Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 50 din 23 ianuarie 2004  privind metodologia de trimitere a unor categorii de bolnavi pentru tratament in strainatate    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 50 din 23 ianuarie 2004 privind metodologia de trimitere a unor categorii de bolnavi pentru tratament in strainatate

EMITENT: MINISTERUL SANATATII
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 76 din 29 ianuarie 2004
Având în vedere prevederile <>art. 3 din Ordonanţa Guvernului nr. 28/2003 privind trimiterea bolnavilor pentru tratament în strãinãtate, aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 119/2003 ,
vãzând Referatul de aprobare al Direcţiei generale asistenţã medicalã nr. OB.518/2004,
în temeiul prevederilor <>Hotãrârii Guvernului nr. 743/2003 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sãnãtãţii, cu modificãrile ulterioare,

ministrul sãnãtãţii emite urmãtorul ordin:

ART. 1
(1) Activitatea de trimitere la tratament medical în strãinãtate a bolnavilor este îndeplinitã de direcţiile de sãnãtate publicã judeţene sau a municipiului Bucureşti şi de Direcţia generalã asistenţã medicalã din cadrul Ministerului Sãnãtãţii.
(2) Trimiterea bolnavilor pentru tratament în strãinãtate se aprobã de Ministerul Sãnãtãţii numai pentru afecţiunile care nu pot fi tratate în ţarã, pe baza unei documentaţii medicale întocmite de direcţiile de sãnãtate publicã judeţene şi a municipiului Bucureşti, denumite în continuare direcţii de sãnãtate publicã.
ART. 2
(1) Trimiterea la tratament în strãinãtate se face pentru bolnavii înscrişi pe lista unui medic de familie, care au parcurs toate nivelurile de acordare a asistenţei medicale, respectiv asistenţa medicalã primarã, de specialitate, şi care au fost spitalizaţi în unitãţi sanitare care oferã servicii medicale de înaltã calitate profesionalã şi tehnicã, dar a cãror sãnãtate nu a fost restabilitã.
(2) Documentele medicale ale bolnavului (copie de pe fişa pacientului, bilet de ieşire din spital, analize etc.) se depun de cãtre medicul de familie, de cãtre aparţinãtor (soţ/soţie, rudã de gradul IV sau reprezentant legal) sau de cãtre bolnav la direcţia de sãnãtate publicã în a cãrei razã teritorialã domiciliazã, împreunã cu o cerere din partea bolnavului sau a aparţinãtorului.
(3) În centrele universitare medicale din Bucureşti, Cluj-Napoca, Iaşi, Craiova, Timişoara şi Târgu Mureş se organizeazã comisii de specialitate teritoriale, ai cãror preşedinţi vor fi nominalizaţi prin ordin al ministrului sãnãtãţii.
(4) Arondarea judeţelor la centrele universitare medicale este prevãzutã în anexa nr. 1.
(5) Comisiile de specialitate teritoriale vor fi formate din minimum 3 cadre medicale de specialitate cu înalt nivel de pregãtire profesionalã, preşedintele fiecãrei comisii fiind numit de ministrul sãnãtãţii, la propunerea comisiilor de specialitate ale Ministerului Sãnãtãţii, iar componenţa acestora va fi hotãrâtã de preşedinte.
(6) Atribuţiile comisiilor de specialitate teritoriale sunt prevãzute în anexa nr. 2.
ART. 3
(1) Direcţiile de sãnãtate publicã vor desemna un medic inspector responsabil cu organizarea activitãţii de trimitere la tratament în strãinãtate, activitate care constã în întocmirea, verificarea şi trimiterea documentaţiei medicale a bolnavilor la comisiile de specialitate teritoriale.
(2) Medicul inspector prevãzut la alin. (1) are obligativitatea demarãrii documentelor necesare în termen de o sãptãmânã de la înregistrarea cererii.
(3) Medicul inspector prevãzut la alin. (1) efectueazã corespondenţa cu clinica recomandatã de comisia de specialitate teritorialã, programeazã bolnavul şi obţine documente privind costul şi condiţiile de platã a tratamentului, precum şi numãrul de cont al clinicii.
ART. 4
(1) Bolnavii propuşi pentru trimitere la tratament în strãinãtate pot fi internaţi într-o clinicã din centrul universitar la care este arondatã direcţia de sãnãtate publicã, la recomandarea preşedintelui comisiei de specialitate teritoriale, pentru efectuarea unei investigaţii medicale riguroase atât pentru maladia de bazã, cât şi pentru depistarea unor afecţiuni ce contraindicã sau complicã tratamentul.
