Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 40 din 18 aprilie 2017  privind aprobarea criteriilor specifice de distribuire la nivelul Ministerului Afacerilor Interne  a sumelor rezultate din valorificarea bunurilor mobile şi imobile confiscate    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 40 din 18 aprilie 2017 privind aprobarea criteriilor specifice de distribuire la nivelul Ministerului Afacerilor Interne a sumelor rezultate din valorificarea bunurilor mobile şi imobile confiscate

EMITENT: Ministerul Afacerilor Interne
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 284 din 24 aprilie 2017
    Având în vedere prevederile art. 37 din Legea nr. 318/2015 pentru înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale de Administrare a Bunurilor Indisponibilizate şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, ale art. 9 alin. (2) din Regulamentul privind distribuirea sumelor prevăzute la art. 37 din Legea nr. 318/2015 pentru înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale de Administrare a Bunurilor Indisponibilizate şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 933/2016,
    în temeiul art. 7 alin. (5) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Afacerilor Interne, aprobată cu modificări prin Legea nr. 15/2008, cu modificările şi completările ulterioare,
    ministrul afacerilor interne emite următorul ordin:
    ART. 1
    Se aprobă criteriile specifice de distribuire a sumelor rezultate din valorificarea bunurilor mobile şi imobile confiscate, alocate Ministerului Afacerilor Interne în condiţiile art. 37 din Legea nr. 318/2015 pentru înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale de Administrare a Bunurilor Indisponibilizate şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, prevăzute în anexa nr. 1.

    ART. 2
    (1) În vederea selectării proiectelor/programelor/ acţiunilor ce vor fi finanţate din sumele rezultate din valorificarea bunurilor mobile şi imobile confiscate, structurile Ministerului Afacerilor Interne elaborează şi transmit la Unitatea de politici publice fişa de prezentare a proiectului/programului/acţiunii şi chestionarul de autoevaluare, conform modelelor prevăzute în anexele nr. 2 şi 3.
    (2) Unitatea de politici publice şi Direcţia generală management operaţional evaluează propunerile prevăzute la alin. (1), în raport cu criteriile generale prevăzute la art. 9 alin. (1) din Regulamentul privind distribuirea sumelor prevăzute la art. 37 din Legea nr. 318/2015 pentru înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale de Administrare a Bunurilor Indisponibilizate şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 933/2016, şi cu criteriile specifice prevăzute în anexa nr. 1, şi propun ordonatorului principal de credite, cu avizul Direcţiei generale financiare, distribuirea sumelor prevăzute la art. 1.

    ART. 3
    (1) Structurile Ministerului Afacerilor Interne beneficiare ale sumelor rezultate din valorificarea bunurilor mobile şi imobile confiscate transmit la Unitatea de politici publice, până la data de 10 ianuarie a anului următor, un raport privind modul de utilizare a sumelor alocate.
    (2) Unitatea de politici publice centralizează rapoartele prevăzute la alin. (1) şi supune aprobării ordonatorului principal de credite raportul anual privind modul de utilizare a sumelor alocate, în vederea transmiterii acestuia către Agenţia Naţională de Administrare a Bunurilor Indisponibilizate, în termenul prevăzut de art. 15 alin. (1) din Regulamentul privind distribuirea sumelor prevăzute la art. 37 din Legea nr. 318/2015 pentru înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale de Administrare a Bunurilor Indisponibilizate şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 933/2016.

    ART. 4
    Anexele nr. 1-3 fac parte integrantă din prezentul ordin.

    ART. 5
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.



                    Ministrul afacerilor interne,
                    Carmen Daniela Dan

    Bucureşti, 18 aprilie 2017.
    Nr. 40.
    ANEXA NR. 1
    CRITERII SPECIFICE
    de distribuire a sumelor rezultate din valorificarea bunurilor mobile şi imobile confiscate

