Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Pentru îndeplinirea atribuţiilor ce îi revin Ministerului Transporturilor, ca autoritate de stat în domeniul transporturilor, în temeiul prevederilor <>art. 4 lit. y) din Ordonanţa Guvernului nr. 29/1997 privind Codul aerian civil, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, ale art. 4 pct. 4.22 din Regulamentul de organizare şi funcţionare a Autoritãţii Aeronautice Civile Române, aprobat prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 405/1993 privind înfiinţarea Autoritãţii Aeronautice Civile Române, cu modificãrile ulterioare, precum şi ale art. 4 pct. 31 şi ale <>art. 5 alin. (4) din Hotãrârea Guvernului nr. 367/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Transporturilor, cu modificãrile ulterioare, ministrul transporturilor emite urmãtorul ordin: ART. I Anexa la <>Ordinul ministrului transporturilor nr. 846/2007 privind aprobarea tarifelor percepute de Regia Autonomã "Autoritatea Aeronauticã Civilã Românã" pentru prestarea activitãţilor pentru care i-au fost delegate competenţe de cãtre Ministerul Transporturilor, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 666 din 28 septembrie 2007, se completeazã dupã cum urmeazã: 1. În capitolul 2, la litera A "Tarife", dupã poziţia 2.8 se introduc trei noi poziţii, poziţiile 2.9, 2.10 şi 2.11, cu urmãtorul cuprins:
┌──────┬──────────────────────────────────────┬───────────────────┬────────────┐
│ Nr. │ Denumirea prestaţiei │ TARIF │Mod de platã│
│ crt. │ ├───────────┬───────┤ │
│ │ │ U.M. │Valoare│ │
├──────┼──────────────────────────────────────┼───────────┼───────┼────────────┤
│"2.9 │Evaluarea aeronavelor în vederea │ │ │la depunerea│
│ │acordãrii permisului de zbor naţional │ │ │cererii │
│ │iniţial │ │ │ │
├──────┼──────────────────────────────────────┼───────────┼───────┼────────────┤
│2.9.1 │Aeronave istorice, cu masa de decolare│euro/500 kg│ │ │
│ │pânã la 2.730 kg │de aeronavã│ 30 │ │
├──────┼──────────────────────────────────────┼───────────┼───────┼────────────┤
│2.9.2 │Aeronave istorice, cu masa de decolare│euro/500 kg│ │ │
│ │peste 2.730 kg │de aeronavã│ 40 │ │
├──────┼──────────────────────────────────────┼───────────┼───────┼────────────┤
│2.9.3 │Aeronave destinate cercetãrii, experi-│euro/500 kg│ │ │
│ │mentãrii şi scopurilor ştiinţifice, │de aeronavã│ 500 │ │
│ │cu masa de decolare pânã la 2.730 kg │ │ │ │
├──────┼──────────────────────────────────────┼───────────┼───────┼────────────┤
│2.9.4 │Aeronave destinate cercetãrii, experi-│ euro/ │ │ │
│ │mentãrii şi scopurilor ştiinţifice, │ aeronavã │ 3.000 │ │
│ │cu masa de decolare peste 2.730 kg │ │ │ │
├──────┼──────────────────────────────────────┼───────────┼───────┼────────────┤
│2.9.5 │Aeronave construite de amatori │euro/500 kg│ │ │
│ │ │de aeronavã│ 1.000 │ │
├──────┼──────────────────────────────────────┼───────────┼───────┼────────────┤
│2.9.6 │Aeronave ex-militare │euro/500 kg│ │ │
│ │ │de aeronavã│ 300 │ │
├──────┼──────────────────────────────────────┼───────────┼───────┼────────────┤
│2.9.7 │Vehicule aeriene fãrã pilot │ euro/ │ │ │
│ │la bord UAV │ vehicul │ 40 │ │
├──────┼──────────────────────────────────────┼───────────┼───────┼────────────┤
│2.10 │Evaluarea aeronavelor în vederea │ │ │la depunerea│
│ │reînnoirii permisului de zbor naţional│ │ │cererii │
├──────┼──────────────────────────────────────┼───────────┼───────┼────────────┤
│2.10.1│Aeronave istorice, cu masa de decolare│euro/500 kg│ │ │
│ │pânã la 2.730 kg │de aeronavã│ 45 │ │
├──────┼──────────────────────────────────────┼───────────┼───────┼────────────┤
│2.10.2│Aeronave istorice, cu masa de decolare│euro/500 kg│ │ │
│ │peste 2.730 kg │de aeronavã│ 60 │ │
├──────┼──────────────────────────────────────┼───────────┼───────┼────────────┤
│2.10.3│Aeronave destinate cercetãrii, experi-│euro/500 kg│ │ │
│ │mentãrii şi scopurilor ştiinţifice, │de aeronavã│ 75 │ │
│ │cu masa de decolare pânã la 2.730 kg │ │ │ │
├──────┼──────────────────────────────────────┼───────────┼───────┼────────────┤
│2.10.4│Aeronave destinate cercetãrii, experi-│ euro/ │ │ │
│ │mentãrii şi scopurilor ştiinţifice │ aeronavã │ 150 │ │
│ │cu masa de decolare peste 2.730 kg │ │ │ │
├──────┼──────────────────────────────────────┼───────────┼───────┼────────────┤
│2.10.5│Aeronave construite de amatori │euro/500 kg│ │ │
│ │ │de aeronavã│ 200 │ │
├──────┼──────────────────────────────────────┼───────────┼───────┼────────────┤
│2.10.6│Aeronave ex-militare │euro/500 kg│ │ │
│ │ │de aeronavã│ 100 │ │
├──────┼──────────────────────────────────────┼───────────┼───────┼────────────┤
│2.10.7│Vehicule aeriene fãrã pilot │ euro/ │ │ │
│ │la bord UAV │ vehicul │ 40 │ │
├──────┼──────────────────────────────────────┼───────────┼───────┼────────────┤
│2.11 │Verificarea în vederea aprobãrii unei │euro/om-orã│ 40 │ minimum │
│ │modificãri a proiectului unei aeronave│de investi-│ │320 euro la │
│ │ │gaţie │ │ depunerea │
│ │ │ │ │ cererii, │
│ │ │ │ │ restul la │
│ │ │ │ │ data elibe-│
│ │ │ │ │ rãrii apro-│
│ │ │ │ │ bãrii, în │
│ │ │ │ │ baza post- │
│ │ │ │ │ calculului"│
└──────┴──────────────────────────────────────┴───────────┴───────┴────────────┘
2. În capitolul 2, la litera B "Condiţii de aplicare", dupã poziţia 4 se introduc douã noi poziţii, poziţiile 5 şi 6, cu urmãtorul cuprins: "5. Tarifele prevãzute pentru reînnoirea permisului de zbor al aeronavei nu se percep de la operatorii autorizaţi, fiind incluse în sumele plãtite pentru activitatea de supraveghere. 6. În condiţiile în care, ca urmare a investigaţiilor efectuate, se constatã cã evaluarea sau verificarea conduce la un rezultat negativ şi, în concluzie, permisul de zbor sau aprobarea nu se poate acorda sau, dupã caz, nu se poate aproba, tariful încasat nu se returneazã." ART. II Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I. ART. III Regia Autonomã "Autoritatea Aeronauticã Civilã Românã" va duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin. Ministrul transporturilor, Ludovic Orban Bucureşti, 22 aprilie 2008. Nr. 519. ---------
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.