Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 426 din 16 martie 2004  pentru aprobarea Regulamentului de organizare si functionare a ghiseelor teritoriale pentru restituiri prin titluri de valoare nominala, organizate la nivelul directiilor generale ale finantelor publice judetene si ale sectoarelor municipiului Bucuresti, si a listei membrilor ghiseelor teritoriale    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 426 din 16 martie 2004 pentru aprobarea Regulamentului de organizare si functionare a ghiseelor teritoriale pentru restituiri prin titluri de valoare nominala, organizate la nivelul directiilor generale ale finantelor publice judetene si ale sectoarelor municipiului Bucuresti, si a listei membrilor ghiseelor teritoriale

EMITENT: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 268 din 26 martie 2004
În temeiul art. 7 alin. (1) coroborat cu <>art. 10 alin. (6) din Hotãrârea Guvernului nr. 1.574/2003 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice şi a Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscalã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
în temeiul <>art. 30 şi 34 din Legea nr. 10/2001 privind regimul juridic al unor imobile preluate în mod abuziv în perioada 6 martie 1945-22 decembrie 1989, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, al dispoziţiilor corespunzãtoare din <>Hotãrârea Guvernului nr. 498/2003 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare unitarã a <>Legii nr. 10/2001 privind regimul juridic al unor imobile preluate în mod abuziv în perioada 6 martie 1945-22 decembrie 1989 şi al <>art. 4 din Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1.329/2003 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

ministrul finanţelor publice emite urmãtorul ordin:

ART. 1
Se aprobã Regulamentul de organizare şi funcţionare a ghişeelor teritoriale pentru restituiri prin titluri de valoare nominalã, denumite în continuare ghişee teritoriale, organizate la nivelul direcţiilor generale ale finanţelor publice judeţene şi ale sectoarelor municipiului Bucureşti, prezentat în anexa nr. 1 la prezentul ordin.
ART. 2
Se aprobã lista membrilor ghişeelor teritoriale, prezentatã în anexa nr. 2 la prezentul ordin.
ART. 3
Salariaţii care îşi desfãşoarã activitatea în calitate de membri ai ghişeelor teritoriale, constituite conform art. 2, vor beneficia de sporul lunar de dificultate de 40% din salariul de încadrare, pe o perioadã de 6 luni.
ART. 4
Sporul lunar de dificultate prevãzut la art. 3 se acordã începând cu luna urmãtoare celei în care ghişeele teritoriale primesc de la Biroul central titluri de valoare nominalã pentru a fi distribuite.
ART. 5
Regulamentul de organizare şi funcţionare prevãzut la art. 1 completeazã Regulamentul de organizare şi funcţionare a direcţiilor generale ale finanţelor publice judeţene şi a municipiului Bucureşti, aprobat prin Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1.820/2003 .
ART. 6
Direcţia generalã a politicilor şi resurselor umane, Biroul central, precum şi direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene şi a municipiului Bucureşti vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
ART. 7
Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantã din prezentul ordin.

Ministrul finanţelor publice,
Mihai Nicolae Tãnãsescu

Bucureşti, 16 martie 2004.
Nr. 426.

ANEXA 1

REGULAMENT
de organizare şi funcţionare a ghişeelor teritoriale
pentru restituiri prin titluri de valoare nominalã, organizate
la nivelul direcţiilor generale ale finanţelor
publice judeţene şi ale sectoarelor municipiului Bucureşti

CAP. I
Dispoziţii generale

ART. 1
Prezentul regulament stabileşte procedura de lucru a ghişeelor teritoriale, circuitul documentelor şi modul de organizare a evidenţei titlurilor de valoare nominalã.
ART. 2
Membrii ghişeelor teritoriale îşi vor desfãşura activitatea într-un spaţiu special amenajat, care va fi dotat cu telefon, calculator, imprimantã, o casã de valori pentru pãstrarea titlurilor de valoare nominalã, rechizite, în funcţie de necesitãţi.