(2) Dupã efectuarea investigaţiei medicale prevãzute la alin. (1) va fi întocmitã de cãtre preşedintele comisiei de specialitate teritoriale documentaţia necesarã trimiterii bolnavului în strãinãtate, dacã este cazul.
(3) Directorul direcţiei de sãnãtate publicã trimite Direcţiei generale asistenţã medicalã din cadrul Ministerului Sãnãtãţii documentaţia întocmitã în conformitate cu metodologia prevãzutã în prezentul ordin şi însoţitã de adresa-tip de înaintare, al cãrei model este prevãzut în anexa nr. 5.
(4) Comisia de specialitate teritorialã are obligativitatea de a comunica, în scris, direcţiei de sãnãtate publicã concluziile sale, inclusiv conduita medicalã de urmat, în maximum 14 zile de la examinarea cazului; pentru nerespectarea acestui termen membrii comisiei rãspund administrativ, civil sau penal, dupã caz.
(5) Comisia de specialitate teritorialã care recomandã trimiterea la tratament în strãinãtate are oligaţia sã examineze bolnavul şi la întoarcerea acestuia în ţarã, pentru a stabili beneficiul tratamentului, întocmind un raport medical ce va fi înaintat direcţiei de sãnãtate publicã, care sã cuprindã date privind starea prezentã a bolnavului.
(6) În cazuri excepţionale impuse de natura şi gravitatea bolii, precum şi pentru bolnavii minori, comisiile de specialitate teritoriale pot recomanda ca bolnavii sã se deplaseze în strãinãtate cu însoţitori, costurile deplasãrii şi cazãrii urmând sã fie suportate de aceştia, cu excepţia cazurilor în care bolnavul are vârsta cuprinsã între 0-1 an.
(7) În cazul în care apar disfuncţionalitãţi care întârzie întocmirea documentaţiei medicale pentru trimitere la tratament în strãinãtate mai mult de o lunã, direcţia de sãnãtate publicã va informa Ministerul Sãnãtãţii asupra cauzelor acestei întârzieri, urmând ca acesta sã intervinã prin reprezentanţii sãi pentru rezolvarea problemelor apãrute.
ART. 5
(1) Decizia trimiterii pentru tratament medical în strãinãtate este adoptatã dupã examinarea documentaţiei medicale a bolnavului de cãtre o comisie a Ministerului Sãnãtãţii, formatã din ministrul sãnãtãţii, ministrul secretar de stat pe probleme de asistenţã medicalã, directorul general al Direcţiei generale asistenţã medicalã şi directorul Direcţiei relaţii cu Parlamentul, legislaţie şi contencios.
(2) În cazul în care solicitãrile de finanţare a tratamentelor în strãinãtate depãşesc fondurile aprobate lunar cu aceastã destinaţie, comisia Ministerului Sãnãtãţii va aproba finanţarea tratamentului în strãinãtate pe baza urmãtoarelor criterii de prioritate:
- riscul vital legat de evoluţia bolii;
- beneficiul estimat pentru bolnav;
- vârsta pacientului.
ART. 6
(1) Suma în valutã necesarã pentru tratamentul în strãinãtate se comunicã de direcţia de sãnãtate publicã a judeţului în care domiciliazã pacientul, pe baza documentelor primite de la clinicile de specialitate din strãinãtate.
(2) Echivalentul în lei al sumei prevãzute la alin. (1) şi la art. 4 alin. (6) se asigurã de Ministerul Sãnãtãţii în limita bugetului aprobat şi se utilizeazã pentru acoperirea costurilor tratamentului medico-chirurgical, ale spitalizãrii şi ale transportului pentru bolnav, sumele aferente fiind transmise direcţiei de sãnãtate publicã prin care s-a întocmit documentaţia bolnavului.
(3) Asigurarea valutei necesare se face de cãtre direcţia de sãnãtate publicã a judeţului în care domiciliazã bolnavul, în conformitate cu regulamentul valutar în vigoare.
ART. 7
(1) Plata tratamentului se face de cãtre direcţia de sãnãtate publicã, de regulã, în contul clinicii din strãinãtate, dupã efectuarea tratamentului, pe baza documentelor justificative primite în original de la aceasta.
(2) În situaţia în care clinica din strãinãtate solicitã achitarea în avans a costului tratamentului sau a unei pãrţi din acesta, direcţia de sãnãtate publicã va transmite suma stabilitã, solicitând totodatã ca la sfârşitul tratamentului sã se transmitã documentele justificative pentru costul total al tratamentului.
