Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN Nr. 461 din 24 octombrie 1995     Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN Nr. 461 din 24 octombrie 1995

EMITENT: MINISTERUL TRANSPORTURILOR
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL NR. 252 din 3 noiembrie 1995
În conformitate cu prevederile Hotãrîrii Guvernului nr. 452/1994 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Transporturilor, republicatã,
în temeiul art. 1 din Decretul nr. 384/1984 privind aprobarea regulilor de navigaţie pe Canalul Dunare-Marea Neagra şi în baza art. 11 şi 52 ale acestor reguli,
ministrul transporturilor emite urmãtorul ordin:

ART. 1
Navele sau convoaiele care tranziteaza Canalul Dunare-Marea Neagra sînt obligate sa aibã la bord un pilot al Administraţiei Canalului Dunare-Marea Neagra sau un pilot posedind un certificat eliberat de autoritatea romana competenta, prin care i se da dreptul de a pilota navele sau convoaiele pe canal.
ART. 2
Atribuţiile pilotului pot fi îndeplinite de cãtre comandantii navelor şi convoaielor atunci cînd:
a) poseda brevet de pilot de Canal Dunare-Marea Neagra, obţinut în conformitate cu reglementãrile în vigoare pe Canalul Dunare-Marea Neagra;
b) au efectuat minimum 10 voiaje dus şi întors pe Canalul Dunare-Marea Neagra;
c) sînt autorizaţi de cãtre Regia Autonomã "Administraţia Canalelor Navigabile Constanta" în conformitate cu Ordinul ministrului transporturilor nr. 241/1993 .
ART. 3
Comandantii navelor sau ai convoaielor nu pot pilota alte nave decît cele pe care le comanda. Pentru a pilota alte nave, aceşti comandanti trebuie sa-şi desfãşoare activitatea în cadrul unei companii de pilotaj.
ART. 4
Examenele de autorizare a comandantilor prevãzuţi la art. 2 vor fi organizate de doua ori pe an de cãtre Regia Autonomã "Administraţia Canalelor Navigabile Constanta".
Perioadele de examene vor fi fãcute cunoscute tuturor celor interesaţi cu minimum 30 de zile înainte.
ART. 5
Pentru navele sau convoaiele unde comandantii îndeplinesc şi atribuţiile pilotului, armatorii vor fi obligaţi sa plãteascã un tarif suplimentar de tranzitare a canalului, care va fi stabilit de Regia Autonomã "Administraţia Canalelor Navigabile Constanta" în conformitate cu reglementãrile în vigoare.
ART. 6
Pentru nerespectarea regulilor de navigaţie pe Canalul Dunare-Marea Neagra, pentru producerea de accidente sau pentru alte cauze care pot afecta buna desfãşurare a navigaţiei, Regia Autonomã "Administraţia Canalelor Navigabile Constanta" poate suspenda sau anula autorizaţiile de pilotaj ale comandantilor de nave şi convoaie.
ART. 7
Direcţia generalã a Dunãrii şi cãilor navigabile, Inspectoratul de stat al navigaţiei civile şi Regia Autonomã "Administraţia Canalelor Navigabile Constanta" vor aduce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
ART. 8
Prezentul ordin intra în vigoare la data publicãrii lui în Monitorul Oficial al României.

Ministrul transporturilor,
Aurel Novac
----------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016