Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 49 din 24 ianuarie 2012  privind aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli al Institutului National de Cercetare-Dezvoltare in Domeniul Patologiei si Stiintelor Biomedicale Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 49 din 24 ianuarie 2012 privind aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli al Institutului National de Cercetare-Dezvoltare in Domeniul Patologiei si Stiintelor Biomedicale "Victor Babes" Bucuresti pe anul 2012

EMITENT: MINISTERUL SANATATII
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 227 din 4 aprilie 2012
    Având în vedere Referatul de aprobare al Direcţiei generale economice nr. R.L. 512/2012, avizat de Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale şi de Ministerul Finanţelor Publice,
    în conformitate cu prevederile Hotãrârii Guvernului nr. 144/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sãnãtãţii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
    în temeiul prevederilor art. 24 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 57/2002 privind cercetarea ştiinţificã şi dezvoltarea tehnologicã, aprobatã cu modificãri şi completãri prin Legea nr. 324/2003, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

    ministrul sãnãtãţii emite prezentul ordin.

    ART. 1
    Se aprobã bugetul de venituri şi cheltuieli al Institutului Naţional de Cercetare-Dezvoltare în Domeniul Patologiei şi Ştiinţelor Biomedicale "Victor Babeş" Bucureşti pe anul 2012, unitate aflatã în coordonarea Ministerului Sãnãtãţii, prevãzut în anexa care face parte integrantã din prezentul ordin.
    ART. 2
    (1) Cheltuielile totale aferente veniturilor înscrise în bugetul de venituri şi cheltuieli, prevãzut la art. 1 reprezintã limite maxime ce nu pot fi depãşite.
    (2) În cazul în care în execuţie se înregistreazã nerealizãri ale veniturilor aprobate, Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare în Domeniul Patologiei şi Ştiinţelor Biomedicale "Victor Babeş" Bucureşti va putea efectua cheltuieli în funcţie de realizarea veniturilor, cu încadrarea în indicatorii de eficienţã aprobaţi.
    ART. 3
    Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare în Domeniul Patologiei şi Ştiinţelor Biomedicale " Victor Babeş" Bucureşti va duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
    ART. 4
    Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.

                              Ministrul sãnãtãţii,
                                 Ritli Ladislau

    Bucureşti, 24 ianuarie 2012.
    Nr. 49.


    ANEXĂ

    MINISTERUL SĂNĂTĂŢII
    Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare în Domeniul Patologiei
    şi Ştiinţelor Biomedicale "Victor Babeş" Bucureşti


                   BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI
                            PE ANUL 2012



