Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 5.468 din 14 noiembrie 2003  privind aprobarea Metodologiei si a criteriilor de acordare a gradatiei de merit si a salariului de merit in invatamantul preuniversitar    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 5.468 din 14 noiembrie 2003 privind aprobarea Metodologiei si a criteriilor de acordare a gradatiei de merit si a salariului de merit in invatamantul preuniversitar

EMITENT: MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII SI TINERETULUI
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 99 din 3 februarie 2004
În conformitate cu prevederile <>art. 50 alin. (9) din Legea nr. 128/1997 privind Statutul personalului didactic, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
în baza consultãrii federaţiilor sindicale din învãţãmânt recunoscute la nivel naţional,
în temeiul <>Hotãrârii Guvernului nr. 741/2003 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Educaţiei, Cercetãrii şi Tineretului, cu modificãrile ulterioare,

ministrul educaţiei, cercetãrii şi tineretului emite urmãtorul ordin:

ART. 1
Se aprobã Metodologia şi criteriile de acordare a gradaţiei de merit şi a salariului de merit în învãţãmântul preuniversitar, cuprinse în anexa care face parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 2
Pe data intrãrii în vigoare a prezentului ordin se abrogã orice dispoziţie contrarã prezentei metodologii.
ART. 3
Direcţia generalã evaluare, prognoze, strategii şi programe pentru învãţãmânt preuniversitar din cadrul Ministerului Educaţiei, Cercetãrii şi Tineretului, inspectoratele şcolare şi unitãţile de învãţãmânt vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
ART. 4
Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul educaţiei, cercetãrii şi tineretului,
Alexandru Athanasiu

Bucureşti, 14 noiembrie 2003.
Nr. 5.468.

ANEXĂ

METODOLOGIA ŞI CRITERIILE
DE ACORDARE A GRADAŢIEI DE MERIT ŞI A SALARIULUI DE MERIT
ÎN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PREUNIVERSITAR

SECŢIUNEA I
ACORDAREA GRADAŢIEI DE MERIT ÎN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PREUNIVERSITAR

CAP. I
Dispoziţii Generale

ART. 1
În conformitate cu prevederile <>art. 50 alin. (3) din Legea nr. 128/1997 privind Statutul personalului didactic, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, personalul didactic de predare, didactic auxiliar şi cel de conducere din unitãţile de învãţãmânt poate beneficia de gradaţia de merit, acordatã prin concurs.
ART. 2
(1) Aceasta gradaţie se acordã pentru 10 % din posturile didactice existente la nivelul inspectoratului şcolar şi reprezintã 20 % din salariul de bazã al funcţiei didactice sau postului persoanei în cauzã.
(2) Gradaţia de merit se include în salariul de bazã.
(3) Numãrul de gradaţii finanţate în anul 2004, inclusiv cele aflate in platã pentru anii 2001, 2002, 2003, nu trebuie sã depãşeascã 10% din totalul posturilor didactice de predare, didactice auxiliare şi de conducere existente la data de 01.09.2003.
ART. 3
Gradaţia de merit se atribuie pe o perioadã de 4 ani.
ART. 4
(1) Personalul didactic care a beneficiat de gradaţie de merit poate participa din nou la concurs.
(2) Un cadru didactic nu poate beneficia simultan de gradaţie de merit şi de salariu de merit.
(3)Gradatia de merit se acordã începând cu data de 01.07.2004.

CAP. II
Înscrierea pentru acordarea gradaţiei de merit

ART. 5
La concursul pentru acordarea gradaţiei de merit poate participa:
a) Personalul didactic de predare, didactic auxiliar cu contract de muncã şi cel de conducere din unitãţile de învãţãmânt cu o vechime în învãţãmântul preuniversitar de cel puţin 4 ani;
b) Personalul didactic titular în învãţãmântul preuniversitar care are performanţe deosebite în inovarea didacticã şi desfãşoarã activitatea de formare continuã a cadrelor didactice din învãţãmântul preuniversitar la Casa Corpului Didactic, în ultimii 4 ani.
Personalul didactic trebuie sã efectueze:
- un numãr minim de 2 (douã) ore/sãptãmânã în specialitate-obligatia de catedrã;
sau
- 72 ore/anual, activitate de formare continuã.
Aceleaşi condiţii trebuie sã le îndeplineascã:
- personalul didactic titular de la Centrele Judeţene de Asistenţã Psihopedagogicã.
- personalul didactic titular de la cluburile şcolare, cluburile şi palatele copiilor cu statut de unitãţi de învãţãmânt subordonate inspectoratului şcolar, precum şi cel de la Palatul Copiilor din Bucureşti;
- personalul didactic auxiliar din unitãţile conexe învãţãmântului şi de la Cluburile şi Palatele Copiilor.