CAP. II
Atribuţiile membrilor ghişeelor teritoriale

ART. 3
(1) Membrii ghişeelor teritoriale au urmãtoarele atribuţii:
a) primesc pe bazã de borderou titlurile de valoare nominalã de la Biroul central. Titlurile de valoare nominalã vor fi însoţite şi de o filã a Registrului judeţean unic pentru evidenţa titlurilor de valoare nominalã, care va cuprinde urmãtoarele date completate de cãtre Biroul central: datele de identificare a titularului, seria şi numãrul titlurilor de valoare nominalã emise pentru fiecare titular, urmând ca dupã semnarea titularului sau a reprezentantului acestuia pentru primirea titlurilor sã se completeze data predãrii. Filele astfel completate se vor îndosaria şi vor alcãtui Registrul judeţean unic pentru evidenţa titlurilor de valoare nominalã;
b) completeazã Raportul privind titlurile de valoare nominalã;
c) afişeazã lista persoanelor invitate sã îşi ridice titlurile de valoare nominalã, în termen de 5 zile de la primirea titlurilor de valoare nominalã de la Biroul central, la sediul direcţiilor generale ale finanţelor publice judeţene şi ale sectoarelor municipiului Bucureşti;
d) elibereazã titlurile de valoare nominalã cãtre titulari, pe baza actului de identitate, şi reţin o fotocopie a acestuia. În cazul în care pentru ridicarea titlurilor de valoare nominalã nu se prezintã primul beneficiar, eliberarea acestora se va face pe bazã de procurã specialã (original, care se reţine) sau certificat de moştenitor (fotocopie, care se reţine). Procura specialã şi copia certificatului de moştenitor vor fi avizate din punct de vedere al legalitãţii de cãtre serviciul/biroul juridic. Avizul constã în semnarea şi înscrierea numelui şi prenumelui reprezentantului serviciului/biroului juridic pe aceste documente;
e) înregistreazã cesiunea titlurilor de valoare nominalã, completând rubrica "cesionar" pe versoul titlului de valoare nominalã cu toate datele prevãzute. Înregistrarea cesiunii se face în baza convenţiei/contractului de cesiune încheiat între pãrţi, respectiv cedent şi cesionar. Pentru înregistrarea cesiunii cedentul va depune o copie legalizatã a convenţiei/contractului de cesiune. În scopul evidenţierii titlurilor de valoare nominalã cesionate se întocmeşte Registrul pentru evidenţa titlurilor de valoare nominalã cesionate, care va cuprinde: numãrul acordat de emitent (începând de la numãrul 1 în continuare), data înregistrãrii cesiunii, datele de identificare a cesionarului, seria şi numãrul titlului de valoare nominalã cesionat;
f) solicitã, dupã caz, Biroului central tipãrirea filei 2, în situaţia în care se înregistreazã mai multe cesiuni decât permite versoul formularului titlului de valoare nominalã. Biroul central va comanda la Compania Naţionalã "Imprimeria Naţionalã" - S.A. tipãrirea acestor file. Filele se vor preda, de cãtre Biroul central, pe bazã de borderou;
g) completeazã datele referitoare la titlurile de valoare nominalã în raportul şi registrul prevãzute la lit. b) şi, respectiv, lit. e), precum şi pe cele prevãzute la lit. i);
h) primesc de la instituţiile publice implicate în privatizare şi de la instituţiile autorizate sã tranzacţioneze acţiuni titlurile de valoare nominalã utilizate;
i) completeazã în baza de date titlurile de valoare nominalã utilizate, inclusiv numãrul şi data contractului de vânzare-cumpãrare, instituţia publicã prin care au fost utilizate titlurile de valoare nominalã, precum şi valoarea actualizatã a acestora;
j) predau Biroului central, pe bazã de borderou, titlurile de valoare nominalã utilizate;
k) îndeplinesc orice sarcinã care intrã în atribuţiile ghişeelor teritoriale ce rezultã din aplicarea <>Legii nr. 10/2001 .
(2) Accesarea programului informatic se poate face zilnic dupã ora 9,00. Între orele 8,00-9,00 are loc închiderea zilei precedente şi deschiderea zilei curente de cãtre Biroul central.