(3) În cazul unor urgenţe medicale, pe baza recomandãrilor comisiilor de specialitate teritoriale şi a aprobãrii comisiei din cadrul Ministerului Sãnãtãţii, pacientul poate efectua tratamentul recomandat în strãinãtate, cu suportarea cheltuielilor de cãtre acesta, inclusiv costul transportului sau al însoţitorului, dacã este cazul, urmând ca în termen de 3 zile de la întoarcerea în ţarã, pe baza documentelor justificative, sã solicite direcţiei de sãnãtate publicã decontarea cheltuielilor prevãzute la art. 6 alin. (2).
(4) În vederea stabilirii modalitãţii de achitare a costului tratamentului în avans sau dupã efectuarea acestuia, direcţiile de sãnãtate publicã vor solicita, în corespondenţa cu clinicile din strãinãtate, precizãri în acest sens.
(5) În cazul pacienţilor care au efectuat tratament în strãinãtate cu aprobarea Ministerului Sãnãtãţii şi pentru care se solicitã de cãtre clinica din strãinãtate prezentarea pentru control medical, în urma evaluãrii tratamentului, efectuatã de cãtre comisia de specialitate teritorialã, se va considera prioritarã asigurarea finanţãrii pentru aceşti pacienţi, pe baza recomandãrii termenului de prezentare stabilit de clinica din strãinãtate.
(6) În cazul pacienţilor la care suma facturatã pentru tratament este mai micã decât suma aprobatã, diferenţa va putea fi utilizatã în acelaşi scop, dacã este cazul, în cursul aceluiaşi an calendaristic, pe baza aprobãrii comisiei Ministerului Sãnãtãţii.
ART. 8
(1) La plecarea din ţarã în vederea efectuãrii tratamentului, bolnavul sau aparţinãtorul va semna un angajament prin care se obligã ca în termen de 3 zile de la întoarcere sã prezinte direcţiei de sãnãtate publicã documentele justificative ale sumelor acordate pentru efectuarea tratamentului. Modelul angajamentului este prevãzut în anexa nr. 6.
(2) Pacientul sau aparţinãtorii acestuia vor semna un document de luare la cunoştinţã despre boala de care suferã, intervenţia recomandatã, rezultatele aşteptate în urma efectuãrii intervenţiei în strãinãtate, precum şi despre riscurile pe care le comportã intervenţia. Modelul acestui document este prevãzut în anexa nr. 7.
(3) În cazul decesului pacientului familia are obligaţia sã anunţe în termen de 7 zile aceastã situaţie direcţiei de sãnãtate publicã, în vederea întocmirii decontului de cheltuieli.
ART. 9
Pentru nerespectarea prevederilor art. 7 persoana vinovatã va rãspunde material, civil sau penal, dupã caz.
ART. 10
(1) Este interzisã finanţarea retroactivã a tratamentelor efectuate în strãinãtate de cãtre bolnavi care nu au avut aprobarea prealabilã a comisiei Ministerului Sãnãtãţii, prevãzutã la art. 5.
(2) Direcţia de sãnãtate publicã are obligaţia de a comunica Direcţiei generale asistenţã medicalã din cadrul Ministerului Sãnãtãţii cazurile în care plecarea pacienţilor în strãinãtate în scopul efectuãrii unui tratament medical s-a fãcut fãrã aprobarea prealabilã a comisiei Ministerului Sãnãtãţii.
ART. 11
Alocarea sumelor necesare trimiterii pentru tratament medical în strãinãtate se aprobã de ordonatorul principal de credite, în limita fondurilor aprobate anual şi trimestrial cu aceastã destinaţie.
ART. 12
La întoarcerea în ţarã bolnavul are obligaţia sã se prezinte în termen de 14 zile la comisia de specialitate teritorialã care i-a recomandat tratamentul în strãinãtate.
ART. 13
Anexele nr. 1-7 fac parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 14
Direcţia generalã asistenţã medicalã, celelalte direcţii din cadrul Ministerului Sãnãtãţii şi direcţiile de sãnãtate publicã vor duce la îndeplinire dispoziţiile prezentului ordin.
ART. 15
La data intrãrii în vigoare a prezentului ordin îşi înceteazã aplicabilitatea <>Ordinul ministrului sãnãtãţii şi familiei nr. 149/2003 privind metodologia de trimitere a unor categorii de bolnavi pentru tratament în strãinãtate, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 126 din 27 februarie 2003.
ART. 16
Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul sãnãtãţii,
Ovidiu Brînzan