CAP. III
Criterii pentru acordarea gradaţiei de merit

ART. 6
Activitatea candidaţilor înscrişi pentru acordarea gradaţiei de merit, inclusã în raportul de autoevaluare, se evalueazã pe baza unei fişe elaborate de inspectoratul şcolar, ţinându-se seamã de urmãtoarele criterii care trebuie îndeplinite de candidat, în perioada ultimilor 4 ani de activitate:
1. Criteriul activitãţilor complexe cu valoare instructiv-educativã, cum sunt:
a) rezultate deosebite obţinute în pregãtirea preşcolarilor şi elevilor în raport cu standardele curriculare de performanţã, materializate în rezultate ale elevilor la clasã, la testãri şi examene naţionale de sfârşit de ciclu, rezultatele obţinute cu clasa (ex. ponderea elevilor cu performanţe în clasa urmãtoare);
b) performanţe verificate în utilizarea Sistemului Educaţional Informatizat, pentru cadrele didactice din unitãţile de învãţãmânt în care acesta existã;
c) performanţe în pregãtirea elevilor distinşi la concursurile şi olimpiadele şcolare, materializate în obţinerea locului I, II, III la faza internaţionalã, faza naţionalã sau faza judeţeanã;
d) pregãtirea loturilor olimpice, activitatea în centrele de excelenţã, participarea, în calitate de membru al juriului, al comitetului de organizare şi de însoţitor al elevilor, la concursurile şi olimpiadele judeţene, interjudeţene, naţionale, internaţionale;
e) activitãţi educative organizate în şcoalã;
f) rezultatele comunicãrii cu pãrinţii şi autoritãţile locale;
g) realizãrile de proiecte extracurriculare cu finanţare extrabugetarã;
h) rezultate obţinute în centrele de excelenţã;
i) rezultatele obţinute în dezvoltarea unor activitãţi practice, educative pentru formarea de abilitãţi de comunicare, antreprenoriale şi tehnice;
j) rezultate obţinute în proiecte de parteneriat educaţional;
k) calificativ "foarte bine" în perioada ultimilor 4 ani de activitate.
2. Criteriul privind performanţele deosebite în inovarea didacticã, materializate în:
a) contribuţia la elaborarea de programe şcolare, regulamente, metodologii, îndrumãtoare metodice, manuale şcolare, auxiliare didactice, avizate de M.E.C.T., reviste şcolare avizate de inspectoratul şcolar sau de M.E.C.T.;
b) activitatea de mentorat, participarea cu comunicãri la simpozioane judeţene, regionale (zonale), naţionale şi/sau internaţionale, participarea la formarea personalului didactic prin Casa Corpului Didactic, în calitate de formator, contribuţia la cercetãri ştiinţifice fundamentale în domeniul problematicii învãţãmântului şi educaţiei sau în domeniul specializãrii;
3. Criteriul activitãţilor educative desfãşurate în instituţii, participarea la programe sau proiecte recunoscute la nivel judeţean şi naţional, cu cerinţe educative speciale;
4. Criteriul privind participarea la proiecte validate şi confirmate de rezultatele obţinute în cadrul programelor de reformã educaţionalã, coordonate de inspectoratul şcolar sau de direcţiile generale din M.E.C.T., prin contribuţie personalã;
5. Criteriul privind creşterea prestigiului şi a calitãţii activitãţii unitãţii de învãţãmânt, prin poziţia unitãţii de învãţãmânt în ierarhia stabilitã de inspectoratele şcolare, ca urmare a:
- rezultatelor concursului de admitere la licee in ultimii patru ani;
- evaluãrii unitãţilor conexe pe baza nivelului de dezvoltare instituţionalã şi în raport cu dezvoltarea economicã socialã a localitãţii/regiunii.
În acest caz vor fi luate în considerare:
a) contribuţiile independente şi în echipã la dezvoltarea teoriei şi practicii managementului educaţional şi instituţional, în contextul Reformei învãţãmântului;
b) realizarea unor proiecte cu finanţare din surse extrabugetare;
c) rezultatele care demonstreazã o foarte bunã comunicare şi colaborare cu reprezentanţii comunitãţii locale şi regionale.
6. Rezultatele obţinute prin participare la examenele de capacitate/teste naţionale, evaluare naţionalã, bacalaureat şi de absolvire.
ART. 7
Pentru personalul didactic auxiliar, criteriile pentru acordarea gradaţiei de merit sunt stabilite în fişa de evaluare a activitãţii, elaboratã de inspectoratul şcolar, pe baza fişei postului.

