Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 40 din 17 ianuarie 2003  privind modelul formularisticii necesare pentru solicitarea si comunicarea datelor inscrise in cazierul fiscal    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 40 din 17 ianuarie 2003 privind modelul formularisticii necesare pentru solicitarea si comunicarea datelor inscrise in cazierul fiscal

EMITENT: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 83 din 11 februarie 2003
În temeiul <>art. 14 alin. (1) din Hotãrârea Guvernului nr. 18/2001 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
în baza prevederilor <>art. 15 din Ordonanta Guvernului nr. 75/2001 privind organizarea şi funcţionarea cazierului fiscal, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 410/2002 ,

ministrul finanţelor publice emite urmãtorul ordin:

ART. 1
Se aproba modelul şi conţinutul formularelor:
- "Fişa de înscriere în cazierul fiscal" cod 14.13.43.15/1;
- "Fişa de actualizare a inscrierilor în cazierul fiscal" cod 14.13.43.15/2;
- "Cerere de eliberare a certificatului de cazier fiscal" cod 14.13.25.15/1;
- "Cerere de rectificare a datelor înscrise în cazierul fiscal" cod 14.13.25.15/2;
- "Certificat de cazier fiscal" şi anexa cod 14.13.21.15, prevãzute în anexa nr. 1.
ART. 2
Caracteristicile de tipãrire, modul de difuzare, de utilizare şi de pãstrare a formularelor menţionate sunt prevãzute în anexa nr. 2.
ART. 3
(1) Fişa de înscriere în cazierul fiscal şi fişa de actualizare a inscrierilor în cazierul fiscal se completeazã şi se editeazã numai cu ajutorul programului de asistenta.
(2) Celelalte formulare prevãzute la art. 1 se distribuie gratuit, la solicitarea contribuabililor, şi se editeazã informatic.
ART. 4
Cazierul fiscal se organizeazã în format electronic astfel:
a) la nivelul Ministerului Finanţelor Publice se organizeazã cazierul fiscal naţional care tine evidenta contribuabililor de pe întregul teritoriu al României;
b) la nivelul direcţiilor generale ale finanţelor publice judeţene şi a municipiului Bucureşti se organizeazã cazierul fiscal local, care tine evidenta contribuabililor care au domiciliul, resedinta sau sediul în raza teritorialã a acestora.
ART. 5
Cazierul fiscal este gestionat astfel:
a) din punct de vedere metodologic, de serviciul de proceduri pentru gestionarea şi funcţionarea cazierului fiscal din cadrul Direcţiei generale de proceduri fiscale din cadrul Ministerului Finanţelor Publice, pentru cazierul fiscal naţional, respectiv de birourile pentru gestionarea cazierului fiscal din cadrul direcţiilor de administrare a veniturilor statului din cadrul direcţiilor generale ale finanţelor publice judeţene şi a municipiului Bucureşti;
b) din punct de vedere al conţinutului, de birourile pentru gestionarea cazierului fiscal din cadrul direcţiilor de administrare a veniturilor statului din cadrul direcţiilor generale ale finanţelor publice judeţene şi a municipiului Bucureşti, care înscriu şi actualizeazã datele în cazierul fiscal local;
c) din punct de vedere informatic, de cãtre Direcţia generalã a tehnologiei informatiei din cadrul Ministerului Finanţelor Publice, pentru baza de date centrala, respectiv de cãtre serviciile de tehnologia informatiei din cadrul direcţiilor generale ale finanţelor publice judeţene şi a municipiului Bucureşti, pentru bazele de date locale.
ART. 6
(1) La informaţiile referitoare la cazierul fiscal au acces numai persoanele care gestioneazã cazierul fiscal din cadrul birourilor pentru gestionarea cazierului fiscal.
(2) Bazele de date care cuprind informaţii referitoare la cazierul fiscal sunt administrate numai de persoanele desemnate din cadrul serviciului de tehnologia informatiei din cadrul direcţiilor generale ale finanţelor publice judeţene şi a municipiului Bucureşti şi din cadrul Direcţiei generale a tehnologiei informatiei din cadrul Ministerului Finanţelor Publice.
ART. 7
Procedura de înscriere şi procedura de actualizare a datelor din bazele de date cuprinzând cazierul fiscal sunt prevãzute în anexa nr. 3.
ART. 8
Anexele nr. 1-3 fac parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 9
Direcţia generalã de proceduri fiscale, Direcţia generalã a tehnologiei informatiei, direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene şi a municipiului Bucureşti şi angajatorii vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
ART. 10
Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul finanţelor publice,
Mihai Nicolae Tanasescu

