Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 50 din 22 mai 2018  pentru modificarea şi completarea Ordinului ministrului afacerilor interne nr. 149/2016 privind coordonarea activităţii şi delegarea unor competenţe în cadrul Ministerului Afacerilor Interne    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 50 din 22 mai 2018 pentru modificarea şi completarea Ordinului ministrului afacerilor interne nr. 149/2016 privind coordonarea activităţii şi delegarea unor competenţe în cadrul Ministerului Afacerilor Interne

EMITENT: Ministerul Afacerilor Interne
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 452 din 31 mai 2018
    În temeiul art. 7 alin. (5) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Afacerilor Interne, aprobată cu modificări prin Legea nr. 15/2008, cu modificările şi completările ulterioare,
    ministrul afacerilor interne emite următorul ordin:
    ART. I
    Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 149/2016 privind coordonarea activităţii şi delegarea unor competenţe în cadrul Ministerului Afacerilor Interne, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 749 din 26 septembrie 2016, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică şi se completează după cum urmează:
    1. La articolul 3 alineatul (1), literele i) şi k) se abrogă.
    2. La articolul 3, alineatul (2) se abrogă.
    3. La articolul 3, după alineatul (2) se introduc două noi alineate, alineatele (3) şi (4), cu următorul cuprins:
    "(3) În cadrul activităţii de coordonare prevăzută la alin. (1), subsecretarul de stat desemnat să îndeplinească atribuţii în domeniul ordinii şi siguranţei publice:
    a) coordonează, potrivit dispoziţiei secretarului de stat pentru ordine şi siguranţă publică, realizarea de analize sau sinteze cu privire la fenomene specifice domeniilor de competenţa structurilor prevăzute la alin. (1);
    b) participă, din dispoziţia secretarului de stat pentru ordine şi siguranţă publică, la comisii şi grupuri de lucru;
    c) avizează documentele promovate, spre semnare, secretarului de stat pentru ordine şi siguranţă publică, de către structurile prevăzute la alin. (1);
    d) coordonează activitatea de soluţionare a petiţiilor care privesc domeniile de competenţa structurilor prevăzute la alin. (1).
(4) Subsecretarul de stat desemnat să îndeplinească atribuţii în domeniul ordinii şi siguranţei publice avizează documentele pentru care a fost delegat dreptul de semnătură secretarului de stat pentru ordine şi siguranţă publică, promovate de către Direcţia generală management resurse umane."

    4. La articolul 4, alineatul (3) se abrogă.
    5. La articolul 4, alineatul (4) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "(4) Reprezentarea ministrului afacerilor interne în relaţia cu Parlamentul poate fi realizată şi de către subsecretarul de stat desemnat, pe bază de mandat. În acest scop, subsecretarul de stat coordonează activitatea de elaborare a punctelor de vedere ale ministerului asupra propunerilor legislative, respectiv a răspunsurilor la întrebările şi interpelările senatorilor şi deputaţilor."

    6. La articolul 5, alineatul (2) se abrogă.
    7. La articolul 6 alineatul (1), după litera b) se introduc două noi litere, literele c) şi d), cu următorul cuprins:
    "c) Direcţia Generală de Paşapoarte;
d) Direcţia Regim Permise de Conducere şi Înmatriculare a Vehiculelor."

    8. La articolul 6, alineatul (2) se abrogă.
    9. La articolul 7, alineatul (2) se abrogă.
    10. Articolul 8 se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "ART. 8
    (1) Secretarii de stat şi secretarul general semnează, în numele şi pentru ministrul afacerilor interne, documentele promovate de structurile pe care le coordonează.
    (2) Atunci când documentele prevăzute la alin. (1) sunt însuşite, inclusiv în calitate de avizator, de structuri aflate în coordonarea unor persoane diferite, delegarea dreptului de a semna în numele şi pentru ministrul afacerilor interne se exercită de secretarul de stat sau secretarul general care gestionează domeniul ce face obiectul deciziei, cu avizul celorlalţi secretari de stat sau secretarului general, după caz.
    (3) Delegarea dreptului de a semna în numele şi pentru ministrul afacerilor interne, prevăzută la alin. (1) şi (2), nu aduce atingere reglementărilor privind competenţele de gestiune a resurselor umane în Ministerul Afacerilor Interne, reglementărilor privind împuternicirea ordonatorilor de credite în unităţile Ministerului Afacerilor Interne ori altor reglementări interne care stabilesc competenţe explicite de aprobare/avizare/semnare, a căror aplicare are întâietate.
    (4) Delegarea dreptului de a semna în numele şi pentru ministrul afacerilor interne, prevăzută la alin. (1) şi (2), nu se aplică pentru:
    a) însuşirea proiectelor de acte normative pentru care ministrul afacerilor interne are, potrivit reglementărilor în vigoare, calitatea de emitent sau drept de contrasemnare;
    b) instrumentele de prezentare şi motivare a proiectelor de legi, ordonanţe, ordonanţe de urgenţă şi hotărâri ale Guvernului pentru care ministrul afacerilor interne are, potrivit reglementărilor în vigoare, calitatea de iniţiator sau avizator;
    c) memorandumuri, note, informări şi rapoarte care se prezintă/transmit Guvernului, prim-ministrului, Parlamentului sau Preşedintelui României/Administraţiei Prezidenţiale;
    d) corespondenţa adresată prim-ministrului, celorlalţi membri ai Guvernului, Parlamentului, Preşedintelui României ori Administraţiei Prezidenţiale, conducătorilor instituţiilor din sistemul naţional de apărare, ordine publică şi securitate naţională, Ministerului Public şi altor autorităţi publice centrale;
    e) răspunsuri la sarcinile stabilite pentru Ministerul Afacerilor Interne în cadrul şedinţelor Guvernului;
    f) însuşirea documentelor programatice şi documentelor de politici publice ale Ministerului Afacerilor Interne sau care vizează competenţe ale acestuia;
    g) convenţii, protocoale, înţelegeri şi alte asemenea documente care se încheie la nivel interinstituţional şi la care Ministerul Afacerilor Interne este parte;
    h) semnarea statelor de organizare;
    i) aprobarea numărului de posturi şi a indicatorilor aflaţi în finanţare ai tuturor unităţilor Ministerului Afacerilor Interne."



    ART. II
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.



                    Ministrul afacerilor interne,
                    Carmen Daniela Dan

    Bucureşti, 22 mai 2018.
    Nr. 50.

    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016