                                                - mii lei -
┌────────────────────────────────────────────┬───┬─────────┐
│ │Nr.│ Program │
│ INDICATORI │rd.│ 2012 │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│ A │ 0 │ 1 │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│I. VENITURI TOTALE, din care: │ 01│ 25.072│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│1. VENITURI DIN EXPLOATARE │ 02│ 24.572│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│din care: │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│a) Venituri din activitatea de bazã*) │ 03│ 8.940│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│b) Venituri din alte activitãţi conexe │ 04│ 3.200│
│ activitãţii de cercetare-dezvoltare │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│c) Alte venituri din exploatare │ 05│ 12.432│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│2. VENITURI FINANCIARE │ 06│ 500│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│3. VENITURI EXTRAORDINARE │ 07│ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│II. CHELTUIELI TOTALE, din care: │ 08│ 24.858│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│1. Cheltuieli de exploatare, total,din care:│ 09│ 24.358│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│a) Bunuri şi servicii │ 10│ 6.200│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│b) Cheltuieli de personal, din care: │ 11│ 16.258│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│ - cheltuieli cu salariile din care: │ 12│ 12.480│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│ - indemnizaţiile membrilor consiliului │ │ │
│ de administraţie │ 13│ 150│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│ - drepturile salariale ale directorului │ │ │
│ (general) │ 14│ 200│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│ - contribuţii de asigurãri sociale de stat │ 15│ 2.596│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│ - contribuţii de asigurãri de şomaj │ 16│ 62│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│ - contribuţii de asigurãri sociale de │ 17│ 649│
│ sãnãtate │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│ - contribuţii de asigurãri pentru │ 18│ 34│
│ accidente de muncã şi boli profesionale │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│ - contribuţii pentru concedii şi │ 19│ 107│
│ indemnizaţii │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│ - contribuţii la Fondul de garantare a │ 20│ 30│
│ creanţelor salariale │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│ - contribuţii la fondul de pensii │ 21│ │
│ facultative │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│ - alte cheltuieli de personal, din care: │ 22│ 300│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│ - tichete de masã │ 23│ 200│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│ - deplasãri, detaşãri │ 24│ 100│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│c) Cheltuieli de exploatare privind amorti- │ 25│ 1.800│
│ zãrile, provizioanele şi ajustãrile │ │ │
│ pentru depreciere │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│d) Cheltuieli de protocol │ 26│ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│e) Cheltuieli de reclamã şi publicitate │ 27│ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│f) Cheltuieli cu sponsorizarea │ 28│ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│g) Cheltuieli prevãzute de art. 21(3) litera│ 29│ │
│ c) din Legea nr. 571/2003 privind Codul │ │ │
│ fiscal │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│h) Alte cheltuieli │ 30│ 100│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│2. Cheltuieli financiare, din care: │ 31│ 500│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│ - cheltuieli privind dobânzile │ 32│ 400│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│ - alte cheltuieli financiare │ 33│ 100│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│3. Cheltuieli extraordinare │ 34│ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│III. REZULTATUL BRUT (profit/pierdere) │ 35│ 214│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│IV. IMPOZIT PE PROFIT │ 36│ 34│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│V. REZULTATUL NET │ 37│ 180│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│VI. ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN │ 38│ │
│ ANII PRECEDENŢI │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│VII. PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPĂ ACO- │ 39│ 180│
│ PERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII │ │ │
│ PRECEDENŢI │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│a) pentru cointeresarea personalului │ 40│ 36│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│b) pentru finanţarea dezvoltãrii │ 41│ 108│
│ institutului naţional │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│c) pentru desfãşurarea activitãţii curente, │ 42│ 36│
│ inclusiv pentru cofinanţarea proiectelor │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│VIII. SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, │ 43│ 108│
│ din care: │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│1. Surse proprii │ 44│ 108│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│2. Subvenţii de la bugetul de stat pentru │ 45│ │
│ investiţii │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│3. Credite bancare pentru investiţii │ 46│ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│ - interne │ 47│ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│ - externe │ 48│ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│5. Alte surse │ 49│ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│IX. UTILIZAREA RESURSELOR PENTRU INVESTIŢII,│ 50│ 108│
│ din care: │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│1. Investiţii, inclusiv investiţii în curs │ 51│ 108│
│ la finele anului │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│2. Rambursãri de rate aferente creditelor │ 52│ │
│ pentru investiţii │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│ - interne │ 53│ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│ - externe │ 54│ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│X. DATE DE FUNDAMENTARE │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│1. Venituri totale (rd.01) │ 55│ 25.072│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│2. Cheltuieli aferente veniturilor totale │ 56│ 24.858│
│ (rd.08) │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│3. Rezultate (+/-) (rd.55 - rd.56) │ 57│ 214│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│4. Numãr mediu de personal, total institut, │ 58│ 324│
│ din care: │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│ - numãr mediu de personal de cercetare- │ 59│ 135│
│ dezvoltare │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│5. Câştigul mediu lunar pe salariat, total │ 60│ 3.129│
│ institut - lei/persoanã/lunã │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│6. Câştigul mediu lunar pe personal de │ 61│ 4.450│
│ cercetare-dezvoltare - lei/persoanã/lunar│ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│7. Rentabilitatea (rd.57/rd.56*100) │ 62│ 0,85│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│8. Rata rentabilitãţii financiare │ 63│ 0,14│
│ rd. 37*100 │ │ │
│ --------------- │ │ │
│ capital propriu │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│10. Plãţi restante │ 64│ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│11. Creanţe de încasat │ 65│ │
└────────────────────────────────────────────┴───┴─────────┘



-----------
    *) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educaţiei, Cercetãrii, Tineretului şi Sportului/Autoritatea Naţionalã pentru Cercetare Ştiinţificã, inclusiv cele din finanţarea instituţionalã de bazã şi din finanţarea instituţionalã complementarã, dupã caz, sunt în sumã de 8.663 mii lei, încheiate pânã la data de 01.01.2012, iar cele realizate din contracte încheiate cu ordonatorii principali de credite care finanţeazã programe şi proiecte din planurile sectoriale sunt în sumã de - mii lei.

                                      -------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016