Bucureşti, 17 ianuarie 2003.
Nr. 40.




ANEXA 1


┌─────────────────────────────┐
│ ROMÂNIA │
│ ┌───┐ │
│ │MFP│ │
│ └───┘ │
│Ministerul Finanţelor Publice│
└─────────────────────────────┘

┌──────────────────────────────────────┐┌─────────────────────────────┐
│Direcţia Generalã a Finanţelor Publice││Instituţia: ................ │
│Judeţul/Municipiul: ..................││Judeţul: ................... │
├──────────────────────────────────────┤│Organul constatator: ....... │
│Înregistrat la unitatea fiscalã ││............................ │
│Nr............. Data: _/_/_______ ││ │
├──────────────────────────────────────┤├──────────────────────────── │
│Înregistrat la Biroul Gestiune Cazier ││Înregistrat la organul │
│ Fiscal ││constatator: │
│Nr............ Data: _/_/________ ││Nr........... Data: _/_/____ │
└──────────────────────────────────────┘└─────────────────────────────┘


FIŞA DE ÎNSCRIERE ÎN CAZIERUL FISCAL

──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Contribuabilul: Cod de înregistrare fiscalã: ______________
Nume şi prenume/denumire: ...................................
Cu Domiciliul/Resedinta/Sediul:
Judeţ: ............... Localitate: ................ Sector: ...........
Strada: ............ Numãr: ...... Bloc: ........ Scara: ......... Ap. .....
Telefon: ............... Fax: ...........
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

● a fost controlat de organul constatator şi a fost sancţionat prin actul
de control/procesul verbal de constatare şi sancţionare a contravenţiilor
tip ......../ serie ...../ nr ......../ data: ...../...../.......
SAU
● a fost sancţionat prin hotãrârea judecãtoreascã nr. .../ data: .../.../..
pentru sãvârşirea urmãtoarei fapte, prevãzutã de OG 75/2001 a fi înscrisã
în Cazierul fiscal, menţionatã mai jos:

┌─────┬──────────────────────────┬───────────────┬────────────────┬──────────┐
│Cod │Act normativ încãlcat │Fapta sãvârşitã│ Act normativ │ Sancţiune│
│Fapta│tip/nr/an/art/alin/lit/pct│ │ sancţiune │ aplicatã│
│ │ │ │tip/nr/an/art/ │ efectiv │
│ │ │ │alin/lit/pct │ │
├─────┼──────────────────────────┼───────────────┼────────────────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │
└─────┴──────────────────────────┴───────────────┴────────────────┴──────────┘

──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

CONDUCĂTOR ORGAN CONSTATATOR,
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

Prezentul document a fost prelucrat, în cadrul Biroului
Cazier Fiscal, de cãtre salariatul ................. Semnatura salariatului:
la data de: _/_/_____


┌─────────────────────────────┐
│ ROMÂNIA │
│ ┌───┐ │
│ │MFP│ │
│ └───┘ │
│Ministerul Finanţelor Publice│
└─────────────────────────────┘

┌──────────────────────────────────────┐┌─────────────────────────────┐
│Direcţia Generalã a Finanţelor Publice││Instituţia: ................ │
│Judeţul/Municipiul: ..................││Judeţul: ................... │
├──────────────────────────────────────┤│Organul care actualizeazã: │
│Înregistrat la unitatea fiscalã ││............................ │
│Nr............. Data: _/_/_______ ││ │
├──────────────────────────────────────┤├──────────────────────────── │
│Înregistrat la Biroul Gestiune Cazier ││Înregistrat la organul care │
│ Fiscal ││actualizeazã: │
│Nr............ Data: _/_/________ ││Nr........... Data: _/_/____ │
└──────────────────────────────────────┘└─────────────────────────────┘


