Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 526 din 28 iulie 2004  privind procedura de modificare din oficiu a domiciliului fiscal al contribuabilului    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 526 din 28 iulie 2004 privind procedura de modificare din oficiu a domiciliului fiscal al contribuabilului

EMITENT: AGENTIA NATIONALA DE ADMINISTRARE FISCALA
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 845 din 15 septembrie 2004
În temeiul prevederilor <>art. 26 alin. (3) din Hotãrârea Guvernului nr. 1.574/2003 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice şi a Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscalã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
în temeiul prevederilor <>art. 32 şi 75 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedurã fiscalã, republicatã,

preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscalã emite urmãtorul ordin:

ART. 1
Se aprobã Procedura de modificare din oficiu a domiciliului fiscal al contribuabilului, prevãzutã în anexa nr. 1.
ART. 2
Se aprobã modelul şi conţinutul formularelor:
a) Decizie de înregistrare a domiciliului fiscal la cererea contribuabilului, prevãzutã în anexa nr. 2;
b) Notificare privind modificarea din oficiu a domiciliului fiscal al contribuabilului, potrivit <>art. 75 alin. (4) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedurã fiscalã, republicatã, prevãzutã în anexa nr. 3;
c) Decizie privind modificarea din oficiu a domiciliului fiscal al contribuabilului, potrivit <>art. 75 alin. (4) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedurã fiscalã, republicatã, prevãzutã în anexa nr. 4.
ART. 3
Anexele nr. 1-4 fac parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 4
Direcţia generalã de gestiune a impozitelor şi contribuţiilor, Direcţia generalã de colectare a creanţelor bugetare, Direcţia generalã a tehnologiei informaţiei, direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene şi a municipiului Bucureşti şi Direcţia generalã de administrare a marilor contribuabili vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
ART. 5
Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscalã,
Neculae Eugeniu Plãiaşu

Bucureşti, 28 iulie 2004.
Nr. 526.


ANEXA 1

PROCEDURA
de modificare din oficiu a domiciliului fiscal al contribuabilului

1. În cazuri bine justificate organele fiscale pot modifica din oficiu domiciliul fiscal al contribuabilului.
2. Modificarea din oficiu a domiciliului fiscal al contribuabilului va fi iniţiatã de cãtre organul fiscal în a cãrui razã teritorialã contribuabilul şi-a stabilit domiciliul fiscal fãrã depunerea cererii de înregistrare a unui nou domiciliu fiscal, la sesizarea organului constatator, potrivit legii.
3. La primirea sesizãrii menţionate la pct. 2, contribuabilul este notificat de îndatã de cãtre organul fiscal în a cãrui razã teritorialã contribuabilul şi-a stabilit domiciliul fiscal fãrã depunerea cererii de înregistrare a unui nou domiciliu fiscal, pentru a fi ascultat cu privire la faptele şi împrejurãrile relevante în luarea deciziei de modificare din oficiu a domiciliului fiscal, potrivit <>art. 9 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedurã fiscalã, republicatã.
4. Notificarea se întocmeşte în douã exemplare, dintre care un exemplar se transmite contribuabilului, iar al doilea exemplar se arhiveazã la dosarul fiscal al contribuabilului.
5. Organul fiscal prevãzut la pct. 2 întocmeşte o notã privind modificarea din oficiu a domiciliului fiscal al contribuabilului.
Aceastã notã cuprinde urmãtoarele elemente:
a) denumirea organului fiscal în a cãrui razã teritorialã contribuabilul şi-a stabilit domiciliul fiscal fãrã depunerea cererii de înregistrare a unui nou domiciliu fiscal;
b) datele de identificare a contribuabilului sau a împuternicitului desemnat de acesta, dupã caz;
c) obiectul notei;
d) punctul de vedere al contribuabilului notificat, în cazul în care acesta a fost exprimat;
e) documentul de identificare care atestã stabilirea domiciliului sau reşedinţei, precum şi documentele care fac dovada deţinerii legale a spaţiului pentru domiciliul fiscal, dupã caz;
f) motivele de drept şi de fapt care determinã organul fiscal în a cãrui razã teritorialã contribuabilul şi-a stabilit domiciliul fiscal fãrã depunerea cererii de înregistrare a unui nou domiciliu fiscal sã ia decizia de modificare din oficiu a domiciliului fiscal al contribuabilului;
g) numele şi semnãtura persoanei care a întocmit nota privind modificarea din oficiu a domiciliului fiscal al contribuabilului.
La aceastã notã se vor anexa, dupã caz, în copie, documentele prevãzute la lit. e), certificate pe fiecare paginã de organul fiscal în a cãrui razã teritorialã contribuabilul şi-a stabilit domiciliul fiscal fãrã depunerea cererii de înregistrare a unui nou domiciliu fiscal.
6. Nota prevãzutã la pct. 5 ţine loc de cerere de înregistrare a domiciliului fiscal al contribuabilului.
7. Dupã întocmirea notei prevãzute la pct. 6, modificarea din oficiu a domiciliului fiscal al contribuabilului se înregistreazã potrivit procedurii prevãzute pentru înregistrarea la cerere a domiciliului fiscal al contribuabilului.


