Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 449 din 11 iulie 2008  pentru aprobarea modelelor unor formulare, precum si a caracteristicilor de tiparire, modului de difuzare, utilizare si de pastrare ale acestora    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 449 din 11 iulie 2008 pentru aprobarea modelelor unor formulare, precum si a caracteristicilor de tiparire, modului de difuzare, utilizare si de pastrare ale acestora

EMITENT: MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI SI EGALITATII DE SANSE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 568 din 28 iulie 2008

Având în vedere prevederile <>art. 12 din Legea nr. 130/1999 privind unele mãsuri de protecţie a persoanelor încadrate în muncã, republicatã, ale <>art. 228 alin. (4) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedurã fiscalã, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, precum şi Nota inspectorului general de stat nr. 634 din 24 iunie 2008,
în baza <>art. 14 din Hotãrârea Guvernului nr. 381/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii, Familiei şi Egalitãţii de Şanse,

ministrul muncii, familiei şi egalitãţii de şanse emite urmãtorul ordin:

ART. 1
Se aprobã modelele, precum şi caracteristicile de tipãrire, modul de difuzare, utilizare şi de pãstrare ale urmãtoarelor formulare, prevãzute în anexa care face parte integrantã din prezentul ordin:
1. Certificat de atestare a debitelor cu privire la comisionul datorat de angajatori;
2. Decizie referitoare la obligaţiile de platã accesorii aferente comisionului datorat;
3. Decizie privind nemodificarea bazei de impunere;
4. Decizie de impunere din oficiu.
ART. 2
Formularele se emit de cãtre personalul de specialitate din cadrul inspectoratelor teritoriale de muncã, conform modelelor prezentate în anexa la prezentul ordin.
ART. 3
Direcţia economicã şi monitorizare executare silitã din cadrul Inspecţiei Muncii şi inspectoratele teritoriale de muncã vor lua mãsuri pentru ducerea la îndeplinire a prevederilor prezentului ordin.
ART. 4
Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul muncii, familiei şi egalitãţii de şanse,
Paul Pãcuraru

Bucureşti, 11 iulie 2008.
Nr. 449.


ANEXĂ


MODEL 1


I.

MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI ŞI EGALITĂŢII DE ŞANSE
INSPECŢIA MUNCII
Inspectoratul Teritorial de Muncã al Judeţului ............
Str. ..................................... nr. ............
Localitatea ...............................................


CERTIFICAT DE ATESTARE
a debitelor cu privire la comisionul datorat de angajatori

Ca urmare a Cererii nr. ...................... din data de...................
se certificã prin prezenta cã persoana juridicã/fizicã: denumirea ..............
......................, judeţul.............................., localitatea
................................., codul poştal ............................,
bl. ............., sc................, et. ..........., ap. ..........,
telefon...................., fax ...................., înregistratã la registrul
comerţului sub nr. ........................, cod fiscal........................,
figureazã în evidenţã cu obligaţii de platã cãtre Inspectoratul Teritorial de
Muncã ...................... la data de.........................................

Nr. Comision 0,25% Comision 0,75% Accesorii ST
crt.

în sumã totalã de ......................... lei.

S-a eliberat prezentul certificat pentru a se evidenţia debitele cu privire
la comisionul datorat de angajator pentru....................................
.............................................................................
.........................................
Prezentul certificat se poate utiliza 30 de zile de la data eliberãrii.
Încheiat în douã exemplare, câte un exemplar pentru fiecare parte.

Inspector-şef,
Numele şi prenumele .................................................
Semnãtura şi ştampila ................................................


II.

1. Denumire: Certificat de atestare a debitelor cu privire la comisionul
datorat de angajatori
2. Format: A4
3. Caracteristici de tipãrire: se editeazã pe o singurã paginã.
4. Se utilizeazã: de cãtre inspectoratele teritoriale de muncã.
5. Se întocmeşte: în douã exemplare.
6. Circulã: - un exemplar la solicitant/debitor;
- un exemplar rãmâne la inspectoratul teritorial de muncã care
îl elibereazã.
7. Se arhiveazã: un exemplar la inspectoratul de muncã care îl întocmeşte.