NOTĂ:
Consiliul de Administraţie al inspectoratului şcolar detaliazã criteriile şi punctajele cu ponderile aferente, separat pentru educatoare, învãţãtori, profesori şi cadre didactice din învãţãmântul vocaţional, sportiv, cluburi şi palatele copiilor, învãţãmânt special şi personal didactic auxiliar.

CAP. IV
Procedura de acordare a gradaţiei de merit

ART. 8
(1) Pentru operativitate, inspectorul şcolar general numeşte prin decizie o comisie de coordonare a lucrãrilor în vederea gestionãrii dosarelor depuse şi stabileşte totodatã activitãţile pe care le desfãşoarã aceastã comisie.
Aceastã comisie este formatã din:
a) preşedinte - un inspector şcolar general adjunct;
b) secretar - referent de la compartimentul salarizare, normare;
c) membri - inspectori şcolari de specialitate.
(2) Reprezentanţii Federaţiilor Sindicale reprezentative recunoscute la nivel naţional participã în calitate de observatori, la toate lucrãrile, au drept de acces la documentele comisiilor şi pot solicita consemnarea, în procesul verbal, a propriilor observaţii.
ART. 9
(1) În conformitate cu prevederile <>art. 50 alin. (5) din Legea nr. 128/1997 privind Statutul personalului didactic, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, procedura de atribuire a gradaţiei de merit, prin concurs, se desfãşoarã în urmãtoarele faze:
1. Candidatul întocmeşte şi depune la conducerea unitãţii de învãţãmânt raportul de autoevaluare a activitãţii desfãşurate, însoţit de documente doveditoare, realizat în conformitate cu fişa de evaluare (elaboratã de inspectoratul şcolar).
2. Consiliul profesoral al unitãţii de învãţãmânt, pe baza dezbaterilor asupra modului în care raportul reflectã realizãrile candidatului potrivit fişei de evaluare, formuleazã o apreciere sinteticã asupra candidatului.
3. Directorul unitãţii şcolare depune la secretariatul inspectoratului şcolar raportul de autoevaluare, aprecierea consiliului profesoral, precum şi propria apreciere care trebuie sã fie obiectivã, cu referire şi la deontologia profesionalã, la abilitãţile de comunicare ale candidatului în cadrul unitãţii de învãţãmânt în care îşi desfãşoarã activitatea. Aprecierea directorului coordonator al unitãţii şcolare se face de cãtre inspectorul de management şi evaluare instituţionalã.
4. În urma consultãrii consiliului consultativ de specialitate, inspectorul de specialitate întocmeşte un raport motivat referitor la activitatea candidatului în specialitate.
5. Comisia de coordonare a lucrãrilor, în vederea obţinerii gradaţiei de merit, primeşte raportul de autoevaluare, aprecierea consiliului profesoral şi a directorului unitãţii, precum şi raportul motivat al inspectorului şcolar de specialitate, pe care le examineazã şi le prezintã consiliului de administraţie al inspectoratului şcolar.
6. Consiliul de administraţie stabileşte lista candidaţilor admişi, în ordinea punctajului acordat şi o afişeazã la I.S.J./I.S.M.B.;
7. Cadrele didactice au drept de contestaţie asupra punctajului acordat, la inspectoratul şcolar judeţean/al municipiului Bucureşti, în conformitate cu graficul din anexa nr. 1 a Secţiunii I. Contestaţiile se rezolvã de o comisie de soluţionare a contestaţiilor condusã de inspectorul şcolar general care hotãrãşte conform prevederilor <>art. 50 (5) lit. d) din Legea nr. 128/1997 privind Statutul personalului didactic cu modificãrile si completãrile ulterioare, iar rezultatul rãmâne definitiv. La comisiile de contestaţii participã şi reprezentanţii federaţiilor sindicale reprezentative, recunoscute la nivel naţional, în calitate de observatori.
8. Hotãrârea asupra rezultatului concursului, precum şi ponderea pe diferite specialitãţi şi unitãţi de învãţãmânt aparţine inspectorului şcolar general.
9. Consiliul de administraţie al inspectoratului şcolar înainteazã lista candidaţilor validaţi la Direcţia Generalã Evaluare, Prognoze, Strategii şi Programe pentru învãţãmânt Preuniversitar din cadrul M.E.C.T., pentru elaborarea ordinului ministrului.
(2) Lista transmisã la M.E.C.T., cu adresa de înaintare, conţine:
a) Numãrul total şi modul de calcul al numãrului de gradaţii acordate la nivelul judeţului;
b) Observaţiile liderilor de sindicat desemnaţi de federaţiile sindicale din învãţãmânt recunoscute la nivel naţional, care au participat la procedura de acordare a gradaţiei de merit, cu statut de observator.
c) Tabelul nominal cu candidaţii admişi, conform anexei nr. 2 a Secţiunii I.
ART. 10
Direcţia Generalã Evaluare, Prognoze, Strategii şi Programe pentru Învãţãmânt Preuniversitar din cadrul M.E.C.T. verificã încadrarea în numãrul de locuri şi respectarea procedurii de acordare a gradaţiei de merit şi elaboreazã ordinul ministrului pentru acordarea gradaţiei de merit cadrelor didactice conform listelor primite de la inspectoratele şcolare.