ANEXA 2



LISTA
membrilor ghişeelor teritoriale pentru
restituiri prin titluri de valoare nominalã


┌────┬──────────────┬─────────────────────────────┬─────────────────────────┐
│Nr. │Denumire │Numele si prenumele membrilor│ Functia │
│crt.│unitate │ │ │
├────┼──────────────┼─────────────────────────────┼─────────────────────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │
├────┼──────────────┼─────────────────────────────┼─────────────────────────┤
│ │ │ │ │
│ 1 │DTCP Alba │BAJAN MIRELA │CONSILIER SUPERIOR │
│ │ │GROZA ALINA │INSPECTOR ASISTENT │
├────┼──────────────┼─────────────────────────────┼─────────────────────────┤
│ │ │ │ │
│ 2 │DTCP Arad │HERDEAN MARIA │REFERENT SUPERIOR │
│ │ │NOVAK ECATERINA │REFERENT ASISTENT │
├────┼──────────────┼─────────────────────────────┼─────────────────────────┤
│ │ │ │ │
│ 3 │DTCP Arges │ENACHE FLOAREA │CONSILIER SUPERIOR │
│ │ │IANCU ALINA GABRIELA │CONSILIER SUPERIOR │
├────┼──────────────┼─────────────────────────────┼─────────────────────────┤
│ │ │ │ │
│ 4 │DTCP Bacau │GEMENE LUMINITA LUCICA │CONSILIER SUPERIOR CLS.I │
│ │ │PANTELIMON ANAMARIA │INSPECTOR ASISTENT CLS.I │
├────┼──────────────┼─────────────────────────────┼─────────────────────────┤
│ │ │ │ │
│ 5 │DTCP Bihor │HORNI OTILIA │INSPECTOR ASISTENT CLS.I │
│ │ │STIOP DANIELA │INSPECTOR PRINCIPAL CL.I │
├────┼──────────────┼─────────────────────────────┼─────────────────────────┤
│ │DTCP Bistrita │MURESAN DORA │CONSILIER SUPERIOR CLS.I │
│ 6 │ Nasaud │TOGOE IRINA │EXPERT ASISTENT CLS.I │
├────┼──────────────┼─────────────────────────────┼─────────────────────────┤
│ │ │ │ │
│ 7 │DTCP Botosani │ZMAU VIORICA LILIANA │CONSILIER │
│ │ │GALUSTEANU CLAUDIA │REFERENT │
├────┼──────────────┼─────────────────────────────┼─────────────────────────┤
│ │ │ │ │
│ 8 │DTCP Brasov │GAVRIL CIPRIAN │ │
│ │ │GHEORGHE SICA │ │
├────┼──────────────┼─────────────────────────────┼─────────────────────────┤
│ │ │ │ │
│ 9 │DTCP Braila │SANDU MARCELA │CONSILIER SUPERIOR CLS.I │
│ │ │SERBAN DORINA LUMINITA │CONSILIER SUPERIOR CLS.I │
├────┼──────────────┼─────────────────────────────┼─────────────────────────┤
│ │ │ │ │
│10 │DTCP Buzau │SARAFOLEANU ANA │ECONOMIST │
│ │ │MITREA ADINA │ECONOMIST │
├────┼──────────────┼─────────────────────────────┼─────────────────────────┤
│ │DTCP Caras │MICLOSINA ADRIANA │ │
│11 │ Severin │SOLA SORINA │ │
├────┼──────────────┼─────────────────────────────┼─────────────────────────┤
│ │ │ │ │
│12 │DTCP Calarasi │PREDA JENICA │REFERENT SUPERIOR CLS.III│
│ │ │CHITESCU VIOLETA │REFERENT ASISTENT CLS.III│
├────┼──────────────┼─────────────────────────────┼─────────────────────────┤
│ │ │ │ │
│13 │DTCP Cluj │DUMITRU PETRONELA │CONSILIER SUPERIOR CLS.I │
│ │ │POP DESPINA MARIA │CONSILIER SUPERIOR CLS.I │
├────┼──────────────┼─────────────────────────────┼─────────────────────────┤
│ │ │ │ │
│14 │DTCP Constanta│ROSU DANIELA │CONSILIER │
│ │ │DRAGOMIR DANIELA │REFERENT DEBUTANT │
│ │ │ │ │
├────┼──────────────┼─────────────────────────────┼─────────────────────────┤