MODEL 2


I.

MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI ŞI EGALITĂŢII DE ŞANSE
INSPECŢIA MUNCII
Inspectoratul Teritorial de Muncã al Judeţului ..............
Str. ...................................... nr. .............
Localitatea .................................................


DECIZIA Nr. ......
referitoare la obligaţiile de platã accesorii aferente
comisionului datorat

Numele şi prenumele/denumirea debitorului ..................................
Domiciliul/sediul în localitatea ............................, str. ........
....................................., nr. ......., bl. ......, sc. ......, et.
...., ap. ......, sectorul/judeţul .......................
Cod de identificare ......................................
În temeiul art. 88 lit. c) şi <>art. 119 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003
privind Codul de procedurã fiscalã, republicatã, cu modificãrile şi completãrile
ulterioare, pentru plata cu întârziere a comisionului reglementat de Legea nr.
130/1999 privind unele mãsuri de protecţie a persoanelor încadrate în muncã,
republicatã, s-au calculat pentru perioada ....................... urmãtoarele:
" dobânzi .................... lei aferente comisionului datorat;
" penalitãţi de întârziere .............. lei aferente comisionului datorat;
" majorãri de întârziere ................ lei aferente comisionului datorat.
Documentul prin care s-au individualizat sumele de platã: fişa pe plãtitor.
Fişa pe plãtitor se poate prezenta la cererea contribuabilului.
În conformitate cu prevederile <>art. 110 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 ,
republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, prezentul înscris
constituie titlu de creanţã.
Vã invitãm ca în termenul prevãzut la art. 111 alin. (2) din Ordonanţa
Guvernului nr. 92/2003, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
sã achitaţi sau sã faceţi dovada plãţii sumelor menţionate în prezenta decizie,
care constituie şi înştiinţare de platã.
Împotriva prezentului act se poate formula contestaţie, în conformitate cu
prevederile <>art. 205 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 , republicatã, cu
modificãrile şi completãrile ulterioare, în termen de 30 de zile de la data
comunicãrii acestuia, care se depune la sediul inspectoratului teritorial de
muncã emitent.
Data întocmirii .............................
Data comunicãrii .........................
Data comunicãrii prezentei decizii reprezintã:
" data semnãrii de primire, în condiţiile art. 44 alin. (2) lit. a) şi b)
din <>Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 , republicatã, cu modificãrile şi
completãrile ulterioare;
" data înscrisã de poştã la remiterea "confirmãrii de primire", în
conditiile <>art. 44 alin. (2) lit. c) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 ,
republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
" data la care expirã termenul de 15 zile de la data afişãrii anunţului
publicitar în condiţiile art. 44 alin. (2) lit. d) şi alin. (3) din Ordonanţa
Guvernului nr. 92/2003, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.

Inspector-şef, Şef Compartiment relaţii de muncã,
.......................... ...................................
L.S. Întocmit,
...................................


II.

1. Denumire: Decizie referitoare la obligaţiile de platã accesorii aferente
comisionului datorat
2. Format: A4
3. Caracteristici de tipãrire: se editeazã pe o singurã paginã.
4. Se utilizeazã: de cãtre organul de control cu atribuţii de inspecţie
fiscalã la stabilirea obligaţiilor de platã accesorii.
5. Se întocmeşte: în douã exemplare.
6. Circulã: - un exemplar la contribuabil;
- un exemplar rãmâne la dosarul fiscal al contribuabilului,
deţinut de compartimentul de contabilitate.
7. Se arhiveazã: exemplarul 1 la dosarul fiscal al contribuabilului.




MODEL 3


I.

MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI ŞI EGALITĂŢII DE ŞANSE
INSPECŢIA MUNCII
Inspectoratul Teritorial de Muncã al Judeţului ................
Str. ......................................... nr. ............
Localitatea ...................................................

