Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 455/C din 27 ianuarie 2006  pentru aprobarea modelului cererii de înregistrare în registrul comerţului şi al declaraţiilor pe propria răspundere privind autorizarea funcţionării    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 455/C din 27 ianuarie 2006 pentru aprobarea modelului cererii de înregistrare în registrul comerţului şi al declaraţiilor pe propria răspundere privind autorizarea funcţionării

EMITENT: MINISTERUL JUSTIŢIEI
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 122 din 8 februarie 2006

    Având în vedere dispoziţiile art. 43 alin. (1) din Legea nr. 359/2004 privind simplificarea formalităţilor la înregistrarea în registrul comerţului a persoanelor fizice, asociaţiilor familiale şi persoanelor juridice, înregistrarea fiscală a acestora, precum şi la autorizarea funcţionării persoanelor juridice, cu modificările şi completările ulterioare,
    în conformitate cu dispoziţiile art. 6 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 83/2005 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Justiţiei, cu modificările şi completările ulterioare,

    ministrul justiţiei emite următorul ordin:

    ART. 1
    Se aprobă modelul şi conţinutul cererii de înregistrare în registrul comerţului, emisă în temeiul dispoziţiilor art. 43 alin. (1) din Legea nr. 359/2004 privind simplificarea formalităţilor la înregistrarea în registrul comerţului a persoanelor fizice, asociaţiilor familiale şi persoanelor juridice, înregistrarea fiscală a acestora, precum şi la autorizarea funcţionării persoanelor juridice, cu modificările şi completările ulterioare, prevăzute în anexa A.
    ART. 2
    Se aprobă modelul formularului "Declaraţie pe propria răspundere dată în temeiul prevederilor art. 15 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 359/2004, cu modificările şi completările ulterioare", prevăzut în anexa B.
    ART. 3
    Se aprobă modelul formularului "Declaraţie pe propria răspundere dată în temeiul prevederilor art. 15 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 359/2004, cu modificările şi completările ulterioare", prevăzut în anexa C.
    ART. 4
    Se aprobă modelul formularului "Declaraţie pe propria răspundere dată în temeiul prevederilor art. 15 alin. (2) din Legea nr. 359/2004, cu modificările şi completările ulterioare, privind modificarea declaraţiei", prevăzut în anexa D.
    ART. 5
    Anexele A-D fac parte integrantă din prezentul ordin.
    ART. 6
    La data publicării prezentului ordin se abrogă Ordinul ministrului justiţiei nr. 3.118/C/2004 pentru aprobarea modelului cererii de înregistrare în registrul comerţului şi al declaraţiilor pe propria răspundere privind autorizarea funcţionării.
    ART. 7
    Direcţia elaborare acte normative, studii şi documentare, Oficiul Naţional al Registrului Comerţului şi oficiile registrului comerţului de pe lângă tribunale vor duce la îndeplinire prezentul ordin.
    ART. 8
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

                            p. Ministrul justiţiei,
                            Katalin-Barbara Kibedi,
                                secretar de stat

    Bucureşti, 27 ianuarie 2006.
    Nr. 455/C.


