┌──────────────────────────────────┬─────────┬─────────────────────────────────┐
│ Criteriul │Punctajul│ Observaţii │
│ │ maxim │ │
├──────────────────────────────────┼─────────┼─────────────────────────────────┤
│Realizarea activitãţilor din │ 5 p │Se vor utiliza şi concluziile │
│proiect în conformitate cu │ │rapoartelor de monitorizare. │
│graficul stabilit │ │ │
├──────────────────────────────────┼─────────┼─────────────────────────────────┤
│Existenţa dovezilor privind │ 5 p │Se vor lua în considerare │
│autoevaluarea proiectului │ │periodicitatea autoevaluãrii, │
│ │ │instrumentele, feedbackul de la │
│ │ │elevi, pãrinţi şi colegi. │
├──────────────────────────────────┼─────────┼─────────────────────────────────┤
│Reactualizarea anualã a proiec- │ 5 p │Existenţa şi implementarea │
│tului în funcţie de situaţia │ │mãsurilor corective │
│încadrãrii cadrului didactic │ │ │
│şi/sau de rapoartele de │ │ │
│monitorizare │ │ │
├──────────────────────────────────┼─────────┼─────────────────────────────────┤
│Gradul de realizare a │ 50 p │Se vor urmãri în mod special │
│indicatorilor │ │atingerea obiectivelor şi │
│ │ │obţinerea rezultatelor prevãzute │
│ │ │în proiect. │
├──────────────────────────────────┼─────────┼─────────────────────────────────┤
│Promovarea principiilor egalitãţii│ 5 p │ │
│de şanse, de gen şi a │ │ │
│nediscriminãrii │ │ │
├──────────────────────────────────┼─────────┼─────────────────────────────────┤
│Gradul de transferabilitate a │ 10 p │Modul în care este asiguratã o │
│proiectului │ │posibilã transferare a activitã- │
│ │ │ţilor/rezultatelor proiectului │
│ │ │cãtre alt grup-ţintã, alte │
│ │ │activitãţi, multiplicare │
├──────────────────────────────────┼─────────┼─────────────────────────────────┤
│ TOTAL: │ 80 p │ │
└──────────────────────────────────┴─────────┴─────────────────────────────────┘
┌─────────────────────────────────────────────────────────────┬───────────────┐
│ Criteriul │Punctajul maxim│
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│ 1. Criteriul activitãţilor complexe cu valoare │ │
│ instructiv-educativã │ 10 p │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│ 2. Criteriul privind performanţe deosebite în inovarea │ │
│ didacticã │ 6 p │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│ 3. Criteriul privind participarea la proiecte regionale, │ │
│ naţionale, europene │ 2 p │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│ 4. Criteriul privind creşterea prestigiului unitãţii de │ │
│ învãţãmânt │ 2 p │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│ TOTAL: │ 20 p │
└─────────────────────────────────────────────────────────────┴───────────────┘