ANEXA 2

MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE
AGENŢIA NAŢIONALĂ DE ADMINISTRARE FISCALĂ

Direcţia Generalã a Finanţelor Publice a ................ Nr. ...../.......
Direcţia generalã de administrare a marilor contribuabili
Administraţia Finanţelor Publice a .....................

DECIZIE
de înregistrare a domiciliului fiscal la cererea contribuabilului

Cãtre: ......................................................................
(denumirea/numele şi prenumele)
Codul de identificare fiscalã .............................................
Judeţul ...................................................................
Localitatea ............................, codul poştal ....................
Str. ................ nr. .., bl. .., sc. .., et. .., ap. .., sectorul ... .
Telefon ................... fax ...................... .

În baza Cererii de înregistrare a domiciliului fiscal, depusã de dumneavoastrã
sub nr. ........... din ..............., vã facem cunoscut cã am înregistrat noul
domiciliu fiscal la urmãtoarea adresã:
Judeţul ....................................................................
Localitatea ......................, codul poştal ...........................
Str. ................ nr. ..., bl. .., sc. .., et. .., ap. .., sectorul ... .

Conducãtorul unitãţii fiscale,
..............................
(numele şi prenumele)

Semnãtura şi ştampila unitãţii
..............................


ANEXA 3

MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE
AGENŢIA NAŢIONALĂ DE ADMINISTRARE FISCALĂ

Direcţia Generalã a Finanţelor Publice a ................ Nr. ...../.......
Direcţia generalã de administrare a marilor contribuabili
Administraţia Finanţelor Publice a .....................

NOTIFICARE
privind modificarea din oficiu a domiciliului
fiscal al contribuabilului, potrivit art. 75 alin. (4) din
<>Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedurã fiscalã, republicatã

Denumirea/Numele şi prenumele: ..............................................
.................................................................................
Codul de identificare fiscalã ...............................................
Judeţul ....................................................................
Localitatea .........................., codul poştal ........................
Str. ................ nr. ..., bl. .., sc. .., et. .., ap. .., sectorul ... .
Telefon ...................... fax ...................... .

Având în vedere cã datele referitoare la domiciliul dumneavoastrã fiscal,
rezultate din constatãrile organelor fiscale, nu corespund cu datele înregistrate
în evidenţele noastre, vã rugãm ca în termen de 15 zile de la data primirii prezentei
notificãri sã prezentaţi punctul dumneavoastrã de vedere fie în scris, fie prin
prezentarea la sediul nostru, în vederea clarificãrii acestei situaţii.
În cazul în care nu vã exprimaţi punctul de vedere solicitat în termenul menţionat
mai sus, organul fiscal poate emite decizia privind modificarea din oficiu a domiciliului
fiscal pe baza constatãrilor proprii.

Conducãtorul unitãţii fiscale,
..............................
(numele şi prenumele)

Semnãtura şi ştampila unitãţii
...............................


ANEXA 4


MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE
AGENŢIA NAŢIONALĂ DE ADMINISTRARE FISCALĂ

Direcţia Generalã a Finanţelor Publice a ................ Nr. ...../.......
Direcţia generalã de administrare a marilor contribuabili
Administraţia Finanţelor Publice a .....................

DECIZIE
privind modificarea din oficiu a domiciliului
fiscal al contribuabilului, potrivit art. 75 alin. (4)
din <>Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003
privind Codul de procedurã fiscalã, republicatã

Cãtre: ......................................................................
(denumirea/numele şi prenumele)
Codul de identificare fiscalã .............................................
Judeţul ...................................................................
Localitatea ............................, codul poştal ....................
Str. ................ nr. .., bl. .., sc. .., et. .., ap. .., sectorul ... .
Telefon ................... fax ...................... .

În baza <>art. 75 alin. (4) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul
de procedurã fiscalã, republicatã, a Notificãrii privind modificarea din oficiu a
domiciliului fiscal nr. ................... din ................... şi a Notei
nr. ................... din ............., domiciliul dumneavoastrã fiscal a fost
modificat, noul domiciliu fiscal fiind înregistrat la urmãtoarea adresã:

Judeţul ...................................................................
Localitatea ............................, codul poştal ....................
Str. ................ nr. .., bl. .., sc. .., et. .., ap. .., sectorul ... .
Prezenta decizie poate fi contestatã conform legii.

Conducãtorul unitãţii fiscale,
.............................
(numele şi prenumele)

Semnãtura şi ştampila unitãţii
..............................


---------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016