Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 439 din 10 martie 2011  pentru aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2011 al Institutului National de Studii si Cercetari pentru Comunicatii - I.N.S.C.C. Bucuresti    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 439 din 10 martie 2011 pentru aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2011 al Institutului National de Studii si Cercetari pentru Comunicatii - I.N.S.C.C. Bucuresti

EMITENT: MINISTERUL COMUNICATIILOR SI SOCIETATII INFORMATIONALE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 203 din 24 martie 2011

    În conformitate cu prevederile <>art. 6 alin. (6) din Hotãrârea Guvernului nr. 12/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Comunicaţiilor şi Societãţii Informaţionale, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
    având în vedere referatul de aprobare a bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2011 al Institutului Naţional de Studii şi Cercetãri pentru Comunicaţii - I.N.S.C.C. Bucureşti, avizat de Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale şi de Ministerul Finanţelor Publice,
    în temeiul prevederilor <>art. 24 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 57/2002 privind cercetarea ştiinţificã şi dezvoltarea tehnologicã, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 324/2003, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

    ministrul comunicaţiilor şi societãţii informaţionale emite prezentul ordin.

    ART. 1
    Se aprobã bugetul de venituri şi cheltuieli pe anul 2011 al Institutului Naţional de Studii şi Cercetãri pentru Comunicaţii - I.N.S.C.C. Bucureşti, din coordonarea Ministerului Comunicaţiilor şi Societãţii Informaţionale, prevãzut în anexa care face parte integrantã din prezentul ordin.
    ART. 2
    (1) Cheltuielile totale aferente veniturilor înscrise în bugetul de venituri şi cheltuieli prevãzut la art. 1 reprezintã limite maxime, care nu pot fi depãşite.
    (2) În cazul în care, în execuţie, se înregistreazã nerealizãri ale veniturilor aprobate, Institutul Naţional de Studii şi Cercetãri pentru Comunicaţii - I.N.S.C.C. Bucureşti va efectua cheltuieli în funcţie de realizarea veniturilor, cu încadrarea în indicatorii de eficienţã aprobaţi.
    ART. 3
    Institutul Naţional de Studii şi Cercetãri pentru Comunicaţii - I.N.S.C.C. Bucureşti va duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
    ART. 4
    Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.

                            Ministrul comunicaţiilor
                         şi societãţii informaţionale,
                                 Valerian Vreme

    Bucureşti, 10 martie 2011.
    Nr. 439.
                        -----------


    ANEXĂ

    MINISTERUL COMUNICAŢIILOR ŞI SOCIETĂŢII INFORMAŢIONALE
    Institutul Naţional de Studii şi Cercetãri pentru
    Comunicaţii - I.N.S.C.C. Bucureşti

                   BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI
                             pe anul 2011