FIŞA DE ACTUALIZARE A INSCRIERILOR ÎN CAZIERUL FISCAL

──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Pentru Contribuabilul: Cod de înregistrare fiscalã: ______________
Nume şi prenume/denumire: ...................................
Cu Domiciliul/Resedinta/Sediul:
Judeţ: ............... Localitate: ................ Sector: ...........
Strada: ............ Numãr: ...... Bloc: ........ Scara: ......... Ap. .....
Telefon: ............... Fax: .................................
se fac actualizarile la fapta menţionatã în prezentul document.
┌─────┬──────────────────────────┬─────────┬───────────────┬──────────┬──────┐
│Cod │Act normativ încãlcat │ Fapta │ Act normativ │ Sancţiune│Tip │
│Fapta│tip/nr/an/art/alin/lit/pct│sãvârşitã│ sancţiune │ aplicatã │modi- │
│ │ │ │tip/nr/an/art/ │ efectiv │ficare│
│ │ │ │alin/lit/pct │ │ * │
├─────┼──────────────────────────┼─────────┼───────────────┼──────────┼──────┤
│ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │
└─────┴──────────────────────────┴─────────┴───────────────┴──────────┴──────┘
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Instituţia: ................
Date despre Judeţul: ...................
Fişa de înscriere iniţialã/ Organul constatator:........
Fişa de actualizare înscrieri: ............................
Înregistrarea fisei la organul
constatator:
Nr. ..... Data: __/__/_____
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
* Tip modificare: I - modificarea înscrierii, A - anulatã.
CONDUCĂTOR ORGAN CARE ACTUALIZEAZĂ,
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Prezentul document a fost prelucrat, în cadrul
Biroului Cazier Fiscal,
de cãtre salariatul .......................... Semnatura salariatului:

┌─────────┐
│ ROMÂNIA │
└─────────┘
┌──────────────┐
[] Persoana fizica [] Romana cu domiciliul în România │Se bifeaza cu │
[] Strãinã - romana fãrã domiciliu │ X dacã este │
în România │cazul │
──────────────────────────────────────────────────────────── │[] În forma │
[] Persoana juridicã [] Romana │simplificata │
[] Strãinã │[] În regim de│
──────────────────────────────────────────────────────────── │urgenta │
[] Asociaţie fãrã personalitate juridicã └──────────────┘
[] Romana
[] Strãinã
────────────────────────────────────────────────────────────

CERERE DE ELIBERARE A CERTIFICATULUI DE CAZIER FISCAL
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Subsemnatul / subscrisã având: Cod de înregistrare fiscalã: ________
Nume şi prenume/denumire: ...................................
Cu Domiciliul /Resedinta/Sediul în România
Judeţ: ............... Localitate: ................ Sector: ...........
Strada: ............ Numãr: ...... Bloc: ........ Scara: ......... Ap. .....
Telefon: ............... Fax: .................................
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
prin Se bifeaza cu X casuta care
Cod numeric personal/Numãr de identificare corespunde situaţiei
fiscalã: _________________ în calitate de [] titular
Nume şi prenume: ........................ [] împuternicit/
posesor al actului de identitate________ reprezentant
seria___ nr. ___ eliberat de ____________ legal
Împuternicire nr. ______ din data __/__/____
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Solicit eliberarea unui certificat de cazier fiscal pentru a-mi servi
la________________________________________
Nume, prenume _____________________ Funcţia ______________________
Data __/__/_________ Semnatura şi ştampila ________
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