Bucureşti, 23 ianuarie 2004.
Nr. 50.

ANEXA 1

ARONDARE A JUDEŢELOR

la centrele universitare medicale în care funcţioneazã
comisiile de specialitate teritoriale şi comisiile medicale centrale

1. Centrul universitar Bucureşti Municipiul Bucureşti
Judeţele: Argeş, Buzãu, Dâmboviţa, Ialomiţa, Prahova, Teleorman, Giurgiu, Cãlãraşi, Ilfov, Constanţa, Tulcea, Brãila
2. Centrul universitar Cluj-Napoca
Judeţele: Cluj, Alba, Bihor, Bistriţa-Nãsãud, Maramureş, Satu Mare, Sãlaj
3. Centrul universitar Timişoara
Judeţele: Timiş, Arad, Caraş-Severin, Hunedoara
4. Centrul universitar Iaşi
Judeţele: Bacãu, Neamţ, Suceava, Vaslui, Vrancea, Iaşi, Botoşani, Galaţi
5. Centrul universitar Târgu Mureş
Judeţele: Covasna, Harghita, Mureş, Braşov, Sibiu
6. Centrul universitar Craiova
Judeţele: Gorj, Mehedinţi, Vâlcea, Dolj, Olt.


ANEXA 2

ATRIBUŢIILE
comisiilor de specialitate teritoriale

1. Examineazã bolnavul şi documentaţia medicalã, în vederea stabilirii diagnosticului complet al afecţiunii de bazã (clinic, etiologic, funcţional, histopatologic, topografic, forma şi stadiul evolutiv), consemnând totodatã şi eventualele boli asociate.
2. Recomandã clinica din strãinãtate unde poate fi efectuat tratamentul necesar.
3. Completeazã procesul-verbal medical care va fi inclus în documentaţia medicalã ce va fi trimisã direcţiei de sãnãtate publicã, al cãrui model este prevãzut în anexa nr. 3.
4. Completeazã fişa specialã prevãzutã în anexa nr. 4, pentru bolnavii cu afecţiuni hematologice care solicitã transplant de celule STEM hematopoietice.
5. Recomandã internarea bolnavilor, propuşi pentru plecare la tratament în strãinãtate, în clinica din centrul universitar la care este arondatã direcţia de sãnãtate publicã a judeţului în care domiciliazã bolnavul, pentru o investigaţie riguroasã de evaluare a stadiului evolutiv al bolii.
6. Analizeazã:
a) mãsurile terapeutice aplicate în unitãţile de specialitate din ţarã (examen clinic complet, documentaţie medicalã etc.);
b) starea bolnavului dupã aplicarea tratamentelor respective;
c) recomandãrile de tratament în ţarã (unitate de specialitate, scheme terapeutice, proceduri, metode);
d) eficienţa tratamentului aplicat în ţarã.
7. Recomandã unitatea medicalã în care bolnavul urmeazã sã fie tratat, întocmind în acest scop documentaţia medicalã necesarã, în situaţia în care tratamentul bolnavului examinat poate fi efectuat în ţarã.
8. Informeazã pacientul sau aparţinãtorii acestuia despre boala de care suferã, intervenţia recomandatã, rezultatele aşteptate în urma efectuãrii intervenţiei în strãinãtate, precum şi despre riscurile pe care le comportã intervenţia.