                                                - mii lei -
 ┌────────────────────────────────────────────┬───┬─────────┐
 │ │Nr.│Program │
 │ INDICATORI │rd.│ 2011 │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │ A │ 0 │ 1 │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │I. VENITURI TOTALE, din care: │ 01│ 1.988│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │1. VENITURI DIN EXPLOATARE, │ 02│ 1.931│
 │din care │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │a) Venituri din activitatea de bazã │ 03│ 1.780│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │b) Venituri din alte activitãţi conexe │ 04│ 8│
 │ activitãţii de cercetare-dezvoltare │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │c) Alte venituri din exploatare │ 05│ 143│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │2. VENITURI FINANCIARE │ 06│ 57│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │3. VENITURI EXTRAORDINARE │ 07│ -│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │II. CHELTUIELI TOTALE, din care: │ 08│ 1.943│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │1. Cheltuieli de exploatare, total,din care:│ 09│ 1.943│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │a) Bunuri şi servicii │ 10│ 85│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │b) Cheltuieli de personal, din care: │ 11│ 1.509│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │ - cheltuieli cu salariile, din care: │ 12│ 1.131│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │ - indemnizaţiile membrilor consiliului │ 13│ 73│
 │ de administraţie │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │ - drepturile salariale ale directorului │ 14│ 105│
 │ (general) │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │ - contribuţii de asigurãri sociale de stat│ 15│ 235│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │ - contribuţii de asigurãri de şomaj │ 16│ 5│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │ - contribuţii de asigurãri sociale de │ 17│ 59│
 │ sãnãtate │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │ - contribuţii de asigurãri pentru acciden-│ 18│ 3│
 │ te de muncã şi boli profesionale │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │ - contribuţii pentru concedii şi │ 19│ 10│
 │ indemnizaţii │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │ - contribuţii la Fondul de garantare a │ 20│ 3│
 │ creanţelor salariale │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │ - contribuţii la fondul de pensii facul- │ 21│ - │
 │ tative │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │ - alte cheltuieli de personal, din care: │ 22│ 63│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │ - tichete de masã │ 23│ 58│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │ - deplasãri, detaşãri │ 24│ 5│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │c) Cheltuieli de exploatare privind amorti- │ 25│ 157│
 │ zarea şi provizioanele şi ajustãrile │ │ │
 │ pentru depreciere │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │d) Cheltuieli de protocol │ 26│ 1│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │e) Cheltuieli de reclamã şi publicitate │ 27│ -│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │f) Cheltuieli cu sponsorizarea │ 28│ -│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │g) Cheltuieli prevãzute de art. 21 alin. (3)│ 29│ 14│
 │ din <>Legea nr. 571/2003 privind Codul │ │ │
 │ fiscal │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │h) Alte cheltuieli │ 30│ 177│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │2. Cheltuieli financiare, din care: │ 31│ -│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │ - cheltuieli privind dobânzile │ 32│ -│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │ - alte cheltuieli financiare │ 33│ -│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │3. Cheltuieli extraordinare: │ 34│ -│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │III. REZULTATUL BRUT (profit/pierdere) │ 35│ 45│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │IV. IMPOZIT PE PROFIT │ 36│ 9│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │V. REZULTATUL NET │ 37│ 36│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │VI. ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN │ 38│ -│
 │ ANII PRECEDENŢI │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │VII. PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPĂ ACO- │ 39│ 36│
 │ PERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII │ │ │
 │ PRECEDENŢI │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │a) pentru cointeresarea personalului │ 40│ 7│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │b) pentru finanţarea dezvoltãrii institutu- │ 41│ 9│
 │ lui naţional, 25% │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │c) pentru desfãşurarea activitãţii curente, │ 42│ 20│
 │ inclusiv pentru cofinanţarea proiectelor │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │VIII. SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR din│ 43│ 9│
 │ care: │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │1. Surse proprii │ 44│ 9│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │2. Subvenţii de la bugetul de stat pentru │ 45│ -│
 │ investiţii │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │3. Credite bancare pentru investiţii │ 46│ -│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │ - interne │ 47│ -│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │ - externe │ 48│ -│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │4. Alte surse │ 49│ -│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │IX. UTILIZAREA RESURSELOR PENTRU INVESTIŢII,│ 50│ 9│
 │ din care: │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │1. Investiţii, inclusiv investiţii în curs │ 51│ 9│
 │ la finele anului │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │2. Rambursãri de rate aferente creditelor │ 52│ -│
 │ pentru investiţii │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │ - interne │ 53│ -│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │ - externe │ 54│ -│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │X. DATE DE FUNDAMENTARE │ │ -│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │1. Venituri totale (rd.01) │ 55│ 1.988│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │2. Cheltuieli aferente veniturilor totale │ 56│ 1.943│
 │ (rd. 8) │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │3. Rezultate (+/-) (rd.55-rd.56) │ 57│ 45│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │4. Numãr mediu de personal, total institut, │ 58│ 28│
 │ din care: │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │ - numãr mediu personal de cercetare- │ 59│ 17│
 │ dezvoltare │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │5. Câştigul mediu lunar pe salariat, total │ 60│ 2.941│
 │ institut - lei/persoanã/lunã │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │6. Câştigul mediu lunar pe personal de cer- │ 61│ 2.917│
 │ cetare-dezvoltare │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │7. Rentabilitatea (rd.57/rd.56*100) │ 62│ 2│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │8. Rata rentabilitãţii financiare │ 63│ 1│
 │ rd.37*100/capital propriu │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │9. Plãţi restante │ 64│ -│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │10. Creanţe de încasat │ 65│ -│
 └────────────────────────────────────────────┴───┴─────────┘


                     ---------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016