Direcţia Generalã a Finanţelor Publice Data prezentãrii pentru ridicarea
Judeţul/Municipiul____________________ certificatului de cazier fiscal:
Înregistrat la unitatea fiscalã, cu Data __/__/______
Nr. _________ Data __/__/______
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Se detaseaza şi se înmâneazã persoanei
care depune cererea
Direcţia Generalã a Finanţelor Publice Data prezentãrii pentru ridicarea
Judeţul/Municipiul ________________ certificatului de cazier fiscal:
Înregistrat la unitatea fiscalã, cu Data __/__/_________
Nr. ___________ Data __/__/_______


┌─────────┐
│ ROMÂNIA │
└─────────┘

[] Persoana fizica [] Romana cu domiciliul [] Strãinã - romana fãrã
în România domiciliu în România
─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
[] Persoana juridicã [] Romana [] Strãinã
─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
[] Asociaţie fãrã [] Romana [] Strãinã
personalitate
juridicã
─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

CERERE DE RECTIFICARE A DATELOR ÎNSCRISE ÎN CAZIERUL FISCAL
─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Subsemnatul / subscrisã având: Cod de înregistrare fiscalã: ________
Nume şi prenume/denumire: .................................
Cu Domiciliul /Resedinta/Sediul în România
Judeţ: ............. Localitate: .............. Sector: ...........
Strada: ............ Numãr: .... Bloc: ..... Scara: ....... Ap. .....
Telefon: ............... Fax: .................................
Prin Cod de înregistrare fiscalã: ____________________
Nume şi prenume/denumire: .........................................
în calitate de: [] titular (Se bifeaza cu X casuta care corespunde
situaţiei)
[] împuternicit/reprezentant legal
posesor al actului de identitate ......... seria .... nr ..... eliberat
de ..........................
Împuternicire nr. ....... din data: __/__/_______
─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Urmarea certificatului de cazier nr. ........ din data __/__/_____, eliberat
de Direcţia Generalã a Finanţelor Publice din Judeţul/Municipiul ...........
Solicit rectificarea urmãtoarei fapte înscrise în cazierul fiscal, menţionatã
mai jos, pe baza actelor doveditoare anexate

┌─────┬──────────────────────────────┬───────────────────────────┬────────────┐
│Cod │ Fapta sãvârşitã │Sancţiunea aplicatã efectiv│ Organul │
│Fapta│ Act normativ încãlcat │ Act normativ │constatator │
│ * │(tip/nr/an/art./alin/lit./pct)│(tip/nr/an/art./alin/lit./ │Fişa inscri-│
│ │ * │pct) │ere sau │
│ │ │ * │actualizare │
│ │ │ │în Cazierul │
│ │ │ │Fiscal * │
├─────┼──────────────────────────────┼───────────────────────────┼────────────┤
│ │ │ │ │
│ │ │ │ │
│ │ │ │ │
│ │ │ │ │
│ │ │ │ │
│ │ │ │ │
│ │ │ │ │
│ │ │ │ │
│ │ │ │ │
│ │ │ │ │
│ │ │ │ │
└─────┴──────────────────────────────┴───────────────────────────┴────────────┘
pentru motivul ..........................................................
.........................................................................
.........................................................................
.........................................................................
* Se va înscrie întocmai rândul corespunzãtor faptei înscrise în anexa la
Certificat, pentru care se solicita rectificarea.
─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nume, prenume ..................
Funcţia ........................
Data ...../.../...... Semnatura şi ştampila .................
─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Direcţia Generalã a Finanţelor Publice
Judeţul/Municipiul ..................
Înregistrat la unitatea fiscalã cu
Nr.......... Data ......./..../......
─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Se detaseaza şi se înmâneazã persoanei care depune cererea.
Direcţia Generalã a Finanţelor Publice
Judeţul/Municipiul ....................
Înregistrat la unitatea fiscalã cu
Nr. ....... Data .../.../.......

