────────────────┤
│DATĂ_ACCESORII │data până la care au fost │ │ │
│ │calculate accesorii pentru │ │ │
│ │creanţa respectivă categoria │ │ │
│ │DEBIT │DA │DATE │
├──────────────────────┼───────────────────────────────┼─────────────┼────────────────┤
│TDC_COD │tip document creanţă: │DA │NUMBER (2) │
│ │1. Declaraţie │ │ │
│ │2. Decizie de impunere │ │ │
│ │3. Procese verbale de │ │ │
│ │contravenţii │ │ │
│ │4. Decizie de calcul accesorii │ │ │
│ │5. Hotărâre judecătorească │ │ │
│ │6. Decizie de soluţionare a │ │ │
│ │contestaţiilor │ │ │
├──────────────────────┼───────────────────────────────┼─────────────┼────────────────┤
│NTI_COD │tip informaţie creanţă: │ │ │
│ │1. Declaraţie │ │ │
│ │2. Corecţie │ │ │
│ │3. Rectificativă │DA │NUMBER (2) │
├──────────────────────┼───────────────────────────────┼─────────────┼────────────────┤
│NCS_COD │categoria sumei: │ │ │
│ │1 (DEBIT) │ │ │
│ │2 (DOBÂNDĂ) │ │ │
│ │3 (AMENDĂ) │ │ │
│ │6 (PENALITATE DE ÎNTÂRZIERE) │DA │NUMBER (2) │
├──────────────────────┼───────────────────────────────┼─────────────┼────────────────┤
│ARE_TITLU_EXECUTORIU │1 (DA) 0 (NU) │DA │NUMBER (1) │
├──────────────────────┼───────────────────────────────┼─────────────┼────────────────┤
│ID_TITLU_EXECUTORIU │id-ul titlului executoriu │ │ │
│ │pentru această creanţă dacă │ │ │
│ │ARE_TITLU=1 │ │NUMBER (20) │
└──────────────────────┴───────────────────────────────┴─────────────┴────────────────┘


    2. CREANŢE_SOMAŢII


┌──────────────────────┬───────────────────────────────┬─────────────┬────────────────┐
│ Denumirea coloanei │ Descriere │ Obligatoriu │ Tip │
├──────────────────────┼───────────────────────────────┼─────────────┼────────────────┤
│TIT_ID │id-ul titlului executoriu din │ │ │
│ │CREANŢE_NEACHITATE │DA │NUMBER (20) │
├──────────────────────┼───────────────────────────────┼─────────────┼────────────────┤
│NR_TIT │numărul titlului executoriu │DA │VARCHAR2 (10) │
├──────────────────────┼───────────────────────────────┼─────────────┼────────────────┤
│DATA_TIT │data titlului executoriu │DA │DATE │
├──────────────────────┼───────────────────────────────┼─────────────┼────────────────┤
│SUMA_TIT │suma totală a titlului │ │ │
│ │executoriu │ │NUMBER (15) │
├──────────────────────┼───────────────────────────────┼─────────────┼────────────────┤
│DATA_GEN_TIT │data generării titlului │ │ │
│ │executoriu │DA │DATE │
├──────────────────────┼───────────────────────────────┼─────────────┼────────────────┤
│NR_SOM │numărul somaţiei │DA │VARCHAR2 (10) │
├──────────────────────┼───────────────────────────────┼─────────────┼────────────────┤
│DATA_SOM │data somaţiei │DA │DATE │
├──────────────────────┼───────────────────────────────┼─────────────┼────────────────┤
│SUMA_SOMATIE │suma totală a somaţiei │ │NUMBER (15) │
├──────────────────────┼───────────────────────────────┼─────────────┼────────────────┤
│DATA_GEN_SOM │data generării somaţiei │DA │DATE │
├──────────────────────┼───────────────────────────────┼─────────────┼────────────────┤
│DATA_CONF_SOM │data confirmării somaţiei │DA │DATE │
├──────────────────────┼───────────────────────────────┼─────────────┼────────────────┤
│ARE_POPRIRE │1 (DA) 0 (NU) │DA │NUMBER (1) │
├──────────────────────┼───────────────────────────────┼─────────────┼────────────────┤
│ID_POPRIRE │id-ul popririi pentru această │ │ │
│ │creanţă dacă ARE_POPRIRE=1 │ │NUMBER (20) │
└──────────────────────┴───────────────────────────────┴─────────────┴────────────────┘