ANEXA 3

PROCES-VERBAL MEDICAL
pentru trimiterea la tratament medical în strãinãtate,
din data de .....

Membrii Comisiei de specialitate teritoriale:
1. ........, preşedintele comisiei;
2. ........, membru;
3. ........, membru;
4. ........, membru;
5. ........, membru.
În conformitate cu prevederile ......, ne-am întrunit în comisie şi am examinat bolnavul/bolnava ......., în vârstã de ......, având ocupaţia ........., buletin/carte de identitate seria .... nr. ..., domiciliat/domiciliatã în ........, telefon ......, stabilind urmãtoarele: ...................
Concluzii
1. Diagnosticul complet (clinic, etiologic, forma evolutivã, boli asociate etc.)
..........................................................
..........................................................
2. Tratamentul efectuat pânã în prezent în ţarã ................
3. Tratamentul efectuat pânã în prezent în strãinãtate:
a) locul ......................................................;
b) intervalul de timp .........................................;
c) în ce a constat tratamentul ................................;
d) beneficiul pentru bolnav ...................................;
e) estimarea riscului legat de evoluţia bolii ..................
4. Starea actualã a afecţiunii .................................
5. Recomandãri de tratament (al stãrii actuale) în ţarã: ........
a) Eficienţa estimatã ...........................................
b) Nu beneficiazã de tratament în ţarã (motivaţia completã asupra riscului tratamentului efectuat în ţarã, comparativ cu cel care urmeazã sã se efectueze în strãinãtate)
................................................................
................................................................
6. Recomandãri de tratament în strãinãtate (al stãrii actuale):
a) scopul (specificarea tratamentului recomandat, de exemplu: operaţie, protezare, tratament, recuperare etc.) .......................................
...............................................................;
b) estimarea beneficiului pentru bolnav .......................;
c) locul (clinica recomandatã), ţara, oraşul, telefon, fax .........
...............................................................;
d) estimarea duratei pentru tratamentul recomandat ..............
................................................................;
e) dacã bolnavul are nevoie de însoţitor - motivare .............
................................................................;


Semnãturile membrilor comisiei de specialitate teritoriale:
1. .......................................
2. .......................................
3. .......................................
4. .......................................
5. ........................................


Preşedinte,
...........


ANEXA 4

Unitatea sanitarã .......... Nr. ..../.....


FIŞA DE TRIMITERE

la Comisia de specialitate hematologie,
pentru evaluarea indicaţiei de transplant
de celule STEM hematopoietice

(A se completa cu majuscule toate rubricile, respectându-se integral toate datele cerute.)