NOTĂ:
Locurile rãmase vacante dupã emiterea ordinului ministrului se vor include în numãrul de locuri pentru anul urmãtor, fãrã a se depãşi procentul de 10% din totalul posturilor didactice existente, în anul pentru care se face calculul.

ANEXA 1
-------
la secţiunea I
--------------


Graficul desfãşurãrii concursului pentru
acordarea gradaţiilor de merit - sesiunea 2004

20.01 - 17.02.2004: depunerea dosarelor la registratura I.S.J./I.S.M.B.;
18.02 - 05.03.2004: verificarea dosarelor de cãtre inspectorii de specialitate;
18.02 - 05.03.2004: consultarea dosarelor de cãtre reprezentanţii federaţiilor sindicale şi refacerea punctajelor, în situaţia în care observaţiile sunt juste, împreuna cu inspectorul de specialitate;
06.03.2004: Consiliul de Administraţie al inspectoratului şcolar analizeazã dosarele propuse şi alcãtuieşte lista candidaţilor admişi;
07.03.2004: afişarea listei la avizierul I.S.J./I.S.M.B.;
10.03 - 11.03.2004: depunerea contestaţiilor;
12.03.2004: rezolvarea contestaţiilor de cãtre comisie;
13.03.2004: validarea rezultatelor finale ale concursului de cãtre Consiliul de Administraţie al I.S.J./I.S.M.B.;
20.03.2004: înaintarea la M.E.C.T., în vederea emiterii Ordinului Ministrului, a tabelului nominal cu personalul didactic de predare, didactic auxiliar şi cel de conducere din unitãţile de învãţãmânt, nominalizat pentru acordarea gradaţiei de merit.