┌─────────────────────────────┐┌──────────────────────────────────────┐
│ ROMÂNIA ││Direcţia Generalã a Finanţelor Publice│
│ ┌───┐ ││Judeţul/Municipiul ...................│
│ │MFP│ │└──────────────────────────────────────┘
│ └───┘ │┌──────────────────────────────────────┐
│Ministerul Finanţelor Publice││ Înregistrat la unitatea fiscalã │
└─────────────────────────────┘│Nr. ____________ Data __/__/_______ │
└──────────────────────────────────────┘


CERTIFICAT DE CAZIER FISCAL

─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Ca urmare a cererii nr. _____ din data de __/__/_____ se certifica prin
prezenta:
Contribuabilul:
Cod de înregistrare fiscalã: _____________
Nume şi prenume/Denumire: _________________________
┌──────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Domiciliul/Resedinta/Sediul: │
│Judeţ: ............. Localitate: .............. Sector: ......│
│Strada: ............ Numãr: ..... Bloc: ... Scara: ... Ap: ...│
│Telefon: ................. Fax: ..............................│
└──────────────────────────────────────────────────────────────┘
─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

ARE/ NU ARE fapte înscrise în cazierul fiscal.

─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

S-a eliberat prezentul certificat pentru a-i servi la ....................
..................... şi este valabil 15 de zile de la data eliberãrii.
─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

DIRECTOR (GENERAL),


┌─────────────────────────────┐ ┌──────────────────────────────────────┐
│ ROMÂNIA │ │Direcţia Generalã a Finanţelor Publice│
│ ┌───┐ │ │Judeţul/Municipiul ...................│
│ │MFP│ │ └──────────────────────────────────────┘
│ └───┘ │ ┌──────────────────────────────────────┐
│Ministerul Finanţelor Publice│ │ Înregistrat la unitatea fiscalã │
└─────────────────────────────┘ │Nr. ____________ Data __/__/_______ │
└──────────────────────────────────────┘

ANEXA LA CERTIFICATUL DE CAZIER FISCAL

pentru contribuabilul:
Cod de înregistrare fiscalã: ___________ Nume şi prenume/Denumire: ________
─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Fapte înscrise în cazierul fiscal:
┌────┬─────┬───────────────┬─────────────┬──────────────────┬────────────────┐
│Nr. │Cod │Fapta sãvârşitã│ Sancţiunea │Organ Constatator │ Contribuabil │
│crt.│fapta│ Act normativ │ aplicatã │───────────────── │ Sancţionat │
│ │ │ încãlcat │ efectiv │Fişa Înscriere/ │Cod înregistrare│
│ │ │(tip/nr/an/art/│Act normativ │Actualizare │ fiscalã │
│ │ │alin/lit./pct) │(tip/nr/an/ │nr/data │ │
│ │ │ │art/alin/lit/│ │ │
│ │ │ │pct) │ │ │
├────┼─────┼───────────────┼─────────────┼──────────────────┼────────────────┤
│ │ │ │ │ │ │
├────┼─────┼───────────────┼─────────────┼──────────────────┼────────────────┤
│ │ │ │ │ │ │
├────┼─────┼───────────────┼─────────────┼──────────────────┼────────────────┤
│ │ │ │ │ │ │
├────┼─────┼───────────────┼─────────────┼──────────────────┼────────────────┤
│ │ │ │ │ │ │
├────┼─────┼───────────────┼─────────────┼──────────────────┼────────────────┤
│ │ │ │ │ │ │
└────┴─────┴───────────────┴─────────────┴──────────────────┴────────────────┘


DIRECTOR (GENERAL),



ANEXA 2

CARACTERISTICI
de tipãrire, modul de difuzare, de utilizare
şi de pãstrare a formularelor


1. Fişa de înscriere în cazierul fiscal,
cod 14.13.43.15/1

1. Denumire: Fişa de înscriere în cazierul fiscal
2. Cod: 14.13.43.15/1
3. Format: 2A4/t1
4. Caracteristici de tipãrire:
- se tipareste pe o singura fata;
- se poate utiliza echipament informatic pentru editare
5. Se difuzeazã: gratuit
6. Se utilizeazã la: înscrierea în cazierul fiscal al contribuabililor a faptelor constatate de cãtre organele de control, precum şi a sancţiunilor aplicate
7. Se întocmeşte în: doua exemplare;
de: organul de control constatator
8. Circula:
- un exemplar la biroul pentru gestionarea cazierului fiscal al organului fiscal în a cãrui raza teritorialã se afla domiciliul/sediul/resedinta contribuabilului;
- un exemplar la organul constatator
9. Se arhiveaza: un exemplar la biroul pentru gestionarea cazierului fiscal şi un exemplar la organul constatator