    ANEXA A

┌─────────────────────────┬──────────────────────────────────┬─────────────────┐
│I. │II. CERERE │III. │
│ │ [] înregistrare în registrul │ │
│ │ comerţului │ │
│ │ [] înregistrare fiscală │ │
│ │ [] autorizarea funcţionării │ Nr. intrare: │
│ MINISTERUL JUSTIŢIEI ├──────────────────────────────────┤ │
│ │[] Societate comercială: │ │
│ │ []SRL []SA []SNC []SCS []SCA│ .............. │
│ OFICIUL REGISTRULUI │[] Companie naţională: │ │
│ COMERŢULUI DE PE LÂNGĂ │ [] Societate [] Regie │ │
│ TRIBUNALUL │ comercială autonomă │ Data: │
│ │[] Organizaţie cooperatistă de │ │
│ │credit: [] cooperatistă [] casă │ │
│ .................. │ centrală│ ............. │
│ │[] Societate cooperativă │ │
│ │ [] Cooperativă agricolă │ │
│ │[] Institut naţional de cercetare │ │
│ │ dezvoltare │ │
│ │[] Grup de interes economic: │ │
│ │ [] comerciant [] necomerciant│ │
│ │[] Sucursala []*1)............. │ │
└─────────────────────────┴──────────────────────────────────┴─────────────────┘
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│IV. │
│ Doamnă/Domnule Judecător delegat, │
│ 1. Subsemnat(ul/a).......................... domiciliat în ................ │
│str. ........................., nr....., bloc..... scara...., etaj..., ap.... │
│judeţ/sector .......... telefon......., act identitate..... seria .... nr.... │
│eliberat de.................., la data ..........., CNP/NIF ................. │
│în calitate de ......................, prin ................................. │
│conform ..................................................................... │
│ 2. pentru firma: .......................................................... │
│având număr de ordine în registrul comerţului..................., cod unic de │
│înregistrare ............................... │
│ 3. cu sediul în: localitatea ................, str................. nr..... │
│bloc...., scara..., etaj..., ap.... judeţ/sector.........., cod poştal ...... │
│telefon............................. fax .................................... │
│e-mail .........................., web site ................................. │
│în temeiul Legii nn 26/1990 privind registrul comerţului, republicată, cu │
│modificările şi completările ulterioare şi a Legii nr. 359/2004 privind sim- │
│plificarea formalităţilor la înregistrarea în registrul comerţului a persoa- │
│nelor fizice, asociaţiilor familiale şi persoanelor juridice, înregistrarea │
│fiscală a acestora, precum şi la autorizarea funcţionării persoanelor juridice│
│cu modificările şi completările ulterioare, solicit: │
│ 4. Obiectul cererii privind înregistrarea în registrul comerţului, prevăzut │
│în*2): .................................................., constă în: │
│ 4.1. [] autorizarea constituirii persoanei juridice şi/sau înmatricularea │
│în registrul comerţului │
│ 4.2. [] autorizarea constituirii sucursalei şi înmatricularea în registrul │
│comerţului │
│ 4.3. [] înmatricularea ca urmare a schimbării sediului în judeţul......... │
│ 4.4. [] înregistrarea modificării formei juridice │
│ 4.5. [] [înregistrarea]/ [][radierea cf. art. 25 din Legea nr. 26/1990 a] │
│menţiunilor referitoare la: │
│┌───────────┬────────────────────────────────────────────────────────────────┐│
││ Marcajul │[] denumire*3) [] participare la [] divizare ││
││unei căsuţe│[] emblemă profit şi [] dizolvare ││
││ presupune │[] sediu în pierderi [] lichidare ││
││plata taxei│ acelaşi judeţ*3) [] obiect de [] declaraţia - ││
││ pentru │[] durata societăţii activitate*3) tip model*4) ││
││ menţiunea │[] suspendare [] administratori/ ............ ││
││solicitată │ activitate persoane împu- [] altele, conform││
││ │[] capital social ternicite / art. ....... ││
││ │[] asociaţi/acţionari reprezentanţi ............ ││
││ │ [] cenzori ............ ││
││ │ [] auditori din actul ││
││ │ [] sediu secundar*4) modificator ││
││ │ [] fuziune ││
│└───────────┴────────────────────────────────────────────────────────────────┘│
│ 5. [] Solicit judecarea cererii şi în lipsa mea, conform art. 242 alin. (2) │
│din Codul de procedură civilă. │
│În susţinerea cererii, depun actele doveditoare menţionate în opisul de │
│documente. │
│ 6. Cererea este legal timbrată cu ........ lei taxă judiciară de timbru şi │
│.................... lei timbru, judiciar. │
│ │
│ Data: ............... Semnătura ................ │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│V. *5) În temeiul art. 6 din Legea nr. 26/1990, republicată, cu modificările │
│şi completările ulterioare................................, judecător delegat │
│la Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul..................... │
│examinând înscrisurile depuse în susţinerea cererii şi, constatând că sunt / │
│nu sunt îndeplinite cerinţele legale dispune:................................ │
│ ............................................................................ │
│ ............................................................................ │
│ Judecător delegat, │
│ │
│ Referent, │
│ Data: .............. │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘

    cod 11-10-150 Pag. 1


    Notă:
    *1) Se completează cu denumirea formei de organizare, conform reglementărilor legale, în situaţia în care aceasta nu se regăseşte în lista celor specificate;
    *2) Se completează cu denumirea actului (act constitutiv, modificator: act adiţional, hotărâre AGA, decizie CA, act înfiinţare, hotărâre asociat unic etc);
    *3) În cazul schimbării denumirii şi/sau sediului şi/sau activităţii principale la taxa calculată, pentru menţiunile solicitate, se adaugă taxa de preschimbare a certificatului de înregistrare;
    *4) Taxa se aplică pentru fiecare sediu secundar şi/sau declaraţie tip pe propria răspundere privind autorizarea funcţionării;
    *5) Se consemnează rezultatul deliberării (minuta).