ANEXA 2
-------
la secţiunea I
---------------


┌────┬───────────┬─────────┬──────────────┬────────────┬────────────┬─────────┐
│Nr. │ Numele şi │ Funcţia │Specialitatea │Vechimea in │Unitatea de │Punctajul│
│crt.│ prenumele │ │ │ învãţãmânt │ învãţãmânt │ obtinut│
│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────────┼─────────┼──────────────┼────────────┼────────────┼─────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │
└────┴───────────┴─────────┴──────────────┴────────────┴────────────┴─────────┘



NOTĂ:
În cazul personalului didactic de îndrumare şi control, în rubrica "unitatea de învãţãmânt" se va preciza unitatea de învãţãmânt unde are obligaţia de predare. Adeverinţele emise de unitãţile de învãţãmânt respective, se vor anexa la lista transmisã, prin poştã, la M.E.C.T..

SECŢIUNEA II
ACORDAREA SALARIULUI DE MERIT ÎN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PREUNIVERSITAR

CAP. I
Dispoziţii Generale

ART. 11
În conformitate cu prevederile <>art. 50 alin. (7) din Legea nr. 128/1997 privind Statutul personalului didactic, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, personalul didactic si didactic auxiliar poate beneficia de salariu de merit.
ART. 12
Numãrul salariilor de merit se calculeazã la totalul posturilor didactice şi didactice-auxiliare existente la nivelul inspectoratului şcolar şi se distribuie pe unitãţi de învãţãmânt, indiferent de numãrul cadrelor didactice şi didactice-auxiliare ale acestora, iar acordarea lor se va face cu respectarea prevederilor legale in vigoare.
ART. 13
(1) Salariul de merit este un procent de 15%, aplicat la salariul de bazã.
(2) Persoanele care beneficiazã de salariu de merit se stabilesc o datã pe an, de regulã dupã aprobarea bugetului de stat, în raport cu rezultatele obţinute în activitatea desfãşuratã. Pentru personalul nou-angajat, salariul de merit se poate acorda dupã o perioadã de 6 luni de la angajare.
(3) Salariul de merit poate fi acordat pentru cel mult 15% din numãrul total de posturi didactice şi didactice-auxiliare prevãzut în statul de funcţii al unitãţilor bugetare, din care cel puţin douã treimi vor fi utilizate pentru funcţiile de execuţie şi cel mult 1/3 pentru funcţiile de conducere din unitãţi de învãţãmânt.
ART. 14
Pentru directorii şi directorii adjuncţi, salariile de merit se aprobã de Consiliul de Administraţie al inspectoratului şcolar din numãrul salariilor repartizate unitãţii respective.
ART. 15
Un cadru didactic nu poate beneficia simultan de gradaţie de merit şi de salariu de merit.
ART. 16
Salariul de merit se acordã pe an calendaristic, începând cu 01.01.2004.
ART. 17
(1) Contestaţiile se depun la conducerea unitãţii de învãţãmânt sau la organul ierarhic superior (I.S.J./I.S.M.B.), dupã caz, în termen de 5 zile calendaristice, de la data comunicãrii rezultatelor.
(2) Contestaţiile se soluţioneazã de cãtre o comisie numitã prin decizia directorului unitãţii, respectiv inspectorului şcolar general.
(3)Hotãrârea comisiei de soluţionare a contestaţiei, de la nivelul ISJ/ISMB, este definitivã.