2. Fişa de actualizare a inscrierilor în cazierul fiscal,
cod 14.13.43.15/2

1. Denumire: Fişa de actualizare a inscrierilor în cazierul fiscal
2. Cod: 14.13.43.15/2
3. Format: 2A4/t1
4. Caracteristici de tipãrire:
- se tipareste pe o singura fata;
- se poate utiliza echipament informatic pentru editare
5. Se difuzeazã: gratuit
6. Se utilizeazã la: actualizarea inscrierilor în cazierul fiscal al contribuabililor
7. Se întocmeşte în:
- un exemplar, în cazul în care fişa este completatã de biroul pentru gestionarea cazierului fiscal;
- doua exemplare, în cazul în care fişa este completatã de organul de control constatator
8. Circula:
- un exemplar la biroul pentru gestionarea cazierului fiscal al organului fiscal în a cãrui raza teritorialã se afla domiciliul/sediul/resedinta contribuabilului, în cazul în care fişa este completatã de biroul pentru gestionarea cazierului fiscal;
- un exemplar la organul constatator şi un exemplar la biroul pentru gestionarea cazierului fiscal, în cazul în care fişa este completatã de organul de control constatator
9. Se arhiveaza:
- un exemplar la biroul pentru gestionarea cazierului fiscal şi un exemplar la organul constatator, în cazul în care fişa este completatã de organul de control constatator;
- un exemplar la biroul pentru gestionarea cazierului fiscal

3. Cerere de eliberare a certificatului de cazier fiscal,
cod 14.13.25.15/1

1. Denumire: Cerere de eliberare a certificatului de cazier fiscal
2. Cod: 14.13.25.15/1
3. Format: A4/t1
4. Caracteristici de tipãrire:
- se tipareste pe o singura fata;
- se poate utiliza echipament informatic pentru editare
5. Se difuzeazã: gratuit
6. Se utilizeazã la: eliberarea unui certificat de cazier fiscal
7. Se întocmeşte în: un exemplar
de: contribuabil
8. Circula: la biroul pentru gestionarea cazierului fiscal
9. Se arhiveaza: la biroul pentru gestionarea cazierului fiscal

4. Cerere de rectificare a datelor înscrise în cazierul fiscal,
cod 14.13.25.15/2

1. Denumire: Cerere de rectificare a datelor înscrise în cazierul fiscal
2. Cod: 14.13.25.15/2
3. Format: 2A4/t1
4. Caracteristici de tipãrire:
- se tipareste pe o singura fata;
- se poate utiliza echipament informatic pentru editare
5. Se difuzeazã: gratuit
6. Se utilizeazã la: rectificarea datelor înscrise în cazierul fiscal
7. Se întocmeşte în: un exemplar
de: contribuabil
8. Circula: la biroul pentru gestionarea cazierului fiscal
9. Se arhiveaza: la biroul pentru gestionarea cazierului fiscal

5. Certificat de cazier fiscal şi Anexa la
Certificatul de cazier fiscal, cod 14.13.21.15

1. Denumire: Certificat de cazier fiscal şi Anexa la Certificatul de cazier fiscal
2. Cod: 14.13.21.15
3. Format: 2A4/t1
4. Caracteristici de tipãrire:
- se tiparesc pe o singura fata atât certificatul, cat şi anexa;
- se poate utiliza echipament informatic pentru editare
5. Se difuzeazã: gratuit
6. Se utilizeazã: numai în scopul în care a fost eliberat
7. Se întocmeşte în: doua exemplare
de: organul fiscal
8. Circula: - un exemplar la contribuabil
- un exemplar la biroul pentru gestionarea
cazierului fiscal
9. Se arhiveaza: copia la biroul pentru gestionarea cazierului fiscal

