Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 475 din 12 mai 2010  privind modificarea si completarea   Ordinului presedintelui Casei Nationale de Asigurari de Sanatate nr. 428/2010 pentru aprobarea documentelor justificative privind raportarea activitatii realizate de catre furnizorii de servicii medicale - formulare unice pe tara, fara regim special    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 475 din 12 mai 2010 privind modificarea si completarea Ordinului presedintelui Casei Nationale de Asigurari de Sanatate nr. 428/2010 pentru aprobarea documentelor justificative privind raportarea activitatii realizate de catre furnizorii de servicii medicale - formulare unice pe tara, fara regim special

EMITENT: CASA NATIONALA DE ASIGURARI DE SANATATE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 339 din 21 mai 2010

Având în vedere:
- Referatul Direcţiei generale relaţii cu furnizorii şi al Direcţiei generale evaluare nr. 485/585/2010;
- art. 140 din Contractul-cadru privind condiţiile acordãrii asistenţei medicale în cadrul sistemului de asigurãri sociale de sãnãtate pentru anul 2010, aprobat prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 262/2010 ;
- Ordinul ministrului sãnãtãţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate nr. 265/408/2010 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Contractului-cadru privind condiţiile acordãrii asistenţei medicale în cadrul sistemului de asigurãri sociale de sãnãtate pentru anul 2010, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
în temeiul prevederilor <>art. 281 alin. (2) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sãnãtãţii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi al art. 17 alin. (5) din Statutul Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate, aprobat prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 972/2006 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

preşedintele Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate emite urmãtorul ordin:

ART. I
<>Ordinul preşedintelui Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate nr. 428/2010 pentru aprobarea documentelor justificative privind raportarea activitãţii realizate de cãtre furnizorii de servicii medicale - formulare unice pe ţarã, fãrã regim special, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 296 şi 296 bis din 6 mai 2010, se modificã şi se completeazã dupã cum urmeazã:
1. În anexa nr. 1-c, la punctul I litera B, tabelul "Recapitulaţia asiguraţilor înscrişi pe lista medicului de familie" se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:


┌────────────────────────────────────────────┬─────────────────────────────────┐
│ Grupa de vârstã │ "Numãrul de asiguraţi: │
│ ├─────────┬───────┬──────┬────────┤
│ │Rãmaşi în│Intrãri│Ieşiri│Rãmaşi │
│ │evidenţã │ │ │în evi- │
│ │la sfârşi│ │ │denţã │
│ │tul lunii│ │ │la sfâr-│
│ │prece- │ │ │şitul │
│ │dente │ │ │lunii în│
│ │ │ │ │curs │
├────────────────────────────────────────────┼─────────┼───────┼──────┼────────┤
│ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │
├────────────────────────────────────────────┼─────────┼───────┼──────┼────────┤
│0-3 ani - total, din care: │ │ │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼─────────┼───────┼──────┼────────┤
│- copii încredinţaţi sau daţi în plasament │ │ │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼─────────┼───────┼──────┼────────┤
│4-59 ani - total, din care: │ │ │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼─────────┼───────┼──────┼────────┤
│- copii încredinţaţi sau daţi în plasament │ │ │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼─────────┼───────┼──────┼────────┤
│- pensionari de invaliditate (care nu au │ │ │ │ │
│împlinit vârsta de pensionare şi care au │ │ │ │ │
│fost pensionaţi din motive de boalã) │ │ │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼─────────┼───────┼──────┼────────┤
│- persoane instituţionalizate în centre de │ │ │ │ │
│îngrijire şi asistenţã │ │ │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼─────────┼───────┼──────┼────────┤
│60 ani şi peste - total, din care: │ │ │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼─────────┼───────┼──────┼────────┤
│- persoane instituţionalizate în centre de │ │ │ │ │
│îngrijire şi asistenţã │ │ │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼─────────┼───────┼──────┼────────┤
│TOTAL: │ │ │ │ │
└────────────────────────────────────────────┴─────────┴───────┴──────┴────────┘



La grupa de vârstã 4-59 ani: totalul > nr. copiilor încredinţaţi sau daţi în plasament + nr. pensionarilor de invaliditate + nr. persoanelor din centrele de îngrijire şi asistenţã."
2. În anexa nr. 1-c, la punctul II litera B, tabelul "Recapitulaţia persoanelor beneficiare ale pachetului minimal de servicii medicale înscrise pe lista medicului de familie" se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:


┌────────────────────────────────────────────┬─────────────────────────────────┐
│ Grupa de vârstã │ "Numãrul de persoane beneficiare│
│ │ de pachet minimal de servicii │
│ │ medicale: │
│ ├─────────┬───────┬──────┬────────┤
│ │Rãmaşi în│Intrãri│Ieşiri│Rãmaşi │
│ │evidenţã │ │ │în evi- │
│ │la sfârşi│ │ │denţã │
│ │tul lunii│ │ │la sfâr-│
│ │prece- │ │ │şitul │
│ │dente │ │ │lunii în│
│ │ │ │ │curs │
├────────────────────────────────────────────┼─────────┼───────┼──────┼────────┤
│ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │
├────────────────────────────────────────────┼─────────┼───────┼──────┼────────┤
│0-3 ani - total, din care: │ │ │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼─────────┼───────┼──────┼────────┤
│- copii încredinţaţi sau daţi în plasament │ │ │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼─────────┼───────┼──────┼────────┤
│4-59 ani - total, din care: │ │ │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼─────────┼───────┼──────┼────────┤
│- copii încredinţaţi sau daţi în plasament │ │ │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼─────────┼───────┼──────┼────────┤
│- pensionari de invaliditate (care nu au │ │ │ │ │
│împlinit vârsta de pensionare şi care au │ │ │ │ │
│fost pensionaţi din motive de boalã) │ │ │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼─────────┼───────┼──────┼────────┤
│- persoane instituţionalizate în centre de │ │ │ │ │
│îngrijire şi asistenţã │ │ │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼─────────┼───────┼──────┼────────┤
│60 ani şi peste - total, din care: │ │ │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼─────────┼───────┼──────┼────────┤
│- persoane instituţionalizate în centre de │ │ │ │ │
│îngrijire şi asistenţã │ │ │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼─────────┼───────┼──────┼────────┤
│TOTAL: │ │ │ │ │
└────────────────────────────────────────────┴─────────┴───────┴──────┴────────┘