│ │ │ │ │
│15 │DTCP Covasna │MESAROS ADRIANA │REFERENT SUPERIOR │
│ │ │VALADI EDITH │REFERENT SUPERIOR │
├────┼──────────────┼─────────────────────────────┼─────────────────────────┤
│ │ │ │ │
│16 │DTCP Dambovita│SERBAN GABRIELA │CONSILIER SUPERIOR │
│ │ │BUCALOIU RALUCA ELENA SIANA │EXPERT ASISTENT │
├────┼──────────────┼─────────────────────────────┼─────────────────────────┤
│ │ │ │ │
│17 │DTCP Dolj │BADICA ILEANA │ │
│ │ │CUJBA MARIANA GABRIELA │ │
├────┼──────────────┼─────────────────────────────┼─────────────────────────┤
│ │ │ │ │
│18 │DTCP Galati │ONOFREI GABRIELA │ │
│ │ │CIOBOTARU CARMEN │ │
├────┼──────────────┼─────────────────────────────┼─────────────────────────┤
│ │ │ │ │
│19 │DTCP Giurgiu │NEATU GHERGHINA │ECONOMIST │
│ │ │GEORGESCU LUIZA │ECONOMIST │
├────┼──────────────┼─────────────────────────────┼─────────────────────────┤
│ │ │ │ │
│20 │DTCP Gorj │DINICA IVONA │CONSILIER SUPERIOR │
│ │ │PUSCU LIDIA │CONSILIER SUPERIOR │
├────┼──────────────┼─────────────────────────────┼─────────────────────────┤
│ │ │ │ │
│21 │DTCP Harghita │NAGY EVA │CONSILIER SUPERIOR │
│ │ │SIMO MARIA │REFERENT SUPERIOR │
├────┼──────────────┼─────────────────────────────┼─────────────────────────┤
│ │ │ │ │
│22 │DTCP Hunedoara│DARAMUS CARMEN EMILIA │INSPECTOR ASISTENT │
│ │ │POPA LOREDANA │REFERENT SUPERIORR │
├────┼──────────────┼─────────────────────────────┼─────────────────────────┤
│ │ │ │ │
│23 │DTCP Ialomita │NICOLAE MARIA │REFERENT SUPERIOR CLS.III│
│ │ │ENE MARIA │REFERENT SUPERIOR CLS.III│
├────┼──────────────┼─────────────────────────────┼─────────────────────────┤
│ │ │ │ │
│24 │DTCP Iaşi │AILOAE DOINA │CONSILIER │
│ │ │CRĂUŞ ELENA │INSPECTOR │
├────┼──────────────┼─────────────────────────────┼─────────────────────────┤
│ │ │ │ │
│25 │DTCP Maramureş│ULICI AURICA │CONSILIER SUPERIOR l │
│ │ │BIRDA RODICA │CONSILIER SUPERIOR l │
├────┼──────────────┼─────────────────────────────┼─────────────────────────┤
│ │ │ │ │
│26 │DTCP Mehedinţi│DURAC GABRIEL COSMIN │INSPECTOR PRINCIPAL │
│ │ │TRUICA NICOLITA │CONSILIER SUPERIOR │
├────┼──────────────┼─────────────────────────────┼─────────────────────────┤
│ │ │FURNEA ILEANA │COMP.TITLURI,CERTIFIC. │
│27 │DTCP Mureş │ │TREZ. │
│ │ │SERBAN DIANA │VERIF. ACTIV. TREZ.LOCALE│
├────┼──────────────┼─────────────────────────────┼─────────────────────────┤
│ │ │ │ │
│28 │DTCP Neamţ │STAN ELENA │CONSILIER │
│ │ │CAIA DOINITA │REFERENT │
├────┼──────────────┼─────────────────────────────┼─────────────────────────┤
│ │ │ │ │
│29 │DTCP Olt │ROMANO MĂRIA │CONSILIER SUPERIOR CL.I │
│ │ │BUJGOI ALINA │INSPECTOR PRINCIPAL CL.I │
├────┼──────────────┼─────────────────────────────┼─────────────────────────┤
│ │ │ │ │
│30 │DTCP Prahova │NINCA ANGELICA │INSPECTOR ASISTENT │
│ │ │VĂDUVA CRISTINEL VASILE │REFERENT ASISTENT │
├────┼──────────────┼─────────────────────────────┼─────────────────────────┤
│ │ │ │ │
│31 │DTCP Satu-Mare│SICHET ANA │ │
│ │ │KOTAI MĂRIA │ │
├────┼──────────────┼─────────────────────────────┼─────────────────────────┤
│ │ │ │ │