ANEXA 3

1. Procedura de înscriere a datelor în bazele de date cuprinzând cazierul fiscal
Înscrierea datelor în cazierul fiscal se face numai pe baza fişelor de înscriere.
Fişele de înscriere sunt completate de cãtre:
a) organele cu atribuţii de control din cadrul Ministerului Finanţelor Publice şi al unitãţilor sale teritoriale;
b) organele cu atribuţii de control din afarã Ministerului Finanţelor Publice.
Fişele de înscriere completate se înregistreazã şi se transmit birourilor pentru gestionarea cazierului fiscal din cadrul direcţiilor generale ale finanţelor publice judeţene sau a municipiului Bucureşti.
Termenele de transmitere a fişelor de înscriere sunt:
a) pentru organele cu atribuţii de control din cadrul Ministerului Finanţelor Publice şi al unitãţilor sale teritoriale, 15 zile de la expirarea termenului legal de contestare, pentru actele rãmase definitive prin neexercitarea cãilor de atac, sau 5 zile de la data primirii comunicãrii de la compartimentele juridice, potrivit prevederilor art. 12 alin. (3) din Normele metodologice pentru aplicarea <>Ordonanţei Guvernului nr. 75/2001 ;
b) pentru organele cu atribuţii de control din afarã Ministerului Finanţelor Publice, 5 zile de la data la care au luat la cunostinta ca asupra faptelor ce urmeazã sa fie înscrise în cazierul fiscal s-au pronunţat organele competente definitiv şi irevocabil.
Se va completa câte o fişa pentru fiecare fapta care se înscrie în cazierul fiscal.
Fişele de înscriere primite de birourile pentru gestionarea cazierului fiscal sunt înregistrate în registrul unic de evidenta.
Fişele de înscriere sunt analizate formal din punct de vedere al coerentei şi completitudinii de birourile pentru gestionarea cazierului fiscal.
Fişele la care se constata neconcordante sunt restituite organelor de control pentru a fi corectate.
Fişele valide sunt vizate de şeful biroului pentru gestionarea cazierului fiscal şi sunt repartizate de acesta pentru a fi introduse în baza de date localã.
2. Procedura de actualizare a datelor din bazele de date cuprinzând cazierul fiscal
Actualizarea datelor din bazele de date cuprinzând cazierul fiscal se face numai pe baza fişelor de actualizare.
Fişele de actualizare a datelor din bazele de date cuprinzând cazierul fiscal se întocmesc de cãtre salariaţii birourilor pentru gestionarea cazierului fiscal, pe baza urmãtoarelor documente jusitificative:
a) comunicarea primitã de la serviciul cu atribuţii în gestionarea şi funcţionarea cazierului fiscal din cadrul Ministerului Finanţelor Publice, care cuprinde actele normative care abroga sau modifica prevederile legale în baza cãrora au fost sancţionate faptele înscrise în cazier ori în baza cãrora s-a stabilit reabilitarea de drept;
b) listele, primite sãptãmânal de la serviciul/biroul care se ocupa de Registrul contribuabililor, care cuprind persoanele radiate, respectiv decedate, dupã caz;
c) nota de serviciu prin care se aproba fişa de actualizare pentru rectificarea erorilor constatate la înscrierea faptelor în cazierul fiscal, aprobatã de directorul general.
Potrivit prevederilor art. 13 lit. c) din Normele metodologice pentru aplicarea <>Ordonanţei Guvernului nr. 75/2001 , fişele de actualizare pot fi completate şi de organele cu atribuţii de control, pentru a rectifica eventualele erori din fişele de înscriere transmise de aceştia.
Se va completa câte o fişa pentru fiecare fapta care se actualizeazã.
Fişele de actualizare sunt înregistrate de birourile pentru gestionarea cazierului fiscal în registrul unic de evidenta.
Fişele de actualizare sunt vizate de şeful biroului pentru gestionarea cazierului fiscal şi sunt repartizate de acesta pentru a fi introduse în baza de date localã.

------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016