DECIZIE
privind nemodificarea bazei de impunere

1. Datele de identificare a contribuabilului
Denumirea contribuabilului ................................................
Codul de identificare fiscalã .............................................
Domiciliul fiscal: localitatea ......................................., str.
........................................... nr. ..., bl. ..., sc. ..., ap. ...,
judeţul/sectorul ................................................
2. Date privind obligaţiile fiscale supuse inspecţiei
2.1.1. Obligaţii fiscale verificate:

┌────┬───────────────────────────────────┬─────────────────────────────────────┐
│Nr. │ │ Perioada verificatã │
│crt.│Denumire impozit, taxã, contribuţie├──────────────────┬──────────────────┤
│ │ │ De la data │ Pânã la data │
├────┼───────────────────────────────────┼──────────────────┼──────────────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │
├────┼───────────────────────────────────┼──────────────────┼──────────────────┤
│ 1. │Comision │ │ │
├────┼───────────────────────────────────┼──────────────────┼──────────────────┤
│ 2. │Accesorii │ │ │
└────┴───────────────────────────────────┴──────────────────┴──────────────────┘


2.1.2. Motivul de fapt: Raportul de inspecţie fiscalã nr. ...
2.1.3. Temeiul de drept: art. 109 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr.
92/2003 privind Codul de procedurã fiscalã, republicatã, cu modificãrile şi
completãrile ulterioare
Data comunicãrii ..............................................
Data comunicãrii prezentei decizii reprezintã:
- data semnãrii de primire, în condiţiile art. 44 alin. (2) lit. a) şi b)
din <>Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 , republicatã, cu modificãrile şi
completãrile ulterioare;
- data înscrisã de poştã la remiterea "confirmãrii de primire", în
condiţiile <>art. 44 alin. (2) lit. c) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 ,
republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
- data la care expirã termenul de 15 zile de la data afişãrii anunţului
publicitar în condiţiile art. 44 alin. (2) lit. d) şi alin. (3) din Ordonanţa
Guvernului nr. 92/2003, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
3. Dispoziţii finale
La prezenta decizie se anexeazã Raportul de inspecţie fiscalã care, împreunã
cu anexele, conţine .... pagini.
Împotriva prezentului act se poate formula contestaţie, în conformitate cu
prevederile <>art. 205 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 , republicatã, cu
modificãrile şi completãrile ulterioare, în termen de 30 de zile de la data
comunicãrii acestuia, care se depune la sediul inspectoratului teritorial de
muncã emitent.

Inspector-şef, Şef Compartiment relaţii de muncã,
............................ ....................................
L.S. Întocmit,
....................................

II.

1. Denumire: Decizie privind nemodificarea bazei de impunere
2. Format: A4
3. Caracteristici de tipãrire: se editeazã pe o singurã paginã.
4. Se utilizeazã: de cãtre organul de control cu atribuţii de inspecţie
fiscalã.
5. Se întocmeşte: în douã exemplare.
6. Circulã: - un exemplar la contribuabil;
- un exemplar rãmâne la dosarul fiscal al contribuabilului,
deţinut de compartimentul de contabilitate.
7. Se arhiveazã: exemplarul 1 la dosarul fiscal al contribuabilului.




MODEL 4


I.

MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI ŞI EGALITĂŢII DE ŞANSE
INSPECŢIA MUNCII
Inspectoratul Teritorial de Muncã al Judeţului .................
Str. ...................... nr. ................................
Localitatea ....................................................