CAP. II
Criterii de bazã pentru acordarea salariului de merit

ART. 18
Criterii privind calitatea activitãţii instructiv-educative: (50 puncte).
a) calificativ "foarte bine" în anul şcolar precedent;
b) activitate de profesor coordonator care rãspunde de domeniul educativ, şcolar şi extraşcolar;
c) utilizarea fluentã a Sistemului Educativ Informatizat, pentru cadrele didactice din unitãţile de învãţãmânt în care acesta existã;
d) activitãţi educative desfãşurate cu elevii care au nevoi speciale;
e) activitate de şef de catedrã/comisie metodicã, metodist, coordonator cerc pedagogic;
f) performante obţinute în pregãtirea preşcolarilor sau a elevilor, în urma testãrilor şi a examenelor de sfârşit de ciclu;
g)rezultate obţinute cu preşcolarii/elevii la concursurile şi olimpiadele şcolare la nivel local şi naţional.
ART. 19
Criterii privind activitatea metodicã, ştiinţificã şi culturalã: (50 puncte).
a) valorificarea competenţelor dobândite în cadrul cursurilor de perfecţionare, prin susţinerea de activitãţi demonstrative sau comunicãri la sesiuni ştiinţifice de specialitate, în şcoalã;
b) susţinerea de activitãţi demonstrative sau comunicãri la sesiuni ştiinţifice de specialitate, la nivel judeţean/naţional;
c) elaborarea şi publicarea unor studii şi articole în reviste de specialitate;
d) obţinerea unor rezultate deosebite cu elevii, în urma participãrii la activitãţi cultural-artistice şi sportive recunoscute de Ministerul Educaţiei, Cercetãrii şi Tineretului;
e) responsabilitãţi suplimentare la nivel local, judeţean sau naţional (membru în Comisia Naţionalã de Specialitate, îndrumarea colectivelor redacţionale ale revistelor şcolare, coordonarea unor programe educaţionale etc.);
f) contribuţii la creşterea prestigiului şi a calitãţii activitãţii unitãţii de învãţãmânt prin forme de parteneriat cu reprezentanţi ai comunitãţii locale, agenţi economici etc;
g) gradul de stimulare şi de valorizare a potenţialului profesional al personalului din unitatea pe care o conduce;
h) realizarea unor proiecte de finanţare din surse extrabugetare.
ART. 20
Fiecare unitate şcolara, prin consiliul de administraţie, va stabili o fişã cu punctaj defalcat, în vederea evaluãrii dosarelor depuse pentru acordarea salariului de merit.
ART. 21
La toate etapele de acordare a salariului de merit participã în calitate de observatori, liderul/liderii organizaţiilor sindicale din unitate.

NOTĂ:
1. Realizarea punctelor f), g) si h) sunt obligatorii pentru personalul didactic de conducere.
2. Pentru personalul încadrat în I.S.J./I.S.M.B. şi în Ministerul Educaţiei, Cercetãrii şi Tineretului constituie criteriu de acordare a salariului de merit şi evaluarea calitãţii şi eficienţei activitãţilor stabilite prin fişa postului, de cãtre o comisie special constituitã, la nivel de I.S.J./I.S.M.B./M.E.C.T.
3. Pentru personalul didactic auxiliar şi nedidactic, salariul de merit se va acorda în urma evaluãrii calitãţii şi eficienţei activitãţilor cuprinse în fişa postului, de cãtre consiliul de administraţie al unitãţii şcolare/I.S.J./I.S.M.B. /M.E.C.T.

ANEXA 1
-------
la sectiunea II
---------------

Graficul desfãşurãrii concursului pentru
acordarea salariului de merit sesiunea 2004

15.11.-30.11.2003: I.S.J./I.S.M.B. va analiza, repartiza şi transmite unitãţilor de învãţãmânt, numãrul salariilor de merit;
05.12.-15.12.2003: personalul didactic, didactic auxiliar şi nedidactic din învãţãmânt, cu rezultate deosebite va întocmi un raport de autoevaluare a activitãţii şi o cerere, pe care le va depune la conducerea unitãţii;
15.12-16.12.2003: cererea şi raportul vor fi analizate în consiliul profesoral al unitãţii, care va formula o apreciere sinteticã (pentru fiecare solicitant în parte) şi va face propuneri, pe care le va înainta spre aprobare consiliului de administraţie;
17.12-18.12.2003: consiliul de administraţie aprobã nominal personalul cãruia i se atribuie salariul de merit, în limita locurilor acordate de inspectoratul şcolar şi le transmite I.S.J./I.S.M.B. spre validare.
18.12.2003: validarea şi afişarea rezultatelor.
19.12-23.12.2003: depunerea şi soluţionarea contestaţiilor şi afişarea rezultatelor la contestaţii.

NOTĂ:
1. Personalul didactic de conducere din unitãţile de învãţãmânt şi personalul de îndrumare şi control din cadrul inspectoratelor şcolare vor întocmi şi depune raportul de autoevaluare a activitãţii desfãşurate, la inspectoratul şcolar.
2. Aprobarea nominalã va fi datã în consiliul de administraţie al inspectoratului şcolar, în limita locurilor aprobate.

-----------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016