Numele bolnavului ............................................
Prenumele bolnavului .........................................
Numele purtat anterior ........, vârsta ....., sexul .........
Locul naşterii ......., data naşterii ........................
Mama ........, tata ..........................................
Buletin/carte de identitate nr. .... seria ..., eliberat/eliberatã la data ......
Organul emitent ........., CNP ....................
Domiciliul stabil:
Judeţul/sectorul .........., oraşul/comuna ..........
Str. ............. nr. ..............................
Bl. ......., sc. ....., et. .........., ap. .........
Telefon (domiciliu) ......., alte telefoane ..........
Alte adrese ..........................................
Locul de muncã (instituţia, adresa, telefon) ......................
...................................................................
Persoane de contact (grad de rudenie, nume, prenume, adresã, telefon)
....................................................................
Diagnostic (în detaliu: forma celularã, forma imunologicã, stadiul,
grupa de risc)
...................................................................
...................................................................;
Data diagnosticului .............................
Locul diagnosticului: Instituţia ................
Adresa instituţiei ................
Telefon ......, fax ...............
Medic .............................
Elemente de susţinere a diagnosticului (forma celularã, forma imunologicã, stadiul, grupa de risc). A se preciza locul efectuãrii examenelor, dacã acesta diferã de locul diagnosticului:
- examen clinic: ...............................................
................................................................
................................................................
- examene hematologice: ........................................
................................................................
................................................................
- examene citochimice şi/sau imunohistochimice: ................
................................................................
................................................................
- examene biochimice (cu valorile normale ale metodei): ........
................................................................
................................................................
- examene imunologice (imunoserologice, imunohistochimice): ....
................................................................
................................................................
- examene citogenice: ..........................................
................................................................
................................................................
- examene radiologice (imagistice): ............................
................................................................
................................................................
- alte examene: ................................................
................................................................
................................................................
Tratament (în detaliu: produs, doze, ritm, zile, rãspuns, complicaţii
pentru fiecare curã): .............................................
................................................................
................................................................
Rãspuns global (bilanţ); modul în care a fost apreciatã evoluţia
sub tratament:
................................................................
................................................................
Complicaţii la bilanţ: .........................................
................................................................
................................................................
Boli asociate la momentul formulãrii cererii de transplant (cu precizarea elementelor de susţinere a diagnosticului); orice modificare survenitã ulterior completãrii actualului formular permite anularea valabilitãţii cererii şi a rezoluţiei formulate.
- Cardiace: ....................................................
................................................................
................................................................
- Hepatice: ....................................................
................................................................
................................................................
- Renale: ......................................................
................................................................
................................................................
- Infecţioase (precizãri HIV, HTLV, virusuri hepatice, CMV, sifilis):
................................................................
................................................................
- Alte boli asociate: ..........................................
................................................................
................................................................
Examene stomatologice: .........................................
................................................................
................................................................


Parafa şi semnãtura medicului specialist .........

Consult neurologic: ............................................
................................................................
................................................................


Parafa şi semnãtura medicului specialist ..........

Consult psihiatric: ..............................................
................................................................
................................................................

Parafa şi semnãtura medicului specialist ..........

Expertiza psihologicã: ..........................................
................................................................
................................................................


Parafa şi semnãtura medicului specialist ..........

Situaţia bolii la momentul formulãrii cererii de transplant: ....
................................................................
................................................................
Elemente de fundamentare a cererii de transplant: ..............
................................................................
................................................................
Ultimul bilant: data ...........................................
Indice Karnofsky (modificat pentru copii) ..... Testul HIV .....
Radiografia toracicã (f + p) ...................................
Teste funcţionale ventilatorii: VEMS ..... CV .... CPT .........
FVC (opţional) ............. FEVI (opţional) ...................
Indice de difuziune a CO (opţional) ............................
Puls/AV ........... TA ........... ECG .........................
Ecocardiograma (FEVS) ..........................................
EEG (opţional) .................................................
Examenul fundului de ochi ......................................
Examenul LCR ..................................................
AST/ALT .......... Bilirubina sericã (totalã, directã, indirectã)
.............................................
Creatinina sericã ..... CI. Creatininã (opţional) ..............
Uree sanguinã .......... Acid uric sanguin ......................
Hemograma completã: ............................................
.................................................................
Mielograma (nr./data): ..........................................
.................................................................
Biopsia medularã (nr./data): ....................................
.................................................................
Consimţãmântul scris al pacientului/familiei (tutorelui legal),
motivarea consimţãmântului: .....................................
.................................................................
.................................................................
Martori: 1. Numele şi prenumele (în clar) .......................
Semnãtura ..............................................
2. Numele şi prenumele (în clar) .......................
Semnãtura ..............................................
Grupa sanguinã ................... Rh ...........................
Anticorpi iregulari ............................................
Fenotip HLA .....................................................
.................................................................