DECIZIE
de impunere din oficiu

Datele de identificare a contribuabilului
Denumirea contribuabilului ..........................................
Codul de identificare fiscalã .......................................
Domiciliul fiscal: localitatea ....................., str. ..........
........................ nr. ........, bl. ......, sc. ..., ap. ........,
judeţul/sectorul ................
În conformitate cu dispoziţiile art. 83 alin. (4) din Ordonanţa Guvernului
nr. 92/2003 privind Codul de procedurã fiscalã, republicatã, cu modificãrile şi
completãrile ulterioare, şi în baza Referatului privind stabilirea din oficiu a
impozitelor, taxelor şi contribuţiilor nr. ...../..............,
ca urmare a nedepunerii declaraţiei fiscale (model aprobat prin Ordinul
ministrului muncii, solidaritãţii sociale şi familiei nr. 100/2006), se
stabilesc din oficiu urmãtoarele obligaţii fiscale:

┌────┬─────────────────┬──────────────────────────────────┬────────────────────┐
│Nr. │Denumire impozit,│ Perioada de raportare pentru │ Suma datoratã │
│crt.│taxã, contribuţie│ care s-au stabilit din oficiu │stabilitã din oficiu│
│ │ │ obligaţiile fiscale │ │
├────┼─────────────────┼──────────────────────────────────┼────────────────────┤
│ │ │ II. │ │
├────┼─────────────────┼──────────────────────────────────┼────────────────────┤
│ │ │ II. │ │
├────┼─────────────────┼──────────────────────────────────┼────────────────────┤
│ │ │ II. │ │
├────┼─────────────────┼──────────────────────────────────┼────────────────────┤
│ │ │ II. │ │
└────┴─────────────────┴──────────────────────────────────┴────────────────────┘


Prezenta decizie reprezintã titlu de creanţã şi constituie înştiinţare de
platã conform legii.
Impozitul, taxa sau contribuţia stabilite din oficiu se corecteazã prin
depunerea de cãtre contribuabil a declaraţiei fiscale referitoare la impozitele,
taxele sau contribuţiile care au fost stabilite din oficiu.
Impozitele, taxele sau contribuţiile calculate de organul fiscal se plãtesc
în funcţie de data comunicãrii, astfel:
- dacã data comunicãrii este cuprinsã în intervalul 1-15 din lunã, termenul
de platã este pânã la data de 5 a lunii urmãtoare;
- dacã data comunicãrii este cuprinsã în intervalul 16-31 din lunã, termenul
de platã este pânã la data de 20 a lunii urmãtoare.
Data comunicãrii .............................................
Data comunicãrii prezentei decizii reprezintã:
- data semnãrii de primire, în condiţiile art. 44 alin. (2) lit. a) şi b)
din <>Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 , republicatã, cu modificãrile şi
completãrile ulterioare;
- data înscrisã de poştã la remiterea "confirmãrii de primire", în
condiţiile <>art. 44 alin. (2) lit. c) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 ,
republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
- data la care expirã termenul de 15 zile de la data afişãrii anunţului
publicitar în condiţiile art. 44 alin. (2) lit. d) şi alin. (3) din Ordonanţa
Guvernului nr. 92/2003, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
Pentru neplata la termenele prevãzute de lege a obligaţiilor fiscale se vor
calcula majorãri de întârziere, conform legii.
Împotriva prezentului act se poate formula contestaţie, în conformitate cu
prevederile <>art. 205 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 , republicatã, cu
modificãrile şi completãrile ulterioare, în termen de 30 de zile de la data
comunicãrii acestuia, care se depune la sediul inspectoratului teritorial de
muncã emitent.

Inspector-şef, Şef Compartiment relaţii de muncã,
............................ ....................................
L.S. Întocmit,
....................................

II.

1. Denumire: Decizie de impunere din oficiu
2. Format: A4
3. Caracteristici de tipãrire: se editeazã pe o singurã paginã.
4. Se utilizeazã: de cãtre organul de control cu atribuţii de inspecţie
fiscalã la stabilirea obligaţiilor fiscale ale contribuabilului.
5. Se întocmeşte: în douã exemplare.
6. Circulã: - un exemplar la contribuabil;
- un exemplar rãmâne la dosarul fiscal al contribuabilului, deţinut de
compartimentul de contabilitate.
7. Se arhiveazã: exemplarul 1 la dosarul fiscal al contribuabilului.




-------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016