    ┌────┬────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
    │Nr. │ Denumirea criteriului │
    │crt.│ │
    ├────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
    │ 1 │Corelarea obiectivelor proiectului/programului/acţiunii cu priorităţile/│
    │ │obiectivele care reflectă nevoile instituţionale ale Ministerului │
    │ │Afacerilor Interne, stabilite în documentele programatice, de │
    │ │planificare strategică şi de politici publice │
    ├────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
    │ 2 │Propunerea de proiect/program/acţiune nu se suprapune cu alte proiecte │
    │ │aflate în desfăşurare. │
    ├────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
    │ 3 │Finanţarea proiectului/programului/acţiunii este de natură să asigure │
    │ │finalizarea unor acţiuni aflate în derulare. │
    ├────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
    │ 4 │Proiectul/Programul/Acţiunea nu necesită surse suplimentare de finanţare│
    │ │pentru implementarea/finalizarea acestuia. │
    ├────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
    │ 5 │Elementele de noutate şi rezultatele concrete pe care proiectul propus │
    │ │le aduce în domeniul respectiv │
    ├────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
    │ 6 │Metodologia proiectului/programului/acţiunii │
    ├────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
    │ 7 │Realismul bugetului proiectului/programului/acţiunii │
    └────┴────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘

    ANEXA NR. 2
    FIŞA DE PREZENTARE A PROIECTULUI/PROGRAMULUI/ACŢIUNII
    (model)
    ………………………………^1)
──────────
    ^1) Se va completa cu denumirea proiectului/programului/acţiunii.
──────────
    1. Structura care face propunerea
    2. Denumirea proiectului/programului/acţiunii
    3. Scopul proiectului/programului/acţiunii
    4. Situaţia actuală, oportunitatea alocării bugetare
    5. Activităţile desfăşurate pentru implementarea proiectului/programului/acţiunii
    6. Valoarea estimată a proiectului/programului/acţiunii
    7. Perioada de implementare
    8. Beneficiari direcţi (grup-ţintă)
    9. Rezultate aşteptate în urma implementării
    10. Sursa de finanţare (buget de stat/alte surse)
    NOTE:
    La pct. 3 se va prezenta beneficiul adus instituţiei/structurii.
    La pct. 4 se vor prezenta situaţia actuală, problemele identificate, precum şi avantajele care rezultă în urma implementării proiectului/programului/acţiunii.
    La pct. 5 se vor detalia activităţile desfăşurate pentru implementarea proiectului/programului/acţiunii.
    La pct. 6 se vor detalia costurile prevăzute pentru implementarea proiectului/programului/acţiunii.
    La pct. 7 se va prezenta perioada de timp estimată pentru finalizarea activităţilor şi implementarea proiectului/programului/acţiunii.
    La pct. 8 se vor detalia grupurile/entităţile care beneficiază de pe urma proiectului/ programului/acţiunii.
    La pct. 9 se vor preciza realizările produse de proiect/program/acţiune care generează serviciile corespunzătoare scopului proiectului/programului/acţiunii.
    La pct. 10 se va preciza sursa de finanţare (buget de stat/alte surse).

    ANEXA NR. 3
    CHESTIONAR DE AUTOEVALUARE
    (model)
    Chestionar de autoevaluare al ……………^1) privind fişa proiectului/programului/acţiunii ……………………. ^2)
──────────
    ^1) Se va trece denumirea structurii.
    ^2) Se va trece denumirea proiectului/programului/acţiunii.
──────────