    CERERE DE ÎNREGISTRARE Nr. intrare: ...... data: ........
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│VI. [] Solicit înregistrarea fiscală conform datelor înscrise în Anexa nr. A1.│
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│VII. [] Datele privind participarea străină la capital*1) pentru prelucrări │
│statistice, sunt înscrise în Anexa nr. A2. │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│VIII. [] Solicit autorizarea funcţionării pe baza declaraţiei-tip pe propria │
│răspundere - model........ │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│IX. Persoana şi domiciliul ales pentru comunicări, potrivit art. 28 din Legea │
│nr. 26/1990, republicată cu modificările ulterioare: │
│ 1. Nume şi prenume: ........................................................ │
│ 2. Adresa: localitatea .................., str. ..........................., │
│nr....., bloc...., scara....., etaj...., ap.... judeţ/sector................, │
│cod poştal........., telefon..........., fax .........., e-mail ............. │
│ 3. [] Solicit comunicarea prin poştă a documentelor care atestă efectuarea │
│înregistrării în registrul comerţului. │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│X. OPIS DE DOCUMENTE DEPUSE PENTRU ÎNREGISTRARE/AUTORIZARE FUNCŢIONARE │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌────┬────────────────────────────────────────┬──────────────────────┬─────────┐
│Nr. │ Denumirea actului │ Nr. şi data actului/ │Nr. file │
│crt.│ │ Emitent │ │
├────┼────────────────────────────────────────┼──────────────────────┼─────────┤
│ 1.│Dovadă disponibilitate firmă │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────┼──────────────────────┼─────────┤
│ 2.│Act constitutiv/ Act administrativ │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────┼──────────────────────┼─────────┤
│ 3.│Act adiţional/ Hotărâre adunare │ │ │
│ │generală/ Decizie CA │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────┼──────────────────────┼─────────┤
│ 4.│Declaraţii pe propria răspundere │ │ │
│ │asociaţi/administratori/cenzori │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────┼──────────────────────┼─────────┤
│ 5.│Dovadă sediu │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────┼──────────────────────┼─────────┤
│ 6.│Cazierul fiscal │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────┼──────────────────────┼─────────┤
│ 7.│Dovadă capital social │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────┼──────────────────────┼─────────┤
│ 8.│Împuternicire │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────┼──────────────────────┼─────────┤
│ 9.│Dovadă disponibilitate emblemă │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────┼──────────────────────┼─────────┤
│ 10.│Dovadă taxă registru │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────┼──────────────────────┼─────────┤
│ 11.│Dovadă taxă publicare în Monitorul │ │ │
│ │Oficial al României │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────┼──────────────────────┼─────────┤
│ 12.│Dovadă taxă judiciară de timbru │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────┼──────────────────────┼─────────┤
│ 13.│Anexa nr. A1 - referitor la │ │ │
│ │înregistrarea fiscală │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────┼──────────────────────┼─────────┤
│ 14.│Anexa nr. A2 - referitor la │ │ │
│ │investiţia străină │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────┼──────────────────────┼─────────┤
│ 15.│Declaraţie-tip pe propria răspundere │ │ │
│ │privind autorizarea funcţionării - │ │ │
│ │model.... │ │ │
├────┴────────────────────────────────────────┴──────────────────────┴─────────┤
│ Şi, după caz, în funcţie de înregistrările solicitate, se menţionează │
│documentele doveditoare cerute de prevederile legale în vigoare. │
├────┬────────────────────────────────────────┬──────────────────────┬─────────┤
│ 16.│ │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────┼──────────────────────┼─────────┤
│ 17.│ │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────┼──────────────────────┼─────────┤
│ 18.│ │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────┼──────────────────────┼─────────┤
│ 19.│ │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────┼──────────────────────┼─────────┤
│ 20.│ │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────┼──────────────────────┼─────────┤
│ 21.│ │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────┼──────────────────────┼─────────┤
│ 22.│ │ │ │
├────┴────────────────────────────────────────┴──────────────────────┼─────────┤
│ Total file: │ │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────┴─────────┘
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│XI. Anexele nr. .......... şi declaraţia-tip model....... fac parte integrantă│
│din prezenta cerere. │
│ │
│ Întocmită într-un exemplar, pe propria răspundere, cunoscând că declaraţiile │
│inexacte sunt pedepsite conform legii. │
│ │
│ Data:................ Semnătura.................... │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘

                                                           Pag. 2


    Notă:
    *1) Se completează pentru societăţile comerciale care au asociaţi/acţionari cu domiciliul/sediul în străinătate cu situaţia investiţiei străine la: constituire, majorare/reducere capital, transmitere părţi sociale/acţiuni.




    ANEXA A1

    Nr. intrare: ........ data: ............