Semnãtura şi parafa medicului care trimite
................................

Data formulãrii cererii complete .................................
Data analizei cererii ............................................
Rezultatul cererii (TCSH este/nu este indicat) ...................
Motivarea formulatã de comisie ...................................
..................................................................
Locul de pe lista de aşteptare ...................................
Data prevãzutã a transplantului ..................................
Centrul ..........................................................
Alte observaţii ale comisiei .....................................
..................................................................
..................................................................
Asigurarea de sãnãtate/Nr. carnet de asigurat ....................
Comisia de specialitate teritorialã: .............................


Preşedinte ......................
Membri: 1. ......................
2. ......................
3. ......................


ANEXA 5

DIRECŢIA DE SĂNĂTATE PUBLICĂ ..............
(adresã, telefon, fax)
Nr. ....../......


Cãtre

MINISTERUL SĂNĂTĂŢII
Direcţia generalã asistenţã medicalã

Vã trimitem alãturat dosarul medical al pacientului ....., cu diagnosticul ...... , care are recomandarea Comisiei medicale de ..... pentru trimiterea la tratament medical în ......, în vederea efectuãrii ....... .
Vã rugãm sã analizaţi şi sã dispuneţi finanţarea cu echivalentul în lei al sumei de ......, din care: cheltuieli de tratament = ...............;
cheltuieli de spitalizare = ..................;
cheltuieli de transport = .................... .


Director,
...........


Director adjunct financiar-contabil,
...................................

ANEXA 6

ANGAJAMENT

Subsemnatul .........../(numele şi prenumele), domiciliat în ......../(judeţ, localitate, str., bl., sc., et., ap.), cu buletin/carte de identitate seria ..... nr. ..., eliberat/eliberatã la data de ....... de ...., în calitate de solicitant/aparţinãtor legal (soţ/soţie, rudã pânã la gradul IV sau reprezentant legal) al tratamentului în strãinãtate pentru diagnosticul .........., aprobat prin (nr. de înregistrare al documentului de aprobare) ......., în temeiul art. .... din Ordinul ministrului sãnãtãţii nr. 50 din 23 ianuarie 2004, mã angajez ca în termen de 3 zile de la întoarcerea mea în ţarã sã prezint direcţiei de sãnãtate publicã a judeţului ........ (municipiului Bucureşti) documentele justificative privind utilizarea sumei de ...., aprobatã pentru efectuarea tratamentului medical.


Nr. ...... din .....

Semnãtura
...........


ANEXA 7

DECLARAŢIE

Subsemnatul ............/(numele şi prenumele), domiciliat în .........../(judeţ, localitate, str., bl., sc., et., ap.), cu buletin/carte de identitate seria ..... nr. ......, eliberat/eliberatã la data de ..... de ...., în calitate de solicitant/aparţinãtor legal (soţ/soţie, rudã pânã la gradul IV sau reprezentant legal) al tratamentului în strãinãtate pentru diagnosticul ......, în temeiul art. 8 alin. (2) din Ordinul ministrului sãnãtãţii nr. 50 din 23 ianuarie 2004, declar cã am luat cunoştinţã de la comisia de specialitate teritorialã despre urmãtoarele informaţii referitoare la:
- boala de care suferã pacientul pentru care se recomandã tratament în strãinãtate;
- tratamentul recomandat în strãinãtate, precum şi riscurile pe care le comportã acesta;
- rezultatele aşteptate în urma efectuãrii tratamentului în strãinãtate.


Nr. ...... din ......

Semnãtura
...........

--------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 Modele de Contracte Civile si Acte Comerciale conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 Modele de Contracte Civile si Acte Comerciale conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016