    
    ┌────┬─────────────────────────────────────────┬─────┬─────────────────┬──────────────────┐
    │Nr. │ Întrebări de autoevaluare a proiectului │DA/NU│ Punctaj │Explicaţii privind│
    │crt.│ │ ├──┬──┬──┬──┬──┬──┤punctajul acordat │
    │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
    ├────┼─────────────────────────────────────────┼─────┼──┴──┴──┴──┴──┴──┼──────────────────┤
    │ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │
    ├────┼─────────────────────────────────────────┼─────┴─────────────────┴──────────────────┤
    │ 1 │Criterii generale: │ │
    ├────┼─────────────────────────────────────────┼─────┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──────────────────┤
    │ 1.1│Prioritatea proiectului/programului/ │ │ │ │ │ │ │ │ │
    │ │acţiunii apreciată obiectiv în funcţie de│ │ │ │ │ │ │ │ │
    │ │importanţa stabilită în lege şi alte acte│ │ │ │ │ │ │ │ │
    │ │normative subsecvente; în lipsa acestora │ │ │ │ │ │ │ │ │
    │ │se va avea în vedere importanţa rezultată│ │ │ │ │ │ │ │ │
    │ │din gradul de nerealizare a unor │ │ │ │ │ │ │ │ │
    │ │obiective, apreciat conform raportului │ │ │ │ │ │ │ │ │
    │ │anual de activitate. │ │ │ │ │ │ │ │ │
    ├────┼─────────────────────────────────────────┼─────┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──────────────────┤
    │ 1.2│Gradul de finanţare a proiectului/ │ │ │ │ │ │ │ │ │
    │ │programului/acţiunii, incluzând şi │ │ │ │ │ │ │ │ │
    │ │rezervele, acoperă nevoile neprevăzute? │ │ │ │ │ │ │ │ │
    ├────┼─────────────────────────────────────────┼─────┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──────────────────┤
    │ 1.3│Proiectul/Programul/Acţiunea este inclus/│ │ │ │ │ │ │ │ │
    │ │inclusă în lista priorităţilor │ │ │ │ │ │ │ │ │
    │ │instituţiei, conform programului de │ │ │ │ │ │ │ │ │
    │ │activitate aprobat? │ │ │ │ │ │ │ │ │
    ├────┼─────────────────────────────────────────┼─────┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──────────────────┤
    │ 1.4│Proiectul/Programul/Acţiunea este în │ │ │ │ │ │ │ │ │
    │ │corelare cu alte proiecte sau programe │ │ │ │ │ │ │ │ │
    │ │naţionale? │ │ │ │ │ │ │ │ │
    ├────┼─────────────────────────────────────────┼─────┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──────────────────┤
    │ 2 │Criterii specifice │ │
    ├────┼─────────────────────────────────────────┼─────┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──────────────────┤
    │ 2.1│Există o corelare a obiectivelor │ │ │ │ │ │ │ │ │
    │ │proiectului/programului/acţiunii cu │ │ │ │ │ │ │ │ │
    │ │priorităţile/obiectivele care reflectă │ │ │ │ │ │ │ │ │
    │ │nevoile instituţionale ale Ministerului │ │ │ │ │ │ │ │ │
    │ │Afacerilor Interne, stabilite în │ │ │ │ │ │ │ │ │
    │ │documentele programatice, de planificare │ │ │ │ │ │ │ │ │
    │ │strategică şi de politici publice? │ │ │ │ │ │ │ │ │
    ├────┼─────────────────────────────────────────┼─────┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──────────────────┤
    │ 2.2│Propunerea de proiect/program/acţiune se │ │ │ │ │ │ │ │ │
    │ │suprapune cu alte proiecte aflate în │ │ │ │ │ │ │ │ │
    │ │desfăşurare? │ │ │ │ │ │ │ │ │
    ├────┼─────────────────────────────────────────┼─────┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──────────────────┤
    │ 2.3│Finanţarea proiectului/programului/ │ │ │ │ │ │ │ │ │
    │ │acţiunii este de natură să asigure │ │ │ │ │ │ │ │ │
    │ │finalizarea unor acţiuni aflate în │ │ │ │ │ │ │ │ │
    │ │derulare? │ │ │ │ │ │ │ │ │
    ├────┼─────────────────────────────────────────┼─────┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──────────────────┤
    │ 2.4│Proiectul/Programul/Acţiunea necesită │ │ │ │ │ │ │ │ │
    │ │surse suplimentare de finanţare pentru │ │ │ │ │ │ │ │ │
    │ │implementarea/finalizarea acestuia/ │ │ │ │ │ │ │ │ │
    │ │acestora? │ │ │ │ │ │ │ │ │
    ├────┼─────────────────────────────────────────┼─────┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──────────────────┤
    │ 2.5│Proiectul/Programul/Acţiunea propus/ │ │ │ │ │ │ │ │ │
    │ │propusă aduce în domeniul respectiv │ │ │ │ │ │ │ │ │
    │ │elemente de noutate şi rezultate │ │ │ │ │ │ │ │ │
    │ │concrete? │ │ │ │ │ │ │ │ │
    ├────┼─────────────────────────────────────────┼─────┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──────────────────┤
    │ 2.6│Bugetului proiectului/programului/ │ │ │ │ │ │ │ │ │
    │ │acţiunii este realist? │ │ │ │ │ │ │ │ │
    └────┴─────────────────────────────────────────┴─────┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──────────────────┘


    NOTE:
    Coloana 2 - se va răspunde la întrebarea din coloana 1 cu DA sau NU.
    Coloana 3 - se va acorda un punctaj pe o scală de la 1 la 5, în funcţie de întrebare, 1 reprezentând probabilitatea cea mai scăzută ca proiectul/programul/acţiunea să răspundă întrebării şi 5 reprezentând probabilitatea maximă ca proiectul/programul/acţiunea să răspundă întrebării.
    Coloana 4 - punctajul acordat în coloana 3 (de la 1 la 5) va fi justificat printr-o scurtă descriere plecând de la conţinutul întrebărilor din coloana 1.

    ----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016