            REFERITOR LA ÎNREGISTRAREA FISCALĂ DECLAR URMĂTOARELE*):
──────────
    *) Datele referitoare la înregistrarea fiscală se completează la constituire. Menţiunile referitoare la modificarea acestor date, se declară la organul fiscal competent, cu excepţia datelor privind modificarea atributului de plătitor/neplătitor de T.V.A.. Înregistrarea şi scoaterea din evidenţă a plătitorilor de taxă pe valoarea adăugată, ulterior înfiinţării, se solicită la oficiul registrului comerţului prin completarea Cererii de preschimbare a certificatului de înregistrare.
──────────

┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│I. DATE PRIVIND VECTORUL FISCAL │
│ 1. Plătitor de T.V.A. │
│ 1.1. Cifra de afaceri anuală din operaţiuni taxabile şi/sau scutite cu drept│
│ de deducere pe care estimaţi că o veţi realiza...............lei, din care: │
│ 1.1.1. din operaţiuni taxabile ................ lei │
│ 1.1.2. din operaţiuni scutite cu drept de deducere ................ lei │
│ 1.2. [] Declaraţi că realizaţi operaţiuni taxabile şi/sau scutite cu drept│
│ de deducere din care estimaţi că veţi obţine o cifră de afaceri │
│ anuală sub plafonul de scutire prevăzut de lege, dar doriţi să optaţi│
│ pentru aplicarea regimului normal de T.V.A.? │
│ 1.3. [] Realizaţi în exclusivitate operaţiuni care nu dau drept de │
│ deducere a T.V.A.? │
│ 1.3.1. [] Declaraţi că desfăşuraţi în exclusivitate operaţiuni scutite din │
│ arendarea, concesionarea şi închirierea de bunuri imobile, cu │
│ excepţiile prevăzute de lege, dar doriţi să optaţi pentru taxarea │
│ acestora ? │
│ 1.4. Plata T.V.A.: │
│ 1.4.1. [] lunară │
│ 1.4.2. [] trimestrială │
│ ────────────────────────────────────────────────────────────────────────── │
│ 2. [] Plătitor de accize │
│ ────────────────────────────────────────────────────────────────────────── │
│ 3. [] Plătitor de impozit pe ţiţei şi pe gaze naturale din producţia │
│ internă │
│ ────────────────────────────────────────────────────────────────────────── │
│ 4. [] Plătitor de taxe şi redevenţe în activitatea petrolieră şi minieră │
│ ────────────────────────────────────────────────────────────────────────── │
│ 5. [] Plătitor de impozit pe venitul din salarii şi pe venituri asimilate │
│ salariilor │
│ ────────────────────────────────────────────────────────────────────────── │
│ 6. [] Plătitor de impozit pe profit: │
│ 6.1. [] plata lunară │
│ 6.2. [] plata trimestrială │
│ 6.3. [] plata anuală │
│ ────────────────────────────────────────────────────────────────────────── │
│ 7. [] Plătitor de impozit pe veniturile microîntreprinderilor │
│ ────────────────────────────────────────────────────────────────────────── │
│ 8. Contribuţii: │
│ 8.1. [] Contribuţia pentru asigurări sociale de sănătate │
│ 8.2. [] Contribuţia pentru asigurări de şomaj │
│ 8.3. [] Contribuţia de asigurare pentru accidente de muncă şi boli │
│ profesionale │
│ 8.4. [] Contribuţia de asigurări sociale │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ II. FELUL SEDIULUI PENTRU PLĂTITORII CU STATUT DE SUCURSALĂ: │
│ 1. [] Plătitor cu sediul central în România Cod de identificare fiscală│
│ al unităţii înfiinţătoare: │
│ ............... │
│ 2. [] Plătitor cu sediul central în străinătate │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ III. COD DE IDENTIFICARE FISCALĂ AL UNITĂŢII DIVIZATE....................... │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ IV. BANCA .................................. Cont ....................... │
│ .................................. ....................... │
│ .................................. ....................... │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘



    ANEXA A2

     Nr. intrare: .......... data: ..............


                    REFERITOR LA INVESTIŢIA STRĂINĂ, pentru
                   evidenţa statistică, declar următoarele*:
──────────
    *) Se completează pentru societăţile comerciale care au asociaţi/acţionari cu domiciliul/sediul în străinătate cu situaţia investiţiei străine la: constituire, majorare/reducere capital, transmitere părţi sociale/acţiuni.
──────────

┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ 1. Investiţie străină în total capital: │
│total................... echivalent lei; din care:....(valoarea şi moneda de │
│subscriere)......., ..........(valoarea şi moneda de subscriere)........., │
│.....(valoarea şi moneda de subscriere)......., reprezentând: ............... │
│................. echivalent EUR │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 2. Subscrisă de următorii asociaţi/acţionari (numai pentru asociaţii/ │
│acţionarii cu domiciliul/sediul în străinătate): │
│ 2.1. ......(nume şi prenume/denumire) ....., .........(ţara)...........; │
│total................... echivalent lei; din care:......(valoarea şi moneda │
│de subscriere)......., ......(valoarea şi moneda de subscriere)......, │
│......(valoarea şi moneda de subscriere)......, reprezentând: .............. │
│................ echivalent EUR. │
│ │
│ 2.2. ......(nume şi prenume/denumire) ....., .........(ţara)...........; │
│total................... echivalent lei; din care:......(valoarea şi moneda │
│de subscriere)......., ......(valoarea şi moneda de subscriere)......, │
│......(valoarea şi moneda de subscriere)......, reprezentând: .............. │
│................ echivalent EUR. │
│ │
│ 2.3. ......(nume şi prenume/denumire) ....., .........(ţara)...........; │
│total................... echivalent lei; din care:......(valoarea şi moneda │
│de subscriere)......., ......(valoarea şi moneda de subscriere)......, │
│......(valoarea şi moneda de subscriere)......, reprezentând: .............. │
│................ echivalent EUR. │
│ │
│ 2.4. ......(nume şi prenume/denumire) ....., .........(ţara)...........; │
│total................... echivalent lei; din care:......(valoarea şi moneda │
│de subscriere)......., ......(valoarea şi moneda de subscriere)......, │
│......(valoarea şi moneda de subscriere)......, reprezentând: .............. │
│................ echivalent EUR. │
│ │
│ 2.5. ......(nume şi prenume/denumire) ....., .........(ţara)...........; │
│total................... echivalent lei; din care:......(valoarea şi moneda │
│de subscriere)......., ......(valoarea şi moneda de subscriere)......, │
│......(valoarea şi moneda de subscriere)......, reprezentând: .............. │
│................ echivalent EUR. │
│ │
│ 2.6. ......(nume şi prenume/denumire) ....., .........(ţara)...........; │
│total................... echivalent lei; din care:......(valoarea şi moneda │
│de subscriere)......., ......(valoarea şi moneda de subscriere)......, │
│......(valoarea şi moneda de subscriere)......, reprezentând: .............. │
│................ echivalent EUR. │
│ │
│ 2.7. ......(nume şi prenume/denumire) ....., .........(ţara)...........; │
│total................... echivalent lei; din care:......(valoarea şi moneda │
│de subscriere)......., ......(valoarea şi moneda de subscriere)......, │
│......(valoarea şi moneda de subscriere)......, reprezentând: .............. │
│................ echivalent EUR. │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘

    Data: .............. Semnătura ................

    Pag. ...



    ANEXA B

┌────────────────────┬────────────────────────────────┬────────────────────────┐
│ I. │ II. MODEL 1 │ III. │
│ │ │ │
│ │ │ OFICIUL REGISTRULUI │
│ Spre înaintare │ DECLARAŢIE │ COMERŢULUI DE PE │
│ către*1): │ │ LÂNGĂ TRIBUNALUL │
│ │ pe propria răspundere dată în │ │
│ .................. │ temeiul prevederilor art. 15 │ ................... │
│ │alin. (1) lit. a) din Legea nr. ├────────────────────────┤
│ .................. │ 359/2004, cu modificările şi │ IV. │
│ │ completările ulterioare │ Nr. intrare: ......... │
│ .................. │ │ │
│ │ │ Data: ................ │
│ .................. │ │ │
└────────────────────┴────────────────────────────────┴────────────────────────┘
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ V. │
│ 1. Subsemnat(ul/a)......................, domiciliat în .................... │
│str. .........................., nr...., bloc...., scara..., etaj.., ap...... │
│judeţ/sector................., telefon............., act identitate..........,│
│seria......, nr............... CNP/ NIF .....(cod numeric personal / număr de │
│identificare fiscală)......, eliberat de...................................., │
│la data ........................ │
│în calitate de*2) .....................................; │
│ 2. pentru firma ............................................................ │
│având număr de ordine în registrul comerţului*3).................., cod unic │
│de înregistrare*3)................................. │
│ 3. cu sediul în: localitatea..................... str. ..................... │
│nr...., bloc..., scara..., etaj..., ap... judeţ/sector................, cod │
│poştal .............. căsuţă poştală.............., telefon.................. │
│fax................... e-mail................, web site ..................... │
│ │
│ 4. DECLAR PE PROPRIA RĂSPUNDERE │
│ │
│ 4.1. că, la data prezentei, în spaţiul destinat sediului social/sucursalei │
│ din ........................................................................ │
│ 4.2. şi/sau secundar din .................................................. │
│ ............................................................................ │
│şi în afara acestora, nu se desfăşoară nici una din activităţile ce constituie│
│obiectul de activitate al firmei, cuprins în actul constitutiv respectiv │
│modificator şi mă oblig ca, înainte de începerea activităţii, să depun │
│declaraţia pe propria răspundere privitoare la legalitatea desfăşurării │
│activităţilor declarate conform prevederilor Legii nr. 359/2004, cu modifi- │
│cările şi completările ulterioare şi, pentru activităţile cu impact │
│semnificativ asupra mediului, să solicit autorizarea la sediul autorităţii │
│publice teritoriale pentru protecţia mediului. │
│ │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ VI. Întocmită într-un exemplar, pe propria răspundere, cunoscând că │
│declaraţiile inexacte sunt pedepsite conform legii. │
│ │
│ Data: ................ Semnătura ................. │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘

    cod: 11-10-141


    Notă:
    *1) Se completează, după caz, cu: Brigada/Grupul de Pompieri Militari..., Direcţia de Sănătate Publică a/Agenţia de Sănătate Publică în Transporturi..., Direcţia Sanitară Veterinară şi pentru Siguranţa Alimentelor/Agenţia de Sănătate Publică în Transporturi..., Autoritatea Publică Teritorială pentru Protecţia Mediului..., Inspectoratul Teritorial de Muncă al...;
    *2) Se completează cu calitatea pe care solicitantul o deţine (asociat, fondator, administrator, reprezentant);
    *3) Se completează numai în cazul în care firma este înregistrată.