│32 │DTCP Sãlaj │LAZA MARCELA │CONSILIER SUPERIOR │
│ │ │TAMBA DANA CLAUDIA │REFERENT SUPERIOR │
├────┼──────────────┼─────────────────────────────┼─────────────────────────┤
│ │ │ │ │
│33 │DTCP Sibiu │RÂU CARMEN │CONSILIER │
│ │ │BARACU MIOARA │REFERENT │
├────┼──────────────┼─────────────────────────────┼─────────────────────────┤
│ │ │ │ │
│34 │DTCP Suceava │MOROSAN CĂTĂLIN │EXPERT PR.CLS.1 │
│ │ │ANDRICIUC CĂTĂLIN MARCEL │REFERENT SUPERIOR CLS.III│
├────┼──────────────┼─────────────────────────────┼─────────────────────────┤
│ │ │ │ │
│35 │DTCP Teleorman│RĂBOJ LEONTINA │EXPERT ASISTENT │
│ │ │ALEXE TUDORINA │REFERENT │
├────┼──────────────┼─────────────────────────────┼─────────────────────────┤
│ │ │ │ │
│36 │DTCP Timiş │DAESCU CAMELIA │CONSOLIER SUPERIOR l │
│ │ │LAPUGEANU CAMELIA BIANCA │INSPECTOR PRINCIPAL l │
├────┼──────────────┼─────────────────────────────┼─────────────────────────┤
│ │ │ │ │
│37 │DTCP Tulcea │DRAGAN CLAUDIA │ │
│ │ │BEIDAUT MIHAELA-GABRIELA │ │
├────┼──────────────┼─────────────────────────────┼─────────────────────────┤
│ │ │ │ │
│38 │DTCP Vaslui │GHEORGHE PASCAL │ŞEF SERVICIU I.V.A.T.L. │
│ │ │ANCA BRUTARU │INSPECTOR ASISTENT │
├────┼──────────────┼─────────────────────────────┼─────────────────────────┤
│ │ │ │ │
│39 │DTCP Vâlcea │ZAVOIANU ANGELA │ │
│ │ │PITIŞ ELENA │ │
├────┼──────────────┼─────────────────────────────┼─────────────────────────┤
│ │ │ALEXE ELVIRA │ŞEF BIROU ADM SI CONTAB │
│40 │DTCP Vrancea │BERARU ELENA │ŞEF BIROU ÎNDRUMAREA SI │
│ │ │ │VERIF TREZ.LOCALE │
├────┼──────────────┼─────────────────────────────┼─────────────────────────┤
│ │ │DINU ALEXANDRINA │REFERENT COMP.BUGET │
│41 │DTCP Ilfov │MITRANA NATALIA │REFERENT COMP.CASIERIE- │
│ │ │ │TEZ. │
├────┼──────────────┼─────────────────────────────┼─────────────────────────┤
│ │Trezoreria │ │ │
│42 │Statului │ANDRONE MARIUS │INSPECTOR ASISTENT │
│ │Sectorul 1 │BUCUR CLEMENTINA │REFERENT │
├────┼──────────────┼─────────────────────────────┼─────────────────────────┤
│ │Trezoreria │ │ │
│43 │Statului │POPP CRISTIAN-CONSTANTIN │ │
│ │Sectorul 2 │FLOREA MIHAELA │INSPECTOR ASISTENT CLS.I │
├────┼──────────────┼─────────────────────────────┼─────────────────────────┤
│ │Trezoreria │ │ │
│44 │Statului │MARINESCU ELENA │ │
│ │Sectorul 3 │ANGHEL NICOLETA │ │
├────┼──────────────┼─────────────────────────────┼─────────────────────────┤
│ │Trezoreria │ │ │
│45 │Statului │FLOARES ILEANA-FLORINA │INSPECTOR SERV CASIERIE │
│ │Sectorul 4 │CALCIU LUMINIŢA SORINA │SECRETAR DACTILOGRAF │
├────┼──────────────┼─────────────────────────────┼─────────────────────────┤
│ │Trezoreria │ │ │
│46 │Statului │VOICU CRISTINA │INSPECTOR GR.IV │
│ │Sectorul 5 │DOBRE ANISOARA │REFERENT SUPERIOR │
├────┼──────────────┼─────────────────────────────┼─────────────────────────┤
│ │Trezoreria │ │ │
│47 │Statului │BURTESCU VALENTINA │ │
│ │Sectorul 6 │LEAH ROXANA FLORENTINA │ │
└────┴──────────────┴─────────────────────────────┴─────────────────────────┘



------


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016