La grupa de vârstã 4-59 ani: totalul > nr. copiilor încredinţaţi sau daţi în plasament + nr. pensionarilor de invaliditate + nr. persoanelor din centrele de îngrijire şi asistenţã."

3. În anexa nr. 1-d, la punctul 1, tabelul "Numãrul de puncte "per capita"" se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:


┌───────────────────┬───────────────┬─────────────────────────┬────────────────┐
│"Grupa de vârstã │Nr. de puncte*/│Nr. de persoane existente│Nr. de puncte │
│ │ persoanã/an │ în ultima zi a lunii │ rezultat │
│ │ │ precedente │(col. 2 x col.3)│
├───────────────────┼───────────────┼─────────────────────────┼────────────────┤
│ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │
├───────────────────┼───────────────┼─────────────────────────┼────────────────┤
│ 0-3 ani │ │ │ │
│ ├───────────────┼─────────────────────────┼────────────────┤
│ │ │ │ │
├───────────────────┼───────────────┼─────────────────────────┼────────────────┤
│ 4-59 ani │ │ │ │
│ ├───────────────┼─────────────────────────┼────────────────┤
│ │ │ │ │
│ ├───────────────┼─────────────────────────┼────────────────┤
│ │ │ │ │
├───────────────────┼───────────────┼─────────────────────────┼────────────────┤
│60 ani şi peste │ │ │ │
│ ├───────────────┼─────────────────────────┼────────────────┤
│ │ │ │ │
│ ├───────────────┼─────────────────────────┼────────────────┤
│ │ │ │ │
├───────────────────┼───────────────┼─────────────────────────┼────────────────┤
│TOTAL: │ X │ │ │
└───────────────────┴───────────────┴─────────────────────────┴────────────────┘


_____________
* Conform art. 1 alin. (2) lit. a) pct. 1 din anexa nr. 2 la Ordinul ministrului sãnãtãţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate nr. 265/408/2010."


4. Dupã anexa nr. 7-b se introduce o nouã anexã, anexa nr. 8, cu urmãtorul cuprins:

"ANEXA Nr. 8

FORMULAR
pentru raportarea în data.../.../2010 a medicamentelor şi
materialelor sanitare

---------
NOTĂ(CTCE)
Reprezentarea graficã a formularului se gãseşte în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 339 din 21 mai 2010, la pagina 31,(a se vedea imaginea asociatã).

_________
*) Data se completeazã în cifre.
**) Conform <>Hotãrârii Guvernului nr. 720/2008 pentru aprobarea Listei cuprinzând denumirile comune internaţionale corespunzãtoare medicamentelor de care beneficiazã asiguraţii, cu sau fãrã contribuţie personalã, pe bazã de prescripţie medicalã, în sistemul de asigurãri sociale de sãnãtate, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
***) Se completeazã pentru fiecare program pentru care medicamentele, respectiv materialele sanitare se elibereazã prin farmaciile cu circuit deschis, în conformitate cu prevederile hotãrârii Guvernului pentru aprobarea programelor naţionale de sãnãtate în vigoare şi a normelor tehnice de realizare a programelor naţionale de sãnãtate în vigoare.
****) Se completeazã contravaloarea procentului de compensare de 40% din preţul de referinţã pentru medicamentele din sublista B eliberate conform Programului pentru compensarea în procent de 90% a preţului de referinţã al medicamentelor acordate pensionarilor cu venituri realizate numai din pensii de pânã la 700 lei pe lunã şi pentru care decontarea se face prin transferuri din bugetul Ministerului Sãnãtãţii cãtre bugetul FNUASS.


Precizãri:
1. Se raporteazã datele corespunzãtoare tuturor farmaciilor şi oficinelor locale de distribuţie pentru care societatea comercialã farmaceuticã a încheiat contract cu CAS.
2. Col. 11 > col. 12 + col. 13 + col. 14 + col. 15 + col. 16 + col. 17 + col. 18 + col. 19.

Reprezentantul legal al furnizorului,
.....................................

Notã:
Formularul din anexa nr. 8 se transmite caselor de asigurãri de sãnãtate zilnic pânã la ora 12,00, în format electronic, pentru ziua anterioarã."

ART. II
Casele de asigurãri de sãnãtate judeţene, a municipiului Bucureşti, Casa Asigurãrilor de Sãnãtate a Apãrãrii, Ordinii Publice, Siguranţei Naţionale şi Autoritãţii Judecãtoreşti şi Casa Asigurãrilor de Sãnãtate a Ministerului Transporturilor vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
ART. III
Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.


Preşedintele Casei Naţionale
de Asigurãri de Sãnãtate,
Nicolae Lucian Duţã

Bucureşti, 12 mai 2010.
Nr. 475.
___________
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016