    ANEXA C

┌────────────────────┬────────────────────────────────┬────────────────────────┐
│ I. │ II. MODEL 2 │ III. │
│ │ │ │
│ │ │ OFICIUL REGISTRULUI │
│ Spre înaintare │ DECLARAŢIE │ COMERŢULUI DE PE │
│ către*1): │ │ LÂNGĂ TRIBUNALUL │
│ │ pe propria răspundere dată în │ │
│ .................. │ temeiul prevederilor art. 15 │ ................... │
│ │alin. (1) lit. b) din Legea nr. ├────────────────────────┤
│ .................. │ 359/2004, cu modificările şi │ IV. │
│ │ completările ulterioare │ Nr. intrare: ......... │
│ .................. │ │ │
│ │ │ Data: ................ │
│ .................. │ │ │
└────────────────────┴────────────────────────────────┴────────────────────────┘
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ V. │
│ 1. Subsemnat(ul/a)......................, domiciliat în .................... │
│str. .........................., nr...., bloc...., scara..., etaj.., ap...... │
│judeţ/sector................., telefon............., act identitate..........,│
│seria......, nr............... CNP/ NIF .....(cod numeric personal / număr de │
│identificare fiscală)......, eliberat de...................................., │
│la data ........................ │
│în calitate de*2) .....................................; │
│ 2. pentru firma ............................................................ │
│având număr de ordine în registrul comerţului*3).................., cod unic │
│de înregistrare*3)................................. │
│ 3. cu sediul în: localitatea..................... str. ..................... │
│nr...., bloc..., scara..., etaj..., ap... judeţ/sector................, cod │
│poştal .............. căsuţă poştală.............., telefon.................. │
│fax................... e-mail................, web site ..................... │
│ 4. DECLAR PE PROPRIA RĂSPUNDERE: │
│ 4.1. cunosc şi respect prevederile legislaţiei şi ale reglementărilor │
│generale şi specifice din domeniul*4): │
│ [] prevenirii şi stingerii incendiilor (P.S.I.) │
│ [] sanitar [] sanitar-veterinar şi │
│ [] protecţiei mediului*5) pentru siguranţa │
│ alimentelor │
│ [] protecţiei muncii │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│4.2. [] mă oblig ca pentru activităţile cu impact semnificativ asupra mediului│
│să solicit autorizarea la sediul autorităţii publice teritoriale pentru │
│protecţia mediului. │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│4.3. [] sunt îndeplinite condiţiile de funcţionare prevăzute de legislaţia │
│specifică în domeniul prevenirii şi stingerii incendiilor (P.S.I.), sanitar, │
│sanitar-veterinar, protecţiei mediului, protecţiei muncii, care se desfăşoară │
│la: │
│4.3.1. > SEDIU SOCIAL Nr. salariaţi*6): ............ │
│ Adresa: ............................................................ │
│┌──────┬─────────────────────────────────────────────────────────────────────┐│
││Clasa │ Denumire activitate ││
││CAEN │ ││
│├──────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│
││ │ ││
│├──────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│
││ │ ││
│├──────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│
││ │ ││
│├──────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│
││ │ ││
│└──────┴─────────────────────────────────────────────────────────────────────┘│
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘

        Data: ........... Semnătura .........


    cod: 11-10-151 Pag. 1


    DECLARAŢIE PE PROPRIA RĂSPUNDERE Model 2 Nr. intrare: ........
                                                    data: ..........

┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│4.3.2. > SEDII SECUNDARE Nr. salariaţi*6): ............ │
│──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────│
│┌────┬───────────────┬──────┬────────────────────────────────────────────────┐│
││Nr. │ Adresa │Clasa │ Denumire activitate ││
││crt.│ │ CAEN │ ││
│├────┼───────────────┼──────┼────────────────────────────────────────────────┤│
││ │ │ │ ││
│├────┼───────────────┼──────┼────────────────────────────────────────────────┤│
││ │ │ │ ││
│├────┼───────────────┼──────┼────────────────────────────────────────────────┤│
││ │ │ │ ││
│├────┼───────────────┼──────┼────────────────────────────────────────────────┤│
││ │ │ │ ││
│├────┼───────────────┼──────┼────────────────────────────────────────────────┤│
││ │ │ │ ││
│├────┼───────────────┼──────┼────────────────────────────────────────────────┤│
││ │ │ │ ││
│├────┼───────────────┼──────┼────────────────────────────────────────────────┤│
││ │ │ │ ││
│├────┼───────────────┼──────┼────────────────────────────────────────────────┤│
││ │ │ │ ││
│├────┼───────────────┼──────┼────────────────────────────────────────────────┤│
││ │ │ │ ││
│├────┼───────────────┼──────┼────────────────────────────────────────────────┤│
││ │ │ │ ││
│└────┴───────────────┴──────┴────────────────────────────────────────────────┘│
│ 4.3.3. > Activităţi proprii de birou Nr. salariaţi*6): ............ │
│ pentru societate │
│ Adresa: ............................................................... │
│ ............................................................... │
│ │
│ 4.3.4. > Activităţi desfăşurate în afara Nr. salariaţi*6): ............ │
│ sediului social şi a sediilor │
│ secundare │
│┌──────┬─────────────────────────────────────────────────────────────────────┐│
││Clasa │ Denumire activitate ││
││CAEN │ ││
│├──────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│
││ │ ││
│├──────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│
││ │ ││
│├──────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│
││ │ ││
│├──────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│
││ │ ││
│├──────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│
││ │ ││
│└──────┴─────────────────────────────────────────────────────────────────────┘│
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ VI. Întocmită într-un exemplar, pe propria răspundere, cunoscând că │
│declaraţiile inexacte sunt pedepsite conform legii. │
│ │
│ Data: ................ Semnătura ............... │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘

    Pag. 2


    Nota:
    *1) Se completează, după caz, cu: Brigada/Grupul de Pompieri Militari..., Direcţia de Sănătate Publică a/Agenţia de Sănătate Publică în Transporturi..., Direcţia Sanitară Veterinară şi pentru Siguranţa Alimentelor/Agenţia de Sănătate Publică în Transporturi..., Autoritatea Publică Teritorială pentru Protecţia Mediului..., Inspectoratul Teritorial de Muncă al...;
    *2) Se completează ce calitatea pe care solicitantul o deţine (asociat, fondator, administrator, reprezentant);
    *3) Se completează numai în cazul în care firma este înregistrată;
    *4) Se marchează după caz căsuţa(le) corespunzătoare domeniului de autorizare;
    *5) În cazul activităţilor cu impact semnificativ asupra mediului se marchează căsuţa din caseta 4.2.;
    *6) Se completează numărul mediu estimativ de angajaţi şi, după caz, capacitatea estimată de producţie sau desfacere a produselor pentru sediul social şi pentru fiecare sediu secundar în care se desfăşoară o activitate specifică conform codului CAEN.

    ANEXA D

┌────────────────────┬────────────────────────────────┬────────────────────────┐
│ I. │ II. MODEL 3 │ III. │
│ │ │ │
│ │ │ OFICIUL REGISTRULUI │
│ Spre înaintare │ DECLARAŢIE │ COMERŢULUI DE PE │
│ către*1): │ │ LÂNGĂ TRIBUNALUL │
│ │ pe propria răspundere dată în │ │
│ .................. │ temeiul prevederilor art. 15 │ ................... │
│ │ alin. (2) din Legea nr. 359/ ├────────────────────────┤
│ .................. │ 2004, cu modificările şi │ IV. │
│ │ completările ulterioare │ Nr. intrare: ......... │
│ .................. │privind modificarea declaraţiei │ │
│ │ nr...... din ........... │ Data: ................ │
│ .................. │ │ │
└────────────────────┴────────────────────────────────┴────────────────────────┘
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ V. │
│ 1. Subsemnat(ul/a)......................, domiciliat în .................... │
│str. .........................., nr...., bloc...., scara..., etaj.., ap...... │
│judeţ/sector................., telefon............., act identitate..........,│
│seria......, nr............... CNP/ NIF .....(cod numeric personal / număr de │
│identificare fiscală)......, eliberat de...................................., │
│la data ........................ │
│în calitate de*2) .....................................; │
│ 2. pentru firma ............................................................ │
│având număr de ordine în registrul comerţului ..................., cod unic │
│de înregistrare ................................. │
│ 3. cu sediul în: localitatea..................... str. ..................... │
│nr...., bloc..., scara..., etaj..., ap... judeţ/sector................, cod │
│poştal .............. căsuţă poştală.............., telefon.................. │
│fax................... e-mail................, web site ..................... │
│ 4. DECLAR PE PROPRIA RĂSPUNDERE: │
│ 4.1. cunosc şi respect prevederile legislaţiei şi ale reglementărilor │
│generale şi specifice din domeniul*3): │
│ [] prevenirii şi stingerii incendiilor (P.S.I.) │
│ [] sanitar [] sanitar-veterinar şi │
│ [] protecţiei mediului*4) pentru siguranţa │
│ alimentelor │
│ [] protecţiei muncii │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│4.2. [] mă oblig ca pentru activităţile cu impact semnificativ asupra mediului│
│să solicit autorizarea la sediul autorităţii publice teritoriale pentru │
│protecţia mediului. │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│4.3. [] sunt îndeplinite condiţiile de funcţionare prevăzute de legislaţia │
│specifică în domeniul prevenirii şi stingerii incendiilor (P.S.I.), sanitar, │
│sanitar-veterinar, protecţiei mediului, protecţiei muncii, care se desfăşoară │
│la: │
│4.3.1. > SEDIU SOCIAL Nr. salariaţi*5): ............ │
│ Adresa: ............................................................ │
│┌──────┬─────────────────────────────────────────────────────────────────────┐│
││Clasa │ Denumire activitate ││
││CAEN │ ││
│├──────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│
││ │ ││
│├──────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│
││ │ ││
│├──────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│
││ │ ││
│├──────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│
││ │ ││
│└──────┴─────────────────────────────────────────────────────────────────────┘│
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘

    Data: .................. Semnătura ................


    cod: 11-10-152 Pag. 1



    DECLARAŢIE PE PROPRIA RĂSPUNDERE Model 3 Nr. intrare: ........
                                                    data: ..........
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│4.3.2. > SEDII SECUNDARE Nr. salariaţi*5): ............ │
│──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────│
│┌────┬───────────────┬──────┬────────────────────────────────────────────────┐│
││Nr. │ Adresa │Clasa │ Denumire activitate ││
││crt.│ │ CAEN │ ││
│├────┼───────────────┼──────┼────────────────────────────────────────────────┤│
││ │ │ │ ││
│├────┼───────────────┼──────┼────────────────────────────────────────────────┤│
││ │ │ │ ││
│├────┼───────────────┼──────┼────────────────────────────────────────────────┤│
││ │ │ │ ││
│├────┼───────────────┼──────┼────────────────────────────────────────────────┤│
││ │ │ │ ││
│├────┼───────────────┼──────┼────────────────────────────────────────────────┤│
││ │ │ │ ││
│├────┼───────────────┼──────┼────────────────────────────────────────────────┤│
││ │ │ │ ││
│├────┼───────────────┼──────┼────────────────────────────────────────────────┤│
││ │ │ │ ││
│├────┼───────────────┼──────┼────────────────────────────────────────────────┤│
││ │ │ │ ││
│├────┼───────────────┼──────┼────────────────────────────────────────────────┤│
││ │ │ │ ││
│├────┼───────────────┼──────┼────────────────────────────────────────────────┤│
││ │ │ │ ││
│└────┴───────────────┴──────┴────────────────────────────────────────────────┘│
│ 4.3.3. > Activităţi proprii de birou Nr. salariaţi*5): ............ │
│ pentru societate │
│ Adresa: ............................................................... │
│ ............................................................... │
│ │
│ 4.3.4. > Activităţi desfăşurate în afara Nr. salariaţi*5): ............ │
│ sediului social şi a sediilor │
│ secundare │
│┌──────┬─────────────────────────────────────────────────────────────────────┐│
││Clasa │ Denumire activitate ││
││CAEN │ ││
│├──────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│
││ │ ││
│├──────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│
││ │ ││
│├──────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│
││ │ ││
│├──────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│
││ │ ││
│├──────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│
││ │ ││
│└──────┴─────────────────────────────────────────────────────────────────────┘│
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ VI. Întocmită într-un exemplar, pe propria răspundere, cunoscând că │
│declaraţiile inexacte sunt pedepsite conform legii. │
│ │
│ Data: ................ Semnătura ............... │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘

    Pag. 2


    Notă:
    *1) Se completează, după caz, cu: Brigada/Grupul de Pompieri Militari..., Direcţia de Sănătate Publică a/Agenţia de Sănătate Publică în Transporturi..., Direcţia Sanitară Veterinară şi pentru Siguranţa Alimentelor/Agenţia de Sănătate Publică în Transporturi.. ., Autoritatea Publică Teritorială pentru Protecţia Mediului.... Inspectoratul Teritorial de Muncă al...;
    *2) Se completează cu calitatea pe care solicitantul o deţine (asociat, fondator, administrator, reprezentant);
    *3) Se marchează după caz căsuţa(le) corespunzătoare domeniului de autorizare;
    *4) În cazul activităţilor cu impact semnificativ asupra mediului se marchează căsuţa din caseta 4.2.;
    *5) Se completează numărul mediu estimativ de angajaţi şi, după caz, capacitatea estimată de producţie sau desfacere a produselor pentru sediul social şi pentru fiecare sediu secundar în care se desfăşoară o activitate specifică conform codului CAEN.

                             -------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016