    3. CREANŢE_POPRIRI


┌──────────────────────┬───────────────────────────────┬─────────────┬────────────────┐
│ Denumirea coloanei │ Descriere │ Obligatoriu │ Tip │
├──────────────────────┼───────────────────────────────┼─────────────┼────────────────┤
│POP_ID │id-ul popririi din │ │ │
│ │CREANŢE_SOMAŢII │DA │NUMBER (20) │
├──────────────────────┼───────────────────────────────┼─────────────┼────────────────┤
│NR_POPRIRE │numărul documentului poprire │DA │VARCHAR2 (10) │
├──────────────────────┼───────────────────────────────┼─────────────┼────────────────┤
│DATA_POPRIRE │data documentului poprire │DA │DATE │
├──────────────────────┼───────────────────────────────┼─────────────┼────────────────┤
│DATA_GEN_POPRIRE │data generării popririi │DA │DATE │
├──────────────────────┼───────────────────────────────┼─────────────┼────────────────┤
│DATA_CONF_POP │data confirmării popririi │DA │DATE │
├──────────────────────┼───────────────────────────────┼─────────────┼────────────────┤
│COD_FISCAL_POP │codul fiscal poprit (CUI-ul │ │ │
│ │băncii CIF-ul terţului sau COD │ │ │
│ │centrale, TREZORERIE din ANEXĂ)│DA │NUMBER (13) │
├──────────────────────┼───────────────────────────────┼─────────────┼────────────────┤
│DOSAR_EXECUTARE │numărul dosarului de executare │ │ │
│ │silită │ │VARCHAR2 (20) │
├──────────────────────┼───────────────────────────────┼─────────────┼────────────────┤
│TIP_POP │C (înştiinţarea de poprire │ │ │
│ │transmisă contribuabilului), │ │ │
│ │B (poprire trimisă către o │ │ │
│ │bancă centrală), T (poprire │ │ │
│ │trimisă către un terţ), │ │ │
│ │Z (poprire trimisă către o │ │ │
│ │trezorerie) │DA │VARCHAR2 (1) │
├──────────────────────┼───────────────────────────────┼─────────────┼────────────────┤
│SUMA_POPRITĂ │suma poprită iniţial │ │NUMBER (15) │
└──────────────────────┴───────────────────────────────┴─────────────┴────────────────┘


    4. PLĂŢI_FĂRĂ_CREANŢE


┌──────────────────────┬───────────────────────────────┬─────────────┬────────────────┐
│ Denumirea coloanei │ Descriere │ Obligatoriu │ Tip │
├──────────────────────┼───────────────────────────────┼─────────────┼────────────────┤
│CON_ID │CIF │DA │NUMBER (13) │
├──────────────────────┼───────────────────────────────┼─────────────┼────────────────┤
│NR_DOC │Număr document de plată │DA │VARCHAR2 (10) │
├──────────────────────┼───────────────────────────────┼─────────────┼────────────────┤
│DATA_DOC │Data document de plată │DA │DATE │
├──────────────────────┼───────────────────────────────┼─────────────┼────────────────┤
│SUMA │Suma plătită │DA │NUMBER (15) │
├──────────────────────┼───────────────────────────────┼─────────────┼────────────────┤
│NR_REFERINŢĂ │Numărul de referinţă al plăţii │ │VARCHAR2 (23) │
├──────────────────────┼───────────────────────────────┼─────────────┼────────────────┤
│DATA_PLĂŢII │Data plăţii │DA │DATE │
├──────────────────────┼───────────────────────────────┼─────────────┼────────────────┤
│DATA_EXTRAS │Data extrasului de la ITM │DA │DATE │
└──────────────────────┴───────────────────────────────┴─────────────┴────────────────┘


    Precizări:
    1. Inspecţia Muncii (IM) predă centralizat către Agenţia Naţională de Administrare Fiscală (ANAF) următoarele fişiere text cu delimitator '#':
    CREANŢE_NEACHITATE.txt - cu structura descrisă în tabelul 1;
    CREANŢE_SOMAŢII.txt - cu structura descrisă în tabelul 2;
    CREANŢE_POPRIRI.txt - cu structura descrisă în tabelul 3;
    PLĂŢI_FĂRĂ_CREANŢE.txt - cu structura descrisă în tabelul 4.
    2. Câmpurile pentru care nu există date în bazele de date de la sursă rămân în structura fişierului cu valori null - se înscriu în fişier doi delimitatori succesivi pe poziţia respectivă.
    3. Câmpurile de tip data se vor preciza în formatul "dd.mm.yyyy"; ex: 23.08.2012.
    4. Câmpurile de tip varchar sunt delimitate de caracterul "; ex: "denumire".
    5. Contribuabilii se identifică prin CIF (Cod de identificare fiscală). Datele conţinute în fişiere despre contribuabili care nu pot fi identificaţi prin CIF în bazele de date ANAF vor fi returnate către IM.
    6. Tabelul 1 conţine informaţii despre creanţele rămase în sold la data preluării în evidenţa ANAF, cu detaliere pe fiecare creanţă.
    7. Tabelul 2 conţine informaţii referitoare la titlurile executorii şi somaţiile transmise pentru creanţele din tabelul 1.
    8. Tabelul 3 conţine informaţii referitoare la popririle transmise în baza titlurilor executorii din tabelul 2.
    9. Tabelul 4 conţine informaţii referitoare la plăţile fără titlu de creanţă din evidenţele inspectoratelor teritoriale de muncă.
    10. Valorile numerice (sume) se înscriu ca întregi în fişierele transmise la ANAF.

                       ----
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016